Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
... not as I do.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ben ik ook bang voor. Uruguay gaat hier niet heel veel aan hebben denk ik...uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:18:
Oke.... nu gaat Italie ongetwijfeld met 10 man in het strafschopgebied kamperen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hallo met Tim
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Wat doet zijn been op zijn knie dan?Pkunk schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:21:
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Zo hard was het niet.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maakt mij niet uit, als Costa Rica maar eerste wordt in die poule, beter voor NederlandFiber schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:22:
Toch gun ik Suarez wel een doelpuntje in de laatste minuut of zo...
... not as I do.
Cavani is hun langste man voorinHarribo schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:27:
Als ik Uruguay was, zou ik een extra lange man op chiellini zetten, das hun beste verdediger. Heeft Cavani wat meer speelruimte
Doelpuntje er in prikken ?tweaker2010 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:34:
Wat zou jij doen om de volgende ronde te halen? Italie is momenteel beter met 10 man dan Uruguay
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dan was het rood voor suarezTTLCrazy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:37:
Dat zouden ze nou eens keihard aan moeten pakken. Gewoon aan de hand van videobeelden eventueel achteraf nog spelers rood geven.
Prachtige verdedigende actie dat
Kijk, gekke balli doet raar, doet vaag, maar bijten volgens mij nooit
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2014 19:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit is een account.

één keer meh
twee keer nee
drie keer? jij doet niet meer mee
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 24-06-2014 19:39 ]
Hoi!
Nu nog steeds ???Fiber schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:22:
Toch gun ik Suarez wel een doelpuntje in de laatste minuut of zo...

How do you save a random generator ?

Bijten als een hamster.Grvy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:38:
wat deed die dan? ik heb het gemist
Even mezelf quoten had toch gelijkv8power67 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:
Pfff dit is de wedstrijd van wie is de grootste pussy ofzo?? Allemachtig wat matig deze wedstrijd.
Zou nog een bijt incident bij kunnen van suarez en het is compleet zeg maar....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oooh doelpunt, hopelijk straks zonder suarez
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Nog steeds van overtuigd?TTLCrazy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:26:
Pff, Suarez heeft meer klasse in zijn linkerteen dan Balotelli in totaal.
Ben benieuwd of er nog beelden zijn vanuit een andere hoek. Zo leek het vooral een kopstoot. De reactie van de spelers sprak boekdelen, maar dat is niet genoeg om als bewijs te dienen denk ik (behalve voor een kopstoot dan).tweaker2010 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:40:
Lastig te bewijzen dit. De camera stond precies op zijn rug
En nu 1-0 Uruguay.
Italië zal furieus zijn....
+1 het moet een keer klaar zijnKaap schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:39:
3 keer is scheepsrecht. Schorsen voor het leven die mongool

XXXVI
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Genialiteit en krankzinnigheid zit dicht bij elkaarGoron schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:40:
[...]
Nog steeds van overtuigd?Zijn beide even idioot hoor
Maar je ziet hem niet echt bijten, hij maakt de beweging wel maar de camera kan het net niet zien.
[ Voor 18% gewijzigd door TTLCrazy op 24-06-2014 19:42 ]
Dit! Suarez had mijn sympathie. Nu hoeft het van mij niet meer...Niku schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:40:
Godverdomme. Na Suarez net gun ik Uruguay dit nog niet bijna.
Stam + t
Zag je de bijtwond niet?tweaker2010 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:40:
Lastig te bewijzen dit. De camera stond precies op zijn rug
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
DNA kan toch gewoon genoeg bewijs bieden.RoD schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Ben benieuwd of er nog beelden zijn vanuit een andere hoek. Zo leek het vooral een kopstoot. De reactie van de spelers sprak boekdelen, maar dat is niet genoeg om als bewijs te dienen denk ik (behalve voor een kopstoot dan).
How do you save a random generator ?
Hij liet daarna toch duidelijk zijn schouder zien.RoD schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Ben benieuwd of er nog beelden zijn vanuit een andere hoek. Zo leek het vooral een kopstoot. De reactie van de spelers sprak boekdelen, maar dat is niet genoeg om als bewijs te dienen denk ik (behalve voor een kopstoot dan).
edit, ojee, nu gaat uruguay tijdrekken.
Denk dat de afdruk bij Chiellini wel duidelijk genoeg zal zijn.RoD schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Dat sowieso en als ie echt gebeten blijkt te hebben moet ie maar eens een seizoen lang stilzitten zo niet nog langer.ph4ge schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:39:
Ik vind dat Suarez duidelijk rood had moeten krijgen, zeker vergeleken bij die Italiaan. Wat een onrecht dat ze nu scoren.
Nee, hij krijgt daarna toch een elleboog, uit reactie van het bijtenJoosie200 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:43:
En het feit dat Suarez zijn hand en shirt voor zijn mond hield omdat zijn voortanden zeer deden sprak ook boekdelen

Hooguit 1, let maar op.Niku schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:42:
Dat wordt wel een wedstrijdje of 10 voor Suarez, wat een idioot.
Grote schorsingen achteraf ondermijnen de scheidsrechter/Fifa, doen ze niet.
SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Hij liet daarna toch duidelijk zijn schouder zien.
edit, ojee, nu gaat uruguay tijdrekken.
Zijn daar al beelden van ergens? Ik kon het net live niet goed zien.Vos schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Denk dat de afdruk bij Chiellini wel duidelijk genoeg zal zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-06-2014 19:47 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.