[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:23:
Okay karma denk ik. Bij mij op de PS4 blijft ie op connecting to online services hangen. Daarna zegt ie dat de service niet available is. Meer mensen last?
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit last van gehad. Heb nog niet extreem veel gespeeld, maar iedere keer dat ik wilde spelen was de service gewoon beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hele party had er net last van dus zal wel aan PSN gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hopelijk komt er een patch binnenkort. Ik hoop alvast dat ze mogelijk het aantal spelers op de maps wat verminderen. Tis echt kill and be killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 22:47
Nou, er zou binnenkort een patch moeten komen met enkele "connectivity optimizations" en nog wat andere fixes: https://community.sledgeh...k-and-updates-coming-soon.

Vaag statement van Activision wel, als er effectief dedi servers zijn dan is het wel duidelijk dat die voor geen meter werken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Trouwens een tip voor de mensen die een hekel hebben om in de rug af geknald te worden: Speel hardcore! Daar zie je niet 1,2,3 vanaf waar en wanneer een teammate wordt doodgeschoten. ZO kan je met lekker rushen toch lekker een killstreak halen, zie vaker mensen met scores als 63-20 op hc domination:)

Bij gewone modus vind ik namelijk dat ze wel heel erg snel achter in je rug komen.. Omdat je natuurlijk zo snel kunt navigeren door deze maps, vaak is het zo dat je eentje af knalt, en dan jij meteen erachteraan dooriemand vanuit een andere hoek wordt afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

Het zal me niet verbazen als de issue vrij vergelijkbaar is als met Battlefield: te weinig packets per seconde.
Iemand enig idee wat de tickrate is?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Martinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:37:
Het zal me niet verbazen als de issue vrij vergelijkbaar is als met Battlefield: te weinig packets per seconde.
Iemand enig idee wat de tickrate is?
Server tickrate is standaard en max 30. Is voor CoD genoeg. Maar je hebt ook nog het aantal bytes per seconde die je kan verzenden en ontvangen en het aantal packets die je kan verzenden. De standaard settings daarvan zijn een stuk lager dan max. Maar ook die zijn op een normale dedicated server nog acceptabel en niet van BF4 niveau.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 08-11-2014 08:37 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Is er op de PS4 een mogelijkheid om permanente voice communication uit te zetten? Ik heb echt geen zin om al die kindjes aan het begin van iedere ronde te moeten muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Heb tips nodig van mensen op PS4 op hoe hun spelen, want mij lukt het niet.... Begon goed maar na elke potje van kd 2.50 naar 1.13......... Ik kan niet wennen aan die exo suit en wil alleen rondlopen, merk dat in team/campen beter werkt dan over al naar toe rennen etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:36:
[...]

Server tickrate is standaard en max 30. Is voor CoD genoeg. Maar je hebt ook nog het aantal bytes per seconde die je kan verzenden en ontvangen en het aantal packets die je kan verzenden. De standaard settings daarvan zijn een stuk lager dan max. Maar ook die zijn op een normale dedicated server nog acceptabel en niet van BF4 niveau.
Voor competitive play zou een tickrate van 50+ eigenlijk minimaal moeten zijn (het liefst 100). Maar Microsoft en Sony hebben van die gare regels wat betreft minimumeisen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Caneezy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:23:
Heb tips nodig van mensen op PS4 op hoe hun spelen, want mij lukt het niet.... Begon goed maar na elke potje van kd 2.50 naar 1.13......... Ik kan niet wennen aan die exo suit en wil alleen rondlopen, merk dat in team/campen beter werkt dan over al naar toe rennen etc....
2. Goed je minimap in de gaten houden (belangrijkste van alles)
3. Indien je vaak 1 op 1 verliest: quick draw grip
4. Indien je veel springt en dashed: die attachment waarmee je exo movement dempt
5. Gebruik een goede headset
6. Neem ongebruikelijke routes en probeer te flanken

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 10-11-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

xelfer schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:27:
[...]

Voor competitive play zou een tickrate van 50+ eigenlijk minimaal moeten zijn (het liefst 100). Maar Microsoft en Sony hebben van die gare regels wat betreft minimumeisen e.d.
De tech3 werkt anders dan de source engine bijvoorbeeld. Een server tickrate van 30 is voldoende. Dat is de limiet vanuit de engine (via mods kan het wel hoger naar 40 denk ik). De server rate is 25000 max volgens mij, maar standaard slechts 5000. Dat merk je wel.

Edit: 40 is standaard tegenwoordig, niet 30.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 08-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Is het op de PC trouwens ook P2P? Als het dedicated servers zijn dan is de connectie wel gewoon echt bagger, maar ik heb nog nooit migrating host gehad of synchronizing game settings. Over beide dingen klagen jullie??
Ben trouwens lvl 38.

Het gaat nu overigens weer als vanouds. Ben 90% van de keren gewoon eerste van de gehele lobby. Speel voornamelijk Domination met SMG's.
KD: 1.32
W/L: 1.88
SPM: 320
Speel altijd solo, dus W/L is niet hoog. Stats, vooral KD, zullen nu flink gaan stijgen. Ik faalde echt zo hard in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik word bij deze game wel moe van de 10.000 killstreaks/map effects etc die altijd tegelijkertijd up zijn in Ground War. Die onzin maakt die hele game modus gelijk compleet onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
HertogJack schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:17:
[...]

Zit in hetzelfde schuitje, ook een dikke ziggo lijn van 180mbps.

Als je erover nadenkt is het waanzin dat je hiermee in het nadeel bent :/
_O- _O- _O-

CoD heeft al genoeg aan een 2mbps lijntje.. Goed je kan dan niet met 10 man CoD spelen _O- _O- _O-

Ping is belangrijker dan hoeveel Mbps je binnen haalt dat is echt niets.. Mensen die denken een puber hoge snelheid nodig hebben voor gaming :S

Je hebt alleen een connection ping nodig van jouw PC/Consol naar de ander van een zo laag mogelijke PING.. alles boven de 30ms is bagger..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ja idd, ik heb echt een extreem matige internetsnelheid, woon achteraf. 700kb/s max downloadsnelheid.
Maar met games als League of Legends, altijd 15ms ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14
Wat is het niveau 'enorm' hoog.

Normaal kan ik nog wel meekomen maar nu zit ik een beetje in de midden-moot.

Ik zie allemaal pro's of het zijn allemaal redbull kids met ADHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:47:
Wat is het niveau 'enorm' hoog.

Normaal kan ik nog wel meekomen maar nu zit ik een beetje in de midden-moot.

Ik zie allemaal pro's of het zijn allemaal redbull kids met ADHD.
Probeer je aan het "niveau" aan te passen , dat doe ik ook , je moet ook de juiste wapens en gear gebruiken voor je style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:08:
[...]

Probeer je aan het "niveau" aan te passen , dat doe ik ook , je moet ook de juiste wapens en gear gebruiken voor je style.
Afbeeldingslocatie: http://www.reactionimage.org/img/gallery/918476615.jpg

Mensen al met de IMR gespeeld? Ding is echt beest.

edit: @To_Tall; het gaat er niet zozeer om dat een hoge internet snelheid iets toevoegt, maar het is meer het feit dat je redelijk veel betaalt voor een snel abonnement, en dat je daarmee desondanks nog steeds in het nadeel bent. Het rijmt niet met elkaar.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet bij iemand anders ook de steam overlay het toevallig niet? Hier doet die het namelijk niet en het is super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:50:
Doet bij iemand anders ook de steam overlay het toevallig niet? Hier doet die het namelijk niet en het is super irritant.
Heb je een andere overlay actief staan? Xfire of een andere toepassing (Mumble / teamspeak)? Disable die eerst eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evangael schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:52:
[...]

Heb je een andere overlay actief staan? Xfire of een andere toepassing (Mumble / teamspeak)? Disable die eerst eens?
Nope ik heb geen enkel andere overlay aan staan... Raar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:49:
[...]

Nope ik heb geen enkel andere overlay aan staan... Raar zeg.
Heb precies hetzelfde heb ook gamebooster aangezet om er zeker van te zijn dat er niks meer open staat wat niet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Even voor de PC'ers onder ons: Is er al verbetering mbt lag aan het begin van een match en het blijven hangen op synchronizing game settings wanneer je shader preload op 'on' hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Intro filmpje skippen voor PC:
Unskippable SP Cutscene fix

When applying video options, the “Exosuits deploy from cases, unmasking Marines speak while deploying from carrier” intro Cutscene -continually reloads, needings to play out in its entirety to finish loading every time for me

Find file seoul_load.bik found/replaced in SteamSteamAppscommonCall of Duty Advanced Warfare
Make a backup, then create an empty text file renaming/saving it to seoul_load.bik
Save as ‘All files’ so it retains the .bik extension, not .txt obviously
Right click -set as ‘read only’ in case the game undergoes a repair.
Bron: http://www.crashwiki.com/...-sound-mic-multi-monitor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

CrimpyRex schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:53:
Even voor de PC'ers onder ons: Is er al verbetering mbt lag aan het begin van een match en het blijven hangen op synchronizing game settings wanneer je shader preload op 'on' hebt?
Daar wordt ik dus ook helemaal leip van.
Nu al de 2e game waar ik niet in kom omdat hij blijft hangen bij 'synchronizing game settings'.

EDIT:
Had al een vermoeden, maar zojuist bevestigd.
Bij het gebruik van de Steam overlay is het bijna gegarandeerd een vastloper tijdens het laden.
Als ik die niet gebruik is het 50/50 kans.

Bah, zo jammer altijd die nadelen van cod die soms opgelost worden en soms niet.

[ Voor 24% gewijzigd door joskuiper op 08-11-2014 18:11 ]

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat je de meeste gear en wapens in de Armory kunt verkopen voor XP.
Daardoor ben ik net van level 44 naar level 45 gegaan , scheelt alweer hard werken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geslaagd spel is AW voor mij , ik geniet er nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben momenteel bezig met de SP. Vermaak me daar prima mee. :) Ouderwetse rollercoaster. En ziet er toch erg goed uit, boven mijn verwachtingen.

Maar de MP vind ik vrij beroerd. Het is te chaotisch met te veel variabelen waar je weinig invloed op kunt uitoefenen. Verder ben ik erg benieuwd hoe de verbinding geregeld is, want zie mijn ping redelijk vaak verspringen en zie af en toe in de killcam hele andere beelden dan ik zelf ervaar. De MP kan in mijn ogen Titanfall niet evenaren. Helaas wordt dat spel steeds minder gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Ik stoor me erg aan de aanbod van de gear. Voor dat AW uitkwam, werd er van alle kanten geroepen dat je je soldaat (laten we hem even zo noemen) kon aankleden met verschillende gear naar jouw keuze en smaak.
Ik zie hier helemaal niks van terug, in de lobby lijken mijn teammates allemaal op elkaar, alleen zo hier en daar een ander masker.

Ook is er nog geen lijst met challenges voor gear. Ik heb al de "orbital care package als scorestreak,
maar ik krijg dan alleen andere scorestreaks, geen gear. De enige outfit die ik nu heb is de 'Killer' gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb gewoon af en toe geardrops uit supply packages e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:35:
[...]
edit: @To_Tall; het gaat er niet zozeer om dat een hoge internet snelheid iets toevoegt, maar het is meer het feit dat je redelijk veel betaalt voor een snel abonnement, en dat je daarmee desondanks nog steeds in het nadeel bent. Het rijmt niet met elkaar.
Nogmaals, internet download snelheid is helemaal niet van belang!!!!!!
Het gaat om de ping!
Ik woon ergens achteraf dus het snelste internet is hier 700kb/s, maar heb wel nagenoeg ALTIJD de laagste ping in League of Legends of Battlefield 3.
Jouw redenering klopt gewoon niet, je hoeft geen hoge download snelheden te halen voor een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*Zucht*

Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat het absurd is dat je in het nadeel bent met een goede verbinding. Ja ik begrijp dat je met het traagste Ziggo abo waarschijnlijk ook probleemloos bedraad kan spelen. Desondanks is het waardeloos dat mensen met een kuttere verbinding vaak voordeel hebben door lag compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:43
Hallo mede Tweakers ik zit nu nog even 2 uurtjes te wachten in de zon voordat ik terug naar Nederland vlieg en me PlayStation 4 kan aan knallen om cod uit te testen nu was ik wel erg benieuwd of er net zoals in mw2 weer callsings en emblems zitten die je behaalt door bijvoorbeeld met je sniper 2 headshots met 1 kogel maakt etc.

Had al wat op internet gezocht maar kon het niet zo 123 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:41:
*Zucht*

Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat het absurd is dat je in het nadeel bent met een goede verbinding. Ja ik begrijp dat je met het traagste Ziggo abo waarschijnlijk ook probleemloos bedraad kan spelen. Desondanks is het waardeloos dat mensen met een kuttere verbinding vaak voordeel hebben door lag compensatie.
Ik speel bedraad met een UPC 200/20mb abo CoD op de PS4 en het gaat prima zo.
Vroeger op de Xbox 360 speelde ik CoD via WIFI en toen ging het veel vaker fout.

Het gaat nu perfect voor mij op de PS4 in combinatie met CoD en dat al 10 maanden elke dag.

Speel je via WIFI? Zo ja , trek een kabel en zorg dat je een OPEN NAT hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Met alle respect Dennis, maar jij kan vrijwel niks merken van lag compensation omdat je hardcore speelt (dus mensen hebben geen tijd meer om om te draaien) en je komt nooit in een 1 op 1 situatie als je het hele potje campt.

En ik ben bedraad en mijn NAT is open, maar dat terzijde. Het zit er gewoon in en iedereen zal er wel eens last van hebben.

Als Activision nou eens voor dedicated servers zorgt. Ze hebben geld zat.

Titanfall heeft toch dedi's? Merk je dat goed?

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:09:
[...]

Ik speel bedraad met een UPC 200/20mb abo CoD op de PS4 en het gaat prima zo.
Vroeger op de Xbox 360 speelde ik CoD via WIFI en toen ging het veel vaker fout.

Het gaat nu perfect voor mij op de PS4 in combinatie met CoD en dat al 10 maanden elke dag.

Speel je via WIFI? Zo ja , trek een kabel en zorg dat je een OPEN NAT hebt.
Maakt geen hol uit |:( Integendeel, je maakt het erger... Je bent beter af van zoveel mogelijk je internet te belasten voor eerlijke fights. Al die dingetjes van nat open, neem een kabel... Ik ken mensen met een cat6 kabel die zoveel problemen hebben en open NAT hebben. Zelf speel ik ook via kabel en mijn IP in dmz gezet. Wel nog altijd de zelfde problemen, dus al die dingetjes helpen gewoon niet.

Veel problemen zal jij niet hebben natuurlijk, loop eens rond en doe eens 1v1 gunfights laten we dan eens spreken hoe goed je connectie is. Tenzij je ook zo een internet lijntje hebt van de jaren stilletjes dan kan ik verstaan dat het bij jou goed loopt. Door in hoekje te campen zal je niet veel problemen ondervinden ;)

Zou graag eens zien hoeveel PING iedereen heeft in mijn lobby.
Als de host zo iemand is met lijntje van de jaren stilletjes is heel de lobby gefucked. Geef dan de host aan iemand met goeie connectie en niet aan zo iemand die 20 min moet wachten tegen zijn youtube filmpje is geladen.

En ook, waarom matchen ze mij met iemand van de USA ? Wij wonen in europa, niet in Amerika !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:46:
Titanfall heeft toch dedi's? Merk je dat goed?
Dat merk je erg goed. Zeker in zulke snelle spellen als Titanfall en Cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Wat ik jammer vind ik dat er zo weinig map zijn. Ja dat komt vanzelf met de dlc maar die hoef ik niet.

En het feit dat de potjes veel te snel voorbij zijn. Van mij mogen rondes wel 10 a 15 minuten duren. Dan zit.je op 20 a 30 min per potje.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Mm, zonet weer een paar potjes gespeeld maar je ziet toch echt dat mensen misbruiken maken van Lag Compensation. Zonet nog een potje waarbij de top 1 van het andere team 27 12 had met kill confirmed. Dat klopt volgensmij niet. Verschil met Kill Confirmed is naar mijn idee daar gewoon veelste groot.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo bijzonder is 27-12 toch niet?

Net de halve avond met Tayijn de coop gedaan. Leuke gamemode en goed gezelschap! Helaas wel door wat stommiteit (van mij) gesneuveld in ronde 48. Detroit is gok ik wel de map om 50 rondes te doen of zijn er makkelijkere maps?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ShittyNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:09:
Mm, zonet weer een paar potjes gespeeld maar je ziet toch echt dat mensen misbruiken maken van Lag Compensation. Zonet nog een potje waarbij de top 1 van het andere team 27 12 had met kill confirmed. Dat klopt volgensmij niet. Verschil met Kill Confirmed is naar mijn idee daar gewoon veelste groot.
Wat klopt er exact niet volgens jou? Wat is er zo bijzonder aan 27-12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Lag/tickrate of wat dan ook is voor mijn gevoel wel een behoorlijk probleem in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

wat een schijtspel! zonde van mijn geld.

Ze zijn het echt kwijt na modern warfare 3 imho. ik speel op de xbox one en zelfs daar krijg ik foutmeldingen dat files te groot zijn voor een byte ofzo. kom je eindelijk in multiplayer word je enkel in games geknald met lui die al 3e prestige zijn.

nu ben ik geen slechte gamer dacht ik zo maar elke keer eindigen met een ratio van 1 op 15+ is sucky.

Speel maar weer battlefield, had echt gehoopt dat deze cod het na ghost zou verbeteren, graphics van AW zijn ook om te janken.

ik zie een goed moment voor moha om terug te komen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Grafisch vind ik AW op zich wel prima. Het is wel zo dat COD AW wel echt issues heeft wat betreft performance en tickrates e.d.

Ik las laatst ergens dat het te maken heeft met de maximum package sizes die Microsoft en Sony instellen voor hun consoles, waar de game devs zich aan moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00
Ik heb 35 euro voor dit spel betaald (PC), maar zelfs dat vind ik het eigenlijk niet eens waard.....

Het spel is naar mijn mening structureel kapot op meerdere vlakken....

Ontbreken van dedicated servers, en daarmee inherent keuzevrijheid, lag en gebrek aan hit registratie. Het geforceerd opleggen van speeltijd van < 7 minuten met daarnaast wachttijden van ~3 minuten per game.

Slecht map design. Naast dat 80% van de mappen te klein zijn om het niet als 1 grote cluster fuck aan te doen voelen staan ze vol met objecten die werkelijk niks toevoegen aan de gameplay en eigenlijk alleen maar in de weg zitten. Daarnaast werkt het spawn systeem averechts.

Complete verkrachting van bolt-action wapens i.c.m. het map ontwerp. Het is simpelweg niet viable meer om met een sniper te spelen gezien de mappen van 1x1 waar iedereen met een SMG doorheen vliegt en je gemakkelijk neermaait. In eerdere delen kon je als goede sniper nog een verschil maken.

Meerdere game breaking bugs, zeer matige performance en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Wanneer ik dit spel speel denk ik eigenlijk alleen maar aan hoeveel beter het "vroeger" (MOHAA, CS1.6, COD1 / 2) was en hoe extreem lui en commercieel ingesteld het volk bij Activision is geworden. Het klinkt misschien elitair. Maar als je eenmaal gewend bent geraakt aan de basis principes van een goede shooter heb ik oprecht medelijden met mensen die dit op een console spelen en snap ik eigenlijk niet waarom we dit nog kopen met z'n allen.

Al met al voelt het geheel erg gericht op de 12 jarige red bull verslaafde ADHD'er die een aandacht spanne heeft van een strontvlieg.

Als game ontwikkelaar zou ik me diep schamen als dit het eindresultaat is van een miljoenen budget.

[ Voor 5% gewijzigd door Speculaasje op 09-11-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar t/m level 50 en dan ga ik me richten op andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Als ik het spel speel op mijn pc (7950 en core i7 920) krijg ik echt veel frame drops. Ik heb hem dan wel redelijk hoog staan, maar geen multisampling AA en zo. De muren zien eruit alsof er geen textures op zitten... Hoort dat? En is er wat aan die haperingen te doen?

Edit: alles met shadow cache uitgezet en nu speelt hij super. Heel soms iets onder de 60fps, maar bijna nooit en geen irritante haperingen meer. Daarnaast is alles nu wel gedetailleerd!

[ Voor 26% gewijzigd door Cobiwan op 09-11-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Jeroen de Wit; met sommige punten ben ik het eens, maar waarom heb je medelijden met mensen die dit op een console spelen? Volgens mij loopt de game op de consoles toch echt een stuk lekkerder dan op de PC.

Ik had inderdaad ook graag geen lag compensation gehad en de mappen zijn niet briljant te noemen, maar ik vermaak me verder prima. Ook snipers mis ik totaal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Detroit vind ik suf. Veel te klein met steeds op dezelfde plekken gevechten. Alle andere maps zijn wel cool. Zou mooi zijn als het neerschieten van mensen even goed werkte als het bewegen. Want dat bewegen is echt gwinig gedaan. Vooral dubbel jump en achteruit wegdidgen is erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
@Jeroen de wit Medelijden met mensen die dit op een console spelen? Oggod beginnen we weer.. Een aantal jaar geleden ben ik overgestapt van PC naar console en het bevalt me echt top. Speel nu op de ps4. Multiplayer geniet ik echt van, stukken stukken beter dan Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Blijkbaar heeft CoD Aw toch wel dedicated servers(Hybrid systeem van dedicated servers en listening servers), want iemand van reddit had er een post van gemaakt over dat de servers verbinding maken met een hosting bedrijf genaamd Choopa.
Ik had het namelijk zelf ook getest en ik had diverse potjes gedaan en telkens het adres waar de meeste data naar toe werd verstuurd kwam van een adres in de range van 108.61.xx.xx.choopa.net van uit Duitsland.
TLDR; Regular playlists only use dedicated servers. Ranked play uses dedicated servers and P2P. Results may vary depending on platform, time, and location.
Meer info:
http://www.reddit.com/r/C..._testing_on_the_outgoing/

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 09-11-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Komt er dus op neer dat als je normale scores haalt, op een dedicated server speelt, en verlies je alle 1 op 1 duels, dan is het P2P.

edit: Ik heb overigens nog geen enkele host migration gezien op de PS4. En ik heb er toch al een uur of 10 in zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GhF9CVVt.jpg

Best goed gelukt, al zeg ik het zelf :)

Op de PC bevalt mij hipfire nog wel het meeste bij wapens. Omdat alles zo snel heen en weer vliegt en je vrij makkelijk dichtbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Magnetic_Man schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:23:
[afbeelding]

Best goed gelukt, al zeg ik het zelf :)

Op de PC bevalt mij hipfire nog wel het meeste bij wapens. Omdat alles zo snel heen en weer vliegt en je vrij makkelijk dichtbij komt.
Jemig wat een werk, maar wel vet!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu zo'n anderhalf uur achter elkaar CoD Advanced Lagfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 14-09 11:22
Moet zeggen dat ik vandaag nog geen problemen heb gehad met CoD op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

falcon123 schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:59:
Blijkbaar heeft CoD Aw toch wel dedicated servers(Hybrid systeem van dedicated servers en listening servers), want iemand van reddit had er een post van gemaakt over dat de servers verbinding maken met een hosting bedrijf genaamd Choopa.
Ik had het namelijk zelf ook getest en ik had diverse potjes gedaan en telkens het adres waar de meeste data naar toe werd verstuurd kwam van een adres in de range van 108.61.xx.xx.choopa.net van uit Duitsland.

[...]

Meer info:
http://www.reddit.com/r/C..._testing_on_the_outgoing/
Choopa is gameservers.com. Die servers werden ook gebruikt met BO1 en 2.

Maar er lijkt dan nog met het spel wat mis te zijn (of misschien hosten ze bij gameservers wel te veel op te weinig, BO2 was op gegeven moment ook een tijd laggy). Ik wacht de volgende patch wel af.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 09-11-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik baal enorm van dit spel!
Heb gewoon bijna elke match enorme lag!
Men schiet op mij, ik op de ander.
In killcam schiet ik niet eens??

NAT open.
PC trekt het verder met 2 vingers in de neus.

What to do ?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Hoewel je op de interwebz sneller slechte of negatieve verhalen leest heb ik even een vraag.
Hoe is en speelt het spel op de PS3. Mijn broertje wil het spel erg graag hebben maar hij is redelijk snel.....euh..... zeg maar ongeduldig.
Nu lees ik her en der dat laden redelijk lang doet en andere problemen die het spel nadelig beinvloeden.

Iemand hier die een goed en vooral neutraal beeld kans neerzetten hoe het spel daadwerkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Eerste hit op YouTube, PS3 gameplay met laadscherm:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S-P2hUK2Xc0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:57:
Zo bijzonder is 27-12 toch niet?

Net de halve avond met Tayijn de coop gedaan. Leuke gamemode en goed gezelschap! Helaas wel door wat stommiteit (van mij) gesneuveld in ronde 48. Detroit is gok ik wel de map om 50 rondes te doen of zijn er makkelijkere maps?
Waar precies op Detroit?

En hou je je aan de objectives, of denk je fuck it. Gewoon knallen. Wil graag de cheevo voor round 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Korte vraag. Kan ik de game via de US store kopen en dan via mijn EU account spelen? Ik heb geen behoefte aan een seasonpass. Maar wil gewoon via mijn EU account dit spel spelen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Florissant schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:56:
Korte vraag. Kan ik de game via de US store kopen en dan via mijn EU account spelen? Ik heb geen behoefte aan een seasonpass. Maar wil gewoon via mijn EU account dit spel spelen.

Alvast bedankt!
Ja.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Silversin schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:45:
[...]

Waar precies op Detroit?

En hou je je aan de objectives, of denk je fuck it. Gewoon knallen. Wil graag de cheevo voor round 50.
Die hebben we net gehaald :).

In de parkeergarage. We speelden met z'n 2en. Een blijft beneden staan (light exo met uav gemaxt), de ander boven (specialist exo met shotgun en turret).

Dit ging zonder problemen, totdat we tegen een objective aanliepen die we niet hadden gehaald (weet niet meer of dat bewust was of niet, want sommige penalties zijn niet zo erg, zoals bijv. smoke of turrets is geen probleem met uav gemaxt). Echter toen kregen we dat onze primary weapons geblokkeerd werden. Dan is die plek vrij beroerd, dus we probeerden naar buiten te gaan, dat lukte nog wel, maar toen ging een van ons down, en na een revive bleven we net op een verkeerd punt verdedigen waardoor we overlopen werden.

Normaal proberen we in ieder geval wel alle objectives te halen. Enkel en alleen het defenden van een bepaalde plek is vrij beroerd, omdat je daar echt al vanaf de start van de ronde je veilige plek moet verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:18:
[...]

Die hebben we net gehaald :).

In de parkeergarage. We speelden met z'n 2en. Een blijft beneden staan (light exo met uav gemaxt), de ander boven (specialist exo met shotgun en turret).

Dit ging zonder problemen, totdat we tegen een objective aanliepen die we niet hadden gehaald (weet niet meer of dat bewust was of niet, want sommige penalties zijn niet zo erg, zoals bijv. smoke of turrets is geen probleem met uav gemaxt). Echter toen kregen we dat onze primary weapons geblokkeerd werden. Dan is die plek vrij beroerd, dus we probeerden naar buiten te gaan, dat lukte nog wel, maar toen ging een van ons down, en na een revive bleven we net op een verkeerd punt verdedigen waardoor we overlopen werden.

Normaal proberen we in ieder geval wel alle objectives te halen. Enkel en alleen het defenden van een bepaalde plek is vrij beroerd, omdat je daar echt al vanaf de start van de ronde je veilige plek moet verlaten.
Ja, ronde 48 was beide keren aan de andere kant van de map defenden. Penalty was pistols ipv main weapons. Een rondje met de klok meelopen bleek de oplossing. Met 3 man was het trouwens heel veel makkelijker dan met 2 man. Er spawnen meer mannetjes maar ze zijn veel meer verspreid. Zeker de goliaths konden gewoon niks beginnen tegen 3 spelers. :)

En nu op naar de 50 games completen. >.<

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste cheater op ps4 aangetroffen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uXiTXQU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8HJY3dp.jpg

Jammer om te zien, blij dat er een report functie is.
Dna bomb confirmed @ 30 killstreak btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:40:
Eerste cheater op ps4 aangetroffen:
[afbeelding]
[afbeelding]

Jammer om te zien, blij dat er een report functie is.
Dna bomb confirmed @ 30 killstreak btw.
Ik denk eerder dat het een glitcher is, want bij infected zie ik daar nu ook regelmatig mensen zitten. Via glitch kan je daar komen namelijk.. Jij kan hem van buiten niet raken, maar hij kan jou van binnen naar buiten wel raken.

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 09-11-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:45:
[...]

Ik denk eerder dat het een glitcher is, want bij infected zie ik daar nu ook regelmatig mensen zitten. Via glitch kan je daar komen namelijk.. Jij kan hem van buiten niet raken, maar hij kan jou van binnen naar buiten wel raken.
Via het dak? Is dinsdag al gefixed afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:46:
[...]

Via het dak? Is dinsdag al gefixed afaik
Nee, door te pronen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Die lag compensation is wel dusdanig extreem dat er snel iets aan gedaan moet worden, anders verwacht ik dat deze game het niet lang uit zal houden bij de community....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als het goed is gaat er snel een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Game tot nu toe is heel erg goed over het algemeen, maar ik erger me aan een paar dingen nu, dus ik hoop dat deze in de patch aamgepakt worden:
Lag/hit registratie: bijna elke shooter heeft hier last van in de launch window, maar toch
BAL is te dominant.
Reload bug: ik dor altijd fast reload ookal druk ik maar een keer op de knop

Voor de rest prima spel, een van de betere cods van de afgelopen 6 jaar gemakkelijk. Alle haat op andere sites en metacritic komen echt puur voort uit het feit dat het nog altijd hot is om te haten op call of duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Heb gister even de SP gespeeld na een lange installatie. Moet zeggen dat het er goed uit ziet en speelt lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoop ook dat ze wat aan de performance doen, want hij mag wel wat vloeiender gaan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Komen er nou dedicated servers? Begin die "lag-compensation" of whatever echt zat te raken. Het is soms zelfs zo erg dat er uit het niets iemand voor me teleport en in 1 schot killt..maar op de killcam zie je die gast gewoon 2-3seconden lang al op me knallen.

Spel is verder wel okay, maar de servers moeten er echt komen & weet er iemand of ze nou iets aan de sound gaan doen? Dat je de enemy footsteps ook gewoon hoort?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Jumpiefox schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:01:
Komen er nou dedicated servers? Begin die "lag-compensation" of whatever echt zat te raken. Het is soms zelfs zo erg dat er uit het niets iemand voor me teleport en in 1 schot killt..maar op de killcam zie je die gast gewoon 2-3seconden lang al op me knallen.

Spel is verder wel okay, maar de servers moeten er echt komen & weet er iemand of ze nou iets aan de sound gaan doen? Dat je de enemy footsteps ook gewoon hoort?
Er zijn dedicated servers:
Advanced Warfare employs game servers hosted at data centers globally on all platforms and listen servers as part of our proprietary matchmaking system. Our goal is to ensure the best possible connection and greatest gameplay experience regardless of location and time of day.
https://community.sledgeh...k-and-updates-coming-soon

Maar het werkt nog allemaal niet goed en moeten ze nog wat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Brutal1ty schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:17:
Game tot nu toe is heel erg goed over het algemeen, maar ik erger me aan een paar dingen nu, dus ik hoop dat deze in de patch aamgepakt worden:
Lag/hit registratie: bijna elke shooter heeft hier last van in de launch window, maar toch
BAL is te dominant.
Reload bug: ik dor altijd fast reload ookal druk ik maar een keer op de knop

Voor de rest prima spel, een van de betere cods van de afgelopen 6 jaar gemakkelijk. Alle haat op andere sites en metacritic komen echt puur voort uit het feit dat het nog altijd hot is om te haten op call of duty
Ik vind het te makkelijk om alles maar af te schuiven op CoD haten is hip want er zijn wel degelijke een groot aantal problemen en klachten die zeker wel terecht zijn in mijn ogen.
Zoals een PC versie die super slecht is , de game grafisch achterloopt bij de rest , Hitreg bijna net zo slecht is als BF4 maar wel hitscan + maar max 12 spelers heeft , de engine al enige tijd met pensioen moet , te weinig echte innovatie naar de budgetten waar mee gewerkt word , nog steeds de xbox deal , geen 100% dedicated servers , bijna geen tactisch inzicht nodig door alle wallhack , thermal , uav en vsat meuk , de 14 jarigen in MW2 natuurlijk ook ouder worden en iets meer smaak en minder ADHD krijgen en natuurlijk is het logisch wanneer een game massaal verkoopt je ook massaal klachten krijgt al lijkt het bij de kwalitatief betere games dat reuze mee te vallen.
CoD heeft net als BF4 gewoon geluk dat er geen concurrentie is het genre waarin ze actief zijn en de gameplay zeg maar 1 of a kind is anders waren deze games zeken naar Ghost en BF4 een stuk minder populair.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
even voor de duidelijkheid aan iedereen over de dedicated servers.

De playlists draaien op dedicated servers, dus als je een server joined bij "matchmaking" join je een dedicated server geen P2P verbinding.

Maar!!!! matchmaking blijft gewoon hetzelfde.. dus geen server browser met daarin gehoste dedicated servers! dat is het verschil. ;) heel krom maar het is zo, en deze gaan denk ik niet komen aangezien ze voor ghosts ook niet kwamen.

Ik denk dat het een miscommunicatie geweest is van Sledgehammer, ja cod draait op dedicated servers maar niet zoals de "gamer" die bedoelt.

Verder heb ik gisteren gespeeld en het gaat nu best lekker.. ik vraag me af hoever het ping icoon ingame wat zegt.. op de een of andere manier heeft iedereen soms een slechte ping maar ik ervaar geen lag zoals ik ken.

De SMG zijn underpowered, ik gebruik de BAL die volgens mij iets te overpowered is.
Tevens gaat je FOV af en toe terug na 65, dit is een bug.
Het synchronising game settings verhaal is minder aan het worden, maar nog wel aanwezig.
Verwacht dat dit opgelost is met de patch, echter ik vindt de patchnotes wat karig en er staat ook niks specifieks in over de issues.

Ik vroeg me ook af of double xp dit weekend aan stond, kan het namelijk nergens zien. op de console zie je dit wel aangegeven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik had wel 2XP in beeld staan op de console dit weekend.

Gisteren had ik een ground war game waarin ik 38-10 ging en toen werd ik gewoon 8 keer gekilled door die onzinnige map killstreaks e.d.

Als ze die killstreaks zouden nerfen, dan zou ground war wel echt een toffe modus kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

shakespeare schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:15:
Ik denk dat het een miscommunicatie geweest is van Sledgehammer, ja cod draait op dedicated servers maar niet zoals de "gamer" die bedoelt.
Geen miscommunicatie dus, maar onwetendheid bij sommige gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:27:

Als ze die killstreaks zouden nerfen, dan zou ground war wel echt een toffe modus kunnen zijn.
Sorry hoor, maar ik vind de scorestreaks helemaal niet sterk. Ik heb alleen de laatste niet geprobeerd, maar de rest ( denk aan, sentry, warbird, vulcan enz ) vind ik echt te verwaarlozen en bijna niet waard om te gebruiken. Vandaar dat ik eigenlijk alleen scorestreaks zoals UAV e.d. gebruik.
Nu speel ik geen ground war, dus misschien is het daar wel anders.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

De Bal is wel echt overpowered ja. Mijn eerste prestige speelde ik zeer veel met SMG's, in tegenstelling tot de meeste mensen vind ik ze niet zwak. Het is gewoon een andere speelstijl die voor mij beter is.
Na mijn prestige heb ik op lvl 1 weer de Bal geprobeerd. Mijn god wat is dat wapen goed. Ik snap wel waarom iedereen daarmee speelt.

Ik ben altijd fan van semi-auto's, maar de MK14 vind ik echt maar matig. 3 shoten nodig om iemand te killen. Dat is erg veel bij rondvliegende tegenstanders. Vijanden die stilstaan zijn wel meteen dood want de fire rate is extreem hoog. En het magazijn van 20 kogels is ook echt weinig, je mist nogal wat kogels op vliegende vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Wat een onzinnige idioten spelen dit spel zeg.... En dan schaam ik mij kapot dat ik ook een Nederlander ben...

Gistermiddag op de PS4 COD gespeeld.... Zo nu en dan is er een gamer die een headset gebruikt... Prima geen probleem... Zelfs de kinderen met piepstemmetjes zijn wel vervelend maar ook mee te leven. (waar is zo leeftijd rating voor denk ik dan) Maar serieus dan zijn er een aantal die het nodig vinden om met kanker te lopen schelden.... Ik word er bloed agressief van. K*nker dit K*anker dat.... waarom in godsnaam? Was Gistermiddag wel heel extreem. En dan heb ik het niet over 1 persoon in 1 potje.... Nee meerdere potjes en meerdere personen. Zodra ik een NL stem hoorde wist je al bijna hoe laat het zou zijn...

Ik bedoel ik kan er ook niets van... ik raak ook wel gefrustreerd en scheld ook. (niemand die het hoort behalve ikzelf) Maar never nooit niet met kanker...

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het zal wel een PS3 probleem zijn maar ik erger me nogal aan het vreselijk trage menu tussen de matches door. Meteen na een match krijg je een statusreport maar soms ook nieuwe gear. Dan wil ik gewoon snel naar de nieuwe spullen maar het duurt een eeuwigheid voor die "AW" logo'tjes verdwenen zijn. Als je dan ook nog een box hebt duurt het helemaal lang. Heb dan amper de tijd om de spullen te bekijken, laat staan te equippen.

Wat ik ook merk is dat het ingame geen ene moer uitmaakt hoe je jezelf hebt gecustomized, je bent allemaal een unisex poppetje met paarse of groene kneepads :') Een seconde of 15 na de match in de lobby zie je er ook allemaal hetzelfde uit, de standaard look. Pas daarna verander je van uiterlijk.

Nog een ergernis is als een match begint en ik een loadout kies dat het dan alsnog enkele seconden duurt voordat ik kan beginnen. Eerst mag ik lijdzaam toekijken hoe mijn teamgenoten al de eerste vlag cappen.

Zal ook wel aan de traagheid van de PS3 liggen want ik hoor de br lezer als een gek heen en weer gaan. Jammer dat er geen optie is om het spel te installeren zoals op de X360.
totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:58:
Wat een onzinnige idioten spelen dit spel zeg.... En dan schaam ik mij kapot dat ik ook een Nederlander ben...

Ik bedoel ik kan er ook niets van... ik raak ook wel gefrustreerd en scheld ook. (niemand die het hoort behalve ikzelf) Maar never nooit niet met kanker...
Dat is typisch Nederlands. Is cultuur :')

Je kan zeggen wat je wil van Fransen, Engelsen en Duitsers maar die doen dat nooit. Ik zit sowieso liever met niet Nederlanders in een match. Hoewel ik bijna altijd standaard iedereen mute maar dat terzijde.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2014 10:06 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand anders die weet hoe de stats werken? Had een win loss ratio van 2.8..gisteren een paar uur gespeeld met wat mates en letterlijk maar 3 potjes verloren van de 12+ en nu is mijn win los ratio 0.56? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:58:

Gistermiddag op de PS4 COD gespeeld.... Zo nu en dan is er een gamer die een headset gebruikt... Prima geen probleem... Zelfs de kinderen met piepstemmetjes zijn wel vervelend maar ook mee te leven. (waar is zo leeftijd rating voor denk ik dan) Maar serieus dan zijn er een aantal die het nodig vinden om met kanker te lopen schelden.... Ik word er bloed agressief van. K*nker dit K*anker dat.... waarom in godsnaam? Was Gistermiddag wel heel extreem. En dan heb ik het niet over 1 persoon in 1 potje.... Nee meerdere potjes en meerdere personen. Zodra ik een NL stem hoorde wist je al bijna hoe laat het zou zijn...

Verwacht ook niet de grootste lichten tijdens CoD potjes, hè... Kijk, jij en ik zijn uitzonderingen(;)), maar in het algemeen zijn de meeste spelers te vaak als baby op hun hoofd gedropd. Ik mute daarom direct iedereen in pubs. Jammer dat dat niet automatisch kan.

Wat is de kwaliteit van de CoD AW chat op de PS4 trouwens slecht, zeg...! Dat is echt maar 8 bit ofzo...
In andere games geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jumpiefox schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:20:
Iemand anders die weet hoe de stats werken? Had een win loss ratio van 2.8..gisteren een paar uur gespeeld met wat mates en letterlijk maar 3 potjes verloren van de 12+ en nu is mijn win los ratio 0.56? :s
Als je alleen public matches doet, is een ratio van 0,56 een stuk realistischer dan 2,8. Dat lijkt met wat aan de hoge kant. ;)

@Hierboven; probeer eerst eens een party aan te maken en daarna een potje te starten. Geluidskwaliteit is echt meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
SqueakyClean schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:36:
[...]

Verwacht ook niet de grootste lichten tijdens CoD potjes, hè... Kijk, jij en ik zijn uitzonderingen(;)), maar in het algemeen zijn de meeste spelers te vaak als baby op hun hoofd gedropd. Ik mute daarom direct iedereen in pubs. Jammer dat dat niet automatisch kan.

Wat is de kwaliteit van de CoD AW chat op de PS4 trouwens slecht, zeg...! Dat is echt maar 8 bit ofzo...
In andere games geen last van.
Nee dat blijkt wel 8)7 Haha. Wel een nadeel idd dat je niet iedereen automatisch kan muten.
Maar serieus gister was er een jongetje had de baard nog niet eens in de keel.... Alleen maar te schelden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:36:
[...]

Ik mute daarom direct iedereen in pubs. Jammer dat dat niet automatisch kan.
Op de PC kan je dit wel doen onder options, voice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:54:
[...]

Nee dat blijkt wel 8)7 Haha. Wel een nadeel idd dat je niet iedereen automatisch kan muten.
Maar serieus gister was er een jongetje had de baard nog niet eens in de keel.... Alleen maar te schelden... :X
Dat heet opvoeding en waag het niet de ouders of wie dan ook er op aan te spreken want dan zijn de rapen pas echt gaar :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:52:
[...]

Als je alleen public matches doet, is een ratio van 0,56 een stuk realistischer dan 2,8. Dat lijkt met wat aan de hoge kant. ;)

@Hierboven; probeer eerst eens een party aan te maken en daarna een potje te starten. Geluidskwaliteit is echt meer dan prima.
Speel altijd met de clan...echt vaag anderen hebben het ook. opeens super lage Win loss ratio's. Ik win echt wel meer dan dat ik verlies, sowieso 2x zoveel en van het weekend lag het veel hoger non stop lopen winnen...hoe kom ik dan uit het niets op een kd van 0.56 :s

Komt er een Combat record page zoals Destiny? De app vind ik echt waardeloos in destiny kon je je matches nog bekijken, de scores in de matches etc etc. Als het niet via de app kan prima maar is er niet een web page ofzo waar je stats te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:54:
[...]

Het niet automatisch kunnen muten van iedereen vind ik echt super vervelend. Ik hoef niet aan te horen welke 12 jarige COD speler geslachtsgemeenschap met mijn moeder heeft gehad. En hijgende Bulgaren interesseren mij verder ook weinig.

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 10-11-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:43
Iemand enige idee tot hoelaat we vandaag nog dubbele XP hebben en of die dorito codes ook in nl te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:35:
[...]

Het niet automatisch kunnen muten van iedereen vind ik echt super vervelend. Ik hoef niet aan te horen welke 12 jarige COD speler geslachtsgemeenschap met mijn moeder heeft gehad. En hijgende Bulgaren interesseren mij verder ook weinig.
Ik zou mij als ouder kapot schamen als ik mijn kinderen zo te keer hoor gaan....
Ik weet wel als mijn dochter dat zou doen trek de stekker er gelijk uit.

Nogmaals ik ben geen heilige en vloeken is soms heerlijk. En ik hou mij ook in wanneer mijn dochter in de woonkamer is. Zodat ze niet het verkeerde voorbeeld krijgt O-)

Maar als ik alleen zit.... Dan is het best fijn om de frustratie eruit te gooien! Schreeuwen, janken, huilen.... Hahahaha. Maar niemand heeft er last van. het standaard headsetje werkt niet. En heb nog geen USB headset gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14
Na een weekje spelen ben ik er wel klaar mee.

Het is me teveel adhd gameplay en veel mappen zijn me te donker waardoor de tegenstander soms erg moeilijk te zien is.

Ik speel nu meer de classic gameplay en dat bevalt me veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:41:
[...]

Ik zou mij als ouder kapot schamen als ik mijn kinderen zo te keer hoor gaan....
Ik weet wel als mijn dochter dat zou doen trek de stekker er gelijk uit.

Nogmaals ik ben geen heilige en vloeken is soms heerlijk. En ik hou mij ook in wanneer mijn dochter in de woonkamer is. Zodat ze niet het verkeerde voorbeeld krijgt O-)

Maar als ik alleen zit.... Dan is het best fijn om de frustratie eruit te gooien! Schreeuwen, janken, huilen.... Hahahaha. Maar niemand heeft er last van. het standaard headsetje werkt niet. En heb nog geen USB headset gekocht...
Misschien moet je eerst eens leren spelen en niet zo druk maken om wat anderen doen.
Heb je gister zien spelen leek helemaal nergens op. Tenminste ik zag iemand met naam Totumpaal die alleen maar aan het kamperen was op Capture the Flag.
Dus misschien zou je als voorbeeld kunnen fungeren en zelf niet het spel vernaggelen voor anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:53:
[...]

Misschien moet je eerst eens leren spelen en niet zo druk maken om wat anderen doen.
Heb je gister zien spelen leek helemaal nergens op. Tenminste ik zag iemand met naam Totumpaal die alleen maar aan het kamperen was op Capture the Flag.
Dus misschien zou je als voorbeeld kunnen fungeren en zelf niet het spel vernaggelen voor anderen..
Wat heeft dat er nou mee te maken? Het gaat hier over gedrag, niet over skill

En PS: Campen bij CTF (bvb flag defense) is een valid tactic, absoluut geen vernaggeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een week gespeeld nu en ben level 50 na flink werken.
Ik ga niet prestigen voorlopig , dat grinden met prestiges wordt ik moe van.

Al met al is het multiplayer gedeelte een 8 waard in mijn ogen.
Het gaat erg snel allemaal en voor je het weet wordt je van 4 kanten beschoten.

Ik ga het casual spelen als ik zin heb.
Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic