Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik bedacht met net dat ik de eerste helft nog vanuit de bank kijk en in de rust verplaats ik mezelf naar bed....... waar uiteraard ook een tv is en dan kan ik daar helft nummer 2 kijkenFiber schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Het grote dilemma: Ga ik kijken of ga ik eindelijk eens een (enigszins) keer op tijd naar bed...
Nu.. de match of the day.: England versus Italy!!
Gaan jullie lekker voor england, dan pak ik Italy!

★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Niet mee eens, ik vind het prachtig. En ik ben voor Engeland.MrMonkE schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:44:
Die top 5 met 5 nederlandse doelpunten heeft zo'n hoog Tros gehalte dat ik bijna moet kotsen. Alleen die van van Persie had er in gemogen...
En Pirlo, die is toch al 87 of zo...?
Liverpool - Italië...
(5 Liverpool, 2 Everton)
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 14-06-2014 23:54 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Er zijn al wat verassingen geweest. Benieuwd naar Italië. Engeland Is vaak... meh.
De rest bij NOS is slecht tot matig. Frank Snoeks kan je je soms aan ergeren en ik vind het helemaal een aanfluiting als Arno Vermeulen het commentaar verzorgt. Dat kan je de kijker niet aandoen.
Bij mij staat commentaar bij de NOS, op de beide Jeroenen na, gelijk aan niet juichen bij een goal. Vaak is het heel droog, zo van "ja, de goal".
Ik vind Jeroen Grueter zo goed door dit:
YouTube: 40 best World Cup goals (NOS.nl)
Prachtig commentaar bij de goal van Maxi Rodriquez.
Commentaar is zo belangrijk voor de wedstrijdbeleving vanaf de bank. Daarom is Match of the Day zo ontzettend leuk.
Ronald van der Geer is trouwens ook goed (en het radio commentaar van Jack natuurlijk ook).
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 15-06-2014 00:02 ]
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Dus gelukkig kunnen wel het hier delen!
Stirling begint lekker.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
? Is gewoon op BBC one.Fiber schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:04:
BBC is dan zeker BBC 3 of 4...? Die heb ik helaas niet.
Stirling begint lekker.
To dare is to do
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
OK, super, niet goed gekeken dan net. Ik zat op België te kijken, dat kijkt ook vaak wel lekker.
Inderdaad, bij Italie heb ik altijd het gevoel dat er een bloedeloze 0-0 ontstaat maar dat ze er vanuit een dood spelmoment er altijd wel 1 in krijgen (vandaar mijn poule van 1-0 voor Italie), maar Engeland lijkt er voor te gaan, en Italie is ook best aanvallend bezig.RoD schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:05:
Twee vlammende schoten al, lekker beginVeelbelovend en mooi in de stijl van de overige wedstrijden die we al hebben gezien.
Ik gun Engeland eigenlijk wel de winst.
Maar gelukkig is Evert ten Naarpel met pensioen.
Eigenlijk is het Seaman die verkleed isStreup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:19:
Heeft die Hart nou een slecht passend toupetje op?
Benieuwd naar de odds!Streup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:25:
Heb je ook gegokt op een aftrap?
Gamertag: VAS taijyn
Volgens mij wel de moeilijkste wedstrijd dit voor een scheidsrechter. Zowel de Engelsen als de Italianen tevreden houden.
[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2014 00:29 ]
Grappig aangezien hij hier de posterboy voor Head and Shoulders isStreup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:19:
Heeft die Hart nou een slecht passend toupetje op?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik gok bij unibet wie de volgende corner krijgt...Streup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:25:
Heb je ook gegokt op een aftrap?
Wijsneus

[ Voor 7% gewijzigd door Hironshy op 15-06-2014 00:33 ]
Ik dacht dat die zou afbuigen tegen een speler....

Klasse voorzet van Rooney en mooi ingeschoten.
[ Voor 50% gewijzigd door Migrator op 15-06-2014 00:38 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dat was van korte duur.
Deze opmerking wordt met de minuut leuker
edit: gebroken iets? toch gewoon onwel geworden?
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 00:40 ]

[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 15-06-2014 00:43 ]
@Hierboven: NOS geeft aan dat het hitte zou kunnen zijn vanwege de warmte. En dat klopt helemaal. Commentaar is verder even spannend als een pak bakpoeder.
Gebroken vind ik ook weer wat overdreven om te stellen, dat weet je ook niet van dergelijke beelden.Migrator schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:42:
De NOS houdt het op de hitte. Dat de commentator het heet heeft zegt niet dat de spelers dat ook hebben. Commentaar is weer om te huilen. De beste man Iemand anders keek ook al naar zijn enkel dus dat lijkt me aannemelijk.
Maar who cares, het gaat toch om te spelers. En gezien het zweet en de snelheid heeft de hitte zeker wel invloed
Inmiddels zijn wedstrijden met veel doelpunten en spektakel toch wel de norm
[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 15-06-2014 00:45 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
28 gradenMigrator schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:42:
De NOS houdt het op de hitte. Dat de commentator het heet heeft zegt niet dat de spelers dat ook hebben. Commentaar is weer om te huilen. De beste man Iemand anders keek ook al naar zijn enkel dus dat lijkt me aannemelijk.
?Streup schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:51:
Duitsland op 2-0!
Haha mja dat is wel zo'n beetje met al die reclames van de verplichte sponsors, na 3 wedstrijden heb je het wel gehadSilvin schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:48:
Die Hyundai reclame mag van mij verboden worden. Pffffrrrrrrttttttt
Was aan het zappen en op Veronica is nog een WK aan de gang!
Ik kan er meestal wel mee leven maar deze is zo godsgruwelijk irritant.Martinspire schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:53:
[...]
Haha mja dat is wel zo'n beetje met al die reclames van de verplichte sponsors, na 3 wedstrijden heb je het wel gehad
[ Voor 50% gewijzigd door Silvin op 15-06-2014 00:57 ]
Veronica kijken in de pauzes
Hmm ja, dat is inderdaad aan de warme kant; maar blijkbaar nog niet warm genoeg voor de FIFA om die drinkpauzes in te lassen tijdens de wedstrijd. Het commentaar had het erover dat die Brit voor de dug-out onwel zou zijn geworden door de hitte, maar dat leek me overdreven, vandaar mijn reactie.
Ik moet hier stiekem wel om glimlachenSilvin schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:55:
Oh man, de man heeft z'n enkel gebroken bij het juichen. Nog een fysio of fysiek therapeut ook. Die man moet dat heel z'n leven aan gaan blijven horen

Gelukkig staan daar tempoversnellingen tegenover.
SmokingCrop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:59:
Het moet blijkbaar een 32°C ofzo zijn voor ze een pauze inlassen.
Toch raar dat ze ook niet kijken naar de luchtvochtigheid want ik kan me voorstellen dat de spelers nu die drinkpauzes niet erg zouden vinden. Tempoversnellingen zijn inderdaad wel prettig; 't is toch elke keer weer spannend/afwachten wanneer dat gebeurtGoldenSample schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:59:
Mja je ziet wel dat het toch net even te veel kracht kost af en toe waardoor de wedstrijd wat lam raakt bij vlagen. De luchtvochtigheid is 't 'm wat t echt zwaar maakt.
Gelukkig staan daar tempoversnellingen tegenover.
Verder vind ik het dom dat ze dan blijkbaar niet in warme gebieden hebben getraind als je weet dat het aardig benauwd gaat worden.
En als de luchtvochtigheid inderdaad 50% is dan lijkt mij ook niet zoveel aan de hand. Maarja als je zelf op het veld staat zal het allemaal anders zijn en aan het tempo te zien speelt het toch niet heel makkelijk
Ligt ook wel aan het spel van de Italianen natuurlijkMigrator schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:05:
aan het tempo te zien speelt het toch niet heel makkelijk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Edit; wat vinden jullie nou van doe Rooney? Ik heb toch het idee dat die jongen het beste heeft gehad toen hij heel jong was maar iedereen de laatste 6 jaar weer aan het wachten is tot hij 'zijn' niveau bereikt.
[ Voor 55% gewijzigd door Silvin op 15-06-2014 01:14 ]
Mejor así
Lijkt toch echt wel een vloek te zijn, heh
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 01:21 ]
Dit topic is gesloten.