Barre73 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:07:
Wat een onzin. Bijna overal is interactieve TV de standaard en betaal je dus niks extra's en dat is al nooit per TV geweest.
En opnemen voor 5 euro per maand is in the cloud dus zeker niet per TV. Gewoon voor alle aangesloten decoders.
Of te wel: voor 5 euro per maand extra heb je een extra decoder voor boven (maar voor bijv Telfort ook gewoon eenmalig op MP te kopen) en voor nog 5 euro p/m kun je overal opnemen en overal terugkijken. Dat lukt je dan weer niet met Ziggo.
Okee, misschien niet per TV... Maar:
Fiber:
Interactieve TV: 10 euro per maand
Extra setupbox: 5 euro per maand
Opnemen pakket: 4,95 per maand
= 19,95 extra
KPN:
Extra setupbox: 4 euro per maand
Opnemen pakket: 5 per maand
= 9 extra
Telfort:
Extra setupbox: 4 euro per maand
Opnemen pakket: 5 per maand
= 9 extra
Vodafone:
Opnemen op de eerste setupbox TV: 5 euro per maand
Extra setupbox zonder opnemen? : 5 euro per maand
Extra setupbox met opnemen? : 10 euro per maand
= 15 euro extra
Dus eigenlijk is het inderdaad alleen Vodafone die het per TV rekent, de rest niet, je hebt gelijk.
Maar bottum line, het is allemaal extra ten opzichte van wat ik nu heb...
Bij Ziggo kreeg in de eerste recorder gratis en de tweede kon ik voor 49 euro kopen en is na 2 jaar van mij...
Ik wil eigenlijk best overstappen naar glasvezel, maar geen functionaliteit inleveren (boven en beneden zowel HD tv als opnemen en pauzeren) en dat mag niet duurder azijn dan wat ik nu betaal (54 euro per maand).
Dat red ik alleen bij Telfort precies, maar dan gaat mijn down load wel van 90mbit naar 50mbit... Mijn upload gaat wel lekker van 9mbit naar 50mbit.
Nu hoor ik om mij heen nog wel eens problemen met opnemen en terugkijken, kan iemand daar iets over roepen met ervaring?
Daarnaast moet het me ook wel lukken om alle COAX kabels te vervangen voor utp...