Mooie actie, Sterling kramp, 2 italianen die hem komen helpen

[ Voor 55% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 01:40 ]
Ik hoop dat we het nooit zullen wetenandries.t.net schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:39:
Als het hier al zo zwaar is, hoe zou een WK in Qatar dan wel niet gaan?
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
En Frankrijk ben ik ook benieuwd naar.mad-dog schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:42:
Het kan aan mij liggen, maar buiten Nederland heeft er nog geen enkel land echt indruk gemaakt. Ben dan toch wel benieuwd naar Duitsland en Argentinië
Beter dan in Brazilië, Airco aan en gaan met die banaan.andries.t.net schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:39:
Als het hier al zo zwaar is, hoe zou een WK in Qatar dan wel niet gaan?
How do you save a random generator ?
Tja, het gaat uiteindelijk om de laatste wedstrijden waarin je moet vlammen en niet perse om de eerste (al moet je natuurlijk wel door de eerste ronde komen).mad-dog schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:42:
Het kan aan mij liggen, maar buiten Nederland heeft er nog geen enkel land echt indruk gemaakt. Ben dan toch wel benieuwd naar Duitsland en Argentinië
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Nooit denk ik. Het is toch altijd een beetje mijnwerkersvoetbal. Er zijn uitzonderingen maar het lijkt in de cultuur te zitten. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever de Primera Division of de Bundesliga dan de PL.enchion schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:44:
Engeland is weer net als altijd inefficient veel en hard aan het lopen.
Wanneer leren ze het nou eens ?
Serieus, heeft hij die niet in 2008 gehad?SmokingCrop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:46:
pff, Rooney heeft z'n beste dag ook wel gehad..
[ Voor 16% gewijzigd door Silvin op 15-06-2014 01:48 ]
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 15-06-2014 01:52 ]
De buitenlanders bepalen de BPL teveel wat dat betreft, al jaren het probleem voor Engeland.Silvin schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:48:
[...]
Nooit denk ik. Het is toch altijd een beetje mijnwerkersvoetbal. Er zijn uitzonderingen maar het lijkt in de cultuur te zitten. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever de Primera Division of de Bundesliga dan de PL.
Engeland is gewoon op na 75 minuten. Dat voorspelt niet veel goeds voor zo'n WK.
[...]
Serieus, heeft hij die niet in 2008 gehad?
[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 15-06-2014 01:55 ]
Niet de Engelsen, maar de Engelse media. Die zijn teveel van het niveau Bild Zeitung.Streup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:53:
De enigen die Engeland sinds 1966 serieus kandidaat voor de wereldtitel geacht hebben zijn de Engelsen zelf
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Precies, ook al omdat ik de Engelsen helemaal niet vond tegenvallen, op Wayne "dit is geen clubvoetbal, dus ik schiet naast" Rooney na. Nee van deze 2 teams gaan we meer horen, verwacht minimaal 1 van deze 2 in de kwartfinales.Goron schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:43:
Vind de italianen toch wel ouderwets sterk spelen hoor.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ben al jaren Pirlo fan, zal wel z'n laatste toernooi worden, maar die traptechniekGoldenSample schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:54:
Heerlijke vent is het eigenlijk ook die Pirlo, bij AC afgeserveerd en nog nooit zo goed geweest bij Juve daarna.
Loopt voor geen drol meer maar toch bij vlagen geniaal en altijd rust aan de bal.
2 jaar terug met het EK hem nog in 1 beweging 2 man kwijt zien raken, weet helaas niet welke wedstrijd 't was.
En een dikke baard natuurlijk
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het ligt niet aan 1 speler, het ligt aan het hele concept.gambieter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:14:
Het probleem met Engeland is dat geen coach durft om Rooney ernaast te zetten. Maar hij is niet hun beste spits (dat is Sturridge), en op andere plekken rendeert hij niet. Je zag dat de 4-2-3-1 formatie continu ruimte gaf voor de Italiaanse rechterflank.
Gewoon Rooney op de bank zetten. Ook Welbeck is het niet. Als die twee niet bij ManU hadden gespeeld hadden ze misschien niet eens in de selectie gezeten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit. Had had er net met collega's over, die vent heeft om een of andere reden mythische status bereikt waardoor hij onaantastbaar is maar hij rendeert gewoon niet, dus why for god's sake? Probeer het eens zonder, ze hebben best goede en greterigere spelers voorin.gambieter schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:14:
Het probleem met Engeland is dat geen coach durft om Rooney ernaast te zetten. Maar hij is niet hun beste spits (dat is Sturridge), en op andere plekken rendeert hij niet. Je zag dat de 4-2-3-1 formatie continu ruimte gaf voor de Italiaanse rechterflank.
Gewoon Rooney op de bank zetten. Ook Welbeck is het niet. Als die twee niet bij ManU hadden gespeeld hadden ze misschien niet eens in de selectie gezeten.
Yup, dit is echt een cruciaal duel. Beide teams nog op 0 punten en beide teams nog een goede kans om de volgende ronde te halen. Ik vermoed dat Engeland met een beter gevoel de wedstrijd in gaat, aangezien het verlies tegen Italië niet onverwacht was. Bij een gelijkspel zou Costa Rica nog wel eens onverwachts een stunt kunnen uithalen. Kan nog alle kanten opQuad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:12:
Wordt een mooie wedstrijd vanavond, Uruguay - Engeland. Ik verwacht wel winst voor Engeland, als het een beetje loopt kan het een mooie 1-3 worden.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 19-06-2014 20:32 ]
enchion schreef op zondag 15 juni 2014 @ 03:45:
[...]
Het ligt niet aan 1 speler, het ligt aan het hele concept.
Ik zie Engeland al 25 jaar dezelfde "fouten" maken, en ik zie Italie al dezelfde 25 jaar met hun concept regelmatig heel ver komen. (En zelfs toernooien winnen)
Hoevaak zijn de Engelsen nou niet verslagen door Italie met exact hetzelfde wedstrijd beeld ?
Engeland moet echt eens een keer warmland-tactiek gaan leren, ipv altijd "Noordpool"-tactiek te gebruiken. (zo hard mogelijk lopen om warm te blijven)
Om als team een kampioenschap te winnen moet je tegenwoordig tussen verschillende speelstijlen kunnen switchen.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 21:16 ]
En dan heeft hij al een haartransplantatie gehad ook nogPWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:10:
Als je zegt dat Rooney 38 Is, gelooft iedereen het ook. Wat een oude kop.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 61% gewijzigd door Thisuren op 19-06-2014 21:24 ]
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 19-06-2014 21:26 ]
[ Voor 95% gewijzigd door smartje74 op 19-06-2014 21:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Engeland importeert teveel van dat soort spelersFleximex schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:28:
Engeland speelt zonder idee, zoals ze eigenlijk altijd wel spelen. Ik heb niet het idee dat die Roy Hodgson een meesterbrein is.
Engeland creëert amper iets en moet het van opvliegers hebben van een van de aanvallers. Maar dat kan bij Nederland wel, met Van Persie en Robben, maar bij Engeland niet die veel meer spelers hebben voor een team.
⏩ PVOutput☀️
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Vond zelf die tweede goal van Robben haast nog mooier dan RvP's snoekduik.Dr. Strangelove schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Schitterende voorzet, perfect gelopen, prachtig ingekopt.
Mooiste goal van het WK tot nu toe. Ná die van RvP natuurlijk.
Anoniem: 244101
Lijkt mij sterk.Dr. Strangelove schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:43:
Ze kunnen ook met verlies nog door.
Er kunnen drie teams zijn die 2 wedstrijden verliezenAnoniem: 244101 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
Jawel hoor dan hebben ze er al 2 verloren he
[ Voor 23% gewijzigd door Arm1n op 19-06-2014 21:46 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
⏩ PVOutput☀️
vrij simpel.. net als NL 2 jaar terug (maar dat lukte toen niet)...
Jup maar dat scenario gaat niet gebeuren denk ik. Daarbij zou Engeland het ook niet verdienen daarvoor spelen ze te zwak.Arm1n schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:44:
[...]
Er kunnen drie teams zijn die 2 wedstrijden verliezen
Bij gelijkspel van Costa Rica - Italie liggen ze er uit.
2 keer verliezen lijkt mij exit? 2 jaar geleden konden wij ook nog door na 2 keer verliezen maar dat wad wel een unieke situatie en dan verdien je het ook geeneens meerPWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:42:
EikelMaar zijn kwaliteiten staan buiten kijf, mooie goal en hij heeft er hard voor gewerkt. Volgens mij kan Engeland niet uitgeschakeld worden vanavond?
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-06-2014 21:47 ]
Engeland, Italië, Portugal en Spanje naar huis?Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
Als Costa Rica nu even van Italië wint en Uruguay wint de volgende wedstrijd van Italië zijn zowel Italië als Engeland uitgeschakeld.
Hoezo zou je Italië naar huis willen hebben? Spelen leuk, en alleen Pirlo is al reden genoeg om ze nog even in het toernooi te houden. De tijden van het catenaccio zijn volgens mij definitief voorbij.dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:53:
[...]
Engeland, Italië, Portugal en Spanje naar huis?
Nog meer Zuid Amerikanen door, waarom ???Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
Als Costa Rica nu even van Italië wint en Uruguay wint de volgende wedstrijd van Italië zijn zowel Italië als Engeland uitgeschakeld.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 19-06-2014 21:58 ]
Maar het kan wel, en het is niet ondenkbaar ook.Anoniem: 244101 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
[...]
Jup maar dat scenario gaat niet gebeuren denk ik. Daarbij zou Engeland het ook niet verdienen daarvoor spelen ze te zwak.
De Tabloids gaan morgen te klein zijn...dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:53:
[...]
Engeland, Italië, Portugal en Spanje naar huis?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Wat wil je. Je bent als man in BraziliëPWM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:08:
Ook nieuw dit toernooi : tot en met de 60e minuut na rust komen mensen hun plek weer opzoeken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq