Als Bliep echt terug wilt naar wat ze vroeger waren, dan moet ze gewoon terug komen met wat ze hadden, met hier en daar een aanpassing misschien.timmie1 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:30:
Ik denk dat *bliep een stap terug naar het oude product zal kunnen gaan nu ze gebruik maken van het Tele2 4G netwerk. Waarschijnlijk is data via dat netwerk een stuk goedkoper voor ze, waardoor ze meer data voor hetzelfde geld kunnen aanbieden en kunnen gaan stunten met hun prijzen. Plus dat Tele2 4G een stuk stabieler is en een fijnere surfervaring geeft(Ik heb het zelf ondervonden) dan T-Mobile 3G wat nog steeds last van drukte heeft.
En als ze binnenkort ook VoLTE van Tele2 gaan ondersteunen kunnen ze later misschien helemaal van T-Mobile af.
Ik kan mij trouwens nog goed herinneren dat Bliep als 1 van de redenen opgaf, om te stoppen met onbeperkt internet, dat het te duur voor ze werd omdat er steeds meer data werd verbruikt.
Inmiddels is dat achterhaald en weten we dat dat gewoon onzin is.
Robin Mobile bied nu bv voor 20 euro per maand, 1 mbps onbeperkt internet. Klopt dat er een fair use op zit van 40 keer het gemiddelde verbruik, maar ook als je daarover heen gaat kan je nog door internetten op 400kbps, wat vroeger de standaard snelheid was bij Bliep toen het nog onbeperkt was ;-)
Ben wel benieuwd, wat bliep gaat doen en had via email aan bliep gevraagd wat ze gingen doen, uiteraard wouden ze dat nog niet zeggen.
Maar vermelden wel erbij dat ze grotere en snellere bundels willen, die meer in lijn staan met wat de andere providers aanbieden. Dat belooft niks goeds dus, aangezien er op de Prepaid markt, qua internet weinig interessants is op het moment....