[WK2014] Groep D (Uruguay, Costa Rica, Engeland, Italie)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.103 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:30
Mooie actie, Sterling kramp, 2 italianen die hem komen helpen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

Mooi schot. Volgens mij de eerste vrije trap die ook daadwerkelijk goed op goal gaat?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Goeie corner van rooney _/-\o_

Het is wel extreem traag voetbal zeg. Engeland doet zo weinig moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Als het hier al zo zwaar is, hoe zou een WK in Qatar dan wel niet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tzal de Engelsen niet meer lukken :>

en in Qatar zullen ze wss grote airco's installeren met die 200miljard investering oOo

[ Voor 55% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:11
Het zou in theorie door de hitte kunnen komen maar... Engeland komt niet bijzonder fit over bij mij. Niet zoals Oranje of Kroatië om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
andries.t.net schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:39:
Ik hoop dat we het nooit zullen weten :)

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
kgeloof dat de Engelse coach nog zei dat de hitte geen probleem ging zijn, omdat ze erin getrained hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03
Het kan aan mij liggen, maar buiten Nederland heeft er nog geen enkel land echt indruk gemaakt. Ben dan toch wel benieuwd naar Duitsland en Argentinië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
mad-dog schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:42:
Het kan aan mij liggen, maar buiten Nederland heeft er nog geen enkel land echt indruk gemaakt. Ben dan toch wel benieuwd naar Duitsland en Argentinië
En Frankrijk ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Vind de italianen toch wel ouderwets sterk spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 02-06 23:25

nFo

andries.t.net schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:39:
Beter dan in Brazilië, Airco aan en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Engeland is weer net als altijd inefficient veel en hard aan het lopen.

Wanneer leren ze het nou eens ?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
mad-dog schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:42:
Tja, het gaat uiteindelijk om de laatste wedstrijden waarin je moet vlammen en niet perse om de eerste (al moet je natuurlijk wel door de eerste ronde komen).

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar bij die vrije trap stonden alle Italianen voor de streep. Als je zo'n spuitbus hebt is het wel handig dat je er ook goed gebruik van maakt als scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
pff, Rooney heeft z'n beste dag ook wel gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
enchion schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:44:
Engeland is weer net als altijd inefficient veel en hard aan het lopen.

Wanneer leren ze het nou eens ?
Nooit denk ik. Het is toch altijd een beetje mijnwerkersvoetbal. Er zijn uitzonderingen maar het lijkt in de cultuur te zitten. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever de Primera Division of de Bundesliga dan de PL.

Engeland is gewoon op na 75 minuten. Dat voorspelt niet veel goeds voor zo'n WK.
SmokingCrop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:46:
pff, Rooney heeft z'n beste dag ook wel gehad..
Serieus, heeft hij die niet in 2008 gehad?

[ Voor 16% gewijzigd door Silvin op 15-06-2014 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Zie tig schoten meters over het goal gaan van England. Zijn niet echt scherp meer na 80min in die warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Rooney is echt drama. Een beetje zoals vPersie in 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het hele team is gewoon futloos. Tweede wedstrijd maar eens kijken wat Engeland echt kan brengen. Italië is vandaag beter met de situatie omgesprongen.

Edit: zelfs de bal heeft last van de warmte :+

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 15-06-2014 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Oh oh oh Pirlo. Wat mooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

Schitterende trap zeg. Al vind ik Gerard en Pirlo ook niet echt fit meer ogen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
De enigen die Engeland sinds 1966 serieus kandidaat voor de wereldtitel geacht hebben zijn de Engelsen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Magnefieke trap van Pirlo zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 21:34

Vos

AFCA

Silvin schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:48:
[...]

Nooit denk ik. Het is toch altijd een beetje mijnwerkersvoetbal. Er zijn uitzonderingen maar het lijkt in de cultuur te zitten. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever de Primera Division of de Bundesliga dan de PL.

Engeland is gewoon op na 75 minuten. Dat voorspelt niet veel goeds voor zo'n WK.

[...]

Serieus, heeft hij die niet in 2008 gehad?
De buitenlanders bepalen de BPL teveel wat dat betreft, al jaren het probleem voor Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Heerlijke vent is het eigenlijk ook die Pirlo, bij AC afgeserveerd en nog nooit zo goed geweest bij Juve daarna.

Loopt voor geen drol meer maar toch bij vlagen geniaal en altijd rust aan de bal.
2 jaar terug met het EK hem nog in 1 beweging 2 man kwijt zien raken, weet helaas niet welke wedstrijd 't was.

En een dikke baard natuurlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 15-06-2014 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Streup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:53:
De enigen die Engeland sinds 1966 serieus kandidaat voor de wereldtitel geacht hebben zijn de Engelsen zelf
Niet de Engelsen, maar de Engelse media. Die zijn teveel van het niveau Bild Zeitung.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37
Goron schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:43:
Vind de italianen toch wel ouderwets sterk spelen hoor.
Precies, ook al omdat ik de Engelsen helemaal niet vond tegenvallen, op Wayne "dit is geen clubvoetbal, dus ik schiet naast" Rooney na. Nee van deze 2 teams gaan we meer horen, verwacht minimaal 1 van deze 2 in de kwartfinales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39
Alles conform verwachting, behalve de snelle tegengoal van Engeland. Verder was het als vanouds dom gedraaf van Engeland met spitsen die niet weten wat scoren is en en geslepen minimalistisch slaapverwekkend spel van Italië.

Met de Engelse buren zitten kijken maar daar was wel grafstemming, men was niet van mening dat ze veel te zoeken hadden op dit toernooi en ik denk dat ze gelijk hebben.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
GoldenSample schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:54:
Heerlijke vent is het eigenlijk ook die Pirlo, bij AC afgeserveerd en nog nooit zo goed geweest bij Juve daarna.

Loopt voor geen drol meer maar toch bij vlagen geniaal en altijd rust aan de bal.
2 jaar terug met het EK hem nog in 1 beweging 2 man kwijt zien raken, weet helaas niet welke wedstrijd 't was.

En een dikke baard natuurlijk :P
ben al jaren Pirlo fan, zal wel z'n laatste toernooi worden, maar die traptechniek _/-\o_
zo makkelijk en kalm aan de bal, het lijkt wel bijna nonchalant.

het was geen hoogstaand voetbal, maar het was toch een vermakelijke wedstrijd met kansen over en weer.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het probleem met Engeland is dat geen coach durft om Rooney ernaast te zetten. Maar hij is niet hun beste spits (dat is Sturridge), en op andere plekken rendeert hij niet. Je zag dat de 4-2-3-1 formatie continu ruimte gaf voor de Italiaanse rechterflank.

Gewoon Rooney op de bank zetten. Ook Welbeck is het niet. Als die twee niet bij ManU hadden gespeeld hadden ze misschien niet eens in de selectie gezeten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:14:
Het probleem met Engeland is dat geen coach durft om Rooney ernaast te zetten. Maar hij is niet hun beste spits (dat is Sturridge), en op andere plekken rendeert hij niet. Je zag dat de 4-2-3-1 formatie continu ruimte gaf voor de Italiaanse rechterflank.

Gewoon Rooney op de bank zetten. Ook Welbeck is het niet. Als die twee niet bij ManU hadden gespeeld hadden ze misschien niet eens in de selectie gezeten.
Het ligt niet aan 1 speler, het ligt aan het hele concept.

Ik zie Engeland al 25 jaar dezelfde "fouten" maken, en ik zie Italie al dezelfde 25 jaar met hun concept regelmatig heel ver komen. (En zelfs toernooien winnen)

Hoevaak zijn de Engelsen nou niet verslagen door Italie met exact hetzelfde wedstrijd beeld ? 8)7

Engeland moet echt eens een keer warmland-tactiek gaan leren, ipv altijd "Noordpool"-tactiek te gebruiken. (zo hard mogelijk lopen om warm te blijven)
Om als team een kampioenschap te winnen moet je tegenwoordig tussen verschillende speelstijlen kunnen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:26

Quad

Doof

Wordt een mooie wedstrijd vanavond, Uruguay - Engeland. Ik verwacht wel winst voor Engeland, als het een beetje loopt kan het een mooie 1-3 worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
gambieter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:14:

Dit. Had had er net met collega's over, die vent heeft om een of andere reden mythische status bereikt waardoor hij onaantastbaar is maar hij rendeert gewoon niet, dus why for god's sake? Probeer het eens zonder, ze hebben best goede en greterigere spelers voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10

Herman

FP ProMod
Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:12:
Wordt een mooie wedstrijd vanavond, Uruguay - Engeland. Ik verwacht wel winst voor Engeland, als het een beetje loopt kan het een mooie 1-3 worden.
Yup, dit is echt een cruciaal duel. Beide teams nog op 0 punten en beide teams nog een goede kans om de volgende ronde te halen. Ik vermoed dat Engeland met een beter gevoel de wedstrijd in gaat, aangezien het verlies tegen Italië niet onverwacht was. Bij een gelijkspel zou Costa Rica nog wel eens onverwachts een stunt kunnen uithalen. Kan nog alle kanten op :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zin in de wedstrijd, mooi affiche en de verliezer kan (zo goed als) naar huis.

Heb niet echt niets met het Engels elftal, maar hoop dat ze winnen. Al waren het 23 veroordeelde criminelen, Suarez blijft ondanks zijn kwaliteiten een ramp voor het voetbal imho. Naar huis er mee.

Heb Uruguay in de pool op winst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee joh Suarez.... love to hate him. :P Uruguay FTW.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 19-06-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
enchion schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:45:
[...]

Het ligt niet aan 1 speler, het ligt aan het hele concept.

Ik zie Engeland al 25 jaar dezelfde "fouten" maken, en ik zie Italie al dezelfde 25 jaar met hun concept regelmatig heel ver komen. (En zelfs toernooien winnen)

Hoevaak zijn de Engelsen nou niet verslagen door Italie met exact hetzelfde wedstrijd beeld ? 8)7

Engeland moet echt eens een keer warmland-tactiek gaan leren, ipv altijd "Noordpool"-tactiek te gebruiken. (zo hard mogelijk lopen om warm te blijven)
Om als team een kampioenschap te winnen moet je tegenwoordig tussen verschillende speelstijlen kunnen switchen.
:D Op de BBC werd nog lovend gesproken over de "european style" van spelen ... (balbehandeling/controle viel echt zwaar in het niet t.o.v. italianen)
Zag wel vandaag geloof ik nog dat Rooney bekritiseerd werd om z'n positionering en weer op z'n eigen plek zou moeten komen. Vind Welbeck in dit systeem ook weinig toevoegen maar blijkbaar is ie de beste spits (in Engeland) in het ontfutselen van de bal bij de verdediging ...

Echt een vaag stadion overigens dat van Sao Paulo, was dat wel het oorspronkelijke ontwerp :+ ? Doet enigszins aan San Siro denken (enigszins; van binnen gezien door 1 lagere zijde) ...

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Rooney moet gewoon in de spits of erachter (of anders helemaal niet) gewoon Sterling en Rooney van plek verwisselen en klaar. Ik zie engeland wel winnen zometeen, Suarez kan nooit helemaal fit zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja achter de spits dus; heb een 2-1 voor Engerland staan ... (oorspronkelijk 0-1, maar na 2-1 winst op Italie en een Suarez die al in wedstrijd 1 mee had gedaan en gewonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je zegt dat Rooney 38 Is, gelooft iedereen het ook. Wat een oude kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lekker zo'n wedstrijd waarbij ze allebei moeten :).
Nu nog wat doelpunten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
PWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:10:
Als je zegt dat Rooney 38 Is, gelooft iedereen het ook. Wat een oude kop.
En dan heeft hij al een haartransplantatie gehad ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Rooney... heft welgeteld 1 goed toernooi gehad, vanaf 2004, die van 2004 enkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekkere pot, Uruguay gaat dit zo nog winnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-03 12:35
Engeland speelt ook niet slecht hoor, leuk om naar te kijken in ieder geval.

EDIT: Ik dacht dat er voor buitenspel pas werd gefloten als de buitenspel staand speler de bal aanneemt. Heb nou al twee keer gezien dat de bal volgens mij gewoon door een verdediger gelijk weggetikt werd en dat er toch gefloten werd.

[ Voor 61% gewijzigd door Thisuren op 19-06-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gerrard en Henderson staan wel heel erg teruggetrokken ... elke afvallende bal staan ze 20 meter vandaan :/ ... Rooney mag ook wel weer terug op links, dan kan ie minder schade aanrichten :+ (de dikke Sneijder positie)

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 06-05 09:10
Foutje

[ Voor 95% gewijzigd door smartje74 op 19-06-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zit wel geel logo op ofzo. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Nee bij een close up leek bleek het donker paars te zijn. Vreselijk al die zuurstok kleuren van die voetbalschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
Engeland speelt zonder idee, zoals ze eigenlijk altijd wel spelen. Ik heb niet het idee dat die Roy Hodgson een meesterbrein is.
Engeland creëert amper iets en moet het van opvliegers hebben van een van de aanvallers. Maar dat kan bij Nederland wel, met Van Persie en Robben, maar bij Engeland niet die veel meer spelers hebben voor een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Fleximex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:28:
Engeland speelt zonder idee, zoals ze eigenlijk altijd wel spelen. Ik heb niet het idee dat die Roy Hodgson een meesterbrein is.
Engeland creëert amper iets en moet het van opvliegers hebben van een van de aanvallers. Maar dat kan bij Nederland wel, met Van Persie en Robben, maar bij Engeland niet die veel meer spelers hebben voor een team.
Engeland importeert teveel van dat soort spelers :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik moet wel zeggen dat Uruguay veel overtredingen nodig heeft en ook matig speelt. Engeland kan dit zomaar nog eens gaan winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bijna! Lat voorkomt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Rooney mist, nooit verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Dat scheelde wel heel weinig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is allemaal geen Iran of Nigeria, maar wereldkampioenen zijn het ook bepaald niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Engeland heeft geen echt slechte spelers maar ook niets speciaals. En dat niet durven droppen van Rooney paralyseert de tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
nondeju, doet die hamster toch mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53
en das de 1-0 Suarez :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

En Cesar Millan scoort! :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Suárez!!!! Mooie goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Suarez!! :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Prachtig! Suarez, heerlijke goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Suarez is gewoon topklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Suarez, ik haat zijn rare fratsen, maar hij kan wel voetballen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat een heerlijk tegendraads ingekopte bal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Engeland :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Mag Suarez niet maar dat was een mooie goal. Klasse hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alle credits voor de assist, prachtig gegeven! Lekker tegendraads binnen geknikt, keeper ook net niet met de vingertoppen erbij. _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Eikel :p Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf, mooie goal en hij heeft er hard voor gewerkt. Volgens mij kan Engeland niet uitgeschakeld worden vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Schitterende voorzet, perfect gelopen, prachtig ingekopt.

Mooiste goal van het WK tot nu toe. Ná die van RvP natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jawel hoor dan hebben ze er al 2 verloren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ze kunnen ook met verlies nog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Dr. Strangelove schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Schitterende voorzet, perfect gelopen, prachtig ingekopt.

Mooiste goal van het WK tot nu toe. Ná die van RvP natuurlijk.
Vond zelf die tweede goal van Robben haast nog mooier dan RvP's snoekduik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie het nu. Alleen een gelijkspel in de andere pot is uitschakeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Anoniem: 244101 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Jawel hoor dan hebben ze er al 2 verloren he ;)
Er kunnen drie teams zijn die 2 wedstrijden verliezen ;)

Bij gelijkspel van Costa Rica - Italie liggen ze er uit.

Edit: Wat hierboven gezegd wordt :P

Maar het lijkt me niet ondenkbaar dat Italië alles wint en Engenland wint van Costa Rica, dan zijn ze door bij een goed doelsaldo.

[ Voor 23% gewijzigd door Arm1n op 19-06-2014 21:46 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als Costa Rica nu even van Italië wint en Uruguay wint de volgende wedstrijd van Italië zijn zowel Italië als Engeland uitgeschakeld. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vrij simpel.. net als NL 2 jaar terug (maar dat lukte toen niet)...
italie moet alles winnen...
engeland moet zo dik mogelijk van costa rica winnen... en dan komt het op doelsaldo aan...
italie 9 pnt... de rest 3 pnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arm1n schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:44:
[...]

Er kunnen drie teams zijn die 2 wedstrijden verliezen ;)

Bij gelijkspel van Costa Rica - Italie liggen ze er uit.
Jup maar dat scenario gaat niet gebeuren denk ik. Daarbij zou Engeland het ook niet verdienen daarvoor spelen ze te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:08
PWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Eikel :p Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf, mooie goal en hij heeft er hard voor gewerkt. Volgens mij kan Engeland niet uitgeschakeld worden vanavond?
2 keer verliezen lijkt mij exit? 2 jaar geleden konden wij ook nog door na 2 keer verliezen maar dat wad wel een unieke situatie en dan verdien je het ook geeneens meer :')

Engeland stelt meestal teleur op grote toernooien, alle clubs in de PL kopen alleen maar spelers uit het buitenland maar lokaal talent opleiden ho maar...

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-06-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:37
Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
Als Costa Rica nu even van Italië wint en Uruguay wint de volgende wedstrijd van Italië zijn zowel Italië als Engeland uitgeschakeld. :+
Engeland, Italië, Portugal en Spanje naar huis? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:36
dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:53:
[...]

Hoezo zou je Italië naar huis willen hebben? Spelen leuk, en alleen Pirlo is al reden genoeg om ze nog even in het toernooi te houden. De tijden van het catenaccio zijn volgens mij definitief voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Klasse goal van Suarez hoor, probleem ligt bij Engeland echt op het middenveld: Gerrard + Henderson, beiden in verdedigende rol kan gewoon niet (dat zagen we tegen Italie ook) ze sluiten nooit aan. je ziet een blok van 4 voorin en de overige 6 komt vaak de middenlijn niet eens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bert Visscher in de studio _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
Nog meer Zuid Amerikanen door, waarom ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nu zal Hodgsoon moeten laten blijken een goede coach te zijn. Maar ik verwacht niets, ideeenloos net als het team.

Hierboven: sinds wanneer is Costa Rica Zuid-Amerikaans? :p

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 19-06-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Anoniem: 244101 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
[...]

Jup maar dat scenario gaat niet gebeuren denk ik. Daarbij zou Engeland het ook niet verdienen daarvoor spelen ze te zwak.
Maar het kan wel, en het is niet ondenkbaar ook.

Italië wint van Costa Rica en Uruguay, die hebben dan 9 punten. Voor het gemak winnen ze alles 1-0.

Uruguay wint 1-0 van Engeland en verliest dus 1-0 van Italië. 3 punten en doelsaldo 2-4.

Costa Rica verliest van Italië met 1-0 en Engeland met 2-0. 3 punten en doelsaldo 3-4.

Engeland heeft dan 3 punten en doelsaldo 3-3.

Engeland door :)

Ik probeer mijn Engelse vrienden wat op te beuren hier, grafstemming....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52

Fiber

Beaches are for storming.

dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:53:
[...]

De Tabloids gaan morgen te klein zijn...

Of komen ze nog terug na rust?

En ik weiger te geloven in de 9-3-3-3 ontsnapping. Dat laat Italië vast niet gebeuren... 8)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:31

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb altijd het gevoel dat Uruguay op het randje speelt. Die verdedigers die ze hebben zullen niet misstaan als persoonlijke beveiligers.
Buiten kijf dat ze wel kunnen voetballen Uruguay. Heb ze liever dan Portugal.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ai ai Suarez, genoeg aanspeelpunten om af te geven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook nieuw dit toernooi : tot en met de 60e minuut na rust komen mensen hun plek weer opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 22:10

Herman

FP ProMod
Engeland wacht op de genadeklap!

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wow, gigantische kans :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dit gaat een keer fout en dan is het 2-0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:08:
Ook nieuw dit toernooi : tot en met de 60e minuut na rust komen mensen hun plek weer opzoeken.
Wat wil je. Je bent als man in Brazilië ;) Er zijn leukere dingen dan voetbal _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Stripclubs in het stadion? Of heb jij het over het vrouwentoilet ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52

Fiber

Beaches are for storming.

Roo niet...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow, goed gekeept!

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.