Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
De map bevalt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:24:
Alle queues van de EU servers zijn vol |:(
Rank cap is ook verhoogd naar 140 zo te zien.

EDIT: kom ik eindelijk in een server, crasht deze bij de laatste ticket :/
ik had het zelfde. echter alleen in het allereerste potje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Rail gun to OP:)
1 shot kill zo te zien in dat filmpje van lvc.

Leuk om weer een drone met gun te zien, net als in bc2.
Nou Nou Nou wat een waardeloze kut map in de CTE waarschijnlijk de slechte BF4 tot nu toe.
Als alle 3 de andere maps in deze trend doorgaan dan is deze DLC net zo waardeloos als CR.
Ook zijn er nog behoorlijk veel balans problemen met bijv. de SC42 die zwaar OP is en de ''nieuwe'' tank die waardeloos is.
Ook vind ik persoonlijk de wapens nu wel heel accuraat omdat je nu bijna geen cover hebt heb je veel gevechten op 100m + waar je gewoon mensen zonder probleem neerschiet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Yes yes yes yes yes.

Grote maps, sneeuw, duisternis, (geheime) militaire basissen. Dit spreekt me echt compleet aan. oOo

(Alleen Whiteout vind ik niet zo heel bijzonder als ik de video van LevelCap zo zie).

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 10-09-2014 02:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op woensdag 10 september 2014 @ 02:01:
[...]

Yes yes yes yes yes.

Grote maps, sneeuw, duisternis, (geheime) militaire basissen. Dit spreekt me echt compleet aan. oOo

(Alleen Whiteout vind ik niet zo heel bijzonder als ik de video van LevelCap zo zie).
Nou veel plezier straks alleen in de server.
Ik heb gisteren 3 rondjes gespeeld en het is dramatich zo slecht die eerste map (Whiteout) is maar vanavond de ander even proberen.
Het ergste is dat ik ook wel houd van een grote map met voertuigen maar dit is Golmund met te weinig cover en voertuigen.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nog een aardig momentje op de CTE :P

http://webmup.com/45Ie5/vid.webm

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 10-09-2014 09:45 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Nog wat Whiteout gameplay:

Ziet er leuk uit, DICE aan het oefenen voor Hoth ;)

Steam/XBL: Avioto

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Huh ik snap het ff niet. Hoe zijn die nieuwe mappen dan al te spelen??

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

In de CTE environment van bf, zie cte.battlelog.com

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• yinx84
Whiteout is gewoon te groot. Misschien is te groot het verkeerde woord... meer te uitgestrekt. Je hebt een voertuig nodig om naar een ander punt te gaan omdat 1) het gewoon te ver is en 2) je voer bent voor de reconkinders.

Zie als 'grote' maps liever iets als Caspian Border. Die is met 64 man precies groot genoeg en heeft genoeg mogelijkheden voor cover.
Voorzover ik kan zien heb ik een groot armored kill gevoel bij deze map. Net te groot voor infi en in dit geval ook te weinig cover om lekker als infi rond te huppelen zonder het gevoel te hebben alleen maar een stipje op de map te zijn voor de voertuigen. Hopelijk brengen ze hier verbetering in of zijn iig de rest van de maps beter op dat gebied. De laatste sowieso zo gok ik, die hangar zal voornamelijk infi zijn en wat scout chopper actie waarbij je wellicht redelijk in de hangar zelf kan vliegen. dat zal de nodige hilarische momenten opleveren ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:39:
[...]

Ik heb gisteren 3 rondjes gespeeld en het is dramatich zo slecht die eerste map (Whiteout) is maar vanavond de ander even proberen.
Het ergste is dat ik ook wel houd van een grote map met voertuigen maar dit is Golmund met te weinig cover en voertuigen.
Geef je feedback in het CTE forum zou ik zeggen, de DLC is nog steeds Work in Progress.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

yinx84 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:00:
Whiteout is gewoon te groot. Misschien is te groot het verkeerde woord... meer te uitgestrekt. Je hebt een voertuig nodig om naar een ander punt te gaan omdat 1) het gewoon te ver is en 2) je voer bent voor de reconkinders.

Zie als 'grote' maps liever iets als Caspian Border. Die is met 64 man precies groot genoeg en heeft genoeg mogelijkheden voor cover.
Ik denk dat Dice zich behoorlijk vergist in het aandeel infantry only spelers. Operation Locker en aanverwanten zijn niet voor niets zo populair. Met Final Stand had ik gehoopt dat dit weer terug zou keren; een dlc meer gericht op infantry. Zo wordt de BF3: Close Quarters dlc nog steeds veel gespeeld, evenals Bazaar en Seine, en dit soort mappen mis ik enorm in BF4. Uitgestrekte vlaktes lokt uit tot vehicle rape/whoring en snipers. Hopelijk kan Hangar 21 nog wat leuke infantry play bieden, want de andere mappen zien er in de trailer ook erg uitgestrekt uit.

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Bee.nl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat Dice zich behoorlijk vergist in het aandeel infantry only spelers. Operation Locker en aanverwanten zijn niet voor niets zo populair. Met Final Stand had ik gehoopt dat dit weer terug zou keren; een dlc meer gericht op infantry.
Dat was Dragons Teeth dus al.
Final Stand wordt hopelijk meer echt ''battlefield''. Dus grote mappen, veel vehicles, inf die zwaar MOET steunen op vehicles om ergens te komen en te overleven.

• D4NG3R
beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:39:
[...]

Geef het aan zou ik zeggen? Daarnaast, er is meer als genoeg cover - als je als kip zonder kop over de vlakten sprint vraag je er ook om. 8)7

Ekstergroen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:41:
[...]

Dat was Dragons Teeth dus al.
Final Stand wordt hopelijk meer echt ''battlefield''. Dus grote mappen, veel vehicles, inf die zwaar MOET steunen op vehicles om ergens te komen en te overleven.
Speel jij uberhaubt wel BF4 8)7
Alle maps zijn bijna té open , té veel voertuigen die alles afslachten incl. alle onzin zoals bombers , gunships , commanders en attack jets.
Volgens mij is het in een normale BF de bedoeling om zowel in een voertuig of als infanterie even veel lol te hebben maar dat is helaas in BF4 op de grotere maps niet het geval en ben je als infanterie niet meer als slachtvoer en dat maakt dat die maps maar bij een heel klein gedeelte van de spelers populair is en dan ook nog alleen als ze in een voertuig zitten.
Altai range , Lost islands , Silk road ,Langcan dam , Golmund railway , Paracel storm , Rogue transmission , Golf of Oman , Firestorm , Operation mortar , Sunken dragon , Lumpini garden en nu ook Operation whiteout weer zijn stuk voor stuk zeer slechte maps door het gebrek aan cover voor infanterie en het gebrek aan normale close combat gevechten.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over sommige voertuigen die compleet domineren op de verschillende maps Pfffffffffffff.
Kijk een zeer klein gedeelte van de BF community schreewd altijd om grote open maps om er vervolgens nooit op te spelen zoals bij BF4 gewoon bij meer dan de fucking helft het geval is.
Het ergste is nog dat ik normaal zelfs van voertuig maps houd maar het is zelfs teveel gevraagd om 1 goed gebalaceerde voertuig map in BF4 te hebben waar zowel infanterie als voertuigen even veel lol kunnen hebben zonder dat 1 van de 2 als slachtvoer dienen :(

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Samengevat: Het punt blijft gewoon dat de BF serie een bloated turd is geworden waarbij balancing ondergeschikt is op de laatste plaats komt in het ontwikkelproces. Zeker air vs ground kan veel beter.

Liever tijd steken in awards, battlepacks en 10 miljoen scopes en gadgets. :r

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• D4NG3R
Neem een chill-pill, zal ik dan mee gaan doen aan die roidrage metro of locker maps waar je zo lovend over lijkt te zijn? Bedankt maar nee bedankt. Als ik slechts 10% van de map wil zien staar ik wel naar screenshots, wat een lol om de hele match door dezelfde gang grenades en kogels te spammen. :F

Handig trouwens om bijna alle vehicle-based maps te noemen en dan te klagen dat er te weinig infantry gameplay is _O- . O.A. Firestorm was een van de populairste maps in BF3 en heeft alleen maar meer cover gekregen in BF4.

Cover is niet alleen waar je fysiek achter kan schuilen.. Een gigantische steekvlam of opvliegende sneeuw is een uitstekend iets om jezelf uit het zicht te houden.

Dit neemt niet weg dat Vehicle v Infantry gameplay unbalanced is, van beide kanten. Infantry VS heli's is nogal OP. Jets vs Heli's is nogal OP. Tank's vs Inf is nogal OP.
beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:08:
Kijk een zeer klein gedeelte van de BF community schreewd altijd om grote open maps
Maak niet van dit soort uitspraken zonder bron. Als grote maps echt zo onpopulair waren, waarom waren er bij launch dan al zo veel? Je zou verwachten dat ze in BF3 wel geleerd zouden hebben of dat een goed idee was.

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 10-09-2014 13:27 ]

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik vond het geen heel vervelende map, ziet er wel leuk uit etc, maar ook in geen geval een van de betere. Ik vergelijk het met een wat betere versie van Silk Road met sneeuw ipv zand. Erg open op sommige stukken, maar rond 3 vlaggen is het als infantery redelijk goed vertoeven (B, C, D). De andere vlaggen zoals rond de duikboot en dat tenten kampje, is wel erg open op conquest large. Als je dat met bijvoorbeeld Zavod vergelijkt daar heb je als infanterie nog redelijk wat dekking door tussen het groen en oude tanks te lopen etc, dat is op deze nieuwe map niet het geval. Alleen op een scooter kan je het nog enigszin overleven als je van flag naar flag gaat.

• NLsandman
beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:57:
Nou Nou Nou wat een waardeloze kut map in de CTE waarschijnlijk de slechte BF4 tot nu toe.
Als alle 3 de andere maps in deze trend doorgaan dan is deze DLC net zo waardeloos als CR.
Ook zijn er nog behoorlijk veel balans problemen met bijv. de SC42 die zwaar OP is en de ''nieuwe'' tank die waardeloos is.
Ook vind ik persoonlijk de wapens nu wel heel accuraat omdat je nu bijna geen cover hebt heb je veel gevechten op 100m + waar je gewoon mensen zonder probleem neerschiet.
SC42 is een bug, die wordt vandaag of morgen gepatched.

Als inf only speler houd ik ook niet zo van die open mappen, gelukkig zijn er ook mappen
en modes die wel geschikt zijn voor mij.

Als je ook heel goed naar de map packs kijkt hebben ze naar bf3 gekeken, aftermath in bf3 was city maps en endgame waren weer open mappen, zelfde zie ik weer in bf4.

• Brogala
  • Niet online
Ik hoop dat we die Hangar 21 map snel mogen spelen, die map leek me wel wat. Operation Whiteout vind ik niks :-(
D4NG3R schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:21:
Maak niet van dit soort uitspraken zonder bron. Als grote maps echt zo onpopulair waren, waarom waren er bij launch dan al zo veel? Je zou verwachten dat ze in BF3 wel geleerd zouden hebben of dat een goed idee was.
Je kan veel zeggen van EA/DICE, maar niet dat ze ook maar iets hebben geleerd van BF3. BF4 is gemaakt met een enorme plaat voor de kop en een lijstje onder de neus met alle functionaliteiten die BF4 moest en zou hebben. HOE het in de game kwam, dat maakte niet zoveel uit, als het er maar in kwam en gewoon vermarkten die bende.

Ze hebben veels te veel mensen willen pleasen wat mij betreft: geschreeuw om de commander, prima de commander komt erin. Grotere maps? Doen we. méér wapens? Pas de problem, uitbalanceren is voor noobs. Een rocket launcher voor elke klapviool? Machen wir. Een nagenoeg identieke game op 4 verschillende consoles en de pc? Dat kan niet misgaan. Explosives? Meer is altijd beter.

Wellicht dat ze nu na de CTE met BF5/BF6 echte lessen gaan leren over wat belangrijk is en wat BF leuk maakt: de unieke interactie van voertuigen én infantry tegen voertuigen én infantry. Rock, paper, scissors balans tussen klasses en voertuigen. Dynamische maps die het spel verrijken in plaats van van irriteren zoals levolution nu. Maar zullen ze echt van BF4 leren? Gezien Titanfall en Advanced Warfare reken ik voor BF5 gewoon op jump suits/exo sceletons in een near future setting.....

• Ekstergroen
beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:08:
[...]

Speel jij uberhaubt wel BF4 8)7
Alle maps zijn bijna té open , té veel voertuigen die alles afslachten incl. alle onzin zoals bombers , gunships , commanders en attack jets.
Volgens mij is het in een normale BF de bedoeling om zowel in een voertuig of als infanterie even veel lol te hebben maar dat is helaas in BF4 op de grotere maps niet het geval en ben je als infanterie niet meer als slachtvoer en dat maakt dat die maps maar bij een heel klein gedeelte van de spelers populair is en dan ook nog alleen als ze in een voertuig zitten.
Altai range , Lost islands , Silk road ,Langcan dam , Golmund railway , Paracel storm , Rogue transmission , Golf of Oman , Firestorm , Operation mortar , Sunken dragon , Lumpini garden en nu ook Operation whiteout weer zijn stuk voor stuk zeer slechte maps door het gebrek aan cover voor infanterie en het gebrek aan normale close combat gevechten.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over sommige voertuigen die compleet domineren op de verschillende maps Pfffffffffffff.
Kijk een zeer klein gedeelte van de BF community schreewd altijd om grote open maps om er vervolgens nooit op te spelen zoals bij BF4 gewoon bij meer dan de fucking helft het geval is.
Het ergste is nog dat ik normaal zelfs van voertuig maps houd maar het is zelfs teveel gevraagd om 1 goed gebalaceerde voertuig map in BF4 te hebben waar zowel infanterie als voertuigen even veel lol kunnen hebben zonder dat 1 van de 2 als slachtvoer dienen :(
Ik begrijp dat gemekker over gebrek aan cover niet. Vergeleken met BF2, BF2142 en BF3 biedt BF4 nóg meer cover aan inf op de grote mappen, én dan zijn er ook nog de vele fast transport vehicles die je ook een stuk minder had in de voorgaande BF's. Die weer nauwelijks gebruikt worden door inf die liever gaan lopen met een bord voor hun kop, laat staan de bescherming zoeken van vriendelijke voertuigen.

Verwijderd

is het zeker dat er vandaag al nieuwe map komt?
Neem een chill-pill, zal ik dan mee gaan doen aan die roidrage metro of locker maps waar je zo lovend over lijkt te zijn? Bedankt maar nee bedankt. Als ik slechts 10% van de map wil zien staar ik wel naar screenshots, wat een lol om de hele match door dezelfde gang grenades en kogels te spammen. :F
Nou ik speel geen Metro/Locker en heb nu ongeveer 550 uur conquest in BF4 gespeeld.
Als je mijn stukje text had gelezen en misschien de moeite had genomen om naar mijn Battlelog te gaan had je kunnen zien dat ik een groot fan ben van voertuig georienteerde maps mits goed gebalanceerd en een goed design.
Maar het is jammer dat in BF4 er met elke map bijna gewoon grote problemen of in de balans of in het design zitten wat altijd voor iemand of iets een groot nadeel heeft.
Handig trouwens om bijna alle vehicle-based maps te noemen en dan te klagen dat er te weinig infantry gameplay is _O- . O.A. Firestorm was een van de populairste maps in BF3 en heeft alleen maar meer cover gekregen in BF4.
Nee hoor heb alleen de maps met de grootste flaws gepakt want Zavod , SoS , Wavebreker ,Caspian , Dawnbreaker , Hainan of Propaganda zijn voorbeeld van hoe het wel kan op een paar kleine dingetjes naar gelaten.
Cover is niet alleen waar je fysiek achter kan schuilen.. Een gigantische steekvlam of opvliegende sneeuw is een uitstekend iets om jezelf uit het zicht te houden.
LOL speel jij wel BF4 of alleen HC ?
Want je kunt bijna overal doorheen worden gespot en dan hoef je alleen maar onder het driehoekje te mikken en gegarandeerd weer een kill.
Dit neemt niet weg dat Vehicle v Infantry gameplay unbalanced is, van beide kanten. Infantry VS heli's is nogal OP. Jets vs Heli's is nogal OP. Tank's vs Inf is nogal OP.
Kijk dat hoeft niet maar mede door de hele slechte maps en vele camp bevorderende gadgets ben je met sommige voertuigen op bepaalde behoorlijk in het voordeel.
:F Ze hebben niets geleerd van BF3 alleen naar de ''community'' geluisterd :+
BF4 mocht willen dat de voertuig mappen enigszins ook maar in de buurt kwamen van het niveau van BF3
Kharg , Caspian ,Firestorm , Karkand , Armored shield , Keizar railroad , Operation Riverside en Azadi palace waren ongeveer 3x zo goed als de beste BF4 voertuig maps.
Zelfs Damavand , Wake , Noshahr , Death valley ,Gulf of Oman ,Bandar ,Nebandan flats en Sabalan pipeline zouden zich met gemak tot populaire voertuig maps kunnen kronen in BF4 terwijl ze in BF3 gewoon zwak waren.
Ik begrijp dat gemekker over gebrek aan cover niet. Vergeleken met BF2, BF2142 en BF3 biedt BF4 nóg meer cover aan inf op de grote mappen, én dan zijn er ook nog de vele fast transport vehicles die je ook een stuk minder had in de voorgaande BF's. Die weer nauwelijks gebruikt worden door inf die liever gaan lopen met een bord voor hun kop, laat staan de bescherming zoeken van vriendelijke voertuigen.
Speel jij BF4 wel want ik herken mij hier helemaal niet in.
De meeste grote maps hebben zeer weinig cover en de afstanden tussen vlaggen zijn ook veel te groot.
Ik als grote tank liefhebber kan het weten van rondjes met een k/d van 10+ zijn geen uitzondering omdat je toch een keer van punt a naar b moet.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over de choppers , gunships , snipers , commanders en alle andere meuk die er voor zorgt dat je bijna 24/7 gespot bent en er van flanken al bijna geen sprake meer kan wezen.
SC42 is een bug, die wordt vandaag of morgen gepatched.

Als inf only speler houd ik ook niet zo van die open mappen, gelukkig zijn er ook mappen
en modes die wel geschikt zijn voor mij.

Als je ook heel goed naar de map packs kijkt hebben ze naar bf3 gekeken, aftermath in bf3 was city maps en endgame waren weer open mappen, zelfde zie ik weer in bf4.
Pfff sorry hoor maar Dragon's teeth komt behoorlijk wat te kort om zich te mogen meten met Aftermath in BF3 en in BF3 waren we als infanterie ook al behoorlijk verwend met Close quarters , Strike at karkand , Metro rush , Damavand rush , Noshahr TDM , Gran bazaar , Seine en Kharg TDM en ook in End game kon je door de meeste maps als infanterie ook nog leuk meedoen omdat daar wel heel veel cover was.

Maar hierbij maar ik gewoon even een lijst waarom de meeste maps gewoon slecht zijn voor bepaalde groepen in die map.

Altai range
Vlaggen te ver uit elkaar en te weinig cover tussen de vlaggen.
Veel snipers
C omdat het de enigste vlag is met een MBT te belangrijk en altijd heeft 1 team voordeel van door het map design
Voor infanterie alleen leuk op D omdat de rest veel te open is en je al snel LAV , AA , Chopper of Sniper voer bent.

Silk road
2 scouts per team
Campende tanks
Geen cover tussen de vlaggen
Op Dirtbikes voer voor javelins , scouts , tanks en Lav's en het grote aantal slams en mine's
alle infanterie gevechten op D waar de hele rand 1 grote headglitch festijn is en daarom is bijv. TDM op die zelfde map waardeloos.

Dragon pass
Veel te open
Te veel AA's en Tank's
Cluster tussen D en F omdat het tussen C en E het te open is en te makkelijk om te bewaken met 1 tank
Door het slecht map design het dus altijd om D draait wantwie d heeft wint en A B C daardoor een groot voordeel hebben omdat het in het midden te open is.

Firestorm
Slechter als in BF3 omdat je nu makkelijk op dak kunt campen omdat de chopper slechter is.
Je op dak nu ook naar binnen kunt schieten en er meer cover ook gewoon kapot kan.
De toren nu bekimbaar is wat voor snipers als een magneet werkt
Door de toegenomen destructie juist veel minder cover.
Ook een gunship

Golmund railway
Alleen tussen A B en C leuk voor infanterie
Wegen die kapot kunnen op deze map dramatisch
D (de trein) aan de G kant makkelijker te verdedigen.
Mobile Arti voegt niets toe omdat de map te groot is.
Ook een gunship
Eigenlijk alleen leuk in een tank

Lancang dam
Slechte map ooit in BF?
veel te open en te klein voor het grote aantal voertuigen.
C op een eiland
AA heeft range over de hele map
Veel snipers op en rondom de dam.

Paracel Storm
De storm zelf
punt B is het allerbelangrijkste omdat en de AA en Gunship er spawnen
Als je een piloot hebt die iets beter is als die van het andere team sta je met 3-0 voor omdat de attack jet boten in 1 straffe sloopt en je dus alle controle over de lucht en het water verliest.
Leuk als je dan ook punt B hebt ;)

Ook NS en DT hebben zo hun problemen door het gebrek aan cover , gunships en dat soort meuk maar het leek een beetje de goede kant op te gaan maar nu met Operation whiteout lijkt het weer terug bij af :(

• yinx84
Nog één.. om het af te leren:

http://webmup.com/bJpxL/vid.webm

• Brogala
  • Niet online
Daarnet weer een leuke:

'TheGayben go get gassed with your jew family' :'( :O ;(

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

D4NG3R schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:21:
Metro is inderdaad een clusterfuck, maar op Locker zijn er tig mogelijkheden om te ontsnappen, flanken en backstabben. Helaas beseft alleen de helft driekwart van de Locker-spelers niet dat er meer te doen is op die map dan alleen bij het gangetje naar C te staan nadespammen. Om die reden sta ik 90% van de tijd buiten op Locker om 1) ontsnapte enemies op te vangen en 2) zelf achterlangs C te komen om vlaggen te pakken. Daar haal ik veel lol uit. Samen met het squad een route uitstippelen en dan vlaggen zien te pakken of terugnemen.

Het grappige is is dat ik op die manier een veel betere k/d, hogere score en betere teamwork aflever dan al die mensen die bij C aan het spammen zijn en daar dénken te kunnen farmen. Dat blijkt vaak een illusie te zijn.
Het probleem met dit soort elementen is dat die niet altijd op elke client tegelijkertijd te zien zijn, waardoor je denkt gecoverd te zijn terwijl dat in werkelijkheid niet is. De sneeuwstorm op Locker is daar een goed voorbeeld van.

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Jackpot :D:D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/btvnp/207c3b969e.png

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik zie dat de tweede Final Stand map sinds een half uurtje te spelen is in CTE. Het is Giants of Karelia. Battlelog meldt Hangar 21, maar dat is dus een bug!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:58
Vandaag is de volgende Final Stand map aan de beurt: Giants of Karelia (hangar 21 naam is een bug in battlelog)

Edit: haha Bee net iets sneller ^^
Mijn eerste indruk is veel beter dan bij de map van gister
Edit: "big levolution event" een soort van hangar (c flag) waar het dak instort..

[ Voor 46% gewijzigd door Kasper op 10-09-2014 19:11 ]

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
lol, ik heb er echt 2 gehad over 113 levels ongeveer :p

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:32:
[...]
Nou ik speel geen Metro/Locker en heb nu ongeveer 550 uur conquest in BF4 gespeeld.
Als je mijn stukje text had gelezen en misschien de moeite had genomen om naar mijn Battlelog te gaan had je kunnen zien dat ik een groot fan ben van voertuig georienteerde maps mits goed gebalanceerd en een goed design.
Maar het is jammer dat in BF4 er met elke map bijna gewoon grote problemen of in de balans of in het design zitten wat altijd voor iemand of iets een groot nadeel heeft.
Ik begrijp de relatie tussen 550 uur spelen en het vrijwel non-stop negatief commentaar geven op deze game niet helemaal. Ik hoop dat je wel mét plezier die 11 uur per week BF4 speelt? 8)7

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/

10 Oktober organiseert BuG weer een competitie dus als je zin hebt doe lekker gezzelig mee :)

[BuG] Duckiee-Duck

• yinx84
Hoop nog wel dat ze met een levelutionknaller komen hoor, in die andere twee maps. Dit is wel erg karig. Vind deze wel iets leuker dan Whiteout.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist gekilled door een XD-1 (multiple kill vehicle); wat een apparaat :X

Afbeeldingslocatie: http://images.gamenguide.com/data/images/full/12312/battlefield-4-mkv.png?w=200

• svenvv2
speedyjules07 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:11:
[...]

lol, ik heb er echt 2 gehad over 113 levels ongeveer :p
Yup. Dit zijn om exact te zijn mijn 3e, 4e en 5e :P

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:27

Ziet er uit als een echte BF2 map :>

[ Voor 15% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-09-2014 20:29 ]

• Brogala
  • Niet online
Deze map bevalt me meer, maar ik heb ontzettende FPS drops... maakt niet uit of ik op ultra of low speel.

[ Voor 96% gewijzigd door Brogala op 10-09-2014 20:48 ]

Stewie! schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:12:
[...]

Ik begrijp de relatie tussen 550 uur spelen en het vrijwel non-stop negatief commentaar geven op deze game niet helemaal. Ik hoop dat je wel mét plezier die 11 uur per week BF4 speelt? 8)7
Nou omdat Battlefield wel de enigste game is die ''dit'' soort gameplay biedt.
Mijn kritiek is ook bijna allemaal gebaseerd op de DLC map packs en de richting waar men is op gegaan met het map design en de voordelen die het bied voor voertuigen en snipers.
De maps zijn bijna allemaal slecht en er is geen 1 map uit alle DLC die ik graag in een nieuwe BF zou willen zien terwijl ik er zo 7 á 8 uit BF3 kan opnoemen uit alleen de DLC.
Ook merk ik dat bij BuG steeds minder mensen BF4 spelen en de mensen die spelen zo langzamer hand allemaal naar TDM/Domination gaan omdat de DLC maps steeds slechter worden voor infanterie en men nu uitgekeken raakt op de vanille maps.
Maar goed iedereen mag zijn eigen mening hebben maar de cijfers speken boekdelen en die laten een trend zien dat de grote maps steeds minder populair worden en bijna niet meer gespeeld worden.
Als ik nu naar Battlelog ga zie ik 6 volle CR servers ongeveer 20 servers SA waarvan 15 metro , 7 NS servers en 12 Dragons teeth servers in CQL en ongeveer 50 / 60 vanille servers :+
Maar voor de mensen die deze game over een maand of 4 nog spelen veel plezier met die ene server met die misschien jou favoriete map uit een van de 5 DLC nog draait :')

• NLsandman
Stewie! schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:12:
[...]

Dat betekent dat iemand heel gek is van het spel battlefield en zijn strijd niet opgeeft.

Ik heb het opgegeven in maart dit jaar, heb 5 maanden geen battlefield 4 op mijn pc gehad,
ben nu weer aan het spelen maar dan alleen domination, tdm en chainlink.
Zoals het was in bf2 zal nooit meer terug komen en dit is denk ik mijn laatste bf game.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Wil ik na lange tijd weer even potje knallen, krijg ik bij het joinen meteen de melding "No contact with EA Online. Please try again later." ;(

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NLsandman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:13:
[...]

Dat betekent dat iemand heel gek is van het spel battlefield en zijn strijd niet opgeeft.

Ik heb het opgegeven in maart dit jaar, heb 5 maanden geen battlefield 4 op mijn pc gehad,
ben nu weer aan het spelen maar dan alleen domination, tdm en chainlink.
Zoals het was in bf2 zal nooit meer terug komen en dit is denk ik mijn laatste bf game.
In BF2 kon je prima op een map als Strike at Karkand spelen mét voertuigen erbij. Balans was prima. En dergelijke goede ervaring had ik ook in BF3 met Seine en Bazaar met voertuigen erbij. In BF4 lijkt deze combinatie niet goed uit de verf te komen door foutief map design. Gemiste kans!

• Ekstergroen
beuker19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:32:
[...]

[...]

Nee hoor heb alleen de maps met de grootste flaws gepakt want Zavod , SoS , Wavebreker ,Caspian , Dawnbreaker , Hainan of Propaganda zijn voorbeeld van hoe het wel kan op een paar kleine dingetjes naar gelaten.

[...]

LOL speel jij wel BF4 of alleen HC ?
Want je kunt bijna overal doorheen worden gespot en dan hoef je alleen maar onder het driehoekje te mikken en gegarandeerd weer een kill.

[...]

Kijk dat hoeft niet maar mede door de hele slechte maps en vele camp bevorderende gadgets ben je met sommige voertuigen op bepaalde behoorlijk in het voordeel.

[...]

:F Ze hebben niets geleerd van BF3 alleen naar de ''community'' geluisterd :+
BF4 mocht willen dat de voertuig mappen enigszins ook maar in de buurt kwamen van het niveau van BF3
Kharg , Caspian ,Firestorm , Karkand , Armored shield , Keizar railroad , Operation Riverside en Azadi palace waren ongeveer 3x zo goed als de beste BF4 voertuig maps.
Zelfs Damavand , Wake , Noshahr , Death valley ,Gulf of Oman ,Bandar ,Nebandan flats en Sabalan pipeline zouden zich met gemak tot populaire voertuig maps kunnen kronen in BF4 terwijl ze in BF3 gewoon zwak waren.

[...]

Speel jij BF4 wel want ik herken mij hier helemaal niet in.
De meeste grote maps hebben zeer weinig cover en de afstanden tussen vlaggen zijn ook veel te groot.
Ik als grote tank liefhebber kan het weten van rondjes met een k/d van 10+ zijn geen uitzondering omdat je toch een keer van punt a naar b moet.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over de choppers , gunships , snipers , commanders en alle andere meuk die er voor zorgt dat je bijna 24/7 gespot bent en er van flanken al bijna geen sprake meer kan wezen.

[...]

Pfff sorry hoor maar Dragon's teeth komt behoorlijk wat te kort om zich te mogen meten met Aftermath in BF3 en in BF3 waren we als infanterie ook al behoorlijk verwend met Close quarters , Strike at karkand , Metro rush , Damavand rush , Noshahr TDM , Gran bazaar , Seine en Kharg TDM en ook in End game kon je door de meeste maps als infanterie ook nog leuk meedoen omdat daar wel heel veel cover was.

Maar hierbij maar ik gewoon even een lijst waarom de meeste maps gewoon slecht zijn voor bepaalde groepen in die map.

Altai range
Vlaggen te ver uit elkaar en te weinig cover tussen de vlaggen.
Veel snipers
C omdat het de enigste vlag is met een MBT te belangrijk en altijd heeft 1 team voordeel van door het map design
Voor infanterie alleen leuk op D omdat de rest veel te open is en je al snel LAV , AA , Chopper of Sniper voer bent.

Silk road
2 scouts per team
Campende tanks
Geen cover tussen de vlaggen
Op Dirtbikes voer voor javelins , scouts , tanks en Lav's en het grote aantal slams en mine's
alle infanterie gevechten op D waar de hele rand 1 grote headglitch festijn is en daarom is bijv. TDM op die zelfde map waardeloos.

Dragon pass
Veel te open
Te veel AA's en Tank's
Cluster tussen D en F omdat het tussen C en E het te open is en te makkelijk om te bewaken met 1 tank
Door het slecht map design het dus altijd om D draait wantwie d heeft wint en A B C daardoor een groot voordeel hebben omdat het in het midden te open is.

Firestorm
Slechter als in BF3 omdat je nu makkelijk op dak kunt campen omdat de chopper slechter is.
Je op dak nu ook naar binnen kunt schieten en er meer cover ook gewoon kapot kan.
De toren nu bekimbaar is wat voor snipers als een magneet werkt
Door de toegenomen destructie juist veel minder cover.
Ook een gunship

Golmund railway
Alleen tussen A B en C leuk voor infanterie
Wegen die kapot kunnen op deze map dramatisch
D (de trein) aan de G kant makkelijker te verdedigen.
Mobile Arti voegt niets toe omdat de map te groot is.
Ook een gunship
Eigenlijk alleen leuk in een tank

Lancang dam
Slechte map ooit in BF?
veel te open en te klein voor het grote aantal voertuigen.
C op een eiland
AA heeft range over de hele map
Veel snipers op en rondom de dam.

Paracel Storm
De storm zelf
punt B is het allerbelangrijkste omdat en de AA en Gunship er spawnen
Als je een piloot hebt die iets beter is als die van het andere team sta je met 3-0 voor omdat de attack jet boten in 1 straffe sloopt en je dus alle controle over de lucht en het water verliest.
Leuk als je dan ook punt B hebt ;)

Ook NS en DT hebben zo hun problemen door het gebrek aan cover , gunships en dat soort meuk maar het leek een beetje de goede kant op te gaan maar nu met Operation whiteout lijkt het weer terug bij af :(
Ik herken me daar dus totaal niet in.
Bij Silk Road kan ik er nog wel in komen, maar dat is makkelijk overkoombaar met de dirtbikes.
Gebruik je zelf wel de fast transports? Ze helpen écht hoor.
En Lancang Dam is helemaal niet een slechte map, AA kan hoogstens een derde van de map bereiken (die flut ARM's daargelaten) terwijl de attack jet en AH dat wel kunnen.
Golmud zit vol met rotsen tussen de vlaggen, zon beetje alle vlaggen, ideaal voor inf.
Firestorm heeft ook zeer veel cover, enige nadeel is idd Gunship. De heli is niet zwakker tov BF3 maar beter gebalanceerd dit keer. Als de heli voorzichtig is en goed om zich heen kijkt en gericht doelen kiest zal het heel goed gaan.
Dragon Pass heeft ook veel cover voor inf, maar wordt te gauw een stalemate in t midden, niet spelen met meer dan 40 spelers imo.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kw4kje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:26:
Wil ik na lange tijd weer even potje knallen, krijg ik bij het joinen meteen de melding "No contact with EA Online. Please try again later." ;(
Probeer eens vanuit Origin een spel te starten.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Venator
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 00:02
Kw4kje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:26:
Yup, zo'n beetje alles lijkt down te zijn:

www.bf4status.com

Op de fora te lezen dat ook andere games (o.a. BF3) ook niet te spelen op het moment.
En wat opmerkingen die wijzen naar een flinke DDOS attack, hoewel ik dat met een korreltje zout neem zonder bewijs.

Als jij er toevallig wel doorheen komt is de kans groot dat je met een stats-loze soldier kan gaan spelen trouwens, alsof je weer op dag 1 speelt. Wat dat betreft ontloopt dat niet zo heel erg de spelervaring op dag 1 :+

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:48

Arfman

Drome!

Gisteren en vandaag de nieuwe CTE maps gespeeld. Ik vond ze beide niet echt overtuigend alhoewel die van vandaag (Khailar ofzoiets) wel OK kan zijn. Snap alleen die obsessie niet met die onrealistische dingen ineens zoals die MAV-met-minigun hierboven. En ineens sta je in een Walker Factory, whatdafuck is dat? Battlefield moet realistisch zijn (of in ieder geval gebaseerd op "echte oorlogen" zoals het originele Battlefield, BF:V, BF2, BF3 en BF4 (muv. dus blijkbaar Final Stand). Vond BF2142 ook al helemaal niks dus bewn wel een beetje teleurgesteld dat ze nu weer deze kant opgaan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Ekstergroen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:52:
[...]

Bij Silk Road kan ik er nog wel in komen, maar dat is makkelijk overkoombaar met de dirtbikes.
En Lancang Dam is helemaal niet een slechte map, AA kan hoogstens een derde van de map bereiken (die flut ARM's daargelaten) terwijl de attack jet en AH dat wel kunnen.
Golmud zit vol met rotsen tussen de vlaggen, zon beetje alle vlaggen, ideaal voor inf.
Firestorm heeft ook zeer veel cover, enige nadeel is idd Gunship. De heli is niet zwakker tov BF3 maar beter gebalanceerd dit keer. Als de heli voorzichtig is en goed om zich heen kijkt en gericht doelen kiest zal het heel goed gaan.
Dragon Pass heeft ook veel cover voor inf, maar wordt te gauw een stalemate in t midden, niet spelen met meer dan 40 spelers imo.
attack chopper is te langzaam met wegkomen als er een minigun op je schiet op enige normale afstand helemaal een van een transport.
De tv missile doet te weinig damage tegen light armor, de 25mm cannon is helemaal een proppenschieter. de reload time van de raketten is te lang, je hebt 2 pods en daar krijg je 90% van de tijd net een tank mee kapot. dan kan je weer wegvliegen voor 30 sec omdat je dan een kansloos doelwit bent, als je al wegkomt met :
-stingers, igla's
- hvm multirocket pickup insta kill
- lock on laser guided rockets, de javelin, sraw, mbt law
- lockon laser guided bombs/ missiles
- unguided rockets als de smaw, rpg, m136 cs battle pickup.
- tankshells
- burst cannon of elke cannon van de attack boat
- lmg van buggies, stationaries
- lmg en HMG van de tank
- een hate or love it killer: de attack jet of de fighter jet.
- tow missiles
- AA mines
- ucav
- gunship
- evt een noobtube tryhard die je raakt.
- de. 50cal battle pickup rifle
- natuurlijk de scout en andere attack chopper niet te vergeten
- en last but not least: the gay gay tank die overal en VOORAL in lancang dam campt in base, alles en iedereen kan beschieten, ook al is het niet effectief om je daadwerkelijk af te schieten. iets dat je vanuit de base over vrijwel hele map kan raken is gewoon een epic fail.
Enige soort van cover is die multistory tdm gebouw.
Nee enige map die je kan spelen als attack chopper pilot/gunner en meer dan 3 kills kan maken is SoS.
Venator schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:57:
[...]

Yup, zo'n beetje alles lijkt down te zijn:

www.bf4status.com

Op de fora te lezen dat ook andere games (o.a. BF3) ook niet te spelen op het moment.
En wat opmerkingen die wijzen naar een flinke DDOS attack, hoewel ik dat met een korreltje zout neem zonder bewijs.

Als jij er toevallig wel doorheen komt is de kans groot dat je met een stats-loze soldier kan gaan spelen trouwens, alsof je weer op dag 1 speelt. Wat dat betreft ontloopt dat niet zo heel erg de spelervaring op dag 1 :+
die website zegt nu alles op groen weer, dat het werkt. Ddos zou me niet zo verbazen eigenlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-09-2014 22:45 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Arfman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:16:
En ineens sta je in een Walker Factory, whatdafuck is dat? Battlefield moet realistisch zijn (of in ieder geval gebaseerd op "echte oorlogen" zoals het originele Battlefield, BF:V, BF2, BF3 en BF4 (muv. dus blijkbaar Final Stand). Vond BF2142 ook al helemaal niks dus bewn wel een beetje teleurgesteld dat ze nu weer deze kant opgaan.
Ja, inderdaad. Opeens een titan fabriek midden in het spel. Alsof ze peilen/hinten naar een nieuwe BF2142. Je kunt daar overigens bovenop het dak klimmen en dan op de silo springen. Het glitcht allemaal nog wat, want je kunt in prone door de wanden heen kijken. Ook een aantal kraters in de grond zijn soms bedekt met een texture. Rijd je vol met een quad over de weg, zit er opeens een gat in.

Het is maar goed dat ze Final Stand door de mangel halen via CTE, want er moet nog een hoop gefixt worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bee.nl op 10-09-2014 22:46 ]

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:16:
Gisteren en vandaag de nieuwe CTE maps gespeeld. Ik vond ze beide niet echt overtuigend alhoewel die van vandaag (Khailar ofzoiets) wel OK kan zijn. Snap alleen die obsessie niet met die onrealistische dingen ineens zoals die MAV-met-minigun hierboven. En ineens sta je in een Walker Factory, whatdafuck is dat? Battlefield moet realistisch zijn (of in ieder geval gebaseerd op "echte oorlogen" zoals het originele Battlefield, BF:V, BF2, BF3 en BF4 (muv. dus blijkbaar Final Stand). Vond BF2142 ook al helemaal niks dus bewn wel een beetje teleurgesteld dat ze nu weer deze kant opgaan.
BF2142 hoort gewoon ook bij Battlefield, niks mis met knipogen naar die game. Daarnaast kun je geen walkers besturen, dus ik zie het probleem niet zo.
Ekstergroen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:52:
[...]

Speel jij deze maps uberhaubt wel of wat is jouw definitie van 'cover voor infantry'?

Laten we wel wezen, de attack chopper is kansloos, op elke map en op elke mode. Als dat niet zo is, speel je met complete nitwits. De scout heli is een ander verhaal, daar kan je nog steeds heerlijk mee lamballen cq lamen op bepaalde maps met twee repair bitches, zie de grote vehicle whore Veldslag.

Maar bedoel je cover voor infantry vs infantry of vs vehicles, want je moet beuker 400% gelijk geven als het gaat om cover ten opzichte van voertuigen. Je hebt geen schijn van kans op die maps tegen een enigszins capabele tanker. ifver of tig van de andere voertuigen.

Fast transport klinkt leuk op papier, in de praktijk betekent dat gratis kills voor javelins.

Zeker zolang je 24/7 op de minimap gespot bent door alle ongein zijn de door beuker genoemde maps gewoon niet goed gebalanceerd tussen infantry en vehicles. Terwijl dat precies is wat BF tot BF zou moeten maken.

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:09:
[...]

BF2142 hoort gewoon ook bij Battlefield, niks mis met knipogen naar die game. Daarnaast kun je geen walkers besturen, dus ik zie het probleem niet zo.
Het hoort er misschien bij, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden ;) Net zoals Hardline, die laat ik ook lekker gaan. Verder doet het gewoon een beetje afbreuk aan de sfeer van het spel, het is allemaal een beetje all over the place. Gulf of Oman voelt alsof je in een nieuwe Desert Storm operatie zit en dan ga je ineens naar een Walker factory met Railguns e.d.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Arfman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:27:
[...]

Het hoort er misschien bij, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden ;) Net zoals Hardline, die laat ik ook lekker gaan. Verder doet het gewoon een beetje afbreuk aan de sfeer van het spel, het is allemaal een beetje all over the place. Gulf of Oman voelt alsof je in een nieuwe Desert Storm operatie zit en dan ga je ineens naar een Walker factory met Railguns e.d.
Battlefield 4 speelt zich af in 2020, dus is het misschien niet eens zo heel gek dat ergens op de wereld er dan overheden bezig zijn met een mech programma (kan je niet nu al een mech combat suit kopen?) of meer compacte railguns. En ach, waarom dan inderdaad niet een knipoogje naar BF2142. Creëert ook wat meer hype.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Arfman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:27:
[...]

Het echte is dat tot nu de knipoogjes naar BF2142 het hoogtepunt van deze DLC is.
Voor de rest is het complete bagger en sterf deze DLC een snelle eenzame dood of in Rush CTF Obliteration moeten deze maps echt super geweldig zijn maar ik heb mijn twijfels.
Kijk End Gama in BF3 vond ik best wel leuk maar ik had niet verwacht dan de maps in BF4 2x zo groot zouden zijn met net zo veel spelers en voertuigen.
En voor iedereen die bijna klaarkomt bij alleen de BF2 gedachte het moet dan ook eens waarmaken en ook de eens game gaan spelen ipv. alleen op forums reageren hoe geweldig het allemaal wel niet is :(

• NLsandman
beuker19 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:57:
[...]

Het echte is dat tot nu de knipoogjes naar BF2142 het hoogtepunt van deze DLC is.
Voor de rest is het complete bagger en sterf deze DLC een snelle eenzame dood of in Rush CTF Obliteration moeten deze maps echt super geweldig zijn maar ik heb mijn twijfels.
Kijk End Gama in BF3 vond ik best wel leuk maar ik had niet verwacht dan de maps in BF4 2x zo groot zouden zijn met net zo veel spelers en voertuigen.
En voor iedereen die bijna klaarkomt bij alleen de BF2 gedachte het moet dan ook eens waarmaken en ook de eens game gaan spelen ipv. alleen op forums reageren hoe geweldig het allemaal wel niet is :(
Er komt een dag dat je denkt van waar maak ik mij nog zo druk om, veranderen zal het toch
niet en dan ga je de dingen spelen in bf4 die je wel plezier geven.
Ik ben altijd een conquest speler geweest maar neig steeds meer naar kleine mappen met
max 32 slots en non conquest, betrapt me er zelf op dat ik plezier had met die bom mode.

Vanmiddag 2 keer acjter elkaar dat ik hipfire op 2 meter gebruik en 2 maal een kill met headshot
maak terwijl ik op het lichaam vuur, vinden ze het gek dat er zoveel cheat calls in bf4 zijn.
Valt anderen dit ook op?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik gebruik sowieso geen lasers, terwijl dat juist me hipfire improvet, en zonder deze is het ook maar een kraslot of je wat raakt, terwijl je gewoon niet kan missen wisselen ze nog even van wapen en counteren ze me, terwijl met down the sight mikken wel goed de hits worden geregistreerd.

Gebruik jij die laser wel, want ik raak juist nix vanuit hipfire..?! some physics :F

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

NLsandman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:09:
[...]

Er komt een dag dat je denkt van waar maak ik mij nog zo druk om, veranderen zal het toch
niet en dan ga je de dingen spelen in bf4 die je wel plezier geven.
Ik ben altijd een conquest speler geweest maar neig steeds meer naar kleine mappen met
max 32 slots en non conquest, betrapt me er zelf op dat ik plezier had met die bom mode.

Vanmiddag 2 keer acjter elkaar dat ik hipfire op 2 meter gebruik en 2 maal een kill met headshot
maak terwijl ik op het lichaam vuur, vinden ze het gek dat er zoveel cheat calls in bf4 zijn.
Valt anderen dit ook op?
Dat is waar :)
Ik maak mij ook niet druk om wat anderen spelen maar wel om alle DLC van BF4 waar ik 40€ voor heb betaalt.
Ik zeg niet dat het een slechte deal was maar er zijn denk ik heel veel mensen behoorlijk teleurgesteld zijn met de kant waar DICE met alle DLC is opgegaan :(
Waar in BF3 voor iedereen wel wat leuks was is er in BF4 maar 1 type gameplay waar alle DLC in uitblinken en dat is voertuig whoring en longrange infanterie fighting.
Zelfs de zogenaamde ''infanterie DLC'' is nog een drama met 1 map die wel leuk is en de rest veel te open is of zo moeilijk te bespelen is omdat je van 500 verschillende plaatsen beschoten kunt worden.
Nee BF4 was de eerste paar maanden dramatisch door de bugs en alle andere problemen en nu dat gefixed is straks blijft er een game over die maar voor een heel select groepje echt leuk is en voor de rest alleen maar spelers heeft omdat er niets is wat er op battlefield lijkt.
En dat komt mede door dat geen van de DLC maps ook maar in de buurt van de kwaliteit die BF3+premium ons heeft gegeven want die game werd zelf 2 jaar na release door meer spelers gespeeld dan BF4 naar 4 maand.

• NLsandman
Geen laser, gewoon als iemand voor mij staat, je kunt niet eens op het hoofd mikken
zo dicht bij staat de vijand maar toch krijg ik headshot.
fysiek kan dat niet eens maar wel in bf4:)

@beuker,

Daarom voor mij voorlopig geen EA games meer en ik ben niet de enige die er zo
over denkt, hardline wordt niet voor niets uitgesteld, er is nog te veel negativiteit
omtrent bf4 wat ook zijn impact heeft op hardline.
Zelfs toen beta open was werd het amper gespeeld.

titanfall beta gespeeld, leuke game maar niet gekocht, oorzaak bf4, modern garden warfare time
trial gespeeld, was lachen maar niet gekocht, oorzaak bf4.

[ Voor 54% gewijzigd door NLsandman op 11-09-2014 17:52 ]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Een map in BF2 ziet er net zo uit.... (kom even niet op de naam)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Termy
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

Duckiee-Duck schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:23:
http://www.bug-community.com/bf4-competitie/

10 Oktober organiseert BuG weer een competitie dus als je zin hebt doe lekker gezzelig mee :)
Je bedoelt dat je een herkansing wilt :p?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• svenvv2
Termy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:27:
[...]

Je bedoelt dat je een herkansing wilt :p?
Houden we de bestaande teams intact? O-) O-) O-)

(MajorMemoryLeak)

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
svenvv2 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:19:
[...]

Houden we de bestaande teams intact? O-) O-) O-)

(MajorMemoryLeak)
Same here, ik wil best weer mee doen, maar dan graag in hetzelfde squad als de vorige keer

• yinx84
Die nieuwe map is een beetje een speelplaats... erg tof! Vind de lay-out leuk, buiten een redelijk groot gebied met genoeg cover en shortcuts... binnen een fijne indoor ruimte met meerdere lagen. Boobytraps, man cannons, die drone, railgun... allemaal aanwezig. Gok dat dit een veel gespeelde map gaat worden.

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Dezelfde teams ? denk het niet gewoon weer alles door elkaar waarschijnlijk met wat nieuwe namen:)

[BuG] Duckiee-Duck

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
NLsandman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:41:
Geen laser, gewoon als iemand voor mij staat, je kunt niet eens op het hoofd mikken
zo dicht bij staat de vijand maar toch krijg ik headshot.
fysiek kan dat niet eens maar wel in bf4:)

@beuker,

over denkt, hardline wordt niet voor niets uitgesteld, er is nog te veel negativiteit

titanfall beta gespeeld, leuke game maar niet gekocht, oorzaak bf4, modern garden warfare time
trial gespeeld, was lachen maar niet gekocht, oorzaak bf4.
Niks meer op aan te vullen . inderdaad alle bovengenoemde games geprobeerd maar zit gewoon een te vieze smaak aan EA .
Voorlopig dus niks meer van ze ........ :O

Game PC

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
NLsandman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:41:

Hardline politie thema heeft imo geen ene fuck met BF te maken, daarom koop ik het sowieso al niet. Goedkope rip off waar ik EA geen geld voor gun. Het is gewoon een BF DLC. Waarom zou ik daar weer de premium prijs voor gaan betalen :?
Verder eens, ik koop geen EA/BF game meer voordat ik zeker weet dat het echt wat is.

Ze kunnen doodvallen bij EA. Ze hebben een koningin aan de crack gebracht met alle gevolgen van dien.

Enige manier om EA te laten luisteren is om met je wallet te stemmen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

yinx84 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:41:
Die nieuwe map is een beetje een speelplaats... erg tof! Vind de lay-out leuk, buiten een redelijk groot gebied met genoeg cover en shortcuts... binnen een fijne indoor ruimte met meerdere lagen. Boobytraps, man cannons, die drone, railgun... allemaal aanwezig. Gok dat dit een veel gespeelde map gaat worden.
De nieuwe map (Hangar21) is best wel leuk ja ;)
Een positieve map naar dat ik de eerste 2 echt complete bagger vind.
Ook leuk dat er een keer geen MBT of LAV zijn en je dus alleen maar gunfights hebt met soms een chopper maar daar heb ik nog geen hinder van ondervonden.

• Brogala
  • Niet online
Ik vind 't een best leuke map! Gelukkig iig één leuke, de vorige twee vond ik niks. Ik hou niet zo van die grote maps (met uitzondering silk road, die vind ik wel leuk).

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Hangar 21 is leuk idd, je wil alleen niet in die tunnels onder de titan zijn tijdens het levolution-momentje :D

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Prima map Hangar 21. Goed aangekleed, mooie omgeving. Vooral de scenery: verschillende wolklagen, sterrenhemel en besneeuwde bergtoppen die je met de heli/jet goed kunt gebruiken als cover. Er is een duidelijk focuspunt op de map (de hangar), zodat de actie wat geconcentreerder is. De afwezigheid van tanks/ifv's is heerlijk, waardoor de inf<>inf en inf<>vehicle gevechten meer tot hun recht komen. Dice heeft er soms een handje van om willekeurig wat vehicles in een map te stoppen, maar dat hebben ze hier aardig goed gedaan.

• NLsandman
Mooi, fairfight ban message in chat schijnt nu geactiveerd te zijn,
kunnen we ook eens zien wat fairfight doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duckiee-Duck schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:50:
Dezelfde teams ? denk het niet gewoon weer alles door elkaar waarschijnlijk met wat nieuwe namen:)
sowieso is Pr0faker er nu ook bij :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

NLsandman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:56:
Ik merkte het ook inderdaad. Ik heb al een aantal mensen verwijderd zien worden van onze server. Mag ook wel, want ik snap nog altijd niet dat de kick- en banoptie niet aanwezig is op official.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de laatste DLC map is nu ook bekend en daar mee is waarschijnlijk ook direct het einde van BF4 over een paar maand.
Ik ben er behoorlijk zeker van dat deze DLC geen nieuwe spelers aantrekt laat staan spelers die wel premium hebben weer over zal halen om weer BF4 te gaan spelen voor langer als een week.
Alle Map packs hebben 1 overeenkomst en dat is dat ze allemaal bijna waardeloos zijn omdat ze precies het zelfde doen als de vanille maps maar dan slechter.
Zelfs de map die in BF3 nog leuk waren hebben ze compleet verneukt met alle meuk en troep in de game Pffffffffff.
Nee als groot Battlefield liefhebben ben ik diep teleurgesteld in de richting waar BF4 is opgegaan en dan speciaal over alle 5 de map packs want opzich heeft de vanille BF4 itt. premium wel voor iedereen wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist wordt de laatste map op de CTE servers aangezet: Hammerhead!

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 12-09-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

NLsandman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:56:
De werking is verder hetzelfde. Heb je als speler nu meer of minder de indruk dat Fair Fight goed werkt, of maakt de berichtgeving niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Stewie! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:48:
[...]

De werking is verder hetzelfde. Heb je als speler nu meer of minder de indruk dat Fair Fight goed werkt, of maakt de berichtgeving niet uit?
Heb nu meer de indruk dat fairfight goed werkt, je ziet het bewijs nu terug in de chat, ook geeft
het een lekker gevoel net als die ban waves van punkbuster, soort genoeg doening.

Het liefst zou ik een ban lijst willen zien maar Dice had al aangegeven dat dit niet mogelijk
is ivm name & shame.

Even wat anders:

Wat betekent dit, gebeurt als ik na een halve dag idle ben op onze server?

[UTC 09/11/2014 15:57:57.963] Engine/Game/Server/Core/Server.cpp(1249): "GameLoop": Info: The server is almost out of EntityBus network IDs. Connection (Id: 1) will be dropped, as it has 7366 queued messages.
[UTC 09/11/2014 15:57:57.963] Engine/Game/Server/Network/ServerConnection.cpp(1974): "GameLoop": Info: Kicking player NLsandman with reason: SecureReason_KickedOut reasonText:
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Game/Server/Network/ServerConnection.cpp(1974): "GameLoop": Info: Kicking player NLsandman with reason: SecureReason_KickedOut reasonText:
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/StreamManagers/Ghost/StreamManagerGhost.cpp(200): "GameLoop": Info: -- Deleting all ghosts --
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/StreamManagers/Ghost/StreamManagerGhost.cpp(226): "GameLoop": Info: -- Deleting done --
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/Connection/ConnectionManager.cpp(363): "GameLoop": Info: ConnectionManager::deleteConnection(1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zojuist de laatste nieuwe map gespeed (Hammerhead). Baggermap wat mij betreft, geen flow erin, open gedeeltes nodigen uit tot campende snipers op de bergen en misschien is het toeval maar alle potjes die ik speelde verloren we met 500+ tickets.

Erg/ironisch genoeg vind ik de beste DLC voor BF4 de remakes van de mappen uit BF3 (waaronder Gulf of Oman zelfs een BF2 map was). CR was voor mij verpest omdat het spel toen niet speelbaar was, toen kwam SA (leuk), toen NS (ging ook nog wel), DT (infantrymappen dus niks voor mij) en nu dus Final Shit Stand. Hopelijk wordt er nog wat getweaked aan de mappen maar ik vrees het ergste. Zag ook alweer copy/paste acties van gebouwen (punt A op Zavod, punt B op Operation Firestorm, die gebouwen zitten rechtstreeks in Hammerhead).

Na Hardline hebben ze weer tijd om eens te bedenken waar het nu mis is gegaan en hopelijk wordt BF5 of BF:BC3 weer ouderwets goed :Y)

Verwijderd

Stewie! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:48:
[...]

Zorgt imo alleen voor nog meer chatspam. Zou fijn zijn als het ook uit zou kunnen.
Is het trouwens een live feed van wat fairfight op dat moment doet (in alle BF4 games), is het serverspecifiek (je ziet alleen de bans van de spelers in jouw server) of is het net zoals bij punkbuster een archief wat alsmaar herhaald wordt?

Ik kom heel zelden een hacker tegen (caspianking en zijn alts zijn zowat de enige) maar elk potje dat ik speel bestaat de helft van de chat uit hackusations (dunning-kruger effect). Ben bang dat deze berichten in chat het aantal gevallen met een dunning kruger effect alleen maar zal verhogen.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Misschien wel iets meer chatspam, maar ik denk niet dat het veelvuldig langs zal komen.
En met dat kleine beetje meer in de chat, krijg ik wel meer het idee dat fairfight inderdaad iets doet.

Al moet ik zeggen dat ik vanavond via de app een foto toegestuurd kreeg:
[GAME] *** FAIRFIGHT BANNED *<<spelersnaam>>* ***
En als ik nu op zijn Battlelog profiel kijk, zie ik niet staan dat hij gebanned is, en dat hij een kwartiertje geleden nog gespeeld heeft.
Dus dan denk ik weer van, wtf? Doet Fairfight nou wel of niet wat?

• NLsandman
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:43:
[...]

Zorgt imo alleen voor nog meer chatspam. Zou fijn zijn als het ook uit zou kunnen.
Is het trouwens een live feed van wat fairfight op dat moment doet (in alle BF4 games), is het serverspecifiek (je ziet alleen de bans van de spelers in jouw server) of is het net zoals bij punkbuster een archief wat alsmaar herhaald wordt?

Ik kom heel zelden een hacker tegen (caspianking en zijn alts zijn zowat de enige) maar elk potje dat ik speel bestaat de helft van de chat uit hackusations (dunning-kruger effect). Ben bang dat deze berichten in chat het aantal gevallen met een dunning kruger effect alleen maar zal verhogen.
Alleen wat er op de server gebeurt waar jij zit dus mocht je bv een gevoel hebben er klopt iets niet
aan iemand in je server en je ziet hem in eens gebanned worden dan heb je een bevestiging
dat je gevoel goed was en er idd wat aan cheaters gedaan wordt.

Hackusation blijf je gewoon houden zolang er nog idioten zijn die geloven dat dice een cheat api
heeft en dit onder de tafel aan cheat websites geeft.

http://battlelog.battlefi...ew/2979150494042805094/2/

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Doen ze toch nog wat aan balancing..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Schijnt dat er ook een lid van onze community een Fairfight ban heeft -O-
We kwamen er echter omdat het in de chat stond en een mede member er een screenshot van heeft gemaakt.
Nu blijf hij ontkennen dat hij iets heeft gebruik maar ja dat heeft Lance Armstrong ook 10 jaar gedaan maar ben wel benieuwd op welke grond hij bijv. een ban heeft gehad.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2mmcub9.jpg

Ook nog anders nieuws en dat is er dit weekend ook nog Final stand op CTE kan worden gespeeld.
FINAL STAND PRE-RELEASE: EXTENDED THROUGH WEEKEND, HANGAR 21 CTF TOMORROW SAT

Hangar 21 _/-\o_

Verwijderd

Op basis waarvan banned fairfight? Ik dacht dat fairfight alleen een kick uitdeelde als je op een verboden locatie bent (bv. de verdiepingen in locker C, zelf mogen meemaken)?

Ik zou ook niet denken dat fringilla aan het hacken was. Heel gemiddelde stats. BF4DB is ook clean.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik kijk eigenlijk wel uit naar de nieuwe DLC. 3/4 mappen staan me wel aan.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:51:
Op basis waarvan banned fairfight? Ik dacht dat fairfight alleen een kick uitdeelde als je op een verboden locatie bent (bv. de verdiepingen in locker C, zelf mogen meemaken)?
..
Volgens mij had ik ergens gelezen dat FairFight inderdaad kicked als je in een gebied komt waar je niet mag komen, maar alleen kick, niet ban.

Wat ik er van begrijp: ze zijn waarschijnlijk opzettelijk vaag wat FairFight exact doet om zo te voorkomen dat het snel doorgrond wordt door cheat programma makers. PunkBuster meer kijken of er allerlei tooltjes op je PC draaien en of je het spel lokaal aangepast heb, FairFight op de server kijkt meer naar stats, dus als je normaal 1 kill per minuut hebt en dan opeens een heel potje 100 kills per minuut en een accuracy met dat specifieke wapen zwaar boven gemiddeld etc, dan banned die (heel simpel gezegd, want hij kickt niet zomaar als je een potje opeens met je tanden in je keyboard speelt B) ).

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:51:

Ik zou ook niet denken dat fringilla aan het hacken was. Heel gemiddelde stats. BF4DB is ook clean.
Je hoeft maar één keer te spelen met een cheat en je bent erbij. Dus dat hij een jaar hackvrij heeft gespeeld is niet van belang.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

NLsandman schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:45:
[...]
Wat betekent dit, gebeurt als ik na een halve dag idle ben op onze server?

[UTC 09/11/2014 15:57:57.963] Engine/Game/Server/Core/Server.cpp(1249): "GameLoop": Info: The server is almost out of EntityBus network IDs. Connection (Id: 1) will be dropped, as it has 7366 queued messages.
[UTC 09/11/2014 15:57:57.963] Engine/Game/Server/Network/ServerConnection.cpp(1974): "GameLoop": Info: Kicking player NLsandman with reason: SecureReason_KickedOut reasonText:
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Game/Server/Network/ServerConnection.cpp(1974): "GameLoop": Info: Kicking player NLsandman with reason: SecureReason_KickedOut reasonText:
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/StreamManagers/Ghost/StreamManagerGhost.cpp(200): "GameLoop": Info: -- Deleting all ghosts --
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/StreamManagers/Ghost/StreamManagerGhost.cpp(226): "GameLoop": Info: -- Deleting done --
[UTC 09/11/2014 15:57:57.985] Engine/Network/Spike/Connection/ConnectionManager.cpp(363): "GameLoop": Info: ConnectionManager::deleteConnection(1)
Server heeft tekort aan interne adressen dus voert zijn opruim proces uit.

• NLsandman
beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:41:
We kwamen er echter omdat het in de chat stond en een mede member er een screenshot van heeft gemaakt.
Nu blijf hij ontkennen dat hij iets heeft gebruik maar ja dat heeft Lance Armstrong ook 10 jaar gedaan maar ben wel benieuwd op welke grond hij bijv. een ban heeft gehad.
[afbeelding]

Ook nog anders nieuws en dat is er dit weekend ook nog Final stand op CTE kan worden gespeeld.

Hangar 21 _/-\o_
Blijkbaar heeft hij dingen gedaan die niet kloppen, zijn accuracy op diverse wapens is vrij hoog, niet dat het niet kan maar het kan een waarschuwing hebben gegenereerd bij FF, hierdoor gaat een FF admin hem verder bekijken en kijkt naar telemetry, vb hij schiet iemand dood met 4 kogels op 200 meter, FF kan dan zien of hij bv een no recoil cheat gebruikt of no spread omdat ze de info van de kogel inslagen in de hit boxen hebben.

• Fonta
beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:41:
[afbeelding]

Hangar 21 _/-\o_
Zie mijn post Killerbeuker: Fonta in "[PC] Battlefield 4 - deel 3"
Die screenshot was voor zover ik weer rond 00:00 en toen ik rond 4 uur thuis kwam, was hij een kwartier daarvoor nog aan het spelen geweest.
Zijn bf4db stats zitten wat betreft accuracy wel aan de hoge kant.
Maar daarnaast zie ik op Battellog nog niet het dikke rode BANNED staan.
En inderdaad een reden erbij zou ook niet verkeerd zijn, simpelweg for hacking/glitching oid erbij zou nice zijn.

Edit: Nu heeft hij ook 2 uur geleden nog gespeeld.
Ik denk dat het een foutje van Fairfight is geweest, want gebanned is hij niet.
Misschien dat Fairfight de verkeerde naam liet zien?
Dat hebben we eerder gezien met de admin messages...

[ Voor 13% gewijzigd door Fonta op 13-09-2014 13:42 ]

Fonta schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:36:
[...]

Zie mijn post Killerbeuker: Fonta in "[PC] Battlefield 4 - deel 3"
Die screenshot was voor zover ik weer rond 00:00 en toen ik rond 4 uur thuis kwam, was hij een kwartier daarvoor nog aan het spelen geweest.
Zijn bf4db stats zitten wat betreft accuracy wel aan de hoge kant.
Maar daarnaast zie ik op Battellog nog niet het dikke rode BANNED staan.
En inderdaad een reden erbij zou ook niet verkeerd zijn, simpelweg for hacking/glitching oid erbij zou nice zijn.

Edit: Nu heeft hij ook 2 uur geleden nog gespeeld.
Ik denk dat het een foutje van Fairfight is geweest, want gebanned is hij niet.
Misschien dat Fairfight de verkeerde naam liet zien?
Dat hebben we eerder gezien met de admin messages...
Nee hoor hij word ongeveer elke keer naar 10 minuten spelen weer gekicked/gebanned heeft hij net zelf gezegd.
Hij is een type 3 ''geval'' en dat betekend ook dat zijn stats naar 1 week ook gereset worden.

• NLsandman
beuker19 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:16:
[...]

Nee hoor hij word ongeveer elke keer naar 10 minuten spelen weer gekicked/gebanned heeft hij net zelf gezegd.
Hij is een type 3 ''geval'' en dat betekend ook dat zijn stats naar 1 week ook gereset worden.
Hij heeft een week ban, als het goed is mag hij na 1 week weer spelen maar dan met stat reset.
Krijg het gevoel dat ze hem betrapt hebben op stat padden.
Als ze hem verdenken van het gebruik van cheats had hij eerst een level 2 ban gekregen indien
het nog niet helemaal duidelijk is en een perm ban als het wel heel erg obvious is.

• Fonta
Aha duidelijk, tenminste in zoverre dat we nooit met 100% zekerheid zullen weten waarom.
Er zal in ieder geval iets zijn, daar ze vanuit DICE verklaard hebben alleen bij 100% zekerheid bans uit te delen.

"Our policy on banning cheaters is very strict – we only ban a player if there’s evidence that he or she is in fact cheating as we don’t want any false positives. I’m not saying that no evidence = no cheating, it’s just that we can’t ban anyone if there’s no solid evidence of it. Suspect players are being monitored a bit closer, and we look for other ways to prove their guilt."
bron: http://battlelog.battlefi...ating-on-the-battlefield/

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:31

Koekfabriek

King Billy on the wall

Fonta schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:06:
Aha duidelijk, tenminste in zoverre dat we nooit met 100% zekerheid zullen weten waarom.
Er zal in ieder geval iets zijn, daar ze vanuit DICE verklaard hebben alleen bij 100% zekerheid bans uit te delen.

"Our policy on banning cheaters is very strict – we only ban a player if there’s evidence that he or she is in fact cheating as we don’t want any false positives. I’m not saying that no evidence = no cheating, it’s just that we can’t ban anyone if there’s no solid evidence of it. Suspect players are being monitored a bit closer, and we look for other ways to prove their guilt."
Ze claimen nooit een false positive te hebben maar ik weet uit ervaring dat dat wel gebeurd. Vriend waar ik altijd mee speel is twee keer ''gepakt'' op stat padding. Hij is een erg goede speler vaak sicke scores en taped zijn gameplay voor montages. EA weigerde een verklaring te geven waarom hij gebanned was en zij alleen dat het terecht was, daarnaast weigerde ze zijn gameplay te zien en zijn argumenten aan te horen. Later kwamen we erachter dat de bans altijd kwamen nadat wij in een lege server bezig waren geweest met cinnematics voor zijn montages. Zijn pc plus laptop op twee verschillende origin accounts (eentje om te ''filmen'' de andere om te spelen). Vrij knullig als je account gereset wordt omdat we bezig zijn geweest met cinnematics.

• NLsandman
Fonta schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:06:

If you've received any of the following FairFight messages, your Battlfield 4 account has been found to be in violation of our Terms of Service:
You were kicked by FairFight. Stated reason: Banned Code #J8Ytk2
We have permanently blocked your access to the online gameplay portion of Battlefield 4.

You were kicked by FairFight. Stated reason: 24 Hour Suspension - LvL2 Monitoring Active #K98L9
We have temporarily blocked your access to the online gameplay portion of Battlefield 4 for 24 hours and your stats have been reset.

You were kicked by FairFight. Stated reason: 24 Hour Suspension - LvL2 Monitoring Active #UyTrG2
We have temporarily blocked your access to the online gameplay portion of Battlefield 4 for 24 hours and your stats have been reset.

You were kicked by FairFight. Stated reason: Restricted Area
You have been kicked from a server for entering an area not designed for players by using an exploit in the terrain. We have taken no further action at this time however please note that continual use of this type of exploit may lead to sanctions being taken against your account.

You were kicked by FairFight. Stated reason: 1 Week Suspension - LvL3 Monitoring Active #UYt8E5
We have temporarily blocked your access to the online gameplay portion of Battlefield 4 for 1 week (168 hours) and your stats have been reset.
Koekfabriek schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:18:
[...]

Later kwamen we erachter dat de bans altijd kwamen nadat wij in een lege server bezig waren geweest met cinnematics voor zijn montages. Zijn pc plus laptop op twee verschillende origin accounts (eentje om te ''filmen'' de andere om te spelen). Vrij knullig als je account gereset wordt omdat we bezig zijn geweest met cinnematics.
Doe dat nooit op een ranked server, als je een non ranked had gebruikt was er niets aan de hand geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 13-09-2014 15:24 ]

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
Als ik CTE vanavond download, hoe groot is dat dan? Volgens mij kan ik beter heel BF4 eraf gooien en alleen nog maar cte gaan spelen..

• Fonta
CTE is 14GB.

@koekfabriek
Als jullie eens een keer een server nodig hebben om te filmen dan kunnen jullie altijd even contact met mij opnemen. Dan kan ik 1 van onze servers wel op private zetten.
Maar als ik het goed begrijp is dus in het geval van Fringilla-X wel de op 1 na zwaarste straf dan.
Het lijkt mij dan dat er wel iets meer is gebeurd dan bijv. alleen 1 keer op een flagrun server te hebben gespeeld.
Maar het zou wel prettig zijn om bijv. van Stewie/Fairfight/EA/DICE te horen voor welke vergrijpen er bepaalde bans worden uitgedeeld omdat het nu wel moeilijk is na te gaan of je nog met zo'n iemand wil samenspelen.
Kijk speelt iemand op een flagrun server of komt hij een keer op het dak van Metro heb ik daar geen problemen mee maar als er iemand al een ESP hack of alleen maar een No-recoil/spead cheat heeft is dat voor mij genoeg om nooit meer met hem die game te spelen.
Jovas schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:48:
Als ik CTE vanavond download, hoe groot is dat dan? Volgens mij kan ik beter heel BF4 eraf gooien en alleen nog maar cte gaan spelen..
We weten nog niet wat er gebeurd als de FS maps niet meer in de CTE zitten.
Al denk ik wanneer de nieuwe maps niet meer speelbaar zijn bijna iedereen weer gewoon BF4 gaat spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 13-09-2014 16:43 ]

• D4NG3R
Jovas schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:48:
CTE is 14GB maar maakt gebruik van assets van BF4 (24GB+ ?). Afaik is de CTE niet te spelen zonder de reguliere installatie, maar ik kan het fout hebben.

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.