• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Koekfabriek

King Billy on the wall

Fonta schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:51:
CTE is 14GB.

@koekfabriek
Als jullie eens een keer een server nodig hebben om te filmen dan kunnen jullie altijd even contact met mij opnemen. Dan kan ik 1 van onze servers wel op private zetten.
Thnx, als het nodig is laat ik het weten(BF4 staat nu wel op een laag pitje).
NLsandman schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:20:

Doe dat nooit op een ranked server, als je een non ranked had gebruikt was er niets aan de hand geweest.
Kijk, dat wisten wij dus niet :P

Verwijderd

De CTE is gewoon te spelen zonder de normale BF4. Voor deze Final Stand pre-release was de client nog 37GB.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:47:
De CTE is gewoon te spelen zonder de normale BF4. Voor deze Final Stand pre-release was de client nog 37GB.
Apart dat de CTE zoveel kleiner is maar toch alles bevat, weet je 100% zeker dat wanneer je de reguliere BF4 installatie verwijderd (ook echt verwijderd) dat CTE nog (volledig) werkt?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

De huidige CTE client bevat niet alles, alleen maar Final Stand.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:41:
Maar als ik het goed begrijp is dus in het geval van Fringilla-X wel de op 1 na zwaarste straf dan.
Het lijkt mij dan dat er wel iets meer is gebeurd dan bijv. alleen 1 keer op een flagrun server te hebben gespeeld.
Maar het zou wel prettig zijn om bijv. van Stewie/Fairfight/EA/DICE te horen voor welke vergrijpen er bepaalde bans worden uitgedeeld omdat het nu wel moeilijk is na te gaan of je nog met zo'n iemand wil samenspelen.
Kijk speelt iemand op een flagrun server of komt hij een keer op het dak van Metro heb ik daar geen problemen mee maar als er iemand al een ESP hack of alleen maar een No-recoil/spead cheat heeft is dat voor mij genoeg om nooit meer met hem die game te spelen.

[...]

We weten nog niet wat er gebeurd als de FS maps niet meer in de CTE zitten.
Al denk ik wanneer de nieuwe maps niet meer speelbaar zijn bijna iedereen weer gewoon BF4 gaat spelen.
http://bf4db.com/players/848163

Die gast heeft ook een level 3 ban terwijl dit wel een heel duidelijk geval is van cheaten.
NLsandman schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:24:
[...]

http://bf4db.com/players/848163

Die gast heeft ook een level 3 ban terwijl dit wel een heel duidelijk geval is van cheaten.
Oké vandaar dat ik ook benieuwd ben waarom iemand gebanned is.
Want omdat je bij Fringilla-X zo op het eerste gezicht niets apart ziet betekend natuurlijk niet dat hij niet heeft gecheat maar er is nu op de ban na ook geen bewijs van wat hij wel heeft gedaan vandaar dat ik een beetje met dubbele gevoelens zit.
Maar imo. denk ik dat je een type 3 ban krijgt dan bij meer dan alleen een flagrun server mist natuurlijk 24/7.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:52

Stewie!

Keen must die!

beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:41:
Schijnt dat er ook een lid van onze community een Fairfight ban heeft -O-
We kwamen er echter omdat het in de chat stond en een mede member er een screenshot van heeft gemaakt.
Nu blijf hij ontkennen dat hij iets heeft gebruik maar ja dat heeft Lance Armstrong ook 10 jaar gedaan maar ben wel benieuwd op welke grond hij bijv. een ban heeft gehad.
Aimbotje lijkt het zo.
Maar als hij zegt van niet, via de EA support kan hij in contact komen met EA :)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Nu @ CTE Hangar21 CTF, volledig indoor :)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jup. Bij enige onbalans is het al snel een rapefeestje. Je kunt namelijk helemaal bovenop het ding klimmen en kun je zo naar beneden schieten in de enemy base.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

True, en echt overzicht heb je niet met die meerdere lagen...

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30

Deze map zou ik graag eens spelen _/-\o_ , jammer dat er niet echt een nacht map is .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:01:
[video]

Deze map zou ik graag eens spelen _/-\o_ , jammer dat er niet echt een nacht map is .
waarom niet dag nacht optie voor elke map? is niet gigantisch veel werk lijkt me. Op zich wel leuke clip maar geen enkele actie.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
DICE geeft deze reden waarom er weinig nachtmappen gemaakt worden:
Statistically speaking, most people don’t play night maps – maps set during the day get played more. We know this from tracking the numbers of maps played through on Battlefield 3 and Bad Company 2. Even if the map is really well-designed, players tend to gravitate more towards day-time maps.

Furthermore, players that crouch, take cover and wait forever to shoot someone running by in most maps gets even more common on night maps, where it’s tough to differentiate between objects and people. This has proved to be quite annoying in playtests. It’s possible to balance this – better heat vision, better spotting and so on – but for Battlefield 4 we focused on day-time maps. Future nighttime maps are absolutely something we’re always considering, though.
http://blogs.battlefield.com/2014/02/ask-dice-level-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of ze zorgen gewoon dat het goed wordt uitgevoerd zodat campen niet veel voor gaat komen, ook in daytime komt het zo vaak voor dat er van die trieste paupers in een hoekje campen de hele match lang. Hoe men speelt ligt aan de persoon en niet aan de map, tenzij die map dat in de hand speelt door goede flanks niet mogelijk te maken en slechte cover opties te bieden. Daarom gaf ik ook de suggestie, maak het dan optioneel, kies in je server of je de map in day of nighttime wil draaien. klaar probleem opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-09-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Lijkt me nog eens vet ook nog, wrs kun je dan beter een bouwlamp op je helm zetten in Gulf of Oman tijdens die zandstorm, maar dat terzijde.. :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL Ik vind dat wel erge bullshit redenatie hoor. Nachtmappen gaan echt wel gespeeld worden, als ze maar goed uitgevoerd worden. Als ze doelen op Teheran Highway of zo van BF3, dan was dat gewoon ook echt een zaad map. Heel slecht uitgevoerd, lange wegen zonder cover. Gewoon niet echt leuk om te spelen. Dat had niks te maken met het feit dat het een nacht map was.

Bij BC2 had je die sneeuwmap in de nacht. Die vond ik persoonlijk een van de vetste maps uit BC2. Kwam je geparachuteerd binnen en kon je door de bossen richting de huisjes. Die was wel weer erg tof!

Ik zie dan ook graag nachtmappen terug komen. Maar dan wel een goede map. En dan maakt het imo niet veel uit of het nu dag of nacht is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:41:
Maar als ik het goed begrijp is dus in het geval van Fringilla-X wel de op 1 na zwaarste straf dan.
Het lijkt mij dan dat er wel iets meer is gebeurd dan bijv. alleen 1 keer op een flagrun server te hebben gespeeld.
Maar het zou wel prettig zijn om bijv. van Stewie/Fairfight/EA/DICE te horen voor welke vergrijpen er bepaalde bans worden uitgedeeld omdat het nu wel moeilijk is na te gaan of je nog met zo'n iemand wil samenspelen.
Kijk speelt iemand op een flagrun server of komt hij een keer op het dak van Metro heb ik daar geen problemen mee maar als er iemand al een ESP hack of alleen maar een No-recoil/spead cheat heeft is dat voor mij genoeg om nooit meer met hem die game te spelen.

[...]

We weten nog niet wat er gebeurd als de FS maps niet meer in de CTE zitten.
Al denk ik wanneer de nieuwe maps niet meer speelbaar zijn bijna iedereen weer gewoon BF4 gaat spelen.
Als je iemand niet mag, kan je dat best zeggen.
Dit hoor je binnen je eigen community te bespreken, wat jij nu eigelijk doet is gewoon iemand heel erg zwart maken terwijl er onderzoeken bezig zijn.
Jullie moeten dit samen bespreken.

Het lijkt me redelijk duidelijk als je hacks gebruiks dan krijg je geen temp. ban.
Dan ben je gewoon BF4 account kwijt.

Ik vindt het niet normaal om dit zo openlijk te posten terwijl eigelijk er VEEL mensen mee bezig zijn nu.
Goed gedaan, ik hoop dat je trots op jezelf kan zijn.

ajuus.

edit: misschien was iets te gek, ik heb een woord veranderd wat damage beschrijft in zijn reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Een en ander is inmiddels binnen de community besproken.
Geen noodzaak om hier er nog weer ons verder op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo zeg Shensin, iemand bekritiseren omdat die op de man speelt (of zo) en het dan vervolgens zelf doen. Niet erg sterk betoog. Laat dat lekker. Mening geven mag, maar respecteer ook een ander zijn mening. Vind het erg laag eigenlijk. Zeker met dat 'gezwel'. Dat is eigenlijk de 'vriendelijke'/politiek correcte versie van 'kanker' tegen iemand roepen.

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 15-09-2014 03:05 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stap te ver, maar ik vindt dat je dit binnen je community moet houden.
Dit ziet er meer uit als een persoonlijke vete.
Je vindt mij laag, ik vindt het laag om dit meteen op tweakers te zetten, terwijl het probleem nog speelt binnen de community en er meer aan de hand is, ik vindt dit kortzichtig en je kan iemands naam aardig verpesten terwijl dat niet nodig hoeft te zijn.
Geef het eerst tijd voordat je iemand ergens aan vast nagelt.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zoals ik al zei, er is reeds eea binnen de community besproken.
Zullen we er dus hier maar over ophouden?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een noob vraag:

Kan Battlefield 4 alle programma's zien die je draait ?

Want ik heb een externe usb audio kaart en software die daarbij hoort altijd open.

Ik heb wel eens gelezen dat mensen zelfs door AMD Gaming Evolved en door Nvidia Shadowplay banned worden......

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:20:
Even een noob vraag:

Kan Battlefield 4 alle programma's zien die je draait ?

Want ik heb een externe usb audio kaart en software die daarbij hoort altijd open.

Ik heb wel eens gelezen dat mensen zelfs door AMD Gaming Evolved en door Nvidia Shadowplay banned worden......
BF4 zelf doet niets wat dat betreft, maar Punkbuster scant wel naar cheats en kan in enkele (vrijzeldzame) gevallen onterecht 3rd party software voor cheats aanzien, maar als dat zo is dan hebben meer mensen er last van en wordt het vrijsnel gepatched of anders opgelost. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Ow en 99,9% van de mensen die claimen onterecht geband te worden door het draaien van zaken als videokaartdrivers (tenzij je de drivers hard modificeerd), die liegt of heeft geen idee wat iemand anders op zijn pc heeft uitgespookt.

Origin wordt wel flink verdacht van het bevatten van spyware trouwens maar dat is nog verre van bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gebande spelers roepen altijd dat het komt door iets simpels als software of drivers van een videokaart. Maar welke videokaart drivers zorgen er dan voor dat je het gedrag van een aimbot overneemt? 8)7

Die foute PB bans zijn ook alweer oud en verleden tijd. PB is een soort virusscanner, Scant niet op gedrag maar op foute files, checksums, dat soort zaken. Als ze dan legale software per ongeluk bannenn ... gebeurd gewone anti-virus fabrikanten ook wel eens. Vorig jaar nog eentje die een Windows process detecteerde als virus.

Bijvoorbeeld een speler die wordt beticht van valsspelen nadat hij een 7 dagen ban heeft gekregen. Het is direct een welles/nietes spel: alleen de speler zelf kan bij EA terecht voor feedback. Speelmaatjes krijgen te horen dat het iets teveel statspadden was. Maar dan krijg je gewoon een stats wipe naar nul.... Wat zou een speler zeggen als hij een aimbot uit had geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor zin heeft cheaten in Battlefield 4 eigenlijk ?

Als je snelle XP wilt kan je op een lege server samen met een vriend gaan en daar lekker xp verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:16:

Als je snelle XP wilt kan je op een lege server samen met een vriend gaan en daar lekker xp verdienen :)
Je hebt cheaters die het voor de lulz doen, gewoon trollen op een server met full aimbot, je hebt
cheaters die niet geboren zijn voor shooters, die proberen dan cheats om toch wat beter te worden,
als laatste heb je cheaters die net niet goed genoeg voor de top zijn en dus een cheat gebruiken
om net die laatste stap te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg regelmatig dit te horen van punkbuster;
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'PotatoPotamus' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]
Ik heb autohotkey en logitech gaming software geinstalleerd (kicks begonnen een tijdje nadat ik mijn nieuwe muis met de bijhorende software ben gaan gebruiken). Als voertuigenhoer heb ik lang geleden in autohotkey een script geschreven die spatiebalk spamt. Werkte altijd prima. Toen een nieuwe muis gekocht en de bijbehorende software geinstalleerd. Alles werkte nog prima. Toen ineens (misschien na een patch?) werd ik steeds gekicked na 2-3 rondes in dezelfde server. Erg vervelend, dus ik heb BF4 opnieuw gedownload en geinstallerd, punkbuster ook, en ook logitech gaming software. Ik word nog steeds gekicked. Dit is problematisch bij 8v8 matches; dan heeft mijn team ineens een tijdje een speler tekort.

Nog geen oplossing kunnen bedenken. Ik hoop dat de september BF4 patch het oplost, of anders een update van punkbuster of logitech. Enige wat ik nu kan doen is niet langer dan 2 rondes op dezelfde server zitten zonder te rejoinen, en rejoinen net voor een 8v8/32v32 match begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als iemand een war server opzet dan zet diegene pb_sv_restriction op 2, dit betekent dat
er diverse macro programma's niet worden toegelaten, oa autohotkey is er 1 van.
Je wordt dan gekickt met de melding die je hebt gepost.
Macro's worden niet gedoogd in competitie verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:29:

[...]

Ik heb autohotkey en logitech gaming software geinstalleerd (kicks begonnen een tijdje nadat ik mijn nieuwe muis met de bijhorende software ben gaan gebruiken). Als voertuigenhoer heb ik lang geleden in autohotkey een script geschreven die spatiebalk spamt. Werkte altijd prima. Toen een nieuwe muis gekocht en de bijbehorende software geinstalleerd. Alles werkte nog prima. Toen ineens (misschien na een patch?) werd ik steeds gekicked na 2-3 rondes in dezelfde server. Erg vervelend, dus ik heb BF4 opnieuw gedownload en geinstallerd, punkbuster ook, en ook logitech gaming software. Ik word nog steeds gekicked. Dit is problematisch bij 8v8 matches; dan heeft mijn team ineens een tijdje een speler tekort.

Nog geen oplossing kunnen bedenken. Ik hoop dat de september BF4 patch het oplost, of anders een update van punkbuster of logitech. Enige wat ik nu kan doen is niet langer dan 2 rondes op dezelfde server zitten zonder te rejoinen, en rejoinen net voor een 8v8/32v32 match begint.
Lol, grapje zeker? Natuurlijk is autohotkey onacceptabel, daar kan je onder andere kindelijk eenvoudig perfecte no-recoil scrips mee schrijven, autohotkey is sinds kort na de BF3 beta al niet meer toegestaan (in de beta was het nog nodig om custom keys in te kunnen stellen).

Competitive met scripts gaan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zo, de Final Stand pre-release is afgelopen. Volgens het nieuwsbericht komt een aangepaste versie over een aantal weken terug naar CTE. In de tussentijd gaan de normale mappen weer draaien met een nieuw initiative: teamplay. Mooi, want daar is nog steeds een groot gebrek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:29:

[...]

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8NQym4VZhqhDTsFb8nsx4lwdhx3xHrfTZRqC0YgWjXRsnyU6Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat moet je dus niet doen want dat is ook cheaten. Statspadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tja, je zult er vast leuk door levelen maar het is (1) tegen de spelregels en (2) niet rewarding.

Als je snel XP wil verdienen moet je veel spelen tijdens 2XP events, zorgen dat je genoeg battlepacks krijgt voor 100%/200% boosts, veel aan teamplay doen en op mappen spelen waar de actiedichtheid groot is zodat je veel kunt reviven, healen en supplyen. En dat hoeft dus absoluut niet per se Metro te zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bee.nl op 16-09-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:36

Hetgeen wat jij nu beschrijft is boosten, wat ook als cheaten wordt gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who cares about stats anyway, paar cijfertjes, big deal, als je maar lol hebt in het spelen, dat lijkt me toch waar het om gaat... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:25:
Who cares about stats anyway, paar cijfertjes, big deal, als je maar lol hebt in het spelen, dat lijkt me toch waar het om gaat... :N
Daarom !!!
Cheaters zijn een veel groter probleem dan die paar mafkezen op een flagrun server want die leren toch niets.
Vooral die cheaters die het op achterbakse wijze doen en zelfs in clans/community's zitten waar je met elkaar probeert gezellig en zo goed en eerlijk mogelijk te spelen :r
Nee ik ben blij dat er nu naast Punkbuster nu ook Fairfight is die alles weer op een andere manier benaderd.
Stewie! schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:42:
Gebande spelers roepen altijd dat het komt door iets simpels als software of drivers van een videokaart. Maar welke videokaart drivers zorgen er dan voor dat je het gedrag van een aimbot overneemt? 8)7

Die foute PB bans zijn ook alweer oud en verleden tijd. PB is een soort virusscanner, Scant niet op gedrag maar op foute files, checksums, dat soort zaken. Als ze dan legale software per ongeluk bannenn ... gebeurd gewone anti-virus fabrikanten ook wel eens. Vorig jaar nog eentje die een Windows process detecteerde als virus.

Bijvoorbeeld een speler die wordt beticht van valsspelen nadat hij een 7 dagen ban heeft gekregen. Het is direct een welles/nietes spel: alleen de speler zelf kan bij EA terecht voor feedback. Speelmaatjes krijgen te horen dat het iets teveel statspadden was. Maar dan krijg je gewoon een stats wipe naar nul.... Wat zou een speler zeggen als hij een aimbot uit had geprobeerd?
Met andere woorden bij iemand met een ''type 3'' ban is er meer aan de hand dat dat hij 2 of 3 potjes gespeeld heeft en alleen maar vlaggen heeft gecaped zonder kills te maken terwijl ze de server aan het opstarten waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Juist. Bijvoorbeeld een aimbotje uitgeprobeerd en direct tegen de lamp gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Nog steeds geen patch...gaat ze weer hordes met spelers kosten. Binnenkort aftrapt nieuwe game release seizoen, gaat bf4 ook bij in de ijskast. Kan het zo pas weer 2015 worden voordat ik hem opnieuw opstart, tenzij de nieuwe games erg gaan tegen vallen dat is.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:24:
Nog steeds geen patch...gaat ze weer hordes met spelers kosten. Binnenkort aftrapt nieuwe game release seizoen, gaat bf4 ook bij in de ijskast. Kan het zo pas weer 2015 worden voordat ik hem opnieuw opstart, tenzij de nieuwe games erg gaan tegen vallen dat is.
komt eind van deze maand, was al bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:24:
Nou ik heb nog geen 1 game (PC) waar van ik denk dat ik die meer ga spelen dan BF4 helaas.
GTA 5 , BF Hardline , The witcher 3 en Destiny komen volgend jaar en CoD , Farcry en AC unity zijn allemaal meer van hetzelfde en dan blijft er nog maar 1 over en dat is Dragon Age en naar deel 2 ben ik een beetje voorzichtig.
Dan komt in oktober FS nog uit en ik denk dan ism. de september patch weer veel mensen denken nu ga ik weer BF4 spelen omdat het beter speelbaar is.
Als je nu alle games kijkt die uitkomen dit seizoen is er geen een die ook maar een beetje de zelfde gameplay bied als Battlefield en juist na alle ellende met BF4 zou het nu de juiste tijd zijn om als ontwikkelaar op te staan en zeggen wij maken een game die BF en CoD alle 2 om ver blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik zou niet weten wat ik naast BF4 moet spelen. GTA 5 komt pas in januari en zie ik vooral als singleplayer klooispel. Voor all-out-warfare zal het komende jaar BF4 voor mij nog steeds de nummer 1 zijn, ondanks alle tekortkomingen.

Ben wel begonnen met de SP van Bioshock (nog nooit gespeeld :X). Erg vermakelijk. Hierna nog Bioshock 2 liggen en tegen die tijd is het wel 2016.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
beuker19 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:40:
[...]

Nou ik heb nog geen 1 game (PC) waar van ik denk dat ik die meer ga spelen dan BF4 helaas.
GTA 5 , BF Hardline , The witcher 3 en Destiny komen volgend jaar en CoD , Farcry en AC unity zijn allemaal meer van hetzelfde en dan blijft er nog maar 1 over en dat is Dragon Age en naar deel 2 ben ik een beetje voorzichtig.
Dan komt in oktober FS nog uit en ik denk dan ism. de september patch weer veel mensen denken nu ga ik weer BF4 spelen omdat het beter speelbaar is.
Als je nu alle games kijkt die uitkomen dit seizoen is er geen een die ook maar een beetje de zelfde gameplay bied als Battlefield en juist na alle ellende met BF4 zou het nu de juiste tijd zijn om als ontwikkelaar op te staan en zeggen wij maken een game die BF en CoD alle 2 om ver blazen.
Ben zelf al aardig hooked aan Lichdom battlemage (wat ik nu liever speel dan bf4), kan niet wachten op Alien Isolation en in november ben een week vrij ivm dragon age :P (wat nerdo). Daarnaast komen er nog veel games omheen die mij ook erg vet lijken zoals lotr mordor of elite dangerous (heb de beta al).

Bf is een game die ik over 5 jaar nog gewoon speel, zal er altijd er blijven terug komen omdat het inderdaad wat je zegt, iets biedt wat geen andere game biedt. Maar daarin tegen speel ik eigenlijk vrijwel alle games die ik goed vindt. Heb ook mijn pc aan mijn surround en 47"tv hangen, waarmee ik veel games met xbox controller speel, had zelfs een oculus rift dk2, maar al weg gedaan ivm te lage resolutie.

Mijn game verslaving stopt zeker niet bij bf4 :P Maar zullen genoeg gamers zijn die bf4 na een half jaar vergeten zijn ivm nieuwe game releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
beuker19 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:40:
[...]

Dat is het hele probleem ook juist ...... er is op dit moment niets wat mij meer aantrekt dan BF4 .
Had gehoopt op GTA5 in november maar we mogen nog een paar maanden langer wachten .

Dus bij gebrek aan beter blijf je BF4 maar doorspelen in de staat waar het nu in is . }:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu ook weer bezig met dungeon keeper 2 :9 >:)
Daarnaast heb je voor een 23,- insurgency, een soort van counterstrike maar nog wat kaler en hardcore gameplay, maar wel stuk realistischer.

Evolve lijkt me ook erg gaaf, er komen iig nog genoeg toffe games uit, alleen veel in 2015 pas idd.
Einde van deze maand hopelijk een stuk betere gameplay voor bf4, want die verlepte netcode komt me soms wel echt de keel uit.

rainbow six siege heeft ook potentie, maar kleinschaliger, 4 v 4 teams en heel tactisch.

Verder komt er gta V, far cry 4, uiteraard the witcher 3, dragon age inquisition, dying light, TC the division, lords of the fallen, AC unity, cod AW, kingdom come severance (voor mij persoonlijk), star citizen, deus ex universe, star wars battlefront, order 1886, survarium (stalker setting) prey 2, Mass effect 4, the crew als je van racen houdt. vast nog wel een paar andere die ik nog niet heb genoemd.

Je kan ook altijd eens steam doorkijken of er wat leuks staat evt in de aanbieding :)

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-09-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:29:
Ik ben nu ook weer bezig met dungeon keeper 2 :9 >:)
Daarnaast heb je voor een 23,- insurgency, een soort van counterstrike maar nog wat kaler en hardcore gameplay, maar wel stuk realistischer.

Evolve lijkt me ook erg gaaf, er komen iig nog genoeg toffe games uit, alleen veel in 2015 pas idd.
Einde van deze maand hopelijk een stuk betere gameplay voor bf4, want die verlepte netcode komt me soms wel echt de keel uit.

rainbow six siege heeft ook potentie, maar kleinschaliger, 4 v 4 teams en heel tactisch.

Verder komt er gta V, far cry 4, uiteraard the witcher 3, dragon age inquisition, dying light, TC the division, lords of the fallen, AC unity, cod AW, kingdom come severance (voor mij persoonlijk), star citizen, deus ex universe, star wars battlefront, order 1886, survarium (stalker setting) prey 2, Mass effect 4, the crew als je van racen houdt. vast nog wel een paar andere die ik nog niet heb genoemd.

Je kan ook altijd eens steam doorkijken of er wat leuks staat evt in de aanbieding :)
Herkenbaar! Het gefaal van BF4 is wat het betreft van oude spellen (weer) eens on- en offline (uit te) spelen echt een verademing geweest. In Aspera speelt niemand meer BF4 en vrienden hoef ik al helemaal niet meer te proberen te vragen, die installeren het echt nooit weer, dus dan maar weer wat classics zoals:

CS:GO, ook Dungeon Keeper 2, Theme Hospital, The Witcher 2, Deus Ex Human Revolution, Metro 2033/Lastlight, Civilization, Company of Heroes, C&C Generals, Dark Earth etc. etc.

Qua aankomende games, ik heb totaal geen verwachtingen en ben ik lang niet positief. GTA5 zal me niets verbazen als het weer een drama consoleport wordt zoals GTA4. The Division klinkt net zoals Destiny dat deed, too good to be true, dus daar verwacht ik ook helemaal niets van. Rainbow Six valt en staat voor mij met hoe direct de besturing is maar dat zal ook wel weer een dumbed down game worden vol met noobcrutches om maar zoveel mogelijk mensen te kunnen laten spelen. Na dat gelul dat Order 1886 hardlocked op 30 fps beter zou zijn voor de ervaring, kunnen die barries ook het rambam krijgen. DICE vertrouw voorlopig al helemaal niet meer.

Star Citizen en Elite: Dangerous lijken me echt meer dan fantastisch, maar net zoals met EVE, probeer dat maar eens te combineren met werk/sociaal gedoe. :)

Misschien dat BF4 op bepaalde maps en bepaalde modes na de 'september' patch af en toe nog voor leuke uurtjes kan zorgen, want qua nieuwe games is het allemaal beetje magertjes of simplistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dark Earth :D Speel je dat serieus nog? Daar zouden ze eens een HD remake van moeten maken!

Zou toch wel zeer moeten doen bij Dice als ze wisten wat voor oude games de bf spelers uit de kast halen omdat de game nog steeds faalt. Nu ik zelf eenmaal gesnuffeld hebt aan de Oculus Rift is dat echt hetgene waar ik het meest op wacht (icm met elite dangerous).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft natuurlijk afwachten, marketing kan veel verkloten en iets te mooi laten uitzien dan het werkelijk eigenlijk is. Ik wacht het gewoon lekker af.

Ik heb ook zo'n klein knagend gevoel over dragon age, gezien de combat mij een beetje mwah leek tijdens de beelden. Hopelijk valt het mee maar ik miste wel iets van de originele dragon age combat. Beter dan da2 wordt die iig wel. Maar we dwalen een beetje offtopic geloof ik ;)

[ Voor 47% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-09-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:21:
Dark Earth :D Speel je dat serieus nog? Daar zouden ze eens een HD remake van moeten maken!

Zou toch wel zeer moeten doen bij Dice als ze wisten wat voor oude games de bf spelers uit de kast halen omdat de game nog steeds faalt. Nu ik zelf eenmaal gesnuffeld hebt aan de Oculus Rift is dat echt hetgene waar ik het meest op wacht (icm met elite dangerous).
Man ik start zelfs vaker mijn oude liefde Action Quake 2 weer op dan BF4.

Dark Earth had ik als jochie nooit uitgespeeld en ik wou al jaren het verhaal nog eens keer weten, dus na heel veel gevloek om dat op mijn pc aan de praat te krijgen (minstens zoveel tijd als in het spelen zelf gegaan is) nog maar eens oude Pentium 3 opgescharreld. Zoveel klassiekers weer gespeeld of weer in de planning zoals Discworld Noir (1 van de beste games ooit gemaakt imho), Grim Fadango, Deus Ex 1, de Monkey Islands en eigenlijk de halve GoG library weer of nog een keer.

Het afgelopen jaar is me pas echt duidelijk geworden hoe simplistisch en oppervlakkig de meeste moderne games zijn. Het is lang geleden dat ik echt weer met de hand zelf aantekeningen heb moeten maken of kaarten moeten tekenen omdat de game je daar echt niet mee helpt.

Dat gezegd hebbende, de CTE voelt momenteel wel aan als een verbeterde BF3 qua movement en schieten. DICE LA is wat dat betreft wel erg goed bezig en ik ga het ook zeker weer een kans geven op no explosives / no bolt-action servers als het in de Vanilla versie ook zo wordt geïmplementeerd over twee weken. Er blijven gameplay keuzes waar ik zelf niet achter kan staan, maar dat is met custom servers heel aardig op te lossen. Wat dat betreft mis ik Metro Rush 32 uit BF3 nog steeds......

ps. Niet onbelangrijk voor jou evilpin0, ze gaan de Attack Chopper FLINK onder handen nemen:

http://www.reddit.com/r/b...opter_barrel_roll/ckgemdf

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 16-09-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Attack chopper? Ff denken…owja dat was erg vet vroeger (meteen het hele bf probleem, zolang ruk geweest dat je vergeet dat het leuk was ). Bij gebrek aan beter flink zitten huishouden in de scout chopper, maar goede attack chopper gameplay neem ik elke dag over scout chopper. Ook al betekend dat geen godlike kd ratio meer (voor de pilot dan)

Ben benieuwd, meeste maps zijn nu niet te doen o.a. vanwege de geringe dekking icm met controls die je niet snel laten accelereren in en uit dekking. Als ze dat fixen is dat voor mij zeker + 100 uur gameplay

Golden times:

YouTube: The sun always shines on Wake Island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 01:02:
[...]

Tja, je zult er vast leuk door levelen maar het is (1) tegen de spelregels en (2) niet rewarding.

Als je snel XP wil verdienen moet je veel spelen tijdens 2XP events, zorgen dat je genoeg battlepacks krijgt voor 100%/200% boosts, veel aan teamplay doen en op mappen spelen waar de actiedichtheid groot is zodat je veel kunt reviven, healen en supplyen. En dat hoeft dus absoluut niet per se Metro te zijn :)
Pearl Market <3 !!! Ik ben nog een noob in BF4 (level 24 atm) maar ik word op Pearl Market vaak eerste.

Mijn geheim: Véel doodgaan (mijn KD is 0,48)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:18:
Attack chopper? Ff denken…owja dat was erg vet vroeger (meteen het hele bf probleem, zolang ruk geweest dat je vergeet dat het leuk was ). Bij gebrek aan beter flink zitten huishouden in de scout chopper, maar goede attack chopper gameplay neem ik elke dag over scout chopper. Ook al betekend dat geen godlike kd ratio meer (voor de pilot dan)

Ben benieuwd, meeste maps zijn nu niet te doen o.a. vanwege de geringe dekking icm met controls die je niet snel laten accelereren in en uit dekking. Als ze dat fixen is dat voor mij zeker + 100 uur gameplay

Golden times:

YouTube: The sun always shines on Wake Island
mjah in bf3 was het weer iets te goed, al hadden ze aan het einde iets meer balans erin gebracht. Ik vind gewoon dat de attack te weinig slagkracht heeft, te sloom is qua maneuvreren en tv te zwak is. Ook werkt ec 70% van de tijd niet, evenals de flares vaak niet werken, vooral voor die van de AA tank. Mede de AR rockets die je pas 1,5 sec van tevoren van warning krijgt gaan zovaak raak terwijl je instant flares afvuurt, daarmee lig je gelijk in een disable mobility draai waar je niets kan en main cannon fodder bent. zie ook paar posts geleden wat allemaal wel niet de choppers kunnen damagen. alles op small arms na kan dit. niet grappig meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Als er hier nog BF4 spelers zijn die met de aankomende BuG BF4 competitie mee willen doen, dan kunnen die zich opgeven op http://www.bug-community.com/bf4-competitie/
FringillaX-NL zal hier helaas niet bij aanwezig zijn daar wij van hem afscheid hebben genomen bij BuG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Stewie! schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:00:
Juist. Bijvoorbeeld een aimbotje uitgeprobeerd en direct tegen de lamp gelopen.
Het probleem is dat we niet precies weten wat een week ban in houd, ik ben altijd
gewent geweest als iemand wordt betrapt op cheaten met bv aimbot dat het dan een
perm ban is in bv punkbuster.

Waarom heeft EA voor die time ban gekozen? Ik heb namelijk begrepen dat EA
de levels bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
echt zon lekker potje gespeeld vandaag xD
http://battlelog.battlefi...58060747907520/469708027/

helaas twee keer tegen een stomme antenne/paal aangevlogen en killed in action xD, de laatste op 3 seconde van het einde van de game...

die daarna was ook best wel nice: http://battlelog.battlefi...66146309054912/469708027/

[ Voor 19% gewijzigd door lordprimoz op 16-09-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:10:
[...]

Het probleem is dat we niet precies weten wat een week ban in houd, ik ben altijd
gewent geweest als iemand wordt betrapt op cheaten met bv aimbot dat het dan een

de levels bepaalt.
Volgens mij is het in BF3 ook redelijk vaak gebeurd dat op PB bans na spelers gewoon een reset kregen.
Misschien om spelers nog een 2e kans te geven om wel eerlijk te spelen maar dan is het voor de cheater ook niet leuk omdat hij dan geowned word waarschijnlijk wat dat zou natuurlijk de eerste reden wezen waarom er cheats werden aangeschaft.
Misschien is dit nu wel zieliger want nu ziet iedereen die je kent het en kun je nooit meer met bepaalde personen spelen omdat hij dan de hele getrolled word wat overigens wel terecht is.
Wat misschien nog wel zieliger is dat er mensen zijn die het voor cheaters opnemen en andere mensen daarbij in een kwaad daglicht willen zeten :)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:10:
[...]

de levels bepaalt.
Ik heb ooit gelezen dat je bij fairfight vaak een tweede kans krijgt, en bij de tweede keer een perma krijgt. Het resultaat is hetzelfde, echter heb je wel spelers de kans gegeven om zich te kunnen verbeteren.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NLsandman
fynrd1 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 02:38:
[...]

Ik heb ooit gelezen dat je bij fairfight vaak een tweede kans krijgt, en bij de tweede keer een perma krijgt. Het resultaat is hetzelfde, echter heb je wel spelers de kans gegeven om zich te kunnen verbeteren.
Vindt dat iets te lief, van mij mag dat meteen wel een perm ban zijn.
Ze hebben bewust die keuze gemaakt om te gaan cheaten en weten de gevolgen
ook.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 03:20:
[...]

Vindt dat iets te lief, van mij mag dat meteen wel een perm ban zijn.
Ze hebben bewust die keuze gemaakt om te gaan cheaten en weten de gevolgen
ook.
Dat is waar, maar het eindresultaat is hetzelfde. Het zou in principe betekenen dat er alleen nog maar "eerlijke" spelers tegen elkaar spelen. Ik bekijk het ook vanuit het standpunt dat er op een account iemand anders dan de eigenaar actief geweest kan zijn. PB is wat dat betreft absoluut niet flexibel, en heb je eigenlijk te maken met mensen die dubbel slachtoffer zijn van het gebeuren. Dus vanuit dat oogpunt vind ik het een prima systeem.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Hetgeen ook nog een idee zou zijn is iets zoals ze in Titanfall geïmplementeerd hebben. Wanneer je daar betrapt wordt op cheaten, kan je enkel nog maar op dedicated servers spelen, samen met andere cheaters. Kunnen ze onderling uitmaken wie de beste aimbot heeft. :D
Dat zou ideaal zijn, maar ik vermoed dat dit vrij snel bij bf wordt omzeilt en minder goed zal werken. Desalniettemin zou ik het wel willen zien. :)

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Hoe werkt zo'n aimbot eigenlijk? Wordt het netwerk verkeer geanalyseerd oid of is het de bf4 executable die wordt aangepast?

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:36
Prozaq schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:08:
Hoe werkt zo'n aimbot eigenlijk? Wordt het netwerk verkeer geanalyseerd oid of is het de bf4 executable die wordt aangepast?
Is voor zover bij mij bekend een .exe (executable) die inderdaad wordt gerunt. Hierdoor krijg je verschillende cheatopties meestal te zien. Vaak gaat dit samen met wallhacks en dat soort meuk.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Even iets anders. Ik dacht dat het mogelijk was om bijvoorbeeld een nieuwe soldier te maken. Klopt dat? Wat ik eigenlijk wil gaan doen straks als de nieuwe patch uit komt, is een nieuwe soldier maken en dus weer helemaal opnieuw beginnen met levelen en unlocken. Volgens mij is dat mogelijk.

Ik zag trouwens gister een filmpje van Xfactor, en het leek er op dat hij zei dat er in de nieuwe patch nog geen aanpassingen zijn gedaan aan de visual recoil? Wie weet daar iets meer over? Zou wel behoorlijk naatje zijn als dat nog niet gefikst is in de komende patch.

DAMAGE schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:23:
Even iets anders. Ik dacht dat het mogelijk was om bijvoorbeeld een nieuwe soldier te maken. Klopt dat? Wat ik eigenlijk wil gaan doen straks als de nieuwe patch uit komt, is een nieuwe soldier maken en dus weer helemaal opnieuw beginnen met levelen en unlocken. Volgens mij is dat mogelijk.

Ik zag trouwens gister een filmpje van Xfactor, en het leek er op dat hij zei dat er in de nieuwe patch nog geen aanpassingen zijn gedaan aan de visual recoil? Wie weet daar iets meer over? Zou wel behoorlijk naatje zijn als dat nog niet gefikst is in de komende patch.
Huh? De visual recoil niet weghalen? Misschien nog niet voor alle scopes voor alle wapens, maar in elk geval de RDS scopes mag ik hopen. Als dat niet zo is, dan kunnen ze echt opzouten met de game.

Overigens nog een toffe analyse van achterliggende problemen van de foute designkeuzes met BF4 met een paar rake punten.

YouTube: How to fix Battlefield 4

• Fonta
Volgens mij zouden ze inderdaad de status zoals CTE was en nu weer is 1 op 1 overhevelen.

Ik zou daarnaast totaal niet weten waar je een nieuwe soldier aan zou kunnen maken.
Fonta schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:02:
Volgens mij zouden ze inderdaad de status zoals CTE was en nu weer is 1 op 1 overhevelen.

Ik zou daarnaast totaal niet weten waar je een nieuwe soldier aan zou kunnen maken.
nieuwe versie bf4 kopen is enige optie, of je naam aanpassen en reset van stats krijgen/veroorzaken :)

je kan helaas niet als vroeger vaak kon meerdere accounts aanmaken bij bf3/4.

zolang ik geen bericht zie dat het niet gedaan wordt ga ik ervan uit dat het wel gebeurd als dit in de patch notes staat. beelden uit een filmpje zijn geen reden dat dit niet gebeurd natuurlijk.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Wat zijn volgens jullie de beste maps?

Ik vind Dragons Teeth Propaganda & Lumphini Garden heel leuk, ik hou ook wel van infantry. Vehicles lukken nog niet echt, en elke squad member die spawned sprint er gelijk uit...

Edit: jammer dat je je hele soldier niet kan resetten, die 'reset stats' reset alleen je K/D, W/L en nog wat... en dan wordt het ook niet echt gereset, als je links onderin op dat pijltje drukt zie je de echte stats.

Ik zou graag overnieuw beginnen namelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Brogala op 17-09-2014 18:30 ]

Verwijderd

Volgens mij zijn alle scopes al gefixt voor wat betreft visual recoil.

Oh en een nieuwe soldier maken is niet mogelijk, 1 soldier per platform.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 20:47 ]

• Brogala
  • Niet online
pff, daarnet weer ff 64 man metro clusterfuck gespeelt. Als ze metro uberhaüpt een beetje leuk willen maken moeten ze eerst de 'noob launchers' en airburst verwijderen. Nu moet ik constant een server vinden waar die beide niet zijn toegestaan maar dan wordt dan al gauw een volledige no explosives server.

Sowieso irritant dat ik heel veel medics zie met zo'n noob launcher...
Brogala schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:44:
pff, daarnet weer ff 64 man metro clusterfuck gespeelt. Als ze metro uberhaüpt een beetje leuk willen maken moeten ze eerst de 'noob launchers' en airburst verwijderen. Nu moet ik constant een server vinden waar die beide niet zijn toegestaan maar dan wordt dan al gauw een volledige no explosives server.

Sowieso irritant dat ik heel veel medics zie met zo'n noob launcher...
No explosive 64 man is lmg spam galore, net zo irritant en denk nog wel eens effectiever ook. Die nadespam kan je vaak nog wel wat doorheen komen met beetje timing en sprinten. lmg kogels sprint je er niet uit. Sowieso is 64 man te veel voor metro, te weinig ruimte voor te veel spelers, vooral als je niet met goed communicerend squad speelt die ook nog wat kunnen raken. geen doorkomen aan.

• Fonta
Dat vind ik ook. Maximaal 32 spelers op metro.

• Leeuw070
djmelvee schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:44:
[...]

Is voor zover bij mij bekend een .exe (executable) die inderdaad wordt gerunt. Hierdoor krijg je verschillende cheatopties meestal te zien. Vaak gaat dit samen met wallhacks en dat soort meuk.
Programma-tje wat je naast BF draaid , deze zal een dll injecteren met andere waarden .

Ingame kan je dan dingen wijzigen zoals 100% headshots of dat je alle enemy players kan zien .

Totaal niet leuk en uitdagend , maar schijnbaar hebben hier dus mensen plezier aan . |:(

http://www.illusion-hacks.com/videos/bf4/video4.mp4

[ Voor 6% gewijzigd door Leeuw070 op 18-09-2014 00:33 ]

Game PC

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik weet dat er een dedicated topic is op het hardware forum, maar ben toch benieuwd of hier mensen spelen met een mechanisch toetsenbord, en zo ja... welke kleur Cherry MX? Kun je het aanraden voor FPS games als BF4?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:15:
Ik weet dat er een dedicated topic is op het hardware forum, maar ben toch benieuwd of hier mensen spelen met een mechanisch toetsenbord, en zo ja... welke kleur Cherry MX?
Ja, heb browns gehad en nu reds.
Kun je het aanraden voor FPS games als BF4?
Tja misschien hebben ze (zelfs reds) minimaal meer weerstand dan bijv een logitech membraan :?
Maar verder zou ik niet weten waarom ze niet lekker zouden zijn voor FPS / BF4.

Omdat je meer keuze hebt en de verschillende kleuren duidelijk verschillende eigenschappen hebben moet je wel goed nadenken wat bij je past.

Alleen reds en blacks zijn lineair dus je voelt geen punt waar je doorheen moet om te bottomen. Deze toetsen lijken het meest op gewone toetsenborden. Reds nog het meest omdat die lichter gaan (minder kracht nodig om in te drukken)

Browns die ik ook had vind ik ook wel erg lekker omdat ze wel een actuatie moment hebben. Geeft iets meer mechanical feel vind ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 18-09-2014 10:23 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Ik weet dat er een dedicated topic is op het hardware forum, maar ben toch benieuwd of hier mensen spelen met een mechanisch toetsenbord, en zo ja... welke kleur Cherry MX? Kun je het aanraden voor FPS games als BF4?
Steelseries 6gv2 cherry black, beter any day everyday, vooral als je wat meer toetsen tegelijkertijd indrukt ga je bij de gewone tobo's vaak fouten krijgen als ze het niet meer aankunnen. Daarnaast gaan ze jaren langer mee, blijven ze veel minder tot niet 'plakken' qua toetsen en slijten de toetsen bijna niet, gezien dat bijna altijd de letters van plastic zelf zijn ipv erop gedrukt.

Ik vind qua typen een normaal tobo opzich prima, dus voor mij zou reds of blacks zoals ik nu heb het beste zijn, scheelt ook iets in geluid en hoeveel druk je moet uitoefenen om een toets in te drukken is ook lager dan bij de andere keys.

(voor lan parties iets minder handig, gezien dat de tobo's stuk meer wegen :P )

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-09-2014 10:46 ]

Browns. Aanraden voor FPS games? Jazeker, aanraden voor BF4? mwa, niet echt nodig. De inputlag is bj BF4 toch al gigantisch, je mannetje is minder bewegelijk als een mammoettanker en maakt de netcode elke vorm van quickpeek nutteloos.

Het verschil tussen mechanisch/normaal met CS:GO is dag en nacht, met BF4 merk ik geen enkel verschil.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:43:
[...]

Browns. Aanraden voor FPS games? Jazeker, aanraden voor BF4? mwa, niet echt nodig. De inputlag is bj BF4 toch al gigantisch, je mannetje is minder bewegelijk als een mammoettanker en maakt de netcode elke vorm van quickpeek nutteloos.

Het verschil tussen mechanisch/normaal met CS:GO is dag en nacht, met BF4 merk ik geen enkel verschil.
beide punten zouden worden aangepast einde van deze maand ;)
Het is wel iets minder van belang dan bij echte arena shooters etc waar je reactie snelheid eigenlijk de beslissende factor is.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:46:
[...]

beide punten zouden worden aangepast einde van deze maand ;)
Het is wel iets minder van belang dan bij echte arena shooters etc waar je reactie snelheid eigenlijk de beslissende factor is.
We zullen zien. :)

Ach, het zal altijd wel wat helpen maar ik betwijfel of je in BF4 echt groot verschil gaat merken.
Ik denk het ook niet dat je opeens je k/d stukken hoger gaat krijgen etc. Ik vind echter voor muis en tobo betrouwbaarheid wel belangrijk dus vandaar dat ik er wel voor gekozen heb. Hiervoor had ik ook gewoon een normaal tobo en dat ging ook dikke prima :)

Het tempo ligt gewoon vrij laag in bf4 qua bewegingen die je maakt en hoe snel je door een map heen beweegt, te voet of qua voertuigen dan.

In positief nieuws: de Classic Preset komt met de volgende patch volgens een DICE dev op Mordorhq.
http://www.mordorhq.com/showthread.php?15769-Classic-Preset

Verdorie die haat zit daar diep bij sommigen, want zelfs Dimitri kan 't nauwelijks geloven:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:03

Saven

Administrator

Brogala schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:27:
Wat zijn volgens jullie de beste maps?

Ik vind Dragons Teeth Propaganda & Lumphini Garden heel leuk, ik hou ook wel van infantry. Vehicles lukken nog niet echt, en elke squad member die spawned sprint er gelijk uit...

Edit: jammer dat je je hele soldier niet kan resetten, die 'reset stats' reset alleen je K/D, W/L en nog wat... en dan wordt het ook niet echt gereset, als je links onderin op dat pijltje drukt zie je de echte stats.

Ik zou graag overnieuw beginnen namelijk.
siege of shanghai _O_ speel eigenlijk alleen maar die :') in t verleden ook wel lancing dam en goldmud railway gespeeld, maar vind siege toch wel t leukste. Maar ik heb ook dan alleen de basisversie. En speel af en toe een keertje voor de fun.

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:36:
In positief nieuws: de Classic Preset komt met de volgende patch volgens een DICE dev op Mordorhq.
http://www.mordorhq.com/showthread.php?15769-Classic-Preset
Wat moet classic preset voorstellen? Bf2 style? Gaat nooit werken door al die extra wapens wat zijn toevoegt.

Geen health regen in chopper bv? Best maar dan wil ik wel een landings pad waar ik kan repairen

evilpin0 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:43:
[...]
Wat moet classic preset voorstellen? Bf2 style? Gaat nooit werken door al die extra wapens wat zijn toevoegt.

Geen health regen in chopper bv? Best maar dan wil ik wel een landings pad waar ik kan repairen
Wat ik ervan begrepen heb is het voornamelijk Hardcore maar dan met 100% health, geen 3d spotting maar wel met minimap.

Oftewel ze proberen het zo goed mogelijk te benaderen binnen de opties die het spel nu biedt, op ranked servers. Maar alle noobcrutches blijven er in, maar dat is met custom server regels wel redelijk op te lossen door vrijwel alle lock-on wapens en onzin gadgets te verbieden.

• evilpin0
Weet nog wel dat je vroeger op unranked servers geen unlocks had in Bf2, wat zou dat lekker zijn zeg in BF4. Iedereen iron sight en de basis gadgets.

evilpin0 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:50:
Weet nog wel dat je vroeger op unranked servers geen unlocks had in Bf2, wat zou dat lekker zijn zeg in BF4. Iedereen iron sight en de basis gadgets.
In principe kan je dat nu ook nog wel regelen, maar ik denk dat de tijd dat mensen op unranked servers spelen, gewoon voor hun eigen plezier in plaats van unlocks, al lang voorbij is en dat het runnen van zo'n server vechten tegen de bierkaai is.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:02:
[...]

In principe kan je dat nu ook nog wel regelen, maar ik denk dat de tijd dat mensen op unranked servers spelen, gewoon voor hun eigen plezier in plaats van unlocks, al lang voorbij is en dat het runnen van zo'n server vechten tegen de bierkaai is.
Dat denk ik ook, ze bieden nu regelmatig genoeg een dag of wat serverproblemen waardoor iedereen weer op lvl 1staat, is beetje hetzelfde toch? :+

Die classic mode is idd zoals awesomo aangaf, eigenlijk HC met minimap en 100% health geen 3d spotting, en nog wat puntjes geloof ik.

Het probleem is dat de game je vooral qua voertuigen en vliegtuigen je aan het handje houdt wat het makkelijk maakt om een beetje normaal te vliegen maar je enorm beperkt in wat je voorheen allemaal kon doen als je echt goed kon vliegen. Ik heb in bf2 zoveel vlieguren in de desert combat heli's en jets gemaakt waar je en moest reloaden bij heli pad en constant moest opletten hoe je vloog. Daarnaast kon je wel ontzettend veel meer doen qua vliegen, kon je veel preciezer vliegen, maar was het ook veel meer een uitdaging dan wat het nu is. Helemaal in bf4 is het echt alsof je met een rolstoel aan het vliegen bent, je kan bijna niks qua maneuvres en het voelt aan als een blok beton met een rotor, om van de jets die je lopend bijna kan inhalen maar niet te spreken... Je kan ook langzaam vliegen in bf2 maar dan viel je meer uit de lucht dan dat je vloog, wat realistischer is. Je kon ook full pull met afterburner vliegen maar dan vloog je letterlijk in seconden over de map heen. Daar zat uitdaging in en al die versimpelingen en flight assists maken het saaier dan naar een wedstrijd tussen 2 slakken kijken.

Verwijderd

Wie zin heeft ken langskomen voor een potje gamen. TS: nlgserver.com

• dn072
  • Laatst online: 11-09 18:11
Even een vraagje:
M'n SSD begint wat vol te raken.
De bestanden in D:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\Update zijn bij elkaar ruim 23 GB.
Mogen deze weg? Of gebruikt BF4 ze nog?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als je je addons wilt blijven spelen wel ja, en wrs gaat hij ze vanzelf weer downloaden als je ze verwijderd..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Fonta
Dat weet ik zonet nog niet, want volgens mij staat er in je register dat de addons geïnstalleerd zijn.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zitten de nieuwe maps en zo daar niet in, ik meen die ooit ook te hebben willen opruimen en na opstarten van de game, zonder dat ik het selecteren kon, werden die mappen weer binnengetrokken..!?

• NLsandman
dn072 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:14:
Even een vraagje:
M'n SSD begint wat vol te raken.
De bestanden in D:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\Update zijn bij elkaar ruim 23 GB.
Mogen deze weg? Of gebruikt BF4 ze nog?
Niet weg gooien, dat zijn je map packs en updates van bepaalde game files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Ik redde laatst een teamgenoot van me die in een tank zat, kwam een motor met C4 op ons af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Daarnet even SoS rush gespeeld, hopelijk komt die patch snel -_-

Ik was defender en de attackers hebben niet 1 MCOM gearmed omdat (ik heb ze geteld) 9 mensen op het dak naast elkaar stonden. Toen ze eindelijk allemaal dood waren kwamen ze gezellig weer via de lift met z'n vijfen, met 1 C4 gelijk 4 dood.

Met SoS is het echt extreem maar met eigenlijk elke map zijn er teveel campers waardoor de attackers niet ver genoeg komen.

http://battlelog.battlefi...ew/bf4-fall-patch-coming/ FINALLY

And trigger delay removed :D

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 19-09-2014 20:06 ]

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Okay ik wil niet teveel filmpjes spammen, maar check wat zojuist gebeurde bij mij :P
- Close & Medium range sight reticles no longer affected by weapon firing animation, AKA “Visual Recoil”
And trigger delay removed :D
Het is goed dat er nu uit is maar met de Deagle had je al een skill canon die goed werkte ;)
Het was ook wel 1 van de laatste dingen waar ik echt bij dacht nou dit is heel belangrijk want de andere ''netcode'' en'' damage'' gerelateerde dingen verhogen het game plezier een stuk meer dan het verwijderen van de trigger delay.
Al is het nu wel weer leuk om the good old Magnum uit het vet te halen omdat ik de gewoon leuker vind dan de Deagle of de andere revolvers.

Nu zal de patch trouwens wel dinsdag komen hoop ik anders word het pas de 30ste en dat is bijna geen september meer.

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Adjustments to slower rate of fire weapons to make them easier to use at longer ranges vs higher ROF weapons
Is er al bekend wat dit exact gaat zijn? Ik vermoed mindere drop en/of minder spread... op zich wel interessant, maar ik denk dat de all-round wapens nog wel het populairst blijven.
Carbines and PDWs now have unique bullpup modifiers that give improved bonuses over the rifle counterpart
Zelfde vraag... ben benieuwd wat dit inhoudt.

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
beuker19 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 01:40:
[...]

Nu zal de patch trouwens wel dinsdag komen hoop ik anders word het pas de 30ste en dat is bijna geen september meer.
Dice kennende zal het toch de 30e worden hopenlijk heb ik ongelijk :)

[BuG] Duckiee-Duck

yinx84 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:33:
[...]

Is er al bekend wat dit exact gaat zijn? Ik vermoed mindere drop en/of minder spread... op zich wel interessant, maar ik denk dat de all-round wapens nog wel het populairst blijven.

[...]

Zelfde vraag... ben benieuwd wat dit inhoudt.
ze zullen of minder recoil krijgen of betere accuracy houden als je langer achter elkaar vuurt. meer kan je ook niet echt doen behalve meer damage geven of dropoff op langere afstand laten beginnen maar dat heeft niet zoveel zin en is niet leuk vind ik zelf. Ik zou juist de rommel in het midden aan pakken, cz805, AR160, sar21, ak12, aug etc, het is allemaal net niks, op close niet vs aek, f2000 en ace23 etc. op lange afstand ook niet op de sar21 wellicht na.
zolang de actie op close en midrange zit of op lange afstand en niet echt ertussenin heb je er geen drol aan.

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.