[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:51:
[...]

Dit,

ik vindt het een rare keuze. Ook jammer dat je zelf geen server kan starten dan kon je de mensen met hoge ping er gewoon uit voten
Mensen herkennen bars van smartphones en wifi. Ping getallen niet. Ik denk dat dit de reden erachter is om voor bars te kiezen. Maar geef mensen dan gewoon de keuze ja. :/

En je kan max ping instellen op de PC. Dat gewoon op iets van 50 zetten en je speelt in ieder geval op NL en DE servers. Dan heb je alleen nog 'last' van oost-Europeanen af en toe. Als het hetzelfde is als in BO2, hebben Spanjaarden en Scandinaviërs hun eigen servers en daar wil je niet op spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gezien de positieve geluiden dacht ik dus maar eens te kijken in dit topic.
Zelfde grap als voorheen dus, geen dedicated servers maar een branching-p2p verhaal?
Aka Skill Compressie, iedereen een keer host en dus geen connectie issues, monster score en dus lol in de game, en dan door de lag heen blijven spelen in de hoop dat je weer eens zo'n score haalt.

Zolang CoD games massaal blijven verkopen gaat dit niet weg. Severs kosten geld daarnaast, en waarom zouden ze een deel van de winst daar toch in steken...
Met Ghosts had ik een mooie oplossing voor m'n firewall gevonden, kon ik 19:20 keer de host-status verkrijgen, en boom, opeens sta je iedere ronde bovenaan. Daarnaast kom je opeens 5x minder hackers tegen, omdat die veelal ook "force host" scripts draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die lag compensation begint mijn spelplezier wel dusdanig te verpesten dat ik maar besloten heb dit spel voorlopig naast mij neer te leggen. Eerst maar eens wachten op een oplossing voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
xelfer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:02:
Die lag compensation begint mijn spelplezier wel dusdanig te verpesten dat ik maar besloten heb dit spel voorlopig naast mij neer te leggen. Eerst maar eens wachten op een oplossing voor het probleem.
Dan kan je wachten tot de volgende cod, maar daar zal het zelfde probleem aanwezig zijn.
Vraag mij echt af dat het luiheid is bij die mannen voor te zorgen dat het gewoon deftig werkt.
Ze hebben 3 jaar de tijd gehad voor te testen, en de simpele bugs zitten gewoon in de game.

Zal niet veel beter zijn met treyarch hun games, dat is daar ook zo'n lag feest. Na honderd maal het probleem aan te kaarten hebben ze er gewoon niets mee gedaan. Ze gaan het gewoon ook niet oplossen, kost hun werk en geld. Maar ze verdienen wel miljoenen met de game.

Is echt raar dat pc's niet zelf een server kan opzetten, dit is echt bizar maar bon. Hoeveel servers waren er niet op black ops 1 op de pc ? Nog raar ook, daar draaide de game wel vlot op console. Plots hebben we na die games niet anders dan problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
Wat is er precies 'verholpen' met de update? Blijf nog steeds hangen op synchronizing game settings met shader preload on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik weet dat het bij COD al jaren een bende is. Regelmatig sla ik ook COD games over, vanwege de gigantische bende die ze er van maken.

Het feit dat je voice chat op de PS4 ook niet permanent uit kan zetten irriteert me ook mateloos.

[ Voor 27% gewijzigd door xelfer op 11-11-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CrimpyRex schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:02:
Wat is er precies 'verholpen' met de update? Blijf nog steeds hangen op synchronizing game settings met shader preload on..
Volgens mij als je shader preload uit zet dan heb je zo ver ik geen last meer van die synchronizing game settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
falcon123 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:35:
[...]

Volgens mij als je shader preload uit zet dan heb je zo ver ik geen last meer van die synchronizing game settings.
Dat had ik daarvoor ook niet maar als het uit staat lag ik als de ziekte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Gundogan schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:03:
[...]

Mensen herkennen bars van smartphones en wifi. Ping getallen niet. Ik denk dat dit de reden erachter is om voor bars te kiezen. Maar geef mensen dan gewoon de keuze ja. :/

En je kan max ping instellen op de PC. Dat gewoon op iets van 50 zetten en je speelt in ieder geval op NL en DE servers. Dan heb je alleen nog 'last' van oost-Europeanen af en toe. Als het hetzelfde is als in BO2, hebben Spanjaarden en Scandinaviërs hun eigen servers en daar wil je niet op spelen.
Oh dit Max ping moet je dat veranderen in de config file? Of zit het ergens anders

Verder heb ik net een paar extreem goed potjes TDM achter de rug. Komen er op een gegeven moment Brazilianen in gaat de hele rommel hangen en stotteren. Luligge is ga je eruit voor een andere match te zoeken kom je doodleuk weer in de zelfde game. Echt klote. Soms heb ik hét gevoel dat er mensen zijn die spellen met een lag switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:16:
[...]

Oh dit Max ping moet je dat veranderen in de config file? Of zit het ergens anders
Cl_maxping in config ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 13:53

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

xelfer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:17:
Het feit dat je voice chat op de PS4 ook niet permanent uit kan zetten irriteert me ook mateloos.
Dan maak je toch gewoon een party chat aan (waar je alleen in zit) en zet je de chat op 'prioritise party'. Heb je daar in ieder geval geen last meer van :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

125/236 waves done:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ik7E5Rm.jpg
Nog 111 te gaan voor zombie body skin voor male en female en dan de MP als zombie beterorriseren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Heb de game vanavond aangeschaft maar het valt me op dat er weer lag problemen zijn op de pc. Erg irritant en nog steeds geen fixed lobbies. Maar volgens mij is er nog steeds iemand in een lobby de host? Voor de rest leuke en snelle gameplay. Moet wel erg wennen aan dat exo suit omdat ik constant vergeet dat ik het heb. Hoop alleen wel dat dat EM1 apparaat (je weet wel met die beam) dat die nog snel generfed word want dit gaat nergens over. Als hij je konthaar raakt dan ben je gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

mike30 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:09:
Heb de game vanavond aangeschaft maar het valt me op dat er weer lag problemen zijn op de pc. Erg irritant en nog steeds geen fixed lobbies. Maar volgens mij is er nog steeds iemand in een lobby de host? Voor de rest leuke en snelle gameplay. Moet wel erg wennen aan dat exo suit omdat ik constant vergeet dat ik het heb. Hoop alleen wel dat dat EM1 apparaat (je weet wel met die beam) dat die nog snel generfed word want dit gaat nergens over. Als hij je konthaar raakt dan ben je gewoon dood.
Ach die EM1 is vervelend maar met wat sliden en jumpen ben ik ze meestal wel te slim af met mij arx160. of de ns6. Lag is ook vervelend maar ik ga zo eens proberen met die lag fix. Mischien baat het iets mischien niet. maar he no cure no pay.

vind het alleen nog steeds jammer dat (volgens mij een gerucht) de zombie mode een DLC wordt. Dat was toch de reden dat ik BO2 nog een keer voor pc heb aangeschaft. gewoon controller erin en als een malle knalle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Zijn die lag problemen alleen op de pc en PS4 of ook op de Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:57:
Zijn die lag problemen alleen op de pc en PS4 of ook op de Xbox One?
Op alles eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik heb die lagfix toegepast en ping verlaagd naar 200 geloof ik. Nog steeds hoog maar anders kreeg ik een probleem met matchmaking. Is nu wel een stuk minder de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:03:
125/236 waves done:
[afbeelding]
Nog 111 te gaan voor zombie body skin voor male en female en dan de MP als zombie beterorriseren! :D
Hoe unlock je die zombie-suit precies? Ik las iets over 100 tier 1 matches blabla etc etc, werd er niks wijzer van :P

Als ik de exo mode inga heb ik maar keuze uit 1 map en 3 difficulties. Moet ik gewoon op veteran alles knallen of hoe werkt dat?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:01:
[...]

Hoe unlock je die zombie-suit precies? Ik las iets over 100 tier 1 matches blabla etc etc, werd er niks wijzer van :P

Als ik de exo mode inga heb ik maar keuze uit 1 map en 3 difficulties. Moet ik gewoon op veteran alles knallen of hoe werkt dat?
Het is heel makkelijk:
Doe 50 waves in tier 1
75 in tier 2
100 in tier 3
10 in tier 4 en dan is wave 11 een zombiewave
Hiermee unlock je de zombie skin en alle gear.
Enkel tier 4 meedoen met een vriend geeft je de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:10:
[...]

Het is heel makkelijk:
Doe 50 waves in tier 1
75 in tier 2
100 in tier 3
I see, dus de difficulty maakt niks uit? En met tier 1 etc bedoel je de maps ofzo? want ik zag nergens tiers staan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:10:
[...]

Het is heel makkelijk:
Doe 50 waves in tier 1
75 in tier 2
100 in tier 3
Heb je een schatting hoeveel tijd je hiermee ong kwijt bent :P

En moet je tier 4 zoals je aangeeft met een vriend doen? alleen doen is dus niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Meer mensen met server problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

djunicron schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:33:
[...]
Zelfde grap als voorheen dus, geen dedicated servers maar een branching-p2p verhaal?
Aka Skill Compressie, iedereen een keer host en dus geen connectie issues, monster score en dus lol in de game, en dan door de lag heen blijven spelen in de hoop dat je weer eens zo'n score haalt.
[...]
Perfect beschreven! d:)b
Er zit idd. een soort van golfbeweging in, waarbij je het extreem goed doet (39/7 is mijn beste pot DOM) gevolgd door slechte potjes (net kd 1.0). En als het slecht gaat, ben je ook met twee kogels dood en kill je na 10 hitmarkers.

Ik wist dus niet dat tegenwoordig de host rouleerde, maar het verklaart de golfbeweging wel. Geen goede ontwikkeling trouwens...!

Waar ik me trouwens aan erger is het cap-gedrag in DOM. Ik ben een pure obj speler en zit helaas erg vaak alleen te cappen. Ik merk ook dat er steeds meer wordt gecampt. Daarom speel ik ook geen HC, want dat is helemaal een campfeest!

Ik hoop iig. op verbetering van veel punten. Gelukkig volgende week GTAV! :)
donvalentino schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:58:
[...]

Heb je een schatting hoeveel tijd je hiermee ong kwijt bent :P

En moet je tier 4 zoals je aangeeft met een vriend doen? alleen doen is dus niet voldoende?
Nee, als een vriend alles heeft gespeeld en begint aan tier 4 en jij doet mee, dan unlock jij ook alles.. :)

[ Voor 35% gewijzigd door SqueakyClean op 12-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tier = 3 brackets van 4 maps, 1 van 1 map.
Ga naar private match - select map en je begrijpt het.
Je kunt alles solo doen, zolang je het via play online doet. Ik heb alles in private match gedaan: deels met en deels zonder vrienden.
Totaal nu al 8,5u bezig geweest, nog 50 waves tier 3 en dan heb ik de riot map. Kost totaal denk ik zo'n 10 uur. Solo is veel sneller, omdat je dan niet afhankelijk bent van slackers die te lui zijn om door te klikken naar de volgende ronde.

Local play/ lan party geeft je geen rewards, onthoud dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
SqueakyClean schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:16:
[...]

Waar ik me trouwens aan erger is het cap-gedrag in DOM. Ik ben een pure obj speler en zit helaas erg vaak alleen te cappen. Ik merk ook dat er steeds meer wordt gecampt. Daarom speel ik ook geen HC, want dat is helemaal een campfeest!
ja mee eens, het is wel heel erg geworden de afgelopen dagen dat gedrag, Ik denk overigens dat het doodsimpel op te lossen is in COD, ze moeten gewoon de KD ratio niet meer meetellen en tonen in objectives modes, maar het in objective mode meer gaan gooien op de Capture en Defences. Die geven veel meer aan of je een goede objective speler bent of niet.

KD ratio zegt niks in objective modes. Je kunt nu doodsimpel je kd ratio boosten door niet mee te doen aan de objectives en dan op een afstandje met een paar man de mensen die continu proberen een aanval te doen neer te schieten. Dan verlies je het potje wel, maar de kd ratio van dat soort spelers is wel erg hoog natuurlijk, wat het weer goed doet in de cod community. Als ik daar dan een opmerking over maak hoor je bijna altijd het weerwoord dat ze aan het verdedigen zijn. Dat is natuurlijk niet zo, verdedigen is een team effort, dus dat zou dan inhouden dat een aantal van het team aan het aanvallen zijn en een aantal aan het verdedigen. Dat is top als dat zo zou zijn, maar als je dan op het scoreboard ziet staan dat ik 8 captures heb en de rest van de spelers 0 dan is dat toch wel enigszins demotiverend om objective te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg dan altijd dat mijn mede teammaten per ongeluk de verkeerde gamemode geselecteerd hebben in chat. Geeft altijd de nodige hilariteit

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Aankomend weekend gaat die clanwars van start, maar wat is dat nou precies? Ik heb nu een clan met twee anderen vrienden, maar matchen wij dan tegen andere clans van 3 members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Vanmorgen 2u gespeeld. Het lijkt erop dat ik geen lag meer heb na de update/config aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

robinez schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:57:
[...]

ja mee eens, het is wel heel erg geworden de afgelopen dagen dat gedrag, Ik denk overigens dat het doodsimpel op te lossen is in COD, ze moeten gewoon de KD ratio niet meer meetellen en tonen in objectives modes, maar het in objective mode meer gaan gooien op de Capture en Defences. Die geven veel meer aan of je een goede objective speler bent of niet.

KD ratio zegt niks in objective modes. Je kunt nu doodsimpel je kd ratio boosten door niet mee te doen aan de objectives en dan op een afstandje met een paar man de mensen die continu proberen een aanval te doen neer te schieten. Dan verlies je het potje wel, maar de kd ratio van dat soort spelers is wel erg hoog natuurlijk, wat het weer goed doet in de cod community. Als ik daar dan een opmerking over maak hoor je bijna altijd het weerwoord dat ze aan het verdedigen zijn. Dat is natuurlijk niet zo, verdedigen is een team effort, dus dat zou dan inhouden dat een aantal van het team aan het aanvallen zijn en een aantal aan het verdedigen. Dat is top als dat zo zou zijn, maar als je dan op het scoreboard ziet staan dat ik 8 captures heb en de rest van de spelers 0 dan is dat toch wel enigszins demotiverend om objective te spelen :D
Idd. super irritant. Ik had gisteren een paar potjes, waarbij ik 30-10 ging met 10 caps oid. Lekker potjes dus. Helaas wel allemaal verloren, omdat 1 obj speler onvoldoende is!
Voorheen circelden idereen samen van obj naar obj. Dan rende je vaak met een man of 3 dezelfde kant op. Nu gaat echt idereen een andere kant op, waarschijnlijk richting een hoekje... :?

Hetzelfde geldt voor Momentum. Als ik dat spel, eindigt t altijd in een draw omdat niemand de obj durft te pakken...
Is er een andere obj-modus waarbij minder wordt gecampd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
SqueakyClean schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:38:
[...]

Idd. super irritant. Ik had gisteren een paar potjes, waarbij ik 30-10 ging met 10 caps oid. Lekker potjes dus. Helaas wel allemaal verloren, omdat 1 obj speler onvoldoende is!
Voorheen circelden idereen samen van obj naar obj. Dan rende je vaak met een man of 3 dezelfde kant op. Nu gaat echt idereen een andere kant op, waarschijnlijk richting een hoekje... :?

Hetzelfde geldt voor Momentum. Als ik dat spel, eindigt t altijd in een draw omdat niemand de obj durft te pakken...
Misschien nieuwe objective mode introduceren. Capture the Camper. De persoon die het meest campt verliest. Dan een combinatie met het aantal kills en de hoeveelheid meters die je aflegt en je hebt een gamemode. Daarbij dat 1 kill gelijk staat aan 30 meter lopen ofzo.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
SqueakyClean schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:38:
[...]
Soms heb je mazzel in momentum en zit je in een game waar beide teams er vol voor gaan. Daar zitten af en toe hele mooie partijen tussen met verdedigers en aanvallers waarbij het echt lastig is door de verdediging. Dat is echt gaaf om te spelen en tot op het einde spannend, die potjes eindigen ook nooit in draw overigens.

Wat veel mensen niet weten is dat in momentum je de vlag oplaadt, uiteindelijk zal je ondanks dat je 5 keer dood bent geschoten de vlag veroverd hebben en een capture op je naam hebben staan bij de potjes die dood zijn kwa speelstijl. Maar ja, het is toch vreselijk saai om zo te spelen zonder objective tegenstand.

Op de PS4 is op dit moment capture the flag nog een leuke mode, daar wordt er nog wel volgens het verdedigers / aanvallers principe gespeeld door veel mensen. Geen idee hoe lang het daar nog duurt voordat ook daar het afwacht gedrag toeslaat maar op dit moment is het nog een leuke mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
het verbaasd mij dat er weer krek dezelfde reacties komen als bij de release van G/BO2/BO/MW3 enz (ik daag je uit: lees de threads van die games nog eens na...echt letterlijk):

- waarom speelt niemand objectives?
- ik heb lag, wanneer wordt dat gefixed?
- weer geen dedi's?
- ik vern*uk mn ping door mn download aan te zetten voordat ik ga spelen.
- die kl*te campers met hun k/d fetish!
enz enz.

ik zie zelfs sommige namen voorbij komen bij de reacties die ik al jaren bij de CoD topics tegenkom.

en dat verbaasd mij.

wat hadden jullie verwacht? dat het nu dan eindelijk wél allemaal is opgelost en goed geregeld is?
wishfull thinking maar niet realistisch.
het is al eerder geopperd hier maar zolang de franchise blijft verkopen, en dat doet het, veranderd er niets wezenlijks aan het concept.

en al zeker niets wat grote investeringen vergt of meer onafhankelijkheid biedt zoals fatsoenlijke dedicated servers of een matchmaking systeem waar je zelf je servers kunt kiezen.

ik weet precies wat ik kan verwachten maar ik probeer desondanks toch binnenkort een tweedehands 360 versie te scoren omdat ik weet dat er geen alternatieven zijn voor dit soort gameplay, aka arcade mil shooter, en ik na jaren wel uitgespeeld begin te raken op BO2.
dat ik me avonden kan frustreren over de lagcomp en andere issues is een gegeven die ik, helaas, voor lief moet nemen.

mijn manier om terug te vechten cq mn ongenoegen te uiten: ik koop niet meer elke editie maar sla er telkens eentje over én...ik koop simpelweg geen dlc's meer.

voor de rest ben ik hun biatch want schijnbaar kan ik niet zonder dat uurtje knallen elke avond.
i'm f*cked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Voor mij geen probleem als ze campen in DOM, zolang mijn team maar het niet doet. Gisteren paar potjes gespeeld dat andere team gewoon geen vlaggen nam. Voor mij boeit het niet, easy win en meer XP. Snap nog altijd niet wat je doet in zo een game modus. Ga dan lekker TDM gaan spelen voor te camppen. Achja cod spelers, staan er wel om bekend voor overal in een hoek te zitten. Trouwens waarom zo caren om je K/D niemand kan het zien. Op hardcore zitten er super veel van die campertjes, omdat er geen killcam is. Maar speel gewoon meer HC omdat ze daar sneller doodvallen. Heb het gevoel dat ik daar minder lag problemen heb. Enkel als ze sprinten rond een hoek. De gewone matchen zijn haast niet te spelen, hoeveel keer ik daar een kerel moet raken. Geef mij dan maar HC, juist jammer dat je geen killcam hebt maar dat neem ik er dan maar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Mijn ervaring met objective modes wijkt juist compleet af van wat jullie beschrijven. Elke potje domination zijn er bij beide teams minstens 4 spelers met 6 caps en meer.
Bij de zeer enkele keer dat ik momentum gespeeld heb, ging het exact hetzelfde. Ook veel mensen op de objectives.

Misschien komt het omdat ik zelf altijd op de objective lig, waarschijnlijk komt het gewoon doordat ik op de PC speel :+

Een tip: Ga niet als eerste in je eentje op de B vlag liggen, maar loop een paar meter vooruit om tegenstanders af te houden. Zodra er een teamgenoot gaat cappen loop je snel terug en cap samen.

Zelf vind ik het VEEEEEEEL makkelijker om op TDM/S&D mijn KD ratio op te krikken.

[ Voor 6% gewijzigd door steel123 op 12-11-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
stinky1701 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:13:
het verbaasd mij dat er weer krek dezelfde reacties komen als bij de release van G/BO2/BO/MW3 enz (ik daag je uit: lees de threads van die games nog eens na...echt letterlijk):

- waarom speelt niemand objectives?
- ik heb lag, wanneer wordt dat gefixed?
- weer geen dedi's?
- ik vern*uk mn ping door mn download aan te zetten voordat ik ga spelen.
- die kl*te campers met hun k/d fetish!
enz enz.

ik zie zelfs sommige namen voorbij komen bij de reacties die ik al jaren bij de CoD topics tegenkom.

en dat verbaasd mij.

wat hadden jullie verwacht? dat het nu dan eindelijk wél allemaal is opgelost en goed geregeld is?
wishfull thinking maar niet realistisch.
het is al eerder geopperd hier maar zolang de franchise blijft verkopen, en dat doet het, veranderd er niets wezenlijks aan het concept.
hahaha, daar heb je eerlijk gezegd wel gelijk in :D

toch is er wel degelijk een verschil nu hoor, de manier waarop op de ps4 nu objectives modes gespeeld wordt heb ik in eerdere delen nog niet gezien. Dat mensen objective mode spelen om hun kd ratio te boosten is inderdaad al vanaf de eerste cod versies omdat de echte team deathmatch, free for all en kill confirmed modes voor de meesten te moeilijk is om hun kd ratio positief te houden, dus praktisch al die mensen die dat te moeilijk vinden vallen terug op objective modes.

Alleen is nu het verschil dat de map layouts verticaal zijn en het niet meer een kwestie is van de choke points op te ruimen voordat je de objective pakt. Nu is het echt aankomen in de buurt van de objective en van 8 kanten wordt je door de tegenstander neergeschoten die zelf geen enkele aanstalten maken om de objective te pakken. Althans zo is de speelstijl op de ps4 geworden, hopelijk op andere platformen is dat niet zo :D.

Overigens ben ik zelf niet negatief over cod aw, ik vind het een top game tot nu toe, de objective speelstijl vind ik wel irritant maar goed je kunt je daar op aanpassen natuurlijk door dan al flankend gewoon zelf maar kills te gaan maken en daar dan de lol maar uit te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
Peterrtt schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:04:
Aankomend weekend gaat die clanwars van start, maar wat is dat nou precies? Ik heb nu een clan met twee anderen vrienden, maar matchen wij dan tegen andere clans van 3 members?
Iemand :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
PS4 down voor de 3de maal... Wat gaan ze nu weer uitvreten, ben benieuwd.

Voor die clanwar, als ik mij goed herinner moet je gewoon met 3 vrienden die war doen. Je komt niet persee uit tegen een volledige clan. Gewoon jij en 2 andere vrienden doen de missies.
Je zal wel veel clans zien natuurlijk, zo was het toch op BO2. Je kan dan de stats volgen normaal op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Er is een nieuwe ati beta driver speciaal voor advanced warfare

http://support.amd.com/en...1BetaWINReleaseNotes.aspx

Performance Improvements
◾Call of Duty®: Advanced Warfare performance optimizations
◾Up to 30% performance increases with FXAA and lower game resolutions
◾AMD CrossFire™ Profile update for improved performance

Resolved Issues
◾Call of Duty®: Advanced Warfare CrossFire™ Profile fixes some occasional corruption users may have experienced while using AMD CrossFire™ configurations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik vermoed PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Weet je, ik vind kdr helemaal niet belangrijk, maar ik vind het spel wel leuker als ik een hoge kd haal... ofwel, als ik om de vijf seconden wordt neergeknald, begin ik al gauw te vloeken en is het dus uit met de pret.

Dus kdr kan me gestolen worden, zolang die maar boven de 1 ligt... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
SqueakyClean schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:59:
Weet je, ik vind kdr helemaal niet belangrijk, maar ik vind het spel wel leuker als ik een hoge kd haal... ofwel, als ik om de vijf seconden wordt neergeknald, begin ik al gauw te vloeken en is het dus uit met de pret.

Dus kdr kan me gestolen worden, zolang die maar boven de 1 ligt... :*)
Mijn K/D is met alle COD's boven de 1.5 geweest. Ik zit nu op 0.7 met AW. In het begin zat die op 0.3...
En ik werd pisziek om idd elke 3 seconden in mijn rug, van links en rechts afgeschoten te worden.
Maar ik moet gewoon gigantisch wennen en het begint al iets beter te gaan. Zit nu meestal wel op minimaal 1 of hoger (als het niet lagt.) Maar begin het steeds leuker te vinden. Zelfs het springen, classic is gewoon waardeloos met die mappen.
Trouwens als iemand mij invite mis ik dat altijd en ben ik dus te laatom te joinen...
Komt die melding voorbij eigenlijk? (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zul je meldingen wel uit hebben staan? Zie onder instellingen.

Kdr kan mij gestolen worden, objectives veel leuker. Kdr laat ik aan de kindjes over die vroeger door de juf in de hoek zijn gezet en daar een fobie aan over hebben gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik blijf maar een NAT Type 3 hebben op de PS4 :( DMZ al open gezet... :(

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Heb sinds eergisteren het zelfde probleem. (ook PS4)
Nat type 3, en ingame Nat: strict, vervelende is dat ik niet iedereen kan joinen in partychat of ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn favoriete game mode is. Ik neig naar CTF terwijl dit voorheen altijd domination was. Met name omdat ik de maps zich hiervoor beter vind lenen. Welke jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

baronruud schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:13:
[...]

Mijn K/D is met alle COD's boven de 1.5 geweest. Ik zit nu op 0.7 met AW. In het begin zat die op 0.3...
En ik werd pisziek om idd elke 3 seconden in mijn rug, van links en rechts afgeschoten te worden.
Maar ik moet gewoon gigantisch wennen en het begint al iets beter te gaan. Zit nu meestal wel op minimaal 1 of hoger (als het niet lagt.) Maar begin het steeds leuker te vinden. Zelfs het springen, classic is gewoon waardeloos met die mappen.
Trouwens als iemand mij invite mis ik dat altijd en ben ik dus te laatom te joinen...
Komt die melding voorbij eigenlijk? (ps4)
Ik ben nooit goed geweest in cod en had meestal altijd een K/D van 0.5 ik weet niet of het de toevoeging van de exo suit is. Maar meestal is mijn K/D nu gewoon degelijk positief in TDM ga ik momentum spelen dan haal ik volgens mij niet eens de 0.1.

Die granaten tijdens momenten zijn ook echt gruwelijk iritant soms. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Op PC? Anders moet je even kijken naar de polling rate van je muis, aangezien een te hoge polling rate schijnbaar voor frame skipping zorgt in COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:51:
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn favoriete game mode is. Ik neig naar CTF terwijl dit voorheen altijd domination was. Met name omdat ik de maps zich hiervoor beter vind lenen. Welke jullie?
Domination _/-\o_ ! Heerlijk vol met actie daar. Infected is ook altijd erg leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik gebruik maar 1 scorestreak: UAV met support en thread detection addon.
Die krijg je sowiezo op, omdat je score blijft staan na death.
En zodra ik die UAV activeer lijkt mijn team vrijwel altijd te winnen, ook al stonden we dik achter.
Eenmaal actief dan heb je ook zo een opvolger klaar.

Legale wallhack :N

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 12-11-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
unfor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:06:
Ik gebruik maar 1 scorestreak: UAV met support en thread detection addon.
Die krijg je sowiezo op, omdat je score blijft staan na death.
En zodra ik die UAV activeer lijkt mijn team vrijwel altijd te winnen, ook al stonden we dik achter.
Eenmaal actief dan heb je ook zo een opvolger klaar.

Legale wallhack :N
Als je dood gaat reset je scorestreak toch weer?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
FireFoz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:02:
[...]

Als je dood gaat reset je scorestreak toch weer?
Niet met de support mod, maakt je streak duurder maar je score reset niet.
Ik zie overigens heel veel mensen die geen flauw benul hebben dat ze scorestreaks kunnen aanpassen.
Zo zie ik ook regelmatig turrets staan zonder AI mod, dus die vuren helemaal niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 12-11-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch heeft wel wat met connection issues gedaan. Voelt nog steeds niet helemaal goed maar wel beter. Had zelfs 4 potten op rij een positieve KD in TDM. Maar belangrijker maar 2 wtf momenten op een stuk of 20 deaths. KD inmiddels van1.00 naar 1.04! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
Heeft iemand nog een goede tip om de double kills te maken met de MORS? Ik speel redelijk agressief met dit wapen maar het lukt me maar niet om een double kill te maken.. Je moet trouwens ook echt belachelijk snel de 2de guy killen zeg!

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

@Peter_Aragorn en @Supremedch
Hier op de PS4 met KPN glasvezel (experiabox V8), gewoon open NAT.
Staat in de DMZ en natuurlijk eerst vast ip gegeven in de router.

Vanavond nog gespeeld. Geen lag gezien overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

baxstar schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:43:
Heeft iemand nog een goede tip om de double kills te maken met de MORS? Ik speel redelijk agressief met dit wapen maar het lukt me maar niet om een double kill te maken.. Je moet trouwens ook echt belachelijk snel de 2de guy killen zeg!

Casper
Loop routes kennen op de maps en hopen op een dubbele kill met één schot in een nauw gangetje.

Vandaag ook maar aangeschaft. Leuke singleplayer die weliswaar vrij CoD standaard is (turret sectietje hier, vehicletje besturen daar, oneindige waves overal), maar Kevin Spacey zorgt deze keer voor het extraatje. Multiplayer is echt wat de serie nodig had! Constant heen en weer dashen met de lightning gun of shottie is geniaal. _/-\o_ Wel wat minder dynamisch dan Titanfall, maar gewoon goed op z'n eigen manier. Zie het als Quake 3 vs Unreal Tournament in 1999. Killstreaks gelukkig niet echt aanwezig, behalve misschien de wallhack support UAV. De enige killstreak die je moet gebruiken zoals unfor al zei.

Jammer dat de maps niet helemaal rekening houden met de exo suits behalve wat shortcuts. In domination vaak het geval dat je van ver en hoog prima zicht hebt op een punt. Dan doet Titanfall dat iets beter met wel open mappen voor veel beweging, maar ook alle punten binnen voor de intense 1op1 gevechten. Maar met open punten kan je natuurlijk wel leuk airstompen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
@gundogan, was het maar zo makkelijk. Het lijkt me toch dat ze niet gokken op 5 collaterals?! Dan heb je woest veel geluk nodig!

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Ik kan CoD AW tweedehands via marktplaats kopen. Zijn er bij de standaard game nog (online) keys of codes? (Dus niet de bonus items van de Day One versie etc.)

Edit: Gaat om de PS4 versie

[ Voor 8% gewijzigd door Necros op 13-11-2014 00:03 ]

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Necros schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:52:
Ik kan CoD AW tweedehands via marktplaats kopen. Zijn er bij de standaard game nog (online) keys of codes? (Dus niet de bonus items van de Day One versie etc.)

Edit: Gaat om de PS4 versie
Behalve de Day One code, zit er geen overige codes bij, (Voor MP/online is alleen PS+ verreist).

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

baxstar schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:43:

Casper
Ik heb gemerkt dat bij momentum bij mij nogal vaak een double killer voorbij komt alleen niet met de sn6 :( maar dat komt vooral omdat iedereen hutje mutje op die flag gaat staan. Dan gewoon een boost jump gevolgd door een slam met de overcharge perk en spray and pray.

Ben het wel eens dat je belachelijk snel een tweede moet om knallen. Vaak zat binnen 3 seconden maar dan tel t het al niet meer.

Als je de ene om hebt moet je al 4 kogels in de andere hebben gejaagd anders ben je te laat.

Gung ho is trouwens ook oerdegelijke perk

• Sumerechny

Sumerechny

Jammer dat de maps niet helemaal rekening houden met de exo suits behalve wat shortcuts. In domination vaak het geval dat je van ver en hoog prima zicht hebt op een punt. Dan doet Titanfall dat iets beter met wel open mappen voor veel beweging, maar ook alle punten binnen voor de intense 1op1 gevechten. Maar met open punten kan je natuurlijk wel leuk airstompen. 8)
Zo ervaar ik het ook inderdaad. Het is een toffe game waarbij de exo suits iets nieuws toevoegen. Alleen heb ik het idee dat de mogelijkheden van de exo suits onderschat zijn, ik probeer vaak op plekken te komen waar een onzichtbare muur zit (met name in kleine hoekjes en daken). Dat doet Titanfall inderdaad beter, stukken beter! Een ander groot verschil is dat je bij CoD-AW vaak in je rug neergeschoten wordt iets wat ik bij TF toch vele malen minder meemaak.

Al met al toffe game die me, buiten de lag klachten (die nu voorbij zijn...), niet teleurstelt.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Multiplayer echt top! Gisteren weer tot veelste laat gezeten met wat vrienden.
Ik heb helaas wel sinds de patch het probleem (op PS4) dat CoD freezed ingame. De partychat etc. blijft gewoon werken, maar moet het spel echt even opnieuw opstarten om weer verder te gaan.
Dit gebeurde gisteren denk ik 3 a 4x.

Anderen die hier last van hebben?

• robinez
b.o.n.s schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:02:
Multiplayer echt top! Gisteren weer tot veelste laat gezeten met wat vrienden.
Ik heb helaas wel sinds de patch het probleem (op PS4) dat CoD freezed ingame. De partychat etc. blijft gewoon werken, maar moet het spel echt even opnieuw opstarten om weer verder te gaan.
Dit gebeurde gisteren denk ik 3 a 4x.

Anderen die hier last van hebben?
nee geen last van.

gisteravond was overigens een top avond, geen lag problemen gehad en de game liep in de multiplayer online even soepel als in de coop mode normaal, dus perfect.

Ook de battles in hardpoint mode waren intens, in hardpoint verplaatst het punt zich zo vaak dat het camp gedrag uit de andere objective modes daar niet echt loont dus dat lijkt een hele goeie vervanging voor domination of momentum of CTF.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Sumerechny schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:06:
[...]

Zo ervaar ik het ook inderdaad. Het is een toffe game waarbij de exo suits iets nieuws toevoegen. Alleen heb ik het idee dat de mogelijkheden van de exo suits onderschat zijn, ik probeer vaak op plekken te komen waar een onzichtbare muur zit (met name in kleine hoekjes en daken). Dat doet Titanfall inderdaad beter, stukken beter! Een ander groot verschil is dat je bij CoD-AW vaak in je rug neergeschoten wordt iets wat ik bij TF toch vele malen minder meemaak.

Al met al toffe game die me, buiten de lag klachten (die nu voorbij zijn...), niet teleurstelt.
Dat komt omdat de basis van een team continu wordt verplaatst waardoor je nooit weet waar een team vandaan komt, echt verschrikkelijk.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

NotSoSteady schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
[...]

Dat komt omdat de basis van een team continu wordt verplaatst waardoor je nooit weet waar een team vandaan komt, echt verschrikkelijk.
Spawn systeem in AW is ook nog niet fantastisch. Je spawnt in vrijwel elke gamemode regelmatig in het zicht van een tegenstander of je ziet gelijk een tegenstander als je spawnt.

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
muhda schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:38:
[...]

Behalve de Day One code, zit er geen overige codes bij, (Voor MP/online is alleen PS+ verreist).
Oke bedankt

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje over de cinematics in de Campaign.. Zijn deze met echte acteurs opgenomen en is hier een sausje overheen gegooid of is alles volledig gerendered?

Het ziet er soms zo ongelofelijk realistisch uit dat ik echt twijfel of het nou gewoon acteerwerk is met een filter of dat het echt gerendered is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Angeloonie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:28:
Vraagje over de cinematics in de Campaign.. Zijn deze met echte acteurs opgenomen en is hier een sausje overheen gegooid of is alles volledig gerendered?

Het ziet er soms zo ongelofelijk realistisch uit dat ik echt twijfel of het nou gewoon acteerwerk is met een filter of dat het echt gerendered is.
Pre-rendered.

met dit. :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dan is het wel even een Holy F*ck! waard :P Echt verbluffend. _O_
Normaal zie je in gamecinematics wel dat het computergegenereerde beelden zijn maar dat is hier op sommige momenten echt niet te zien. Crysis eat your heart out.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sumerechny

Sumerechny

NotSoSteady schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:05:
[...]

Ik merk het in meerdere game modes. Ook zonder team. Volgens mij wordt je bij Titanfall meer aan de randen van de map gespawned. Maar ik kan het mis hebben.

(de maps zijn ook groter in TF of niet? Dat speelt natuurlijk ook mee.

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Titanfall maps zijn gemiddeld 10x groter dan CoD maps. Maarja daar lopen ook Mechs doorheen :+

Gisteravond ook heerlijk kunnen spelen. Die nieuwe patch heeft de lag problemen goed opgelost.
Heb niet meer meegemaakt dat ik 2 kogels in iemand schoot en ineens zelf dood lag. (Wel dat ik 2 kogels schoot en de andere 7 miste waardoor ik alsnog zelf ramdood was :+ )

Moet nog steeds beter worden in het spel. Al ben ik nu vooral wapens setups en classes aan het testen.
Gister eens de AK geprobeer met nog 0 attachments op Defender met Uplink. Snap niet waarom maar ging echt waanzinnig goed met 30-12 KD en zelfs 12 punten gescoord.

[ Voor 14% gewijzigd door steel123 op 13-11-2014 12:01 ]

• robinez
Angeloonie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:28:

ja mee eens, die opnames op het eind als ze in die auto zitten, dat is bijna niet meer te onderscheiden van een echte film. Ik vind sowieso de graphics van de single player behoorlijk indrukwekkend op sommige momenten. Die missie in griekenland ook, die knalt van je scherm af.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sinds ik de SAC3 (akimbo) gebruik op kleine maps met de nodige perks gaat het best goed. Ik haal met gemak een 2:1 Kd ratio. Op lange afstand moet je switchen naar sec of ander wapen maar van dichtbij win je het bijna altijd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Waarom is de FPS op 90 gelockt in MP? :/

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:38:
Waarom is de FPS op 90 gelockt in MP? :/
Omdat het verschil daarboven niet kan worden onderscheiden. Tenzij je een pinguin bent of course :+

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:05:
[...]

Omdat het verschil daarboven niet kan worden onderscheiden. Tenzij je een pinguin bent of course :+
Is dit een troll? Tuurlijk kan je 't verschil wel onderscheiden :/ 8)7

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Standaard max fps voor Quake3 is 85 = ~90 ingame (framerate is gelimiteerd tot waarden van 1000 gedeeld door een heel getal). Misschien vergeten te unlocken voor 120/144hz monitors of ze proberen de 125/250/333 fps caps te vermijden (geeft een paar hele kleine voordelen). In de SP is de framerate wel unlocked.

@hieronder

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f148/Gundogan/Untitled.png

com_maxfps is de command. Van een verse Quake3 installatie.

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 13-11-2014 17:58 ]

• Cobiwan
  • Niet online
Ik meen toch echt dat Fraps bij mij bij Quake 3 rond de 800 FPS aangaf toen ik het een paar jaar geleden nog eens probeerde... Ik heb toen niets bijzonders gedaan.

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:27:
[...]

Is dit een troll? Tuurlijk kan je 't verschil wel onderscheiden :/ 8)7
Ik merk op mijn pc geen verschil tussen 120 hz en 60 hz als ik cod of bf speel. 30 vs 60 wel...

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:57:
[...]

Ik merk op mijn pc geen verschil tussen 120 hz en 60 hz als ik cod of bf speel. 30 vs 60 wel...
Je ogen zelf zien ook niet meer als 60 Hz. Alleen omdat high Hz (gaming) monitoren velen malen sneller zijn zul je daardoor minder stotteringen in het beeld zelf zien en werkt het allemaal wat soepeler samen met de GPU.

Correct me if I'm wrong somewhere! :P

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

CristianSchriev schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:37:
[...]

Je ogen zelf zien ook niet meer als 60 Hz. Alleen omdat high Hz (gaming) monitoren velen malen sneller zijn zul je daardoor minder stotteringen in het beeld zelf zien en werkt het allemaal wat soepeler samen met de GPU.

Correct me if I'm wrong somewhere! :P
Ogen werken niet in hertz. Misschien dat 60hz voor persoon een hetzelfde is als 120hz maar voor persoon 2 zit er wel verschil in. Ik weet het niet zeker maar een YouTube kanaal heeft hier een filmpje over gemaakt.

120hz kan volgens mij wel zoals je zegt voor minder screentearing zorgen. Stotering zal minder te voorkomen zijn

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:57:
[...]

Heb je wel een 120hz monitor dan? Anders zie je het verschil inderdaad niet :)

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Dit is de eerste shooter die ik speel waar mijn aim echt off lijkt te zijn.
Weet niet waar het aan ligt, heb de config fix en polling rate fix geprobeerd maar blijft raar aanvoelen.

Daarnaast nog met settings op low gespeeld maar geen verandering.

Verwijderd

S.J_84 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:56:
Dit is de eerste shooter die ik speel waar mijn aim echt off lijkt te zijn.
Weet niet waar het aan ligt, heb de config fix en polling rate fix geprobeerd maar blijft raar aanvoelen.

Daarnaast nog met settings op low gespeeld maar geen verandering.
Klinkt apart, speel hier met muis/toetsenbord op ps4. Speelt prima, zou verwachten dat het dan op een pc al helemaal goed zou moeten spelen..?

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:35:
[...]

Klinkt apart, speel hier met muis/toetsenbord op ps4. Speelt prima, zou verwachten dat het dan op een pc al helemaal goed zou moeten spelen..?
Zal wel aan mij liggen :)
Niet lang geleden nog potje cs go gedaan en ging prima, en bf4 veel gespeeld zonder problemen.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Magnetic_Man schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:06:
[...]

Heb je wel een 120hz monitor dan? Anders zie je het verschil inderdaad niet :)
En ook op 120hz zetten dan. Windows doet dat (bij in ieder geval) niet uit zichzelf. En dan http://www.testufo.com/#test=framerates bekijken voor het verschil. ;)

Ik moet zeggen dat ingame het verschil tussen 60hz en 144hz minder opvalt dan in Windows zelf. 144hz oogt allemaal net even rustiger en overzichtelijker dan 60hz ingame, maar niet super veel vloeiender zoals in Windows.

PS: shotguns zuigen best wel. En volgens mij heeft Infinity Ward het attachment systeem ontworpen. Na de extended mags/extra damage nachtmerrie grind in MW3, nu de ADS kills met shotties voor extra range. Welke sadist verzint dat. :'(

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zelfde als die snipers die een meter naast je schieten en jij toch neergaat.

Paar keer vanavond ook meegemaakt dat ik zowat tegen de tegenstander aansta hem een knal wil verkopen (melee) en vervolgens doet hij het en ik ga dood ?
Echt jammer op dat punt.

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2014 23:28 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Cobiwan
  • Niet online
Pff niet te spelen dit in sommige levels. Constant van die kleine rotschokjes en de eerste 1.5 minuut van de match ben je kwijt door de mega lag aan het begin. Laat staan dat je eerste speelminuut gegarandeerd prut is door de grote haperingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Ik heb ondanks de patch (ps4) nog zeker last van lag al lijkt het idd wel iets beter te zijn.
Het valt me wel op dat die ping bar als een malle van 1 naar 4 gaat dus dat is zeker nog hetzelfde.
Ervaren jullie het ook dat de lag nagenoeg het hele team treft waardoor je echt bizarre uitslagen krijg waarbij team a gemiddeld op 8-30 en team b juiste het tegenover gestelde 30-8 het valt gewoon op.
Moet zeggen dat dit wel wisselt en de map erna je weer lag mee hebt en de tegenstander wel met 3 kogels plat lig ipv 6 of meer.
Ondanks dat mijn KD normaal 1.30 is, nu veel minder is 0.90 maja het is dan ook wel super snelle gameplay.

Ik vind het in iede rgeval een prachtige game maar moet wel tijdig stoppen anders ben ik snachts nog aan het springen :-)

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
Is deze COD online/multiplayer te spelen als ik de game 2e hands overneem?

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

don_appie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:39:
Is deze COD online/multiplayer te spelen als ik de game 2e hands overneem?
Xdoos en Playstation wel.
Op PC niet als diegene de key al heeft geredeemed in Steam.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
Net even voor het eerst sinds een tijdje een potje Domination gespeeld. Ik heb helemaal geen last van lag gehad. Lijkt opgelost nu?

Ook een mooie score, zulke scores kon ik eerst niet halen tijdens de release.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hIJkkKo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:54
Ik vind de game nu niet echt smooth draaien, als ik het met BO2 vergelijk draait dat vele malen soepeler. Er is altijd een vorm van muis-lag.

Ook na alle tweaks van de muis is er niet veel verbetering. De grafische gedeelte vind ik echt niet om aan te zien, er ligt een soort 'waas' op. Zet ik alles op extra dan is het wel te pruimen maar dan zakt de hele game in qua performance.

Snap trouwens niet waarom de cod versies allemaal zoveel moeite hebben om het allemaal een beetje goed te laten draaien. Bf4 ziet er veel mooier uit en draait ook nog eens super, dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:23

Typhone

Who Dares Wins

merlin1201 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 06:49:
Ik heb ondanks de patch (ps4) nog zeker last van lag al lijkt het idd wel iets beter te zijn.
Het valt me wel op dat die ping bar als een malle van 1 naar 4 gaat dus dat is zeker nog hetzelfde.
Ervaren jullie het ook dat de lag nagenoeg het hele team treft waardoor je echt bizarre uitslagen krijg waarbij team a gemiddeld op 8-30 en team b juiste het tegenover gestelde 30-8 het valt gewoon op.
Moet zeggen dat dit wel wisselt en de map erna je weer lag mee hebt en de tegenstander wel met 3 kogels plat lig ipv 6 of meer.
Ondanks dat mijn KD normaal 1.30 is, nu veel minder is 0.90 maja het is dan ook wel super snelle gameplay.

Ik vind het in iede rgeval een prachtige game maar moet wel tijdig stoppen anders ben ik snachts nog aan het springen :-)
Ik merk helemaal nooit lag op de PS4? Wel 3x een totale disconnect gehad. Die balkjes die constant verschuiven zijn volgens mij niet indicatief voor de juistheid. Want wanneer ik in Ghosts of BO2 een rood indicatortje had dan was er serieus een probleem. Nu schiet ik en kogels slaan op hetzelfde moment voor m'n neus in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

wesley17 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
Net even voor het eerst sinds een tijdje een potje Domination gespeeld. Ik heb helemaal geen last van lag gehad. Lijkt opgelost nu?

[afbeelding]
Senix heeft een mooiere score :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Hij/Zij is wel als een baas aan het cappen en defenden!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
wesley17 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:

[afbeelding]
Ik vind het helemaal niet goed. Niet de objective spelen, maar alleen maaar voor K/D gaan....
Ander team daarintegen wel en duidelijk gewonnen. SeniXsW als een baas idd, negatief K/D, meer caps, hogere score en daardoor winst.

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 14-11-2014 12:12 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic