[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.751 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:41:
[...]

Ik zou mij als ouder kapot schamen als ik mijn kinderen zo te keer hoor gaan....
Ik weet wel als mijn dochter dat zou doen trek de stekker er gelijk uit.

Nogmaals ik ben geen heilige en vloeken is soms heerlijk. En ik hou mij ook in wanneer mijn dochter in de woonkamer is. Zodat ze niet het verkeerde voorbeeld krijgt O-)

Maar als ik alleen zit.... Dan is het best fijn om de frustratie eruit te gooien! Schreeuwen, janken, huilen.... Hahahaha. Maar niemand heeft er last van. het standaard headsetje werkt niet. En heb nog geen USB headset gekocht...
Ik gooi dr ook regelmatig een GVD uit, bijvoorbeeld als ik mezelf opblaas met een granaat, maar verder probeer ik rustig te blijven. :+

Ik ben helaas nog wel erg inconsistent: potje Evacuation kd van 2,83, volgende potje kd van 0,94... Zal wel met mapkennis te maken hebben...
Of host? Hoe kan ik zien of ik host ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar de houdbaarheidsdatum van dit spel. Vanuit COD fan oogpunt kan ik snappen dat mensen deze game leuk vinden. Het is en blijft COD en hersenloos rond knallen lijkt veel mensen toch aan te spreken. Een spel hoeft immers niet vernieuwend te zijn voor een hoog fun gehalte. Mario heeft immers de prinses ook al 100 keer moeten bevrijden....
Echter deze game heeft wel heel veel te compenseren om, door mij, toch nog goed gevonden te worden. Grafisch ziet deze game er op mijn PS4 uit alsof ik een ps2 aangesloten heb met een VGA stekker op de tv van mijn oma. Alle wapens schieten strak rechtdoor. De lag tijdens MP is verschrikkelijk, bijna onspeelbaar.
Pluspunten zijn toch het gering aantal snipers/campers in dit spel en door de snelle gameplay komt niemand tot hoge killstreaks.
Ik hoop dat een update het lag gehalte kan verminderen anders ben ik bang dat ik AW snel zal inleveren voor iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:53:
[...]

Misschien moet je eerst eens leren spelen en niet zo druk maken om wat anderen doen.
Heb je gister zien spelen leek helemaal nergens op. Tenminste ik zag iemand met naam Totumpaal die alleen maar aan het kamperen was op Capture the Flag.
Dus misschien zou je als voorbeeld kunnen fungeren en zelf niet het spel vernaggelen voor anderen..
:')
Jij zat anders ook aardig vastgeroest op bepaalde plekken....

[ Voor 4% gewijzigd door totempaal op 10-11-2014 12:19 ]

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:19:
[...]

:')
Jij zat anders ook aardig vastgeroest op bepaalde plekken....
Hahaha scheize je wist het :P .. Ben een eindbaas dat weet je :)

Welke setups gebruiken jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:20:
[...]

Hahaha scheize je wist het :P .. Ben een eindbaas dat weet je :)

;) en nu weer aan het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:20:
[...]

Go-to setup:

Bal (rapid fire versie), stock + grip/suppressor
Lightweight
Peripherals
Scavenger + Blast suppresor

Exo stim
Semtex

Blast suppresor en peripherals zijn wel basis voor mij. Is er veel lag, dan is de suppressor op de bal ook noodzakelijk...

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 10-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:35:
[...]

Het niet automatisch kunnen muten van iedereen vind ik echt super vervelend. Ik hoef niet aan te horen welke 12 jarige COD speler geslachtsgemeenschap met mijn moeder heeft gehad. En hijgende Bulgaren interesseren mij verder ook weinig.
op de pc kan het wel. neem aan dat dit ook op de consoles kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Gebruik de Bal Met:
Red dot sight
Stock
quick grip thingie :P

en voor de rest alles in perks gebruik geen exo suit stuff. Speel alleen hardcore dus silencer boeit me niet echt.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpiefox op 10-11-2014 12:55 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Ik kan mijzelf echt amuseren met deze cod. Multiplayer met dat rond hoppen is echt leuk. Merk ook dat je nu niet altijd de pineut bent als je van achter wordt aangevallen. Speel het wel op de pc dus eigenlijk nog geen last gehad van scheldende kinderen wel een vrolijke man van denk ik een jaar of 40 maar was geinig hoe hij was aan het mekkeren niet schelen ofzo maar hij vond het allemaal veels te snel.

Dat sliden en jumpen gecombineerd is echt een goede tactiek in team deadmatch normaal een kd van .5 nu de meeste matches minimaal 1 met uitschieters naar 2 en 3.

Wel jammer is af en toe lijkt het alsof je geen hits krijgt of dat je wanneer je achter iets weg slide de hits nog steeds aankomen. Momentum is ook top. Doet me een beetje denken aan die gamemode van battlefield 4 waar je met bommen basissen moet opblazen demolitsion volgens mij.

Moet wel afkloppen buiten wat kleine bugs in de single player heb ik nog weinig last gehad van disconecten in de :p

Als iemand zin heeft om te gamen

Steamnick is: general klumsy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:35:
[...]

[afbeelding]

Mensen al met de IMR gespeeld? Ding is echt beest.

edit: @To_Tall; het gaat er niet zozeer om dat een hoge internet snelheid iets toevoegt, maar het is meer het feit dat je redelijk veel betaalt voor een snel abonnement, en dat je daarmee desondanks nog steeds in het nadeel bent. Het rijmt niet met elkaar.
Wat kan Ziggo of UPC dan aan doen??
Ik denk hellemaal niets..

Als ik in NL zit en ik wordt connected met iemand in de US.. is leuk.. maar ik haal nooit een positive PING er uit.. Daar kan UPC of Ziggo of elke andere provider wat aan doen..

Als je Ping al ver boven de 30ms zit als je alleen al naar zich core servers voor doet kan Ziggo er wat aan doen verder kunnen ze hellemaal niets doen aan jou ping na de core switches..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Een wat irritante bug vind ik dat als je adst, de animatie halverwegen stopt. Als je dan schiet, kijk je ineens door je vizier. Verder nog geen MP-bugs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Meer mensen last van superharde soundeffects op de ps4 na afloop van het potje? (Met de headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Azqi schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:17:
Meer mensen last van superharde soundeffects op de ps4 na afloop van het potje? (Met de headset)
Wat zeg je??!!!

Inderdaad... kolere eerste keer schrok ik me een ongeluk. Nu gamesound maar heel laag dan valt het wel mee, maarja dan heb je ook al het geluid in je game erg laag staan.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Lipst3r schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:45:
[...]

Wat zeg je??!!!

Inderdaad... kolere eerste keer schrok ik me een ongeluk. Nu gamesound maar heel laag dan valt het wel mee, maarja dan heb je ook al het geluid in je game erg laag staan.
Kan dit niet aanpassen bij sound? Ik weet dat dit bij bo2 wel kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is bij singleplayer trouwens best irritant dat als je een savegame gaat laden, je de hele intro van die missie opnieuw moet kijken en niet kan skippen. Wie heeft dat bedacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Magnetic_Man schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:06:
Het is bij singleplayer trouwens best irritant dat als je een savegame gaat laden, je de hele intro van die missie opnieuw moet kijken en niet kan skippen. Wie heeft dat bedacht? :P
Bungie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:11:
Zo een week gespeeld nu en ben level 50 na flink werken.
Ik ga niet prestigen voorlopig , dat grinden met prestiges wordt ik moe van.

Al met al is het multiplayer gedeelte een 8 waard in mijn ogen.
Het gaat erg snel allemaal en voor je het weet wordt je van 4 kanten beschoten.

Ik ga het casual spelen als ik zin heb.
Deze COD is idd flink ADHD en het tempo ligt een stuk hoger door de extra mobiliteit die iedereen heeft.

Prestigen ga ik overigens ook niet doen, maar dat doe ik sowieso al nooit. Grinden om het grinden interesseert mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Voor iedereen die van de pc afkomt en nu op de PS4/Xbone gamed: Koop een XIM4!

Wat een topding! Speelt super fijn met je keyboard/muis op de ps4!

Sinds ik de Xim heb is mijn k/d verdubbeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Jedi Geub schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:23:

Hmm een toetsenbord en muis is qua richten enzo naar mijn mening veel preciezer dan een controller. Maar ondersteund de game dit zelf of doet software dit omzetten naar controller input. Al is het wel een advantage op spelers die met controller spelen.

Ik hekelde al die controlers met macro's speciaal voor call of duty. zoals deze: http://www.evilcontroller...l-controller-creator.html

maar ja ieder het eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:23:

Geen wonder dat je k/d is verdubbeld...

Je hebt gewoon een enorm voordeel nu :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
De Xim4 zet muis/toetsenbord input om naar controller input. Je sluit zowel je controller als je muis + toetsenbord aan op een soort USB hub. Je laadt een profiel met keymappings en andere instellingen (mouse sensitivity etc) op je Xim4 en gaan.

Volgens mij zit er wel techniek in de Xim4 die mee helpt met de draaisnelheid e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:32:
[...]

Geen wonder dat je k/d is verdubbeld...

Je hebt gewoon een enorm voordeel nu :F
Heb een Xim thuis en speel cod toch wel met controller. Aim assist werkt veel lekkerder op controller en draaien etc blijft sneller met de controller al doet de xim wel zijn best met allerlei tweaks. Resultaat blijft gewoon controller = 100% precies en met de xim haal je de 90% ofzo...je blijft gebonden aan de Hardcoded aim settings, met de xim kan je niet sneller draaien dan normaal etc.
(In destiny is dat nog erger..met muis en keyboard op een sparrow of draaien tijdens het sprinten is een drama).

Xim is wel handig voor de mensen die er niks van bakken met een controller maar wel "pc-skills'" hebben..die kunnen met een xim dan goed mee komen met de rest. Als je al goed bent met de controller dan heeft het geen nut.

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpiefox op 10-11-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:38:
[...]

Heb een Xim thuis en speel cod toch wel met controller. Aim assist werkt veel lekkerder op controller en draaien etc blijft sneller met de controller al doet de xim wel zijn best met allerlei tweaks. Resultaat blijft gewoon controller = 100% precies en met de xim haal je de 90% ofzo...je blijft gebonden aan de Hardcoded aim settings, met de xim kan je niet sneller draaien dan normaal etc.
Maar is het niet zo dat je met een muis veel preciezer kan richten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:39:
[...]

Maar is het niet zo dat je met een muis veel preciezer kan richten dan?
Als je goed bent met een controller kan je net zo precies richten door de aim-assist. Als je op een PC met een controller zou gamen en dat vergelijkt met muis dan zou je 100% gelijk hebben, muis is veeeeel preciezer. Maar op een console zit je met aim-assist & acceleration etc wat hardcoded in de game is daar kunnen die apparaten (xim/venom) etc niks aan doen en daarom is het nooit beter dan een controller.
Als je al goed bent met een controller dan maakt zo een xim je niet beter. tenminste dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Jumpiefox schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:42:
[...]
net zo precies richten door de aim-assist.
Shooters op de console hebben dusdanig sterke aim assist dat aimen vaak überhaupt geen skillfactor is met shooters, waardoor je geen voordeel zal halen uit een Xim4 of welk ander product dan ook.

Wat veel mensen niet beseffen is dat je bij console shooters niet echt hoeft te mikken :). Als je aim assist ook uit zou zetten dan zouden mensen ook alle kanten op zwaaien met hun aim en dan krijg je hele rare situaties. Dit komt nou eenmaal omdat een controller niet de ideale input methode is voor een shooter.

FPS games zijn oorspronkelijk volgens mij ook uitgebracht voor de PC en het design idee is vnl. gebaseerd op de traditionele mouse/keyboard input.

[ Voor 39% gewijzigd door xelfer op 10-11-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Niet helemaal mee eens. Ik speel al jaren op de console maar het wordt nauwelijks beter. Te laat mee begonnen ofzo denk ik, ik weet het niet. Op de PC met muis vind ik mezelf best goed en kan ik online met shooters goed meekomen, op de xbox ben al blij met een kd van 0.75. Maar ja ik zit al de hele dag op een bureastoel achter een computer, om dat nou 's avonds ook nog te gaan doen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
gisteren op een ps3 cod gespeeld... speelt voor geen ene meter.

Ik blijf altijd op de pc first persons spelen, op de console speel ik donkey kong tropical island }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Je moet uiteraard wel de goede kant op mikken en daar snel genoeg in zijn. De echte precisie komt van de auto aim. Deze echte precisie kan je met een muis ook halen zonder auto aim.

Voor mijn gevoel is het: controller met auto aim = muis zonder auto aim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

FireFoz schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:47:
Niet helemaal mee eens. Ik speel al jaren op de console maar het wordt nauwelijks beter. Te laat mee begonnen ofzo denk ik, ik weet het niet. Op de PC met muis vind ik mezelf best goed en kan ik online met shooters goed meekomen, op de xbox ben al blij met een kd van 0.75. Maar ja ik zit al de hele dag op een bureastoel achter een computer, om dat nou 's avonds ook nog te gaan doen...
Haha, dat zeg ik dus. Als je maar niet kan wennen aan een controller dan biedt een xim zeker een oplossing.
Dus: Ben je goed met een controller dan heeft het weinig nut..bak je er niet veel van met een controller en ben je op de Pc wel redelijk? Dan helpt een xim waarschijnlijk wel.

De xim ondersteunt btw wireless apparaten. Dus kan je op de bank met een wireless muis + Mini tobo op een lapdesk ofzo? Je ding doen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Jumpiefox schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:42:
[...]

Als je goed bent met een controller kan je net zo precies richten door de aim-assist. Als je op een PC met een controller zou gamen en dat vergelijkt met muis dan zou je 100% gelijk hebben, muis is veeeeel preciezer. Maar op een console zit je met aim-assist & acceleration etc wat hardcoded in de game is daar kunnen die apparaten (xim/venom) etc niks aan doen en daarom is het nooit beter dan een controller.
Als je al goed bent met een controller dan maakt zo een xim je niet beter. tenminste dat is mijn ervaring.
Ik speel met een Venom - X. Maar om nu te zeggen dat ik beter ben dan mensen met een controller? Aan de hand van de uitslagen gezien absoluut niet. Dus heb je een 'groot' voordeel met een XIM4 of een Venom X? Ik denk het niet.

Destiny heeft me heel wat bloed zweet en tranen gekost om fatsoenlijk speelbaar te krijgen.
CAD AW geen probleem gehad eigenlijk. Draai super snel om. (wat toch altijd te laat is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:51:
Je moet uiteraard wel de goede kant op mikken en daar snel genoeg in zijn. De echte precisie komt van de auto aim. Deze echte precisie kan je met een muis ook halen zonder auto aim.

Ik speel controller en 3 maten van me met XIM, en ik ben net zo goed ;). Dus het is wel redelijk gelijk te trekken inderdaad.

Maar geen skillfactor in aiming op console is wel erg ver gezocht. Als je het al niet op aim kan schuiven dat je kills maakt dan is het zeker wel op reactievermogen en bewegen. Auto aim kickt pas in als je er op staat gericht ''aiming down sight''. Dan merk je enige auto aim.
Soms klinkt het wel alsof mensen praten over een halve aimbot :+

Games zoals Destiny in pve was echt een overduidelijke auto aim. Maar vaak gaat alles zo snel in CoD MP dat ik het niet eens merk :9

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 10-11-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Lipst3r schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:56:
[...]
Soms klinkt het wel alsof mensen praten over een halve aimbot :+
Ik heb wel is gekke dingen meegemaakt met die aim assist. 180 graden draaien in een halve seconde en gelockt staan op mijn tegenstander. Ik had zelf gewoon niet eens door wat er gebeurde zo snel ging het.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:51:

Auto aim? Is dat iets nieuws? Of is dat net zoiets als aim assist?

Enfin, lekker potje waarin ik 24-3 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Wimo.

Shake and Bake!

bram1984 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:39:
[...]

[video]
Is dit nu op de pc of een console? Ik heb het spel nu 3 dagen en nog geen 10 minuten kunnen spelen op de pc. Continu connection problems , maar dat hoort nou eenmaal bij de COD reeks blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Dat is op een console gespeeld, en dat zie je eerlijk gezegd ook wel een beetje aan het niveau van de tegenstanders. :)
Goeie pot btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Wimo.

Shake and Bake!

Dat vermoeden had ik al.. op de pc kom je met deze speelstijl echt niet weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
[...]

[video]
Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

[...]

[video]
Filmpje niet helemaal afgekeken. Vanaf minuut 1 t/m minuut 4 sta je de hele tijd op dat dak te campen. Ik heb het afgezet.

Ik kan totaal niet spelen op die manier spelen, maar ik speel ook geen TDM. Meestal gewoon rond rushen domination.
En ja natuurlijk is het minder optimaal dan op een dak rond een area te campen. Dan maar mindere kd rate(hogere SPM) voor meer plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
CrimpyRex schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:10:
Dat is op een console gespeeld, en dat zie je eerlijk gezegd ook wel een beetje aan het niveau van de tegenstanders. :)
Goeie pot btw.
Dat klopt (PS4, kun je aan de button prompts zien). De tegenstanders waren inderdaad erg matig en voor de verandering weinig last van lag compensation.
FireFoz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:14:
[...]

Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt?
Ziggo 180 Mbps. Maar het is vaak zat kut hoor. ;)
steel123 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:17:
[...]

Filmpje niet helemaal afgekeken. Vanaf minuut 1 t/m minuut 4 sta je de hele tijd op dat dak te campen. Ik heb het afgezet.

Ik kan totaal niet spelen op die manier spelen, maar ik speel ook geen TDM. Meestal gewoon rond rushen domination.
En ja natuurlijk is het minder optimaal dan op een dak rond een area te campen. Dan maar mindere kd rate(hogere SPM) voor meer plezier.
Hoe heet jij, Thijs Overdijf? Ik ben iets van een minuut heen en weer te rennen op dat dak. Jij maakt er voor het gemak maar minuut 1 t/m 4 van. ;w

Het had effect want ze kwamen me allemaal opzoeken. Als dat bij jou al onder campen valt. Campen is jezelf verstoppen en wachten totdat er iemand langs komt rennen.

Domination speel ik alleen in parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Normaal als je op dat dak staat en je schiet met je assault zonder silencer komen er 6 exo elites je kant op acrobaten via muren in de lucht of op hun knieen slidend, en schieten je binnen 3 seconde van de baan

Erg zeldzaam om zon exo TDM gameplay te mogen zien op een console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die kwamen nu ook mijn kant op, alleen had ik mazzel dat ik iedere keer exact de goede kant op keek. Maar wat ik al aangaf: tegenstander stelde niet veel voor. Ik ben zelf ook redelijke middelmaat.

Je kan overigens niet via muren bewegen. Dat moet je bij Titanfall zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

bram1984 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:22:
[...]
Hoe heet jij, Thijs Overdijf? Ik ben iets van een minuut heen en weer te rennen op dat dak. Jij maakt er voor het gemak maar minuut 1 t/m 4 van. ;w

Het had effect want ze kwamen me allemaal opzoeken. Als dat bij jou al onder campen valt. Campen is jezelf verstoppen en wachten totdat er iemand langs komt rennen.

Domination speel ik alleen in parties.
Het kan dat jij dat campen noemt. Mensen die in een hoekje zich verstoppen heb ik nooit moeite mee(Dennis). Het komt doordat ik van BO2 kom, daar deden heel veel mensen zoals jij zone campen (om het zo maar even te noemen).

Dat valt bij mij onder het grootste gedeelte van campen. Je staat niet stil in een hoekje, maar loopt op dezelfde 5 meter steeds op en neer. Jeej, ik camp niet 8)7

Daarentegen speel ik zelden TDM, dus daar zal het zeker een viable tactiek zijn.
Parties speel ik nooit, 90% van de games in een party zijn keiharde stomps. Daar haal ik geen plezier uit. Op het nippertje in de laatste paar seconden winnen waar je de hele match voor gestreden hebt, dat zijn de leukste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ren en spring ruim 80% van de match als een dolle kip over de map heen. Dat jij er dan moeite mee hebt dat ik even een rustmomentje pak, omdat ik het idee heb dat de tegenstander te verspreid is, dan is dat jouw probleem. Als jij dan liever je streak vernaggelt, moet je dat zelf weten. Ik was even iets terughoudend.

Nee, public Domination is leuk. Dan kom je 9 van de 10 keer in een team terecht die niet voor de objective gaan en alleen maar rond de vlaggen liggen te campen. Ik ben dan vaak een van de weinigen die echt objective spelen. Doe ik dat liever met mensen waarvan ik zeker weet dat ze het potje willen winnen, in plaats van hun K/D oppoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe setup:
Mp11
Laser sight
Rapid fire
Gung ho, fast hands, lightfoot, scavenger
Totale buttrape 90% vd tijd in domination/ ctf.
Heerlijk snel en episch om rennend te kunnen reloaden/ schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Sinds jaren speel ik weer een Call of Duty, en ik moet zeggen het bevalt me prima! De story was leuk. Maar zelfs op Veteran te makkelijk voor me. Wel lekker veel acties en over de top hollywood stijl maar dat is een keer wel leuk. Online is ook prima, gaat lekker snel soms. (sommige items zijn wat te powerfull maarja hou je toch).

Helaas wel veel lagg en de servers liggen er alweer uit! zou eens niet een smooth release + first week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Speel ook altijd domination en altijd de meeste caps in mijn team en nog positieve score erbij.
Achter een tijd weet je gewoon waar ze liggen te campen. Rushen heb ik mezelf totaal afgeleerd van bo2, je gaat zo snel dood. Zeker nu dat iedereen op daken zit, je kan nooit snel genoeg rond je kijken en alles bekijken als je aan het rushen bent. Ik ga van A naar B en dan kijk ik goed uit mijn dopppen, proberen we als team te pushen naar C voor de spawns te switchen.

Krijg soms ook het schijt van die gasten die constant op daken zitten met goede line of sight en je ze bijna niet kan raken. Zeker dat ze gewoon altijd daar zitten, zit je daar voor even dingen te checken oke. Maar heel de match op die zelfde spot zitten ? Iedereen speelt hoe hij wil zeker, maar campen op domination voor je K/D te boosten je doet maar. Ik zal wel aan de haal gaan met meer XP :)
Daar draait het mij om, levelen de rest boei mij niet zo.

Ze matchen u toch met de zelfde skill, maar als je zo een rot connecties hebt dan care ik niet om mijn K/D. Als je geen eerlijke fight kan krijgen met iemand van je zelfde niveau dan ga ik wel voor hoogste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Splitinfinitive schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:46:
[...]

Kan dit niet aanpassen bij sound? Ik weet dat dit bij bo2 wel kon
Nee, je hebt maar 1 volume optie. Volume is prima, behalve na afloop potje. Dan is het serieus pijn in je oor.
Zet nu snel de headset af na het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Mijn god, de EM1 is op de PC echt briljant. Lijkt wel Unreal Tournament. De hipfire is verschikkelijk goed met dat wapen, wat het een stuk makkelijker maakt om al die rondvliegende doelen te volgen :) Mijn nieuwe favoriete wapen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
zit zwaar te twijfelen of ik het spel zou moeten kopen, hoor van veel mensen dat het dit keer wel een goede cod is.
dan is mijn 1e vraag. op welke platform. heb namelijk een pc een ps4 en een xboxone. moeilijke keuze dus.
als iemand een tip heeft of aanraad op een van de 3 , laat het alstublieft weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:15
Daradius schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:34:
zit zwaar te twijfelen of ik het spel zou moeten kopen, hoor van veel mensen dat het dit keer wel een goede cod is.
dan is mijn 1e vraag. op welke platform. heb namelijk een pc een ps4 en een xboxone. moeilijke keuze dus.
als iemand een tip heeft of aanraad op een van de 3 , laat het alstublieft weten.
Op het platform waar de meeste van je maten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
StefanKelevra schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:56:
[...]

Op het platform waar de meeste van je maten spelen.
niet veel maten van me hebben consoles, en de gene die het wel hebben spelen geen cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Daradius schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:00:
[...]

niet veel maten van me hebben consoles, en de gene die het wel hebben spelen geen cod
Koop het maar op console ( hoor niets anders dan problemen bij pc mensen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43

Ik kan me hier wel in vinden :P, hij heeft een erg voorzichtige speelstijl, opzich niks mis mee..

Dit is mijn speelstijl (klein stukje eigen gameplay) bij uitgezonderd S&D + S&R elke gametype
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fy0uXpYZAXI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die filmpjes man, boeiend! Haal die game, speel met je (online) maten en ervaar het zelf. Ik speel met maten die ik op tweakers heb leren kennen ttv destiny. Bijna elke avond met 6-8 man ctf of ground warfare. Paar snelle jongens qua submachine setup en paar zware jongens die knettergoed defenden. Soms wat fuckups, maar dat gevoel om van een 0-2 te winnen met 3-2 waarna we ze het potje erop buttrapen met een 1,5 minuut durende 3-0 is episch en niet in een filmpje samen te vatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

https://community.callofduty.com/thread/200912705 PC patch, consoles volgen binnen 48 uur.
All below updates live as of 11/10/2014, 16:00 PST.

Adjustment to the in-game chat names notifications placement.
Fixed Prestige reset issues, including emblems and challenges.
Fixed Marksman and Camo challenges to not reset when you prestige.
Connectivity optimizations for game servers.
Fixed issues with Ping Bar not updating correctly.
Fixed stats not accumulating towards leaderboards after prestiging.
Adjustment to challenges to unlock Camos for weapons.
Fixed round-based game modes, affecting Win/Loss ratios.
Implemented ability to unlock eSports Rule options in Private Match.
Fixed weapon reloads counting as speed reloads in certain circumstances.
Added description to reload informing that you can double-tap to speed reload.
Fixed double xp splash, so it doesn't show up in private match, combat readiness program, or survival mode.
Showing 4x or 2x based on whether a loot double xp item exists
Add double XP icon to medal splashes when double xp is active.
Fixed rare save game issue affecting playthrough progression
KC score limit increased to 85 per match.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13:44
Ik had net even 2 potjes TDM gespeeld en ik merkte dat de lag IETS minder is maar nog steeds vind ik het vervelend... Benieuwd wat anderen ervaren. Ook is er een AMD beta driver update met optimalisatie voor AW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Bij mij lijkt het vooral goed te gaan buiten de piek uren. Bijvoorbeeld zaterdagmorgen ging het echt perfect, elk potje dik eerste en kd ver boven de 2.
Tijdens de drukkere momenten 18:00-22:00 is het echt drama. Ene moment schiet je alles raak, maar meestal verlies je alle 1op1 gevechten.
Gisteravond rond 23:00 ging het weer perfect. Het is niet wetenschappelijk onderbouwd, dus het kan goed zijn dat het alleen mijn gevoel is.

Hopelijk lost deze patch de connectivity problemen op, maar mijn vertrouwen daarin is minimaal.

Edit: Gisteren de MP11 geprobeerd. Deze heeft de hoogste mobility van alle SMG's. Dat is gewoon fulltime racen over de map, Gung-Ho erbij en je vliegt door de ruimtes heen. Denk dat dit mijn favoriete SMG wordt na de SAC.

[ Voor 17% gewijzigd door steel123 op 11-11-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Gister volgens mij de eerste keer met iemand gespeeld die een lag switch aan zijn connectie had hangen. Geen problemen totdat je bij een speler in de buurt kwam.

Kan ook gewoon vanuit de servers komen, maar viel mij op dat het goed ging tot hij erin kwam. Veel lag en schokkend beeld. Best wel jammer.

Momentum heeft nu wel veel mensen die met line of sight op de flag gaan staan met een sniper maar niet over nemen, dit is echt irritant paar keer een match zo verloren. ben je met 2 man continue aan het overnemen nemen maar je kan weinig als de andere groep van 5 kanten komt.

Toch nog leuke kills kunnen maken. Moet maar eens shadowplay aangooien mooie kills gehad laatste paar matches.

Merk wel dat ik met momentum echt een kd heb van 0.2 maar vaak vlaggen en bij TDM schommelend tussen .7 en 2. Zou wel fijn zijn als ze ook een TDM maken met 200 kills ipv 75 dan duurt het wat langer.

Edit: Weet iemand trouwens hoelang je met redeemable weapons kunt knallen. Ik dacht dat deze een match konden worden gebruikt. maar ik ben al de hele tijd een van zo'n dingen aan het gebruiken

[ Voor 9% gewijzigd door Splitinfinitive op 11-11-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
ach vroeger gaf ik nog wel veel om m'n KD-ratio, nu speel ik vooral om plezier te hebben :)

Deze CoD kan me meer amuseren dan Ghosts waarvan ik de MP erg weinig gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Friespeuk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:01:
ach vroeger gaf ik nog wel veel om m'n KD-ratio, nu speel ik vooral om plezier te hebben :)

Deze CoD kan me meer amuseren dan Ghosts waarvan ik de MP erg weinig gespeeld heb
inderdaad. Ook in battlefield ben ik meestal te vinden bij het objective. KD maakt mij ook minder uit. Maar is gewoon af en toe leuk om toch even te patseren met je k/d. (ik kan het niet maar kameraden van me wel)

Het fijnste blijft gewoon de snelle gameplay. Heb nog weinig last gehad van campers. Alleen bij infection 2 keer maar ja dat was dan ook de laatste survivor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Misschien al gevraagd maar kan je uitzetten dat er in beeld verschijnt wie er in de headset praat (PS3), leidt nog al af, ik kan het in de opties niet vinden (daarmee beantwoord ik mijn eigen waarschijnlijk al maar hopelijk heb ik er over heen gekeken)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:03:
inderdaad. Ook in battlefield ben ik meestal te vinden bij het objective. KD maakt mij ook minder uit. Maar is gewoon af en toe leuk om toch even te patseren met je k/d. (ik kan het niet maar kameraden van me wel)

Het fijnste blijft gewoon de snelle gameplay. Heb nog weinig last gehad van campers. Alleen bij infection 2 keer maar ja dat was dan ook de laatste survivor
Campers valt inderdaad mee. Af en toe een sniper maar dat hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Hebben hier meerdere mensen last van de FoV die steeds weer naar 65 springt? Ik kan hem soms 3 a 4 keer in één potje weer aanpassen. :(

Krijg net te horen dat dit te maken heeft met het spectaten in 3rd person. Hierna springt hij weer naar 65 FoV, en ik speel voornamelijk S&D daardoor spectate je nogal eens. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Madstorm op 11-11-2014 10:25 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
bram1984 schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:13:
Nee, public Domination is leuk. Dan kom je 9 van de 10 keer in een team terecht die niet voor de objective gaan en alleen maar rond de vlaggen liggen te campen. Ik ben dan vaak een van de weinigen die echt objective spelen. Doe ik dat liever met mensen waarvan ik zeker weet dat ze het potje willen winnen, in plaats van hun K/D oppoetsen.
dat wordt de laatste dagen steeds erger op de ps4, gisteravond nog, zowel domination als momentum en niemand! gaat meer voor de vlaggen.

zo had ik er zelfs 1 potje bij waarbij ik 8 captures had en alle andere spelers 0. Ze gaan allemaal voor de kills nu en liggen dan verspreid over de map te wachten totdat iemand die vlag captured, in momentum is dat nog wat erger dan in domination want daar heb je nog 3 vlaggen.

Best zonde, want een objective game mode is op die manier wel een beetje verziekt als echt niemand meer de objectives wil halen. Ik ben op een gegeven moment ook maar op die manier gaan spelen door steeds dan maar hetzelfde rondje te flanken en de tegenstanders die dan liggen te wachten op iemand bij de vlag vanachteren neer te schieten, want ze hebben verder geen idee wat er achter hun gebeurd.

Erg jammer, dat deze speelstijl zo extreem is op dit moment, dus dat wordt weer op zoek naar een nieuwe game mode in cod, ik vind overigens de multiplayer in cod nog steeds erg goed, die exo suit voegt echt wel iets toe naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Na heen hele lange tijd geen COD gespeeld te hebben toch de beslissing genomen om deze dan met de launch te bestellen,

Nu een week verder (alleen jammer door werk en andere dingen) weinig kunnen spelen,
Maar wat draait het als een zonnetje op de ps4,

Alleen merk ik dat ik nog teveel dood ga dan ik kills maak..
ook eens gekeken en een Clan aangemaakt,
Nu lijkt het me leuk om deze te vullen met mensen die ook voor de fun spelen en sporadisch online zijn,
Dus lekker zonder verplichtingen om zo af en toe eens mee te doen met de Clan wars

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Madstorm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
Hebben hier meerdere mensen last van de FoV die steeds weer naar 65 springt? Ik kan hem soms 3 a 4 keer in één potje weer aanpassen. :(
Heb ik nog niet last van gehad, maar wel gelezen dat dit zou komen doordat je tijdens spectaten naar 3rd person view switched. Doe jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:52

Vrijdag

De Zwarte

Svennie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:06:
Misschien al gevraagd maar kan je uitzetten dat er in beeld verschijnt wie er in de headset praat (PS3), leidt nog al af, ik kan het in de opties niet vinden (daarmee beantwoord ik mijn eigen waarschijnlijk al maar hopelijk heb ik er over heen gekeken)
Start -> Mute -> Mute all
Ze zijn met een patch bezig waarin de chatplek wordt gewijzigd geloof ik. Waarom ze dat niet meteen hadden gedaan, geen idee. Blijkbaar vinden de devs het wel prettig om net boven hun crosshair chats te zien 8)7
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:59:

Edit: Weet iemand trouwens hoelang je met redeemable weapons kunt knallen. Ik dacht dat deze een match konden worden gebruikt. maar ik ben al de hele tijd een van zo'n dingen aan het gebruiken
Wapens kun je altijd blijven gebruiken, net als armor behalve helmen.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 11-11-2014 10:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Clavat schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:25:
Na heen hele lange tijd geen COD gespeeld te hebben toch de beslissing genomen om deze dan met de launch te bestellen,

Nu een week verder (alleen jammer door werk en andere dingen) weinig kunnen spelen,

Nu lijkt het me leuk om deze te vullen met mensen die ook voor de fun spelen en sporadisch online zijn,
Dus lekker zonder verplichtingen om zo af en toe eens mee te doen met de Clan wars
Lijkt me wel leuk! Ik wil me wel aanmelden.

Wat mij vaak opvalt in COD en waar ik helemaal gek van word, is dat wanneer ik een tegenspeler tegenkom en ik begin te schieten (raak) tegenspeler schiet terug. Ik dood! :X

Bekijk ik de Killcam... Zie ik hem eerst schieten ik schiet nog niet eens en daar lig ik.... 8)7

Dit gebeurde dus gisteravond in potje CTF... Heb uit frustratie de PS4 uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:13
Ik heb na blackops 1 niets meer gespeeld qua CoD en deze dan gekocht. Vooral omdat de maten met wie ik CS:Go steeds deed het ook aan het spelen waren en ik vind t tot nu toe erg vermakkelijk. Echter erger ik me wel aan een paar punten..

We queuen met zn 4en tot 6en op S&D. We hebben allemaal dezelfde clantag en als we dan een rondje verliezen begint de andere partij direct met easy etc. Zeg maar, grow up..

Daarnaast weer de gebruikelijke problemen met je NAT type.. direct na install: open, toen weer strict, nu weer open.. En dat is dan ook nog eens afhankelijk van hoe ik de game opstart. (Via snelkoppeling op mn bureaublad werkt het eigenlijk nooit, via steam-> library wel)

En op S&D, het constante geswitch tussen sides en de killcam etc. je bent echt langer aan het wachten dan effectief aan het spelen.. dat is erg jammer!

edit: ohja en de lag compensation is dramatisch.. maar dat zal wel verbeteren nog

[ Voor 4% gewijzigd door MisterEagle op 11-11-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
totempaal schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
[...]

Lijkt me wel leuk! Ik wil me wel aanmelden.

Wat mij vaak opvalt in COD en waar ik helemaal gek van word, is dat wanneer ik een tegenspeler tegenkom en ik begin te schieten (raak) tegenspeler schiet terug. Ik dood! :X

Bekijk ik de Killcam... Zie ik hem eerst schieten ik schiet nog niet eens en daar lig ik.... 8)7

Dit gebeurde dus gisteravond in potje CTF... Heb uit frustratie de PS4 uitgezet.
Als ik niet te laat thuiskom voeg ik je op pns wel toe ;)
Dan kan ik je inviten in de clan leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Zit een beetje in hetzelfde bootje als jij. Lang geen COD gespeeld, maar toch ook deze gekocht. Druk met werk en sport, niet heel veel tijd om te spelen. Speel op PS4. Voeg mij maar toe: MisiekFoxx. Af en toe een clan-match lijkt me best leuk
Clavat schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:25:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Begin me echt te irriteren aan de belachelijk lange laad-tijden, ondanks dat ik toch best wel een high-end machine heb met 3 ssd's..
Vaak zijn er al een stuk of 10 kills gemaakt voor ik in game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:03:
Begin me echt te irriteren aan de belachelijk lange laad-tijden, ondanks dat ik toch best wel een high-end machine heb met 3 ssd's..
Blijkbaar is er toch ergens een bottleneck als anderen wel sneller kunnen laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
unfor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:03:
preload je de map? Anders dat even uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Friespeuk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:05:
[...]

Blijkbaar is er toch ergens een bottleneck als anderen wel sneller kunnen laden?
right, daarom zit ik altijd als eerste ingame in alle andere games ;)
overigens, het is net altijd zo. Zojuist een paar tdm potjes waar ik in een paar seconde laad.
MisterEagle schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:10:
[...]

preload je de map? Anders dat even uitzetten
ik wil geen microstutter.

[ Voor 35% gewijzigd door unfor op 11-11-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:12:
[...]

Dat kan best, zoals ik zei; waarom kunnen anderen wel sneller online zijn?

offtopic:
heb zelf al jaren geen ervaring meer met pc-gaming, probeer je te helpen maar veel kennis van dit soort zaken heb ik niet meer. Een console ervaar ik als veel prettiger

[ Voor 25% gewijzigd door RodeStabilo op 11-11-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
unfor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:12:
[...]

overigens, het is net altijd zo. Zojuist een paar tdm potjes waar ik in een paar seconde laad.

[...]

ik wil geen microstutter.
dat is alleen de eerste paar seconden dat ik dat ervaar..
Maar het is dan een bekend probleem in ieder geval en wordt tot op heden verweten aan het preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje noob vraag, maar hoe haal je je killstreak (door zonder zelf dood te gaan andere dood te schieten, maar? Hoe zie je dat je die gehaald hebt? en hoe activeer je deze?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:26:
Beetje noob vraag, maar hoe haal je je killstreak? Hoe zie je dat je die gehaald hebt? en hoe activeer je deze?
kills maken zonder dood te gaan. rechts onderin zie je je keuzes en (op een console) kan je met d-pad rechts deze activeren als deze geel oplicht

[ Voor 3% gewijzigd door RodeStabilo op 11-11-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar vroeger wist je wanneer je deze zou halen aan de hand van hoeveel je er dood had geschoten nu is het iets van punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:28:
Maar vroeger wist je wanneer je deze zou halen aan de hand van hoeveel je er dood had geschoten nu is het iets van punten?
Volgens mij nog steeds aantal Kills zoals het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar zie je dan hoeveel kills ik moet maken voor een specifieke killstreak te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:35:
ahaa, txs dus het gaat er dus om om zonder zelf dood te gaan punten bijelkaar te sprokkelen! Txs
Ja, en je kunt een aantal scorestreaks aanpassen zodat doodgaan de punten niet reset. Dit doe je in je class, driehoekje op de desbetreffende scorestreak en dan is het "support" dacht ik.

[ Voor 87% gewijzigd door dio22 op 11-11-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahaa, txs dus het gaat er dus om om zonder zelf dood te gaan punten bijelkaar te sprokkelen! Txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Nog kandidaten om samen de 'exo flip' en 'flip flop' achievement te doen/halen op de xbox one?

mijn gamertag: sekeroglan

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Het zijn tegenwoordig geen killstreaks meer maar scorestreaks, het gaat dus niet meer om kills maar om het aantal punten wat je weet te krijgen.

Punten kun je krijgen door bijvoorbeeld, kills te maken, objectives te doen (flags cappen, bom planten enz.) daarnaast krijg je ook punten als je bijvoorbeeld een UAV hebt ingeroepen, en je team maten maken kills, dan krijg je de zogenoemde UAV assists.

Al deze punten werken naar een scorestreak, die je rechtsonder in je scherm ziet. Als je nog geen punten heb verdient, zie je hoeveel punten je moet halen op de scorestreak. Zodra je wat punten krijgt beginnen die punten af te tellen, zodat je kan zien hoeveel punten je nog moet.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Even een vraagje over de season pass maar het is niet heel duidelijk.

Als je het koopt zijn alle dlc gratis of gewoon een korting op ?

Omdat ik verschillende dingen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

sturtiebe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:34:
Even een vraagje over de season pass maar het is niet heel duidelijk.

Als je het koopt zijn alle dlc gratis of gewoon een korting op ?

Omdat ik verschillende dingen lees.
Gratis.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Ok iemand ergens goedkoper gevonden maar vind het nog vrij duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

afgelopen weekend eindelijk is tijd om de game een lange tijd achter elkaar te spelen.
Het bevalt me nog steeds prima, echter kwam ik wel tegen een irritant probleem tegen tijdens een party.

Wanneer ik met vrienden b.v. bij iemand thuis met 4 of 6 man online speel (2 spelers per PS4) dan klapt de sessie er steeds om de zoveel tijd uit, echt frustrerend.
Vaak krijg ik dan als foutmelding: Out of memory 26

Hoop dat dit bij de update ook gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:54
Er is al een update gedaan gister van 45mb voor multiplayer :)

Merk geen verschil btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
lagproblemen zijn opgelost volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 13:53

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

shakespeare schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:50:
Goed nieuws, ik ben benieuwd! Morgen zal ik gaan testen, verslag zal volgen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13:44
Ik merkte vanmorgen verbetering maar opgelost was het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Nope niet echt, mensen zien mijn nog steed 2 seconden eerder...

Leuke post op reddit:
They fixed the lag issue by giving everyone 4 bars now. Even though it isn't a 4 bar connection. At least before I knew how horrible the host was.

Ik heb ook zon donker bruin vermoeden dat het waar is ook nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Crazymonkey schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:16:
[...]

Nope niet echt, mensen zien mijn nog steed 2 seconden eerder...
Ja Gek word je ervan... Vergalt wel een beetje het plezier in de game.
Kan dan beter stil blijven staan in een map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Crazymonkey schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:16:
[...]
Leuke post op reddit:
They fixed the lag issue by giving everyone 4 bars now. Even though it isn't a 4 bar connection. At least before I knew how horrible the host was.

Ik heb ook zon donker bruin vermoeden dat het waar is ook nog....
Ach, bij mij (op PC) schoot de connection bar toch random op en neer van 1 streepje naar vol. En ook bij de andere mensen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ze moeten gewoon ping getallen neerzetten ipv "mobiel bereik"

Ik wordt er gillend gek van. normaal altijd ratios van rond de 2 en nu nog maar 0.95

[ Voor 41% gewijzigd door ApC_IcE op 11-11-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ApC_IcE schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:43:
Ze moeten gewoon ping getallen neerzetten ipv "mobiel bereik"
Dit,

ik vindt het een rare keuze. Ook jammer dat je zelf geen server kan starten dan kon je de mensen met hoge ping er gewoon uit voten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:51:
[...]

Dit,

ik vindt het een rare keuze. Ook jammer dat je zelf geen server kan starten dan kon je de mensen met hoge ping er gewoon uit voten
ik ben het daar ook zo mee eens! Waarom is het niet gewoon mogelijk om een fatsoenlijke lobby te hebben waar je een lijst hebt met servers die gewoon netjes op ping gesorteerd staan. Heel dat lag gedoe is dan voorbij! Nu is het 1,2,3 of weet ik hoeveel streepjes en het is maar gissen wat een streepje betekent..."matchmaking" bah.
Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic