Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:06:
ik heb in mijn drie rondjes dat ik speelde elke ronde een verkeerde weergaven gekregen van wat me precies gekilled heeft, hebben jullie dit ook? Ik ontplof door het gebruik van een handwapen (die aan de andere kant van de map staat btw)
Mjah maar goed het kost nu dus wel meer moeite dan voorheen, en je kan vaak beter door die regen heen maneuvreren dan voorheen omdat het toen gewoon niet te doen was. zoals gezegd blijft metro 32p map maximaal, 64 man is gewoon teveel voor de beperkte doorgangen.
loewie1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Nog ff over nadespam he, als je met 5 man bij de trappen van Metro staat te spammen en je timed het goed door de boel een beetje te coördineren kun je nog steeds blijven spammen.

Tegen de tijd dat persoon 5 een nade gegooid heeft heeft persoon 1 alweer een nade gegenereerd. Dus tis een lapmiddel waarvan ik denk dat men wel weer wat anders op zal vinden.

En als je nades op zijn, dan heb je nog een grenade launcher, een claymore, c4 of rpg. Tis goed dat ze het hebben aangepakt, maar zaken beperken brengt de creativiteit in de mens te boven. Dus tis gewoon wachten op de volgen _insert_wapen<spam>
ja dat zie ik ook regelmatig, is voornamelijk mortar en ucav etc wat dit veroorzaakt. soms zelfs compleet andere speler die aangegeven wordt. is compleet random geloof ik. |:(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb ook dat ik buiten lockers door een MG4 met explosives wordt gekilled, is dus gewoon een mortar maar ja... Is trouwens niet alleen lockers.

edit: dafuq. ben opeens mn coyote voor MG4 kwijt? ;-;

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 02-10-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nog een mooi overzichtje van de weapon changes:

http://i.imgur.com/T8FEgVM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren opnieuw enkele rondjes gespeeld. Mijn aim is echt slecht na de nieuwe patch, mijn rondes vroeger had ik 22-25% met diverse wapens, nu heb ik met moeite nog 20%.

Verder heb ik op 4 rondjes zeker 8 tradekills gehad en ben ik verschillende keren achter de muur gestorven.

De HUD changes is een verademing en de triage ook, de aim zal ik wel weer gewoon worden met wat uren te spelen maar de netcode, beter maar imo niet eens op BF 3 niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die UsA settings werken prima voor infi etc, al is het even wennen soms, maar in jets en choppers is het niet te doen, kan dat niet uit gezet worden ofzo? Is ontzettend storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb gisteren ook die UsA geprobeerd, maar ik kan er nog niet aan wennen. Ben oude gevoeligheid te gewend en dan dat weer afleren is denk meer moeite ten opzichte van wat het uiteindelijk misschien opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gisteren tegen de BF4 Cinematic Tools aangelopen. Kan je leuke dingen mee doen zoals de tijd freezen.
Meteen ff snel 2 screenshotjes gemaakt.
Van: http://www.bfcinematictools.com/
LET OP!!! Niet op Punkbuster en fairfight enabled servers gebruiken!!!
Anders krijg je namelijk een perm ban op je account.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ToB5VT8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hFbU7DO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
@ Fonta

Ziet er vet uit, ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
@fonta,

Kun je dit door geven aan bvk?

http://battlelog.battlefi...ew/2955065235798803629/2/

Ik heb t1gge, dat is de dice LA dev die verantwoordlijk is voor de patch de grafiek van de bug server laten zien en nu wil hij meer weten, kan bvk hem daar mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:38:
@fonta,

Kun je dit door geven aan bvk?

http://battlelog.battlefi...ew/2955065235798803629/2/

Ik heb t1gge, dat is de dice LA dev die verantwoordlijk is voor de patch de grafiek van de bug server laten zien en nu wil hij meer weten, kan bvk hem daar mee helpen?
Ik volg dit topic ook hoor :)

Maar de grafiek is gewoon oproepbaar voor elke klant van i3D die BF4 servers huren, het is niet iets van BuG dus, maar wat i3D voor hun klanten heeft gemaakt.

Die devver kan dus beter met Stewie! en consorten contact opnemen 8)

Overigens blijken de rubberbanding issues veroorzaakt te worden door Procon, dat is als ik het goed begrepen heb ook al aangekaart.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
bvk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

Maar de grafiek is gewoon oproepbaar voor elke klant van i3D die BF4 servers huren, het is niet iets van BuG dus, maar wat i3D voor hun klanten heeft gemaakt.

Overigens blijken de rubberbanding issues veroorzaakt te worden door Procon, dat is als ik het goed begrepen heb ook al aangekaart.
Ik heb tigge op skype. Dus als iemand mij een pm kan sturen met de screenshots dan forward ik het naar hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klasse werk Sandman!
bvk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

Kennelijk is het hem toch niet bekend als hij zegt "That is INDEED interesting. Do you have more? What server?" Misschien komt het nu toch eindelijk bij de juiste personen terecht. :)

Overall, het is wel ironisch dat de meest intensieve en bruikbare feedback uitgerekend bij MordorHQ vandaan komt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ondertussen al gereageerd op het topic en ook CB org een PB gestuurd.

De rubberbanding die we op onze server mee maakten waren veroorzaakt door Procon.
En dat is op dit moment nog steeds zo. Alleen hebben we Procon op dit moment uitgeschakeld en dus op dit moment er geen last van.
Eea is ook al bekend bij i3d en die hebben het in onderzoek. van de week heb ik nog dikke log files gemaakt en opgestuurd naar i3d welke het op hun beurt weer richting myrcon (de maker van Procon) gestuurd hebben.
Wat tijdens het onderzoeken bijvoorbeeld opviel was dat het elke 1,5 minuut was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Fonta schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:27:
Ondertussen al gereageerd op het topic en ook CB org een PB gestuurd.

De rubberbanding die we op onze server mee maakten waren veroorzaakt door Procon.
En dat is op dit moment nog steeds zo. Alleen hebben we Procon op dit moment uitgeschakeld en dus op dit moment er geen last van.
Eea is ook al bekend bij i3d en die hebben het in onderzoek. van de week heb ik nog dikke log files gemaakt en opgestuurd naar i3d welke het op hun beurt weer richting myrcon (de maker van Procon) gestuurd hebben.
Wat tijdens het onderzoeken bijvoorbeeld opviel was dat het elke 1,5 minuut was.
Shit, zit ik net plaatjes van de grafieken te maken, ben je me weer voor.... :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Haha Ja sorry bvk, ik ben nou eenmaal tig duizend keer sneller dan jou :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zoals t1gge ook al aangaf in die thread heeft hij het gevoel dat het meeste met bad performance van servers heeft te maken, ze zijn met een nieuwe server versie bezig die bad performance moet oplossen, nu alleen hopen dat gsp dit niet gaan gebruiken om nog hogere overbooking te doen op hun servers want dan schieten we er nog niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:28:
Zoals t1gge ook al aangaf in die thread heeft hij het gevoel dat het meeste met bad performance van servers heeft te maken, ze zijn met een nieuwe server versie bezig die bad performance moet oplossen, nu alleen hopen dat gsp dit niet gaan gebruiken om nog hogere overbooking te doen op hun servers want dan schieten we er nog niets mee op.
Als het in verhouding staat, dus niet te veel is moet dat acceptabel zijn. dat wil zeggen maximaal 2 cent meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Hmm, heb heel even op de testrange gespeeld en wat mij opviel was best triest.
Je kan nu headshots maken met boltactions tot zo'n 150m zonder "hold breath"

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:53:
Hmm, heb heel even op de testrange gespeeld en wat mij opviel was best triest.
Je kan nu headshots maken met boltactions tot zo'n 150m zonder "hold breath"
wat is daar mis mee? kon voorheen ook wel alleen hold breath maakt het nog wat makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ben ook bezig op test range met settings, snap alleen bepaalde dingen niet zoals uniform soldier aim en je kunt aim gevoeligheid op verschillende afstanden instellen, daar begrijp ik helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:03:
ben ook bezig op test range met settings, snap alleen bepaalde dingen niet zoals uniform soldier aim en je kunt aim gevoeligheid op verschillende afstanden instellen, daar begrijp ik helemaal niets van.
zoek even de link in de afgelopen 2 pagina's die dit uitlegt. IN een notendop is het dat je aim altijd hetzelfde blijft qua hoe snel je cursor beweegt ongeacht of je hipfire gebruikt, ads gaat met een rds of een grotere zoomscope. Standaard staat dit namelijk lager ivm dat je dan minder beweging nodig hebt om je target te volgen en hogere beweging vaak overaiming veroorzaakt, dat je tever richt voor of achter een target ipv netjes erop uit komt.
In counterstrike heb je dit ook altijd al gehad, ongeacht of je inzoomt is die snelheid gelijk aan ongezoomd richten.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-10-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Als het in verhouding staat, dus niet te veel is moet dat acceptabel zijn. dat wil zeggen maximaal 2 cent meer :+
Ik hoorde mee richting 10/15%. Maar het is altijd afwachten wat andere serverproviders doen met hun servers en overboekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
CB org schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Ik hoorde mee richting 10/15%. Maar het is altijd afwachten wat andere serverproviders doen met hun servers en overboekingen.
maximale winst halen uit zo weinig mogelijk kosten dus 1:10 overbooking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

wat is daar mis mee? kon voorheen ook wel alleen hold breath maakt het nog wat makkelijker?
Waar het nu op neer komt is dat je netto gezien sneller bent zonder "hold breath", waar je voorheen boven de +-50m meer tijd kwijt was met aimen zonder hold breath, waardoor je dat ook niet deed. Ik ga later op de avond even kijken waarin het resulteert in de praktijk, maar ben een beetje bang dat de reconclass daardoor monsterlijke vormen gaat aannemen op alles binnen 150m. Het viel me ook op dat hipfire ook flink verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb UsA nu al uit gezet... na het voornemen om er een weekje mee te spelen. Vind het nog steeds een goed concept, maar ik speelde al standaard op een soldier zoom percentage van 85% en ik kan er niet aan wennen.... ik moet aan twee dingen wennen; het feit dat ADS sens weer 100% is en het feit dat ADS daarbovenop sneller lijkt om te compenseren voor je FOV. Gevolg is dat ik de ADS stabiliteit mis waar ik aan gewend ben... schiet steeds door.

Voor mij niet weggelegd, maar ben blij dat ze met dit soort dingen bezig zijn. Meer opties = altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Kan nu ook in eens weer quickscopen in bf4 met bolt action rifle, voor de patch lukte dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Nog een paar potjes gespeeld vandaag en misschien dat de BuG server gewoon nog lomp deed de vorige keer, maar het voelde nu best strak. Vooral dat ik gewoon op iemand kan blijven mikken ipv dat trippende stipje maakt het een stuk relaxter. M'n accuracy is ook een paar % gestegen met de MG4 ondanks dat ik nog steeds vrolijk spam op afstand. Het leek nu ook niet eens meer alsof het langer duurt, mogelijk omdat ik nu meer headshots scoor.

Zoals het nu draait, qua fps en netcode etc, heb ik wel weer zin in de BuG competitie van volgende week ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
yinx84 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:30:
Heb UsA nu al uit gezet... na het voornemen om er een weekje mee te spelen. Vind het nog steeds een goed concept, maar ik speelde al standaard op een soldier zoom percentage van 85% en ik kan er niet aan wennen.... ik moet aan twee dingen wennen; het feit dat ADS sens weer 100% is en het feit dat ADS daarbovenop sneller lijkt om te compenseren voor je FOV. Gevolg is dat ik de ADS stabiliteit mis waar ik aan gewend ben... schiet steeds door.

Voor mij niet weggelegd, maar ben blij dat ze met dit soort dingen bezig zijn. Meer opties = altijd beter.
Hahahahaha jij ook al? Ik heb echt frustrerende dagen achter de rug. Soms had ik zoiets van mwah.. Het gaat best ok zo, maar telkens weer K potjes.. Daar kan ik echt niet tegen.
Dus ik heb het vanmiddag ook weer uitgezet.
Termy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:26:
Nog een paar potjes gespeeld vandaag en misschien dat de BuG server gewoon nog lomp deed de vorige keer, maar het voelde nu best strak. Vooral dat ik gewoon op iemand kan blijven mikken ipv dat trippende stipje maakt het een stuk relaxter. M'n accuracy is ook een paar % gestegen met de MG4 ondanks dat ik nog steeds vrolijk spam op afstand. Het leek nu ook niet eens meer alsof het langer duurt, mogelijk omdat ik nu meer headshots scoor.

Zoals het nu draait, qua fps en netcode etc, heb ik wel weer zin in de BuG competitie van volgende week ;).
Dat komt waarschijnlijk doordat toen Procon draaide en deze nu op dit moment uit staat.
Hopelijk vinden ze snel het euvel want wil me votemap en serverkills plugin terug :P

Voor de BuG competitie van as vrijdag kunnen degenen die mee willen doen zich nog steeds inschrijven trouwens!
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/
We spelen 5 vs 5 domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dat komt waarschijnlijk doordat toen Procon draaide en deze nu op dit moment uit staat.
Hopelijk vinden ze snel het euvel want wil me votemap en serverkills plugin terug :P
En anders nemen we gewoon weer tijdelijk een abonnement op www.rconnet.de, daar heb je ook alle gewenste plugins op beschikbaar. Dan heeft Procon ff de tijd om het rubberbanding probleem op te lossen maar kunnen we ondertussen hopelijk weer de servers beheren zonder problemen.

Want een competitieve 5 vs 5 zonder dat je de server fatsoenlijk in kan richten is een no go natuurlijk hé... :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Fonta schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:38:
[...]Voor de BuG competitie van as vrijdag kunnen degenen die mee willen doen zich nog steeds inschrijven trouwens!
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/
We spelen 5 vs 5 domination.
Ingeschreven! Dit wordt de eerste keer een compo voor mij. De vorige BuG compo zag er wel relaxed uit op toutube, dus ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zag dat er een update was voor de ProCon client. Ik neem aan dat dit geen fix brengt voor bovenstaande rubberbandingproblemen?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nope
Helaas niet :(
Ondertussen wel een stukje verder in het onderzoek.
Troublemaker lijkt Punkbuster te zijn.
Deze geeft elke 1,5 minuut het pb_sv_plist commando om de lijst met spelers op te halen.
Precies op deze momenten is ook de rubberbanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
Terugvindpost

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Nog steeds rendering problemen BF4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gsGzf2D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Rendering problemen? Zijn ze niet gewoon al begonnen met de kerstversieringen? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Wat een mooi plaatje :+

Ik kom er maar niet over uit , het ene potje speelt het spel gewoon lekker en het andere is gewoon bagger.
Gisteren had ik dus weer een mooi magazijn leeggeschoten met m16a4 en de vijand had helemaal niks dus de hitreg is nog niet bepaald soepel :F

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:43:
[...]

Waar het nu op neer komt is dat je netto gezien sneller bent zonder "hold breath", waar je voorheen boven de +-50m meer tijd kwijt was met aimen zonder hold breath, waardoor je dat ook niet deed. Ik ga later op de avond even kijken waarin het resulteert in de praktijk, maar ben een beetje bang dat de reconclass daardoor monsterlijke vormen gaat aannemen op alles binnen 150m. Het viel me ook op dat hipfire ook flink verbeterd is.
denk dat dat wel mee gaat vallen, al zullen goede recons nog beter worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Fonta schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:04:
Rendering problemen? Zijn ze niet gewoon al begonnen met de kerstversieringen? :P :+
bedoelden ze dat met bewegende bomen als er een heli over heen vliegt, stond in de patch dat gras en bomen beweging weer geactiveerd is :o
Duckiee-Duck schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:24:
Wat een mooi plaatje :+

Ik kom er maar niet over uit , het ene potje speelt het spel gewoon lekker en het andere is gewoon bagger.
Gisteren had ik dus weer een mooi magazijn leeggeschoten met m16a4 en de vijand had helemaal niks dus de hitreg is nog niet bepaald soepel :F
Hier ook, ene moment raak je alles en heb je gewoon 4 of 5 kogels nodig en andere moment kan ik een heel magazijn leeg schieten op iemand en nog ga ik dood, ligt echt niet aan mijn aimen.
Ook heb ik steeds dat ik out of sync raak, bv iemand komt een hoek om al schietend, net of diegene een wallhack gebruikt, kan mij niet voorstellen dat er zoveel wall hackers of esp users zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:04:
[...]

denk dat dat wel mee gaat vallen, al zullen goede recons nog beter worden ja.
Prepatch deed ik het ook al vaak zonder hold breath. Ik heb nog geen bolt action geprobeerd sinds de patch, maar wel een DMR waarmee je niet meer hold breath kunt gebruiken (M39 EMR) en dat werkt gewoon prima (3.4x scope).

Waarom zou het zonder hold breath per se niet moeten kunnen? Het is toch gewoon een kwestie van de beweging compenseren of zit er nog een verborgen modifier of zo?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand of je Chat berichten ergens te vinden zijn na de logoff ? Dus als je stopt met spelen zodat je ergernis van jouw tegenstander na kunt lezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Laatst online: 12-09 15:33
brnjo schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:53:
Weet iemand of je Chat berichten ergens te vinden zijn na de logoff ? Dus als je stopt met spelen zodat je ergernis van jouw tegenstander na kunt lezen ;-)
In de logs van de eigenaar v/d server :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

You got kicked for using U_Starstreak

Wat is dit nu weer, zit in de tower van Shanghai, neem daar die HMV-II en haal een heli neer, leek een insta kick, en lees over procon, what happened? :D

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekicked voor gebruik van een wapen dat niet toegestaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:54:

Wat is dit nu weer, zit in de tower van Shanghai, neem daar die HMV-II en haal een heli neer, leek een insta kick, en lees over procon, what happened? :D
Was het toevallig op een [Hero] server ?
Sie lui zijn alleen kills aan het grinden op de toren en wanneer je ze neerhaalt met wat dan ook word je gekicked.
Het is daar zo erg wanneer je ze aanvalt met de andere attack chopper ze snel naar hun basis vliegen en je dan kicken voor baserape :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
svenvv2 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:19:
[...]

In de logs van de eigenaar v/d server :+
En dan alleen als deze de logging aan heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deconstructed deagle

glitch die ik nog niet eerder heb gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SAiN ONeZ schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:54:

Procon plugin om wapen limiet in te stellen, die geeft voor elke wapen die verboden is een U_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Ik zal hem maar aftrappen een week na de "grote" patch .........

1. game speed is omhoog gegooid .
2. kills waren daardoor te snel dus moest de TTK ook maar omhoog
3. Ja het loopt wat soepeler , maar is meer een gevoel door punt 1 denk ik
4. kills/deaths zijn nog steeds random as fuck
5. nog steeds slechte hitreg
6. tradekills
7. 1 shot kills/deaths
8. achter beschutting doodgaan
9. lage ping geeft nog steeds teveel verschil tov hogere ping ( word 1sec later gekilled door iemand die ik al gekilled heb)

Heb echt het gevoel dat deze patch een soort placebo effect geeft omdat we er zo lang op gewacht hebben .

Volgende BF zal ik ZEKER niet meer pre-orderen .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vehicle HS en been/arm hitmarkers zijn ook kapot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
10. flares/ECM en active protection , raketten gaan er gewoon doorheen .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:19:

6. tradekills
7. 1 shot kills/deaths
9. lage ping geeft nog steeds teveel verschil tov hogere ping ( word 1sec later gekilled door iemand die ik al gekilled heb)

Heb echt het gevoel dat deze patch een soort placebo effect geeft omdat we er zo lang op gewacht hebben .

punt 6,7 en 8 zul je toch altijd blijven houden, DICE kan het verminderen maar niet oplossen.
Daarnaast zijn kills niet zo random meer als voorheen, alleen al door het verwijderen van de fake recoil.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heel veel is server afhankelijk, heb nu een paar servers waar het perfect werkt maar heb ook
servers waar ik voorheen goed kon spelen die nu veel netcode problemen hebben en waar ik
out of sync raak.

11 clan heeft een lekkere server

DCK noob server
http://battlelog.battlefi...GUN-CLAYMORE-RPG-C4-M320/

S!D
http://battlelog.battlefi...ion-1000-Tickets-VOTEMAP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:33
Ik vind het veel beter gaan, haal aanzienlijk een betere k/d, dacht eerst dat het toeval was maar blijft toch aanhouden.. Heb inderdaad nog steeds soms rare hitreg of killed behind cover maar ik vind het wel beter als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hapkoek schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:27:
Ik vind het veel beter gaan, haal aanzienlijk een betere k/d, dacht eerst dat het toeval was maar blijft toch aanhouden.. Heb inderdaad nog steeds soms rare hitreg of killed behind cover maar ik vind het wel beter als voorheen.
Het is voor mij ook niet echt slechter geworden, heb iets meer kogels nodig nu maar ga ook minder
dood :P
Wel is mijn accuracy op bepaalde wapens 1 a 2 % gedaald.

Let wel, dit is op servers waar netcode wel werkt, zodra ik een server join met problemen
ben ik zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6. tradekills
7. 1 shot kills/deaths

De oorverdoverende stilte vanuit de community zegt ook genoeg, het is absoluut niet genoeg geweest en de patch legt nu feilloos de fouten in de gamedesign van BF4 bloot. Dit wordt een beetje een zure rant, ik weet het maar toch... Het is gewoon een console game pur sang die alles en iedereen instant op kan pakken om enigszins succesvol te zijn.

Zonder de visual recoil en op een server die niet insta out-of-sync loopt kan je met een HB en vertical grip op alle afstanden full-auto mensen instant neervlammen. Er zijn zoveel deaths waar je gewoon niet op kan anticiperen en al helemaal niets aan kan doen. Dat verziekt het spelplezier dusdanig dat je het niet uren aaneen wilt blijven spelen.

De volgende BF moet wel héééééél goed zijn wil ik die nog kopen en met mij het gros van de enigszins competivie ingestelde spelers en casual spelers die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Het is inderdaad zo.
Maar eigenlijk alle tijd al zo geweest.
Het is echt een game voor jan en alleman.
En nu zonder de visual recoil kan volgens mij zelfs een ei iemand neerleggen.

En het spel trekt ook echt de skill-loze spelers aan, gisteren nog weer situaties meegemaakt waarbij spelers gewoon totaal niet weten wat er om hun heen gebeurd, niet reviven en/of geen ammo geven.
Kom op nou man denk ik dan. Pleur *(^*^%#$$ wat ammo neer.
Ze zouden eigenlijk een punish systeem in moeten bouwen.
Langer dan X-tijd op dezelfde tijd - auto kill - no camping.
Langer dan X-tijd geen ammo gedropt - auto kill - help your team mates by providing ammo.
etc...

Maja, dat mag je niet zeggen hè, want de game moet je voor je plezier spelen.
En dat zou ook best kunnen, en dat doe ik ook zeker regelmatig wel.
De potjes waarbij het squad soepeltjes en goed samenwerkt, callen, ammo droppen, reviven etc... Daar geniet ik zeker met volle teugen van, maar helaas gebeurd dat zo weinig.
Daarbij blijkt wel weer dat het ook heel erg veel uitmaakt met wie je de game speelt.

Zoals al eerder gezegd; You don't need skill for this game.
Daarom tegenwoordig ook af en toe maar eens een potje Counter-Strike aan het spelen.
Kan ik eens de noob uithangen want heb nog geen rank en zit pas op 37 uur spelen.
Maar gisteren wel me eerste ace gemaakt! :D
YouTube: My first ACE in Counter-Strike: Global Offensive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:06:
[...]

De oorverdoverende stilte vanuit de community zegt ook genoeg, het is absoluut niet genoeg geweest en de patch legt nu feilloos de fouten in de gamedesign van BF4 bloot. Dit wordt een beetje een zure rant, ik weet het maar toch... Het is gewoon een console game pur sang die alles en iedereen instant op kan pakken om enigszins succesvol te zijn.

Zonder de visual recoil en op een server die niet insta out-of-sync loopt kan je met een HB en vertical grip op alle afstanden full-auto mensen instant neervlammen. Er zijn zoveel deaths waar je gewoon niet op kan anticiperen en al helemaal niets aan kan doen. Dat verziekt het spelplezier dusdanig dat je het niet uren aaneen wilt blijven spelen.

De volgende BF moet wel héééééél goed zijn wil ik die nog kopen en met mij het gros van de enigszins competivie ingestelde spelers en casual spelers die ik ken.
Wat is een HB...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Heavy Barrel, attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6. tradekills
7. 1 shot kills/deaths

Zoals ook aan aangegeven is het ook veel serverside dat het niet altijd lekker loopt. Ik merk dat na een tijdje spelen dat de ene server niet lekker gaat en andere wel, of dat na verloop van tijd de hitreg van akkoord naar drama gaat.

Kill trades etc komt nog wel voor maar veel minder, vind dat op acceptabel niveau voor dit spel, de hitreg blijft nog steeds in groepjes aan komen, ook met de nieuwe patch zie je de 34 dmg wapens nog one bangen en soms zelfs met wapens als de aug of ace23 zie ik nog dat dit insta kills zijn. (of dit 100% alleen hitreg is of god verhoedde het, bij mijn internet ligt, durf ik niet te zeggen, voorheen/andere games heb ik er iig nooit last van gehad.)
Mijn gevoel zegt iig dat de game na verloop van tijd gewoon minder goed de hitreg registreert.

Ook heb ik nog steeds tankshells op choppers geraakt maar geen hitmarker of kill gekregen, wat opgelost zou zijn.
Veel beter dan dat het nu is zal het voor bf4 niet worden helaas. Ik hoop nog wel steeds op de an94 in een komende dlc of patch wellicht. ik zou bijna bf3 gaan spelen ervoor... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Internetverbinding zit het wel goed , thuis op glasvezel 300/300Mbps en bij m`n vriendin 180/18Mbps .
Beide speel ik op NL en DE servers meestal met een ping onder de 10 .
PC qua hardware zit het ook wel goed .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vandaag bezocht door een geest:

http://gfycat.com/BountifulSnivelingArctichare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kwakt die niet gewoon aan de buitenkant tegen de muur aan, of hij valt aan die kant naar beneden?

Of zou het een nieuwe Tango reclame zijn!?
Dronk je net aan je sinas? :P (You know when you've been Tangoed!)
YouTube: Tango Adverts '91-'97

[ Voor 53% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-10-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
SAiN ONeZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:45:
Kwakt die niet gewoon aan de buitenkant tegen de muur aan, of hij valt aan die kant naar beneden?
Geen idee, maar ik kreeg wel healing points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

Mwah, ik merk vooral verbetering, maar ik doe dan ook weinig gekken dingen.

Killtrades etc zijn uiteraard volstrekt logisch in een spel zonder hitscan, dus waarom daarover gezeurd blijft worden snap ik niet zo.

Sterven achter cover is jammer, maar gebeurt me nu ook minder. Wederom, het is niet alsof er 0 latency is dus ook dit gaat nooit weg en is erger als er hoge pings aanwezig zijn. Het zou mooi zijn als official een pinglimiet kan instellen.

Ik heb de afgelopen dagen weer wat BF3 gespeeld (gratis toen die ene week, BF4 was m'n 1e BF) en het valt me vooral op hoe ik BF4 op nogal wat punten gewoon beter vind en het liever speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bugs die niet gefixt zijn:

• De bomber heeft nog steeds geen geluid als 'ie geraakt wordt door AA.
• De TV missile op de SU-50 wordt nog steeds ~ 45 graden meer naar beneden gedraaid afgeschoten dan je crosshair belooft.
• Ze zouden iets aan friendly vehicle kills gedaan hebben, maar ik ben nog steeds verschillende malen door lege friendly vehicles gekilld, en heb het zelfs met een tank waarin ik seatswitchte (F1 -> F2) gedaan bij een teammate die voor m'n tank liep.
• Het scorebord is nog steeds zo groot als de eerste opgestarte map, als die 32 player is maar de server huisvest 48 of zelfs 64 spelers, dan zie je de onderste spelers niet.
• Het spel hangt iedere ~ 5 games aan het eind van de ronde, of als ik op Backspace druk in het scorescherm.

Verder ben ik wel meer tevreden met het spel, het voelt soepeler aan en de rare kills zijn zwaar verminderd. De countdown aan het begin van de ronde is ook een verademing.

[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 09-10-2014 21:54 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
SAiN ONeZ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:45:

Of zou het een nieuwe Tango reclame zijn!?
Dronk je net aan je sinas? :P (You know when you've been Tangoed!)
YouTube: Tango Adverts '91-'97
Ik denk trouwens dat het m'n eigen arm was, aangezien ik daar aan het spotten was (Q aan 't spammen). Waarschijnlijk vroeg ik om ammo/health aan één van m'n team maten die daar liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 12:20
CodeCaster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:39:
• Ze zouden iets aan friendly vehicle kills gedaan hebben, maar ik ben nog steeds verschillende malen door lege friendly vehicles gekilld, en heb het zelfs met een tank waarin ik seatswitchte (F1 -> F2) gedaan bij een teammate die voor m'n tank liep.
dit zit pas in de laatste CTE patch. Dus niet in de vanilla herfst patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens ook vaag probleem met de battlereports, als ik ze wil bekijken krijg ik elke keer something went wrong while displaying this webpage fout. Ik heb BBlog als extra plugin voor battelog, gebruik chrome. Iemand een idee? IE werkt het wel gewoon mee :? |:(

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-10-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wow... ik had al een tijdje geen BF4 meer gespeeld maar dit slaat alles, na 90 minuten gespeeld te hebben gebruikte BF4 14.9GB geheugen... Ik dacht dat de bugs nou wel een keer opgelost waren..

Om te testen even 16GB uit andere machine geleend en 32GB er in gezet.. en wat denk je na ongeveer 2 potjes 22.5GB geheugen in gebruik..

Ben toen even gaan zoeken en het lijkt dat BF4 gewoon compleet onspeelbaar is met 4GB..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:33:
Ik heb trouwens ook vaag probleem met de battlereports, als ik ze wil bekijken krijg ik elke keer something went wrong while displaying this webpage fout. Ik heb BBlog als extra plugin voor battelog, gebruik chrome. Iemand een idee? IE werkt het wel gewoon mee :? |:(
Ik heb hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:34:
Wow... ik had al een tijdje geen BF4 meer gespeeld maar dit slaat alles, na 90 minuten gespeeld te hebben gebruikte BF4 14.9GB geheugen... Ik dacht dat de bugs nou wel een keer opgelost waren..

Om te testen even 16GB uit andere machine geleend en 32GB er in gezet.. en wat denk je na ongeveer 2 potjes 22.5GB geheugen in gebruik..

Ben toen even gaan zoeken en het lijkt dat BF4 gewoon compleet onspeelbaar is met 4GB..
Klinkt als klassiek gevalletje memory leak, ik zal vanavond eens kijken wat bf bij mij doet, ik heb namelijk zoals ik aangegeven heb net hierboven ook gedoe, als dit wellicht ook door memory leak ontstaat verklaard dit veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26

Uit eerdere posts:
Razr schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:40:

Eindelijk, ik hou mijn 'fingers crossed' voor een oplossing m.b.t. het memory-leak probleem op sommige AMD kaarten na een map wissel. De rest is mooi meegenomen :P

Ja sinds ik mijn AMD drivers geupdate heb via Device Manager > Update device driver en dan seach internet en beide BF executables in Win7 compat mode draai heb ik het niet meer ervaren. En dat is na 2 a 4 uur spelen. Voorheen had ik dat instant te pakken.
Ik draai nog op Win7 en heb het probleem niet.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:33:
Heb ik ook. Net op reddit gelezen dat hardware acceleratie in chrome uitschakelen helpt. Geen idee of het werkt.

Congrats yinx met de 1000+ karma post op /r/BF4 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Thanks, moest even twee keer kijken vanmorgen :P Ineens bijna 100 nieuwe berichten in m'n inbox. Niet verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 10-10-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb t n paar weken niet gespeeld maar begrijp dat de manier van lopen is gewijzigd? T voelt heel sluggish en bouncy aan ineens, wat de hel :|

Ah...mn FOV was terug gezet naar een standaardwaarde blijkbaar waardoor t compleet anders speelde, nu gaat t meteen beter.

[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 10-10-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:22
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:06:
[...]

Helemaal mee eens, BF3 blijft qua game plezier vele malen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ik heb geregeld dat ik een vijand zie lopen, ik ren er naar toe en in eens is die weg of ik zie in eens
iemand die neergeschoten is liggen en ook weer verdwijnen.
Soms krijg ik het gevoel dat er bepaalde dingen in een buffer terecht komen en veel te laat worden
gerenderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:50:
[...]

ik heb geregeld dat ik een vijand zie lopen, ik ren er naar toe en in eens is die weg of ik zie in eens
iemand die neergeschoten is liggen en ook weer verdwijnen.
Soms krijg ik het gevoel dat er bepaalde dingen in een buffer terecht komen en veel te laat worden
gerenderd.
Dat speelt al sinds BF3, zo vaak dat je een positie bestormd waar iemand simpelweg niet vandaan had kunnen komen gezien de tijd/snelheid waarmee je kan lopen en dan is er plotseling niemand meer. Dat hoort nu eenmaal bij deze engine ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 01:04:
[...]

Dat speelt al sinds BF3, zo vaak dat je een positie bestormd waar iemand simpelweg niet vandaan had kunnen komen gezien de tijd/snelheid waarmee je kan lopen en dan is er plotseling niemand meer. Dat hoort nu eenmaal bij deze engine ben ik bang.
Kan mij dit alleen van het begin van bf3 herinneren, je keek in een hoek niemand te zien, je draait je om en je wordt van uit die hoek dood geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:40
Zou iemand mij kunnen helpen met de gol sniper te unlocken krijg dit niet voor elkaar op live servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:40
Zou iemand deze server kunnen joinen zodat de game start?

http://battlelog.battlefi...ers-TeamMitGlied-Testing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

AeoIus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

Uit eerdere posts:

[...]

Ik draai nog op Win7 en heb het probleem niet.
Ik draai ook Win7 x64, AMD14.9, start BF4 op in 64bit modus en heb inderdaad Mantle aan staan. Ik las ook van andere die het probleem hadden en op DX11 draaide. Dus of het nu aan de driver of BF4 ligt weet ik niet.

Het enige irritante is dat als ik BF4 afsluiten dan verdwijnt bf4.exe wel uit mijn programma lijst maar blijft bf4.exe als process draaien, ik denk dat het moeite heeft die 22+GB leeg te gooien.

En ach het draait soepel @ Ultra/200% res scale dus mij zal het een worst wezen, het viel me gewoon op toen ik op mijn 2de scherm naar cpu/mem/gpu load keek.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb het probleem ook vaker gehad, vooral nadat ik weer een nieuwe driver testte, maar paar keer een driver opnieuw installeren loste het vaak ook weer op. Sowieso ben ik vrij snel na de release overgestapt op win8(.1) omdat de low fps waardes/ dips in bepaalde maps in windows 8 helemaal weg waren, en ook de memoryleaks zijn daar minimaal. Mantle gaf vreemde crashes bij mij bij het gebruik van vehicles wat tot een crash leidde, en draai nog altijd op DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De memory leak is bekend bij dice.
I am not a graphics programmer or the best at the details here, but we are also looking at other issues (which seems to get bunched together with these particular issues in error) like mantle memory leak and other items that seems to be influenced by drivers, but not 100% be because of drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Heb ik ook. Net op reddit gelezen dat hardware acceleratie in chrome uitschakelen helpt. Geen idee of het werkt.

nope werkt niet door hardware acc. uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ben normaal niet zo van de fragvideos, maar deze is erg satisfying om te kijken:

YouTube: NoVa Branto: RUSH - A Battlefield 4 Montage by DCllENERGY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
heb gisteren een stukje gespeeld met die nieuwe netwerk performance graph aan en als ik dat vergelijk met diverse andere filmpjes heb ik dus niet die enorme verschillen tussen client hit registration en server hit registration.
Ik wil dit ook nog op andere servers testen om te zien of dit server afhankelijk is want ik krijg steeds
meer het gevoel dat het een server kwestie is en niet aan de patch ligt.

let niet op de artifacts, die verschenen in eens toen ik aan het opnemen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:56:
heb gisteren een stukje gespeeld met die nieuwe netwerk performance graph aan en als ik dat vergelijk met diverse andere filmpjes heb ik dus niet die enorme verschillen tussen client hit registration en server hit registration.
Ik wil dit ook nog op andere servers testen om te zien of dit server afhankelijk is want ik krijg steeds
meer het gevoel dat het een server kwestie is en niet aan de patch ligt.

let niet op de artifacts, die verschenen in eens toen ik aan het opnemen was.

[video]
Sowieso moet je niet teveel vertrouwen op client en server hits die weergegeven worden, er zijn nog bepaalde issues met die grafiek waardoor er verschil ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
yinx84 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:37:
Ben normaal niet zo van de fragvideos, maar deze is erg satisfying om te kijken:

YouTube: NoVa Branto: RUSH - A Battlefield 4 Montage by DCllENERGY
Omg, dat zijn een aantal heeeeel erg leuke kills. Vooral die massa C4 kills xD

Even een vraagje ook; Welke mods draaien er op tegenwoordig op de BuG server?
Had een tijdje niet gespeeld en ging weer op de BuG server en eerst dacht ik heel even dat de patch wel heel erg drastisch was :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Guido001 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:56:
[...]

Had een tijdje niet gespeeld en ging weer op de BuG server en eerst dacht ik heel even dat de patch wel heel erg drastisch was :P
Er draaien geen mods op de BuG servers hoor, die draaien gewoon de Official mode :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17

Ik reageer misschien laat op deze post, maar speel nu BF4 (in laagbevolkte servers)
Win 7 64bit, met 4gb ram een c2d E7500 en een hd7950 (moet nog cpu upgrade uitvoeren)
Maar BF is nog redelijk speelbaar, mits je in servers gaat waar er max 24 spelers in kunnen :P

Heb van tevoren nooit BF4 gespeeld dus weet niet of het eerst niet fatsoenlijk kon, maar haal nu gemiddeld 30 fps met bijna alles op low. Oja, had ik al gezegd dat ik speel op 1280x1024 :P had scheelt ook moeite voor het systeem.

Verder vind ik het spel wel redelijk soepel lopen, maar kijkend naar youtube filmpjes en dergelijk, had ik wel wat meer verwacht van gameplay. Ze hadden wel mogen leren van BF3, dat ook zeker geen soepele start heeft gekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Guido001 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:56:
[...]

Laatst speelde ik er ook, en de server stond toen op "classic mode", 1 van de patch veranderingen idd.
Meer a la BF2 als ik me het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Altijd lekker die 'BF4 has stopped working' sinds Fall Patch _/-\o_

Er wordt bij mij ook wel altijd een probleem geïntroduceerd bij een nieuwe patch :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Gisteren een paar heerlijke potjes op Zavod gespeeld, op een 64 man server nog wel. Ook goed kunnen scoren (zeer positieve k/d met een uitschieter naar 3:1). Veel als Engineer gespeeld met de AKU-12, weet niet of dat wapen aan is gepast na de fall patch maar ik vind hem heerlijk schieten. Geen last gehad van doodgaan achter muurtjes en hitreg was ook dik in orde.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Brogala schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:57:
Altijd lekker die 'BF4 has stopped working' sinds Fall Patch _/-\o_

Er wordt bij mij ook wel altijd een probleem geïntroduceerd bij een nieuwe patch :F
Iemand die eindelijk iets positiefs post! Ook wel eens fijn om te lezen. Ik heb van het weekend ook een paar leuke potten gespeeld :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
bvk schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:48:
[...]

Er draaien geen mods op de BuG servers hoor, die draaien gewoon de Official mode :)
Niet?
Dan zijn het standaard aanpassingen dat er geen passive health regen of 3D spotting is?

Hoe dan ook, was leuke ervaring :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Classic mode ;)

Game PC

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.