Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Server 1 draait momenteel inderdaad op official - classic mode.
De andere 2 draaien op official - normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Classic is leuk, gwoon puur spelen zonder dorito's jagen.

PKP is toch mijn favorite wapen op dit moment, wat een beest, 19% accuracy met tap fire.
Ben nu ook na 1 week gewend aan UsA muis setting, ik heb steeds minder correctie nodig tijdens ads.

http://battlelog.battlefi...39771717601920/198422417/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Na paar whiskey cola ging ik ook als een speer gisteravond, schrok er zelf van :P

http://battlelog.battlefi...98475470714752/178996562/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
LOL bij mij werkt dat helaas averechts, ik moet fris zijn om nog een beetje niveau te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
bvk schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:48:
[...]

Er draaien geen mods op de BuG servers hoor, die draaien gewoon de Official mode :)
Official mode is echt een rotstreek van DICE. Je hebt eigenlijk de keuze tussen:
1. Adminrechten op een lege server (ranked mode)
2. Geen rechten op een volle server (official mode)

Veel mensen in de serverbrowser joinen een server die al ver vol zit (eg. 5 slots over), dus zelfs als je met 6-8 man je server weet op te starten duurt het vaak nog erg lang voordat hij eindelijk vol zit.
Op official mode zit de server zo vol, maar kan je geen enkele teambalans handhaven, sta je in de queue voor je EIGEN server en wordt het zeel lastig om regels te handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenvv2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Official mode is echt een rotstreek van DICE. Je hebt eigenlijk de keuze tussen:
1. Adminrechten op een lege server (ranked mode)
2. Geen rechten op een volle server (official mode)

Veel mensen in de serverbrowser joinen een server die al ver vol zit (eg. 5 slots over), dus zelfs als je met 6-8 man je server weet op te starten duurt het vaak nog erg lang voordat hij eindelijk vol zit.
Op official mode zit de server zo vol, maar kan je geen enkele teambalans handhaven, sta je in de queue voor je EIGEN server en wordt het zeel lastig om regels te handhaven.
Dat ruimt toch lekker op? 99,9% van de 'quick play' spelers die op official servers uitkomen kan je missen als kiespijn in een teamplay game. Gewoon lekker de moeite doen om een paar goede community servers te zoeken met een enigszins vaste playerbase die spelen met de regels/maps/modes die jij het tofst vindt. Dat is altijd zo geweest voor de beste online fps en dat zal altijd zo blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Het hele servergebeuren is een rotstreek. Ik ben blij dat ik geen grote LAN's meer host, het is tegenwoordig niet meer te doen qua internetpijp. Vroeger kon je gewoon een LAN servertje hosten, alle unlocks vrijgeven of juist weer locken en kon je gezellig met wat vrienden op elkaar knallen.

Ik heb wel eens overwogen om een eigen server op te starten, maar vanwege bovenstaande reden (en de absurde kosten) daar maar van afgezien. Ik ben dus ook zo'n pauper die z'n filter op 6-10 vrije slots heeft staan en dan een random server joined die bovenaan komt te staan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat DICE hun servers niet meer configurabel heeft gemaakt, als je bepaalde wapens wilt blocken moet je weer een third-party plugin gebruiken. De server zou dit standaard al moeten hebben, zodat je die wapens niet eens kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja, dat is een niche market voor een hoop meer development, maar het onderscheidt je wel van de rest, maar daar heeft EA lak aan, as we all know. Daar gaan ze pas aan denken als de sales tegenvallen.

Netzo als de lanfunctie in geen enkele MP game meer zit, its all about the money..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik ben benieuwd wanneer ze Final Stand uit gaan rollen. De premiumkalender loopt immers af in oktober. Het battlelog onderhoud van vandaag was wellicht een voorbereiding? Ik begreep ook dat FS eerst nog terug kwam op CTE, maar dat is tot dusverre nog niet gebeurd aangezien de teamplay initiative nog steeds loopt. Daarom betwijfel ik of oktober dan uberhaupt nog haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Bee.nl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:10:
Ik ben benieuwd wanneer ze Final Stand uit gaan rollen. De premiumkalender loopt immers af in oktober. Het battlelog onderhoud van vandaag was wellicht een voorbereiding? Ik begreep ook dat FS eerst nog terug kwam op CTE, maar dat is tot dusverre nog niet gebeurd aangezien de teamplay initiative nog steeds loopt. Daarom betwijfel ik of oktober dan uberhaupt nog haalbaar is.
Ik verwacht persoonlijk ergens in november, al hoop ik op begin november of zelfs eind oktober. Was dit niet bij Battlefield 3 ook zo het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:37:
Tja, dat is een niche market voor een hoop meer development, maar het onderscheidt je wel van de rest, maar daar heeft EA lak aan, as we all know. Daar gaan ze pas aan denken als de sales tegenvallen.

Netzo als de lanfunctie in geen enkele MP game meer zit, its all about the money..
Dice heeft die opties nooit in de server files gezet en volgens ToS mag je ook geen beperkingen in bouwen.
De rcon tools zoals ze nu werken met plugins komt ook niet van dice, de remote control tools waren
alleen bedoeld om settingen in de server aan te passen zoals mappen, aantal spelers, kicken en bannen.
Vroeger hadden servers ook geen dashboard waarmee je dingen makkelijk kon aanpassen, je moest dit
doen via de config files op de server zelf daarom zijn er rcon tools gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Gisteravond voor het eerst sinds de patch lekker meerdere potjes kunnen spelen. Het viel me toen ook pas op hoe sommige mappen drastisch zijn verandert in rush mode. Geweldig hoe ze sommige mappen hebben verandert, zoals bijvoorbeeld hainan resort. Ook het ready systeem vind ik een prettige toevoeging.
Waar ik me wel aan irriteer is dat ik sinds de patch geen fijne afstelling meer kan vinden voor mijn muis, zit met een tikkie teveel overaim terwijl ik ingame op 1% heb staan en de dpi switch van mijn muis al een stapje terug heb moeten zetten. Zijn die tussen waardes nog wat specifieker aan te passen ergens?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Daar zou je BF4settingseditor van Realmware wrs goed voor kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Pfff.. ben de Phantom assignments aan het doen. Moet nu alleen de 25 roadkills nog. Heb er bij voorbaat al geen zin meer in. Iemand tips? Ik voorzie vele frustrerende uren met slechte k/d en gevloek als ik net iemand mis :P

[ Voor 23% gewijzigd door yinx84 op 14-10-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
yinx84 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:34:
Pfff.. ben de Phantom assignments aan het doen. Moet nu alleen de 25 roadkills nog. Heb er bij voorbaat al geen zin meer in. Iemand tips? Ik voorzie vele frustrerende uren met slechte k/d en gevloek als ik net iemand mis :P
Heh, de reden dat ik totaal niet op de assignments let :P
Ik zou me alleen maar kapot ergeren :D

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Wrs kun je het best een map als Silkroad nemen en met een quad ofzo gaan stunten, in die map kun je ook goed met helis ze pletten, of anders Siege of Shanghai, zou wel een zo druk mogelijke map zoeken.

Valt er met een MAV ook niet makkelijk in Metro te roadkillen, daar vind ik net als Locker geen drol aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Dawnbreaker met een quad werkte goed bij mij dacht ik, beetje rond a en b crossen. Ik zou er niet te veel op focussen, gewoon af en toe de quad pakken en dan weer ptfo, dan komt ie vanzelf en wordt het niet saai. Of Golmud met een jeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:58:
Gisteravond voor het eerst sinds de patch lekker meerdere potjes kunnen spelen. Het viel me toen ook pas op hoe sommige mappen drastisch zijn verandert in rush mode. Geweldig hoe ze sommige mappen hebben verandert, zoals bijvoorbeeld hainan resort. Ook het ready systeem vind ik een prettige toevoeging.
Waar ik me wel aan irriteer is dat ik sinds de patch geen fijne afstelling meer kan vinden voor mijn muis, zit met een tikkie teveel overaim terwijl ik ingame op 1% heb staan en de dpi switch van mijn muis al een stapje terug heb moeten zetten. Zijn die tussen waardes nog wat specifieker aan te passen ergens?
http://battlelog.battlefi...view/2979150494051524581/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little bird/transport heli

geen z11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Met IFV of MAA ergens gaan staan en wachten totdat er een support of recon je met c4 vol komt plakken en vol gas achteruit er overheen rijden }) .
In een avondje heb je ze wel te pakken .

Of gewoon op silkroad met de bike alle recons wegmaaien d:)b

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vervelend om te doen maar de suav en ucav zijn meest veilige opties voor roadkillen, ucav moet je wel zorgen dat je dus de enemy raakt voordat die ontploft dus suav is meest betrouwbare, reload tijd is wel lang maar als je ammo crate van commander hebt kan je natuurlijk met kitswitch supersnel weer een gebruiken. Zo heb ik het ook gedaan icm wat normale roadkills met jeeps, motors en quads.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hmm.. thanks! Ik moet er wel even voorzitten en veel uitproberen begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Zoals SouLLeSSportal al heeft gezegd is de UCAV nog wel een van de beste en leukste manieren voor een roadkill. Simpelweg bij elke respawn even op de map kijken of er in een straal van 125-400 meter iemand loopt/sniped en je gratis kill binnenharken. Daarna gewoon doorspelen en het eventueel na een minuut of 2 weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenvv2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Zoals SouLLeSSportal al heeft gezegd is de UCAV nog wel een van de beste en leukste manieren voor een roadkill. Simpelweg bij elke respawn even op de map kijken of er in een straal van 125-400 meter iemand loopt/sniped en je gratis kill binnenharken. Daarna gewoon doorspelen en het eventueel na een minuut of 2 weer proberen.
Suav is wel betere en meer betrouwbare optie. Ucav blijft uiteraard erg leuk om groepjes af te maken met airburst ucav :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 03:52:
[...]

Hmm.. thanks! Ik moet er wel even voorzitten en veel uitproberen begrijp ik.
Klopt en je hebt nu veel meer mogelijkheden met ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nou ik ben er bijna hoor! Nog vier roadkills te gaan. Met de suav is het inderdaad een stuk makkelijker dan kansloos op je quad rondcrossen. Vooral Flood Zone is fijn, waar ze muisstil in een rijtje op het dak staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Op CTE de melding dat Final Stand 'vandaag' terugkeert als beta. Ook een nieuwsitem op de gewone Battlelog. Ik moest wel lachen om de zinsnede With Battlefield 4 Final Stand right around the corner [..] . Dat zeiden ze ook over de fall patch. Wees eens duidelijk Dice :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja, want Hit around the corner is nog altijd gangbaar en dagelijks avaliable.. "X
Als ik op de redactie zat, keurde ik die woordkeuze af, om voor een "more subtle approach" te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:24:
Op CTE de melding dat Final Stand 'vandaag' terugkeert als beta. Ook een nieuwsitem op de gewone Battlelog. Ik moest wel lachen om de zinsnede With Battlefield 4 Final Stand right around the corner [..] . Dat zeiden ze ook over de fall patch. Wees eens duidelijk Dice :X
Lang leve standaard communicatie zinnen. Thassome real copy paste right there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:24:
Over de fall patch zeiden ze dat ze mikken op een release in september, wat ook gewoon gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:58:
http://www.mouse-sensitivity.com/distance.html

Meestal heb je een vaste afstand in cm die je muis aflegt om 360 graden te graaien. Dat kun je op die site ingeven samen met je DPI van de muis software. Dan komt er een getal uit wat je kan ingeven in een profile bestand van BF4. Misschien dat je dan lager kan gaan dan 1%.

Heb je je DPI van je muis dan zo hoog staan? Het is toch wel beken dat dat geen meerwaarde bied.

Ik vind deze site echt heel fijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Dunky555 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

http://www.mouse-sensitivity.com/distance.html

Meestal heb je een vaste afstand in cm die je muis aflegt om 360 graden te graaien. Dat kun je op die site ingeven samen met je DPI van de muis software. Dan komt er een getal uit wat je kan ingeven in een profile bestand van BF4. Misschien dat je dan lager kan gaan dan 1%.

Heb je je DPI van je muis dan zo hoog staan? Het is toch wel beken dat dat geen meerwaarde bied.

Ik vind deze site echt heel fijn. _/-\o_
Nja, voor mij was het gewoon heel fijn om 1% @5700dpi te hebben. Nu staat het op 1% @4200dpi met UsA aan. Ik laat het even zo, moet denk ik wennen aan de veranderingen. Accuracy klimt langzaam weer op van 32-36% naar 37-44%, waar ik merk dat ik op korte afstanden last heb van underaim, en bij iets langere afstanden last heb van overaim. Maar goed, naar wat ik heb begrepen is UsA aan een verstandigere keus, dus zal er maar aan moeten wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zulke hoge DPI? 800-1600 is meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:04:
Waarom zulke hoge DPI? 800-1600 is meer dan zat.
En dan wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Meer speelruimte met je ingame sensitivity. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Van de week battlefield maar weer is geinstalleerd, vooral om mantle nou toch maar is een keer te testen; merkte wel zeker verschil! Alleen de performance hoger als high is slechter (?). Speel lekker op medium met +100 FPS.

Maar goed daarom ben ik hier niet, de reden om te spelen was dus mantle testen. "helaas" heb ik er de afgelopen week alweer de nodige uurtjes inzitten EN ben ik nu trots bezitter van BF4 premium, waar ik dat bij battlefield 3 ook al was :D

Vermaak me er weer erg mee, na een tijdje niet gespeeld te hebben. Het blijft wel het leuksts met meerdere mensen, is er een groep of TS waar mensen van tweakers in spelen? Voel je vrij om me toe te voegen op origin/battlefield, IGN: Garriej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Over de fall patch zeiden ze dat ze mikken op een release in september, wat ook gewoon gebeurd is.
Uiteraard wel op de EA/DICE manier, laatste dag van de maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Xant0r schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Uiteraard wel op de EA/DICE manier, laatste dag van de maand :+
Hehehe, inderdaad ja. Toen er voor de eerste keer stond "right around the corner" dacht ik ook dat het nog hooguit een week zou duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:40:
Van de week battlefield maar weer is geinstalleerd, vooral om mantle nou toch maar is een keer te testen; merkte wel zeker verschil! Alleen de performance hoger als high is slechter (?). Speel lekker op medium met +100 FPS.

Maar goed daarom ben ik hier niet, de reden om te spelen was dus mantle testen. "helaas" heb ik er de afgelopen week alweer de nodige uurtjes inzitten EN ben ik nu trots bezitter van BF4 premium, waar ik dat bij battlefield 3 ook al was :D

Vermaak me er weer erg mee, na een tijdje niet gespeeld te hebben. Het blijft wel het leuksts met meerdere mensen, is er een groep of TS waar mensen van tweakers in spelen? Voel je vrij om me toe te voegen op origin/battlefield, IGN: Garriej.
Als je even kijkt in shooter threads zie je een tweakers platoon thread en er is een bug platoon met lui van over het algemeen tweakers in zitten en altijd op ts zitten samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:06:
[...]

nope werkt niet door hardware acc. uit te zetten.
Bij mij ook niet. Wat wel werkt bij mij was upgraden naar de nieuwe (64 bit, versie 39.0.2171.27) beta editie van Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:23:
[...]

Bij mij ook niet. Wat wel werkt bij mij was upgraden naar de nieuwe (64 bit, versie 39.0.2171.27) beta editie van Chrome.
volgens mij is er ook een update van chrome geweest, heb er nu ook geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Moet zeggen dat ik erg van BF4 geniet na de laatste patch, UsA is geweldig en de geavanceerde opties ook.

Het grootste probleem in BF4 zijn de spelers, mijn quit ratio is 30% omdat je meestal alles zelf moet opknappen..

Het gaat zelfs nog een stap verder, ik betrap mezelf erop dat ik ook niet meer objectief speel, maar gewoon om mijn eigen kills en unlocks te farmen. Ik logde net in op Wavebreaker in het verliezende team en kreeg 0.0 hulp, dus ben ik lekker choppers en boten gaan farmen met mijn SRAW.

Niet echt de bedoeling, maar wel een manier om het speel gangbaar te houden. TDM en DOM is wat dat betreft ook een uitkomst, gewoon ff lekker losgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik speel alleen nog maar classic mode sinds de patch, ik moet zeggen dat ik weer eens kan genieten van BF.
Lang niet gedaan. The way Battlefield is meant to be played.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 18-10-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik gaf het spel nog een kans met de nieuwe patch, na 300 uren aan BF4 sinds release gespendeerd te hebben. Maar het gemiddelde niveau van de public servers heeft zijn dieptepunt bereikt lijkt me. In tegenstelling tot meer samenwerking om de objectives te doen, steekt men nu zelfs meer teamwork in het collectief lame spelen. Toenjuist nog een CTF game gespeeld waar meer dan de helft van het team als sniper in de gebouwen van Gulf of Oman de spawns lag te campen, zelfs meerdere campte de helispawn :/ ;(

Is er buiten het joinen van een clan (waar ik niet committed genoeg voor ben) nog een manier om het spel te spelen zonder 34 trollface lamers die maar wat prutsen ? Waar objectives gespeeld worden en teamwork gebruikt wordt ?

Ik ben het hard beu dat ik bij elke server die ik deze week gejoined ben, mijn tijd verdaan heb met spawnkills en retarded squads die repetitief bottlenecks inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Zelfde geld voor reviven, erg goed dat je nu een geluidje hoort als je iemand 100% kan reviven maar in praktijk doet niemand het :-(

Dan krijg je weer zo'n 20% + medpac en als er dan een enemy komt ben je sowieso dood.

Ik ben engineer weer wat meer gaan spelen na de fall patch en die SR-2 _/-\o_ Weet niet of hij voor de patch ook al zo goed was maar hij speelt heerlijk.

edit: ik speel de laatste tijd ook veel domination ondanks de kutspawns omdat je daar niet zo'n last hebt van ontzettend slecht teamwork (en campers).

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 18-10-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik speel ook alleen nog maar domination, conquest is dood door dat er haast geen ptfo
meer is, in domination proberen de meesten nog flaggen te cappen.
Het ergeren aan team genoten is veel minder en ik houd wel van snelle game play.

Wat vinden jullie van de sar 21?, Ik ben daar vandaag mee gaan spelen met heavy barrel en
ik vind het nu een beest van een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:20
Brogala schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:18:
Zelfde geld voor reviven, erg goed dat je nu een geluidje hoort als je iemand 100% kan reviven maar in praktijk doet niemand het :-(

Dan krijg je weer zo'n 20% + medpac en als er dan een enemy komt ben je sowieso dood.
Het is van de andere kant ook frustrerend als je aan het opladen bent tot 100% en ondertussen komt er iemand anders die even snel een quick revive doet, sta je daar met een volle lading waar je niks meer aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
zo dat gebeurd vaak indd zo verrot klote :D en useless..... indd want die 20% is 1 bullet met je defib ben je alletwee ook lekker kansloos hup 3 man weg :( position lost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Admins die de game steeds opnieuw starten voor de tijd/kill limit.

Nu ben ik nondeju nog steeds lvl1 !

Wel wat wapens geunlocked, dat dan weer we.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je? Game opnieuw starten voor tijd/kill limit? Wat voor nut heeft dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vandaag dus de mysterieuze Premium 'bonus item' koffer volgens de calender... voorspellingen?

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 20-10-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:57:
Wat bedoel je? Game opnieuw starten voor tijd/kill limit? Wat voor nut heeft dat?
Admin speelt mee, maar vind z'n eigen custom kill limit toch te hoog... dus switcht ie handmatig...

Maar! Zo te zien zijn vannacht ergens de geupdate gegevens binnengekomen. Pvt 3rd class* reporting!

mja zo werken die rangen idd niet nee

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 20-10-2014 09:29 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Overigens snap ik nog steeds niet wat je met custom kill limit bedoelt, het aantal tickets?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb het ook al meegemaakt dat men ineens de map of settings verandert in het midden van een game. Evenals mensen kicken zonder enige reden (zonder lame gedrag) en zelfs opponents van de admin killen. Het is niet nieuw, het is gewoon een rage kiddie met macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zoek ik dan de goede servers uit, ben nog geen badmin tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
steveman schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:59:
Admins die de game steeds opnieuw starten voor de tijd/kill limit.

Nu ben ik nondeju nog steeds lvl1 !

Wel wat wapens geunlocked, dat dan weer we.
Dat heb ik in bijna 300 uur nog niet gezien }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik denk dat alleen na een natuurlijk einde van een spel de server z'n info richting battlelog stuurt. Gelukkig bewaart ie dus wel de info van de halfbakken potjes, en gaat deze info in 1 batch richting battlelog.

Tenminste, zo ziet het er vooralsnog uit.

Het ging overigens om een bolt-action rifle only server, iets wat natuurlijk wat meer handwerk vereist van een admin (als ie geen plugins heeft draaien die dat allemaal prima automatisch afkan, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server stuurt de info als de ronde afgelopen is naar Battlelog en ook bij map switches volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

gstoffers schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:58:
[...]
Het is van de andere kant ook frustrerend als je aan het opladen bent tot 100% en ondertussen komt er iemand anders die even snel een quick revive doet, sta je daar met een volle lading waar je niks meer aan hebt.
Speel graag/veel medic en ik merk dat ook: mensen willen snel reviven en nemen de tijd niet. Vaak niet eens een pakje pleisters voor naast je bebloede hoofd :+
Hou ook niet zo van van die medics die alleen afwachten tot er iemand doodvalt, terwijl het ook prima is om op bepaalde punten ff een packje te droppen, zodat als iemand even wat kogels hapt, hij toch gewoon verder kan. Op Metro kun je je als medic uitermate goed vermaken door rondjes langs de frontlinie te lopen en hier en daar een pakje te droppen. Anders krijg je van die situaties waarin mensen met 4 health rondleuren bij medics zo van: hallo ik heb een infuus nodig :P

Ben iig erg blij met de audiocue dat m'n zappert 100% is opgeladen, fijne tweak: ik let op het geluid en kan ondertussen andere dingen in de gaten houden.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Phuncz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:41:
Ik heb het ook al meegemaakt dat men ineens de map of settings verandert in het midden van een game. Evenals mensen kicken zonder enige reden (zonder lame gedrag) en zelfs opponents van de admin killen. Het is niet nieuw, het is gewoon een rage kiddie met macht.
Ik zat een tijd terug op een server waar de admin ook meespeelde. Het was een verstokt AA-speler en hij haalde vrolijk jets neer in Operation Firestorm. Niets mis mee natuurlijk. Het probleem was echter dat zodra beide jets kapotgeschoten waren, meneer de admin wisselde van team om vervolgens aan de andere kant de AA te pakken en de twee jets uit voorheen zijn eigen team neer te schieten. Niet echt fair, maar vooruit. Wat deed meneer echter wanneer hij niet in de AA kon omdat ik die plaats bezet hield? Hij schopte mij van de server af en stapte in in de inmiddels lege AA. Sindsdien heeft die server een prominent plaatsje op mijn BBlog radar.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
De mysterieuze battlepack blijkt dus parachute customization te zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond nog eens BF3 opstarten na maanden niet gespeeld te hebben. Ik kijk er naar uit om nog eens hersenloos te knallen op Noshar TDM, om te springen in damavand peak, een rondje grand bazar te spelen en eens de CQ mappack nog eens te bekijken.

Na 400 + uur in BF 4 begin ik me steeds vaker te ergeren over het feit dat mijn level of performance niet vooruit gaat, of toch tegengehouden wordt, door het spel zelf en niet zozeer mijn eigen fouten/beperkingen.
Sterven achter de cover komt nog steeds vaak voor alsook sterven door 1 kogel om nog maar te zwijgen van de trades ... (sinds laatste patch terug erger).

Een deftige TDM map is er niet. TDM is voor mij ideaal om eens wat stoom af te laten zonder dat ik tactisch wil spelen, BF 4 has never filled that need imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:01:
De mysterieuze battlepack blijkt dus parachute customization te zijn -O-
much -O- -O- indeed.. :/

vooral omdat je je eigen parachute niet kan zien xD

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 20-10-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:30

Termy

valt er nog wat te fragge?

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:01:
Vanavond nog eens BF3 opstarten na maanden niet gespeeld te hebben. Ik kijk er naar uit om nog eens hersenloos te knallen op Noshar TDM, om te springen in damavand peak, een rondje grand bazar te spelen en eens de CQ mappack nog eens te bekijken.

Na 400 + uur in BF 4 begin ik me steeds vaker te ergeren over het feit dat mijn level of performance niet vooruit gaat, of toch tegengehouden wordt, door het spel zelf en niet zozeer mijn eigen fouten/beperkingen.
Sterven achter de cover komt nog steeds vaak voor alsook sterven door 1 kogel om nog maar te zwijgen van de trades ... (sinds laatste patch terug erger).

Een deftige TDM map is er niet. TDM is voor mij ideaal om eens wat stoom af te laten zonder dat ik tactisch wil spelen, BF 4 has never filled that need imo.
Ik heb de laatste tijd redelijk wat BF3 TDM gespeeld met een vriend van die BF3 net als ik gratis heeft (ik probeer hem zover te krijgen BF4 te kopen ;)) en we spelen vooral Noshar. Het valt me op dat de mappen in BF3 een stuk kleiner lijken te zijn dan in BF4 waardoor het al vrij chaotisch (zeker Noshar) bij 24-32 man. Verder lijkt het spawnsysteem net zo kansloos als in BF4 (tig maal in de rug geschoten door iemand die daar alleen kon spawnen) en sterf ik ook om hoekjes.

Nu met een uur of 7 aan TDM (en beetje Conquest) durf ik wel te zeggen dat ik BF4 (zeker na de laatste patch) gewoon beter vind dan 3. Dan heb ik het nog niet eens over de kleine dingetjes zoals informatievoorziening in battlelog en het deployscherm in-game wat gewoon snoeihard zuigt ivm dat voor BF4.

Wat ik ook vaag vind is dat we nooit een dominationserver kunnen vinden alsof die mode niet bestaat in DLCloze BF3. Ik kan het echter wel gewoon selecteren in de server browser...?

Ik zit overigens al vanaf het begin op een KD in TDM van 1.8-1.9 (vergelijkbaar met BF4 nu) dus het is niet alsof ik gewoon zuig in 3 en het daarom maar niks vind. Echt noob-friendly is het overigens niet, met al die klotescopes die je unlockt voor je eindelijk wat nuttigs krijgt :o. Serieus, rifle scope 7x op een AR..

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:41:
random kicks kan ook voor members zijn, auto kick voor memberslot is vrij gangbaar. als het een clan server is tja als ze een bepaalde map willen spelen... dan kan er soms midmatch geswitched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Klopt maar niet als je al een kwartier bezig bent en genoeg verschil uitmaakt om de game te winnen. Dat gebeurt natuurlijk niet elke dag (wanneer is een match echt balanced ?) maar ik heb het al een keer meegemaakt, nog vorige week.

Anyway, ik ben dit weekend meer op Domination gaan zoeken en het lijkt dat de hoeveelheid yolo-idiots er drastisch lager is. Nog even wachten tot COD binnenkort lanceert en Kerstmis er is geweest, zodat de dedicated players overblijven en dan kan er misschien nog eens CTF of Rush gespeeld worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Phuncz op 21-10-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:22
Nog mensen opzoek naar competitive armor player? Wil graag wat meer comp spelen! ^^
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Woask/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Voor de mensen die weer intresse hebben in potje knallen:)
28e november weer een competitie.
https://www.bug-community.com/bf4-competitie/

Genoeg tegenstand met zeker een paar aardige spelers ertussen die wel weten wat ze doen :9~

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duckiee-Duck schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:53:

Genoeg tegenstand met zeker een paar aardige spelers ertussen die wel weten wat ze doen :9~
ole! Vooralsnog niets staan dus ben er bij. Nu hopelijk wel de finale iig halen, 3de worden voelt toch net niet zo fijn als 1ste :9 Ik zal eens kijken of ik een en ander wellicht kan streamen/opnemen, al is het voor mijn eigen replay waarde om te zien wat goed en fout ging.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-10-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Lekker :).

Ik zou het ook moeten kunnen halen dus ook ingeschreven.

Ik ga ook eens zien of shadowplay aan te zwengelen is :). Al is het maar voor testen/eigen replay ;). Vorige keer kwam ik er maar bekaaid vanaf met gameplaybeelden van mijn kant, behalve toen ik Rice met enige regelmaat mocht afschieten :p.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Als huntaa maar niet mee doet, afgelopen nacht leuke potjes domination gespeeld tot dat
huntaa weer eens verscheen, 1 potje tegen hem was alweer genoeg voor mij,lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Speelt zeker een stuk soepeler dan voorheen. Classic mode is erg leuk maar dat je je magazine kwijt bent als je reload is onzin, half lege mags moet die gewoon bewaren. Zag ook de da BuG server classic mode draait, daar zal ik wel regelmatig te vinden zijn :)

Misschien na aardig wat honderd uur zelfs maar eens wat anders wapens proberen dan de m416 en ak5c, had gisteren zelfs lol toen ik een sniper rifle opraakte.

Ga hem zeker weer lekker spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Huntaaaaa gaan we inderdaad niet mee laten doen. :+
Dat zou het evenwicht in de teams zeker zwaar verstoren.

Of anders huntaaaaa, patty en ik in 1 team :P :+

Oja, voor degenen hierboven die roepen dat ze nog op zoek zijn naar een plek waar regelmatig bf4 gespeeld wordt; www.bug-community.com :)

[ Voor 30% gewijzigd door Fonta op 23-10-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Misschien maar eens kijken of ik met die competitie kan meedoen. Er moet toch weer een lmg speler zijn nu Yinx vaak met AR's rond loopt :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Guido001 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:25:
Misschien maar eens kijken of ik met die competitie kan meedoen. Er moet toch weer een lmg speler zijn nu Yinx vaak met AR's rond loopt :P
Er is er zeker nog 1 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Fonta schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:01:

Oja, voor degenen hierboven die roepen dat ze nog op zoek zijn naar een plek waar regelmatig bf4 gespeeld wordt; www.bug-community.com :)
Jullie 3 in 1 team betekent laatste keer war op de bug server, denk dat niemand ooit nog
mee doet aan de bug war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Guido001 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:25:
Ik denk niet dat ik ooit nog van m'n LMG-whore reputatie af kom :P Het is echter waardevoller om een extra defib in het team te hebben. Althans, het voelt een stuk nuttiger. Over het algemeen is er altijd wel een kit die je kunt oppakken als je out of ammo dreigt te gaan.

Denk wel dat ik ook weer mee doe... moet immers de titel verdedigen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:19:
[...]
Jullie 3 in 1 team betekent laatste keer war op de bug server, denk dat niemand ooit nog
mee doet aan de bug war :P
Dan geef je maar een gil, dan trekken we nog wel een serie oud comp spelers uit de mottenballen om wat extra weerstand te bieden, altijd lachen. Al heb ik ook niet meer de illusie dat er veel mensen zijn die Pat en LT nog bij kunnen houden tegenwoordig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Ik denk niet dat ik ooit nog van m'n LMG-whore reputatie af kom :P Het is echter waardevoller om een extra defib in het team te hebben. Althans, het voelt een stuk nuttiger. Over het algemeen is er altijd wel een kit die je kunt oppakken als je out of ammo dreigt te gaan.

Denk wel dat ik ook weer mee doe... moet immers de titel verdedigen :7
maar een lekkere dikke clip gebruiken zonder reloaden is ook wel erg fijn om net die squad wipe te kunnen doen, naast de andere gadgets van de support, c4, ammo box bv.
defibs blijven natuurlijk super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
Fonta schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:01:

Dan worden jullie toch zeker de grote verliezende partij :+
Ik denk dat Hunter het grootste verschil maakt kwa tegenstand want die is te snel voor de meeste spelers, Ipatty ook geen slechte speler maar al wat beter bij te houden kwa snelheid alleen troeft die ons ook nog vaak genoeg af :)
Fonta ook een speler die snel handelt en ook niet snel tegen te houden is zoals je vaak genoeg ziet in BuG, alleen denk ik dat je betere scores kan neerzetten als je meer zou spelen tegen ESL spelers waardoor je nog beter probeert te aimen en dit dan automatisch toepast in de gewone potjes :9~

Al met al zijn deze 3 heren toch ver boven het gemiddelde niveau _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Duckiee-Duck op 24-10-2014 18:19 ]

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik krijg nu "an error was reported from ea online" onder in beeld. Ik heb punkbuster al opnieuw geinstalleerd, de browser plugin opnieuw, game laten controleren etc. Ben al een uur bezig.
Heeft iemand een idee wat er dan mis gaat?

Edit, nu zie ik ineens dit staan:
"We're currently experiencing infrastructure issues affecting game launch and statistics access. Networking teams are hard at work to help restore service to us all! "

Dat zal t dus zijn.
Nou, stof er terug op en de kast in met BF4.

[ Voor 37% gewijzigd door BounceMeister op 24-10-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Game play van een oldie van 42 :o

Alien van BuG komt er ook in voor.

Zavod domination

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Dan geef je maar een gil, dan trekken we nog wel een serie oud comp spelers uit de mottenballen om wat extra weerstand te bieden, altijd lachen. Al heb ik ook niet meer de illusie dat er veel mensen zijn die Pat en LT nog bij kunnen houden tegenwoordig. :)

Heb er nog wel een paar in battlelog die ze het vuur wel aan de schenen kan leggen.

Mijn ukrainse vriend DJ_Cas.

[ Voor 65% gewijzigd door NLsandman op 24-10-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:19:

Heb er nog wel een paar in battlelog die ze het vuur wel aan de schenen kan leggen.

Mijn ukrainse vriend DJ_Cas.

[video]
Voor welke clan speelt hij? Ik ken hem niet en dat is een vaag teken aangezien er nog maar een kleine 250 competive spelers zijn in bf4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Das geen comp speler, sowiezo gaat competitive en battlefield al jaren niet meer samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:00:
[...]

Voor welke clan speelt hij? Ik ken hem niet en dat is een vaag teken aangezien er nog maar een kleine 250 competive spelers zijn in bf4 :)
Heeft in nB gezeten, no butter clan.
Is niet meer actief in competitie maar zag hem wel vorige week
met wat fnatic jongens spelen.

@unfor, je kent hem denk ik nog wel van EA UK en aggr server toendertijd in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Heb Uniform Soldier Aiming nu eens aangezet (wilde dat voor de vorige BuG competitie niet doen en had nu pas wat tijd :)) en het voelt voor mij vooral als een kleine verbetering. Enige wat ik echt merk is dat hipfire/ADS nu hetzelfde is en dat was iets wat me vooral in de weg zat. Ik heb nogal de neiging om ADS te gaan zelfs op zeer korte afstand (reflex of zo) en dat was vaak problematisch.

Ik heb nu een paar potjes gespeeld met allerlei scopes en het werkt best lekker met amper aanpassing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Termy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:41:
Heb Uniform Soldier Aiming nu eens aangezet (wilde dat voor de vorige BuG competitie niet doen en had nu pas wat tijd :)) en het voelt voor mij vooral als een kleine verbetering. Enige wat ik echt merk is dat hipfire/ADS nu hetzelfde is en dat was iets wat me vooral in de weg zat. Ik heb nogal de neiging om ADS te gaan zelfs op zeer korte afstand (reflex of zo) en dat was vaak problematisch.

Ik heb nu een paar potjes gespeeld met allerlei scopes en het werkt best lekker met amper aanpassing :).
Moest wel wennen aan UsA, heb de scope snelheid wel lager gezet, hipfire gaat ook beter, was
nooit liefhebber van hipfire omdat ik in bf2 altijd ads gebruikte ook op korte afstand maar nu
gaat dat ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

NLsandman schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Moest wel wennen aan UsA, heb de scope snelheid wel lager gezet, hipfire gaat ook beter, was
nooit liefhebber van hipfire omdat ik in bf2 altijd ads gebruikte ook op korte afstand maar nu
gaat dat ook wel goed.
M'n ADS voelt nu nog wat 'te snel' aan maar gelukkig is het verschil klein genoeg dat ik er wel aan kan wennen. Ik wil niet echt minder beweeglijk worden. Voor de mid/long range scopes voelt het eigenlijk helemaal niet anders.

Nou, geen idee of het ermee te maken heeft, maar de laatste 10 potjes of zo sinds ik naar usa gewisseld heb zuig ik extreem hard. Amper hitmarkers en men weigert dood te gaan. Sneuheid :/.

[ Voor 14% gewijzigd door Termy op 25-10-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Termy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:16:
[...]

M'n ADS voelt nu nog wat 'te snel' aan maar gelukkig is het verschil klein genoeg dat ik er wel aan kan wennen. Ik wil niet echt minder beweeglijk worden. Voor de mid/long range scopes voelt het eigenlijk helemaal niet anders.

Nou, geen idee of het ermee te maken heeft, maar de laatste 10 potjes of zo sinds ik naar usa gewisseld heb zuig ik extreem hard. Amper hitmarkers en men weigert dood te gaan. Sneuheid :/.
Misschien toch de ads snelheid iets verminderen, ik had veel over aim bij 100% en ik had gelezen
hier dat er meer waren die daar last van hadden.
Moet zeggen dat het mij wel een aantal dagen heeft gekost om er aan te wennen en nu
als ik bf3 weer eens speel op onze server dan kost het mij een paar rondjes om aan de oude
manier van aimen te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

NLsandman schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:22:
[...]

Misschien toch de ads snelheid iets verminderen, ik had veel over aim bij 100% en ik had gelezen
hier dat er meer waren die daar last van hadden.
Moet zeggen dat het mij wel een aantal dagen heeft gekost om er aan te wennen en nu
als ik bf3 weer eens speel op onze server dan kost het mij een paar rondjes om aan de oude
manier van aimen te wennen.
Nou, ik vind het wel lekker dat er geen verschil is tussen hipfire en ADS dus daar wen ik liever aan. Misschien dat ik de algemene gevoeligheid een tikje lager zet. Het vreemde is dat het de 1e paar potjes nadat ik het veranderde en in de test range zat eigenlijk best lekker liep. Van LMG tot sniper rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
We kunnen het weer zeggen! :(
Dice is terug bij af veel mensen op de teamspeak waaronder ik zelf en redox raken weer helemaal niks .....
Ik word er nu wel een beetje gestoord van dat dit weer zo gaat lopen |:(

Vroeger betaalde we 30-40 gulden voor een spel werkte prima zelfs nu nog op de nieuwe systemen, nu een 200 gulden uitgegeven aan een spel en werkt voor geen ene meter :?
Klopt toch wat ze zeggen vroeger was alles beter dan nu ;w

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Mjah. Het loopt voor geen meter. Ik heb m'n instelling weer teruggedraaid en laat het spel ff een paar dagen met rust want dit is alleen maar frustratie en daar wordt het nog slechter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je moet het toch echt zelf doen, je kunt wel het spel de schuld geven maar ik schiet niet minder raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik schiet ook niet minder raak, alles is prima en na de laatste patch zijn er enkel maar positieve punten bij gekomen naar mijn ervaring. (hoofdzakelijk 32 man obliteration dat ik speel)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 27-10-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Misschien was er gisteravond iets aan de hand? 3 potjes gespeeld met een vriend, potje 1 ging prima maar potje 2 en 3 waren als vanouds bagger, niks raken, one shot kills, doodgaan achter de muur, enz. Algemene "internetstoring" misschien?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga even de dayz standalone spelen en al uw netwerkproblemen lijken opgelost als sneeuw ;) Maar zonder gekheid, dayz is een welkome rustige wind door de hectiek van bf, met soms enorme clutch momenten en adrenaline die door je lijf giert. Waarom? omdat je niet simpelweg weer spawnt met full gear maar alles wat je hebt mogelijkerwijze in een schot kan verliezen. Ook het feit dat je veel langer om elkaar heen draait en luistert, stemmen hoort etc. geweldig. :)

Maar voor bf blijft de actie en snelheid toch lekker als basis. Ik moet nog wel de UsA aanpassen, tijdens bug compo merkte ik dat ik te vaak nog overaimde idd, omdat ads nog op 100% staat, dat moet ik wel wat lager zetten, de longrange scopes zijn prima vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

unfor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:45:
Je moet het toch echt zelf doen, je kunt wel het spel de schuld geven maar ik schiet niet minder raak.
Dat snap ik, maar ik ben van redelijk ok speler opeens afgegleden naar niksrakende aap. Terwijl m'n crosshair gewoon op z'n hoofd zit en ik geen hitregs zie maar zelf met een enkel plopje neer ga. Misschien droom ik het. Weet ik veel. Ik speel gewoon ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk weinig van hitreg problemen, eindig over het algemeen vaak wel in de top 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Na 3 (bijna 4 maanden) heb ik mijn PC weer aangezet en ben ik weer eens gaan gamen.
omdat final stand er binnenkort aankomt en omdat de CTE patch er is geweest, heb ik battlefield 4 opnieuw geinstalleerd (25 GB download pff)

alles weer op Ultra settings gezet en 0,0 last van Frame drops (leuk om niet steeds op medium te hoeven spelen voor goede Frames)

Ik speelde met de AR 160 met Red dot en het viel me op dat de red dot VEEL duidelijker was en echt een rood puntje is, 3 maanden geleden kon ik hem wel eens verliezen (zelfs met color blind mode aan)
Spotten ziet er iets duidelijker uit en wanneer je iemand raakt, krijg je nu keurig een kruisje om je crosshair en dat is wel handig op langeafstanden om te zien of de game mijn hit wel registreert.

Het oogt ook allemaal wat rustiger en dat maakt het al een stuk leuker.
ik kan niet oordelen of alles opgelost is of dat er veel opgelost is, daarvoor ben ik te lang uit de running geweest om dat allemaal te weten. de patchnotes is een hele boek om er doorheen te raken.

Wees maar niet bang dat ik de oude pykow ga worden, die gaat ragen omdat hij persé de eerste wil zijn etc. Als het tegenzit dan stop ik gewoon en ga ik wel wat anders doen.
Voel me nu een oude man die blij moet zijn om een game te kunnen spelen haha.
5 uurtjes in de week gamen is al heel veel voor mij de laatste tijd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 20 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.