het verbaasd mij dat er weer krek dezelfde reacties komen als bij de release van G/BO2/BO/MW3 enz (ik daag je uit: lees de threads van die games nog eens na...echt letterlijk):
- waarom speelt niemand objectives?
- ik heb lag, wanneer wordt dat gefixed?
- weer geen dedi's?
- ik vern*uk mn ping door mn download aan te zetten voordat ik ga spelen.
- die kl*te campers met hun k/d fetish!
enz enz.
ik zie zelfs sommige namen voorbij komen bij de reacties die ik al jaren bij de CoD topics tegenkom.
en dat verbaasd mij.
wat hadden jullie verwacht? dat het nu dan eindelijk wél allemaal is opgelost en goed geregeld is?
wishfull thinking maar niet realistisch.
het is al eerder geopperd hier maar zolang de franchise blijft verkopen, en dat doet het, veranderd er niets wezenlijks aan het concept.
en al zeker niets wat grote investeringen vergt of meer onafhankelijkheid biedt zoals fatsoenlijke dedicated servers of een matchmaking systeem waar je zelf je servers kunt kiezen.
ik weet precies wat ik kan verwachten maar ik probeer desondanks toch binnenkort een tweedehands 360 versie te scoren omdat ik weet dat er geen alternatieven zijn voor dit soort gameplay, aka arcade mil shooter, en ik na jaren wel uitgespeeld begin te raken op BO2.
dat ik me avonden kan frustreren over de lagcomp en andere issues is een gegeven die ik, helaas, voor lief moet nemen.
mijn manier om terug te vechten cq mn ongenoegen te uiten: ik koop niet meer elke editie maar sla er telkens eentje over én...ik koop simpelweg geen dlc's meer.
voor de rest ben ik hun biatch want schijnbaar kan ik niet zonder dat uurtje knallen elke avond.
i'm f*cked.