Mjah maar goed het kost nu dus wel meer moeite dan voorheen, en je kan vaak beter door die regen heen maneuvreren dan voorheen omdat het toen gewoon niet te doen was. zoals gezegd blijft metro 32p map maximaal, 64 man is gewoon teveel voor de beperkte doorgangen.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:06:
ik heb in mijn drie rondjes dat ik speelde elke ronde een verkeerde weergaven gekregen van wat me precies gekilled heeft, hebben jullie dit ook? Ik ontplof door het gebruik van een handwapen (die aan de andere kant van de map staat btw)
ja dat zie ik ook regelmatig, is voornamelijk mortar en ucav etc wat dit veroorzaakt. soms zelfs compleet andere speler die aangegeven wordt. is compleet random geloof ik.loewie1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Nog ff over nadespam he, als je met 5 man bij de trappen van Metro staat te spammen en je timed het goed door de boel een beetje te coördineren kun je nog steeds blijven spammen.
Tegen de tijd dat persoon 5 een nade gegooid heeft heeft persoon 1 alweer een nade gegenereerd. Dus tis een lapmiddel waarvan ik denk dat men wel weer wat anders op zal vinden.
En als je nades op zijn, dan heb je nog een grenade launcher, een claymore, c4 of rpg. Tis goed dat ze het hebben aangepakt, maar zaken beperken brengt de creativiteit in de mens te boven. Dus tis gewoon wachten op de volgen _insert_wapen<spam>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker