Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Brad Pitt schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:20:
[...]

Geef mij eens een paar voordelen dan van de nieuwe manier van multitasken?
Geen, ik ben het met je eens dat het niet de handigste oplossing is en dat heb ik eerder al aangegeven; als het meer dan 4 apps betreft wordt het een rotzooitje. Maar het zit nou eenmaal in Lollipop en er is tot nu toe geen workaround oid voor. Ik leg me er bij neer, het is voor mij een te onbelangrijk iets om meteen terug te gaan naar Kitkat. Ik vind het al geil dat ik geen last meer heb van de bloatware, het snappier is (naar mijn idee) en alle andere typische CM dingen erop heb zitten. Dat is voor mij te "belangrijk" om te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
jimmy_dg schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:31:
[...]
en alle andere typische CM dingen erop heb zitten.
Being...?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Daar bedoel ik mee de interface (die niet LG is) van Settings bijv, quick toggle geval zit afaik ook niet zo in v20f/Lollipop?
Offtopic: ik had gelezen dat die quick toggles in de komende updates ook aangepast kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:35:
[...]

Daar bedoel ik mee de interface (die niet LG is) van Settings bijv, quick toggle geval zit afaik ook niet zo in v20f/Lollipop?
Dit is het standaard LG Lollipop quicktoggles gebeuren:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/medium/public/article_images/2014/12/Lollipop-quick-settings-panel.png?itok=6DD1mZrH

Lijkt mij niet een vreselijk groot verschil met CM12...
Offtopic: ik had gelezen dat die quick toggles in de komende updates ook aangepast kunnen worden.
Ja uiteraard. Beetje bij beetje zal er meer in komen. Zoveel als in een leuke AOSP Rom echter nooit. Carbon en Slimkat en dat soort Roms bieden veel en veel meer goodies wat dat betreft.

[Edit] Resurrection geinstalleerd nu. Meer opties (klok in het midden ftw :P ) en ook niet meer die vreselijke notificaties. Gewoon zoals het vroeger ook was, alleen in de notificatiebalk. Draait super. Mooie listview animaties, deze maar eens installeren verder (wel uiteraard de brakke recents).

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 07-01-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:06

Rick-Jan

always connected

Zojuist een update binnen gekregen, weinig info (zoals altijd) met daarin alleen google patch. Android versie blijft 5.0

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Rick-Jan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:54:
Zojuist een update binnen gekregen, weinig info (zoals altijd) met daarin alleen google patch. Android versie blijft 5.0
Ik heb hem ook binnen gekregen, echter mijn problemen met hoog verbruik accu met bluetooth en hiks in audiostreams via bluetooth zijn er helaas nog steeds. Versie is trouwens nu V20f (voorheen V20e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Brad gebruik je voor die long-press-back gravitybox toevallig? Of een xposed module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:36:
@Brad gebruik je voor die long-press-back gravitybox toevallig? Of een xposed module?
Nu op Resurrection zit het in de rom (gelukkig, xposed werkt uiteraard niet meer), op KK ging dat via de onmisbare Tweaksbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:42:
[...]

Nu op Resurrection zit het in de rom (gelukkig, xposed werkt uiteraard niet meer), op KK ging dat via de onmisbare Tweaksbox :)
Je blijft voorlopig op Resurrection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:42:
[...]

Kan aan mij liggen maar vind het zo niet in tweaksbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:00:
Je blijft voorlopig op Resurrection?
Ja heb nu alle apps en instellingen goed staan, kijken hoe de accuduur is (2 uur 20 SoT nu met 67 procent accu over). Whatsapp notificaties blijven een bron van ergernis. Recents scherm weinig nodig vanwege long-press-recents :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:06:
Kan aan mij liggen maar vind het zo niet in tweaksbox!
Bij de long press softbuttons instellingen. Kies een knop waar je het onder wilt hebben en selecteer dan gewoon switch recent app of zo, kan nu even niet meekijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-01-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Ja heb nu alle apps en instellingen goed staan, kijken hoe de accuduur is (2 uur 20 SoT nu met 67 procent accu over). Whatsapp notificaties blijven een bron van ergernis. Recents scherm weinig nodig vanwege long-press-recents :)

[...]

Bij de long press softbuttons instellingen. Kies een knop waar je het onder wilt hebben en selecteer dan gewoon switch recent app of zo, kan nu even niet meekijken :P
Op WhatsApp+ kun je het nieuwe notificatiesysteem uitzetten en werkt het zoals op KitKat :)

Laat me even weten hoe je batterijduur het gaat uithouden. Wil dit weekend ook weer wat te flashen hebben ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Razer op 08-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:48:
Op WhatsApp+ kun je het nieuwe notificatiesysteem uitzetten en werkt het zoals op KitKat :)
Ongelooflijk, WA+ gebruiker sinds het eerste uur, echt álles gecustomized maar die instelling gemist :O Thx! :D
Laat me even weten hoe je batterijduur het gaat uithouden. Wil dit weekend ook weer wat te flashen hebben ;)
Zal uiteraard zelfde zijn als op CM12 hoor :) De 100-99 procent issue is blijkbaar hardware matig. Na 10 uur idle stond ie nog op 100 procent. Met scherm aan zakt ie ook ouderwets gestaag, nu ook weer 10 procent kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Ongelooflijk, WA+ gebruiker sinds het eerste uur, echt álles gecustomized maar die instelling gemist :O Thx! :D

[...]

Zal uiteraard zelfde zijn als op CM12 hoor :) De 100-99 procent issue is blijkbaar hardware matig. Na 10 uur idle stond ie nog op 100 procent. Met scherm aan zakt ie ook ouderwets gestaag, nu ook weer 10 procent kwijt :P
Ik draai nog "Stock" 20F ;)
Meestal 6:30u van de lader, 17u van lader, en dan 4:30u - 5:00u scherm aan tijd tot ie leeg is. Benieuwd of CM12 based roms dit ook voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:51:
Meestal 6:30u van de lader, 17u van lader, en dan 4:30u - 5:00u scherm aan tijd tot ie leeg is. Benieuwd of CM12 based roms dit ook voor elkaar krijgen.
Ja zoiets lukte met 10m ook wel, 20x nooit lang genoeg gedraaid om de procenten echt te zien dalen ;)

Moet helaas andere modem flashen (wifi is traaag nu) maar moet en zal eerst de accu leegmaken, hetgeen dan zo snel mogelijk zal moeten gebeuren (36% nu dus gaat snel genoeg). Constant browsen it is, jouw aantal dag-uren wordt dus lastig :)

(Is leeg nu, SoT 5½ uur (op 4G), niet geweldig maar okay dus)
(20f modem geflasht, wifi nog steeds traag :| )

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 08-01-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:32:
[...]

Ja zoiets lukte met 10m ook wel, 20x nooit lang genoeg gedraaid om de procenten echt te zien dalen ;)

Moet helaas andere modem flashen (wifi is traaag nu) maar moet en zal eerst de accu leegmaken, hetgeen dan zo snel mogelijk zal moeten gebeuren (36% nu dus gaat snel genoeg). Constant browsen it is, jouw aantal dag-uren wordt dus lastig :)

(Is leeg nu, SoT 5½ uur (op 4G), niet geweldig maar okay dus)
(20f modem geflasht, wifi nog steeds traag :| )
Wisselt je link speed telkens van bijv. 150mbps naar ineens 9mbps of 1mbps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:06:
Wisselt je link speed telkens van bijv. 150mbps naar ineens 9mbps of 1mbps?
Heb eigenlijk alleen gekeken naar de transfer rates.

Link snelheid is 433Mbps.

Edit: stock 20f geflasht, Wifi super. Restore cm12, Wifi sucks :(

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 09-01-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Mm dat is nog wel even deal breaker voor mij dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:08:
Mm dat is nog wel even deal breaker voor mij dan :/
Andere mensen op het XDA forum (ook uit Nederland) halen gewoon maximale snelheden. Zal dus wel een combinatie zijn van toestel / router of zo. Wel vaag dat alle andere Android apparaten en de LG stock Roms ook de goede snelheid halen maar geen enkele CM12-based (heb er 4 geprobeerd...) Rom snel is.

Nandroid, proberen, klaar. Ja toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:19
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Andere mensen op het XDA forum (ook uit Nederland) halen gewoon maximale snelheden. Zal dus wel een combinatie zijn van toestel / router of zo. Wel vaag dat alle andere Android apparaten en de LG stock Roms ook de goede snelheid halen maar geen enkele CM12-based (heb er 4 geprobeerd...) Rom snel is.

Nandroid, proberen, klaar. Ja toch :)
Heb zelfde conclusie met Resurrection; echter wel met verschil dat 5Ghz band Resurrection aanzienlijk beter presteert
Resurection 2,4 Ghz: 43 Mbps
5 Ghz 93 Mbps
Stock Lolliepop 2,4 Ghz 103 Mbps
5 Ghz 107 Mbps
laptop 2,4 Ghz 121 Mbps
5 Ghz 124 Mbs

Flashen V20F modem geen verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hopiconjo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:23:
Heb zelfde conclusie met Resurrection; echter wel met verschil dat 5Ghz band Resurrection aanzienlijk beter presteert
Oh maar met jouw waarden zou ik dolgelukkig zijn! Hier is het 20f @ 90Mbit en CM12 @ 20Mbit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak1978
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:47
Ik heb ook even de nightly van 09/01 geprobeerd:

- Geen bluetooth verbinding mogelijk naar mijn smartwatch (code komt niet overeen melding)
- geen 4g verbinding

Dit alles was meteen een dealbreaker en dus meteen mijn NANDOID terug en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb morgen een G3,blijkbaar is er op GoT geen "rooten en custom rom " topic .
Heeft er iemand leuke links in die richting? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:38
Ik mag binnenkort een nieuw toestel uitkiezen aangezien mijn contract afloopt. De LG G3 spreekt mij erg aan, alleen ik hoor verschillende verhalen over de accuduur van dit toestel. Ik erger mij namelijk kapot aan de slechte accuduur van mijn huidige HTC One X. 'S ochtends een uurtje internetten in de bus en ik heb nog maar 50% batterij over.

Wat zijn jullie ervaringen met de LG G3? Elke avond aan de lader is voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

infidel011 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:43:
Ik mag binnenkort een nieuw toestel uitkiezen aangezien mijn contract afloopt. De LG G3 spreekt mij erg aan, alleen ik hoor verschillende verhalen over de accuduur van dit toestel. Ik erger mij namelijk kapot aan de slechte accuduur van mijn huidige HTC One X. 'S ochtends een uurtje internetten in de bus en ik heb nog maar 50% batterij over.

Wat zijn jullie ervaringen met de LG G3? Elke avond aan de lader is voor mij geen probleem.
Even de zoekoptie gebruiken en resultaat: [LG G3] Ervaringen en Discussie[filter_keywords]=accuduur
Anders even omhoog scrollen: Razer in "[LG G3] Ervaringen en Discussie"

offtopic:
Waarom werkt dat nou niet? :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 09-01-2015 20:48 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:02:
XDA! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:02:
Ik heb morgen een G3,blijkbaar is er op GoT geen "rooten en custom rom " topic .
  • Ook wel handig, wil je de laatste firmware file voor jouw device ophalen? Ga naar: csmg.lgmobile.com:9002/csmg/b2c/client/auth_model_check2.jsp?esn=imei_nummer_hiero
En houd natuurlijk deze pagina in de gaten.
infidel011 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:43:

Wat zijn jullie ervaringen met de LG G3? Elke avond aan de
Ligt echt aan je gebruik. Speel je de hele dag een zwaar spel, dan is hij zo leeg. Doe je alleen internetten en IM dan ben je wel 2 dagen zoet. Lees iig het topic door en op XDA staat dacht ik ook een thread met daarin van iedereen battery tijden en SOT.

[ Voor 22% gewijzigd door jimmy_dg op 09-01-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

palthe schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:14:
Het valt me op dat mijn internal storage niet meer heel veel vrije ruimte heeft.
Als ik doorzoom op storage gebruik dan zie ik dat met name de System Data heel groot is. Deze is bij mij 5.4 GB.
Ik draai 5.0 en heb al een factory reset gedaan. Hielp niet. Hoeveel ruimte neemt dit bij jullie in beslag? En kunnen de 4.4 users met root eens kijken of er in de system map misschien een log directory is die heel veel ruimte inneemt (dit las ik namelijk in wat oudere forum discussies)?

edit: ik heb verder geen custom rom backups of zo, en ik heb ook geen grote games of zo geïnstalleerd.

edit2: met diskusage gekeken, ik krijg 11515 MB voor mijn geheugenkaart, waar van 9 GB vrij (dus na factory reset) en ongeveer 1.7 GB word gebruikt voor Apps, 300 MB voor media en 467 voor daadwerkelijke System data. Bij jullie vergelijkbaar?
Onder 4.4 was mij dit mapje al eens opgevallen, toen had ik 5 GB erin staan. Zojuist nog eens gekeken (Instellingen -> Algemeen > Opslagruimte > Overige) en er is bij mij 7GB in gebruik bij System Data, waar ik niet bij kan :/

Zie screenshot:
https://www.dropbox.com/s...5-01-10-14-05-01.png?dl=0

Ik heb overigens de LG G3 32GB

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:11
Wat een spijt heb ik zeg naar het upgraden naar Lollipop, ding werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cenahej schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:47:
Wat een spijt heb ik zeg naar het upgraden naar Lollipop, ding werkt voor geen meter.
Custom recovery er op en flash Kitkat rom & bliss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Cenahej schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:47:
Doe maar wat brad zegt, want zo voeg je al helemaal niks nuttigs toe aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
Ik heb nu v20e draaien. Vindt dat de accu snel leeg gaat, veel lag.
Ik zou graag de bekende 10m willen proberen (is dit een orginele LG firmware, niet aangepast ?).
Kan iemand een linkje geven naar de firmware. Kan deze zowel in dit topic als op xda niet vinden.

Kan ik deze via de LG flash tool zonder problemen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Signs schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:46:
Ik heb nu v20e draaien. Vindt dat de accu snel leeg gaat, veel lag.
Ik zou graag de bekende 10m willen proberen (is dit een orginele LG firmware, niet aangepast ?).
Kan iemand een linkje geven naar de firmware. Kan deze zowel in dit topic als op xda niet vinden.

Kan ik deze via de LG flash tool zonder problemen installeren?
5 posts boven je heb ik gelinkt naar een lijst met .kdz files. Je moet het even weten, maar als je in dat topic zoekt naar "10m" kom je er uiteindelijk:
http://forum.xda-develope...p=56290980&postcount=1792

Untouched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
jimmy_dg schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:05:
[...]

5 posts boven je heb ik gelinkt naar een lijst met .kdz files. Je moet het even weten, maar als je in dat topic zoekt naar "10m" kom je er uiteindelijk:
http://forum.xda-develope...p=56290980&postcount=1792

Untouched.
Top dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:41
Ik krijg het niet voor elkaar om een screenshot te maken. Wel met de backbuttons maar niet met de swipe vanaf de homebutton. Ik krijg dan alleen google zoeken. Niet die quickmemo+ knop. Iemand een idee? Zit op stock lollipop btw.

@hieronder. Bij mij was de update ook alleen via de pc te installeren gisteren.

[ Voor 21% gewijzigd door maukoo op 11-01-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 15:31
Apart. Een aantal weken geleden werd voor mijn G3 nog netjes de 5.0 OTA aangeboden (en daar heb ik dus bewust maar even vanaf gezien), maar inmiddels niet meer. Mijn versie V10I-EUR-XX (4.4.2) zou nu de laatste software versie zijn. Komende week maar eens aan de pc hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryns
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik zou graag de soft buttons van Lollipop zelf hebben.
Ik heb Lollipop geïnstalleerd en gebruik Nova Launcher.
Als ik naar Settings > Display > Home touch buttons ga kan ik alleen nog maar kiezen tussen Black en white.
Ik heb een Android L soft key apk geinstalleerd op mijn smartphone, maar ik krijg deze optie er niet tussen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een G3 32 gb en meteen succesvol geroot en TWRP erop gezet ,dan heb ik Liquidsmooth rom geflasht.
Ik heb cache en Dalvik gewiped maar heb nagelaten om data/factory reset te doen met als gevolg dat ik in een bootloop zit,ik krijg het bootscherm van Liquid maar daar blijft hij op .
In recovery kom ik niet,in download mode wél,maar dan komt er meteen een Firmware update scherm met een download voortgang balk die eindeloos op 0 blijft staan.
Volgens mij is nu het enige om dit via de flash tool te doen ,echter (een aantal posts hierboven staat een link,samen met andere links die op mjn verzoek geplaatst zijn)in de link naar de kdz files staan er zovele dat ik niet weet welke te kiezen.
Het is de eerste keer dat ik de Tool gebruik ,kan iemand vertellen hoe het te gebruiken.
Het is dus de 32 gb versie in Belgie gekocht en draait op 4.4.2 wat ik absoluut zo wil houden omdat Lollipop blijkbaar nog wat haken en ogen vertoont en niet alleen bij LG.
Ik kan dus niet in de toestel info instellingen komen.
Iemand met een helpend hand?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:49:
Ik heb net een G3 32 gb en meteen succesvol geroot en TWRP erop gezet ,dan heb ik Liquidsmooth rom geflasht.
Ik heb cache en Dalvik gewiped maar heb nagelaten om data/factory reset te doen met als gevolg dat ik in een bootloop zit,ik krijg het bootscherm van Liquid maar daar blijft hij op .
In recovery kom ik niet,in download mode wél,maar dan komt er meteen een Firmware update scherm met een download voortgang balk die eindeloos op 0 blijft staan.
Volgens mij is nu het enige om dit via de flash tool te doen ,echter (een aantal posts hierboven staat een link,samen met andere links die op mjn verzoek geplaatst zijn)in de link naar de kdz files staan er zovele dat ik niet weet welke te kiezen.
Het is de eerste keer dat ik de Tool gebruik ,kan iemand vertellen hoe het te gebruiken.
Het is dus de 32 gb versie in Belgie gekocht en draait op 4.4.2 wat ik absoluut zo wil houden omdat Lollipop blijkbaar nog wat haken en ogen vertoont en niet alleen bij LG.
Ik kan dus niet in de toestel info instellingen komen.
Iemand met een helpend hand?

Bedankt alvast.
Hoezo kom je niet in je custom recovery? Wat probeer je te doen?
De manier om er in te komen is: mobiel helemaal uit doen > Power button + Vol. Down indrukken > zodra je het LG logo ziet, laat de power button los en daarna direct weer indrukken. > Dan 2x "yes" zeggen op de vragen.

Hier leggen ze uit hoe je die kdz flash tool gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2785089

Trouwens, je MOET alles flashen (behalve internal storage & external geloof ik) als je een compleet nieuwe ROM flashed vanaf een andere ROM (of stock). Daarom zit je in een bootloop. Maar als je gewoon boot in recovery -> alles netjes wiped -> de zip weer flashed, dan zit je ook goed.

[ Voor 12% gewijzigd door jimmy_dg op 11-01-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:43:
[...]

De manier om er in te komen is: mobiel helemaal uit doen > Power button + Vol. Down indrukken > zodra je het LG logo ziet, laat de power button los en daarna direct weer indrukken. > Dan 2x "yes" zeggen op de vragen.

Hier leggen ze uit hoe je die kdz flash tool gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2785089

Trouwens, je MOET alles flashen (behalve internal storage & external geloof ik) als je een compleet nieuwe ROM flashed vanaf een andere ROM (of stock). Daarom zit je in een bootloop. Maar als je gewoon boot in recovery -> alles netjes wiped -> de zip weer flashed, dan zit je ook goed.
jimmy_dg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:43:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt:je MOET alles wipen ipv flashen ?

Hij is nu terug up en is de apps terug aan het zetten via LG PC suite, benieuwd of ik nog op 4.4.2 ben.
Laat het zo weten ,zoniet graag een tutorial om er terug op te komen 8)7

Op 5.0 dus Damn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:55:
[...]

[...]

Ik neem aan dat je bedoelt:je MOET alles wipen ipv flashen ?

Hij is nu terug up en is de apps terug aan het zetten via LG PC suite, benieuwd of ik nog op 4.4.2 ben.
Laat het zo weten ,zoniet graag een tutorial om er terug op te komen 8)7
Ja, oeps, ik bedoelde uiteraard wipen. Omdat je vanaf een compleet andere rom komt dan dat je er al op hebt staan moet je altijd in ieder geval factory reset doen en volgens sommigen helpt een wipe data ook bij sommige problemen.

Het is je dus blijkbaar gelukt om terug te gaan naar je stock firmware van LG?

Heb je je custom recovery nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:58:
[...]

Ja, oeps, ik bedoelde uiteraard wipen. Omdat je vanaf een compleet andere rom komt dan dat je er al op hebt staan moet je altijd in ieder geval factory reset doen en volgens sommigen helpt een wipe data ook bij sommige problemen.

Het is je dus blijkbaar gelukt om terug te gaan naar je stock firmware van LG?

Heb je je custom recovery nog wel?
Zit nu op 5.0 en wil terug naar4.4.2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:00:
[...]

Zit nu op 5.0 en wil terug naar4.4.2???
Booten in download mode en dmv lg flash tool een v10m bijvoorbeeld flashen.

Je kan eigenlijk elke kdz van die link die ik je eerder stuurde gebruiken, die zijn namelijk allemaal 4.X.

Dit programmatje gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2797190

Deze tutorial legt het je allemaal uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2785089

Als je op 4.x zit doe je het volgende (je bent namelijk je custom recovery kwijt):
Rooten dmv Purpledrake
Bump!'en
Custom ROM flashen

Dat Bump'en heb je al gedaan neem ik aan? Links staan in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:02:
[...]

Booten in download mode en dmv lg flash tool een v10m bijvoorbeeld flashen.

Je kan eigenlijk elke kdz van die link die ik je eerder stuurde gebruiken, die zijn namelijk allemaal 4.X.

Dit programmatje gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2797190

Deze tutorial legt het je allemaal uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2785089

Als je op 4.x zit doe je het volgende (je bent namelijk je custom recovery kwijt):
Rooten dmv Purpledrake
Bump!'en
Custom ROM flashen

Dat Bump'en heb je al gedaan neem ik aan? Links staan in mijn vorige post.
Ok bedankt ,zal voor morgen zijn .
Rooten en Twrp en Bump was een fluitje van een cent de enige fout was wss geen factory/data wipe.
Laat morgen het resultaat weten,altijd Samsung gehad en het is altijd anders hé. Denk je heb root en twrp en dan gaat het nog mis door een noob fout,terwijl ik dat niet ben. Maar dan terug is wel merk gebonden. 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wifi is gefixt op CM12 in de nieuwe Resurrection beta. Erg blij nu :) d:)b
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/D973F6F88E30_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

[ Voor 60% gewijzigd door Brad Pitt op 12-01-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:59:
Wifi is gefixt op CM12 in de nieuwe Resurrection beta. Erg blij nu :) d:)b
[afbeelding]
Een fix van cm, of zelf door die developer van resseruction gefixed?

die upload

[ Voor 3% gewijzigd door jimmy_dg op 12-01-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik ga deze week mijn LG G3 terugzetten naar kitkat omdat ik niet tevreden ben over lollipop. Zijn al mijn foto´s en muziek dan weg wanneer ik een kdz file flash, Root met purpledrake en TWRP met Bump installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Zmokkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:23:
Ik ga deze week mijn LG G3 terugzetten naar kitkat omdat ik niet tevreden ben over lollipop. Zijn al mijn foto´s en muziek dan weg wanneer ik een kdz file flash, Root met purpledrake en TWRP met Bump installeer?
Als het niet op je externe SD kaart staat; waarschijnlijk wel. Maar wat houd je tegen om ze even op te slaan op je computer, of op een externe harde schijf (tijdelijk)?
Of opslaan op Dropbox...
Of opslaan op Google Photos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:19:
Een fix van cm, of zelf door die developer van resseruction gefixed?
Westcrip, sowieso developer van die specifieke Rom maar dit zal uiteraard ook wel in stock CM12 komen.
die upload
Sja, zo gaat dat met Ziggo, niets aan te doen, hoger dan dit wordt het niet, met dit abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Brad Pitt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Westcrip, sowieso developer van die specifieke Rom maar dit zal uiteraard ook wel in stock CM12 komen.

[...]

Sja, zo gaat dat met Ziggo, niets aan te doen, hoger dan dit wordt het niet, met dit abo :)
Is Resseruction eigenlijk OTA te updaten? Of elke keer zelf zipje downloaden en flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:45:
Is Resseruction eigenlijk OTA te updaten? Of elke keer zelf zipje downloaden en flashen?
Download zip, flash zip, flash gapps, flash supersu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt ,zal voor morgen zijn .
Rooten en Twrp en Bump was een fluitje van een cent de enige fout was wss geen factory/data wipe.
Laat morgen het resultaat weten,altijd Samsung gehad en het is altijd anders hé. Denk je heb root en twrp en dan gaat het nog mis door een noob fout,terwijl ik dat niet ben. Maar dan terug is wel merk gebonden. 8)7 8)7

Edit:

Yes, weer op 4.4.2 rooted en Twrp

Bedankt voor de hulp _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met hulp van Brad Pitt en met de tutorial van Jimmy draai ik nu ook de resurrection rom! Echt top! Ziet er strak uit en hij loopt mega smooth!

Bedankt voor je hulp Brad! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die hier verstand van hebben,
Ik heb sinds gister geupdate naar lollipop en wil echt terug naar kitkat.
heb het geupdate via pc en ook een backup gemaakt voor de update.
Hoe kan ik terug? kan iemand mij dit duidelijk uitleggen?
heb een lg g3 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laatste paar pagina's even doorlezen. Is pas besproken, zoals bij je eerste vraag al was gezegd.

Zo even binnenstappen zonder enige moeite te doen schiet ook niet echt op hè :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:42:
Voor mensen die hier verstand van hebben,
Ik heb sinds gister geupdate naar lollipop en wil echt terug naar kitkat.
heb het geupdate via pc en ook een backup gemaakt voor de update.
Hoe kan ik terug? kan iemand mij dit duidelijk uitleggen?
heb een lg g3 32gb
Flash willekeurige v10x .kdz dmv lgflashtool2014 (v10m is de laatste KK).

Links staan binnen 10 kliks van deze pagina.

Silent mode komt terug!
Silent mode added after missing on Android 5.0
General improvements in system stability
Improved RAM management
Fixes for sudden app closures
Improved battery management
Excessive consumption of network devices when used Wi-Fi fixed
Issues with wireless connections fixed
Problems with Okay Google function solved
Notifications problems solved
Some sound problems experience by certain devices fixed
Other improvements and changes
Changes in the Material Design color palette (after users complaints, possibly for a higher version though)

[ Voor 39% gewijzigd door jimmy_dg op 13-01-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Flash willekeurige v10x .kdz dmv lgflashtool2014 (v10m is de laatste KK).

Links staan binnen 10 kliks van deze pagina.

Silent mode komt terug!

[...]
Je moet dan toch ook terug het kitkat modem flashen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:32:
[...]

Je moet dan toch ook terug het kitkat modem flashen??
Ik geloof dat het niet uitmaakt. Het kan dacht ik alleen maar voordelen hebben. En anders, als je mbv LG Flashtool 2014, als je een kdz flashed flashed hij meteen de modem die hoort bij de .kdz die jij hebt gedownload.

Weet het alleen niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:35:
[...]

Ik geloof dat het niet uitmaakt. Het kan dacht ik alleen maar voordelen hebben. En anders, als je mbv LG Flashtool 2014, als je een kdz flashed flashed hij meteen de modem die hoort bij de .kdz die jij hebt gedownload.

Weet het alleen niet zeker.
Ik heb het gisteren gedaan, .kdz m10 file geflasht met de flashtool,beiden uit de links ...fluitje van een cent :)
Géén bootloader flash.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 14:10 . Reden: Wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:09:
Ik heb het gisteren gedaan, .kdz m10 file geflasht met de flashtool,beiden uit de links ...fluitje van een cent :)
Géén bootloader flash.
Daar zit de bootloader in. Mensen die een Nandroid restoren via een oude(re) TWRP zonder modem backup hebben dan een LP modem. Hetgeen wellicht weinig kwaad kan maar het is over het algemeen het fijnst als je die dingen (die nogal belangrijk zijn) op dezelfde base houdt/brengt.

[Edit] En themes zijn ook weer toegevoegd aan CM12 :) In de volgende nightly zal dit er in zitten. Helaas geen (volledige) support voor CM11-themes maar er zullen er snel een hoop voor komen/omgezet worden. Tof :P

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:47:
[...]

[Edit] En themes zijn ook weer toegevoegd aan CM12 :) In de volgende nightly zal dit er in zitten. Helaas geen (volledige) support voor CM11-themes maar er zullen er snel een hoop voor komen/omgezet worden. Tof :P
Jep.
And so begins the journey with CM12 and the theme engine. Today we merged ~13,000+ lines of changes to CM12 for themes. Nightly builds after today should include the theme engine for you all to enjoy.

There are a few things I would like to point out.

1. Since Lollipop switched from holo to material styles, most, if not all, themes designed for CM11 won't look too great when applied on CM12, unless an app is still using the holo styles. Keep that in mind as you play around with your existing themes.

2. This one is extremely important to themers. Some themes may have bad .9.png images and if that is the case the theme will no longer work. We were a bit lenient with this situation in CM11 but due to major changes in the way aapt works we can no longer afford to be lenient. If your theme no longer shows up or it won't install, check logcat to see why. Most likely it will be a bad or malformed ninepatch. (see attached screenshot of what you'll see if a bad theme is on your device)

3. Another one for theme designers. Currently you cannot have a theme that is designed for CM12 and CM11. This is an issue with CM11 not knowing what to do with assets such as vector drawables. I'm looking into a possible patch for CM11 but there will be no guarantee that a user will take the update and they may still experience issues with your theme so please keep this in mind. The play store will allow you to submit an apk that is targeting CM12 instead of CM11 and it will provide the end user with the correct version.

4. And another for you theme designers ;). When designing a theme for CM12, you will need to make sure you specify a targetSdkVersion="21" in your <uses-sdk> tag. This will let the system know that it was designed for CM12 and not CM11. We will be updating the template in the coming days so you can use that as a reference.

5. Play around and let us know what you think!

edit
Forgot to mention that we dropped support for themes based on the T-Mobile theme engine.
En de laatste update van resseruction rom lijkt wifi problemen te hebben opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:17:
[...]
En de laatste update van resseruction rom lijkt wifi problemen te hebben opgelost :)
Brad Pitt in "[LG G3] Ervaringen en Discussie" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

En we kunnen weer wachten op een nieuwe update, 20k.
Waarin delen van de interface van Flex 2 in schijnen te gaan zitten, dus ook met Lollipop softkeys. Jee!
Nu nog ff geduld hebben tot (ws??) februari.

Lollipop stability/performance improvements.
Knock Code stability enhancements.
LG G Flex 2 themes.
Update of GMS applications.
Backend fixes for Android 5.0.1

is nog een gerucht, maar wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maicovw81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-04-2017
Dit voegt weinig toe en wakkert alleen maar de eeuwige discussie tussen apple en android aan. Dat is niet de bedoeling.

[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 18-01-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb vanaf aanstaande dinsdag ook een lg g3, heb ook zo'n orgineel hoesje met kijkrondje besteld en een draadloze oplader.
Als ik het voed begrijp kun je beter nog niet. Updaten naar 5.0 ?
En zijn er nog apps voor die je eigenlijk niet kan missen op deze telefoon ?
Heb nu nog een 4X HD van lg en ben er eigenlijk altijd wel mee tevreden geweest, totdat vanaf zondag me internet het niet meer deed.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Knip
chucky666 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:33:
Ik heb vanaf aanstaande dinsdag ook een lg g3, heb ook zo'n orgineel hoesje met kijkrondje besteld en een draadloze oplader.
En zijn er nog apps voor die je eigenlijk niet kan missen op deze telefoon ?
Heb nu nog een 4X HD van lg en ben er eigenlijk altijd wel mee tevreden geweest, totdat vanaf zondag me internet het niet meer deed.
"Als ik het voed begrijp kun je beter nog niet. Updaten naar 5.0 ?"
Geen Xposed Framework en de multitask ziet er niet uit. Verder werken naar mijn weten alle apps gewoon.
"En zijn er nog apps voor die je eigenlijk niet kan missen op deze telefoon ?"
Swiftkey, Flux Auto Brightness, Nova Launcher en Reddit News heb ik er op staan (naast stock apps, mail en IM natuurlijk).

[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 18-01-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
knip

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 18-01-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
chucky666 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:33:
Als je erg gehecht bent aan de functinaliteit van de QuickCircle Case/Kijkrondje moet je geen op Cyanogenmod/AOSP gebaseerde rom installeren. Dan werkt de quickcircle functionaliteit niet meer. Open/dicht voor locken/unlocken werkt wel, maar de circle apps niet.

Maar zolang je op stock blijft (ook Lollipop) werkt QuickCircle gewoon.
Dat vind ik de beste uitvinding sinds gesneden brood. Heerlijk!

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die lg toch een fijn toestel zeg, en nu met die resurrection remix rom!!!! Echt wooooooooooooow! In laatste versie zit zelfs de theme engine ingebouwd! Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:19
Zijn er eigenlijk überhaupt themes voor CM12? Kan ze niet zo snel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Themes voor cm12 zijn hier te vinden:
http://forum.xda-develope...m12-theme-engine-t3006466

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 21:33
Ik heb mijn toestel (16GB enige weken terug naar een CM12 rom geflashed). Nu mis ik in vergelijking met de standaard rom toch zo af en toe wel eens de functionaliteit om mijn telefoon als IR afstandsbediening en FM radio te gebruiken. Zijn er mogelijkheden om deze middels externe apps weer te gebruiken? Ik kom ze tot dusver alleen voor de G2 tegen en durf het niet aan dit te proberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jappas schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:38:
Ik heb mijn toestel (16GB enige weken terug naar een CM12 rom geflashed). Nu mis ik in vergelijking met de standaard rom toch zo af en toe wel eens de functionaliteit om mijn telefoon als IR afstandsbediening en FM radio te gebruiken. Zijn er mogelijkheden om deze middels externe apps weer te gebruiken? Ik kom ze tot dusver alleen voor de G2 tegen en durf het niet aan dit te proberen ;).
Voor FM zijn er apps ,zoals Tune in Radio maar die verbruiken allen data verkeer.
Voor IR is erde app ZappIR Universat IR remote

Beide in de Play Store te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:39
IR controller
http://forum.xda-develope...remote-port-aosp-t2929146
is terug te vinden maar heb deze zelf niet dus kan er niks van zeggen of het goed werkt of niet.

FM radio
en deze zou moeten werken voor de radio, alles is natuurlijk op eigen risico te proberen.
http://forum.xda-develope...hp?p=54879822&postcount=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
Schumi_wk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:51:
IR controller
http://forum.xda-develope...remote-port-aosp-t2929146
is terug te vinden maar heb deze zelf niet dus kan er niks van zeggen of het goed werkt of niet.
Ik wel en deze werkt.

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Internet problemen (constant 1mbps link speed, niet werkbaar) waren weer teruggekomen op alle CM-based ROMs (CM12, Resseruction & Candy5). Teruggegaan naar CloudyG3 en weer lekker 150mbps+ link speed.

En weer 3rd party keyboard, weet niet of dat al opgelost is maar het was wel flink vervelend.

Dus voor de mensen die brakke link speed krijgen op CM-based ROMs.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jimmy_dg schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:47:
Internet problemen (constant 1mbps link speed, niet werkbaar) waren weer teruggekomen op alle CM-based ROMs (CM12, Resseruction & Candy5). Teruggegaan naar CloudyG3 en weer lekker 150mbps+ link speed.
Haal 22MB/sec van de G3 naar m'n NAS. Vind dat wel okay en zeker geen reden terug te gaan dus :) (RR5.3.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blune
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
Nu een paar dagen de G3. Leuk toestel, maar de standaard dpi maakt het grote scherm een beetje nutteloos.

Krijg net een melding dat er een update is (V20e-DEC-03-2014), maar updaten is niet echt aan te raden dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blune schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:59:
Nu een paar dagen de G3. Leuk toestel, maar de standaard dpi maakt het grote scherm een beetje nutteloos.

Krijg net een melding dat er een update is (V20e-DEC-03-2014), maar updaten is niet echt aan te raden dus?
Ik raad je aan de DPI niet te wijzigen,ik heb het ook geprobeerd met Textdroider en de kleinste wijziging leidde tot bijna onleesbare pictogrammen,zo klein. Terugdraaien naar de oorspronkelijke instelling mocht niet baten,ook factory reset niet. Heb gewoon de firmware terug moeten flashen,dus OPGEPAST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Blune schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:59:

Waarom zou je niet updaten? Niks mis met Lollipop,ben er heel erg tevreden over. Waarschijnlijk krijg je na 20E nog een update melding voor 20F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:25:
Ik raad je aan de DPI niet te wijzigen,ik heb het ook geprobeerd met Textdroider en de kleinste wijziging leidde tot bijna onleesbare pictogrammen,zo klein. Terugdraaien naar de oorspronkelijke instelling mocht niet baten,ook factory reset niet. Heb gewoon de firmware terug moeten flashen,dus OPGEPAST.
Dpi kan je op de stock LG roms probleemloos verkleinen tot 530dpi, daar onder werken bepaalde LG apps niet meer.

Met andere roms kan je nog veel lager gaan als je dat zou willen. Wel de goede app gebruiken om build.prop te wijzigen aangezien de meeste Android text edit apps maar tot 10KB inlezen en de rest afkappen.

Heb nog nooit een stock/AOSP rom gedraaid op de standaard dpi-waarde en ook nog nooit kleine iconen gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 22-01-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:43:
[...]

Dpi kan je op de stock LG roms probleemloos verkleinen tot 530dpi, daar onder werken bepaalde LG apps niet meer.

Met andere roms kan je nog veel lager gaan als je dat zou willen. Wel de goede app gebruiken om build.prop te wijzigen aangezien de meeste Android text edit apps maar tot 10KB inlezen en de rest afkappen.

Heb nog nooit een stock/AOSP rom gedraaid op de standaard dpi-waarde en ook nog nooit kleine iconen gehad.
Toch heb ik dat ervaren zoals beschreven,met een Galaxy S5 verliep het vlekkeloos.
Met de G3 met een minieme aanpassing van 20 ging het fout,zou je denken ,ik zet het originele terug,niks hoor zelfs niet n a factory reset. De icoontjes waren nog 3 a 4 mm groot.
Ik schrok daar al van door de minimale aanpassing en de enige oplossing bleek te zijn ,terug naar af.
Hij staat nu trouwens in de verkoop,omdat 1) De resolutie belet om TomTom te gebruiken,fuot van Tomtom want Sigyc en Copilot draaien vlekkeloos.
2) Ondanks de hoge resolutie vind ik ,en een aantal mensen die ooit SuperAmoled hebben gezien,die schrokken nogal van de vaalheid van het scherm.
Verder ben ik wel tevreden over de LG batterijduur is goed,combinatie met de Circle cover vind ik fantastisch mooi maar ik vrees dat hij moet gaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:45:
Met de G3 met een minieme aanpassing van 20 ging het fout,zou je denken ,ik zet het originele terug,niks hoor zelfs niet n a factory reset. De icoontjes waren nog 3 a 4 mm groot.
Iets fout gedaan want nog nooit meegemaakt. Wel met een andere launcher natuurlijk, dat spreekt voor zich.
2) Ondanks de hoge resolutie vind ik ,en een aantal mensen die ooit SuperAmoled hebben gezien,die schrokken nogal van de vaalheid van het scherm.
Jarenlang niet anders gehad als Amoled panelen. Dacht ook nooit iets anders te willen. Vind het scherm nu, met sharpness op nul uiteraard, erg okay. Pak soms de SGS4 er weer bij maar heb dan echt niet van "wil terug" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Brad Pitt schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:50:
[...]

Iets fout gedaan want nog nooit meegemaakt. Wel met een andere launcher natuurlijk, dat spreekt voor zich.

[...]

Jarenlang niet anders gehad als Amoled panelen. Dacht ook nooit iets anders te willen. Vind het scherm nu, met sharpness op nul uiteraard, erg okay. Pak soms de SGS4 er weer bij maar heb dan echt niet van "wil terug" :)
[/quote

Het feit dat je soms de S4 er terug bij pakt ? Ik hoor toch twijfel :)
Heb al zowat alles gehad en voor mij (na 2 x de S4 BE edition te hebben gehad en weer verkocht voor dacht ik wat beters ga ik toch terug naar de S4 en dan graag 1 met Jellybean,(ik weet dat je een Lollipop fan bent,maar mij kan het niet bekoren,ik zet graag alles naar SD als ik het wil)
EN ik vind die lederen achterkant zo mooi,EN handig want de gewone S4 die glipt uit je handen zonder dat je het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
[b]ludoke1955 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:01:Het feit dat je soms de S4 er terug bij pakt ? Ik hoor toch twijfel :)
Om nieuwe roms te flashen. Is enige reden. Gaat of naar mijn moeder of de verkoop in. G3 is veruit superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:11:
[...]

Om nieuwe roms te flashen. Is enige reden. Gaat of naar mijn moeder of de verkoop in. G3 is veruit superieur.
Jaja,de toon kwam anders over,beetje heimwee,wees eens eerlijk ,)
;-)
G3 is goed,superieur niet,maar ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:20:
Jaja,de toon kwam anders over,beetje heimwee,wees eens eerlijk ,)
Mis de SGS4 ongeveer nul procent.
G3 is goed,superieur niet,maar ieder zijn ding natuurlijk.
Nee een S4 is uiteraard stukken beter. Kun je nagaan hoe een S5 dan wel niet rondjes loopt om een G3! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 09:25
Ik krijg maar een beetje lauwe reacties op mijn nieuwe G3. Gelukkig geef ik meer om prestaties en gemak :)
Wel is dat LG logo niet zo fraai. Staat het nog op de voor en achterzijde ook :D

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColonelSanders schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:05:
Ik krijg maar een beetje lauwe reacties op mijn nieuwe G3. Gelukkig geef ik meer om prestaties en gemak :)
Wel is dat LG logo niet zo fraai. Staat het nog op de voor en achterzijde ook :D
Zie de reacties maar meer als een teken van afgunst! Als je de G3 beetje tweaked of er een custom rom op zet, heb je een super toestel in handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Brad Pitt

Ik zag op XDA je reactie op de vraag van jez9999 ivm Apps op SD installeren.
Ik krijg deze mogelijkheden uit je screenshot niet.
Ik krijg deze 3

Sorteren op grootte
Stel voorkeuren van apps opnieuw in
Reset standaard apps

Ik zit op 5.0 20f-EUR-XX

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik draai CM12/Resurrection... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Ik draai CM12/Resurrection... ;)
Duidelijk...alléén Custom dus.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik wil een LG G3 halen, omdat de G2 me erg is bevallen. Ik merkte net alleen nogal een verschil in responsiviteit bij een G3 met 4.4 en 5.0. Heb in dit topic dacht ik ook opmerkingen hierover gelezen.

Is dit altijd het geval en is er al zicht op een update die dit verhelpt? En is de accuduur vergelijkbaar met die van de G2? Dat was voor mij namelijk een van de redenen dat ik zo blij was met de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:25:
Ik wil een LG G3 halen, omdat de G2 me erg is bevallen. Ik merkte net alleen nogal een verschil in responsiviteit bij een G3 met 4.4 en 5.0. Heb in dit topic dacht ik ook opmerkingen hierover gelezen.

Is dit altijd het geval en is er al zicht op een update die dit verhelpt? En is de accuduur vergelijkbaar met die van de G2? Dat was voor mij namelijk een van de redenen dat ik zo blij was met de G2.
Geen idee hoe de accuduur op een G2 is, nu met de Resurrection rom op mijn 32 gb G3 doe ik met gemak de hele dag! En responsiviteit? De RR rom is smoooooooooooooooth! En heerlijk snel! Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:56:
[...]

Geen idee hoe de accuduur op een G2 is, nu met de Resurrection rom op mijn 32 gb G3 doe ik met gemak de hele dag! En responsiviteit? De RR rom is smoooooooooooooooth! En heerlijk snel! Echt een aanrader!
Ik had tegen het eind van de dag meestal nog 20-30% over, met veel screen time, 4 gmail accounts, twitter en meerdere nieuws-apps die ik regelmatig checkte (NOS, Tweakers, VI). De accuduur is dus erg goed.

Is Ressurection een CM rom? Dat dacht ik op te maken uit de posts hier. En is het een beetje makkelijk om die rom te flashen? Zal overigens vast wel ergens in dit topic te vinden zijn, maar vraag het ook maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Framoes schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:38:
[...]

Ik had tegen het eind van de dag meestal nog 20-30% over, met veel screen time, 4 gmail accounts, twitter en meerdere nieuws-apps die ik regelmatig checkte (NOS, Tweakers, VI). De accuduur is dus erg goed.

Is Ressurection een CM rom? Dat dacht ik op te maken uit de posts hier. En is het een beetje makkelijk om die rom te flashen? Zal overigens vast wel ergens in dit topic te vinden zijn, maar vraag het ook maar even.
Je doet gemakkelijk 2 dagen op een volle batterij als je niet de hele dag Spotify streamt of Farmville-like spellen speelt.
Als er (YT) filmpjes in die apps zitten met hoge kwaliteit dan gaat het natuurlijk iets sneller.

Resurrection Lollipop thread op XDA
"Resurrection Remix the ROM has been based on CM,"

Ja, ROM flashen is makkelijk. Enige obstakel wat de meeste hebben is om je custom recovery (TWRP) te flashen. Links staan echt all over deze thread!!

jimmy_dg in "[LG G3] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 3% gewijzigd door jimmy_dg op 23-01-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:19
Na een tijdje Lollipop gedraaid te hebben ben ik toch weer terug gegaan naar Kitkat.
Lollipop heeft toch nog wat bugs zoals het gemis van de stille modus. Ook had ik met Lollipop last van slecht geluid met bluetooth streaming zowel met de autoradio als met mijn Jabra Solemate bluetooth speaker. Ook de recent apps tabblad is imho op kitkat overzichtelijker. Verder was it ook erg verwend met Xposed. Dat miste ik ook dus voorlopig maar weer "have a break".

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 09:25
Weet iemand of er ook achterkantjes bestaan die een beetje stroef zijn? Die G3 is zo glad als een aal.
Ik ga straks even op zoek naar een stroeve bumper of hoesje maar het zou makkelijker zijn gewoon een stroeve achterkant te hebben. Dan wordt ie ook niet nog groter.

Ik zie trouwens dat een plastic achterkant wel 30 euro kost :o

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ColonelSanders schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 09:55:
Weet iemand of er ook achterkantjes bestaan die een beetje stroef zijn?
[LG G3] Accessoires :)

Pagina: 1 ... 28 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.