Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 09:25
Hier geen Accessoires vragen stellen

[ Voor 88% gewijzigd door The Wizard op 24-01-2015 10:27 ]

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
ColonelSanders schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:19:
Nu op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding :9
Dit is allemaal off-topic hier.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
Hier geen Accessoires vragen stellen

[ Voor 93% gewijzigd door The Wizard op 24-01-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blune
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:59
Razer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:35:
[...]

Waarom zou je niet updaten? Niks mis met Lollipop,ben er heel erg tevreden over. Waarschijnlijk krijg je na 20E nog een update melding voor 20F.
Omdat ik hier en daar las dat mensen er niet blij mee waren. Maar ik heb de update toch wel binnen gehaald en vind het een fijne verbetering. Begin het toestel steeds meer te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Blune schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:33:
[...]

Omdat ik hier en daar las dat mensen er niet blij mee waren. Maar ik heb de update toch wel binnen gehaald en vind het een fijne verbetering. Begin het toestel steeds meer te waarderen.
Merk je vertraging in de interface? Ik merkte een verschil in de demo-modellen bij de mediamarkt, waarvan de een 4.4 draaide en de ander 5.0.

Weet dus niet of dat door 5.0 kwam of dat dat toestel gewoon meer mee was geklooid (het blijft de mediamarkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blune
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:59
Framoes schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Merk je vertraging in de interface? Ik merkte een verschil in de demo-modellen bij de mediamarkt, waarvan de een 4.4 draaide en de ander 5.0.

Weet dus niet of dat door 5.0 kwam of dat dat toestel gewoon meer mee was geklooid (het blijft de mediamarkt).
Ik vind hem niet sneller of trager geworden. Maar heel goed kan ik het ook niet meer vergelijken. Ik vind het toestel iig vlot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik hoop dat iemand hier me verder kan helpen met een probleem dat ik sinds enige tijd heb. Ik vermoed direct na het wisselen naar een CM12 rom, maar kan me niet herinneren dat het direct al zo was.

Ik gebruik mijn telefoon in combinatie met een quick circle cover en het lijkt alsof deze het overgaan van mijn telefoon beïnvloedt. Wanneer deze dicht zit gaat mijn telefoon (die nagenoeg altijd op trillen staat) één keer over om daarna stil te blijven. Hierdoor heb ik al een aantal telefoontjes gemist. Ook lijken Whatsapp berichten zich soms niet te melden.

Wanneer ik de telefoon op kop op tafel leg (zodat de voorkant ook geheel bedekt is) gebeurt dit niet. Zijn anderen dit ook tegen gekomen? En is dit een bug of misschien juist een feature. Indien dit laatste, hoe zet ik het uit? Ik kan het niet vinden..

Zou het namelijk jammer vinden om terug te moeten naar een stock LG rom. Dit bevalt verder prima :).

[ Voor 3% gewijzigd door jappas op 27-01-2015 08:21 . Reden: Schrijffoutjes en leesbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
jappas schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:19:
Ik hoop dat iemand hier me verder kan helpen met een probleem dat ik sinds enige tijd heb. Ik vermoed direct na het wisselen naar een CM12 rom, maar kan me niet herinneren dat het direct al zo was.

Ik gebruik mijn telefoon in combinatie met een quick circle cover en het lijkt alsof deze het overgaan van mijn telefoon beïnvloedt. Wanneer deze dicht zit gaat mijn telefoon (die nagenoeg altijd op trillen staat) één keer over om daarna stil te blijven. Hierdoor heb ik al een aantal telefoontjes gemist. Ook lijken Whatsapp berichten zich soms niet te melden.

Wanneer ik de telefoon op kop op tafel leg (zodat de voorkant ook geheel bedekt is) gebeurt dit niet. Zijn anderen dit ook tegen gekomen? En is dit een bug of misschien juist een feature. Indien dit laatste, hoe zet ik het uit? Ik kan het niet vinden..

Zou het namelijk jammer vinden om terug te moeten naar een stock LG rom. Dit bevalt verder prima :).
vziw werken features als de quick circle cover niet eens op non-stock based roms. Camera, clip tray en al dat soort dingen zitten er nog niet in.
Het beantwoord niet echt je vraag, maar het kan kloppen dat die cover je telefoon zo beinvloedt.

Heb je jezelf al eens proberen te bellen zonder cover? Dan kom je er snel genoeg achter of het daadwerkelijk aan de cover ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
Het bellen doe ik sowieso met cover aangezien de knopjes niet op de goede plek zitten ;). Het ging me voornamelijk over het overgaan van de telefoon. Deze gaat nu namelijk gewoon niet goed over als de telefoon dichtgeklapt zit. Het lijkt inderdaad beïnvloed te worden door deze cover, daar was ik al redelijk zeker van. Mijn vraag is voornamelijk of meer mensen die cover "gebruiken"/om hun telefoon hebben icm CM12 en dit herkennen ;).

Ik denk alleen dat ik ook eens vast ga rondneuzen voor een nieuwe cover :). Zoveel gebruikte ik die cirkel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Ik raad je aan de DPI niet te wijzigen,ik heb het ook geprobeerd met Textdroider en de kleinste wijziging leidde tot bijna onleesbare pictogrammen,zo klein. Terugdraaien naar de oorspronkelijke instelling mocht niet baten,ook factory reset niet. Heb gewoon de firmware terug moeten flashen,dus OPGEPAST.
Heeft iemand xposed in combinatie met App settings geprobeerd? Hiermee kun je namelijk settings van individuele apps wijzigen, waaronder dpi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hejkompas schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 01:18:
Heeft iemand xposed in combinatie met App settings geprobeerd? Hiermee kun je namelijk settings van individuele apps wijzigen, waaronder dpi.
Betrof Lollipop roms, waaronder xposed uiteraard niet meer werkt. Alleen build.prop wijzigen werkt tot nu toe, en dat gaat gewoon prima, op zowel stock als wel CM/AOSP-based roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
Brad Pitt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Betrof Lollipop roms, waaronder xposed uiteraard niet meer werkt. Alleen build.prop wijzigen werkt tot nu toe, en dat gaat gewoon prima, op zowel stock als wel CM/AOSP-based roms :)
Wat is jou daily rom momenteel Brad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

Doet de NPO uitzending gemist app het bij jullie?

Ik heb CM12 draaien en krijg een melding 'Telefoonmodel niet ondersteund'. Ligt dat aan CM of aan de G3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:28:
Wat is jou daily rom momenteel Brad? :)
RR5.3.2, plus de Lenovo camera. Doet het erg okay. Wel minder SoT dan met de LG roms, maar soit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:49:
[...]

RR5.3.2, plus de Lenovo camera. Doet het erg okay. Wel minder SoT dan met de LG roms, maar soit :)
Beetje te spreken over camera kwaliteit t.o.v. stock rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:49:
Beetje te spreken over camera kwaliteit t.o.v. stock rom?
Laten we zeggen dat de keuze voor deze specifieke camera app "niet toevallig" was. Als in: tried them all :P

Kan hier prima mee leven. Zelfs in low-light situaties is het, voor mij (het blijft een tiny sensor), zeer acceptabel.

Ambient display is ook wel geestig, maar meteen uitgezet (battery hog imho). Plus, eindelijk:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/040F26B58DB4_LG%20G3_2_PORTRAITs.png
Nu nog kunnen aanpassen van de back/recents knoppen en het begint écht ergens op te lijken :)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 28-01-2015 14:24 . Reden: screenie added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Hallo allen, ik ben in dubio. G3 of een G2. Om de prijs gaat het niet. In eerste instantie heb ik een OPO overwogen. Echter door de garantie problematiek heb ik daar maar vanaf gezien. Ik heb de prestatie verschillen gezien tussen de G3 met 2GB en 3 GB en die waren zeer minimalistisch. Mijn verleden met LG is niet goed te noemen. Ik heb de Optimus 2x gehad en de bel kwaliteit was werkelijk een nachtmerrie.

Graag hoor ik van mijn mede tweakers hoe die er in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Darkz0rs schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:36:
Hallo allen, ik ben in dubio. G3 of een G2. Om de prijs gaat het niet. In eerste instantie heb ik een OPO overwogen. Echter door de garantie problematiek heb ik daar maar vanaf gezien. Ik heb de prestatie verschillen gezien tussen de G3 met 2GB en 3 GB en die waren zeer minimalistisch. Mijn verleden met LG is niet goed te noemen. Ik heb de Optimus 2x gehad en de bel kwaliteit was werkelijk een nachtmerrie.

Hmm.. Was er maar een LG G3 Ervaringen en Discussie topic op Tweakers. :+

Lees deze draad anders een door. Ik vind het een heerlijke telefoon. Heb geen problemen met de bel kwaliteit maar dat kan natuurlijk per provider verschillen (ik heb Simpel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Uiteraard heb het totale topic door gefietst. Echt inhoudelijk is geen antwoord op de vraag die ik stelde. Daarom stelde ik hem ook in het topic LG G3 Ervaringen en Discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Darkz0rs schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:36:

Ik heb een G2 gehad en krijg m'n G3 hopelijk zaterdag binnen. Met de G2 nooit problemen gehad met belkwaliteit.

Als het formaat je niet uitmaakt (G2 is 5,2" en G3 is 5,5") en het bedrag echt geen probleem is, zou ik voor de G3 32GB, met 3GB gaan. Meer RAM kan natuurlijk nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Het word de 16 GB prijs scheeld me dan te veel 😊 is 125€ meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:01:
Het word de 16 GB prijs scheeld me dan te veel 😊 is 125€ meer.
"Om de prijs gaat het niet."

Zonde van ieders tijd. Maar succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Nou zonde 😞 het ging om de G2 en de G3 ik gaf al aan dat ik het verschil in RAM verwaarloosbaar vond. Toch dank ik jullie voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:35
Ik heb inmiddels de g2 16gb en g2 32gb versleten en heb nu de g3 32gb. Als ik nu opnieuw zou kiezen zou ik voor de g2 32gb gaan. Deze ligt beter in de hand dan de g3 en voelt sneller aan. Qua opties zijn ze ongeveer hetzelfde. De 16gb variant van de g2 had ik zo vol en aangezien er geen microsd in kan is dat toestel wat mij betreft een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:33:
Nou zonde 😞 het ging om de G2 en de G3 ik gaf al aan dat ik het verschil in RAM verwaarloosbaar vond. Toch dank ik jullie voor de reacties.
Dat ligt er natuurlijk maar helemaal aan hoeveel apps je tegelijk open wilt hebben. Vind het zelf vreselijk irritant als je terug gaat naar app X die je een half uur ervoor open hebt gehad en deze moet weer worden ingeladen.

Voor de CM12-gebruikers die de lockscreen wallpaper anders willen hebben dan de homescreen of deze zelf willen aanpassen heb ik op XDA ff kleine uitleg gegeven. Is natuurlijk geen nieuws, maar niet iedereen wist dat daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Dat ligt er natuurlijk maar helemaal aan hoeveel apps je tegelijk open wilt hebben. Vind het zelf vreselijk irritant als je terug gaat naar app X die je een half uur ervoor open hebt gehad en deze moet weer worden ingeladen.

Voor de CM12-gebruikers die de lockscreen wallpaper anders willen hebben dan de homescreen of deze zelf willen aanpassen heb ik op XDA ff kleine uitleg gegeven. Is natuurlijk geen nieuws, maar niet iedereen wist dat daar :)
Bij m'n G2 was de hoeveelheid RAM geen probleem, dus daar verwacht ik ook geen problemen mee op de G3. En omdat er een micro-sd in de G3 kan, maakt de opslagruimte niet meer uit. De meeste ruimte gaat toch naar m'n muziek en dat werkt prima vanaf een sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Framoes schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:29:
Bij m'n G2 was de hoeveelheid RAM geen probleem, dus daar verwacht ik ook geen problemen mee op de G3.
Niet ieders gebruik is eender hè. Wat voor de één heavy usage is is voor een ander wellicht weer superlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Binnenkort nieuwe rom voor de stock mensen, 20H met ook eindelijk Lollipop softkeys, beter ram management en nog wat zaken die ook in de LG G Flex 2 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Niet ieders gebruik is eender hè. Wat voor de één heavy usage is is voor een ander wellicht weer superlicht.
Mee eens, ik heb nu de kan de G3 16GB te krijgen voor 200€ nieuw. de 32GB heb ik die kans niet, vandaar toch ook de meerprijs beslissing. De testen naast elkaar werkt de 32 GB marginaal sneller.
Maar ik snap dat 3GB technische en theoretisch de voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Ik ben misschien geen extreem zware gebruiker, maar aan 1GB heb ik niet genoeg. 2GB betekent dat apps soms opnieuw moeten laden als ik ze weer open, maar dan met name bij zware apps en spelletjes zoals Kingdom Rush.

Verder weet ik met 2GB makkelijk een stuk of 5 apps te draaien zonder veel opnieuw opstartende apps. Van mij hoeft ook niet alles de hele dag open te blijven staan op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Framoes schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:35:
Verder weet ik met 2GB makkelijk een stuk of 5 apps te draaien zonder veel opnieuw opstartende apps. Van mij hoeft ook niet alles de hele dag open te blijven staan op de achtergrond.
Meer geheugen is altijd beter, als het budget niet uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:01:
[...]

Meer geheugen is altijd beter, als het budget niet uit maakt.
Dat is zeker waar. Ik vind het persoonlijk de bijna 100 euro die het me meer zou kosten niet waard. Mijn punt was ook dat ik het red met 2GB RAM, ook al gebruik ik m'n telefoon veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Mee eens de 32gb versie kost €490 euro. Ik kan de 16gb krijgen voor €200 in dat geval vind ik die €290 euro het niet waard. Dat is persoonlijk natuurlijk. 2 dagen terug had ik die aanbieding nog niet. Vandaar dat ik die 16gb heb besteld. Uiteraard had ik liever de 32 GB. Maar ik vind de meer prijs buiten proportioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:39:
Mee eens de 32gb versie kost €490 euro. Ik kan de 16gb krijgen voor €200 in dat geval vind ik die €290 euro het niet waard. Dat is persoonlijk natuurlijk. 2 dagen terug had ik die aanbieding nog niet. Vandaar dat ik die 16gb heb besteld. Uiteraard had ik liever de 32 GB. Maar ik vind de meer prijs buiten proportioneel
De 32GB is nú 420 Euro. De 16GB voor 200 Euro is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
In mijn geval was het 194 of 288 bijbetalen bij m'n abo (1 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Framoes schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:55:
In mijn geval was het 194 of 288 bijbetalen bij m'n abo (1 jaar).
Ja maar dát is uiteraard wel gewoon normaal én geloofwaardig ;)

Zoiets scheelde het ook toen ik de G3 los kocht. Wilde achteraf bij het door Android afsluiten van achtergrond apps niet het "had ik toch maar..." gevoel hebben. Misschien sluiten hier apps zich wel even snel hoor, geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de G3 vd week verkocht, vond hem toch te groot, vond de skin toch niet fijn en vooral: langzaam, met haperingetjes, niet echt een snel toestel, zeker niet voor dat geld! Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:31:
Heb de G3 vd week verkocht, vond hem toch te groot, vond de skin toch niet fijn en vooral: langzaam, met haperingetjes, niet echt een snel toestel, zeker niet voor dat geld! Jammer...
Kan mij in geen énkel punt vinden. Maar, to each his own en keuze zat qua mobieltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:32:
Doet de NPO uitzending gemist app het bij jullie?

Ik heb CM12 draaien en krijg een melding 'Telefoonmodel niet ondersteund'. Ligt dat aan CM of aan de G3?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vond hem dus echt:
1. te groot. En dan met name om met 1 hand te bedienen, en dat zal voor de meeste mensen gelden want ik heb geen kleine handen.
2. Te glad. Vooral de achterkant, waardoor je echt moet opletten dat ie niet uit je handen glipt, is een "zorg" en dus niet fijn. Case kan helpen, maar ik houd niet van cases...
3. Skin. Het is gewoon een skin, en stock android vind ik altijd fijner werken dan een skin, zeker die van LG.
4. Haperingen. Tja, je moet wel blind zijn om dat niet te (willen) zien. Hij hapert soms gewoon, vooral als je terug gaat naar het homescreen, of vanuit settings. Dat vind ik niet zo erg bij een toestel van €200, maar bij het dubbele bedrag van €400 zou dat toch niet moeten mogen...
5. Geen stereo speakers, en het geluid uit de ene speaker is redelijk, maar ook niet echt fijn.
6. Aan/uit knop op de achterkant. Soms grijp je toch mis, en dus weer vette vingers op je camera lens, gebeurde regelmatig, vooral als de knock-knock functie weer eens niet reageerde...

Als ik dit ding vergelijk met de Moto G 2014, is de Moto G:
1. Handigere maat. Niet te groot, niet te klein, en een stuk handzamer. Ligt gewoon beter in handjes...
2. Stroef genoeg, kan je dus gewoon zonder nadenken vasthouden zonder glibberen.
3. (bijna) Stock Android.
4. Sneller, en mocht er eens een haperingetje zijn, is dat voor mij geen biggy, want: €150 MM prijs.
5. Stereo Speakers. Skypen, speakerbellen, muziek en tv kijken wordt weer leuk zo...

Enige jammere is QI laden, dat vond ik dan wel handig, en de batterijtijd is wel iets beter. Scherper scherm is ook wel lekker, alleen de G3 had wel een raar scherm met dat sharpening effect enzo...
Camera is ook beter, maar dan vooral het foto resultaat, het opstarten vd camera vond ik ook niet €400 waardig. Ook de minimale helderheid voor 's avonds lezen vond ik te hoog. Heb je apps voor, maar toch...

Al met al vind ik de Moto G zijn geld meer waard zijn dan de G3. G3 is zeker geen slecht toestel, maar voor €400 wil ik in ieder geval een snel aanvoelend toestel, en dat was niet het geval...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Camera is super, Nova, Lux en evt. CM12. Met de goede software versie is de G3 überhaupt razendsnel en het scherm waanzinnig mooi en zonder artefacts maar sommige mensen kunnen/willen niet tweaken, snap ik wel.

Maar goed, de G zal heus een superieur toestel zijn, voor jou dan, mooi toch.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 31-01-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Met de goede software is ie razendsnel". Dat zal vast. Met een betere motor zou de Fiat Panda ook harder gaan. En met een boel knip- en plakwerk zal het vast een acceptabele telefoon zijn. Tweaken noem ik dan in dit geval repareren. Bovendien kan je het feit dat ie te groot en te glibberig is niet tweaken, en de enkele speaker en onhandige aan/uitknop valt ook niet veel aan te doen. Ik heb dat ding 5 weken intensief gebruikt, maar ik vond het gewoon geen fijn toestel. Mocht iemand dit lezen en de G3 overwegen, dan is dit ook handige info lijkt me.

Superieur heb ik overigens niet gezegd over de Moto G, maar wel dat het meer waar voor je geld biedt. Er lijkt gewoon beter of nagedacht te zijn. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:19:
En met een boel knip- en plakwerk zal het vast een acceptabele telefoon zijn.
Dit is imho gewoon pure overdreven B.S. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:03:
[...]

Ja maar dát is uiteraard wel gewoon normaal én geloofwaardig ;)

Zoiets scheelde het ook toen ik de G3 los kocht. Wilde achteraf bij het door Android afsluiten van achtergrond apps niet het "had ik toch maar..." gevoel hebben. Misschien sluiten hier apps zich wel even snel hoor, geen idee :)
Ja, 94 euro voor 16GB en 1GB RAM extra is een marktconforme prijs, maar voor mij was het het niet per se waard.

Ik merk waarschijnlijk maandag, als het toestel er eindelijk is. Belsimpel of Vodafone is een beetje langzaam met mijn verlenging verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:50:
[...]

De 32GB is nú 420 Euro. De 16GB voor 200 Euro is onmogelijk.
Wat wil je dat ik zeg ? Ik heb die deal, en ik heb geen deal op de 32 GB. En de prijs die ik quote kwam uit pricewatch, bij de eerste shop die "ik" betrouwbaar acht.
Uiteraard bepaald één ieder voor zich zelf wat te doen.

Komende week word me G3 geleverd en hopelijk zal dit geen teleurstelling zijn.

@jayaloha, tuurlijk mag jij je tikkeltje negatieve ervaringen delen. Maar je zal altijd Pro's voor en Pro's tegen houden. Ik heb voor mijn schoonmoeder ook de Motorola new G gekocht. Super toestel voor de muntjes veel plezier ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:59:
Nou ik vond hem dus echt:
1. te groot. En dan met name om met 1 hand te bedienen, en dat zal voor de meeste mensen gelden want ik heb geen kleine handen.
2. Te glad. Vooral de achterkant, waardoor je echt moet opletten dat ie niet uit je handen glipt, is een "zorg" en dus niet fijn. Case kan helpen, maar ik houd niet van cases...
3. Skin. Het is gewoon een skin, en stock android vind ik altijd fijner werken dan een skin, zeker die van LG.
4. Haperingen. Tja, je moet wel blind zijn om dat niet te (willen) zien. Hij hapert soms gewoon, vooral als je terug gaat naar het homescreen, of vanuit settings. Dat vind ik niet zo erg bij een toestel van €200, maar bij het dubbele bedrag van €400 zou dat toch niet moeten mogen...
5. Geen stereo speakers, en het geluid uit de ene speaker is redelijk, maar ook niet echt fijn.
6. Aan/uit knop op de achterkant. Soms grijp je toch mis, en dus weer vette vingers op je camera lens, gebeurde regelmatig, vooral als de knock-knock functie weer eens niet reageerde...

Als ik dit ding vergelijk met de Moto G 2014, is de Moto G:
1. Handigere maat. Niet te groot, niet te klein, en een stuk handzamer. Ligt gewoon beter in handjes...
2. Stroef genoeg, kan je dus gewoon zonder nadenken vasthouden zonder glibberen.
3. (bijna) Stock Android.
4. Sneller, en mocht er eens een haperingetje zijn, is dat voor mij geen biggy, want: €150 MM prijs.
5. Stereo Speakers. Skypen, speakerbellen, muziek en tv kijken wordt weer leuk zo...

Enige jammere is QI laden, dat vond ik dan wel handig, en de batterijtijd is wel iets beter. Scherper scherm is ook wel lekker, alleen de G3 had wel een raar scherm met dat sharpening effect enzo...
Camera is ook beter, maar dan vooral het foto resultaat, het opstarten vd camera vond ik ook niet €400 waardig. Ook de minimale helderheid voor 's avonds lezen vond ik te hoog. Heb je apps voor, maar toch...

Al met al vind ik de Moto G zijn geld meer waard zijn dan de G3. G3 is zeker geen slecht toestel, maar voor €400 wil ik in ieder geval een snel aanvoelend toestel, en dat was niet het geval...
"4. Sneller, en mocht er eens een haperingetje zijn, is dat voor mij geen biggy, want: €150 MM prijs."

"Haperingen mogen wel op een goedkoper device, maar op een duurder device no way!!111"

Heb je trouwens geen één oordeel te noemen voor de G3? Bijvoorbeeld de inmens dunne bezels? Upgrade naar Lollipop blijven maar komen? De mogelijkheid om het te tweaken?
Koop een hoesje oor €2,-- en je hebt geen gladde achterkant meer..
Gooi er een custom ROM op of gebruik Nova launcher. Niks mis met de skin van LG, als je niet zo "muh AOSP androiddd" denkt dan ben je er binnen 5 weken echt wel aan gewend.
Aan/uit knoppen idem dito ^. Ik geloof echt niet dat als je deze mobiel voor 5 weken "intensief" gebruikt, je nog steeds niet weet waar de aan/uit knop zit. Wat handcreme doet trouwens wonderen aan vette vingers/handen + regelmatig je handjes wassen natuurlijk.

Het lijkt wel alsof je niet de tijd hebt genomen om je eigen te maken met de G3.

Mocht iemand dit lezen dan lijkt me het ook handig om te weten dat er van alles naar wens kan worden aangepast.

edit: ik heb trouwens nog nooit haperingen gehad. Nog toen ik compleet stock was, en nu ik CloudyG3 draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:40:
Wat wil je dat ik zeg ? Ik heb die deal, en ik heb geen deal op de 32 GB. En de prijs die ik quote kwam uit pricewatch, bij de eerste shop die "ik" betrouwbaar acht.
De goedkoopste shop rekent 371 Euro en jij hebt hem voor 200. Da's een okay deal!*
*nonsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:33:
[...]

De goedkoopste shop rekent 371 Euro en jij hebt hem voor 200. Da's een okay deal!*
*nonsens
What can i say, sometimes i have a bit of luck to :-)

Maar goed ,of je het nu wel of niet gelooft, lijkt me prima om hier een punt onder te zetten beetje offtopic anders he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:01:
Maar goed ,of je het nu wel of niet gelooft, lijkt me prima om hier een punt onder te zetten beetje offtopic anders he :-)
Het is ook gewoon niet zo, heel simpel. Nergens in NL vind jij een nieuwe G3 16GB voor €200. Nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:02:
[...]

Het is ook gewoon niet zo, heel simpel. Nergens in NL vind jij een nieuwe G3 16GB voor €200. Nergens.
zo is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dan is die rekensom van je ook geheel bogus.

Zoals ik al in het begin zei, allemaal zonde van ieders tijd en topic vervuiling dit. Van begin tot einde onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:07:
[...]

Dan is die rekensom van je ook geheel bogus.

Zoals ik al in het begin zei, allemaal zonde van ieders tijd en topic vervuiling dit. Van begin tot einde onzin.
Wat loop je toch enorm te miepen man. Ik geef alleen een reden aan waarom ik voor de 16GB kies.
Het feit dat ik een prijs dealtje heb kunnen maken zit je kennelijk enorm dwars so be it. Maar loop niet zo te janken. En nu maar weer terug on topic... akkoord. Of wil je me nog iets meer leugenaar noemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jij komt hier om "advies" vragen. Maakt een rekensom die nergens over gaat. Doet, logischerwijs, want onzin, geen uitspraak over waar het toestel gekocht kan worden voor die prijs. Nee, inderdaad, da's allemaal informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Jij komt hier om "advies" vragen. Maakt een rekensom die nergens over gaat. Doet, logischerwijs, want onzin, geen uitspraak over waar het toestel gekocht kan worden voor die prijs. Nee, inderdaad, da's allemaal informatief.
Ok, daar heb jij een punt. Maar het punt is dat jij of anderen daar niet kunnen kopen daar voor die prijs. Ik heb die deal ivm omstandigheden. Als vergelijking heb ik belsimpel, gsmwijzer, bol.com genomen. Omdat het shops zijn waar ik ervaring meer heb. Helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darkz0rs schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:22:
Als vergelijking heb ik belsimpel, gsmwijzer, bol.com genomen. Omdat het shops zijn waar ik ervaring meer heb. Helder?
De 32GB kost nu 410 Euro. Waarom je dan 490 aan houdt is mij niet duidelijk.

De rekensom sloeg dan ook helemaal nergens op en zet mensen die dit topic bezoeken op het verkeerde been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Deze onzinnige discussie mag nu ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:25:
[...]

De 32GB kost nu 410 Euro. Waarom je dan 490 aan houdt is mij niet duidelijk.

De rekensom sloeg dan ook helemaal nergens op en zet mensen die dit topic bezoeken op het verkeerde been.
Ik onderbouwde net al dat verhaal

pricewatch: LG G3 32GB Zwart

Ik heb hier de voor mij betrouwbare shops gepakt. Daar is überhaupt de goedkoopste €445,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB mompelt iets over MediaMarkt en BTW...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:13:
[...]

Wat handcreme doet trouwens wonderen aan vette vingers/handen + regelmatig je handjes wassen natuurlijk.
Haha, ja stom van me, ik had natuurlijk ook handcreme moeten gaan kopen en gebruiken met de G3. Yeah right! Dat ding hoort gewoon niet te glad te zijn. Wat een onzin... Handcreme! 8)7

"Aha, u vindt de G3 te fel? Ja meneer, u moet er ook een zonnebril bij kopen he, duuh!"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:54:
[...]

Haha, ja stom van me, ik had natuurlijk ook handcreme moeten gaan kopen en gebruiken met de G3. Yeah right! Dat ding hoort gewoon niet te glad te zijn. Wat een onzin... Handcreme! 8)7

"Aha, u vindt de G3 te fel? Ja meneer, u moet er ook een zonnebril bij kopen he, duuh!"
Was bedoelt op het feit dat jij last hebt van vette vingers..
"Soms grijp je toch mis, en dus weer vette vingers op je camera lens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen "last" van vette vingers.Vingers zijn per definitie enigzins vettig. Duw je wijsvinger maar eens op een ruit. En zie: een vingerafdruk. Als vingers niet vet waren, of tenminste geen sporen zouden achterlaten, dan zouden er heel wat moordenaars of ander gespuis nog vrij rond lopen... Alle vingers zijn enigzins vettig, of vies, en door de G3 constructie je camera lens dus ook...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:18
Officiele opdate V20H is ook uit. Ben hem nu aan het updaten. Eindelijk de Lollipop softkeys 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:06:
Ik heb geen "last" van vette vingers.Vingers zijn per definitie enigzins vettig. Duw je wijsvinger maar eens op een ruit. En zie: een vingerafdruk. Als vingers niet vet waren, of tenminste geen sporen zouden achterlaten, dan zouden er heel wat moordenaars of ander gespuis nog vrij rond lopen... Alle vingers zijn enigzins vettig, of vies, en door de G3 constructie je camera lens dus ook...
Oké, terug naar het onderwerp waar we het over hadden: de camera.
Ik heb twee fotos gemaakt, eentje waar ik de lens heb schoongemaakt met een doekje. En daarna ben ik met mijn vingers over de camera gegaan (geforceerd). Zie hier het eindresultaat:
Voor
Na

Wat is precies je punt?

edit: foto's verwijdert omdat privacy

[ Voor 6% gewijzigd door jimmy_dg op 31-01-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op foto 2 zie je duidelijk een slechter resultaat! (nee grapje) Okay, ik geef toe dat dit niet veel verschil is, dus misschien moet ik mijn commentaar beperken tot de mededeling dat IK het vervelend vind om op de lens te wrijven gedurende 2 seconden, terwijl ik de aan/uit knop probeer te vinden. Omdat ik de lens zo schoon mogelijk wil houden, in de hoop dat mijn foto's dus ook beter en mooier worden.
De rest vd punten zouden op zich ook voldoende argumenten en bewijzen moeten zijn dat de G3 niet de lof verdient die het krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
giganielsie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:08:
Officiele opdate V20H is ook uit. Ben hem nu aan het updaten. Eindelijk de Lollipop softkeys 8)
Heb alleen de modem daarvan geflashed. Is dat ook weer up to date. Blijf voorlopig nog even bij CM12 :)

Misschien is de accuduur met nieuwe modem ook wel weer ietsjes beter. Al was die op zich al best okay, imho:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/BFE6123FCFDA_LG%20G3_2_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/C14A8CED0AD9_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

[ Voor 45% gewijzigd door Brad Pitt op 31-01-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik doe toch even een reactie.
Tot nu toe heb ik de s5 gehad de m8 gehad en nu de G3 de 32 gig versie.
Ik kwam van een G2.
Maar alles reviews die niet zo positief zijn terwijl verwisselbare batterij en uitbreidbaar geheugen er toch inzitten.
Vind ik het een geweldig toestel en als je de kans hebt om dit toestel te kopen heb je een geweldige telefoon.
Zo dat wou ik even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
@Neelle, Welke van die drie heeft de beste batterij en screen ontime?
De HTC weet ik uit ervaring dat het toestel snel in gebruik is (het is smooth) hoe ervaar je de G3?

[ Voor 16% gewijzigd door wilke77 op 01-02-2015 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
wilke77 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:43:
@Neelle, Welke van die drie heeft de beste batterij en screen ontime?
De HTC weet ik uit ervaring dat het toestel snel in gebruik is (het is smooth) hoe ervaar je de G3?
De batterij van de G2 vind ik de beste maar met de G3 red ik me ook de hele dag makkelijk door. En ik heb nergens dat ik denk dat was bij de m8 beter. Ik merk niks van lag, en de G3 maakt veel betere foto's dan de m8

[ Voor 12% gewijzigd door neelle op 01-02-2015 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
Hoeveel mensen hebben die 20H versie al ontvangen? Ik krijg namelijk zowel OTA als via PC geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verona27 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:58:
Hoeveel mensen hebben die 20H versie al ontvangen? Ik krijg namelijk zowel OTA als via PC geen update.
Mijn IMEI nummer kreeg pas 3 dagen geleden de 20F update. Als je gaat wachten op OTA kun je dus nog wel eventje wachten.
Alternatief is natuurlijk zélf het firmware bestand, .kdz, flashen. Dan heb je 'm meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
De LG PC Suite geeft als laatste versie 20E aan. Stel dat 20F of 20H komt, staat er in de PC Suite dan 20F(H) ? Of dien ik eerst te updaten naar 20E voordat 20F(H) te zien krijg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Signs schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:28:
De LG PC Suite geeft als laatste versie 20E aan. Stel dat 20F of 20H komt, staat er in de PC Suite dan 20F(H) ? Of dien ik eerst te updaten naar 20E voordat 20F(H) te zien krijg ??
Ik denk dat je sowieso eerst 20F krijgt. Wel vreemd want die draai ik al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Nee, je krijgt dan 20H te zien.
Stel je koopt een gloednieuwe LG G3, dan zit je op v10A, denk je dat LG je dan ALLE updates tussen v10a en v20H gaat laten doen? Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Ik denk dat je sowieso eerst 20H krijgt. Wel vreemd want die draai ik al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Werkt uitzending gemist (de app) bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Rio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:38:
Op good old kitkat zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Hier op CM12 werkt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Op stock Lollipop werkt ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
neelle schreef op zondag 01 februari 2015 @ 04:04:
[...]

De batterij van de G2 vind ik de beste maar met de G3 red ik me ook de hele dag makkelijk door. En ik heb nergens dat ik denk dat was bij de m8 beter. Ik merk niks van lag, en de G3 maakt veel betere foto's dan de m8
Dank je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Thx

Blegh, wat irritant dat ie het bij mij dan niet doet. Nu zien uit te vogelen waar dat in godsnaam aan zou kunnen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Rio schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:16:
[...]

Thx

Blegh, wat irritant dat ie het bij mij dan niet doet. Nu zien uit te vogelen waar dat in godsnaam aan zou kunnen liggen...
Ja dat is inderdaad wel vreemd. Ik dacht eerst dat je misschien ook CM draaide, en dat ze een check erop hebben gezet als je een custom ROM draait. Maar dat zou die zeker moeten triggeren op CM.

Gebruik je Kitkat icm Xposed? Gebruik je een AdBlock programma? Misschien detecteert hij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik draai ook CM12, maar dat lijkt dus geen probleem te zijn.
Ik zal thuis even gaan graven vanavond.

Het was irritant dat het bij mij niet werkte, maar nog irritanter nu het bij jullie wél werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de knock knock code om het startscherm te laten verdwijnen op mijn LG G3 weer kan instellen. Hij is om onverklaarbare wijze verdwenen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:05:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de knock knock code om het startscherm te laten verdwijnen op mijn LG G3 weer kan instellen. Hij is om onverklaarbare wijze verdwenen. :?
ALs je gewoon een stock based ROM heb zit het bij instellingen -> Security. Als je CM-based rom gebruikt zit er geen knock code functie in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel 3 dagen en staat dus nog zoals de fabriek hem heeft afgeleverd. Ik wet niet wat je met stock based ROM en CM-based bedoeld. Het gebeurde na het installeren van Wordfeud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je doet je nickname in ieder geval eer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:14:
Ik heb mijn toestel 3 dagen en staat dus nog zoals de fabriek hem heeft afgeleverd. Ik wet niet wat je met stock based ROM en CM-based bedoeld. Het gebeurde na het installeren van Wordfeud.
Stock ROM is zoals het toestel uit de doos komt. CM staat voor Cyanogen Mod, een zelf te installeren ROM. Daarmee verandert het uiterlijk van Android en krijgt het andere functionaliteiten. ROM staat min of meer voor welke soort Android je op je toestel hebt staan.

Je moet bij Wordfeud even in de instellingen kijken, misschien wil/doet het iets met je lockscreen en is daarom je knock code automatisch uitgezet. Weet niet zeker of dit zo werkt, maar het zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, misschien wel erg digibeet (maar ben dan ook 64 jaar oud) en wil nog wel wat leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even bij de instellingen van Wordfeud gekeken maar zie niet zo gauw iets staan dat met het scherm te maken zou kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:29:
Ik heb even bij de instellingen van Wordfeud gekeken maar zie niet zo gauw iets staan dat met het scherm te maken zou kunnen hebben
Iets met push notifications dan? De knock code is een vorm van schermvergrendeling met beveiliging (net als pin) en kan daarom een conflict krijgen met een app die push- of popup-berichten wil laten zien op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Framoes, er staan maar 2 dingen aan bij Wordfeud, notifications en statistics. Als ik die uit zet help het ook niet. waarschijnlijk is het toch iets heel anders, maar ik weet niet wat. Is er een helpdesc van LG waar je dit soort vragen kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:26:
Beste Framoes, er staan maar 2 dingen aan bij Wordfeud, notifications en statistics. Als ik die uit zet help het ook niet. waarschijnlijk is het toch iets heel anders, maar ik weet niet wat. Is er een helpdesc van LG waar je dit soort vragen kan stellen?
Ik moet bekennen dat ik dat niet weet. Misschien op de site van LG? Denk alleen dat zij dit ook niet op kunnen lossen. Waarschijnlijk adviseren zij je opnieuw op te starten of zelfs terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Telefoons hebben heel veel apps die allemaal functies hebben die weer functies van de telefoon kunnen storen en ik weet niet of de LG helpdesk op de hoogte is van al deze problemen. Je kan het overigens wel proberen, misschien zijn ze hier bekend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb zojuist de 20H firmware en SuperSU dirty geflashed. Helemaal mooi dat we nu ook L onscreen knopjes hebben. Echter, het lijkt alsof ik nergens meer schrijfrechten heb. Ik kan geen files downloaden of kopieren. Best wel vervelend dus. Is daar iets aan te debuggen/op te lossen? Of is de enige oplossing full wipe en 20h opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:26:
je gaat dit niet met wordfeud instellingen oplossen, het lijkt me sterk dat de installatie van wordfeud er uberhaubt iets mee te maken heeft. Ik denk eerder aan toeval.

een paar posts terug wordt al genoemd dat het bij instellingen/security (of beveiliging waarschijnlijk) je schermvergrendeling instellingen kan vinden

je kan ook de machtingen van een app bekijken, bij wordfeud is dit:
  • [b]Apparaat- en appgeschiedenis[/b]
  • actieve apps ophalen

Identiteit
  • accounts op het apparaat vinden
  • Contacten
  • uw contacten lezen

Foto's/media/bestanden
  • de inhoud van uw USB-opslag aanpassen of verwijderen
  • de inhoud van uw USB-opslag lezen

Informatie over wifi-verbinding
  • wifi-verbindingen weergeven

Informatie over apparaat-ID en oproepen
  • telefoonstatus en -identiteit lezen

Overig
  • gegevens van internet ontvangen
  • netwerkverbindingen weergeven
  • volledige netwerktoegang
  • uitvoeren bij opstarten
  • trilling beheren
  • voorkomen dat apparaat overschakelt naar slaapmodus
hier staat dus niks van lockscreen bij, wordfeud kan dit dus ook niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Kan iemand die op stock LG android zit anders even een screenshotje maken van het instellingen menuutje en dan het "Beveiliging" kopje (wat hierboven me ook al wordt gesuggereerd) maken?

Voor zover ik weet kunnen apps niet zomaar een ingebouwde functionaliteit uitschakelen zoals de knock code (of welke lock functie wat dat betreft).

In "tekst" vorm moet je hier zijn: Instellingen -> Beveiliging. In dat menuutje staat iets van "Schermbeveiliging" of in het engels "Screen lock" (bij mij de eerste optie). Daar kun je je knock code instellen als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Bij mij staat ie onder apparaat - lockscreen- kies schermslot.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:06
GrowMyHair schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:36:
Ik heb zojuist de 20H firmware en SuperSU dirty geflashed. Helemaal mooi dat we nu ook L onscreen knopjes hebben. Echter, het lijkt alsof ik nergens meer schrijfrechten heb. Ik kan geen files downloaden of kopieren. Best wel vervelend dus. Is daar iets aan te debuggen/op te lossen? Of is de enige oplossing full wipe en 20h opnieuw flashen?
Ik heb dit ook gehad. Heb het opgelost door terminal emulator uit de play store te halen en dit in te toetsen:

su
restorecon -v -R /data/media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heren/dames allemaal !!! Het probleem met mijn knock knock is opgelost!! Er was namelijk geen leeg plekje op het startscherm om op te tikken. Dus even wat apps naar de volgende pagina gesleept en nu werkt het weer. In elk geval iedereen bedankt voor het meedenken en de tijd die jullie hebben willen spenderen aan mijn "stommieteiten" bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
maukoo schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:33:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Heb het opgelost door terminal emulator uit de play store te halen en dit in te toetsen:

su
restorecon -v -R /data/media
Thanks!!! Ik weet nog niet zo goed wat ik gedaan heb, maar hij werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:55:
Beste heren/dames allemaal !!! Het probleem met mijn knock knock is opgelost!! Er was namelijk geen leeg plekje op het startscherm om op te tikken. Dus even wat apps naar de volgende pagina gesleept en nu werkt het weer. In elk geval iedereen bedankt voor het meedenken en de tijd die jullie hebben willen spenderen aan mijn "stommieteiten" bedankt.
Je had je apps gewoon kunnen laten staan (of weer terug zetten) en dan boven in (de status balk) tikken,...uiteraard naast de icontjes, op een leeg plekje dus.
Dat werkt prima ;)
Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.