[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.749 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:53
wesley17 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:58:
Net even voor het eerst sinds een tijdje een potje Domination gespeeld. Ik heb helemaal geen last van lag gehad. Lijkt opgelost nu?

Ook een mooie score, zulke scores kon ik eerst niet halen tijdens de release.
Kan je mij vertellen wat je hier een mooie score aan vindt?

Je hebt het potje verloren en maar 3 captures, waarvan 2 waarschijnlijk bij het begin en half-time.
4 defends, oke dat is redelijk. Alleen tegenover 32 kills kan je niet zeggen dat je de vlaggen lag te verdedigen. Je kan beter TDM gaan spelen, want blijkbaar geef je niks om de objectives. Bij TDM had je met zo'n score waarschijnlijk als team gewonnen ;) SeniXsW snapt de bedoeling tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren Kill Confirmed....

Must get taaaggggsss :D

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/26222008769780598/44E2F3E0A5BA39C35246E7E2B79283041D67E4F6/

SAC3 (Akimbo) + Lasersight + Rapid Fire
Perk1: Lightweight + Low Profile
Perk2: Cold-Blooded + Gung-Ho
Perk3: Scavenger
Secondary: PDW

Geen Exo abilities
Scoresteaks: UAV+Support, Care Package+Support

Vorige keer de Rapid fire vervangen door Extended mags maar toen een (flink) lagere score. Nu merk ik dat ik deze setup wel erg vaak pak.
Misschien dat ik bij lvl 43 de Cold Blooded perk nog inwissel voor de Fast Hands.

[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 14-11-2014 12:31 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Ik speel de SAC3 met Lasersight, Rapid Fire EN Extended Mags. Zowiezo Coldblooded eruit en je exo abilities muten met die perk.

Maarja met TDM of KC heb je altijd een vele malen hogere KD rate dan op Domination/Momentum/Uplink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Kan iemand me kort uitleggen hoe die exo werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Drossie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:35:
Kan iemand me kort uitleggen hoe die exo werkt?
Je krijgt golf na golf vijanden voorgeschoteld en af een toe een doelstelling. Help iedereen om zeep en bereik de doelstellingen om snel punten te verdienen die je dan omzet naar upgrades voor je wapens/exo/attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
Ze mogen wel eens die lag bug fixen die je op het begin van sommige mappen krijgt -.-

Begint behoorlijk vervelend te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley17 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:14:
Ze mogen wel eens die lag bug fixen die je op het begin van sommige mappen krijgt -.-

Begint behoorlijk vervelend te worden nu.
Ik heb hier vooral last van bij de map Defender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Kreeg net een kleine update binnen van 37.1 mb. (mp)

Vraag me af waar het voor is, misschien staat er straks ergens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ik ben gister met het spel begonnen maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar je de filmpjes van je gespeelde matches kunt terugvinden, zoals bv eerder in BO2 onder player channel.
kan het zijn dat die functie er helemaal niet meer inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

stinky1701 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:33:
ik ben gister met het spel begonnen maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar je de filmpjes van je gespeelde matches kunt terugvinden, zoals bv eerder in BO2 onder player channel.
Is er uit sinds Ghosts.

Double kills voor extended mags op de S12...... Kan zonder meestal net één speler er mee neer maaien (0.0 range zelfs met advanced rifling). Om double kills te kunnen maken, moet je eerst double kills zien te maken. :X

Ook sinds deze patch van vandaag lagspikes op Solar? PC versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 14-11-2014 21:42 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
stinky1701 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:33:
Zit er inderdaad helaas niet meer in, dit was altijd wel handig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Nog altijd zelfde problemen, dus neen het is niet opgelost die vervelende lag. Ben er helemaal klaar mee met die zooi. 3 jaar nodig voor dit product ? Ze hebben al hun volgende cod helemaal afgewerkt als je dit krijgt als resultaat. Iemand vertelde die een heel groot kanaal heeft, dit spel is gewoon een beta niets afgewerkt en zeker niet voor 3 jaar mee bezig te zijn geweest. Klopt eigenlijk helemaal, en mij moet je niet vertellen dat we in 2014 nog geen deftige programmeurs hebben die een connectie moeten programmeren. We kunnen landen om een komeet, zeer complexer dan een gampje te programmeren maar dit lukt hun na zoveel cods nog niet. Game heeft leuk concept maar is al lang geen cod meer als je al kan vliegen als een halve gek. Daarvoor hebben we titanfall en dit soort zaken, heeft niets meer met cod te maken. Rennen en schieten zonder hoeven zo hoog te springen. Daar staat call of duty voor, niet deze dingen.

Dan nog maar te zwijgen over de tal van problemen dat mensen hebben, en ja niet iedere game is perfect bij launch. Maar hun beloftes komen ze ook totaal niet na, dedicated servers met listed servers. Dan matchen ze mij nog met iemand die 2000km van mij woont. Hoe moeilijk is het voor ons te laten connecten met iemand van ons eigen regio.Vragen wij echt zoveel ? Nee dingen patchen zoals KC hun score die omhoog moet dit is dan wel belangrijk. Altijd de hoofdreden negeren ze, en is ieder jaar zo en zal altijd zo blijven. Hun seasson pass kunnen ze steken waar de zon nooit komt. Van mij krijgen ze geen cent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

S.J_84 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:19:
Kreeg net een kleine update binnen van 37.1 mb. (mp)

Vraag me af waar het voor is, misschien staat er straks ergens wat.
had hem ook binnen, maar ik vraag me af waarvoor. Lijkt net alsof ze in de connectie hebben zitten klooien. De Killcams zijn weer perfect asynchroon met wat ik op het scherm zie.

tot nu toe zowat elke afgekeken. En gewoon 1 seconde later dan dat ik op mijn scherm schiet, schiet ik in de killcam. Van ellende maar even uit gezet. Leuke was dat dit voor de patch/update niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:10
geen verschil placebo patch

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Dit was de patch.

https://community.callofduty.com/thread/200912803

Connectivity optimization for game servers.
General Bug fixes and rare crash bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag is opzich best acceptabel op de ps4. Je merkt wel dat die lag compensation soms tot onnodige deaths leidt: omgekeerde wereld, goede connectie leidt tot inefficientie. Ik kan er wel mee leven, maar ik hoor veel ergernis om me heen :+
Inmiddels prestige 3, denk dat ik niet veel meer zal levelen na 18-11, misschien dat AW zelfs uberhaupt niet meer gespeeld gaat worden vanaf die dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ach,,, het het is maar een spelletje voor kinderen. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 12 jaar die dit spelen denk ik.

Wat ook erg grappig is, dat alleen degene die wint GG zegt :):) voor de rest ben ik er alweer compleet klaar mee. Misschien omdat ik geen ADHD heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:16:
[...]

Wat ook erg grappig is, dat alleen degene die wint GG zegt :):) ...
Dat is volgens mij bij elke game zo :P . TF en BF4 zie ik hetzelfde gebeuren. Idd wel grappig :+

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:16:
Ach,,, het het is maar een spelletje voor kinderen. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 12 jaar die dit spelen denk ik.

Wat ook erg grappig is, dat alleen degene die wint GG zegt :):) voor de rest ben ik er alweer compleet klaar mee. Misschien omdat ik geen ADHD heb :).
Ik ben daarmee een uitzondering. Ik zeg ook wel af en toe GG als de game echt spanned was al heb ik verloren. Ik zeg altijd BG als mijn team gewoon echt keihard aan het zuigen is. En ik zit altijd met een punten aantal dat ik altijd moet afwachten of ik de volgende ronde in het winnende team of verliezende team kom.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een aan te raden game als je laatste cod modern warfare 3 was. Speel voornamelijk BF4 in de shooter genre.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:04

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:08:
Is het een aan te raden game als je laatste cod modern warfare 3 was. Speel voornamelijk BF4 in de shooter genre.
Het is in elk geval aan te raden als UT'99 of Q3 je laatste shooter ervaring was ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:27:
[...]

Het is in elk geval aan te raden als UT'99 of Q3 je laatste shooter ervaring was ;)
Nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
Het valt me op dat je echt weinig XP krijgt. Misschien zo'n 10k per game, maar voorheen kon je dat lekker opkrikken met challenges. Die zitten er niet meer in ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zomaar even een potje met TAC19, lekker dashen en sliden :) (accidental kill @ 1:44 :P)
Haal er niet echt hoge k/d's mee ofzo, maar vermaak me er meer mee dan met standaard wapens waar iedereen mee rent.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wOu324g7_8M]

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 15-11-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
nog steeds zware stutters en lag op sommige maps.. draait voor geen meter net zoals ghosts. r9 290 < i4770k.

Ben prestige 2 maar laat het hierbij.. precies zoals ghosts. deze game leeft nog max een paar maanden.

NEXT!

ik ben terug naar battlefield 4, 100x zo stabiel.
Kiddy game cod is voor definitief voorbij.

Het is ook een kinderachtig spel.. iedereen met de BAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja BF4 had idd geen problemen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
nooit problemen gehad met bf4. de engine staat als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Afbeeldingslocatie: http://www.reactionimage.org/img/gallery/772955054.png

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha ja inderdaad zeg. En de engine van CoD staat niet als een huis, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zal zelf ook weinig CoD meer spelen. De SP is tof maar heb ik volledig uitgespeeld, de Coop is vermakelijk met goed gezelschap maar ook Tier 4 uitgespeeld en heeft concurrentie van flink wat andere games op dit moment en de MP is het gewoon niet.

Iedere CoD wordt steeds maar chaotischer, met CoD AW als hoogtepunt/dieptepunt. Ik blame het aan de movements in combinatie met slechte map design. Want Titanfall laat zien dat snelle movements zeker geen chaos hoeft op te leveren, mits de maps maar goed zijn. En uiteindelijk blijft de lag gewoon frustrerend. Niets is zo vervelend in een MP game waar je door de wijze waarop de verbinding functioneert, gekilled wordt. En je wordt daar elke killcam mee geconfronteerd.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
ik verwachtte het zoveelste deel van CoD en da's wat ik gekregen heb.
met alle bekende voor- en nadelen die er bij horen.

mss dat het verwachtings-patroon van sommigen niet klopt, en dat is ze toch helemaal zelf aan te rekenen dus mss moet die lui eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze het spel hebben gekocht.

en BF/CoD vergelijken is imho aangeven dat je er geen snars van begrepen hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

stinky1701 schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:21:
ik verwachtte het zoveelste deel van CoD en da's wat ik gekregen heb.
met alle bekende voor- en nadelen die er bij horen.

mss dat het verwachtings-patroon van sommigen niet klopt, en dat is ze toch helemaal zelf aan te rekenen dus mss moet die lui eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze het spel hebben gekocht.

en BF/CoD vergelijken is imho aangeven dat je er geen snars van begrepen hebt... ;)
moah BF en COD zijn anders niet zo erg verschillend, alleen heb je bij BF vliegtuigjes en autokus erbij.

Teamwork is in beide games wel om te huilen (uitzondering als je vanuit een clan werkt). ok BF heeft wat grotere maps en wat ander type game modes. Maar veel verschillen ze niet. althans naar mijn mening. Het leuke is dat ik vooral in battlefield de 'cod' spelers tegen kom die maar lopen te kankeren op alles wat los en vast zit. in deze cod hoor ik vrijwel niemand (pc dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

unfor schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:38:
Zomaar even een potje met TAC19, lekker dashen en sliden :) (accidental kill @ 1:44 :P)
Haal er niet echt hoge k/d's mee ofzo, maar vermaak me er meer mee dan met standaard wapens waar iedereen mee rent.
[video]
TAC19 is de laatste tijd ook mijn favoriete wapen. Geweldig geluid maakt dat ding. Alleen is mijn KD ratio ook maar 1.00 met dat ding. Alhoewel ik gewoon domination speel, dus zelfs met die shotgun eerste van de lobby wordt.
uchiha tijntje schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:06:
Iedere CoD wordt steeds maar chaotischer, met CoD AW als hoogtepunt/dieptepunt. Ik blame het aan de movements in combinatie met slechte map design. Want Titanfall laat zien dat snelle movements zeker geen chaos hoeft op te leveren, mits de maps maar goed zijn. En uiteindelijk blijft de lag gewoon frustrerend. Niets is zo vervelend in een MP game waar je door de wijze waarop de verbinding functioneert, gekilled wordt. En je wordt daar elke killcam mee geconfronteerd.
Nou, persoonlijk vond ik Titanfall VEEEEEL chaotischer. In Titanfall zie ik al helemaal niet waardoor of van welke kant ik doodgeschoten wordt. In Advanced Warfare begin ik er wel steeds meer grip op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik heb een PS4 besteld. Niet alleen voor CoD natuurlijk, maar ik ben wel blij dat ik het dadelijk 'vlekkeloos' kan spelen. Op de PC gaf het teveel problemen, nog steeds het idee dat ik suffer van lag compensation en mijn PC had er ook redelijk moeite mee (vooral in het begin van een match).

Iemand nog tips hoe ik dadelijk het gebruik van de Exo suit zsm onder de knie kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwouske
  • Laatst online: 19-03-2018
Ik heb het spel nu sinds 5 november. Voor de PS3 gekocht vanwege de vele opmerkingen dat er met de pc versie van alles mis is. Merk dat het sinds vrijdag allemaal wel veel beter gaat. Scoor hoger dan daarvoor.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom niet iedereen tegelijk begint? Als het spel begint, dan ben je vaak eerst spectator en zie je dus anderen al tegenstanders doodschieten. Dan na een paar seconden als spectator kun je zelf pas meedoen. En dat niet alleen als je halverwege in een spel binnenvalt, ook als je vanaf het begin meedoet.
Bij Black Ops II meen ik me te herinneren dat je allemaal op hetzelfde punt staat en er dan afgeteld wordt. Allemaal op hetzelfde punt beginnen lijkt me niet perse nodig, maar allemaal tegelijk beginnen lijkt me wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

koekwouske schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:09:
Ik heb het spel nu sinds 5 november. Voor de PS3 gekocht vanwege de vele opmerkingen dat er met de pc versie van alles mis is. Merk dat het sinds vrijdag allemaal wel veel beter gaat. Scoor hoger dan daarvoor.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom niet iedereen tegelijk begint? Als het spel begint, dan ben je vaak eerst spectator en zie je dus anderen al tegenstanders doodschieten. Dan na een paar seconden als spectator kun je zelf pas meedoen. En dat niet alleen als je halverwege in een spel binnenvalt, ook als je vanaf het begin meedoet.
Bij Black Ops II meen ik me te herinneren dat je allemaal op hetzelfde punt staat en er dan afgeteld wordt. Allemaal op hetzelfde punt beginnen lijkt me niet perse nodig, maar allemaal tegelijk beginnen lijkt me wel zo eerlijk.
Misschien wel de laadtijden ik zit vaak als een van de eerste in de match een moet dan zo'n 15 seconden wachten. Maar ik zit dan wel op pc met een SSD. En vaak genoeg dat ze klaar zijn met aftellen en dat het begint dat er nog een of twee mensen joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

koekwouske schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:09:
Ik heb hetzelfde probleem. Vooral irritant omdat ik vrijwel uitsluitend HCDM speel en dus de eerste cap moet missen. Het maakt niet uit of ik eerst in een party zit of gewoon ergens wordt ingegooid. Ik begin altijd met de eerste tien seconden kijken naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik merk dat ik deze game geen moment meer gespeeld heb nadat ik AC Unity heb opgepakt. Zelf was ik een groot fan van Black Ops 2 (180+ uur gespeeld) en de delen daarvoor.

Voor mij ontbreekt toch de echte fun factor in deze game om er veel tijd in te stoppen. De killstreaks en wapen variatie vallen me gewoon tegen en de perks zijn ook niet fantastisch.

Bij BO2 had ik gewoon zeer veel verschillende sets die allemaal uniek waren en goed werkten op hun eigen manier. Hier zit iedereen gewoon pewpewpew te doen met een BAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
precies.. ik snap het hoge cijfer van de game ook niet.

De guns vallen tegen
De maps zijn te simpel
Je bent er met een paar weken op uitgekeken, nog sneller als ghosts < vindt ik.
zelfde lagissues/stutters als ghosts.

Het is allemaal zo simpel geworden.

Ik speel vaak domination in battlefield 4, deze game is gewoon veel beter en grafisch/sound is niet te vergelijken met CoD wat echt een aanfluiting is.

Heb geprobeerd deze game 2 wekenlang een kans te geven maar ben sinds gister weer terug naar BF4 ( morgen final stand ).

Het is jammer maar het is de waarheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Idd, in alle cod's van de laatste jaren zie je bijna iedereen met dezelfde gun rond lopen. Vooral nu in AW is het gewoon allemaal assault.
De tijd van Call of Duty 2, waar je iedereen met een ander geweer zag rond lopen, de één met een M1 garand, de ander met een Kar98K, of de MP40 en de Thompson, Snipers....veel meer variatie! Geen killstreaks. Vooral het mapontwerp. Dat waren nog is tijden..... Breng die maar uit in next gen, koop ik hem direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
In de singleplayer vind ik de nieuwe exo spullen wel een leuke toevoeging.
Maar in de multiplayer vind ik het totaal niks.
Het is één grote choas, stealth rushers, constant mensen in je rug.
De mappen zijn naar mijn mening veel te klein.
Wanneer ik op iemand schiet, schieten er 3 andere op mij.
Na een potje of 3 ben ik er meestal dan ook wel weer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
DonnyR schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:37:
In de singleplayer vind ik de nieuwe exo spullen wel een leuke toevoeging.
Maar in de multiplayer vind ik het totaal niks.
Het is één grote choas, stealth rushers, constant mensen in je rug.
De mappen zijn naar mijn mening veel te klein.
Wanneer ik op iemand schiet, schieten er 3 andere op mij.
Na een potje of 3 ben ik er meestal dan ook wel weer klaar mee.
Wat ik vooral merk is is dat je moet bewegen. Beweeg je te langzaam dan hebben de mensen je al te pakken. Je moet blijven bewegen. Mensen zijn zo op het punt waar je bent dus sprint en boost weg en het zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Het is wel zo dat je vaak van alle kanten kapot geschoten wordt als je gaat bewegen. Zeker in de kleinste maps is dat best wel een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ip sommige maps heb je best wel choke points en met tdm vindt ik het chaotische meevallen wel zijn naar mijn mening de maps te klein voor groundwar. Dat heb ik een keer geprobeerd maar viel vies tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Het grote probleem met ground war games vind ik zelf de ziekelijke hoeveelheid killstreaks die tegelijk up zijn vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Inderdaad een hoop nutteloos geflame.

Ik speel CoD op de PS4 en ik heb weinig tot geen lag. Commentaren m.b.t. tot killstreaks, tsja, dit weet je van te voren. Het is wél echt chaos. Het speelt compleet anders dan oudere call of duties, maar vorig jaar werd er geflamed dat er juist niets veranderde. Iemand hierboven vergelijkt het met Ghosts en dat dezelfde stutters weer in AW zitten. Dat is gewoon niet waar. Ik heb nog geen enkele map een stutter gehad. (ondanks het feit dat hij er bij zet dat het de waarheid is..)

Guns vallen tegen / maps zijn te klein.. tsja.. het is allemaal persoonlijk. Ik vind de maps juist te groot soms. Irritante campers in hoekjes met snipers bestaan nog steeds namelijk.. (Zie je: Persoonlijk)

ik zou zeggen, hou je van de laatste cods: probeer hem uit. Hou je van UT99 en Q3 --> Direct kopen. Hou je van killstreakloze, BF4-achtige gameplay: laat liggen.

De vergelijking met BF4 is trouwens zo krom als wat, want ondanks wat hier boven staat lijken de games helemaal niet op elkaar. Ja, je kunt in allebei schieten. Daar houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Overigens: ze moeten wel écht de MUTE ALL button toevoegen, ipv de mute some button ingame.. Je kunt iedereen muten, maar als iemand de game joined, moet het opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

shakespeare schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:27:
[...]

ok. dan heb je te weinig gespeeld denk ik.

ik laat het verder voor wat het is, veel plezier in ieder geval met cod jullie allemaal!

En geen cod haters, je mag je mening geven lijkt mij.
Hmmm dat valt wel mee, op het moment 20 uur op de teller. Mij lijkt dat er zich dan normaal wel wat voordoet. En tuurlijk mag iedereen zijn mening geven. :)
Boterham71 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:29:

De vergelijking met BF4 is trouwens zo krom als wat, want ondanks wat hier boven staat lijken de games helemaal niet op elkaar. Ja, je kunt in allebei schieten. Daar houdt het op.
Wat is dan het wezenlijke verschil? ik heb ze beiden gespeeld en naar mijn mening redelijk gelijk met een paar uitzonderingen van game modes. Misschien was het verschil in BF2 ofzo groter, maar in 3 en 4 liggen ze toch aardig dicht bij elkaar. Maar dat is gewoon een mening. En dan speel ik meestal TDM of Demolition. Andere objective, ander sausje maar veelal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Boterham71 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:29:
Inderdaad een hoop nutteloos geflame.

Ik speel CoD op de PS4 en ik heb weinig tot geen lag. Commentaren m.b.t. tot killstreaks, tsja, dit weet je van te voren. Het is wél echt chaos. Het speelt compleet anders dan oudere call of duties, maar vorig jaar werd er geflamed dat er juist niets veranderde. Iemand hierboven vergelijkt het met Ghosts en dat dezelfde stutters weer in AW zitten. Dat is gewoon niet waar. Ik heb nog geen enkele map een stutter gehad. (ondanks het feit dat hij er bij zet dat het de waarheid is..)

Guns vallen tegen / maps zijn te klein.. tsja.. het is allemaal persoonlijk. Ik vind de maps juist te groot soms. Irritante campers in hoekjes met snipers bestaan nog steeds namelijk.. (Zie je: Persoonlijk)

ik zou zeggen, hou je van de laatste cods: probeer hem uit. Hou je van UT99 en Q3 --> Direct kopen. Hou je van killstreakloze, BF4-achtige gameplay: laat liggen.

ik had het over de PC versie.. excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Splitinfinitive schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:43:
[...]

Hmmm dat valt wel mee, op het moment 20 uur op de teller. Mij lijkt dat er zich dan normaal wel wat voordoet. En tuurlijk mag iedereen zijn mening geven. :)

[...]

Wat is dan het wezenlijke verschil? ik heb ze beiden gespeeld en naar mijn mening redelijk gelijk met een paar uitzonderingen van game modes. Misschien was het verschil in BF2 ofzo groter, maar in 3 en 4 liggen ze toch aardig dicht bij elkaar. Maar dat is gewoon een mening. En dan speel ik meestal TDM of Demolition. Andere objective, ander sausje maar veelal hetzelfde.
Wat voor mij echt veruit het grootste verschil is, is de snelheid van de gameplay. Waar ik BF gewoonweg traag vind, is COD echt ontzettend snel. Zeker nu, met dat boosten, binnen 5 seconden nadat de map begonnen is, heb ik al iemand gezien, neergeschoten, of zelf overleden. Ik vind dat toch wel echt een wezenlijk verschil met BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
shakespeare schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:11:
[...]

ik had het over de PC versie.. excuses.
Geeft niet, maar op de PS4 is echt geen stuttering gelukkig :)

(Dat was echt een drama in Ghosts, map Stonehaven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Boterham71 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:50:
[...]

Wat voor mij echt veruit het grootste verschil is, is de snelheid van de gameplay. Waar ik BF gewoonweg traag vind, is COD echt ontzettend snel. Zeker nu, met dat boosten, binnen 5 seconden nadat de map begonnen is, heb ik al iemand gezien, neergeschoten, of zelf overleden. Ik vind dat toch wel echt een wezenlijk verschil met BF.
Ah zo. Daar heb je een punt al valt het verschil tussen tdm bf en tdm cod enigsins mee maar tussen gamemodes zoals ctf of "search and destroy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En in BF loop of rijd je 10 minuten en wordt je daarna door een campende sniper neergeschoten vanaf een berg 10 kilometer verderop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Wie weet gaan ze er met een patch wel een balans in maken met de wapens.
Nu probeer ik gewoon voor alle wapens de upgrades en skins vrij te spelen,

Dan duurt het maar even aangezien ik meer dood ga dan kills maak.

Verder de Maps vind ik wel gaan, maar wie weet wat er in de toekomst bij komt..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Boterham71 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:41:
Overigens: ze moeten wel écht de MUTE ALL button toevoegen, ipv de mute some button ingame.. Je kunt iedereen muten, maar als iemand de game joined, moet het opnieuw...
PS4? Start gewoon een party, opgelost :9

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
Boterham71 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:41:
weet niet hoe het op de PS4 zit maar op de 360 gaat het als volgt:

- druk als de mp game begonnen is op B/back
- in het menuutje kun je oa kiezen om de game te verlaten, maar ook om players te muten
- in het volgende scherm, druk Y en selecteer dan "all groups"

hierna zijn alle players van elk potje gemute.
tis ontzettend omslachtig maar heeft als kleine voordeel dat je niet elke match weer hoeft te muten en nieuwe spelers zijn ook direct al gemute.

heeft me 3 dagen gekost eer ik dit gevonden had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Als ik die Shader preload aanzet kom ik geen een server in die een grote map laad ik krijg altijd een lost / disconnected server message.

als ik het uitzet heb ik dikke schokken en stutters de eerste paar min van de game dik irritant. :(

maps zoals recovery

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 17-11-2014 17:25 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sj44k13 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:06:
En in BF loop of rijd je 10 minuten en wordt je daarna door een campende sniper neergeschoten vanaf een berg 10 kilometer verderop...
Als iemand je van 10 KM kan neerschieten met een sniper in BF verdient die dubbel en dik die kill. Het is niet echt bepaald het CoD sniper skill level dat je moet hebben om zoiets te kunnen doen in BF. Klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hij zal vast heel goed zijn, maar dat was niet mijn punt. Bij cod heb je direct actie, terwijl je bij BF soms lang niet zoveel aan het doen bent. En dan ineens dood bent en weer opnieuw mag beginnen. Ik heb daar het geduld niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sj44k13 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:26:
Hij zal vast heel goed zijn, maar dat was niet mijn punt. Bij cod heb je direct actie, terwijl je bij BF soms lang niet zoveel aan het doen bent. En dan ineens dood bent en weer opnieuw mag beginnen. Ik heb daar het geduld niet voor :)
Nja vandaar ieder wat wils en iedereen mag zijn eigen mening/voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Net met De Koempert (hier van het forum) paar potjes Co op gedaan op de X1.
Na dit potje hadden we er allebei wel genoeg van :+

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/jj8ec5.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

shakespeare schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:09:
precies.. ik snap het hoge cijfer van de game ook niet.

De guns vallen tegen
De maps zijn te simpel
Je bent er met een paar weken op uitgekeken, nog sneller als ghosts < vindt ik.
zelfde lagissues/stutters als ghosts.

Het is allemaal zo simpel geworden.

Ik speel vaak domination in battlefield 4, deze game is gewoon veel beter en grafisch/sound is niet te vergelijken met CoD wat echt een aanfluiting is.

Heb geprobeerd deze game 2 wekenlang een kans te geven maar ben sinds gister weer terug naar BF4 ( morgen final stand ).

Het is jammer maar het is de waarheid. :)
ik weet niet hoe jij die game speelt maar battlefield 4 ziet er niet uit hoor vergeleken met deze nieuwe cod. Cod ziet er echt vele malen beter uit. en ook het geluid is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwouske
  • Laatst online: 19-03-2018
Splitinfinitive schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:53:
[...]

Misschien wel de laadtijden ik zit vaak als een van de eerste in de match een moet dan zo'n 15 seconden wachten. Maar ik zit dan wel op pc met een SSD. En vaak genoeg dat ze klaar zijn met aftellen en dat het begint dat er nog een of twee mensen joinen
Ik zit op een PS3 (twee jaar oud), speel je dan niet uitsluitend tegen anderen met een PS3? En zouden de laadtijden dus niet ongeveer hetzelfde moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

koekwouske schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:37:
[...]

Ik zit op een PS3 (twee jaar oud), speel je dan niet uitsluitend tegen anderen met een PS3? En zouden de laadtijden dus niet ongeveer hetzelfde moeten zijn?
Meestal wel al zal denk ik harde schijf meespelen en misschien ook wel fragmentatie op deze schijf. Zou het niet durven te zeggen maar hoogstwaarschijnlijk zal ook internet er mee te.maken hebben.

Op mijn xbox 360 was het heel sporadisch dan zat ik als eerste in de map en dan waren ze al een tijdje bezig voordat ik erin zat (wel met bo2) maar dat zal ook wel opgaan voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Toch grappig, ik speel al jaren cod, maar ik heb nu met AW voor het eerst het gevoel van overzicht. 2 flankerende delen van de map en een centraal gedeelte.... Ik heb ooit (lang lang geleden) vrij veel CS gedaan (vanaf de beta) en ik vermaak me op de ps4 erg goed met deze versie van COD.....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die COD draaien met een core i7 920 of soortgelijk? Ik krijg het spel gewoon niet vloeiend... Cod BO 2 draaide 10x zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Sj44k13 schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:33:
Zijn er hier meer mensen die COD draaien met een core i7 920 of soortgelijk? Ik krijg het spel gewoon niet vloeiend... Cod BO 2 draaide 10x zo goed.
Dat kan je wel vergeten vloeiend :) ook al heb je een proc met 40 cores en 3 titan kaarten.

Het spel gaat ook nooit lekker draaien omdat het 'simpel-weg' slecht is geproduceerd. Maar volgend jaar november is er weer een nieuwe CoD en de titel is ook al bekend.

CoD advanced shitgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ja zelfs op low voelt het gewoon niet lekker... ga het denk ik maar tijdje laten liggen in de hoop dat ze het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Sj44k13 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:38:
Ja zelfs op low voelt het gewoon niet lekker... ga het denk ik maar tijdje laten liggen in de hoop dat ze het fixen.
Er valt niks meer te fixen, ze kunnen alleen wat dingen toevoegen en verwijderen maar qua lag en muis-lag blijft het gewoon zoals het nu is.

Er zit ook nog een geheugen-lek in, hoe langer je speelt hoe slechter het gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
RoaDHouse schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:49:
[...]

Er valt niks meer te fixen, ze kunnen alleen wat dingen toevoegen en verwijderen maar qua lag en muis-lag blijft het gewoon zoals het nu is.

Er zit ook nog een geheugen-lek in, hoe langer je speelt hoe slechter het gaat draaien.
Van al die performance issues heb ik geen last meer van. Eerst moest ik shadows en shadow cache uitzetten. Nu sinds 3 dagen draai ik het spel zonder framedrops en lang laden met een mooie steady fps. Ik draai ook de nieuwste videokaart deiver. Deze CoD is samen met BO2 mijn favoriet.mik hou van die snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
ShittyNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:01:
[...]

Van al die performance issues heb ik geen last meer van. Eerst moest ik shadows en shadow cache uitzetten. Nu sinds 3 dagen draai ik het spel zonder framedrops en lang laden met een mooie steady fps. Ik draai ook de nieuwste videokaart deiver. Deze CoD is samen met BO2 mijn favoriet.mik hou van die snelheid.
BO-2 draait 10x beter dan AW.

Ik geloof er niks van als iemand zegt dat het op zijn pc strak draait, ja ik heb ook strak 90fps op de teller staan maar toch draait het laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Sj44k13 schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:33:
Wat is je graka volgens mij kan die CPU nog enigszins goed mee. Draai het zelf op een i5 4670k nog op stock samen met een 780 en heb in mp gewoon 90 fps
RoaDHouse schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:04:
[...]

BO-2 draait 10x beter dan AW.

Ik geloof er niks van als iemand zegt dat het op zijn pc strak draait, ja ik heb ook strak 90fps op de teller staan maar toch draait het laggy.
De game draait gewoon soepel hoor maar als er iets niets in de haak is met jouw ping of die van anderen dan kan er wel eens ergernis voorbij komen.

BO2 heb ik de multiplayer alleen op de xbox gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.

Maar lag issues zijn tamelijk sporadisch dan wel dan niet. Maar ik kan niet zeggen dat ik laat heb van een slideshow of choppy gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Die lag issues zijn ook al voornamelijk gefixed. Dit was ook het geval met BO2 launch, veel lag en duurde een tijdje totdat het opgelost was.

BO2 draaide wel zeer soepel, maar eerlijk is eerlijk. Het was ook een van de allerlelijkste CoD's, dus zo gek is het niet. Het verschil BO2 en BF3 was echt enorm toendertijd. Nu is het al een heel stuk recht getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Splitinfinitive schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:02:
[...]

Wat is je graka volgens mij kan die CPU nog enigszins goed mee. Draai het zelf op een i5 4670k nog op stock samen met een 780 en heb in mp gewoon 90 fps

[...]

De game draait gewoon soepel hoor maar als er iets niets in de haak is met jouw ping of die van anderen dan kan er wel eens ergernis voorbij komen.

BO2 heb ik de multiplayer alleen op de xbox gespeeld dus die vergelijking kan ik niet maken.

Maar lag issues zijn tamelijk sporadisch dan wel dan niet. Maar ik kan niet zeggen dat ik laat heb van een slideshow of choppy gameplay
Ik heb een AMD 7950, dus dat zou voldoende moeten zijn... Maar zelfs als ik het spel op low zet draait hij na een minuut of zo veel minder dan bij de start van het potje. Dus misschien toch geheugen lek.

Oh heb btw 12 gb ram, dus dat zou ook genoeg moeten zijn. Het lijkt erop alsof de cpu onvoldoende is, aangezien grotere levels slechter draaien dan kleinere levels.

[ Voor 8% gewijzigd door Cobiwan op 18-11-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Sj44k13 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:03:
[...]

Ik heb een AMD 7950, dus dat zou voldoende moeten zijn... Maar zelfs als ik het spel op low zet draait hij na een minuut of zo veel minder dan bij de start van het potje. Dus misschien toch geheugen lek.

Oh heb btw 12 gb ram, dus dat zou ook genoeg moeten zijn. Het lijkt erop alsof de cpu onvoldoende is, aangezien grotere levels slechter draaien dan kleinere levels.
dat is inderdaad raar. Mischien even Taakbeheer, of iets zoals msi afterburner op draaien en kijken hoe de load op de processor zich uit. Mischien toch een bottleneck. Of het ram loopt vol al lijkt dat mij sterk ikzelf heb namelijk maar 8gb RAM. en heb zelf echt nog geen last ondervonden. mischien heb ik echt gewoon puur geluk maar je weet maar nooit.

Ik merk wel dat tijdens het laden van het spel de CPU naar de 100% kruipt maar ingame ligt dit meestal rond de 50/70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Mijn cpu zit ingame rond de 40% en zelden hoger en soms lager. GPU komt rond de 80-90 maximaal uit volgens mij.. Soms wat meer soms wat minder. Bij launch zat de GPU rond de 60-70%. Ik heb wel hyper threading aan, omdat zonder hyper threading de boel niet beter draaide.

Misschien dat dat nu beter gaat nu ik nieuwere drivers heb en er een patch is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jongens, daar is een topic voor: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic ;)

Ontopic: Ik vind het wel jammer dat in HC alle poppetjes nog steeds hetzelfde zijn, alleen in de lobb kan je (nadat alles is ingeladen) kijken hoe anderen er uit zien. Of is dit een PS3 euvel?

Die Gung-Ho perk is geweldig trouwens, hoef ik helemaal niet meer stil te staan. Alleen wel jammer dat als je dan ADS gaat dat er dan nog even vertraging in zit. Tenminste wel met de ESM1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Vrijdag schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:24:
Ontopic: Ik vind het wel jammer dat in HC alle poppetjes nog steeds hetzelfde zijn, alleen in de lobb kan je (nadat alles is ingeladen) kijken hoe anderen er uit zien. Of is dit een PS3 euvel?

Die Gung-Ho perk is geweldig trouwens, hoef ik helemaal niet meer stil te staan. Alleen wel jammer dat als je dan ADS gaat dat er dan nog even vertraging in zit. Tenminste wel met de ESM1.
Let wel dat je geen quickdraw kunt gebruiken met Gung-Ho. Kan wel uiteraard, maar quickdraw perk werkt gewoon niet dan.
De vertraging vind ik niet merkbaar. Al ben ik Gung-Ho wel meer aan het testen met shotguns(met/zonder Gung-Ho), dus dat volgt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Vrijdag schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:24:
HC specifiek omdat daar friendly fire aanstaat en er anders geen visueel verschil is tussen de twee teams.

(wat trouwens in SC ook wel had gemogen)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

dat het slecht draait snap ik niks van draait op een constante 91 fps op een 2600k i7 en een AMD 7970 videokaart

met de textures op extra ! ik heb alleen alle blur zooi uit en schaduwen uit
en beta driver 14.11.1 <- die heb je wel nodig !

met 14.9 draaide het niet eens lekker op high / normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Speel het zelf toch wel soepel op een i7 - 860@4Ghz met 12Gb RAM en GTX760.
Haal ook 90 FPS in game op 1920x1200

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
BruceLee schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:49:
dat het slecht draait snap ik niks van draait op een constante 91 fps op een 2600k i7 en een AMD 7970 videokaart

met de textures op extra ! ik heb alleen alle blur zooi uit en schaduwen uit
en beta driver 14.11.1 <- die heb je wel nodig !

met 14.9 draaide het niet eens lekker op high / normal
het spel is wederom slecht geoptimaliseerd.. ik heb 4770k, r290 draait ook voor geen meter. hier komt geen verandering in.
Probeer ghosts maar eens op te starten die draait nog steeds beroerd.

Same shit, different day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Mja de mensen waar het spel goed draait hebben dus een relatief nieuwe processor of draaien met een aardige overclock (Ik lees 4ghz)... Ik draai btw 14.11 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ik draai de 4670 gewoon stock en de 780 en lichte overclock van 100MHz als ik mij niet vergis misschien dat hart wat minder loopt op AMD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Splitinfinitive schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:02:
Ik draai de 4670 gewoon stock en de 780 en lichte overclock van 100MHz als ik mij niet vergis misschien dat hart wat minder loopt op AMD?
Met de laatste beta driver in SP rond de 60 fps met alles behalve aa en af op max. MP max fps met alles op low (ook wel met textures hoger). Caching uit en dan alleen op Recovery wat frame drops in het begin zoals iedereen. Op de rest van de maps geen last van of het is al weg voordat iedereen in de game is (ssd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:34
Er is nu een nieuwe AMD Beta Driver uit, de 14.11.2 Beta. Deze geeft een stuk meer Performance op mijn AMD R9 280X dan de vorige van AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Nu online

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Dear lord...na een weekje Titanfall weer CoD-AW proberen... :| Ik heb absoluut geen idee wat er om me heen gebeurt wat uiteindelijk neerkwam op 8 kills 27 deaths :X Dan doe ik het bij Titanfall toch STUKKEN beter.

Ik moest zelfs moeite doen om geen rage quit uit te voeren...(iets wat ik maar één keer eerder heb gedaan na 15+ maal een Dark Souls boss wéér neer te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

spel nu zo'n 2 weken aan het spelen en moet zeggen, het verveelt me nog absoluut niet.
Ervaar nog steeds elke game veel plezier.

Ook blijf ik constant positiever scoren in TDM.

p.s. ervaar geen lag (meer) (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk spel, lang geleden dat ik weer zo genoten van een CoD heb :). Ben alleen wel opzoek naar wat mensen om mee samen te spelen. Weinig vrienden die momenteel CoD spelen, dus mensen interesse om wat samen te spelen voeg me maar toe, PS4 = Agil3Foxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
RoaDHouse schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:22:
[...]

Dat kan je wel vergeten vloeiend :) ook al heb je een proc met 40 cores en 3 titan kaarten.

Het spel gaat ook nooit lekker draaien omdat het 'simpel-weg' slecht is geproduceerd. Maar volgend jaar november is er weer een nieuwe CoD en de titel is ook al bekend.

CoD advanced shitgame.
Draait prima op mijn Core I5 2500K met een Geforce 670gtx hoor :)

Wel eerlijk blijven :P. Geneog benchmark filmpjes waarbij zelfs een Geforce 750ti de game prima op fullHD met 60fps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

steel123 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:57:
[...]

Let wel dat je geen quickdraw kunt gebruiken met Gung-Ho. Kan wel uiteraard, maar quickdraw perk werkt gewoon niet dan.
De vertraging vind ik niet merkbaar. Al ben ik Gung-Ho wel meer aan het testen met shotguns(met/zonder Gung-Ho), dus dat volgt nog.
Nou, als ik met de ESM1 hipfire heb en ik doe dan ads dan lijkt het net alsof het wapen eerst blijft "kleven". Kan het niet echt anders omschrijven.
Gundogan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
[...]

HC specifiek omdat daar friendly fire aanstaat en er anders geen visueel verschil is tussen de twee teams.

(wat trouwens in SC ook wel had gemogen)
Ooh, vandaar! Ik speel nooit SC namelijk maar nu begrijp ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 13:53
Iemand een idee of ik de gouden AK12 nog kan krijgen als ik de day zero edition nu pas speel, overgenomen van iemand anders?

Zo ja, waar vind ik de extra's dan?

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zijn er nog mensen die hier een beetje Co-Op spelen? Gisteren zijn we met zijn drieën tot ronde 97 gekomen. Helaas moest persoon 3 na ~92 weg maar gezien zij split screen speelde durfde we hem niet af te melden.

Ronde 97 vroeg de ander aan mij "zal ik mijn turret daar neerzetten?" waarop ik eigenwijs antwoordde "nee, bewaar maar tot er weer drones komen" uiteindelijk waren we met 2 á 3 minuten in die ronde dood omdat er simpel weg té veel man kwamen voor ons twee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

aaai das heel zuur!!
Moet je nu weer opnieuw 1 t/m 100 halen voordat je die uitgespeeld hebt?
Dus niet dat je nog 8 rondes moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ja erg balen!

Je bedoelt voor de zombie outfit? Die had ik al dus dat loopt gewoon door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

oke thx, ga daar ook is voor spelen denk ik, laatst tot ronde 10 gekomen online, helaas hielpen de team mates niet met reviven etc.

Betekent dit dat ik b.v. in de 1e map nog maar 40 rondes hoef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:43
don_appie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:47:
Iemand een idee of ik de gouden AK12 nog kan krijgen als ik de day zero edition nu pas speel, overgenomen van iemand anders?

Zo ja, waar vind ik de extra's dan?
Ik kon vorige week nog (zonder dat ik uberhaupt day zero edition heb ) gewoon op de site me mail invullen of inloggen met me cod account en kreeg ze toen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Inhumanous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:21:
[...]

Ik kon vorige week nog (zonder dat ik uberhaupt day zero edition heb ) gewoon op de site me mail invullen of inloggen met me cod account en kreeg ze toen nog.
zucht... me mail?
Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic