Je hebt een dubbelpost geplaatst. Zie mijn antwoord op je vraag in het XMS topic.GerHo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:46:
Vraag: ik heb nu een Telfort glasvezel 100Mb/100Mb voor Internet. Hiervoor bij XMS maar gemigreerd naar Telfort. Nu wil ik mijn abbo verhogen naar 500Mb/500Mb. Volgens de diverse sites alleen mogelijk bij KPN of XS4ALL. Alle ander providers "bleren" dat zij ook 500/500 kunnen leveren op mijn postcode maar puntje bij paaltje uiteindelijk alleen maar 100/100. Nu hangt er bij mij thuis een packet-front met 100Mb Ethernet voor Internet, 100Mb voor IPTV en coax voor DVB-C/analoog TV + PSTN rj11. Bij een upgrade naar 500/500 moet de packetfront door iets anders worden vervangen. Heeft iemand deze upgrade al aangevraagd en wat komt er dan i.p.v. de packetfront? ben nl een beetje bevreest dat de PoP in deze wijk geen 500mb/500mb kent. Bij XS4all/KPN helpdesk navragen heeft geen zin: helpdesk snapt er geen jota van wat je bedoeld.. Als ik van provider ga wisselen en KPN of XS4all kan uiteindelijk toch geen 500/500 leveren, ben ik mooi de sjaak.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.