Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:32:
Sinds gisteravond doet mijn Lg G3 het niet meer. Ik was op gewoon aan het internetten en toen viel ie uit. Ik kan hem niet meer aanzetten en hij reageert ook niet als ik m in de oplader stop. Ik heb deze telefoon sinds ca 2,5 jaar. Sinds ik android 6.0 heb herstart ie gelukkig niet meer automatisch. Ik dacht dat het weer het geval zou zijn, maar hij doet nu echt helemaal niks meer. Weet iemand wat er mee aan de hand kan zijn?
Ik heb een beetje hetzelfde probleem:
Mijn G3 is er vorige week donderdag mee opgehouden. Liep helemaal vast tijdens normaal gebruik.
Scherm wilde niet meer vergrendelen.
Daarom de accu verwijderd en opnieuw gestart.
Ik kreeg alleen het lg logo, zelfs de animatie daarna start niet meer.
Recovery werkt niet (kan alleen factoy reset kiezen) telefoon slaat dan vast met een dood android robotje in beeld.
Toestel is niet geroot en de rom is origineel.
Herstel via de lg pc suite werkt ook niet. Telefoon wordt wel herkend maar meer ook niet.
Daarom RMA aangevraagd en het toestel opgestuurd naar dynafix. (zonder de batterij)
Toestel heeft garantie tot juni 2017
2 dagen later offerte
Er moet een nieuwe batterij in, valt niet onder garantie. Kostten bijna 80 euro.
Vreemde is dat ik een maand geleden een nieuwe (originele) batterij heb gekocht ivm spontaan uitvallen van de telefoon. Dit was sindsdien over.
Daarom vertrouw ik het niet. Ik krijg het gevoel dat aan de hand van de klachtomschrijving een offerte is gedaan...en dat het toestel niet eens is getest.
2 maal met dynafix aan de telefoon gehangen, duidelijk proberen te maken dat de accu niet het probleem kan zijn en of de monteur verder wil kijken.....maar vragen eindigen elke keer in hetzelfde riedeltje over een bekwame monteur enz. En verder kom ik niet.
Nu is de vraag...hebben meerderen problemen gehad met het volledig vastslaan van het toestel, en wat is eraan gedaan?
19-4
Agelopen zaterdag de reparatie akkoord gedaan en betaald.
Ik wilde de telefoon weer terug en had geen zin meer in verdere discussie.
Vandaag de telefoon ontvangen...best snel!...en hij werkt(e) weer.
Maar na een half uur was het gedaan.
Telefoon sloeg vast....alleen de notificatieled bleef rood branden.
Accu eruit erin en weer starten.
Helaas blijft de telefoon weer hangen in het opstartscherm.
Dus morgen weer bellen met dynafix....
To be continued
[
Voor 17% gewijzigd door
ronnie vd op 19-04-2017 20:03
]