Angelo NL / Global Cargo VTC
Dit vond ik persoonlijk ook de grootste tegenvaller.Pykow schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:15:
Toch raar van Activision om de game niet speelbaar te maken op Firstlook 2014.
na de "Flop" van Ghost, moeten ze toch wel wat meer aandacht besteden aan hun marketing.
Nu de game over een maand uitkomt had ik zeker verwacht hier wel iets van terug te zien.
Het enige van AW wat ik terugvond was het Shirt dat ik gewonnen had

Verwijderd
DENNIS THE ACTIVE CAMPER.
Volgens mij ben jij de enige hierinVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:40:
Ik heb anders al 9 maanden plezier in Ghosts , de meeste weten waarom :
DENNIS THE ACTIVE CAMPER.
Ik hoop serieus dat de PC versie van CoD AW enigszins ok is. De standaard dingen zoals dedicated servers, server browser en dergelijke verwacht ik allang niet meer. Zal wel weer alleen match making gedoe bevatten zoals op consoles.... Je zou verwachten aangezien de "next gen" consoles gebaseerd zijn op x86 architectuur dat de PC versie ook enigszins ok zou moeten zijn. We zullen het zien
The first casualty in war is always the truth...
Ja hoorJumpiefox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:14:
weet er iemand of de Digital pro edition ook in NL te koop is? Zie die namelijk niet in de store?
http://store.steampowered.com/app/209650/ en via Kinguin kan je CoD: AW Day Zero edition+ Digital Pro Steam gift samen voor 66 euro krijgen i.p.v. 99 euro via Steam
Voor PC of Xbox One?Jumpiefox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:14:
weet er iemand of de Digital pro edition ook in NL te koop is? Zie die namelijk niet in de store?
Zit zelf te twijfelen tussen Digital pro edition en Day Zero Digital versie
Enige verschil is de season pass die erbij zit en wat weapon skins toch?
maar waar ik bang voor ben is dat ik dingen mis uit de day zero versie want die zie ik niet terugkomen, of stapelt he zeg maar?
Er is alleen maar een Digital Pro edition voor pc volgens mij, aangezien de PS4 en XB1 een Atlas (Pro) edition hebben ipv Digital Pro edition.wimpie007 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:13:
[...]
Voor PC of Xbox One?
Zit zelf te twijfelen tussen Digital pro edition en Day Zero Digital versie
Enige verschil is de season pass die erbij zit en wat weapon skins toch?
maar waar ik bang voor ben is dat ik dingen mis uit de day zero versie want die zie ik niet terugkomen, of stapelt he zeg maar?
Zo noemen het ze het in ieder geval, is wel de Atlas Content inderdaad:falcon123 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:
[...]
Er is alleen maar een Digital Pro edition voor pc volgens mij, aangezien de PS4 en XB1 een Atlas (Pro) edition hebben ipv Digital Pro edition.
http://news.xbox.com/2014/10/games-cod-advanced-warfare-popd
Thanks man!falcon123 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:38:
[...]
Ja hoor![]()
http://store.steampowered.com/app/209650/ en via Kinguin kan je CoD: AW Day Zero edition+ Digital Pro Steam gift samen voor 66 euro krijgen i.p.v. 99 euro via SteamKinguin is wel gewoon te vertrouwen hoor.
Maar bedoelde eigenlijk voor de PS4. Wat mates op PSN uit de VS kunnen die wel gewoon in de PSN store kopen maar die optie krijg ik niet te zien.
Verwijderd
Bron : http://www.psx-sense.nl/1...of-duty-advanced-warfare/
Volgens mij kan dit volgens mij ook alleen in US inderdaad.Jumpiefox schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:57:
[...]
Thanks man!
Maar bedoelde eigenlijk voor de PS4. Wat mates op PSN uit de VS kunnen die wel gewoon in de PSN store kopen maar die optie krijg ik niet te zien.
In de NL PSN store zie ik ook niets van een digital pro of iets dergelijks, maar op de US gamestop pagina wel.
Een mate in de US de Digital pro edition voor mij laten kopen via Amazon.com, je krijgt dan een code die je kan redeemen. Die redeemen op een nieuwe account op de Ps4 met als woon plaats NY ofzo en met die accoutn je PS4 als main maken. Problem solved. 77Euro voor de digital pro edition.
Nu zag ik dat G2A een russische key wordt aangeboden voor 13,89 euro, dit is echt bijzonder goedkoop voor een AAA spel. Ik lees alleen allemaal verschilende mixed stories over wel of niet gebanned worden voor dit acties.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?
G2A RU CoD AW link
Ik denk dat dit jaar de koffie-juffrouw de port naar de PC heeft geplakt.
Het gaat zoals gewoonlijk :
1. Geen FOV slider (heerlijk spelen met fov 65)
2. Geen dedicated servers (5x host-migration per match)
3. Hackers all over the place.
4. Veel lag.
5. Oh, toch een FOV slider na 4 maanden
6. Jankende pubers met 20 redbulls op.
Als iemand denkt dat dit onzin is "keep on dreaming"
Sledgehammer games zei vrijdag dat ze die avond de minimum specs zouden posten, maar volgens mij hebben ze er een beetje moeite mee, aangezien er nog steeds niets is gepost(op de steam pagina van CoD AW). Om het nog mooier te maken ze hebben juist meer verwijderd dan toegevoegd.
Nu staat er dat je alleen Windows + DX11 nodig hebt en daarvoor stond het aantal RAM er ook nog.
https://twitter.com/SHGames/status/523316679531442177
Verwijderd
http://www.psx-sense.nl/1...servers-en-companion-app/
Alleen nog niet duidelijk welke platforms dit zullen supporten.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:08:
Call of Duty: Advanced Warfare krijgt dedicated servers en companion app :
http://www.psx-sense.nl/1...servers-en-companion-app/
Ik ga er van uit dat de support voor PC en waarschijnlijk PS4 en Xbox One zal zijn. Daarnaast zou het ook gewoon weer zo'n hybrid variant kunnen zijn.
Vorig jaar met Ghost hadden ze ook dedicated servers aangekondigd, en het werd gewoon matchmaking peer-to-peer.
Ik zie nu precies weer hetzelfde verhaaltje staan op internet.
[ Voor 42% gewijzigd door RoaDHouse op 19-10-2014 23:53 ]
Toch ben ik zeer benieuwd naar AW en wacht met spanning op reviews en feedback.
Ik ben nog gewoon op zoek naar een leuke shooter. Battlefield trekt me absoluut niet, want ik haat voertuigen. Titanfall viel me toch tegen en Ghosts was het ook niet.
Dus ik speel nog veel Black Ops 2, maar verveelt ondertussen ook wel.
Er is in mijn ogen gewoon geen goed alternatief.
Scheelt dat er in BF4 geen game modes als TDM , Domination en Chain link zitten die 100% op infantry gefocust zijnsteel123 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:44:
Heb nog geen pre-order besteld en ga ik ook zeker niet doen.
Toch ben ik zeer benieuwd naar AW en wacht met spanning op reviews en feedback.
Ik ben nog gewoon op zoek naar een leuke shooter. Battlefield trekt me absoluut niet, want ik haat voertuigen. Titanfall viel me toch tegen en Ghosts was het ook niet.
Dus ik speel nog veel Black Ops 2, maar verveelt ondertussen ook wel.
Er is in mijn ogen gewoon geen goed alternatief.

Kijk BF4 en CoD zijn niet te vergelijken maar om nu als reden te geven dat er in BF4 voertuigen zitten is complete onzin.
Maar ik ben bang dat de PC versie van AW echt een drama gaat worden want nu 2 weken voor de release en nog steeds geen nieuws
Verder ben ik bang naar het zie van heel veel filmpjes op YT dat dit eigenlijk gewoon BO3 is en ook gewoon zo speelt met als enig verschil de dubble jump want de rest gaat niet zo veel gebruikt worden denk ik op misschien de extra health exo ability na.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Kan alleen maar commenten op BF3 en CoD. TDM speel ik nooit, niet bij CoD en dus ook niet bij BF. Ik heb heel veel de CQB uitbreiding gespeeld met domination bij BF3. En ook nog redelijk veel Rush. Vooral rush was echt leuk, maar de non tank maps waren er niet veel. Dus gaat toch vervelen op een gegeven moment. Ben tot colonel 20 gegaan, dus wel aardig wat tijd ingestoken.beuker19 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:23:
Scheelt dat er in BF4 geen game modes als TDM , Domination en Chain link zitten die 100% op infantry gefocust zijn![]()
Kijk BF4 en CoD zijn niet te vergelijken maar om nu als reden te geven dat er in BF4 voertuigen zitten is complete onzin.
Ik vind het best leuk als er een tank rondrijd en om die te slopen of er omheen te bewegen. Maar ik zal er zelf toch nooit in gaan zitten. In geen enkel voertuig. En dat is wel het grootste selling point van BF. Ruim 80% van de game vind ik niks en doe ik niks mee. Dus ja veruit de voornaamste reden dat ik BF niks vind zijn de voertuigen.
[ Voor 3% gewijzigd door steel123 op 20-10-2014 09:46 ]
Ik denk dat de dash meer succesvol gebruikt gaat worden dan de double jump, in ieder geval door goede spelers. Instant om een hoek 'sprinten' of juist in cover gaan achter een hoek ala Hawken? Vrij interessant.beuker19 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:23:
Verder ben ik bang naar het zie van heel veel filmpjes op YT dat dit eigenlijk gewoon BO3 is en ook gewoon zo speelt met als enig verschil de dubble jump want de rest gaat niet zo veel gebruikt worden denk ik op misschien de extra health exo ability na.
De mindere spelers zullen in misschien wel wat meer de double jump gebruiken om op een dakje te gaan zitten campen. Zie je ook wel een beetje in Titanfall en daar is het lang niet altijd de winnende strategie.
De rest van je post is meer voor het BF vs CoD topic die nog steeds open is volgens mij.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik ben van plan om CoD AW voor de PC te halen (shooters op een console is een NO GO voor mij)
Denken jullie dat het verstandig is om het spel gelijk te halen of eerst ff te wachten? dit is namelijk een new company die COD heeft gemaakt dus ik weet het nog niet..
Verwijderd
Misschien even de reviews en gameplay fimpjes afwachten?Msi92 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:20:
Mede Tweakers,
Ik ben van plan om CoD AW voor de PC te halen (shooters op een console is een NO GO voor mij)
Denken jullie dat het verstandig is om het spel gelijk te halen of eerst ff te wachten? dit is namelijk een new company die COD heeft gemaakt dus ik weet het nog niet..
OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD PhenomTM II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTS 450 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 5870 @ 1GB or better DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible
Vergeleken met Call of Duty: Ghosts vereist het niet veel meer. Enkel een iets betere processor en het vereist wat meer ruimte op je HDD.
Hopen dat dat ook echt zo is, want Ghosts vind ik al belachelijk zwaar voor de graphics die je krijgt?RoaDHouse schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:24:
Systeem-eisen voor de PC
Processor: Intel® CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD PhenomTM II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTS 450 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 5870 @ 1GB or better DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX-compatible
Vergeleken met Call of Duty: Ghosts vereist het niet veel meer. Enkel een iets betere processor en het vereist wat meer ruimte op je HDD.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Ghosts was audiovisueel OK en ik hoop dat het audiovisueel met Advanced Warfare nog beter gaat worden.
De 3de kan ik al gaan spelen geloof ik , zelfs met 24 uur Double XP.
Ben sowieso niet van plan hem al te kopen voordat er reviews online zijn. Ben aardig sceptisch, maar kijk wel weer uit naar een CoD shooter. Vermaak me nu met BF4, maar dat is toch anders.
Ik heb 'm inmiddels ge-pre-ordered via Power Unlimited.ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:52:
[...]
Niks in de tekst verwijst naar een day zero editie. Kijk ik echter naar het plaatje dan zie ik wel een afbeelding van een hoesje met 'day zero' erop.
Mocht je het heel belangrijk vinden zou ik even mailen/bellen.
Advertentie / site is inmiddels schijnbaar aangepast, er staat nu:
Je ontvangt de volledige game op 3 november, dus één dag voor de officiële release, per pakketpost in huis.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Je kan er echt geen buil aan vallen als je t spel bij release koopt, zolang je maar weet wat CoD biedt. Alle CoD's tot nu toe waren prima games, zowel SP als MP.Msi92 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:20:
Mede Tweakers,
Alleen niet gaan huilen als het spel geen BF5 is, hè...
Ik neem aan dat je een grapje maakt, volgens mij heb je het niet op de pc gespeeld dan.SqueakyClean schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Je kan er echt geen buil aan vallen als je t spel bij release koopt, zolang je maar weet wat CoD biedt. Alle CoD's tot nu toe waren prima games, zowel SP als MP.
Zucht... ik heb elk BF/COD game dus wat wil je hiermee zeggen?SqueakyClean schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Je kan er echt geen buil aan vallen als je t spel bij release koopt, zolang je maar weet wat CoD biedt. Alle CoD's tot nu toe waren prima games, zowel SP als MP.
Anyway ik denk niet dat jij COD op de PC speelt. nog nooit problemen gehad bij COD at release? yeahh right..
oude post maar misschien ben je er nog:Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:14:
Moet je even kijken, kun je oppiken voor een paar euro, 2 of 5 idk, speel het nog steeds, online, heel veel nederlanders, een community van nog plus minus 300 man, die het actief doen, veel Clans, euro, Creative etc.
Ik raad het aan voor iedereen!
@coolisruben wat zijn jouw lievelingsmappen dan? Ik heb geen DLC, vind het een beetje prijzig, dus vertel maar.
Welke naam gebruik je in cod1, speel het namelijk ook nog dagelijks. CoD 1, 2 en 4 zijn voorbeeld games voor nieuwere titels, nog nooit zulke goeie games gespeeld. Geen perks, killstreaks en andere rotzooi (m.u.v. 4).
[ Voor 3% gewijzigd door reletivity op 20-10-2014 14:06 ]
Ghosts was uitermate ruk geprogammeerd.DennusB schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
Hopen dat dat ook echt zo is, want Ghosts vind ik al belachelijk zwaar voor de graphics die je krijgt?
Dat spel draaide op een GTX560Ti iig als stront, terwijl veel mooiere games probleemloos liepen.
En weer 6GB RAM nodig? Voor wat?
Die lekker verwoestbare omgevingen? De physics? De AI? De hoge resolutie textures

De Modern Warfare reeks had iig geen belachelijke eisen voor de sub-graphics. Nu weten ze sub-graphics te produceren én hoge systeemseisen te stellen

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Vraag me wel af waarom?
Wat is het verschil?
In de folder staat dat de release 4-11 is maar bij mediamarkt al verkrijgbaar vanaf 3-11, is dit dan ook zonder pre-order? Vind het een beetje aparte communicatie.
http://www.mediamarkt.nl/...uty-advanced-warfare.html
IS iedereen cod moe? Nu ineens wel? Ghost vond ik persoonlijk 3 x niks. deze spreekt me wel weer erg aan. Genoeg vernieuwing, maar iedereen wacht af, of er is gewoon echt geen interesse meer.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Die game is door velen zo slecht ontvangen en slecht bevallen ( waaronder door mij op de xb360) dat iedereen op dit moment de kat uit de boom kijkt en eens even afwacht met gemiddeld 60 euro stuk te slaan op de zoveelste COD.
Just my 2 cents
In de X1 store (US) is hij 60$ en komt het ongeveer uit op 43 euro.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:42:
Ik denk dat iedereen een hele bittere nasmaak heeft na de "instant buy" die Ghosts nog was.
Die game is door velen zo slecht ontvangen en slecht bevallen ( waaronder door mij op de xb360) dat iedereen op dit moment de kat uit de boom kijkt en eens even afwacht met gemiddeld 60 euro stuk te slaan op de zoveelste COD.
Just my 2 cents
De enige reden dat ik hem al aangeschaft heb is omdat ik hier maar 15Mbit kan krijgen en het anders té lang duurde om die 44Gb binnen te halen op de dag zelf.
Ben wel benieuwd wanneer ik kan spelen, op de X1 staat "Available on 11/3".
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
De AI voor de vissen vraagt om 3GB ram, de andere 3GB ram is voor de rest van het spelJeroenneman schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:07:
[...]
Ghosts was uitermate ruk geprogammeerd.
Dat spel draaide op een GTX560Ti iig als stront, terwijl veel mooiere games probleemloos liepen.
En weer 6GB RAM nodig? Voor wat?
Die lekker verwoestbare omgevingen? De physics? De AI? De hoge resolutie textures?
De Modern Warfare reeks had iig geen belachelijke eisen voor de sub-graphics. Nu weten ze sub-graphics te produceren én hoge systeemseisen te stellen
Ik ga hem wel downloaden denk ik en dan even de 6 uur durende singleplayer spelen (zo lang duren ze allemaal, dus deze zal ook wel niet veel langer zijn), met de multiplayer ben ik al sinds CoD BO klaar. MW2 was top met de MP, maar daarna ging het echt bergafwaards.
Niet te filmen dat elk jaar weer deze discussie over de Fov moet komen. Of is het ras PC-gamer uitgestorven en zit ik als enige nog met een muis en toetsenbord.
Het kan ook zijn dat de jongeren met alle genots-middelen van tegenwoordig het vershil niet eens zien.
Blijkbaar is de steam pagina geupdate en is het volgende toegevoegdRoaDHouse schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:33:
Ik ben alleen bereid de game te kopen als er Dedicated servers en een Fov-changer inzit. Heb echt geen zin om met een Fov van 65 te gaan spelen.
Niet te filmen dat elk jaar weer deze discussie over de Fov moet komen. Of is het ras PC-gamer uitgestorven en zit ik als enige nog met een muis en toetsenbord.
Het kan ook zijn dat de jongeren met alle genots-middelen van tegenwoordig het vershil niet eens zien.
http://charlieintel.com/2...dvanced-warfare-revealed/Additional Notes: Field of View ranges from 65°-90°
http://www.reddit.com/r/C...m72/fov_slider_confirmed/
[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 21-10-2014 00:24 ]
Nice als het waar isfalcon123 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:19:
[...]
Blijkbaar is de steam pagina geupdate en is het volgende toegevoegd![]()
[...]
http://charlieintel.com/2...dvanced-warfare-revealed/
http://www.reddit.com/r/C...m72/fov_slider_confirmed/
Kriebelt wel iets, maar wacht de eerste review wel af.
Misschien wil iemand hem wel ruilen tegen mijn Destiny
Bij mij precies hetzelfde, heb de laatste twee call of duty's zelfs overgeslagen, maar ben wel benieuwd naar deze. In eerste instantie toen ik hoorde van de 'futuristische' insteek van de nieuwe cod, dacht ik dit wordt helemaal niks maar nu ik meer heb gezien wordt ik toch al iets enthousiaster.baronruud schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:12:
Ik heb ghost gelukkig overgeslagen. Maar alle andere cods gespeeld.
Kriebelt wel iets, maar wacht de eerste review wel af.
Misschien wil iemand hem wel ruilen tegen mijn Destiny
In de tussentijd ook Battlefield gespeeld, maar cod ligt mij denk ik toch meer. Bij cod is het gewoon lekker dat de instap veel makkelijker is, je kan eigenlijk al vrij snel mee en hoeft er niet eerst uren en uren in te steken, ook de snelle actie blijft altijd leuk. Laatste jaren staan ze echter wat stil en hebben wat verkeerde keuzes gemaakt.
[ Voor 18% gewijzigd door Matedeor op 21-10-2014 10:42 ]
Verwijderd
Morgen pre-order in de aanbieding bij Wehkamp
PSN: breminem
Nou,, wat een actie.breminem schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:32:
Voor wie nog gaat pre-orderen (of twijfelt vanwege de prijs):
Morgen pre-order in de aanbieding bij Wehkamp
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Media Markt Almere 3 november 00.00 uur
Media Markt Alphen aan den Rijn 3 november 00.00 uur
Media Markt Amersfoort 3 november 07.00 uur
Media Markt Amsterdam Noord 3 november 00.00 uur
Media Markt Apeldoorn 3 november 00.00 uur
Media Markt Bergen op Zoom 3 november 00.00 uur
Media Markt Cruquius 3 november 08.00 uur
Media Markt Leeuwarden 3 november 08.00 uur
Media Markt Middelburg 3 november 08.00 uur
Media Markt Nieuwegein 3 november 07.00 uur
Media Markt Roermond 3 november 00.00 uur
Media Markt Rotterdam Alexandrium 3 november 08.00 uur
Media Markt Rotterdam Bijerlandselaan 3 november 08.00 uur
Media Markt Rotterdam Centrum 3 november 08.00 uur
Media Markt Venlo 3 november 00.00 uur
Ga het ook doen,Destiny begint saai te worden.ShininNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:41:
Gisteren maar bij Gamemania Destiny voor de PS4 ingeruild en gebruik gemaakt van hun inruil-preorder actie. 19 euro voor de PS4 day 0 editie is geen slechte deal en Destiny is ondertussen ook alweer saai geworden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Alleen pre-orders?Msi92 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:39:
SPECIALE OPENINGSTIJDEN
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
het blijft wehkamp, dus dat zou zo maar eens day 3 kunnen wordenbaronruud schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:38:
Toch ff besteld, 52.50 voor day one versie is niet verkeerd
Altijd alles op tijd van hun gehad. Zijn goeie klant. En de PS4 had ik ook op de dag dat die overal in Nederland te koop was.shoombak schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:41:
[...]
het blijft wehkamp, dus dat zou zo maar eens day 3 kunnen worden
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 22-10-2014 08:57 ]
Verwijderd
Kijk ik 20 minuten gameplay en begint het toch weer te jeuken....
Ziet er stiekem best vermakelijk uit.
Al schrik ik wel van de 43gb afgerond die hij nodig heeft als installatie.
Had zelf even op Gamescom kunnen spelen en ondanks mijn vele noob-acties, voelde het spel wel heel erg fun aan!
psn: HertogJack
Opzich wel grappig om te zien
Filmpje niet gekeken, maar die TmarTn wordt betaald om cod te promoten.falcon123 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:44:
Die TmarTn(Youtuber) kreeg een uitnodiging voor een studio rondleiding bij Sledgehammer games:
[video]
Opzich wel grappig om te zien
Zijn hele YouTube kanaal is 1 en al cod propaganda
Msi92 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:39:
SPECIALE OPENINGSTIJDEN
Zou ik niet vanuit gaan. Ik had een paar jaar terug bij de Mediamarkt MW3 in de speciale uitvoering, met bonussen gepre-ordered, was toen naar de nachtrelease gegaan en toen werd mij verteld dat die pre-order alleen maar overdag kon worden opgehaald
Ik zag wel deze: http://www.yourgamezone.n...tion=ViewProductViaPortal
Maar 3 november is een maandag, ik las weer op andere sites dat het toch pas op 4 november geleverd wordt en 3 november uitsluitend voor afhalen in winkels is. Iemand daar meer info over want ik zou deze versie wel willen halen namelijk.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Op gamedumper staat dat ze hem zondags aanbieden.... hoe ze dat gaan doen is mij een raadsel maar ok, daar word hij wel maandags geleverd blijkbaar http://www.gamedumper.nl/Vrijdag schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:14:
[...]
[...]
Zou ik niet vanuit gaan. Ik had een paar jaar terug bij de Mediamarkt MW3 in de speciale uitvoering, met bonussen gepre-ordered, was toen naar de nachtrelease gegaan en toen werd mij verteld dat die pre-order alleen maar overdag kon worden opgehaaldEn toen bleek later dat die versie zelfs was uitverkocht
Ik zag wel deze: http://www.yourgamezone.n...tion=ViewProductViaPortal
Maar 3 november is een maandag, ik las weer op andere sites dat het toch pas op 4 november geleverd wordt en 3 november uitsluitend voor afhalen in winkels is. Iemand daar meer info over want ik zou deze versie wel willen halen namelijk.
En nog ff wat lekkere gameplay
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 10:55 ]
En dan niet eens aan (goede) disclosure doen. Tsk tsk!baronruud schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:47:
[...]
Filmpje niet gekeken, maar die TmarTn wordt betaald om cod te promoten.
Zijn hele YouTube kanaal is 1 en al cod propaganda
Verder komt gun game terug. FoV instellingen voor de pc versie, War en Hardpoint terug als gamemode, league play. Sledgehammer goed afgekeken bij Treyarch? Hopelijk ook hun PC team geleend.

Wie zegt dat er een FOV slider inkomt, zal toch eerst de bevestiging van Sledgehammer zelf willenGundogan schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:35:
[...]
En dan niet eens aan (goede) disclosure doen. Tsk tsk!
Verder komt gun game terug. FoV instellingen voor de pc versie, War en Hardpoint terug als gamemode, league play. Sledgehammer goed afgekeken bij Treyarch? Hopelijk ook hun PC team geleend.
hebben.
Ik geloof er nog steeds niet in.
Slider, console command, config edit. Maakt niet uit. Als het bij je systeemeisen op Steam vermeld wordt, 'moet' je het wel leveren. Tenzij ze wel erg zielig gaan doen en het er niet instoppen (na het nog zelf te hebben toegevoegd aan de systeemeisen als update), reprimande van Steam riskeren, het daarna van de systeemeisen verwijderen en dan 'oeps, foutje!' zeggen.RoaDHouse schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Wie zegt dat er een FOV slider inkomt, zal toch eerst de bevestiging van Sledgehammer zelf willen
hebben.
Ik geloof er nog steeds niet in.
Als laatste redmiddel zal er wel op dag 1 of 2 wel een programmaatje komen om het buiten de game om te doen als het daar niet mogelijk is.
Hoop alleen dat het niet te veel als Titanfall aanvoelt. En dan bedoel ik met name dat tegenstanders je van 100en verschillende plaatsen ineens kunnen killen door die toegevoegde verticality.
Na Ghosts ben ik toch ietwat voorzichtig, maar eerlijk is eerlijk. Er is gewoon geen viable alternatief.
http://store.steampowered.com/app/209650/RECOMMENDED:
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 @ 4GB
DirectX: Version 11
Sound Card: 100% DirectX 9.0c Compatible 16-bit
Additional Notes: Field of View ranges from 65°-90°.
http://www.reddit.com/r/C...pc_requirements_released/
Specs komen behoorlijk overeen met die van Ghosts...
Dezelfde GPU alleen iets nieuwere CPU en 15GB meer schijfruimte.
Ik ben benieuwd naar de performance...
[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 23-10-2014 17:54 ]
Ook wel interessant, scheelt alleen wel een paar euroVerwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:53:
[...]
Op gamedumper staat dat ze hem zondags aanbieden.... hoe ze dat gaan doen is mij een raadsel maar ok, daar word hij wel maandags geleverd blijkbaar http://www.gamedumper.nl/
En nog ff wat lekkere gameplaybegint toch echt te kriebelen nu!!
[video]
Gameplayfilmpje doet mij trouwens ontzettend denken aan UT en Quake, lijkt me best lekker spelen. De snelheid van oldskool shooters maar dan met ballistische wapens.
[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 24-10-2014 11:20 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ben zelf ook begonnen met CoD1 en daarna CoD2 op hoog niveau gespeeld, toernooien nationaal/internationaal en via clanbase (pc)reletivity schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
oude post maar misschien ben je er nog:
Welke naam gebruik je in cod1, speel het namelijk ook nog dagelijks. CoD 1, 2 en 4 zijn voorbeeld games voor nieuwere titels, nog nooit zulke goeie games gespeeld. Geen perks, killstreaks en andere rotzooi (m.u.v. 4).
Toen ik daar op uitgekeken was, nouja niet echt uitgekeken, maar grafisch begon het spel behoorlijk achter te lopen.
Ben ik overgestapt naar CoD MW2.
De multiplayer gameplay van Advanced Warfare wordt ik niet echt warm of koud van. Ik mis de 1 op 1 gevechten die je bijvoorbeeld had met de Kar98k in CoD2. Vereist toch wat meer aiming skills als je het mij vraagt.
Kwam net nog een leuke map tegen die jullie misschien wel kennen
Oké Oké nog 1 dan.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k-y6NoXXlPY]
[ Voor 3% gewijzigd door Liber8 op 25-10-2014 10:53 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Harbor. Uren aan besteed om alle nade spots en trows goed te krijgen als team (kut chokepoint mapLiber8 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:45:
Kwam net nog een leuke map tegen die jullie misschien wel kennenjeugdsentimentje.
[video]
In Advanced Warfare heb je volgens mij weer unscoped/iron sight sniper rifles zoals de Ballista in BO2. Niet zo super effectief meer met al die no recoil assault rifles en SMG's, maar wel leuk.
Haha inderdaad.Gundogan schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Harbor. Uren aan besteed om alle nade spots en trows goed te krijgen als team (kut chokepoint map). CoD 2 is nog wel te spelen tegenwoordig en zo aftands ziet het er ook weer niet uit.
In Advanced Warfare heb je volgens mij weer unscoped/iron sight sniper rifles zoals de Ballista in BO2. Niet zo super effectief meer met al die no recoil assault rifles en SMG's, maar wel leuk.
Waarom begint het bij mij meer te kriebelen om CoD2 weer eens te installeren ipv Advanced Warfare te kopen
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Haha ik ook!Liber8 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Haha inderdaad.Speelde vaak toujane rifles only.
![]()
Waarom begint het bij mij meer te kriebelen om CoD2 weer eens te installeren ipv Advanced Warfare te kopen
De recommended valt opzich wel mee. Ik vind alleen die 760 met 4GB een zorg. Waarom 4 GB als we als voorbeeld de 780 pakken die 3GB heeft.falcon123 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:47:
De recommended specs zijn nu ook op de steam pagina geplaatst:
[...]
http://store.steampowered.com/app/209650/
http://www.reddit.com/r/C...pc_requirements_released/
Specs komen behoorlijk overeen met die van Ghosts...
Dezelfde GPU alleen iets nieuwere CPU en 15GB meer schijfruimte.
Ik ben benieuwd naar de performance...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ben ik de enige die de gameplay van de latere Call of Duty's minder vindt of was CoD2 gewoon goed in elkaar gezet.
Ligt het aan de maps misschien.?
http://www.twitch.tv/anfuny29
[ Voor 2% gewijzigd door falcon123 op 26-10-2014 14:30 . Reden: Inmiddels banned @ Twitch ^^ ]
Voor mij ligt het aan de killstreaks. Ook al ben ik aan het ownen en heb ik een kd van 3 bijv in een game, als ik dood ga door onzin die ik nooit kan dodgen hoe goed ik ook word is frustrerend.Liber8 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Ben ik de enige die de gameplay van de latere Call of Duty's minder vindt of was CoD2 gewoon goed in elkaar gezet.
Ligt het aan de maps misschien.?
CoD2 had dit ook een beetje met de spawns, soms was je spawn zo brak en ging je gelijk dood weer.
CoD4 voegde de airstrike en chopper toe, maar die kwamen nog niet zo vaak voor (omdat je killstreak niet opnieuw begon als je niet dood ging). Spawnen in een airstrike is irritant. Maar het viel nog wel mee in CoD4. De games daarna had je de hardline perk en meer killstreaks en werd het allemaal een stuk irritanter.
CoD4 is de laatste CoD game die ik echt veel heb gespeeld, MW3 ook nog wel wat met vrienden, maar MW2 / black ops en zeker ghosts heel weinig.
Eerlijk gezegd mis ik de WW2 setting ook wel een beetje.
Verwijderd
Je hebt ook perks tegen killstreaks , bijvoorbeeld in Ghosts gebruikte ik veel Blind Eye ,
dus van de helft van de killstreaks had ik geen last meer , het heft elkaar een beetje op.
Kan er vrij weinig over vinden
Verwijderd
Wat moet er bekend worden gemaakt?DervishD schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:13:
Een week te gaan en nog steeds is er helemaal niets bekend over de PS4 en PC versies. Het begint nu gewoon lachwekkend te worden. Ik snap dat MS de Xbox One verkoop wat op wil krikken maar dit is gewoon zo enorm zielig van Activision/SHG.
-Friendslist van Xbl gaat de launchweek steeds neer.
-PSN gaat de launchweek continu neer.
-Er gaat een AR generfd worden.
-De 12 mensen die op de PC spelen gaan (terecht) zeuren dat fov er niet in zit of tot 90 gaat.
-We gaan zeuren over campers en overpowered geweertjes.
*snip, dit soort sarcastische aanvallen kun je beter achterwegen laten*
-Er komen 100 man in dit topic zeggen dat er nils veranderd is.
-Parties gaan de mp weer suf maken.
-In januari betalen we 20 piek boor 2 nieuwe en 2 ode maps.
[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 26-10-2014 22:17 ]
Ben toch wel erg benieuwd hoe de dubbele sprong gaat bevallen.. Op de PC kan je hier snel op reageren maar lijkt mij toch wat moeilijker op een console. Zelf wordt het weer de eerste shooter sinds MW3.
[ Voor 60% gewijzigd door Gropah op 26-10-2014 22:19 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Laatst nog geprobeerd te installeren op Windows 7 en nog een keer aan de praat gekregen maar weet niet meer hoe, Toujane was er nog rifle only maar volgens mij waren er voor de rest weinig andere servers online. CTF kon ik niet meer vinden. Wel servers met bots. Daarna van de pc afgehaald en daarna weer proberen te installeren naar krijg de sp en mp op w7 niet meer aan de praat. Terwijl cod 1 en uo zonder problemen te spelen zijn. CodMW idem dito niet aan de praat te krijgen op 7.Liber8 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Haha inderdaad.Speelde vaak toujane rifles only.
![]()
srr voor de of topic blabla
Met een schuin oog kijk ook naar AW pc, maar als het een ghosts herhaling port wordt mag er voor mij ingegrepen worden door de rechtelijke macht en Activision in de bak gooien. Puur stelen en graaien m.i. Door zoiets te verkopen.
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:15:
[...]
Laatst nog geprobeerd te installeren op Windows 7 en nog een keer aan de praat gekregen maar weet niet meer hoe, Toujane was er nog rifle only maar volgens mij waren er voor de rest weinig andere servers online. CTF kon ik niet meer vinden. Wel servers met bots. Daarna van de pc afgehaald en daarna weer proberen te installeren naar krijg de sp en mp op w7 niet meer aan de praat. Terwijl cod 1 en uo zonder problemen te spelen zijn. CodMW idem dito niet aan de praat te krijgen op 7.
srr voor de of topic blabla
Gaat nu wel een beetje offtopic, maar het niet werken van CoD2 kan liggen aan je microfoon settings of iets dergelijks. http://forums.filefront.c...as-stopped-working-2.html
Lang leve de exclusieve deals die voor de consument eigenlijk nergens op slaan. Wie weet zijn de PS4 (die gast die al eerder op de dag streamde zei al dat het prima liep) en PC (hoewel die recommended specs wel erg naar een Ghosts drama ruiken) versie gewoon prima, maar de Xbox heeft weer voorrang. Dan vind ik het eigenlijk nog raar dat ze niet gebruik maken van Microsoft Azure servers of daar niet mee lopen te pronken als dat wel zo is. Zal wel voor de echte exclusieve titels zijn.DervishD schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:13:
Een week te gaan en nog steeds is er helemaal niets bekend over de PS4 en PC versies. Het begint nu gewoon lachwekkend te worden. Ik snap dat MS de Xbox One verkoop wat op wil krikken maar dit is gewoon zo enorm zielig van Activision/SHG.
Specifiek voor de PC;Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:18:
[...]Wat moet er bekend worden gemaakt?
FPS cap?
Ondersteuning voor 144Hz monitors?
Dedicated servers?
Anti-cheat en zo ja, wat voor anti-cheat?
Algehele optimisatie?
Afgezien van de aanbevolen specs die ruiken naar een bagger port is er helemaal niets bekend.
Ik hoop alleen dat er veel mensen Mercenary Moshpit spelen, als die gamemode er is. Zelf speel ik nooit met een party, want dat zijn altijd eenzijdige saaie stomps. En ik zit ook niet te wachten om tegen 6 man premades te spelen met een random team dat ragequit of 5/25 kd rate hebben.
Nog niet gekocht overigens, zeer lichte twijfel.
http://www.vg247.com/2014...of-duty-advanced-warfare/DervishD schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:20:
[...]
Specifiek voor de PC;
FPS cap?
Ondersteuning voor 144Hz monitors?
Dedicated servers?
Anti-cheat en zo ja, wat voor anti-cheat?
Algehele optimisatie?
Afgezien van de aanbevolen specs die ruiken naar een bagger port is er helemaal niets bekend.
Dit topic is gesloten.
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic