Als ze nou Rooney er niet uitgooien dan weet ik het niet meer.
Die had wel mogen zitten inderdaad zeg.....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een Uruguayaan die Rooney beschuldigt van duiken, pot met diepzwarte ketel?
Maar de Rooney vloek werkt nog...
Maar de Rooney vloek werkt nog...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oranje heeft de bal weer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De commentator weer, je kan de aanvaller niks verwijten? Zo kan je toch niet inkomen op een liggende keeper...
Zlatan zit er ook
. Belofte gebroken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Rooney heeft zoveel druk gekregen door trainer supporters en pers en zovaak gehoord dat hij moet stoppen met falen dat hij zo ontzettend bang is om ver naast of over te schieten dat hij midden op het doel schiet.
Hoofdreden dat harder drukken niet werkt, wanneer een speler het naar zijn zin heeft of respect van boven (hierarchisch) voelt gaat het meestal beter.
Hoofdreden dat harder drukken niet werkt, wanneer een speler het naar zijn zin heeft of respect van boven (hierarchisch) voelt gaat het meestal beter.
How do you save a random generator ?
Dat zag er wel erg lelijk uit zeg! KO
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
K.O.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Niet alleen Rooney faalt, maar ik heb nooit begrepen wat Welbeck in het Engelse team doet. Speler die niets speciaals kan en ook niets speciaals doet, waste of space.
Hij wil doorspelen!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Rooney kan ook niets speciaals. Werkertje meer niet. Dat bewijst hij de laatste jaren.gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:18:
Niet alleen Rooney faalt, maar ik heb nooit begrepen wat Welbeck in het Engelse team doet. Speler die niets speciaals kan en ook niets speciaals doet, waste of space.
Dat was dus gewoon theater anders sta jij niet zo snel weer te dartelen op het veld lijkt me.
Mikt de Engelse Queen nou op Suarez...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij ziet even dubbel, maar gaat gewoon door
.
Tuurlijk, duidelijk theater......schwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:19:
Dat was dus gewoon theater anders sta jij niet zo snel weer te dartelen op het veld lijkt me.
serieus? Een knie op je hoofd theater?schwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:19:

schwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:19:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Als ik dit gepruts van Engeland zie dan valt die pot van Oranje gisteren ook wel weer mee.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Engeland kan er dan ook geen patatje vanDr. Strangelove schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:22:
Als ik dit gepruts van Engeland zie dan valt die pot van Oranje gisteren ook wel weer mee.
Als 'ie echt serieus KO was had die arts hem echt niet door laten spelen hoor.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Engeland heeft volgens mij vaker last van groottoernooikoorts.
Het was in '54 voor het laatst dat ze in de groepsfase werden uitgeschakeld hoor.
Precies. Hij is duidelijk geraakt door de knie daar doe ik ook niks aan af.ralpje schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:23:
Als 'ie echt serieus KO was had die arts hem echt niet door laten spelen hoor.
Maar ik denk dat hij daar uitgebreid is blijven liggen en het doet voorkomen alsof hij volledig van de kaart is. Dat bedoelde ik met theater.
nee hoor, engeland stond toen in de kwartfinale en verloor toen van... uruguayralpje schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:24:
Het was in '54 voor het laatst dat ze in de groepsfase werden uitgeschakeld hoor.
Wikipedia: Wereldkampioenschap voetbal 1954
zal 58 zijn geweest
[ Voor 3% gewijzigd door Zwelgje op 19-06-2014 22:31 ]
A wise man's life is based around fuck you
Rooney heeft natuurlijk ooit die haarimplantaten laten zetten... maar altijd als ik hem zie krijg ik de indruk dat er ook wat spuitjes botox in zijn voorhoofd zijn gegaan... (of is dat algemeen bekend?)
Ik quote ook de commentator maar hoor
http://www.mirror.co.uk/3...manchester-united-3197580P.O. Box schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:29:
Rooney heeft natuurlijk ooit die haarimplantaten laten zetten... maar altijd als ik hem zie krijg ik de indruk dat er ook wat spuitjes botox in zijn voorhoofd zijn gegaan... (of is dat algemeen bekend?)
Lekkere goal hoor.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nou hehe, eindelijk!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
haha,.. ok... zonder botox had die bal in de eerste helft gezeten...
ik kan altijd precies raden wanneer er gescoord wordt.... dan loopt mijn stream vast voordat het doelpunt in beeld is....
[ Voor 32% gewijzigd door P.O. Box op 19-06-2014 22:32 ]
Toch Rooney!
Mooie actie van Sturridge vooraf aan de goal.
Jullie zijn een minuutje eerder.
⏩ PVOutput☀️
Die was niet te missen, zelfs niet voor Rooney
.
RRRRRRROOOOOOONNNNNNNEEEEEEEYYYYYYYYYY
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 19-06-2014 22:32 ]
How do you save a random generator ?
Ja die fopte daar mooi even paar man van UruguayDeadsy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:31:
Mooie actie van Sturridge vooraf aan de goal.
Nu koppen die tabloids toch wat anders vermoed ik
Nou als dit zo doorgaat komen ze hopelijk snel op de 2!
Leuke wedstrijd in ieder geval! Vind het WK sowieso zeer leuk om te volgen
Nu doordrukken!
He he. En nu erop en eroverheen 
* gambieter heeft Engeland in de kantoorsweepstake...
* gambieter heeft Engeland in de kantoorsweepstake...
Niet elke wedstrijd maar er zijn toch al een paar vrij leuke wedstrijden geweest welke zeer spannend waren.Vlassie1980 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:34:
Leuke wedstrijd in ieder geval! Vind het WK sowieso zeer leuk om te volgen
Nu mag Engeland er nog wel twee maken, goed voor mijn pool.
⏩ PVOutput☀️
England speelt opeens veel beter en veel gejuich in de stadion nu. Dik verdiend en spel wordt alleen maar spannender van. leuke wedstrijd
Verwijderd
Waarom kiest men voor Engeland in een pooltje? Ik snap dat niet. Ze hebben al 20 jaar niets gepresteerd in tegenstelling tot Uruguay...Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
Iran - Nigeria was wel echt het "hoogtepunt"Deadsy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
[...]
Niet elke wedstrijd maar er zijn toch al een paar vrij leuke wedstrijden geweest welke zeer spannend waren.

Zowat de enige onboeiende wedstrijd, we zijn best wel verwend wat dat betreftschwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:36:
[...]
Iran - Nigeria was wel echt het "hoogtepunt"
WK '90 was het hele toernooi zoschwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:36:
[...]
Iran - Nigeria was wel echt het "hoogtepunt"
Was net van plan dat te posten inderdaad, zit er heel vaak tussen.5V1NA70G schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:37:
Cahill is ook lekker bezig
"You wanna score?... Nope."Matthias94 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:38:
[...]
Was net van plan dat te posten inderdaad, zit er heel vaak tussen.
Ze hebben op papier een best sterk elftal, dus ja.. Maar dit jaar is mijn WK pool volledig mislukt.Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:36:
[...]
Waarom kiest men voor Engeland in een pooltje? Ik snap dat niet. Ze hebben al 20 jaar niets gepresteerd in tegenstelling tot Uruguay...
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dat hebben ze elk toernooiQuad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:39:
[...]
Ze hebben op papier een best sterk elftal, dus ja.. Maar dit jaar is mijn WK pool volledig mislukt.
Su-a-rez.....!
shit zeg, die hamster weer.
En het is volgens mij ook wel duidelijk voor wie de commentator van de NOS is
Kom op Engeland! Ik heb 2-2 in de Tweakers WK Pool
LUIZ SUAREEZZZZZZZ
⏩ PVOutput☀️
Jammer johQuad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
Daar hebben we Suarez weer 
Engeland is de Sjaak
Engeland is de Sjaak
JAAAAA 
Wat een klasbak is hij ook!
Prachtige wedstrijd!
Wat een klasbak is hij ook!
Prachtige wedstrijd!
Suarez is gewoon monsterlijk ahahhahaha wat een bal zeg
As we speak.

Ik vind het wel prachtig hoor!
⏩ PVOutput☀️
Heerlijke pot voetbal, dit
Dat valt toch wel mee. Hij is gewoon enthousiast. Bij de goal van Rooney was hij dat toch ook?schwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:41:
shit zeg, die hamster weer.
Ga jij maar lekker naar Arno Vermeulen luisteren
Niet te filmen 
Ik ga suicidale collega's krijgen.
Ik ga suicidale collega's krijgen.
En voor wie zou jij zijn met je hamsterschwarzenegger schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:41:
shit zeg, die hamster weer.[

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Tuurlijk dat is wel weer vervelend van die man, voetballen kan hij, maar het blijft een vervelend mannetje
Ohw ik stoor me er niet aan hoor... aan dhr Vermeulen wel. Die moet gewoon verbannen worden naar de rimboe zodat hij ons niet meer kan vervelen met zijn oeverloze gezever.Fleximex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:42:
[...]
Dat valt toch wel mee. Hij is gewoon enthousiast. Bij de goal van Rooney was hij dat toch ook?
Ga jij maar lekker naar Arno Vermeulen luisteren
het maakt mij niet zoveel uit wie hier wint.
[ Voor 20% gewijzigd door schwarzenegger op 19-06-2014 22:44 ]
Heb de herhaling niet goed gezien, maar stond Suarez buitenspel?
⏩ PVOutput☀️
Dat vermoeden lijkt er wel te zijn...Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:43:
Werd doorgekopt door een Engelse spelerQuad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:43:
Dit topic is gesloten.