[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.747 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me mail is geen spel- of tikfout maar een fout mbt bezittelijk voornaamwoorden. Overigens een steeds vaker gemaakte fout. Deze fout is bijna even irritant als het steeda vaker voorkomende gebruik van een vraagteken achter een stelling om twijfel over de stelling te uiten. Bijvoorbeeld: mijn gpu is de oorzaak? Of: CoD is het slechtste spel ooit?

On-topic: gisteren voor het eerst een ouderwetse CoD avond gehad qua scores. Mijn KDR is zelfs boven de 1 gekomen. :) Fijn dat de lag opgelost lijkt. Gespeeld op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:12:
[...]

Me mail is geen spel- of tikfout maar een fout mbt bezittelijk voornaamwoorden. Overigens een steeds vaker gemaakte fout. Deze fout is bijna even irritant als het steeda vaker voorkomende gebruik van een vraagteken achter een stelling om twijfel over de stelling te uiten. Bijvoorbeeld: mijn gpu is de oorzaak? Of: CoD is het slechtste spel ooit?

On-topic: gisteren voor het eerst een ouderwetse CoD avond gehad qua scores. Mijn KDR is zelfs boven de 1 gekomen. :) Fijn dat de lag opgelost lijkt. Gespeeld op de One.
Het is maar net waar je je druk over maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:13:
[...]

Het is maar net waar je je druk over maakt?
Dat typ je expres zo?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

don_appie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:47:
Iemand een idee of ik de gouden AK12 nog kan krijgen als ik de day zero edition nu pas speel, overgenomen van iemand anders?

Zo ja, waar vind ik de extra's dan?
Je moet een code invullen in het PS/Xbox menu en dan wordt het toegevoegd. Je kan ze dan vinden als je zelf een outfit/loadout kan samenstellen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Vrijdag schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:17:
[...]
Nou, als ik met de ESM1 hipfire heb en ik doe dan ads dan lijkt het net alsof het wapen eerst blijft "kleven". Kan het niet echt anders omschrijven.
Heb er gisteravond eens op gelet en je hebt gelijk.
Als je Gung-Ho gebruikt en naar ADS gaat terwijl je sprint, dan krijg je zo'n rare animatie.
Dit is overigens met alle wapens.

Ik weet niet of deze rare animatie zorgt voor een langere ADS tijd en heb eerlijk gezegd ook geen zin om dat te testen.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Aimen down the sight is overrated anyways, lekker laser sight erop en sprayen gaat veel gemakkelijker. :)

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
TheRecklezz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:56:
Aimen down the sight is overrated anyways, lekker laser sight erop en sprayen gaat veel gemakkelijker. :)
not sure if serious... :)

typisch verschijnsel in CoD: als het spel uitkomt stikt het vd hip sprayers, meestal met de OP smg van dat moment, maar na een jaartje ofzo zie je vrijwel niemand meer hip sprayen.
tegen die tijd is de OP smg al 3x generfd, de lasersight generfd, is de volgende editie uit dus dat soort lui zijn weer met het volgende nieuwe dingetje bezig en dan blijven vooral wat later 's avonds de players over waar je graag mee en tegen speelt.

ook typisch voor CoD: de eerste paar maanden zitten de matches vol met exploit en glitch gebruikers.
gister bv potje Recovery gedaan en je moest écht gewoon dat stukje map waar die glitchers onder in dat huisje zitten mijden, zo niet was je altijd de l*l.

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
stinky1701 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:39:
[...]

not sure if serious... :)

typisch verschijnsel in CoD: als het spel uitkomt stikt het vd hip sprayers, meestal met de OP smg van dat moment, maar na een jaartje ofzo zie je vrijwel niemand meer hip sprayen.
tegen die tijd is de OP smg al 3x generfd, de lasersight generfd, is de volgende editie uit dus dat soort lui zijn weer met het volgende nieuwe dingetje bezig en dan blijven vooral wat later 's avonds de players over waar je graag mee en tegen speelt.

ook typisch voor CoD: de eerste paar maanden zitten de matches vol met exploit en glitch gebruikers.
gister bv potje Recovery gedaan en je moest écht gewoon dat stukje map waar die glitchers onder in dat huisje zitten mijden, zo niet was je altijd de l*l.
t is ook maar net waar je lol uit haalt.. kan me voorstellen dat t 1 keer leuk is om van buiten de map iedereen te killen, maar om dit keer op keer te doen voor een mooie K/D ratio... tja waar je maar trots op kan zijn.

PSN: Wauzer010

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Speel 80% van de tijd Domination met mijn maten en hebben gewoon zoveel fun online.
Echt een heerlijke CoD in de basis. Ja de map-glitches mogen er snel uit, iets meer maps, soms wat kleine lag-issues, maar het spel is gewoon cool om te spelen.

Zo af en toe worden we keihard ge-owned door ik denk jonge gamers met de sensitivity op 20 maar dat hoort erbij.

We hebben fun en dat is het belangrijkst!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:16:
Ach,,, het het is maar een spelletje voor kinderen. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 12 jaar die dit spelen denk ik.

Wat ook erg grappig is, dat alleen degene die wint GG zegt :):) voor de rest ben ik er alweer compleet klaar mee. Misschien omdat ik geen ADHD heb :).
Kwam deze opmerking tegen en wil daar toch even iets over kwijt, ik ben van mening als de winnende partij GG zegt dat vaak uit respect bedoeld naar de verliezende partij die een geducht goed potje heeft gespeeld. Als het een slecht potje (te makkelijk) gespeeld is dan is imo not done om GG te zeggen door de winnende partij.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

steel123 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:38:
[...]

Heb er gisteravond eens op gelet en je hebt gelijk.
Als je Gung-Ho gebruikt en naar ADS gaat terwijl je sprint, dan krijg je zo'n rare animatie.
Dit is overigens met alle wapens.

Ik weet niet of deze rare animatie zorgt voor een langere ADS tijd en heb eerlijk gezegd ook geen zin om dat te testen.
Ik heb ook geen idee eigenlijk. Ik zou denken dat je dan een horizontale "lijn" van kogels trekt gezien de beweging maar weet het niet zeker of dat met alles zo is.
Speel trouwens nu erg vaak met de KP5, erg fijn wapen.
stinky1701 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:39:
[...]

In Solar is er ook een glitch, daar zitten ze van punt A in het hele grote gebouw en kunnen dan als je van C nar A loopt je neerschieten. Jij kan hen dan niet zien of raken trouwens.

Bij Recovery hebt een smoke of stun nade trouwens prima tegen die figuren 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Vrijdag op 20-11-2014 13:08 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• steel123

steel123

Cryman9

wauzer schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:45:
[...]
t is ook maar net waar je lol uit haalt.. kan me voorstellen dat t 1 keer leuk is om van buiten de map iedereen te killen, maar om dit keer op keer te doen voor een mooie K/D ratio... tja waar je maar trots op kan zijn.
Scheelt ook extreem veel dat er geen lobby scoreboard meer is. Volgens mij kun je de stats van iemand anders niet eens zien. Dit is wel echt een uitkomst voor mij! Vroeger moest ik altijd de hoogste SPM van de lobby hebben.
Nu boeit het me allemaal veel minder en experimenteer ik veel meer met mindere wapens, zoals shotguns.

Over SMGs: Die KF5 heeft echt een hinderlijke Iron Sight. Ik kan er niet aan wennen, maar het is gewoon veruit de beste SMG(op SAC3 na) dus stop er voortaan altijd een Red Dot Sight op.

• TheRecklezz
Not serious. :P

Natuurlijk aim ik niet "altijd" down the sights. Ligt meer een beetje aan de afstand van de enemy.
Maar ik heb atm geen enkel wapen met laser sights erop, er zijn betere attachments.

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
do 20 nov 2014, 15:02
Call of Duty goed voor $10 miljard

door onze redactie
Activision heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn succesvolle franchise Call of Duty de mijlpaal van $10 miljard aan omzet heeft bereikt. Daarnaast meldt de gamesuitgever dat Advanced Warfare, het nieuwste deel in de serie, de grootste entertainmentrelease is van dit jaar.
Daarmee verslaat Call of Duty: Advanced Warfare niet alleen de gamesindustrie, maar ook de film-, boek- en muziekindustrie. Specifieke verkoopaantallen geeft Activision echter niet. Wel heeft men laten weten dat er in de week van de release 370 miljoen online potjes zijn gespeeld.
"Sinds Activision in 2003 de Call of Duty-franchise creëerde, is de omzet wereldwijd de $10 miljard overschreden. Ver boven de box office inkomsten van grote films als Hunger Games, Transformers, Iron Man en de Avengers samen," aldus Bobby Kotick, CEO van Activision Blizzard.
"We hebben ons best gedaan om van Call of Duty: Advanced Warfare een epische rit te maken en we zijn blij met de prestaties," laat Eric Hirshberg, CEO van Activision, weten. "De inkomsten en betrokkenheid zijn gestegen in de eerste week ten opzichte van vorig jaar. De verkopen seizoenspassen zijn eveneens hoger. De game is zeer positief beoordeeld en de reactie van de fans zijn geweldig.”

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zijn er meer mensen die tegen issues aanlopen met een hoge CPU load?

Cutscenes stotteren en gameplay is ook gewoon niet te doen!

-Alles op medium op een GTX560Ti, niet eens 100% belast
-i7 920 op 3,3Ghz wordt helemaal leeggetrokken, alles op 100%?!
-5 GB geheugen in gebruik..

Is een i7 echt te weinig voor COD geworden nu? Lijkt me raar, aangezien zelfs BF4 niet zulke belachelijke systeemhonger heeft.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb een i7 920 en HD 7950 op stock en bij mij zit de CPU juist maar op 40%. Ik speel echter geen single player, dus misschien is dat het? Ik heb overigens ook stutters etc.

Je moet alles dat met cachen te maken heeft bij graphics overigens uitzetten als je beetje wil kunnen spelen met dit spel :)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Sj44k13 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:02:
Ik heb een i7 920 en HD 7950 op stock en bij mij zit de CPU juist maar op 40%. Ik speel echter geen single player, dus misschien is dat het? Ik heb overigens ook stutters etc.

Je moet alles dat met cachen te maken heeft bij graphics overigens uitzetten als je beetje wil kunnen spelen met dit spel :)
Dat cachen bij mij is juist andersom. Ik moet het juist aanzetten wil het vanaf het begin van het potje voor mij speelbaar zijn. Goed ik speel dan wel op 2560x1440.

Het is mij opgevallen dat de lag weg is. Of ik ben opeens ontzettend goed bezig. Of de lag is weg. Ik denk het laatste. Ik maak nu weer scores zoals ik gewend ben. 36 kills 20 death is nu weer normaal inplaats van zeldzaam. (Op Domination speel ik anders dit is Kill Confirmed, ik pak ook nog graag dogtags. Minimaal confirms is toch meestal wel mijn kills - 5.)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Heb je dan niet extreme laadtijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Masterkale1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:46:
do 20 nov 2014, 15:02
Call of Duty goed voor $10 miljard

door onze redactie
Activision heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn succesvolle franchise Call of Duty de mijlpaal van $10 miljard aan omzet heeft bereikt. Daarnaast meldt de gamesuitgever dat Advanced Warfare, het nieuwste deel in de serie, de grootste entertainmentrelease is van dit jaar.
Daarmee verslaat Call of Duty: Advanced Warfare niet alleen de gamesindustrie, maar ook de film-, boek- en muziekindustrie. Specifieke verkoopaantallen geeft Activision echter niet. Wel heeft men laten weten dat er in de week van de release 370 miljoen online potjes zijn gespeeld.
"Sinds Activision in 2003 de Call of Duty-franchise creëerde, is de omzet wereldwijd de $10 miljard overschreden. Ver boven de box office inkomsten van grote films als Hunger Games, Transformers, Iron Man en de Avengers samen," aldus Bobby Kotick, CEO van Activision Blizzard.
"We hebben ons best gedaan om van Call of Duty: Advanced Warfare een epische rit te maken en we zijn blij met de prestaties," laat Eric Hirshberg, CEO van Activision, weten. "De inkomsten en betrokkenheid zijn gestegen in de eerste week ten opzichte van vorig jaar. De verkopen seizoenspassen zijn eveneens hoger. De game is zeer positief beoordeeld en de reactie van de fans zijn geweldig.”
Lijkt wel een googletranslate :?

Naja, CoD zet wel iets unieks neer. Of je daar nu blij mee bent of niet. Ik vermaak me er elk jaar in elk geval wel mee, hoewel ik nog nooit een seizoenspas heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ShittyNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:18:
[...]

Dat cachen bij mij is juist andersom. Ik moet het juist aanzetten wil het vanaf het begin van het potje voor mij speelbaar zijn. Goed ik speel dan wel op 2560x1440.

Het is mij opgevallen dat de lag weg is. Of ik ben opeens ontzettend goed bezig. Of de lag is weg. Ik denk het laatste. Ik maak nu weer scores zoals ik gewend ben. 36 kills 20 death is nu weer normaal inplaats van zeldzaam. (Op Domination speel ik anders dit is Kill Confirmed, ik pak ook nog graag dogtags. Minimaal confirms is toch meestal wel mijn kills - 5.)
Gister nog KC gespeeld had volgens mij 15 kills en 14 deaths maar wel 35 confirms. Compleet snipper team aan beide kanten ren ik daar doorheen met mij arx.

Trouwens wanneer je met 2 of 3 man met het trophy system in momentum in de Flash gaat staan is recht ideaal. Weinig granaten die bij je komen althans mijn ervaring.

Normaal moet je de eerste minuut echt niet in die cirkel gaan staan

[ Voor 12% gewijzigd door Splitinfinitive op 21-11-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
Via marktplaats voor een zacht prijsje kunnen kopen. Vanavond eens uitproberen. BF is tof, maar alleen in groepsverband. Momenteel zit bijna iedereen in Los Santos, dus dan maar aan de CoD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ChrisLNFF schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:53:
Via marktplaats voor een zacht prijsje kunnen kopen. Vanavond eens uitproberen. BF is tof, maar alleen in groepsverband. Momenteel zit bijna iedereen in Los Santos, dus dan maar aan de CoD!
Is het in battlefield een must om de uitbreidingen te kopen? Ik heb ooit eens de digital deluxe gekocht maar spelen veel mensen de dlc? Ben al heel lang uit de running met bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Splitinfinitive schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:14:
[...]

Is het in battlefield een must om de uitbreidingen te kopen? Ik heb ooit eens de digital deluxe gekocht maar spelen veel mensen de dlc? Ben al heel lang uit de running met bf4.
Ach, een must....nee, al zitten er wel goede maps en game modes tussen. Ik heb een tijdje terug Premium aangeschaft toen dit in de aanbieding was en heb er geen spijt van.

Koop eerst het 'gewone' spel en kijk daarna of je het de moeite waard vindt om er nog wat geld tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:10
Jammer dat snippen helemaal hot is, toch weer quick scopen bijna de helft loopt ermee rond.
jammer weer een game verpest

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik heb extreem veel last van lag in de MP op mijn PS4. Nat type is 2 bij internet test, dus open neem ik aan. PS4 heeft een vast ip adres en poorten modem staan open. Alleen blijft ingame het nat type op moderate.
Ping is 15ms. Modem een ZyXel p-2812HNU-F1. UpnP staat aan.
Het is echt gewoon niet te spelen, ik kom iemand tegen, begin te schieten, kogels doen hem niks en ik wordt natuurlijk met 3 kogels gevloerd. En vervolgens zie ik mezelf geen enkele kogel afschieten in de killcam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

baronruud schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:28:
Ik heb extreem veel last van lag in de MP op mijn PS4. Nat type is 2 bij internet test, dus open neem ik aan. PS4 heeft een vast ip adres en poorten modem staan open. Alleen blijft ingame het nat type op moderate.
Ping is 15ms. Modem een ZyXel p-2812HNU-F1. UpnP staat aan.
Het is echt gewoon niet te spelen, ik kom iemand tegen, begin te schieten, kogels doen hem niks en ik wordt natuurlijk met 3 kogels gevloerd. En vervolgens zie ik mezelf geen enkele kogel afschieten in de killcam!
Heb ik ook wel eens laat van meestal ga ik dan een andere gamemode spelen maar meestal is het hit or miss later op de avond heb ik er meer last van dan smiddags.
ChrisLNFF schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:40:
[...]

Ach, een must....nee, al zitten er wel goede maps en game modes tussen. Ik heb een tijdje terug Premium aangeschaft toen dit in de aanbieding was en heb er geen spijt van.

Koop eerst het 'gewone' spel en kijk daarna of je het de moeite waard vindt om er nog wat geld tegenaan te gooien.
Spel heb ik al alleen al een hele tijd niet meer gespeeld. Morgen maar weer eens opstarten. Kijken of er nog steeds mensen zijn met de netcode klacht. Wie weet of ik nog goedkoop de Premium op de kop kan tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Sj44k13 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:56:
Heb je dan niet extreme laadtijden?
Nee dat is dus sinds 1 week nu gefixt voor mij. Mijn resolutie is dusdanig dat ik echt liever iets langer wacht dan dat ik 1 minuut met drops speel. Vandaag geen potje gedaan maar die gaan er morgen zeker weer komen. Vermaak me meer dan Ghosts met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb net alle preloads weer aangezet en het laden duurt weer een eeuw. Ook irritant is dat je niet normaal kunt spelen zonder de muissettings aan te passen in het config bestand. En de grote maps blijven onspeelbaar bij mij door drops naar 30-40 fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Sj44k13 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:19:
Ik heb net alle preloads weer aangezet en het laden duurt weer een eeuw. Ook irritant is dat je niet normaal kunt spelen zonder de muissettings aan te passen in het config bestand. En de grote maps blijven onspeelbaar bij mij door drops naar 30-40 fps...
Daar heb ik helemaal geen last van tegenwoordig.

Ontopic:

Vandaag voor het eerst een echte hacker tegengekomen. Ik vond hem wel een slechte hacker. Hij had aimbot maar was alsnog heel makkelijk dood te krijgen. Het was kill confirmed en al alleen aan de score kan je zien dat het een hacker was. Hij maakte alleen headshot en je zag op zijn killcam dat hij heen en weer knalde op het hoofd super snel duss.

Afbeelding:
Hacker CoD AW KC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zo, wat een bazenwapen is die Tac-19 shottie zeg :9 Speelt echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wat minder op de man spelen/posten is voor iedereen prettiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Gelukkig nog geen aimbots e/d gezien op de ps4

[ Voor 82% gewijzigd door merlin1201 op 23-11-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.twitch.tv/multiplay_cod

Competitive CoD AW. BAL Wars. :')

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Op mijn XBOX ONE heb ik CoD: AW Zero Day en nu ik level 39 ben, kan ik geen enkele game meer joinen.
Zodra ik zeg: Find Match. Dan hangt het spel.
Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren, maar dat hielp niet.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Weet niet of het aan mij ligt maar ik speel het nu 2 weken op de pc en toen ik pas begon ging ik wel lekker maar ik krijg nu niets of niemand meer dood bijna. Is dat spel nu al verziekt door hackers of zo of zitten er ping problemen bij? Ik word geknifed door mensen die al 2 meter voorbij me zijn gelopen. Of ik schiet point blank met een shotgun in iemand ze gezicht en hij kijkt me aan en schiet me neer met een pistol of een smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
mike30 schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:20:
Weet niet of het aan mij ligt maar ik speel het nu 2 weken op de pc en toen ik pas begon ging ik wel lekker maar ik krijg nu niets of niemand meer dood bijna. Is dat spel nu al verziekt door hackers of zo of zitten er ping problemen bij? Ik word geknifed door mensen die al 2 meter voorbij me zijn gelopen. Of ik schiet point blank met een shotgun in iemand ze gezicht en hij kijkt me aan en schiet me neer met een pistol of een smg.
Ik weet precies wat je bedoeld, de hackers of cheaters hoe je ze ook wil noemen steken inmiddels weer de kop op.

Omdat het spel niet goed draait en de lag problemen behoorlijk aanwezig zijn is het gewoon ruk. Zodra ik CS'GO, Quake, B4 speel heb ik dit soort problemen totaal niet.

Alles wat ik al dacht is gewoon weer uitgekomen behalve Host-migration heb ik nog niet gehad. Maar ja ik mag ook niet zeiken omdat ik het toch weer gekocht heb :) de gameplay en feel vind ik verder wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Kwa gameplay is het lekker snel idd maar ik kreeg idd ook het idee dat er weer hackers waren. Ik zat net in een hardcore kill confirmed en je ziet een gast ineens een paar schoten lossen door een deur en daarna gelijk op een gast daarachter af lopen.
En met hardcore geen minimap of zo. Snap niet wat je leuk vind om een spel te spelen en dan te hacken. Als je bovenaan staat komt dat door die hack.
Maar ja zonder die hack schieten ze waarschijnlijk geen deuk in een pakje boter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Opvallend want ik had inderdaad vanavond een paar potjes waar iemand al schietend om de hoek kwam of al van grote afstand een granaat gooit precies waar ik loop.

Mijn verstand zegt jammer en niet reageren, want als je er wat van zegt dan krijg je meestal te horen dat je zelf slecht bent enz. Paar potjes gedaan weer maar er waren er dus bij tegen een clan dacht ik die dus wel erg precies wisten waar iemand zat. Maar goed met een score van 25-15 blijkt niet echt dat iemand hackt....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Nou ben er eigenlijk al weer aardig klaar mee. Sta met die IMR op iemand te schieten. 3 salvo's op borst en hoofd en niks en hij schiet tenminste dat denk ik want kan het bijna niet volgen en ik lig en de 2 achter me ook. Wat een *#& spel is het alweer. Jammer van me 35 euro maar ik ga wel weer lekker BF4 spelen en in maar hardline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Wat is eigenlijk precies het nut van prestige?
Ik doe het altijd wel maar volgens mij krijg je niets extra's ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gettow
  • Laatst online: 04-06-2023
donvalentino schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:36:
Wat is eigenlijk precies het nut van prestige?
Ik doe het altijd wel maar volgens mij krijg je niets extra's ofwel?
Je krijgt in ieder geval een embleem en achtergrond voor je tag. Daarnaast een extra slot voor custom class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Geen meerwaarde dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

nee inderdaad, zou leuk zijn geweest als je b.v. exclusieve wapens zou krijgen of in ieder geval iets wat mensen niet hebben als ze niet die prestige hebben bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Call of Duty: Advanced Warfare features 15 levels of Prestige in multiplayer. What is Prestige? It’s essentially a rank reset after you’ve reached max-level, allowing you to earn a new player emblem that shows your progress in the game. Prestige in Advanced Warfare is a little bit different than previous Call of Duty games. Here are the reason’s why you should or shouldn’t Prestige in Call of Duty: Advanced Warfare.

The Benefits of Prestige in Advanced Warfare

Heading into Prestige mode in Advanced Warfare makes players make a tough decision. Almost everything that you’ve earned in the game up to this point is going to be reset if you enter into Prestige Mode, but you do get a few benefits. Of course, you’ll get a new Prestige Rank Icon for every time you prestige, a unique Calling Card, New Gear, and you’ll be able to permanently unlock one item in the game.

This Permanent Unlock can be any Primary or Secondary Weapon, Exo Ability, Exo Launcher Item, Wild Card, Perk, or Scorestreak. Basically, anything you can customize into your Operator Loadout can be designated as a permanent unlock. This can make Prestiging somewhat easier if one of the items that is important to your loadout is one that comes on the tail end of the progression system.

Another benefit of Prestige is the ability to unlock new Custom Loadout Slots for your character. Players start with five unlock slots to begin with in Advanced Warfare, and the first time you prestige you’ll get a sixth.

Some things that you’ve earned do carry over with you to the next Prestige Level. Calling Cards, Emblem Icons, Completed Weapon Camo Challenges and Armory Items carry over through Prestige.

Pros:

Prestige Rank Icon
New Calling Card
Gear Reward
Permanent Unlock
Custom Loadout Slot
The Drawbacks of Prestige in Advanced Warfare

One of the biggest drawbacks of Prestige in Advanced Warfare is the fact that you’re going to have to unlock most of the gear that you had already earned. A loadout that might have been working well for you in the game is likely going to be missing at least a few components. This can make multiplayer matches instantly a little bit harder. You could go from doing well in most matches, to struggling, pretty quick.

All the challenges that you had been working on prior to Prestige, will be reset. That means if you were working on Camo Challenges for instance, and didn’t complete them, you’ll need to start over. If you’re close to unlocking a camo for a weapon that you like, it’s wise to finish before you Prestige or you’ll have to redo all that hard work.

Not all weapon variations will be available to use once you Prestige. Some of these variations will need to be unlocked again through leveling, unless you picked that weapon as a permanent unlock.

Most importantly, there’s no way to undo Prestige. Once you commit to Prestige, you’re locked in. The only way to get the weapons and equipment that you had before prestige is to earn them all again.

Cons:

Have to unlock almost all weapons/items again
Difficulty Spike
Challenges Reset
Rare Gear Level Lock
No Going Back
Should you Prestige

That answer is pretty simple. If you plan on playing the game a lot, yes, you should prestige. Resetting levels and challenges is a way to keep multiplayer feeling fresh. You’ll also get a few benefits and show-off items to note your accomplishments. However, if you aren’t going to be playing a lot of the game, or only casually once in a while, it might be wise to stay put. Going through and unlocking all the guns and perks can take some time to accomplish.
Van : http://attackofthefanboy....dvanced-warfare-prestige/

Ik ben zelf al weer een paar dagen Prestige 1 en heb getwijfeld wat ik zou kiezen als perm. unlock. Uiteindelijk gekozen voor mijn favoriete CoD gun namelijk de MK14. Moet zeggen dat je redelijk snel weer in de hogere levels zit als je eenmaal een goede setup hebt (KF5 bijv.)

Ik speel zelf eigenlijk alleen maar HC. Voor mijn gevoel is dat eerlijker en hoef je niet onnozel veel kogels op iemand af te vuren. Zo ben je met een sniperrifle zowat kansloos in HC.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wat is volgens jullie de beste class instelling ?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

sturtiebe schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:25:
Wat is volgens jullie de beste class instelling ?

Gr
BAL + grip, stock, quickdraw
Blast sup en toughness als perk3.
UAV met support en die mod die je wallhack geeft.

Rest wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Sc0rPi0N schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:04:
Opvallend want ik had inderdaad vanavond een paar potjes waar iemand al schietend om de hoek kwam of al van grote afstand een granaat gooit precies waar ik loop.

Mijn verstand zegt jammer en niet reageren, want als je er wat van zegt dan krijg je meestal te horen dat je zelf slecht bent enz. Paar potjes gedaan weer maar er waren er dus bij tegen een clan dacht ik die dus wel erg precies wisten waar iemand zat. Maar goed met een score van 25-15 blijkt niet echt dat iemand hackt....
Kan zijn dat ze de UAV hebben aangepast met paint mode. Heb ik ook, werkt als een trein >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Vrijdag schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:13:
[...]

Kan zijn dat ze de UAV hebben aangepast met paint mode. Heb ik ook, werkt als een trein >:)
Zodra een team dia wall-hack uav hebt zie je ze vaak in score stijgen. Werkt het als een jecko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Heb afgelopen weekend CoD voor m'n Xbox One gespeeld.
Single player missie was leuk, ben toch wel onder de indruk van het grafische verschil tov de 360.

Ben nu wat local play matches tegen bots aan het spelen om de maps een beetje te leren kennen.
Waar ik van te voren al bang voor was is dus waar, ik vind deze versie van Cod niet zo leuk. Dubbel jumps is niet mijn ding en ik vind de wapens te modern, klinken gewoon niet lekker.
Het is vloeken in de kerk, maar ik ben al aan het overwegen om Ghosts voor de Xbox One te kopen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ghost is helemaal ruk.. het is wennen aan deze game play en je niet te druk maken over de slechte scores.
Enigste wat ze echt moeten fixen is het quick scopen wat gewoon nog kan, tenzij er een aimbot wordt gebruikt want wat ik af en toe zie in de cam is ongelofelijk.
Jammer genoeg is er behoorlijk veel lag in de game.. laatst weer iemand in de rug geschoten, 5 a 6 hitmarkers maar gewoon omdraaien en mij met 1 schot neerhalen... niet eens headshot naja dat is dan ook wel het enigste waar ik me aan erger..
advies blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:05
Ben nou bezig met campaign, hiermee unlock je ook supply drops, maar waar open je die? Ik zie nergens een optie om ze te openen...

Heeft iemand dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Opgeduveld schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:06:
Ben nou bezig met campaign, hiermee unlock je ook supply drops, maar waar open je die? Ik zie nergens een optie om ze te openen...

Heeft iemand dit ook gemerkt?
Dit zijn gewoon wat stukken uitrusting volgens mij en geen echte drops.

En holy crap, wat is de EPM3 slecht. Leuk zo'n hoge fire rate, maar je ziet niets meer door de projectielen en muzzle flash en het is nog steeds een 3 tot 4 hit kill wapen wat te hoog is ten opzichte van de vol automatische wapens. En daarbij is het een heavy wapen en dus te traag met ADS in zonder quickdraw en zonder heatsink maar iets van 5 a 7 schoten achter elkaar. En dus weer double kills maken om iets te unlocken om überhaupt double kills te kunnen maken. Waarom zijn alle interessante wapens zo veel slechter dan de standaard pewpewpew assault rifles en SMG's. :'(

En ook leuk om manual detonate standaard aan dezelfde knop te binden als een wapen oppakken. Sta vaak dan met een ander wapen in mijn hand en is mijn echte wapen verdwenen. :S

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 26-11-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

merlin1201 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:55:
Ghost is helemaal ruk.. het is wennen aan deze game play en je niet te druk maken over de slechte scores.
Ik vond Ghosts op de 360 nog best wel ok, qua wapens iig leuker dan AW. Ik ben sowieso slecht, maak me nooit druk over slechte scores.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Voor de momentum spelers onder ons.

Ik heb als 1e wapen een shield, en daarbij een Bal of KF5.
Kf5 is niet perse 1 van de betere, maar wel mijn favo. gebruik ik voornamelijk met silencer en Red dot op S&D.

Shield bij momentum is echt ideaal, zeker met al die nades en sprayers/snipers enzo. Je gaat veeeel minder dood, en ik heb meestal 1 vd meeste kills.

Als er nog mensen S&D willen spelen op HC, steam is: Nakeddutchy

[ Voor 32% gewijzigd door NakedDutchy op 26-11-2014 11:54 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ben ik de enige die al vrij snel klaar was met deze game? Ik heb net toevallig weer ff het schijfje erin gedaan, maar na 1 game ben ik het eigenlijk al gelijk weer beu....

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:34:
Ben ik de enige die al vrij snel klaar was met deze game? Ik heb net toevallig weer ff het schijfje erin gedaan, maar na 1 game ben ik het eigenlijk al gelijk weer beu....
Ik was er ook snel klaar mee , het is meer een spel geworden voor 12 jarige ADHD tieners.

Verwijderd

Bij deze CoD heb ik totaal niet het verslaafde gevoel van nog een potje willen spelen of een leveltje te willen stijgen. Toch start ik hem wel om de dag op voor een potje of 2, 3. De snelle gameplay en bewegingsvrijheid van AW tov Ghosts vind ik heerlijk. Voor langere sessies, zoals ik bij BO2 deed, trekt AW me minder.

Prestigen doe ik ook niet meer aan. Beetje tdm en kc met alles unlocked vind ik prima. De andere gamemodes vind ik te suf omdat ik geen zin heb om me erin te verdiepen (momentum en die ene met de bal), geen zin heb om altijd tegen parties te spelen (domination) en geen zin heb om spawns te leren (ffa). Zeikerd ben ik wel. :)

Overigens speel ik nu alleen met de uav, in navolging van themarkofj. Andere streaks zijn of niet boeiend of niet haalbaar. Mijn spm stijgt met meer perks harder dan met meer streaks. Nadeel van een hogere spm is wel gelijk dat je vaker tegen 6 man parties speelt. Dat blijf ik het meest irritante van skillbased matchnaking en het p2p systeem. Parties verpesten mijn spelervaring aardig. Mis ik de optie van partyloos spelen zoals dat er in eerdere CoDs wel in zat? (Mercenary)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:05:
[...]

Overigens speel ik nu alleen met de uav, in navolging van themarkofj. Andere streaks zijn of niet boeiend of niet haalbaar. Mijn spm stijgt met meer perks harder dan met meer streaks. Nadeel van een hogere spm is wel gelijk dat je vaker tegen 6 man parties speelt. Dat blijf ik het meest irritante van skillbased matchnaking en het p2p systeem. Parties verpesten mijn spelervaring aardig. Mis ik de optie van partyloos spelen zoals dat er in eerdere CoDs wel in zat? (Mercenary)
Bij de competitieve modussen heb je toch iets wat je alleen doet?

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2014 20:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:01:
[...]
Bij de competitieve modussen heb je toch iets wat je alleen doet?
Ah. Dat zou een idee zijn. Daar niet gekeken omdat ik er vanuit ging dat dat vol met partymode tryhardjes. Zal hem eens checken.

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Met exo suits heb ik 2 dagen volgehouden.. daarna nog 2 dagen classic zonder exo suits... daarna weggedaan.

Greetings from Earth

• bever01
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 12:34
Ik heb het probleem dat ik random fps drops heb.

Mijn systeem:

I7-4960X
Asus Rampage IV Formula
Asus Titan Black SLI
32 GB DDR3@1866mhz

youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=xqJgGhlTgW8

Heeft iemand ook ervaringen hier mee ?

Of is het gwn dat het spel nog steeds niet volledig SLI optimized is ?

mvg

Bo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik speel vrij vaak HC KC. Prima spelen veel spelers die rennen en schieten erg vlotte potjes als 12 man rondrennen, totdat ik vandaag de foute beslissing nam om een HC TDM te proberen....

Toen was ik nog de enige die rondrende terwijl mijn team als de tegenstander allemaal Dennisjes* waren geworden (of hun WASD was kapot) Echt ik snap dat echt niet.

Snelle game en dan zitten ze gewoon naar een plek te aimen/kijken totdat ze weer een actievere speler langs zien lopen. Als ze nou zouden winnen ok, maar dat doen ze ook al niet.Uit frustratie maar een paar teamkills gemaakt. Nee ik kan echt niet tegen die lui. Gebeurd zo te zien ik elk potje HC TDM...

Ik was blij dat ik weer wat actie zag in HC KC.
* Dennisjes alias campers

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:05:
[...]

Mijn SPM zit meestal zo'n beetje rond de 320.X, geen idee of dat wat is maar ik kom niet echt heel vaak volledige clans tegen, hooguit met twee of drie mensen ofzo.
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 01:03:
Ik speel vrij vaak HC KC. Prima spelen veel spelers die rennen en schieten erg vlotte potjes als 12 man rondrennen, totdat ik vandaag de foute beslissing nam om een HC TDM te proberen....

Toen was ik nog de enige die rondrende terwijl mijn team als de tegenstander allemaal Dennisjes* waren geworden (of hun WASD was kapot) Echt ik snap dat echt niet.

Snelle game en dan zitten ze gewoon naar een plek te aimen/kijken totdat ze weer een actievere speler langs zien lopen. Als ze nou zouden winnen ok, maar dat doen ze ook al niet.Uit frustratie maar een paar teamkills gemaakt. Nee ik kan echt niet tegen die lui. Gebeurd zo te zien ik elk potje HC TDM...

Ik was blij dat ik weer wat actie zag in HC KC.
* Dennisjes alias campers
Speel zelf vrijwel uitsluitend HC DOM maar heb toch niet het idee dat er veel campers zijn. En anders heb ik ze wel snel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik vind dit spel juist te verslaven als ik hem eenmaal opstart. Speel vaak nog andere spellen, maar als ik eenmaal AW opgestart heb dan zijn er zo ineens 3 uur voorbij.

Uiteraard moet je bij Domination een beetje zoeken totdat je een goede lobby vind zonder 6 premade tegenstanders. Dit vind ik ook zeer vervelend.
Uplink is juist DE ULTIEME ANTI CAMP MODUS. Dit is echt zo gaaf, iedereen rent ook steeds rond. De rush om die bal vast te houden, te sprinten om te scoren en op het randje overleven en net 2 punten scoren. Heerlijk.
Zelf speel ik ook echt als een 12-jarige ADHD'er, terwijl ik deze leeftijd al dubbel voorbij ben. Bij nader inzien speel ik eerder als een gabber die een paar pillen teveel op heeft en echt helemaal strak staat.

Mij valt het spel absoluut niet tegen, behalve dat de semi-auto compleet waardeloos is in deze game(MK14). Terwijl ik bij alle andere CoD's juist alleen met semi-auto's speelde(FAL, M1 Garand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik vind het EXO pak echt meerwaarde geven. Misschien heeft dat een geschienisdeel. Ik speelde vroeger altijd Quake 3 Arena en Unreal Tournament. Later verknocht geraakt aan CoD MW (alle 3.)

Het verslavende en weer willen spelen was ik compleet kwijt bij BO, BO2 en Ghost. Nu vind ik het wel weer interessant nog even een potje te spelen. Het enige wat ik minder vind is de challenges, kill streaks en loadout, vergelijkbaar met de BO's en Ghost. De challenges waren bij de MW games altijd erg duidelijk en overzichtelijk. Lijstje met dingen die je kon doen, per wapen of gewoon wat anders. Nu is er geen duidelijk overzicht.

Maar de nieuwe gameplay heeft mij toch wel overtuigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Laatst online: 19-05-2024
heb AW nu een weekje of twee en ik ben er eigenlijk best tevreden mee.

ik moet wel bekennen dat ik hem enkel nog op HC speel, puur omdat het tempo dan iets lager ligt en je minder damage hoeft te doen zodat je toch een kans maakt als de ping minder is en je op afstand toch nog iemand kunt killen.

op SC vind ik het vaak toch iets te hectisch.

daarnaast mis ik als fervent BO fan een hoop functies waar ik toch wel aan gewend en gehecht ben geworden, zoals bv het hele tv gedeelte maar ook zoiets simpels als een makkelijk te vinden mute all knop.
ik denk dat ik sowieso meer houd van de Treyarch aanpak dan vd de MW series (wie hem dan ook gemaakt heeft) dus ondanks dat ik me nu goed amuseer met AW wacht ik toch nog met smart op BO3.

BO2 was naar mijn ervaring dan ook veruit de beste CoD editie op CoD4 na: het spel is zo compleet en uitgekristalliseerd, daar kan geen andere editie aan tippen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hann1BaL schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:54:
[...]

Ik vind het EXO pak echt meerwaarde geven. Misschien heeft dat een geschienisdeel. Ik speelde vroeger altijd Quake 3 Arena en Unreal Tournament. Later verknocht geraakt aan CoD MW (alle 3.)

Het verslavende en weer willen spelen was ik compleet kwijt bij BO, BO2 en Ghost. Nu vind ik het wel weer interessant nog even een potje te spelen. Het enige wat ik minder vind is de challenges, kill streaks en loadout, vergelijkbaar met de BO's en Ghost. De challenges waren bij de MW games altijd erg duidelijk en overzichtelijk. Lijstje met dingen die je kon doen, per wapen of gewoon wat anders. Nu is er geen duidelijk overzicht.

Maar de nieuwe gameplay heeft mij toch wel overtuigd :)
Als ik terugdenk aan mw2 en mw3 dan waren dat echt fanatieke potjes. De campers legden het makkelijk af want schoot je iemand neer dan kon je er donder op zeggen dat een teammate jou al had omgelegd.

Verder merk ik ook dat ik bij mw3 ook vaker de stinger pakte om helicopters uit de lucht te knallen en dat nu vrijwel nooit doe. En ja ik speel met de mk14 maar waar je op hc met 1 kogel genoeg had moet je nu ineens meerdere keren schieten. Tja dan leg je het af tegen iemand met een assault rifle met een hogere firerate.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:44:
[...]

Ik was er ook snel klaar mee , het is meer een spel geworden voor 12 jarige ADHD tieners.
Jouw speelwijze kennende, werkt dat niet in AW.
Misschien classic playlist is proberen? Daar is vast wel een hoekje te vinden waar ze normaal langs lopen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
baronruud schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:17:
[...]

Misschien classic playlist is proberen? Daar is vast wel een hoekje te vinden waar ze normaal langs lopen... :o
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:17:
[...]

Plezier in een spel hebben: €69,99.

Iemand proberen belachelijk te maken terwijl je de Nederlandse taal niet machtig bent..... kansloos

Voor de rest: Mastercard

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:34:
[...]

Iemand proberen belachelijk te maken terwijl je de Nederlandse taal niet machtig bent..... kansloos

Hoezo word er iemand belachelijk gemaakt?
Dennis585 heeft er nooit bepaald een geheim van gemaakt wat zijn "speel"stijl is, gezien de nonsense filmpjes hij altijd post.
Als er iemand belachelijk gemaakt word, dan is dat Dennis585 die zichzelf keer op keer belachelijk maakt.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 28-11-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:34:
[...]

Gast, ik probeer helemaal niemand belachelijk te maken. Het is met een knipoog bedoeld. Ken hem wel langer.... Maar zal voortaan :o door een ;) vervangen.
Meestal post ik berichten even snel met mijn mobiel. En ja, daardoor ikke nie Nederlands machtig taal zijn....
Trouwens, ben je van genootschap Onze Taal ? Is niet de eerste keer dat je....... :z :z :z :z

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 28-11-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post nu meer diverse videos van veel verschillende spellen met de PS4 en X1.

Mijn liefde voor CoD is wel een beetje voorbij nu en ik zoek meer spellen zoals ArmA 3.
Het liefst op de PS4 waar ik dan flink wat oorlogsmissies kan plannen en uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Kunnen jullie uberhaupt online?
Ik heb echt NET het spel geinstalleerd en wil het testen!
Maar ik kan niet connecten naar servers :(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Zo wel lekker rustig hier.

Ik kan online.

Iedereen zeker druk bezig met spelen gezien ze nu 2x xp hebben.

Wat ik wel tof vind is dat er soms uit zo'n package een 2x xp erbij komt waardoor het aantal op 4x komt. Mijn hoogst gehaalde xp in KC is daarbij 50k en dat vind ik best wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

De meesten (lees: BAL gebruikers) zullen wel buiten rondlopen met een bord 'The end is near!' ;)

https://twitter.com/MichaelCondrey/status/538850188043907072 patch met wapen herbalanceren komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Gundogan schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:05:
[...]

De meesten (lees: BAL gebruikers) zullen wel buiten rondlopen met een bord 'The end is near!' ;)

https://twitter.com/MichaelCondrey/status/538850188043907072 patch met wapen herbalanceren komt eraan.
Komt goed uit. Ik hoef nog maar 5 HeadShots en LongShots wil ik all camo's hebben. Dan is het voor mij weer tijd om te switchen van wapen, dus voor mij geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zat vandaag te denken dat het zo jammer is dat ze zo snel al een 2XP weekend erin hebben gegooid. Ik ben bang dat ik met mijn Prestige 1 straks in potjes kom met alles Prestige 7 of hoger. Zet zo'n weekend er pas na een maand of 3 in zeg ik dan. Aan de andere kant hoe eerder die Prestige Master zijn hoe eerder ze het spel beu zijn.

Had net wat leuks. Ik kies HC KC en kom ineens in een potje KC terecht. Ik vond dat ik wel erg veel kogels nodig had toen ik er zelf achter kwam dat als er geen potjes HC zijn je maar tussen de gewone KC gedropt wordt ?!?

[ Voor 25% gewijzigd door Frostbite op 01-12-2014 00:25 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat is trouwens het nut van het aankleden van je poppetje met verschillende helmpjes, skins, exo suits enzo? Ingame ziet iedereen er toch hetzelfde uit?

Beetje jammer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Jedi Geub schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:32:
Wat is trouwens het nut van het aankleden van je poppetje met verschillende helmpjes, skins, exo suits enzo? Ingame ziet iedereen er toch hetzelfde uit?

Beetje jammer weer...
Op HC wel, niet op SC. Hoewel je er alsnog altijd wel erg grijs uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gundogan schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:07:
[...]

Op HC wel, niet op SC. Hoewel je er alsnog altijd wel erg grijs uitziet.
Viel me ook op. Je ziet bij het opstarten dat je arm ineens veranderd en iedereen hetzelfde eruit ziet.

Verder heb ik nog steeds moeite met het laden van Defender en Recovery. Elke keer als die mappen geladen worden blijf ik steken op Synchronizing Game Settings.

Ik snap niet wat ik daaraan kan doen want bij de andere mappen heb ik dit niet.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Sc0rPi0N schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:46:
Ik zat vandaag te denken dat het zo jammer is dat ze zo snel al een 2XP weekend erin hebben gegooid. Ik ben bang dat ik met mijn Prestige 1 straks in potjes kom met alles Prestige 7 of hoger. Zet zo'n weekend er pas na een maand of 3 in zeg ik dan. Aan de andere kant hoe eerder die Prestige Master zijn hoe eerder ze het spel beu zijn.
Wat de neuk maakt dit nu uit? Wat is het verschil tussen prestige 5 of prestige 7(door 2XP) zijn? De tijd die ze ingame gespendeerd hebben is toch exact hetzelfde? Dus ze zijn even goed 8)7

En waarom zou je bang zijn voor hogere prestiges. Met CoD heb ik daar echt nooit naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

nee inderdaad, het is misschien leuk dat je een aantal prestiges verder bent maar dat wil nog niet zeggen dat diegene ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik ben vanaf cod 1 een big cod fan uitgezonderd van cod 3 (geen pc), BO1, BO2, Mw3 en in mindere mate ghosts.

Elke cod was ik altijd 1 vd betere. Zeker cod 4 en mw2. MW2 was echt 'mijn' spel. Heb daar 487 uur aan besteed en ik mis die tijden!

Als ik de laatste pagina's doorlees van dit forum kom ik veel verschillende meningen tegen over AW
Mijn plus en minpunten over AW:

+ goede sounds, wapens klinken echt super.
+ graphics, zeker met een GTX970

De - punten zijn er een hoop, ook persoonlijke mening btw;-)
Zo word ik helemaal schijt ziek van die kills dat je zeker weet dat je eerder was, of dat je minstens 5 kogels erin knalt en ik krijg er 2 en je bent dood. Ik speel met 90fps, expres neit alles op max. heb een top internetverbinding, dus daar kan het allemaal niet aan liggen.
Dit had ik ook al met ghosts, maar dan was het makkelijker te accepteren, omdat dat spel gewoon niet in orde was.

Het spawnen is DRAMA!! ik ging het gisteren testen met Domination, binnen de minuut werd ik vanachted bij onze spawn gekilled, terwijl er ook nog medespelers rondliepen.

Het jumpen is way to overpowered en daardoor zorgt het voor te chaotische situatie's. Ik ben niet tegen chaos, in elke cod had je choke points, maar daar had je zat ruimte en tijd om te flanken etc.

De ronde's zijn veeel te kort, is al tijden een probleem btw.

Guns met silencers zijn te soft, zo moet ik een half magazijn erin pompen om een kill te krijgen.

De maps zijn op een paar na echt niets bijzonders. Waar zijn maps als Overgrown, wasteland, Crossfire etc.

Aangezien ik zo'n grote fan ben (lees was) blijf ik het toch elke keer proberen, omdat ergens achter al die onzin toch nog dat beetje cod zit. En elke cod weer hoop ik dat het terug is. Daarom vond ik Ghost persoonlijk een opsteker, even naast alle lag problemen etc. De gameplay, maps enz. waren weer iets in de richting van cod 4 en mw2.

Uiteraard zijn er mensen die die exo suits en alle Bs eromheen gaaf vinden, maar het is geen cod meer. En degene die vanaf het begin cod spelen kunnen dit alleen maar beamen volgens mij.

Ondanks mijn hele betoog en negatieve gezeur blijf ik het wel spelen en pas ik me op den duur vanzelf aan aan de manier van spelen, maar deze komt absoluut niet in mijn favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik vraag mij af of ze ooit nog van dat futuristische sausje af gaan stappen. Ik vind het echt helemaal niks, was er met BO2 wel klaar mee maar blijkbaar vind de doelgroep het nog steeds mooi.

Ik weet dat het een cliché is, maar kan er alsjeblieft nog een keer een CoD worden gemaakt in een huidige setting of ten tijde van Vietnam/WO2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
NakedDutchy schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:19:

De - punten zijn er een hoop, ook persoonlijke mening btw;-)
Zo word ik helemaal schijt ziek van die kills dat je zeker weet dat je eerder was, of dat je minstens 5 kogels erin knalt en ik krijg er 2 en je bent dood.

Het spawnen is DRAMA!! ik ging het gisteren testen met Domination, binnen de minuut werd ik vanachted bij onze spawn gekilled, terwijl er ook nog medespelers rondliepen.

Het jumpen is way to overpowered en daardoor zorgt het voor te chaotische situatie's. Ik ben niet tegen chaos, in elke cod had je choke points, maar daar had je zat ruimte en tijd om te flanken etc.

De ronde's zijn veeel te kort, is al tijden een probleem btw.

De maps zijn op een paar na echt niets bijzonders. Waar zijn maps als Overgrown, wasteland, Crossfire etc.
+1

Gewoon Call of Duty (2003) remasteren naar next gen ;)
Instant buy :P

[ Voor 89% gewijzigd door DeBaroN op 01-12-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Vanmiddag toch eindelijk Call of Duty: Advanced Warfare gekocht.
Vond de prijs nogal hoog, maar alleen vandaag hebben ze deze aanbieding.

Call Of Duty Advanced Warfare voor PC, € 23,-

Link: https://www.g2a.com

Happy Gaming.!!

[ Voor 30% gewijzigd door Liber8 op 01-12-2014 21:13 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hij is sowiezo meestal voor 23 euro op kinguin.net te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
ShittyNL schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:48:
Zo wel lekker rustig hier.

Ik kan online.

Iedereen zeker druk bezig met spelen gezien ze nu 2x xp hebben.

Wat ik wel tof vind is dat er soms uit zo'n package een 2x xp erbij komt waardoor het aantal op 4x komt. Mijn hoogst gehaalde xp in KC is daarbij 50k en dat vind ik best wel veel.
WUT heb ik dubble xp weekend gemist... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

baronruud schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:42:
[...]

+1

Gewoon Call of Duty (2003) remasteren naar next gen ;)
Instant buy :P
En dan is iedereen er klaar mee na één dag omdat je niks kan unlocken en geen prestige systeem hebt. Dat kan je toch niet uitspelen!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gundogan schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:14:
[...]

En dan is iedereen er klaar mee na één dag omdat je niks kan unlocken en geen prestige systeem hebt. Dat kan je toch niet uitspelen!? :)
Uitspelen? MP gaat toch om het spelen.

Prestigen, leuk zo'n icoontje. Totaal geen meerwaarde.
Unlocken, is leuk. Maar uiteindelijk speelt iedereen met zijn favoriete class setup.
Gewoon weer naar de basis. Iedereen gelijk.
All die klote perks, score streaks, wildcards. Het is gewoon te veel.
Prestigen en unlocken Is gewoon een manier om je langer te laten spelen met het spel.
Afleiding van de basis.

Niet dat ik volledig tegen ben, Call of Duty 4 MW is gewoon de beste uit de hele serie. Maar ze zijn niet orgineel meer. Ze melken het gewoon uit.

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 02-12-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
baronruud schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:32:
[...]

Uitspelen? MP gaat toch om het spelen.

Prestigen, leuk zo'n icoontje. Totaal geen meerwaarde.
Unlocken, is leuk. Maar uiteindelijk speelt iedereen met zijn favoriete class setup.
Gewoon weer naar de basis. Iedereen gelijk.
All die klote perks, score streaks, wildcards. Het is gewoon te veel.
Prestigen en unlocken Is gewoon een manier om je langer te laten spelen met het spel.
Afleiding van de basis.

Niet dat ik volledig tegen ben, Call of Duty 4 MW is gewoon de beste uit de hele serie. Maar ze zijn niet orgineel meer. Ze melken het gewoon uit.
Precies!! Al die randzaken die erbij gekomen zijn is om mensen te binden. Elk jaar merk je dat ze gigantisch de best hebben gedaan om de perks, killstreaks en alle andere unlocks zo cool mogelijk te maken. Maar de essentie van de game ligt in de game zelf: het spelen van.
Bij cod 4 had je wat perks en 3 killstreaks. Dat was toen voldoende omdat we niet beter wisten. En het werkte perfect.

Ze moeten meer terug naar de basis: een paar killstreaks, een paar perks (in AW zijn ze redelijk gebalanceerd btw), prestigen prima, maar niet ten nadele van degene die dat niet willen. Uiterlijk veranderen is ook prima, heeft ook niemand last van.

Het belangrijkste wat ze moeten doen is werken aan de maps en de gameplay. Daar ligt de essentie van call of duty. Killstreaks, perks, outfits is allemaal bijzaak.

Nu ik dit zit te typen schieten al die beelden voorbij van cod 4 en mw2 :o

Heb overigens gisteren een prima avondje AW gehad. Speel nu voornamelijk ground war met de Mors, in de grotere maps dan, anders KF5. Had geen last van lag etc. En nee, ik camp niet met een sniper. Meer soort van rugdekking aan mn team O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Ze moeten de Mors gewoon verwijderen uit het spel, super irritant wapen.

Ik word ook schijtziek van die blood-shedded helm die je elke keer voor 30 minuten mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Zijn er ook mensen die nat type 2 hebben bij connectie test PS4 en ingame nat type moderate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ChrisLNFF schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:52:
Ik vraag mij af of ze ooit nog van dat futuristische sausje af gaan stappen. Ik vind het echt helemaal niks, was er met BO2 wel klaar mee maar blijkbaar vind de doelgroep het nog steeds mooi.

Ik weet dat het een cliché is, maar kan er alsjeblieft nog een keer een CoD worden gemaakt in een huidige setting of ten tijde van Vietnam/WO2?
+veul

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
RoaDHouse schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:40:
Ze moeten de Mors gewoon verwijderen uit het spel, super irritant wapen.

Ik word ook schijtziek van die blood-shedded helm die je elke keer voor 30 minuten mag gebruiken.
Waarom bloed irritant? Hij is niet anders dan de voorgaande bolt snipers zoals de intervention bijv. Met een Mors killen is lastiger dan met de OP Bal. Of bedoel je die gasten die in een hoekje zitten met een mors?

die helm is idd zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:45
Wat doet die helm? Ik gebruik hem nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Drossie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:28:
Wat doet die helm? Ik gebruik hem nooit.
Gewoon uitdossing van je poppetje. In HC heb je er niets aan. Zeker die Bloodshed helm. Tijdelijke kledingstukken zoals die helm of de Vliegeniersmuts gebruik ik toch niet.

Inmiddels heb ik het laden van Defender en Recovery opgelost door Bij Advanced Video -> Post Process Anti-Aliasing en Supersampling biede op Off te zetten. In het begin is het wat schokkerig (paar seconden) van de map maar je kan hem wel gewoon spelen. Gisteren zag ik ook weer een paar personen een timeout krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Frostbite op 02-12-2014 13:41 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic