Zo, nu krijg ik dan dus ook te maken met de kuch 'beroemde' service van telfort na jaren lang tevreden XMS klant te zijn geweest en gedwongen overgestapt...
Vrijdag 11 September kwam ik terug van een 6 weken durende vakantie, en had geen werkend internet. Direct Telfort getwittert met info zodat zij contact op konden nemen met mij (kon toen niet bellen), op de valreep nog een telefoon kunnen regelen en kunnen bellen, maandag afspraak met monteur.
Maandag zelf nog is goed gaan kijken en zag dat aan de buitenkant van mijn flat flinke schade was aan de glastube, direct nog even contact opgenomen met het monteurs bedrijf, helaas kon de monteur niet direct alles meenemen om te lassen. Dus nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen maandag, ik woon 4 hoog en zonder hoogwerker was het ze inderdaad niet zomaar gelukt.
De monteur vorige week gaf ook aan dat ik van het oude DRG modem over zou gaan naar een Genexis, prima wmbt.
Afgelopen maandag kwam het team met de hoogwerker, tube vervangen, glas opnieuw ingeblazen oude DRG opnieuw aangesloten, helaas geen DHCP lease. De monteur gaf aan dat ik zelf opnieuw contact moest leggen met Telfort (ik begrijp hem, hij is onderaannemer en heeft grote druk om te presteren en meer klanten te bezoeken, maar het is niet correct dat hij weggaat zonder dat het probleem volledig verholpen is)
Telfort direct weer proberen te bereiken via Twitter, en tot op heden nog geen inhoudelijke reactie van webcare