Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:41

Eagle Creek

Breathing security

Vraagje over awards

Hey guys. Hoe zit dat met die rewards?
Neem nu "Open Fire" met als reward de L85A5.

Requirements:
Award requirements

Assault Rifle ribbon x3 3/3
Get a kill with pistol in a round 0/1
Get a kill with 40mm grenade in a round 0/1
Get a kill with the defibrillator in a round 0/1
Ik weet 1000% zeker dat ik een pistoolkill, 40mm kill en defib kill heb gemaakt. Maar tch staan deze allemaal op 0. Moeten al deze zaken in dezelfde ronde gebeuren?

Als dat zo is, snap ik niet waarom de assault rifle ribbon al wel op 3/3 staat.

Dit zie ik bij meer awards. Requirements als "lower the gate on caspian border" bijvoorbeeld, heb ik al tig keer gedaan, evenals Get a kill with C4 in a round.

Of moet je dat onder een bepaalde class uitvoeren? Dat staat er niet bij.

Voor de award "multi talent" lijkt het me logisch dat het in één ronde moet:
Award requirements

Get a kill with a sniper rifle in a round 0/1
Get a kill with an assault rifle in a round 0/1
Get a kill with an LMG in a round 0/1
Get a kill with a hand grenade in a round 0/1
Voor re-mastered is dit nagenoeg onmogelijk:
Award requirements

Get 25 Kills with the M60-E4 0/25
Get 25 kills with the F2000 0/25
Get 25 kills with the DAO-12 0/25
Get 25 kills with the AS VAL 0/25
Get 25 kills with the GOL Magnum 1/25
Als ik kijk naar "Recoil Kinetics" is één van de eisen "Play a Dragon's Teeth map".
Nou.. die heb ik echt wel gespeeld. En toch blijft 'ie donkergroen.

Idem voor de single player:
Final Duty (Campaign)
Award requirements

Make the final choice
Ik heb gekozen tussen hem of haar, uitgespeeld en toch geen award.

Sow what's up with this...

[ Voor 37% gewijzigd door Eagle Creek op 21-09-2014 09:11 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gebruiken er hier mensen Battlescreen op hun tweede monitor? Ik heb recentelijk een tweede monitor aangesloten met dit doel, maar het heeft een dusdanige performance impact dat ik regelmatig onder de 60 fps duik. Dat zou toch niet moeten mogen met een GTX780?

Heb o.a. geprobeerd om de resoluties gelijk te maken, borderless en fullscreen geprobeerd, shadowplay uit... mocht allemaal niet baten.

Het kan toch niet zo zijn dat Battlescreen zo zwaar is?

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 21-09-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:03:
Vraagje over awards

Hey guys. Hoe zit dat met die rewards?
Neem nu "Open Fire" met als reward de L85A5.

Requirements:

[...]

Ik weet 1000% zeker dat ik een pistoolkill, 40mm kill en defib kill heb gemaakt. Maar tch staan deze allemaal op 0. Moeten al deze zaken in dezelfde ronde gebeuren?
Ja, alles waarbij "in a round" staat moet in 1 en dezelfde ronde gebeuren.
Als dat zo is, snap ik niet waarom de assault rifle ribbon al wel op 3/3 staat.
Omdat die niet in 1 ronde hoeft te gebeuren.
Dit zie ik bij meer awards. Requirements als "lower the gate on caspian border" bijvoorbeeld, heb ik al tig keer gedaan, evenals Get a kill with C4 in a round.
Zoals ik hierboven aangaf, alles waarbij "in a round" staat moet in dezelfde ronde gebeuren anders wordt het weer op 0 gezet.
Of moet je dat onder een bepaalde class uitvoeren? Dat staat er niet bij.

Voor de award "multi talent" lijkt het me logisch dat het in één ronde moet:

[...]

Voor re-mastered is dit nagenoeg onmogelijk:

[...]
Die moet dan ook niet in 1 ronde, Multi-Talent wel.
Als ik kijk naar "Recoil Kinetics" is één van de eisen "Play a Dragon's Teeth map".
Nou.. die heb ik echt wel gespeeld. En toch blijft 'ie donkergroen.
Er moet een groen vinkje achter staan.
Idem voor de single player:

[...]

Ik heb gekozen tussen hem of haar, uitgespeeld en toch geen award.

Sow what's up with this...
Ik heb Final Duty gewoon, dus geen idee waarom je die niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:27
yinx84 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:27:
Gebruiken er hier mensen Battlescreen op hun tweede monitor? Ik heb recentelijk een tweede monitor aangesloten met dit doel, maar het heeft een dusdanige performance impact dat ik regelmatig onder de 60 fps duik. Dat zou toch niet moeten mogen met een GTX780?

Heb o.a. geprobeerd om de resoluties gelijk te maken, borderless en fullscreen geprobeerd, shadowplay uit... mocht allemaal niet baten.

Ik gebruik battlescreen op 2e monitor. Lijkt me inderdaad niet dat dit zoveel performance loss op moet leveren. Heb zelf r290x maar elk simpel kaartje zou bf4 en een extra scherm aan moeten kunnen sturen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:26:
[...]

Ik gebruik battlescreen op 2e monitor. Lijkt me inderdaad niet dat dit zoveel performance loss op moet leveren. Heb zelf r290x maar elk simpel kaartje zou bf4 en een extra scherm aan moeten kunnen sturen.
Ik heb ook een 1024 monitor hiernaast gezet voor battlescreen, dat moet niks extra performance vragen dan een webpagina, dus lijkt me iets anders aan de hand. Ik zit hier met een gtx670 2gb en 16gb ram, 2500k op 4,5ghz.

@ eagle creek, de assigments zijn ook niet echt heel duidelijk af en toe, sommige zijn volledig in een round, sommige hebben deels wat je in een round moet doen en vaak zijn ribbons geen one round only vraag.
Sommige kan je gewoon tijdens spelen krijgen tot je de aantal kills etc hebt behaald.

Dat in a round erachter staat zegt niet altijd dat het ook in one round moet. De meest irritante vond ik die van jump master, dat je op de toren moest landen van caspian of firestorm en een 10 killstreak moest halen op de map in dezelfde ronde. Kan bijna alleen als je in de chopper een lekkere run kan maken op caspian, firestorm is niet te doen imho, of in een tank. Te voet is vrijwel kansloos tenzij je een heel goede sniper bent. man echt avonden gespeeld voordat ik die had. :P

Ik moet er nog een paar:
bronze:
alleen nog rusher (bijna 2 attack mcom ribbons)

silver:
stealth assassin (nog 16 knife ribbons= 4x 16 knifes en dan minimaal 4 in 1 round :X )
air mail (flag carrier met heli een punt laten scoren)
scorched (firestorm tower burnoff kill)
remote operator ( net gehaald, eodbot vehicle destroy beste is een aamttrac aangezien die zonder driver ook nog can destroyen)
killjoy (win met less then 50 tickets on chainlink.die doe ik wel nadat de patch is geweest, ze gaan als hetg goed is de ticketrate aanpassen)

goud:
melee expert (allemaal nog ivm silver nog niet gehaald)
scourge of the sea (nog paar uur NA spelen)

[ Voor 61% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-09-2014 15:42 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Er is wel degelijk sprake van een behoorlijke impact op performance wanneer je Battlescreen draait, ik merk het zelf ook, en ik heb een iets betere setup dan de BBG voor mainstream gamepc van een maand of twee terug. De pagina draait eenmaal vrij zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aer0 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:53:
Er is wel degelijk sprake van een behoorlijke impact op performance wanneer je Battlescreen draait, ik merk het zelf ook, en ik heb een iets betere setup dan de BBG voor mainstream gamepc van een maand of twee terug. De pagina draait eenmaal vrij zwaar.
hmm mss als je 1080p scherm hebt dat het dan wat zwaarder is dan bij mij, ik zal eens kijken.

Tering bij mij is het idd ook behoorlijk verschil, zo rond de 10 fps minder :'( :-(
wel in sunken dragon dus andere maps wel wat minder impact maar toch....

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-09-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

yinx84 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:27:

Ik heb ook een 780 en draai battlescreen op een 1920x1200 monitor. Het spel zelf zit in fullscreen borderless op m'n Eizo (1920x1080) en daar haal ik over het algemeen gewoon 120 fps. Op sommige mappen ga ik wel lager. Nooit gemerkt dat battlescreen aan/uit een verschil maakt.

Bij nader inzien en wat testen lijkt het wel degelijk een impact te hebben hier. Waar ik anders op 120 fps zit (limiter) in Dawnbreaker TDM 32 man, ga ik naar 110 fps met battlescreen aan :o. Ik heb zelfs net de boel nog wat overgeklokt (vandaar dat ik het probeerde) en misschien is dit de reden waarom ik soms wel hard naar beneden ga in fps... Morgen eens wat uitgebreider testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Termy op 22-09-2014 01:23 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst dacht ik wat nu weer maar na het bekijken kan ik dit alleen maar toe juichen en het verklaart zoveel van de problemen in BF4 en dan is het goed om te horen dat ze er nog mee bezig zijn.
Want na de CTE Final Stand maps ben ik wel benieuwd hoe het straks na de patch allemaal gaat werken met de netcode en hitreg.
Ook hoop ik dat er nog iets gedaan word aan de servers want ook op CTE FS maps en gisteravond op de BuG server merk je gewoon dat de server steeds slechter gaat draaien wanneer er continu op gespeeld word om een of andere reden.
Ik kon bijv. op de CTE merken dat de hitreg/netcode/lag issue's gewwoon 's middag rond een uur of 4 vele malen erger waren dan om 21.00u. de vorige avond omdat toen de server natuurlijk nog maar net up waren.
En dat is best wel een groot probleem op de populaire servers want na een poosje intensief gebruik is de spel ervaring een stuk minder en ga je gewoon van de server af omdat het gewoon niet meer leuk is :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De servers van BuG worden elke ochtend om 8:00 automatisch gereboot ivm het server degradation probleem.
De rubberbanding problemen van gisteren en eergisteren liggen volgens mij ergens anders aan bij i3d, want zo erg als dat het nu is/was, heb ik al heel lang niet meer meegemaakt.
En het was niet alleen op de BuG servers, ook op een hoop andere.
Uiteindelijk kwamen we terecht op wat duitse server waar eea een stuk beter speelbaar was.
Hopelijk kunnen ze vandaag bij i3d het probleem vinden en oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:58:
De servers van BuG worden elke ochtend om 8:00 automatisch gereboot ivm het server degradation probleem.
De rubberbanding problemen van gisteren en eergisteren liggen volgens mij ergens anders aan bij i3d, want zo erg als dat het nu is/was, heb ik al heel lang niet meer meegemaakt.
En het was niet alleen op de BuG servers, ook op een hoop andere.
Uiteindelijk kwamen we terecht op wat duitse server waar eea een stuk beter speelbaar was.
Hopelijk kunnen ze vandaag bij i3d het probleem vinden en oplossen.
Het is op meerde servers waar lange tijd op gegamed word waaronder ook de CTE en BuG server #1.
Het lijkt wel of er iets vol loopt of zo maar waar het ook zit vervelend is het wel en nu maar hopen dat de patch er in ieder geval voor zorgt dat het spel plezier weer m terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Exact tijdens zo'n spike een muurtje over springen levert wel hilarische situaties op. Teleport je instantly 10 meter terug en sta je recht naar boven te staren... echt compleet je oriëntatie kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:22:
[...]
Eerst dacht ik wat nu weer maar na het bekijken kan ik dit alleen maar toe juichen en het verklaart zoveel van de problemen in BF4 en dan is het goed om te horen dat ze er nog mee bezig zijn.
Want na de CTE Final Stand maps ben ik wel benieuwd hoe het straks na de patch allemaal gaat werken met de netcode en hitreg.
Ook hoop ik dat er nog iets gedaan word aan de servers want ook op CTE FS maps en gisteravond op de BuG server merk je gewoon dat de server steeds slechter gaat draaien wanneer er continu op gespeeld word om een of andere reden.
Ik kon bijv. op de CTE merken dat de hitreg/netcode/lag issue's gewwoon 's middag rond een uur of 4 vele malen erger waren dan om 21.00u. de vorige avond omdat toen de server natuurlijk nog maar net up waren.
En dat is best wel een groot probleem op de populaire servers want na een poosje intensief gebruik is de spel ervaring een stuk minder en ga je gewoon van de server af omdat het gewoon niet meer leuk is :(
Haha jaa dat had ik ook, wat hebben ze nu weer gevonden?? Maar gelukkig, het probleem wat Battlenonsense beschrijft in deze video vind ik op zichzelf geen probleem voor de spelervaring, zolang alle damage maar goed en min of meer gelijktijdig met het schieten zelf wordt overgebracht. Maar het blijft wel verontrustend dat er nog steeds van deze, ook voor DICE devs, onverklaarbare foutjes op blijven duiken.

Dat de servers over tijd verslechterden is al vanaf de launch een onderbuik gevoel geweest wat lang is ontkend, toen kwam maanden later het advies 'gewoon dagelijks opnieuw opstarten' en daar is kennelijk voor DICE de kous af want op dat gebied zijn geen verbeteringen meer geweest.

Ik kan ook niet wachten tot hopelijk morgen en anders volgende week om te kijken hoe de movement, hitreg en visual recoil aan gaat voelen in vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Termy schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:26:
[...]

Ik heb ook een 780 en draai battlescreen op een 1920x1200 monitor. Het spel zelf zit in fullscreen borderless op m'n Eizo (1920x1080) en daar haal ik over het algemeen gewoon 120 fps. Op sommige mappen ga ik wel lager. Nooit gemerkt dat battlescreen aan/uit een verschil maakt.

Bij nader inzien en wat testen lijkt het wel degelijk een impact te hebben hier. Waar ik anders op 120 fps zit (limiter) in Dawnbreaker TDM 32 man, ga ik naar 110 fps met battlescreen aan :o. Ik heb zelfs net de boel nog wat overgeklokt (vandaar dat ik het probeerde) en misschien is dit de reden waarom ik soms wel hard naar beneden ga in fps... Morgen eens wat uitgebreider testen.
Ik meen dat het vooral een aanslag is op de CPU en niet zo zeer voor de GPU. Dus wanneer je CPU geen bottleneck is, merk je er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister even een tijdje CTE gespeeld. Ik weet nu niet goed of ik er blij mee moet zijn of niet. Alle wapens zijn proppenschieters geworden. Die extra kogel om iemand om te leggen lijken er wel 5 te zijn. Wel vreemd, omdat ik laatst ook al eens CTE heb gespeeld en toen was ik er best over te spreken. Enemies waren goed neer te leggen, de overal feel was ook een stuk beter.

Wat wel op valt is dat in CTE de high firerate wapens zelfs op afstand nog steeds behoorlijk dodelijk zijn en de wat minder hoge firerate wapens net proppenschieters zijn geworden.

Meer mensen die dit is opgevallen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ja, Assault Rifles vond ik het nog wel meevallen, maar vooral bij Carbines merkte ik het heel erg, daar zijn de high RPMs nu nog wel ok (ACW, SG 553, etc), maar de lagere, zelfs de AK5C toch niet heel fijn meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Precies, ik gebruikte dus altijd de AKU-12. Deze vond ik op een of andere manier net wat fijner dan de AK5C en heb deze wapens beide geprobeerd gister maar het was huilen met de pet op. Zelfs een ACW-R haalde mij op langere afstanden nog sneller neer soms had ik het idee. Geen fijne ontwikkeling als je het mij vraagt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook in BF3 en nu weer BF4 is RoF the name of the game en dat zal altijd wel zo blijven vooral als je tap fired. Want hoe je het ook went of keert je wil en het kan gewoon niet wanneer je bijv. met de AEK speelt dat je eerste 2 kogels alle kanten opvliegen en aangezien je er maar 6 nodig bent met AR's en 7 met carbines is het dus moeilijk omdat heel goed te balanceren want dan word het wel heel complex en heel erg moeilijk om nog alles gebalanceerd te krijgen kijk bijv. maar na de Bulldog want hij is niet OP maar 1 vs 1 verlies je wel atijd.

Edit :

Deze kwam ik net tegen op Reddit en is wel typerend voor een groot deel van de BF4 community

Maar ja ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 22-09-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:30:
Ook in BF3 en nu weer BF4 is RoF the name of the game en dat zal altijd wel zo blijven vooral als je tap fired. Want hoe je het ook went of keert je wil en het kan gewoon niet wanneer je bijv. met de AEK speelt dat je eerste 2 kogels alle kanten opvliegen en aangezien je er maar 6 nodig bent met AR's en 7 met carbines is het dus moeilijk omdat heel goed te balanceren want dan word het wel heel complex en heel erg moeilijk om nog alles gebalanceerd te krijgen kijk bijv. maar na de Bulldog want hij is niet OP maar 1 vs 1 verlies je wel atijd.
Dit zou je in principe uit moeten balanceren met nauwkeurigheid. Ja de high ROF wapens kunnen veel kogels downrange krijgen, maar als je met lagere ROF in staat bent om nauwkeuriger headshots te maken, dan kan de effectieve TTK van langzame ROF wapens lager zijn. In elk geval op langere afstanden en als je mannetje niet direct de polka instart zodra hij geraakt wordt.

Hier is met de frist shot multiplier, recoil en bewegelijkheid van wel veel mee te balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klopt, dat is ook niet het gene wat ik op zich erg vind. Die dingen mogen van mij wel powerful zijn. Het is wel vervelend dat de rest van de guns nu net proppenschieters zijn. Misschien lag het er gister aan dat er gewoon over het algemeen issues waren met rubberbanding en misschien dus ook wel gekke hitreg problemen. Feit was wel dat ik wel gewoon hitmarkers kreeg maar gewoon echt complete magazijnen in iemand moest knallen.

Het voelde bijna als Destiny aan, dat je 5 kogels in iemands kop moet janken voor iemand dood is. Het is dan inderdaad simpel: lekker overstappen op de high ROF wapens. Zou wel jammer zijn als dat zo is. Want ik vond in BF4 juist dat het zo lekker was dat je de keuze had uit veel wapens die allemaal redelijk gelijke damage deden. En nu is alles weer 'gebalanceerd' zoals DICE dat zo mooi zegt, en nu merk je al snel dat de high ROF wapens er weer met kop en schouders bovenuit steken. Het maakt alle andere wapens dus tot proppenschieters en overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de aanpassingen die gedaan zijn

http://battlelog.battlefi...ew/2979150494020702846/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch allemaal stuk voor stuk wel goede aanpassingen als ik het zo zie. Het verschil in accuracy/recoil tussen staan/bukken en bewegen had van mij nog wel een stukje groter mogen zijn, nu is al lopend raken wel echt heel makkelijk, ook met RoF wapens. Wat mij betreft mag de incrementele recoil/spread increase per schot wel flink omhoog als je beweegt. (meer voor high ROF ten opzichte van low ROF)

edit: Bij nader inzien, wapenbalancering in BF4 op is gewoon onmogelijk om goed te krijgen aangezien de consoleversie dezelfde stats meekrijgt. Wapens moeten zowel te beheersen zijn met een muis als een controller dus hele radicale of specifieke recoil patronen zul je nooit krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 22-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:43:
[...]
Dat de servers over tijd verslechterden is al vanaf de launch een onderbuik gevoel geweest wat lang is ontkend, toen kwam maanden later het advies 'gewoon dagelijks opnieuw opstarten' en daar is kennelijk voor DICE de kous af want op dat gebied zijn geen verbeteringen meer geweest.
beuker19 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:41:
[...]
Het is op meerde servers waar lange tijd op gegamed word waaronder ook de CTE en BuG server #1.
Het lijkt wel of er iets vol loopt of zo maar waar het ook zit vervelend is het wel en nu maar hopen dat de patch er in ieder geval voor zorgt dat het spel plezier weer m terug komt.
Daarom worden de BuG servers ook elke ochtend automatisch opnieuw opgestart.
Eerst deed ik dit zelf iedere ochtend, maar tegenwoordig gaat dit doormiddel van een script wat loopt bij i3d.

De server degradation is als het goed is wel aangepast en zou volgens mij ook geïmplementeerd moeten worden met de aankomende patch.
Er is tijdens initiative 2 op CTE namelijk op een gegeven moment een fix voor de server degradation geweest, maar heb daarna er niets meer over gelezen.
Nu ook even geen tijd om hier diepgaand naar op zoek te gaan.

Trouwens vandaag helaas nog geen bericht vanuit i3d over de rubberbanding problemen van afgelopen weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Fonta op 22-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze in CTE ook extra logging aan de servers toegevoegd om server degradation issues makkelijker te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Anthirian

In Trance We Trust

Fonta schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:36:
[...]

Daarom worden de BuG servers ook elke ochtend automatisch opnieuw opgestart.
Eerst deed ik dit zelf iedere ochtend, maar tegenwoordig gaat dit doormiddel van een script wat loopt bij i3d.
Kun je mij dat script eens sturen, of in de juiste richting duwen? De Tweakers server (TWKR) loopt sinds een anderhalve maand via i3D, maar heb hem nog nooit zelf zien herstarten.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anthirian schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:42:
[...]

Kun je mij dat script eens sturen, of in de juiste richting duwen? De TWKR server loopt sinds een anderhalve maand via i3D, maar heb hem nog nooit zelf zien herstarten.
Maak een ticket bij ze aan en vraag of je server ook mee kan draaien met het script. Je kunt zelf aangeven om hoe laat je de reboot wil, dat kon ik wel tenminste voor de BuG servers.

Je kunt zelf je server alleen maar handmatig restarten via het control panel van i3D.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Via de REST API kan je ook zelf restarts uitvoeren / programmeren ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 22-09-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

beuker19 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:30:
Deze kwam ik net tegen op Reddit en is wel typerend voor een groot deel van de BF4 community
[video]
Maar ja ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken ;)
HAHAHA! Dat je hem ook even zo om ziet kijken en dan vrolijk door gaat hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Stewie! schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:06:
Via de REST API kan je ook zelf restarts uitvoeren / programmeren ;-)
Gaan we eens naar kijken! Maar het zou natuurlijk nog mooier zijn dat een reboot niet nodig is en de server admins geen boze spelers achter zich aan krijgen wegens lag... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Dunky555 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:09:
[...]

Ik meen dat het vooral een aanslag is op de CPU en niet zo zeer voor de GPU. Dus wanneer je CPU geen bottleneck is, merk je er niet veel van.
Ik heb een 4770K dus qua CPU zou het niet zo'n probleem mogen zijn. Nu zelfs overgeklokt. Helaas merk ik dat het me onder de 120 fps laat komen (lijkt iets van 5-20 fps te kosten) dus ik denk dat ik het niet meer ga gebruiken. De meerwaarde was ook niet denderend.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Niet online
Termy schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:48:
[...]

Ik heb een 4770K dus qua CPU zou het niet zo'n probleem mogen zijn. Nu zelfs overgeklokt. Helaas merk ik dat het me onder de 120 fps laat komen (lijkt iets van 5-20 fps te kosten) dus ik denk dat ik het niet meer ga gebruiken. De meerwaarde was ook niet denderend.
Hmm inderdaad, 2 maten van mij hadden ook framedrops tussen de 10 en 15 fps. Echter was hun cpu (AMD Phenom II 965) al 100% in gebruik zonder battlescreen. Hun GPU had nog wel wat over (AMD 7970) met hun grafische instellingen.
Maar blijkbaar heb je dan altijd framedrops met battlescreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
pfff crap blijft crap, ik raak het spel niet maar tot die patch uitkomt. Wat een ergernis zeg. Afgelopen dagen maar weer eens een kans gegeven. Network smoothing factor op 0, 25, 50 of 80 ik merk geen verschil, evenals dat versturen van je positie naar de server op medium.

En dan wordt ik ineens gekicked om dat een ik ping piek heb van enkele seconden, en daarna zakt het weer terug naar 20ms....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Dunky555 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:14:
[...]

Hmm inderdaad, 2 maten van mij hadden ook framedrops tussen de 10 en 15 fps. Echter was hun cpu (AMD Phenom II 965) al 100% in gebruik zonder battlescreen. Hun GPU had nog wel wat over (AMD 7970) met hun grafische instellingen.
Maar blijkbaar heb je dan altijd framedrops met battlescreen...
Het draait nu een stuk soepeler moet ik zeggen. Ik vond het vaak niet lekker soepel (microstutter of zo, wellicht) ondanks dat het 120 fps aan gaf en nu draait het eigenlijk overal erg lekker. Vast een combinatie tussen de overklok en het niet gebruiken van battlescreen, maar ik ben blij :).

@loewie1984
Smoothing factor 0 en tickrate high zou het beste moeten zijn (qua minimale killtrades etc). Ik heb de CTE niet geprobeerd dus ik ben zeer benieuwd hoe de patch zal zijn. Ik ga nu nog met regelmaat achter muurtjes dood :/. Iets wat me bv in BF3 opvalt is dat ik daar bijna altijd op tijd kan wegduiken achter een muurtje en dat in BF4 bijna nooit kan. Hopelijk gaat dat zo beter :).

[ Voor 21% gewijzigd door Termy op 22-09-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:39:
[...]

Gaan we eens naar kijken! Maar het zou natuurlijk nog mooier zijn dat een reboot niet nodig is en de server admins geen boze spelers achter zich aan krijgen wegens lag... ;)
Zie de resource graphs in het panel: net voor de restart elke 24 uur is het geheugen gebruik dubbel van het gebruik bij opstarten. Met andere woorden: een VRESELIJKE memory leak. Moet DICE echt even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Het geheugen gebruik loopt inderdaad op, maar dat verklaard nog niet de rubberbanding van afgelopen dagen (sinds vrijdag) want server versie R41 draaien we toch al een tijdje mee en tot voor vrijdag geen last gehad.
Het is ook dat iedereen er tegelijk last van heeft, en het is ook provider onafhankelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wZpj27P.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Hopelijk komt de patch vandaag, anders hadden ze het net zo goed een oktober patch kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
30 september is ook nog steeds september ......... :F :F

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik net een 4,4 GB grote update binnen gehaald dus nu maar hopen dat het de patch is en dat straks de servers ook een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg geen update te zien hoor. Niet toevallig een voor cte?

[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-09-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:38:
Ik krijg geen update te zien hoor. Niet toevallig een voor cte?
Zal wel weer iets zijn maar volgens mij niet de ''update''
Wel jammer want ik had nog hoop maar hoe later het word hoe kleiner de kans dat het vandaag nog komt.
Al vind ik wel dat DICE nu wel eens een datum of zo mag geven want ze weten nu echt wel wanneer de patch komt en dan is het voor iedereen duidelijk lijkt me.
Volgens mij was er Tweet een week of 2 geleden dat de patch al bij Sony en MS voor controle was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik ben bang dat er vandaag geen patch is :/ Gisteravond was de netcode weer bar slecht en ik hoopte dat vandaag toch echt de patch zou komen, omdat het twee weken geleden richting certificatie is gegaan.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jGe3UJFoEKs]

@1:20 "I love you" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:05:
Ik ben bang dat er vandaag geen patch is :/ Gisteravond was de netcode weer bar slecht en ik hoopte dat vandaag toch echt de patch zou komen, omdat het twee weken geleden richting certificatie is gegaan.

[video]

Hahaha "dice pls", "lol u suck"

Een feest der herkenning dit, volgens mij heb ik ze allemaal wel verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe game vanuit DICE, pokemon the frostbite engine edition. collect all bugs, use them to your advantage, and remember gotta catch them all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Filmpje vat wel zo'n beetje alle frustratie samen ;(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:37:
pfff crap blijft crap, ik raak het spel niet maar tot die patch uitkomt. Wat een ergernis zeg. Afgelopen dagen maar weer eens een kans gegeven. Network smoothing factor op 0, 25, 50 of 80 ik merk geen verschil, evenals dat versturen van je positie naar de server op medium.

En dan wordt ik ineens gekicked om dat een ik ping piek heb van enkele seconden, en daarna zakt het weer terug naar 20ms....
De High frequency update moet gewoon op high, niet op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
minimaal 30 refreshrate client en 30 refreshrate serverside, zodat een en ander gelijk loopt en niet op 10 refreshrate draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:24:
Nieuwe game vanuit DICE, pokemon the frostbite engine edition. collect all bugs, use them to your advantage, and remember gotta catch them all!
Toch jammer dat je in deze game, waar je voor elke voorzichtige voetstapje direct vier ribbons, twee battlepacks, een sloot unlocks, paar medailles, een schouderklopje én een dog tag krijgt, geen enkele erkenning krijgt voor het verzamelen van alle bugs......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:44:
[...]

Toch jammer dat je in deze game, waar je voor elke voorzichtige voetstapje direct vier ribbons, twee battlepacks, een sloot unlocks, paar medailles, een schouderklopje én een dog tag krijgt, geen enkele erkenning krijgt voor het verzamelen van alle bugs......
Zou leuk zijn als we weer eens een dogtag compo kregen van dice, kunnen we eentje ervoor maken :P
Ik denk dat die behoorlijk hard geupvote zou worden.
vereisten:
10 lagkills behind walls
get 20 insta deaths
rubberband 200 meter
10 x random deaths from jumping over 20 cm ledges, or other nonsense kills
get 2 deaths using the tv missile thus blowing yourself up

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-09-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:50:
[...]

Zou leuk zijn als we weer eens een dogtag compo kregen van dice, kunnen we eentje ervoor maken :P
vereisten:
10 lagkills behind walls
get 20 insta deaths
rubberband 200 meter
+1 :+

Dit moet wel te doen zijn in 2 potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:50:
[...]

vereisten:
10 lagkills behind walls
get 20 insta deaths
rubberband 200 meter
Dat gaat je vanavond zeker wel lukken ..... godver niet normaal te spelen meer ...... :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bij ons op de BuG servers is het ook nog steeds een groot rubberband festijn.
Niet leuk om te spelen zo.
Antwoord van de provider dat het aan R41 ligt verklaard niet dat we tot vrijdag dit rubberband festijn niet hadden.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Het lijkt op dit moment wel weer wat slechter dan voorheen op de een of andere manier. Tradekills om het leven..

• Termy

Termy

Fonta schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:51:
Bij ons op de BuG servers is het ook nog steeds een groot rubberband festijn.
Niet leuk om te spelen zo.
Antwoord van de provider dat het aan R41 ligt verklaard niet dat we tot vrijdag dit rubberband festijn niet hadden.
Gebeurt het op andere i3dservers ook? Ik heb wel al een tijdje een i3dserver (staat zelfs in de servernaam) op de radar staan om niet op te spelen omdat het daar lagt als de neten, maar dat was niet rubberbanding zoals nu op de BuGservers.

Gisteren weer eens wat potjes gespeeld en het loopt nu als een trein :D. Met battlescreen aan is het voelbaar minder, ondanks in veel gevallen 120 fps wel gehaald wordt. Vooral fijn is dat het zelfs in de zeldzame gevallen dat ik onder de 120 duik soepel blijft aanvoelen.

Ik snap het niet zo goed aangezien noch m'n CPU nog m'n GPU helemaal voluit moeten gaan. Zelfs op paracel storm zag ik slechts 92% GPU load. CPU komt ruim niet op 100% maar dat is niet verbazend vanwege hyperthreading. Erg lastig om de CPU vol te belasten met HT als logische cores erbij.

Misschien maar eens een 64man paracel storm server zoeken :). Ik ben iig helemaal klaar voor de patch en aankomende BuGcompetitie ;).

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Bee.nl schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:05:

[video]

Altijd leuk inderdaad dat je op iemand aan het knallen bent vol in het vizier, geen hit markers en de ander draait zich om en knal weg ben je.....heerlijk :s

(offtopic: Bee.nl ben jij toevallig ingame [oOo]_bee?)

Verwijderd

Is de BUG competitie 5v5, 8v8 of 10v10?
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:50:
Is de BUG competitie 5v5, 8v8 of 10v10?
5 vs 5 Domination

ik heb de laatste tijd ook veel meer rare problemen, SoS crashed heel vaak bij eerste keer joinen, geluid heel brak dat je alleen gekraak hoort (kan evt aan virtual audiocable instellingen liggen) vage lag waar je het hiervoor idd niet of nauwelijks had. heel apart.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Carthrax schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:30:
[...]

Altijd leuk inderdaad dat je op iemand aan het knallen bent vol in het vizier, geen hit markers en de ander draait zich om en knal weg ben je.....heerlijk :s

(offtopic: Bee.nl ben jij toevallig ingame [oOo]_bee?)
Klopt. Berucht op de EPG en DegC Locker servers :+ Onder welke naam speel jij?

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Bee.nl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:47:
[...]

Klopt. Berucht op de EPG en DegC Locker servers :+ Onder welke naam speel jij?
BF4 ingame DocCartman, zit ook voornamelijk op de EPG servers.

• bvk
  • Nu online

bvk

We hebben voor BuG nu een test server gekregen op een andere fysieke server in een andere IP range:

http://battlelog.battlefi...b6ec24/BuG-4-Test-Server/

Uiteraard zijn we benieuwd naar de speel ervaringen, komt dus allen! Wel of geen lag/rubberbanding is dus de vraag, niet dat je andere mappen wil :)

Specs

Nou nog 5 dagen voor de september patch, ik verwacht een uitstel naar oktober.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:45:
Ze nemen alle tijd maar die ze nodig hebben wat mij betreft, dit is er op of eronder voor BF4.

Maar ik heb er wel een hard hoofd in, als je ziet hoeveel ze allemaal wel niet in 1 keer moeten patchesn. Afgelopen dinsdag weer een paar potjes gespeeld en allemachtig, we hebben ons echt weer groen en geel geërgerd. Van onder tot boven zitten er nog zo veel problemen in dat het gewoon nog steeds onspeelbaar is of op zijn minst gewoon nog niet leuk.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:36:
[...]

Ze nemen alle tijd maar die ze nodig hebben wat mij betreft, dit is er op of eronder voor BF4.

Maar ik heb er wel een hard hoofd in, als je ziet hoeveel ze allemaal wel niet in 1 keer moeten patchesn. Afgelopen dinsdag weer een paar potjes gespeeld en allemachtig, we hebben ons echt weer groen en geel geërgerd. Van onder tot boven zitten er nog zo veel problemen in dat het gewoon nog steeds onspeelbaar is of op zijn minst gewoon nog niet leuk.
CTE of gewoon?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Ik heb zo'n gevoel dat de Deagle straks minder gebruik gaat worden :+

DEAGLE
Minimum damage 28 (37.5)
ADS spread to 0.35 (0.25)
Horizontal recoil 0.35/0.35 (0.3/0.3)
Bullet velocity 320 m/s (400)
Suppressed velocity 270 m/s (200)

Toch maar weer de Magnum van stal halen denk ik al heb ik deze week als Recon met de Compact .45 gespeeld en die is ook wel heerlijk moet ik zeggen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:36:
[...]

Denk dat het niet alleen door de game komt want sinds deze week hebben heel veel spelers grote problemen omdat er ergens grote problemen met de servers zijn.
Sinds vrijdag heb ik op heel veel server grote problemen gehad van rubberbanding , nog slechtere hitreg en al dat soort onzin maar veel meer dan ervoor.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:45:
De patch is al lang af, maar het certificatieproces van de consoles zit er tussen. Althans dat staat in het nieuwsbericht van vorige week. Dat duurt dacht ik zo'n twee weken en kom je uit op volgende week voor release. Geeft allemaal niet, maar Dice moet gewoon eens duidelijk communiceren over de release. Aan het "right around the corner" en "coming soon" geneuzel hebben we niets.
beuker19 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:45:
Ik heb zo'n gevoel dat de Deagle straks minder gebruik gaat worden :+

DEAGLE
Minimum damage 28 (37.5)
ADS spread to 0.35 (0.25)
Horizontal recoil 0.35/0.35 (0.3/0.3)
Bullet velocity 320 m/s (400)
Suppressed velocity 270 m/s (200)

Toch maar weer de Magnum van stal halen denk ik al heb ik deze week als Recon met de Compact .45 gespeeld en die is ook wel heerlijk moet ik zeggen.
Bummer.. was heerlijk als secondary. Overduidelijk een tikkeltje OP, maar nu wordt het weer doodgenerfed.
Denk dat het niet alleen door de game komt want sinds deze week hebben heel veel spelers grote problemen omdat er ergens grote problemen met de servers zijn.
Sinds vrijdag heb ik op heel veel server grote problemen gehad van rubberbanding , nog slechtere hitreg en al dat soort onzin maar veel meer dan ervoor.
Merk het zelf ook. De afgelopen week niets anders dan slechte hitreg en lag op verschillende servers. Ook veel van die damage bursts waardoor het voelt alsof je ge-one-shot-killed wordt. Raar, want R41 schijnt al langer te draaien dan dit en voorheen liep het veel beter.
De gewone. In de CTE wordt ZO verchrikkelijk veel gelambald en teamwork is helemaaaaaaaal een zeldzaamheid (ironisch gezien het 'teamplay initiatief').
beuker19 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:45:
Ik las het ja, maar zoals Bee.nl ook aangeeft aan de server side zou niets veranderd moeten zijn toch?

En communicatie... tsja, dat is nooit het sterkste punt (of uberhaubt een punt) geweest van DICE.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Heb ook problemen op diverse 32 slot servers, af en toe warp ik, is de hit reg vaag en heb ik het
gevoel dat ik weer out of sync raak.
Misschien is er iets aan de hand met de back end van EA want zoals anderen al aangeven R41
draait al een lange tijd en het enigste wat EA heeft gedaan is onderhoud aan hun blaze back end
vorige week.
NLsandman schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:11:
Heb ook problemen op diverse 32 slot servers, af en toe warp ik, is de hit reg vaag en heb ik het
gevoel dat ik weer out of sync raak.
Misschien is er iets aan de hand met de back end van EA want zoals anderen al aangeven R41
draait al een lange tijd en het enigste wat EA heeft gedaan is onderhoud aan hun blaze back end
vorige week.
Dit is dus ook weer zo'n voorbeeld van in principe onnodige frustratie jegens de game. Als ze nou gewoon aan zouden geven dat er iets mis is, of dat ze tijdelijk aan het werk zijn of watdanook, dan is het al lang niet zo frustrerend meer.
Hoewel soms lastig zou het idd wel fijn zijn als ze wat meer disclosure geven over waar ze op welk moment mee bezig zijn, wat de tijd is dat het verwacht wordt opgelost te zijn en wat er op welke data qua patching gedaan wordt. Helaas houdt denk ik zoals aangegeven de certificatie voor consoles (as usual) de patch weer tegen.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Niet de Deagle... merkte dat ik hem af en toe als primary gebruikte bij aggresive recon :o :+ Hoewel dragshots de laatste tijd wel veel beter gaan.
Brogala schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:46:
Niet de Deagle... merkte dat ik hem af en toe als primary gebruikte bij aggresive recon :o :+ Hoewel dragshots de laatste tijd wel veel beter gaan.
Was te voorzien, hij is ook te goed op dit moment vs alle andere pistols. Ik had liever een ammo reductie gezien naar 7 kogels en gelijke accuracy.

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wat is er nou verdomme weer aan de hand dan? Ik kan alweer niet inloggen op Battlelog..

Wat worden we toch ook gruwelijk genaaid ook allemaal he.. Echt dit spel is zo ongelooflijk slecht, misselijkmakend gewoon..

Ik speel eigenlijk nooit meer, maar als ik dan een keer inlog kan het niet..

Ah! hij doet het weer..!

[ Voor 6% gewijzigd door Jovas op 25-09-2014 21:45 ]

Verwijderd

Hier werkte het gewoon de hele avond hoor.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik had eerder vanavond ook de hele tijd "Could not contact EA Online". Na vele pogingen toch op de BuG-server beland en na flink wat rubberbanding crashte de game vijf tickets voor het einde van de ronde. :+

De enkele keer dat de game deze week wel een hele ronde bleef werken en niet na het einderondescherm dan wel na de countdown op het scorescherm vastliep, had ik het gevoel dat de helft van mijn schoten niet aankwam en andersom dat iedere kogel die mijn kant op kwam dat onhoorbaar en onvoelbaar deed. Dat iemand met z'n rug naar me toe staat, terwijl ik schiet ik zonder geluid of flinching dood neerval dus.

Sowieso werken de meeste hitgeluiden in de Russische voertuigen niet, met name in de SU-stealthjet is het doodstil terwijl je door de AA doorzeefd wordt. Zelfs na het (onvrijwillig) vervangen van mijn moederbord en dus met een andere geluidskaart.

Ik ga er ooit nog wel eens een reinstall van m'n hele systeem aan wagen, maar dat lijkt me allemaal erg irrelevant. Ik heb nette hardware en speel op servers met altijd een ping onder de 50, meestal onder de 25 in (DE en FR) en onder de 15 in NL (5 op BuG), dus ook daar kan het niet aan liggen.

[ Voor 67% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2014 23:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Hier ook "could not contact EA online". PCW moest een halfuur uitgesteld worden omdat maar 5 mensen konden joinen. Tweede keer dat dit gebeurt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
CodeCaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:12:
...
met name in de SU-stealthjet is het doodstil terwijl je door de AA doorzeefd wordt.
...
Over stealth jet gesproken, lopen er hier op tweakers ook nog meer jet-whores rond? Het lijkt me een keer leuk om te zien wat twee wat bedrevener piloten samen kunnen uitrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenvv2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
[...]

Over stealth jet gesproken, lopen er hier op tweakers ook nog meer jet-whores rond? Het lijkt me een keer leuk om te zien wat twee wat bedrevener piloten samen kunnen uitrichten.
Niet bepaald een pro pilot maar ik kan meestal wel redelijk score halen in de gemiddelde pub server. probeer altijd wel met de andere jet mee te vliegen zodat je elkaar kan helpen maar meestal faalt de ander veel te snel of springt die eruit om op een gebouw te komen etc :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:12:
Ik had eerder vanavond ook de hele tijd "Could not contact EA Online". Na vele pogingen toch op de BuG-server beland en na flink wat rubberbanding crashte de game vijf tickets voor het einde van de ronde. :+

De enkele keer dat de game deze week wel een hele ronde bleef werken en niet na het einderondescherm dan wel na de countdown op het scorescherm vastliep, had ik het gevoel dat de helft van mijn schoten niet aankwam en andersom dat iedere kogel die mijn kant op kwam dat onhoorbaar en onvoelbaar deed. Dat iemand met z'n rug naar me toe staat, terwijl ik schiet ik zonder geluid of flinching dood neerval dus.

Sowieso werken de meeste hitgeluiden in de Russische voertuigen niet, met name in de SU-stealthjet is het doodstil terwijl je door de AA doorzeefd wordt. Zelfs na het (onvrijwillig) vervangen van mijn moederbord en dus met een andere geluidskaart.

Ik ga er ooit nog wel eens een reinstall van m'n hele systeem aan wagen, maar dat lijkt me allemaal erg irrelevant. Ik heb nette hardware en speel op servers met altijd een ping onder de 50, meestal onder de 25 in (DE en FR) en onder de 15 in NL (5 op BuG), dus ook daar kan het niet aan liggen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:19:
Hier ook "could not contact EA online". PCW moest een halfuur uitgesteld worden omdat maar 5 mensen konden joinen. Tweede keer dat dit gebeurt :/
Bijna een jaar later, aan de vooravond van dé patch der patches en we zijn met BF4 weer aangekomen waar we enkele duizenden posts geleden mee begonnen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met connecten met EA online staan natuurlijk lost van de game zelf en de patches.
Verder heb ik gister ook weer de hele avond gewoon kunnen spelen en weinig problemen tegengekomen, afgezien van de bekende tradekills, behind cover kills en one-shot kills

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Nu online

Anthirian

In Trance We Trust

svenvv2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
[...]

\o

maar dat wist je al :P

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Hoi!

Ik heb gisteren het spel gedownload en vond het minder leuk op dan op de PS3 omdat ik alleen speelde. Ik ben nog zwaar roestig met de muis en toetsenbord maar dit zal wel beter gaan later. Zijn er misschien mensen die voor gieren en brullen spelen en mij niet kwalijk nemen als ik iets verpest? Mijn origin nick is Kurdminator. Hopelijk ben jij die ene foregrip die ik zoek bij mijn muzzle brake.

Steam ID: TheLastOttoman

LordMistery schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:30:
Hoi!

Ik heb gisteren het spel gedownload en vond het minder leuk op dan op de PS3 omdat ik alleen speelde. Ik ben nog zwaar roestig met de muis en toetsenbord maar dit zal wel beter gaan later. Zijn er misschien mensen die voor gieren en brullen spelen en mij niet kwalijk nemen als ik iets verpest? Mijn origin nick is Kurdminator. Hopelijk ben jij die ene foregrip die ik zoek bij mijn muzzle brake.
Ik hoop dat je hier andere BF4 spelers zoekt en niet deze site verward met Lexa ;)
Nou als je een headset hebt kun je een keer kijken op http://www.bug-community.com/ maar ook voor mensen zonder headset is er [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon en kijken f je daar wat kan afspreken of zoiets.
Ik weet in ieder geval dat het bij BuG en TWKR niet zoveel uitmaakt hoe goed je bent als je maar gezellig bent en gewoon leuk meedoed.

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
beuker19 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:01:
[...]

Ik hoop dat je hier andere BF4 spelers zoekt en niet deze site verward met Lexa ;)
Nou als je een headset hebt kun je een keer kijken op http://www.bug-community.com/ maar ook voor mensen zonder headset is er [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon en kijken f je daar wat kan afspreken of zoiets.
Ik weet in ieder geval dat het bij BuG en TWKR niet zoveel uitmaakt hoe goed je bent als je maar gezellig bent en gewoon leuk meedoed.
Tnx, ik copy paste mijn text wel bij BUG.

Steam ID: TheLastOttoman

• Anthirian
  • Nu online

Anthirian

In Trance We Trust

[...]

Hoe meer zielen hoe meer vreugd inderdaad :)

• Termy

Termy

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:23:
[...]

[...]

Bijna een jaar later, aan de vooravond van dé patch der patches en we zijn met BF4 weer aangekomen waar we enkele duizenden posts geleden mee begonnen.... :(
Mwah. Ik speelde de afgelopen dagen op 64 man servers om m'n 'nieuwe' config te testen (120 fps strak :D) en dat draaide geweldig en ik schoot ook iedereen even makkelijk af als op een server met veel minder spelers..

Nu het overal zo lekker draait moet ik zeggen dat ik zelfs de voorkeur begin te geven aan 64p servers met grote mappen (firestorm en zo) voor TDM :).

• yinx84
Kan je zonder problemen de sensitivity waardes in de config aanpassen? Zijn andere waardes dan het % schuifbalkje in-game.. ik wil namelijk net tussen twee percentages in gaan zitten, maar weet niet of dat toegestaan is om op die manier te veranderen.

Verwijderd

Natuurlijk is dat toegestaan. Weet het niet zeker, maar volgens mij werkt de config/profsave file niet met de percentages die je ingame ziet. Moet je misschien even omrekenen.

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
Heb het spel na de release eigeijk meteen weggelegt en nooit meer echt aangeraakt hellemaal kapot ge ergerd aan het traden en de hit registratie daar waar ik in bf3 nog rustig 30% accuracy weg spray ik in 4 zelfs als ik maar 2 mensen gekilled had kogel voor kogel om eens teproberen niet hoger kwam dan 21% en dat terwijl de damage per kogel omhoog zou zijn gegaan....

anyway ga het volgende week als ik weereens tijd heb een beetje op proberen tepakken om tekijken of het een beetje lekker wil spelen er zijn hier vast wel mensen die mij even een beetje op sleeptouw kunnen nemen door de game heen? :)
yinx84 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:24:
Kan je zonder problemen de sensitivity waardes in de config aanpassen? Zijn andere waardes dan het % schuifbalkje in-game.. ik wil namelijk net tussen twee percentages in gaan zitten, maar weet niet of dat toegestaan is om op die manier te veranderen.
Gewoon je config file openen en iets intoetsen dan jou goed lijkt en proberen. Zelfs voor DICE standaarden zou het dom zijn als er limitering aan wat je mag invullen bij een config file.
Oke, misschien toch even oppassen. :P

Maar ik dacht naar maanden weer eens aan deze mislukking welke me €80 kosten. Dus de patch der patches komt er aan? Let op mijn woorden, dinsdag de septemberpatch dus op de 30ste.

Waarschijnlijke score op de schaal van epic faal, solide 9. :+ (10 is BSOD O-) )

PS: hallo allemaal. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
[...]

Geen headset? Wat is dat nou voor geneuzel? Ook wij TWKRs zitten gezellig elke avond op teamspeak hoor!
maks11223344 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:21:
...
.er zijn hier vast wel mensen die mij even een beetje op sleeptouw kunnen nemen door de game heen? :)
Ook hier weer. Als je richting de BuG of TWKR teamspeak komt zijn er genoeg mensen waarmee je kunt samenspelen en die je graag op weg willen helpen :+

( tweakersplatoon.nl of ts.bug-community.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
yinx84 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:24:
Dat mag je gewoon aanpassen, er is een tool die dat ook doet.

http://battlefield.realmw...settings-editor/downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff patch komt dus 30ste. das geen echte september patch meer maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 29 september 2014 @ 01:03:
Waarom zo verbaast? Alsof DICE dit nog nooit heeft gedaan. O-)
Verder is het altijd de dinsdag waar de patch verschijnt en de 30ste is nou eenmaal de laatste dinsdag van september dit jaar. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat mag inderdaad.
Ik gebruik http://www.mouse-sensitivity.com/ altijd om in elke game dezelfde sensitivity te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
EA is down, lizard squad is weer bezig met ddos van game netwerken.

https://twitter.com/LizardSquad

Wat een kneuzen om dit op maandag morgen te doen, als ze stoer willen doen dan
moeten ze dit op zaterdag avond doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenvv2 schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:52:

Geen headset? Wat is dat nou voor geneuzel? Ook wij TWKRs zitten gezellig elke avond op teamspeak hoor!

Ook hier weer. Als je richting de BuG of TWKR teamspeak komt zijn er genoeg mensen waarmee je kunt samenspelen en die je graag op weg willen helpen :+
Mijn punt is dat hij bij BuG wil samen spelen een headset wel verplicht is maar om bijv. via het TWKR platoon of via het topic was afspreken een headset niet verplicht is ;)
Was ook niet meer echt een andere datum mogelijk hé na afgelopen Dinsdag toen de patch niet kwam.
En september is september dus DICE heeft niet gelogen in dat opzicht al had ik de patch ook liever 3 weken eerder gehad maar belangrijker is dat het een goede patch is zonder de nodige nieuwe problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 30ste is nog gewoon september hoor. Daarnaast released DICE de patch gelijk met die op de consoles en daar zit weer een certificatie procedure voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Nu online

Anthirian

In Trance We Trust

beuker19 schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:22:
[...]

Mijn punt is dat hij bij BuG wil samen spelen een headset wel verplicht is maar om bijv. via het TWKR platoon of via het topic was afspreken een headset niet verplicht is ;)
Niet verplicht inderdaad, maar wel leuker :)

Pagina: 1 ... 17 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.