[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De info betreffende voor PC wordt steeds groter nu had Glen Schofield een tweet beantwoord dat CoD AW op de PC zal werken....... Thats it.... like wtf :P
@GlenSchofield @MichaelCondrey Still ignoring PC? You can't even tell us it's going to work.

@Watties1269 @MichaelCondrey It's going to work and be a helluva lot of fun.
https://twitter.com/GlenSchofield/status/526121222405652480

http://www.reddit.com/r/C..._news_aw_will_work_on_pc/

Goed om te horen dat CoD AW uberhaupt zal werken op de PC, alleen weten we niet hoe goed het zal werken :P 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Net ook maar gekocht voor de One.
Ghosts erg weinig gespeeld, maar als ik zie hoe AW eruit ziet/speelt doet het me denken aan MW1 / MW2.
Is dus nu aan het pre-loaden zodat ik Maandag lekker kan spelen vanaf 00:01 :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:38

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Na jaren een afkeer te hebben gehad voor multiplayer shooters (met het vertrek van UT uit de schijnwerpers) heeft Titanfall mij terug gebracht. En na de trailers van CoD-AW begin ik ook te twijfelen om deze aan te schaffen O-) .

(Dit heeft vast weinig meerwaarde in het topic, maar ik moet het toch ergens kwijt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik beschouw het eerder als een Quake / UT spel. Call of Duty zoals de WW2 titels is dit al helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

evangael schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:11:
Ik beschouw het eerder als een Quake / UT spel. Call of Duty zoals de WW2 titels is dit al helemaal niet meer.
Ik kan me voorstellen dat het vloeken in de kerk is maar dat is nou net wat mij trekt in de CoD-AW trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:21

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Hmm, waarom voelen developers toch altijd die druk om IEDER jaar een nieuwe shooter op de markt te zetten?? Vroeger had je Quake 3 Arena wat Jaren aan een stuk werd gespeeld... zonder opvolger of wat dan ook.. 8)7

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
Uitgevers/aandeelhouders willen dat. Waarom ? Bakken met geld. Het wordt elk jaar miljoenen keren verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Sumerechny schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:34:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het vloeken in de kerk is maar dat is nou net wat mij trekt in de CoD-AW trailers.
Begrijp me niet verkeerd... Dat is wat ik er ook tof aan vind. Geen CoD meer echt gespeeld na CoD4. Beetje MW2 en BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat ben ik toch een sukkel... ik heb COD:ghost zo erg gehaat... en toch en toch... heb ik net COD:AW gepreorderd voor de PS4... sukkel die ik ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Jedi Geub schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:01:
Wat ben ik toch een sukkel... ik heb COD:ghost zo erg gehaat... en toch en toch... heb ik net COD:AW gepreorderd voor de PS4... sukkel die ik ben...
We hebben allemaal onze zwakheden ;w ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
Had exact dezelfde gedachte toen ik vorig jaar Ghost kocht. Daarom dit jaar eerst maar eens de reviews etc afwachten. Blind kopen doe ik niet meer met CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Het zou wel jammer zijn moest dit eingelijk de eerst titel terug zijn die effectief goed gaat werken en vernieuwing brengt in de zaak (tov de developers)... Maar Ghosts heeft idd veel schade aangericht.

[ Voor 5% gewijzigd door evangael op 27-10-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:21
bongholio schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:06:
Had exact dezelfde gedachte toen ik vorig jaar Ghost kocht. Daarom dit jaar eerst maar eens de reviews etc afwachten. Blind kopen doe ik niet meer met CoD.
Niet dat reviews veel zeggen. Ghosts kreeg volgens mij ook redelijk goede cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ghosts kreeg erg matige cijfers hoor, voor CoD begrippen.

BO2 was mijn laatste. Voel me niet echt meer aangetrokken tot CoD. Heb FC4 een stuk hoger staan op mijn lijstje, en daar ben ik wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 11:56
Vandaag bekend geworden dat er een shitload aan informatie is gelekt over Call of Duty: Advanced Warfare. Internet staat er weer vol van, maar de video's zijn verwijderd.

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:30
jordeynl schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:39:
Vandaag bekend geworden dat er een shitload aan informatie is gelekt over Call of Duty: Advanced Warfare. Internet staat er weer vol van, maar de video's zijn verwijderd.
Welke informatie. Ik wil weten. Kan echt niet wachten totdat die uit is hehe. Nu alweer druk aan het oefenen met ghosts.

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel. op 27-10-2014 22:31 . Reden: oefenen ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ShittyNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:31:
[...]

Welke informatie. Ik wil weten. Kan echt niet wachten totdat die uit is hehe. Nu alweer druk aan het oefenen met ghosts.
25 wapens, 14 maps, 30 gun kill DNA bomb (MOAB/KEM variant), singleplayer van ~5 uur, geen framedrops op de PS4, ect.

http://charlieintel.com/ al het nieuws van 26 oktober zeg maar.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:00
De Call of Duty-serie lijkt over zijn populariteitspiek heen te zijn, als de we laatste pre-order cijfers mogen geloven. Er zijn namelijk 40 procent minder pre-orders binnengekomen van CoD: Advanced Warfare ten opzichte van CoD: Ghosts en 70 procent minder ten opzichte van CoD: Black Ops II.

http://frontpage.fok.nl/n...rders-stellen-teleur.html

Dat zegt al genoeg denk ik dan maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door RoaDHouse op 28-10-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
DutchCrownNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:25:
Net ook maar gekocht voor de One.
Ghosts erg weinig gespeeld, maar als ik zie hoe AW eruit ziet/speelt doet het me denken aan MW1 / MW2.
Is dus nu aan het pre-loaden zodat ik Maandag lekker kan spelen vanaf 00:01 :)
Dat ligt eraan in welke regio je hem gekocht hebt he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

RoaDHouse schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:59:
De Call of Duty-serie lijkt over zijn populariteitspiek heen te zijn, als de we laatste pre-order cijfers mogen geloven. Er zijn namelijk 40 procent minder pre-orders binnengekomen van CoD: Advanced Warfare ten opzichte van CoD: Ghosts en 70 procent minder ten opzichte van CoD: Black Ops II.

Dat komt door Ghosts, maar dat wil nog niet zeggen dat AW meteen helemaal ruk is.
Ik wacht ook nog gewoon even af, maar ben toch wel van plan om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RoaDHouse schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:59:

Maar dit gaat toch alleen over de verkoopcijfers van Amazon zelf voor het spel Advanced Warfare?
Totaal plaatje zou wat meer zeggen, kan het wel begrijpen dat er minder preorders zijn simpelweg vanwege de grote faal van Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

lieve help wat lijkt deze game mij ruk. ik ben geswitched na ghosts naar BF4 en dat was erg wennen maar nu bevalt het vter.

Al die future shit hoeft van mij niet, maak een remake van Cod4,MW2 en MW3. lijkt me stukken beter dan deze crap.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

falcon123 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Maar dit gaat toch alleen over de verkoopcijfers van Amazon zelf voor het spel Advanced Warfare?
Totaal plaatje zou wat meer zeggen, kan het wel begrijpen dat er minder preorders zijn simpelweg vanwege de grote faal van Ghosts.
Wellicht dat Ghosts een oorzaak is van lage preorders, maar ik zie zelf digitale downloads als flinke oorzaak. Ikzelf heb ook voor het eerst het spel digitaal gepreorderd, vooral door de prijs.

Dus ik verwacht dat het nog wel meevalt. Het wordt vast weer miljoenen keren verkocht, want mi is BF4 het antwoord niet. Daarin zitten zoveel bugs! Ik kom tegenwoordig niet eens meer de stoep op zonder te springen.

Ik ben toe aan een new-gen CoD... Het wordt vast weer lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:27:
[...]

Ik ben toe aan een new-gen CoD... Het wordt vast weer lachen!
Wellicht dat het slechte Ghosts juist zorgt voor een prikkel. Ik heb al sinds januari niet meer geCoD en het kriebelt bij mij wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het wordt toch weer een anti-climax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Is de ps4 versie ook te proloaden? Hij doet dat bij mij niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Laatste keer dat ik cod speelde was BO2 gelukkig... Heb Ghosts mooi overgeslagen.
Wil niet zeggen dat AW wat gaat worden...
Maar kriebelt idd gewoon weer iets en Destiny ben ik al uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:43:
Is de ps4 versie ook te proloaden? Hij doet dat bij mij niet namelijk
Bij mij is de PS4 versie ook nog niet te preloaden.
Op het internet gaan geruchten dat ie de 2de november te preloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:09:
[...]
Bij mij is de PS4 versie ook nog niet te preloaden.
Op het internet gaan geruchten dat ie de 2de november te preloaden is.
http://www.psx-sense.nl/1...oor-sommigen-iets-eerder/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gelezen en bedankt voor de info , maar er staat niet bij vanaf wanneer die te preloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jetpacks??????????Laserguns????????????? De reden waarom ik geen Halo enzo speel is omdat ik niks moet hebben van die neppe sience fiction games.Gaan de COD makers nu echt hun ziel verkopen????.Ik ga deze niet kopen.Nooit never niet.Ik ga stoppen met COD spelen wand dit is echt een afknapper.Alle oude delen gaan de prullenbak in wand wil niks meer met COD te maken hebben.Dit is echt een afgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

persoonlijk zijn die jetpacks ook niet mijn voorkeur, ik ben benieuwd hoe dat zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:41:
Jetpacks??????????Laserguns????????????? De reden waarom ik geen Halo enzo speel is omdat ik niks moet hebben van die neppe sience fiction games.Gaan de COD makers nu echt hun ziel verkopen????.Ik ga deze niet kopen.Nooit never niet.Ik ga stoppen met COD spelen wand dit is echt een afknapper.Alle oude delen gaan de prullenbak in wand wil niks meer met COD te maken hebben.Dit is echt een afgang.
Nou, bedankt voor de nuttige info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Je weet dat de vorige delen van cod niet door deze ontwikkelaar gemaakt is he? zijn tegenwoordig 3 ontwikkelaars die er mee bezig zijn. De oude delen weg doen is wat overdreven als je het mij vraagt

Bekijk eens wat gameplay filmpjes, in mijn ogen is het nog steeds gewoon cod met wat meer mogelijkheden wat de gameplay misschien wel ten goede komt. mij lijkt het in ieder geval wel interessant, en ik moet ook niks van sience fiction hebben, zo dacht ik eerst. Maar heb me ook enorm vermaakt met Halo en Destiny.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Top man bedankt voor deze nuttige informatie.

Hier kan je naar een stream kijken van opticgaming!
Ik vind het toch nog veel op COD lijken en ben positief!

http://tv.majorleaguegaming.com/channel/opticgaming

[ Voor 7% gewijzigd door exi22 op 29-10-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
exi22 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Walgelijk en hysterisch......... niet te filmen wat een pubers en overhypte lachwekkende farce |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

RoaDHouse, als je wilt campen blijf dan gewoon bij Battlefield. Ik zal je niet missen.
Extreem lage Time To Kill en het promoten van campen in Ghosts was wat me het meeste tegenstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

exi22 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Inderdaad een post met nuttige informatie :+ .

Bedankt voor de link, leuk om eens te kijken. Helaas word ik wel geconfronteerd met de gemiddelde leeftijd. Ik ben weinig niet bekend met pro-gamers maar het gros is volgens mij <20jr of zie ik het verkeerd?

Edit: Heeft iemand nog een showcase/gameplay filmpje van de jump/jetpacks. Dat is voor mij een aardig selling point namelijk (..smaken verschillen :+ )

Edit2: Toch nog een gevonden. Ik hoop nog uitgebreidere showcases te vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Sumerechny op 30-10-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Sumerechny schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:16:
[...]
Inderdaad een post met nuttige informatie :+ . Bedankt voor de link, leuk om eens te kijken. Helaas word ik wel geconfronteerd met de gemiddelde leeftijd. Ik ben weinig niet bekend met pro-gamers maar het gros is volgens mij <20jr of zie ik het verkeerd?
Volgens mij zijn pro-gamers altijd rond die leeftijd. Ze zullen hooguit tot 25 doorgaan, maar dat zijn al redelijke uitzonderingen.
En niet alleen in CoD maar in zo'n beetje elk genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
steel123 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:07:
RoaDHouse, als je wilt campen blijf dan gewoon bij Battlefield. Ik zal je niet missen.
Extreem lage Time To Kill en het promoten van campen in Ghosts was wat me het meeste tegenstond.
Volgens mij ben je een beetje in de war, ik speel geen Battlefield en campen komt in mijn woordenboek niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Het tempo is gewoon te hoog. Black Ops was wat mij betreft ideaal, BO2 was al weer wat meer run&gun doordat bijna iedereen met een smg speelde, en bij Ghosts had ik het idee dat ik elke keer een 1 hit kill kreeg. Heel irritant.

Deze lijn lijkt met AW doorgezet te worden, niet normaal wat een adhd geschiet.

Mochten de reviews buitengewoon positief zijn dan zal ik m nog wel een kans geven, maar ik heb mijn twijfels. Blijf voorlopig bij BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Mensen uit de community omschreven deze game ook als "fast".
En inderdaad je lijkt wel erg makkelijk dood te gaan.

geen actie in deze video, toch krijg ik hierdoor zin in de game, leuke map, oogt als cod. maar de jumps bieden toch echt wel wat extra aan de gameplay, en zo heeft je suit nog veel meer opties waardoor het toch net allemaal wat anders lijkt te spelen maar in de basis hetzelfde blijft.

Kijk er wederom naar uit, en dat na Ghosts.

[ Voor 63% gewijzigd door RawChild op 30-10-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Ik vind het alleen opvallend stil over de PC versie. Ik ben ook bang dat het weer een slechte poort gaat worden. SHG geeft ook geen informatie of er dedicated servers inzitten. Ook niet over de FOV, hoeveel aantal spelers in een potje en ga maar door. Daarom ook geen pre-order geplaatst en wacht het maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

exi22 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:49:
Ik vind het alleen opvallend stil over de PC versie. Ik ben ook bang dat het weer een slechte poort gaat worden. SHG geeft ook geen informatie of er dedicated servers inzitten. Ook niet over de FOV, hoeveel aantal spelers in een potje en ga maar door. Daarom ook geen pre-order geplaatst en wacht het maar af.
als je goede shooter op de PC wilt spelen, dan heb je alleen de keus uit Battlefield.
op de Console heb je CoD en BF als keuze.

verwacht maar niet dat je opeens met 32 man op een server komt.
het zal wel weer 8vs8 worden maximaal en daar is ook niks mis mee.
dedicated servers heb je tegenwoordig bijna nergens meer en al helemaal niet bij CoD.

CoD is een Fifa shooter of te wel, de PC blijft achter lopen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Pykow schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

als je goede shooter op de PC wilt spelen, dan heb je alleen de keus uit Battlefield.
op de Console heb je CoD en BF als keuze.

verwacht maar niet dat je opeens met 32 man op een server komt.
het zal wel weer 8vs8 worden maximaal en daar is ook niks mis mee.
dedicated servers heb je tegenwoordig bijna nergens meer en al helemaal niet bij CoD.

CoD is een Fifa shooter of te wel, de PC blijft achter lopen.
I know, maar black ops 2 was wel een vrij goede poort. Ghost daarin tegen......

8vs8 vind ik prima omdat de mappen toch kleiner zijn. Maar dat ze gewoon GEEN informatie van te voren delen vind ik echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is toch altijd zo. Ze willen het liefst de console versie verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

das logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
exi22 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:32:
Maar dat ze gewoon GEEN informatie van te voren delen vind ik echt bizar.
Dat vind ik dus ook bizar en getuigd van geen enkel respect voor de mensen van wie ze hopen dat ze het spel kopen. Gelukkig zijn er altijd sukkels die voor de PC versie een pre-order hebben geplaatst. Laat hun het spel maar mooi testen en als het weer een bagger port is lach ik ze keihard uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
ChrisLNFF schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:54:
Het tempo is gewoon te hoog. Black Ops was wat mij betreft ideaal, BO2 was al weer wat meer run&gun doordat bijna iedereen met een smg speelde, en bij Ghosts had ik het idee dat ik elke keer een 1 hit kill kreeg. Heel irritant.

Deze lijn lijkt met AW doorgezet te worden, niet normaal wat een adhd geschiet.

Mochten de reviews buitengewoon positief zijn dan zal ik m nog wel een kans geven, maar ik heb mijn twijfels. Blijf voorlopig bij BF4.
Yep, kogels hadden meer impact of je had minder health in Ghosts of iets in die trend. Daardoor ging het tempo enorm omhoog en werden de meeste vuurgevechten beslist op basis van wie elkaar het eerst zag. Dat is voor mij in ieder geval de reden om te wachten met het kopen van deze CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

dio22 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Yep, kogels hadden meer impact of je had minder health in Ghosts of iets in die trend. Daardoor ging het tempo enorm omhoog en werden de meeste vuurgevechten beslist op basis van wie elkaar het eerst zag. Dat is voor mij in ieder geval de reden om te wachten met het kopen van deze CoD.
Geen van beide. De recoil, zoals bij alle CoD4+ IW CoD's, is wel erg laag bij sommige wapens waardoor het niet moeilijk is om iemand neer te leggen. En als je dan nog player hosting gebruikt lijkt het allemaal soms wel erg one-hit kill.

Recoil is nooit echt spannend geweest in CoD, maar gelukkig heb je nu dus meer movement opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
PS4 versie is hier aan het preloaden.
Betreft de day zero edition uit de US store :)
7.38GB voor game en een update file van 110MB
Na de 8GB preload hij verder in de achtergrond tot 42GB zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://www.laurensvanduijn.nl:443/wordpress/wp-content/uploads/2014/10/image.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door Qualixo op 30-10-2014 20:38 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Maar even kijken wat ze ervan gemaakt hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/wqo7s2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
bram1984 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:15:
Is toch altijd zo. Ze willen het liefst de console versie verkopen.
Temeer omdat de piraterij op de console veel minder is dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

nFo

ChrisLNFF schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:53:
[...]

Die post boven je is een Call of Duty Pirate edition.
De xbox 360/ps3 zijn gelekt zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ChrisLNFF schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:53:
[...]

Piracy is echt zo'n non-issue met multiplayer games.
De groep die CoD puur speelt voor de SP is zo minimaal dat dat eigenlijk niet mee telt.
En de meeste downloaders hadden de game anders toch niet gekocht of gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 30-10-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo deze kerel heeft zn pre-order geplaatst bij Bartsmit.
Zag dat alle Bartsmit's al om 07:00 smorgens open zijn en de ps4 versie daar 56,99,- kost.

Dus om 07:20 zit ik maandag de multiplayer te spelen :D

Mooie prijs en het vroegste open van allemaal (nachtreleases daargelaten *welke er niet zijn in Tilburg)

Afbeeldingslocatie: http://static.bartsmit.com/bsnl/gamesbanners/Call-of-duty-header.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
beter. I kwas al bang dat ik moest wachten tot 13.00 tot de basrt smit open was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

$#%#%&
Krijg ik ineens een mailtje dat de bestelling goed gelukt is, en dat ik maandag spelen kan.. Had ik zo goed besloten deze niet te kopen!!!!!

Toch maar besteld. :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW is hier al gedownload en klaar om maandag gespeeld te worden op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:51:
$#%#%&
Krijg ik ineens een mailtje dat de bestelling goed gelukt is, en dat ik maandag spelen kan.. Had ik zo goed besloten deze niet te kopen!!!!!

Toch maar besteld. :9
Dat had ik dus ook, omdat ik Ghosts in een hoek gesmeten heb en hij er nooit meer uitgekomen is na 2 weken spelen kriebelt het toch, COD is iets anders dan BF en wil hem toch meepakken, zeker omdat het mijn eerste next gen COD gaat worden :)

Maargoed, helaas geen woord gehouden en hem dus toch besteld ;w O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Iemand een bron dat het "next gen" is ?

Het ziet er echt niet next gen uit :) de engine is gwoon een beetje op-gepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
unfor schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:05:
[...]

Piracy is echt zo'n non-issue met multiplayer games.
De groep die CoD puur speelt voor de SP is zo minimaal dat dat eigenlijk niet mee telt.
En de meeste downloaders hadden de game anders toch niet gekocht of gespeeld.
Tijdje geleden was het 40%. Dat noem ik niet minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Er zit toch een zombie mode in AW..
http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomph

nieuws: Call of Duty: Advanced Warfare bevat wellicht zombiemodus

[ Voor 30% gewijzigd door Qualixo op 31-10-2014 14:34 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Nee, dat is de last wave van de survival modus.
Met dank aan iemand in de reacties op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Hmmm, ik zie al veel mensen spelen op PSN op de PS4, is er eigenlijk ergens al een kritische review (ondanks het embargo). Op www.metacritic.com laten ze ook pas na het embargo reviews zien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Bij de Media Markt kun je 'm zondag-maandag al halen om 0:00 (€ 52,99 both console en PC)

[ Voor 20% gewijzigd door Msi92 op 31-10-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Msi92 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:19:
Bij de Media Markt kun je 'm zondag-maandag al halen om 0:00 (€ 52,95 both console en PC)
Het lijkt erop dat hij nu al ergens te koop is, zie al twee mensen op mijn PSN spelen. Ik twijfel nog, net even mee gekeken, ik denk dat ik het maar bij Battlefield 4 en Far Cry 4 hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Klopt, servers zijn online voor de consoles dus als je het spel hebt is het te spelen, alleen streamen is niet toegestaan.

Vanaf 18.00 vanavond is de preload op Steam beschikbaar, dus met NZ vpn vanaf zondagmiddag te spelen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:23:
[...]

Het lijkt erop dat hij nu al ergens te koop is, zie al twee mensen op mijn PSN spelen. Ik twijfel nog, net even mee gekeken, ik denk dat ik het maar bij Battlefield 4 en Far Cry 4 hou.
Lekker dan.... kunnen we maandag meteen aan flarden geschoten worden door prestige 4 mensen.... |:(

Hier is een stream online zo te zien http://www.twitch.tv/silveryne

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Lekker dan.... kunnen we maandag meteen aan flarden geschoten worden door prestige 4 mensen.... |:(
Haha, maak je niet druk. Mensen met een baan, studie en een sociaal leven doen er wel even over om een beetje op level te komen. In mijn ogen heb je altijd idioten die non stop spelen om een bepaald level te halen, dan ga ik maar een paar keer meer dood. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je een significant groot voordeel hebt als je een hoog level hebt, dan is sowieso de balans niet goed, en kan je de game beter overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Haha, maak je niet druk. Mensen met een baan, studie en een sociaal leven doen er wel even over om een beetje op level te komen. In mijn ogen heb je altijd idioten die non stop spelen om een bepaald level te halen, dan ga ik maar een paar keer meer dood. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je een significant groot voordeel hebt als je een hoog level hebt, dan is sowieso de balans niet goed, en kan je de game beter overslaan.
Kijk zelf maar ;) http://www.twitch.tv/staalkeraw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
chimera2 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:31:
beter. I kwas al bang dat ik moest wachten tot 13.00 tot de basrt smit open was :)
Ik kreeg hem vandaag bijna mee. Kreeg een mail dat hij aangekomen was bij de Bart Smit, dus ik kwam mijn 'spel' ophalen. Kwam de medewerker aan met het pakketje, maar helaas kwam hij er op het laatste moment achter dat er op stond '3-11-2014' afgeven. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
weet niet of ik hem ook zou kopen...
Na jaren MMO's te spelen heb ik zin om terug fps te gaan spelen en een clan ofzo te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet het ook niet voor de PC, Battlefield 4 heb ik een tijdje gedaan, ondanks de problemen wel plezier van gehad. Maar ik miste wel een beetje het CoD (4) gevoel, ondanks dat het totaal andere games zijn.

Nu weet ik ook niet of ik van het snellere UT achtige shooter style houdt. En hoe het online straks gaat, omdat ik veel lees over nu al weinige spelers online met Ghosts terwijl het spel toch maar een jaartje oud is. Straks is het met AW ook hetzelfde aan de hand.

Twijfel twijfel twijfel

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Christiano007 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:43:
Ik weet het ook niet voor de PC, Battlefield 4 heb ik een tijdje gedaan, ondanks de problemen wel plezier van gehad. Maar ik miste wel een beetje het CoD (4) gevoel, ondanks dat het totaal andere games zijn.

Nu weet ik ook niet of ik van het snellere UT achtige shooter style houdt. En hoe het online straks gaat, omdat ik veel lees over nu al weinige spelers online met Ghosts terwijl het spel toch maar een jaartje oud is. Straks is het met AW ook hetzelfde aan de hand.

Twijfel twijfel twijfel
Heeft de nieuwe CoD de snelle UT achtige stijl? Dan is het helemaal voor mij :-D
Ik was verzot op Titanfall door die snelle actie totdat Origin k*t ging doen en ik nx meer kan downloaden van mijn Origin games....
UT vind ik een hemelse game. Vandaar dat ik enorm uitkijk naar de nieuwe UT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Benosa schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:15:
[...]

Heeft de nieuwe CoD de snelle UT achtige stijl? Dan is het helemaal voor mij :-D
Ik was verzot op Titanfall door die snelle actie totdat Origin k*t ging doen en ik nx meer kan downloaden van mijn Origin games....
UT vind ik een hemelse game. Vandaar dat ik enorm uitkijk naar de nieuwe UT _/-\o_
Een iets snellere gameplay, laat ik het zo noemen ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Dit is toch niet te geloven zeg. Mensen op het Steam forum zijn AW al aan het preloaden en nog steeds is er nul komma nul bekend over de PC versie behalve de aanbevolen specs. Het moet niet gekker worden zeg. En toch wel jammer dat ik gelijk heb gekregen want dit heb ik in een eerdere post al voorspeld. Dat ze zo ontzettend weinig respect voor hun klanten hebben vind ik onvergefelijk en is mij de reden om AW niet te kopen. Het maakt me niet uit hoe goed het spel is, dit soort gedrag moeten wij als gamers niet tolereren. Ik ben nu voor altijd klaar met de CoD franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
DervishD schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:39:
Dit is toch niet te geloven zeg. Mensen op het Steam forum zijn AW al aan het preloaden en nog steeds is er nul komma nul bekend over de PC versie behalve de aanbevolen specs. Het moet niet gekker worden zeg. En toch wel jammer dat ik gelijk heb gekregen want dit heb ik in een eerdere post al voorspeld. Dat ze zo ontzettend weinig respect voor hun klanten hebben vind ik onvergefelijk en is mij de reden om AW niet te kopen. Het maakt me niet uit hoe goed het spel is, dit soort gedrag moeten wij als gamers niet tolereren. Ik ben nu voor altijd klaar met de CoD franchise.
hmm link please? wil ff kijken wat ze zeggen :$, ga hem namelijk ook voor de pc kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Moet je ff naar het steam forum gaan. Er lopen al een paar draadjes over de preload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem koop, koop ik hem op de PS4, maandag maar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Draven schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:29:
Klopt, servers zijn online voor de consoles dus als je het spel hebt is het te spelen, alleen streamen is niet toegestaan.

Vanaf 18.00 vanavond is de preload op Steam beschikbaar, dus met NZ vpn vanaf zondagmiddag te spelen.
Ik heb het spel wel, maar van Microsoft mag ik pas maandag spelen :( bummer!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Msi92 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:15:
[...]

hmm link please? wil ff kijken wat ze zeggen :$, ga hem namelijk ook voor de pc kopen
Gewoon even wachten met kopen totdat je weet of de PC port goed in elkaar zit. De console gameplay van streamers ziet er best goed uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb AW gepreload en al automatisch betaald nu op de PS4.
De Email van de betaling moet nog binnenkomen vandaag.

Ik ben al helemaal klaar om te beginnen te spelen.
Ik hoop wel dat er meer spelers gemiddeld zijn dan bij Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik moet helaas zeggen dat ik één van de fools ben die een preorder heeft staan voor pc... Nu ik alle berichten lees over slechte ports begin ik me af te vragen hoe een shooter een slechte port maakt :/ . In mijn beleving hebben shooters over het algemeen geen bijzondere controls die moeilijk op pc in te stellen zijn..

(hoe dan ook zal ik ma/di even doorgeven hoe het speelt :P ....Ik moet iets geduldiger worden, een pre-order van een digitale game |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Sumerechny schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 06:35:
Ik moet helaas zeggen dat ik één van de fools ben die een preorder heeft staan voor pc... Nu ik alle berichten lees over slechte ports begin ik me af te vragen hoe een shooter een slechte port maakt :/ . In mijn beleving hebben shooters over het algemeen geen bijzondere controls die moeilijk op pc in te stellen zijn..

(hoe dan ook zal ik ma/di even doorgeven hoe het speelt :P ....Ik moet iets geduldiger worden, een pre-order van een digitale game |:( )
Kijk naar Ghosts op PC... die was op launch door bijna geen één PC op maximaal te spelen zonder enorme framedrops terwijl het er niet eens mooier uit ziet dan Black Ops 2... Dan ook nog eens geen server browser, meer bugs en hacks op PC en sjah... dan ben je er snel klaar mee ;)

Maar ik zit ook stevig te denken AW op de Ps4 te pre-orderen alsnog... Black Ops 2 was toch wel heel erg leuk (speel ik nog regelmatig) en met singleplayer, co-op, uitgebreidere snellere multiplayer met meer movement mechanics en een grappige graphics update lijkt me deze toch wel heel erg vet :9~

Plus dat ik van mening ben dat er wel slecht gebalanceerde CoD's zijn geweest en ik duidelijk m'n eigen voorkeur heb (Treyarch titels vooral...) denk ik dat Sledgehammer games wel wat leuks heeft gemaakt deze keer. Ik hoop het iig.

Hij zal lang niet zoveel verkopen omdat mensen nu erg twijfelachtig zijn over CoD, maar denk dat het ee verrassinkje wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen Black Ops 2 op de Xbox 360 en Ghosts op de PS4 is wel groot.
Ik heb dan ook veel genoten van Ghosts op de PS4.

Ik ga zeker genieten van AW op de PS4 en ik ben erg nieuwsgierig hoe AW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 08:21:
[...]

Het verschil tussen Black Ops 2 op de Xbox 360 en Ghosts op de PS4 is wel groot.

Je bent niet de enige die nieuwsgierig is man :D Ik weet dat deze CoD minder populair gaat worden dan de vorige twee, dat is zelfs al goed te zien in pre-order aantallen, maar ik denk juist deze een heel stuk beter gaat zijn dan Ghosts :o

Trouwens de IGN review had al online moeten staan maar... schijnbaar niet? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 01-11-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 08:21:
[...]

Vond dat heel erg meevallen. Alleen maar een hogere resolutie. Naast dat de artstyle super grauw en grijs was in GHosts was het nog lelijker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Sn0wblind schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:59:
[...]

Vond dat heel erg meevallen. Alleen maar een hogere resolutie. Naast dat de artstyle super grauw en grijs was in GHosts was het nog lelijker ook.
Ik vind zelf de kleurschema's in Black Ops 2 en Advanced Warfare véle malen aantrekkelijker dan in elke Modern Warfare game en Ghosts. Echt dat is schijnbaar best belangrijk voor mijn ervaring binnen CoD hoe gek dat ook mag klinken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
Als iemand COD uit de winkel meegekregen heeft, post ff een bonnetje dat we kunnen gebruiken bij andere winkels om aan te tonen dat die al verkocht wordt ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Jah nee dat gaat misschien bij kleine game winkels (nu al COD mee krijgen) maar grote ketens zoals de MM en GM hebben getekend om niks te verkopen voor huppeldepup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik heb hem ook besteld bij bol.com :). Hopelijk komt postnl lekker vroeg dat ik snel kan beginnen. Weet iemand trouwens tot hoelaat we kunnen spelen? Is de double xp maandag om 12u NL tijd afgelopen of pas om 12u Amerikaanse tijd? Dat scheelt natuurlijk best wel wat.... Ik kon het online nergens vinden.

Trouwens grappig om te lezen dat iedereen zei dat CoD te weinig variatie was en elk jaar hetzelfde, en nu ze eindelijk iets anders durven te doen (exo-skeletons :D ) zijn de mensen weer aan het zeiken 'dat het niet meer genoeg op de oude CoD's lijkt'...

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Msi92 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:51:
Jah nee dat gaat misschien bij kleine game winkels (nu al COD mee krijgen) maar grote ketens zoals de MM en GM hebben getekend om niks te verkopen voor huppeldepup...
Yep, maar als 1 winkel begint te verkopen, krijgt die keten een boete. Vervolgens mag de rest beginnen met verkopen.
Lokale gamemania heeft het spel al sinds donderdag liggen, maar wacht tot een andere winkel de eerste is (zodat zij niet de boete krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Dazzler2120 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:54:
[...]

Yep, maar als 1 winkel begint te verkopen, krijgt die keten een boete. Vervolgens mag de rest beginnen met verkopen.
Lokale gamemania heeft het spel al sinds donderdag liggen, maar wacht tot een andere winkel de eerste is (zodat zij niet de boete krijgen)
Het feit dat ik bij de MM werk en COD voor me zie liggen (magazijn) maakt het nog kutter :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Msi92 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:18:
[...]

Het feit dat ik bij de MM werk en COD voor me zie liggen (magazijn) maakt het nog kutter :( :p
:P Vriend van me werkt bij GM, en heeft hetzelfde gevoel. Maar daarom dus, als iemand een bonnetje heeft, post m ff. Zodra 1 winkel overstag gaat, vervalt het embargo en mogen alle winkels verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Dazzler2120 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:20:
[...]

Maar daarom dus, als iemand een bonnetje heeft, post m ff. Zodra 1 winkel overstag gaat, vervalt het embargo en mogen alle winkels verkopen.
En hoe wil je de winkels (bijvoorbeeld de Bart Smit) overhalen het spel direct aan je te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
wesley17 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:26:
[...]

En hoe wil je de winkels (bijvoorbeeld de Bart Smit) overhalen het spel direct aan je te geven?
Het bonnetje meenemen dat een andere winkel eerder verkocht heeft... Dat is wat ik zeg, als er ergens een winkel al verkocht heeft dan heeft de koper een bonnetje. Met dat bonnetje kan aangetoond worden dat dit al verkocht is. Dit bonnetje kan getoond worden aan andere winkels.

Voorbeeld: Media markt heeft nu verkocht, en geeft bonnetje mee. Media markt krijg hier een boete voor (ongeveer €50k boete). Hierna is er geen embargo meer op het verkoop van dit product, want MM is ook al bezig met verkopen. Als dit aangetoond kan worden verkopen andere winkels ook eerder (n.a.v. overleg met hun hoofdkantoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
Hopaaa 10 mensen die de game al spelen op de ps4 uit me lijst.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Amaze86 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:38:
Hopaaa 10 mensen die de game al spelen op de ps4 uit me lijst.
Vraag eens of ze bonnetje kunnen sturen :P

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic