Waarom is de ultimate edition zo 'vet' dan op de console? Wat maakt het zo geweldig?Ghosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:46:
Ik ben begonnen met Diablo 3 op de PC. Toen ik eenmaal hoorde dat D3 op de PS3 uit zou komen heb ik die gekocht om vooral samen met mijn vriendin te kunnen spelen. Dat beviel mij direct uitstekend. Tevens omdat de AH niet beschikbaar was wat voor mij toch meer uitdaging gaf. De controle die je hebt over je Toon met een controller is echt heerlijk. Omdat RoS op de pc uitkwam heb ik die toen gekocht omdat het helemaal niet zeker was of de expansion op de consoles uit zou komen en god wat hoopte ik toch dat RoS op de console uit zou komen! En het moment kwam daar dat ik niet meer kon wachten om een Ps4 aan te schaffen. Direct de Ultimate Edition gekocht en man,man,man wat is het toch een verschrikkelijk vette game op de Console.
1 minpuntje: Dat de menu`s voor Coop niet splitscreen zijn. Dwz dat je vaak op elkaar moet wachten om items te salvagen, skills te switchen etc etc....Maar dat is dan ook echt het enige minpunt wat ik nu kan ontdekken.
Conclusie: Diablo3 Ultimate Edition op de Ps4 is echt awsome. En mocht je nog twijfelen?
Koop m! Je zal echt niet teleurgesteld zijn. En mocht je niet beschikken over een nextgen console is Diablo 3 echt perfect te spelen op de Ps3 of X360
ThxGhosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
[...]
Mits je PSN hebt kan je de savegame uploaden naar PSN. Log dan in met jou acount op een andere PS4 en importeer je Toon via options -> More -> Import savedata. Het zou ook moeten kunnen met een USB stick maar dat heb ik niet geprobeerd.
Voor mij persoonlijk een aantal punten waarom ik de game zo vet vind op de consoleEkstergroen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
[...]
Waarom is de ultimate edition zo 'vet' dan op de console? Wat maakt het zo geweldig?
+ Local Coop
+ Besturing met de controller is fantastisch
+ Grafisch op de PS4 is het een plaatje om te spelen
+ 7.1 geluid wat ik niet heb op mijn pc
- Menu`s in coop zijn niet splitscreen
De + punten zijn voor mij persoonlijk dus de rede waarom ik UE zo vet vind op de console.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalPool op 26-08-2014 12:08 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Omdat je onderuit op de bank zit vooral. Maar daarnaast in mijn geval 65" 1080P en 7.1 geluid :-)Ekstergroen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
[...]
Waarom is de ultimate edition zo 'vet' dan op de console? Wat maakt het zo geweldig?
Verder speelt het gewoon heerlijk met een controller.
Enige nadeel zijn de menu's. Heel beroerd te besturen en onduidelijk.
Verwijderd
Diablo 3 is mijn eerste Diablo spel, heb hem ook voor de PS4 gekocht. En het speelt gewoon echt lekker.Ekstergroen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
[...]
De menu's zijn nog wel ff wennen, en kwa gear en classes ben ik me ook nog aan het inlezen.
Maar toen ik gisteren voor het eerst een Legendary Item vond sloeg mijn hartje toch even over. Merk wel dat het leuker is om met meerdere te spelen. Maar weet nog niet hoe dit allemaal in elkaar zit.
Voor info kijk in nu op Battle.net of Diablowiki.net, iemand nog tips voor sites?
Begonnen met de DH maar dat was niet echt mijn ding. Daarna Barb gekozen en dat is al wat meer mijn speelstijl.
Is het aan te raden om eerst de ene te levelen en dan pas de andere?
Dit.. Een vriend van mij wil telkens als hij nieuwe gear oppakt dat iets sterer is, zijn gear wijzigen.. IRRITANT!Ghosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:06:
[...]
Voor mij persoonlijk een aantal punten waarom ik de game zo vet vind op de console
+ Local Coop
+ Besturing met de controller is fantastisch
+ Grafisch op de PS4 is het een plaatje om te spelen
+ 7.1 geluid wat ik niet heb op mijn pc
- Menu`s in coop zijn niet splitscreen
De + punten zijn voor mij persoonlijk dus de rede waarom ik UE zo vet vind op de console.
Ik heb ergens gelezen dat dit niet kan, omdat je op de consoles niet naar battle.net inlogt.Physx schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:55:
Even een vraagje. Hoe krijg ik op battle.net mijn PS4 karakters in beeld (zoals http://eu.battle.net/d3/en/profile/Physx-2612/hero/42201363). Dit is namelijk één van mijn PC karakters. Mijn PS4 karakters kan ik niet vinden...
Wel jammer eigenlijk, zou wel eens wat console characters willen zien.
DiabloFans.com ga ik zelf altijd heen voor info.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:07:
[...]
Diablo 3 is mijn eerste Diablo spel, heb hem ook voor de PS4 gekocht. En het speelt gewoon echt lekker.
De menu's zijn nog wel ff wennen, en kwa gear en classes ben ik me ook nog aan het inlezen.
Maar toen ik gisteren voor het eerst een Legendary Item vond sloeg mijn hartje toch even over. Merk wel dat het leuker is om met meerdere te spelen. Maar weet nog niet hoe dit allemaal in elkaar zit.
Voor info kijk in nu op Battle.net of Diablowiki.net, iemand nog tips voor sites?
Begonnen met de DH maar dat was niet echt mijn ding. Daarna Barb gekozen en dat is al wat meer mijn speelstijl.
[ Voor 45% gewijzigd door Neelon op 26-08-2014 12:11 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Als ik jou was zou ik gewoon elke class tot ongeveer level 15 proberen. Zet al je bedenkingen naast elkaar en kies dan 1 class uit die je wilt levelen tot 70.....ga lekker een tijdje bounties doen, rifts en greater rifts en level dan je andere toons wanneer je zin hebtVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:07:
[...]
Diablo 3 is mijn eerste Diablo spel, heb hem ook voor de PS4 gekocht. En het speelt gewoon echt lekker.
Dat kan ook met vierpunts druktoets omhoog tot je de gear hebt die de upgrade is en op X drukken. Zo hoeft hij niet in het menu te gaan en kan hij het toch equippen.Pinjataaa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:09:
[...]
Dit.. Een vriend van mij wil telkens als hij nieuwe gear oppakt dat iets sterer is, zijn gear wijzigen.. IRRITANT!
PSN: Alvanosa
Ander "nadeel" is het vaak genoemde dupen, maar dat is voor mij niet echt een probleem omdat ik toch nooit met random mensen speel en ik het zelf niet doeMalt007 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:07:
[...]
Omdat je onderuit op de bank zit vooral. Maar daarnaast in mijn geval 65" 1080P en 7.1 geluid :-)
Verder speelt het gewoon heerlijk met een controller.
Enige nadeel zijn de menu's. Heel beroerd te besturen en onduidelijk.
Voordelen: alles wat genoemd is, en het voelt wat sneller aan (betere drops, meer "killing spree") dan wat ik me herinner van de PC versie (maar wellicht is daar ook veel veranderd though, al heel lang niet meer gechecked, binnekort maar eens doen).
Held. Bedankt voor de tip.Alvanosa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
Dat kan ook met vierpunts druktoets omhoog tot je de gear hebt die de upgrade is en op X drukken. Zo hoeft hij niet in het menu te gaan en kan hij het toch equippen.
Mensen die vanavond een potje willen spelen, mijn PSN staat hieronder
\/\/
[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 26-08-2014 12:18 ]
Verwijderd
Was al van plan om een game met de Monk te startenGhosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon elke class tot ongeveer level 15 proberen. Zet al je bedenkingen naast elkaar en kies dan 1 class uit die je wilt levelen tot 70.....ga lekker een tijdje bounties doen, rifts en greater rifts en level dan je andere toons wanneer je zin hebt
Mochten mensen zin hebben. Mijn naam is : Barriie
Nadeel hiervan vind ik alleen wel dat je dus Elemental dmg stats niet ziet.Alvanosa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
Dat kan ook met vierpunts druktoets omhoog tot je de gear hebt die de upgrade is en op X drukken. Zo hoeft hij niet in het menu te gaan en kan hij het toch equippen.
Voorbeeld je hebt op je gele handschoenen + 14% Plague Toad dmg (witchdoctor) en je krijgt nieuwe handschoenen zonder die stats maar je hebt 1 groen driehoekje bij dmg en 2 groene driehoekjes bij armor dan doe je die "nieuwe handschoenen"aan want die zijn qua stats beter......ja maar je mist wel gelijk +14% E DMG.....ik kijk echt altijd in het menu voordat ik iets switch en dat is voor de andere speler soms irritant.....ik hoop echt dat ze dat op de console aan gaan passen.
ZO...
Wat gaat het Topic opeens rap
Veel over de PS4/Xbox1; ik houd het wel bij de PC
Overigens heb ik nog een "oude" PS3
Wil het wel proberen hoor, op de PS4, als er een lieve tweaker eentje doneert, houd ik mij aanbevolen
Maar over die LoH en Life Regen changes he, worden de LoH/Regen, die je uit je Paragon lvls kan krijgen dan ook geboost, of alleen items? (zou wel raar zijn)
Of moet ik echt voor Life op items gaan
Eerste "season" doe ik nog niet mee (de andere moeten we nog zien)
De legendary gems uitproberen, da's prioriteit #1 denk ik zo.
Taeguk en Bane of the Trapped (powerful mss) worden het
Mijn FireBird wiz is bijna klaar om van de lopende band te rollen.
(Ze heeft geen HP, maarre...we zien wel )
Die droprate van de Leg-Gems mocht wel iets minder zijn, vind ik.
"The drop chance is very high, with an average between 1 and 2 drops per kill.
Only Gems your character does not yet own (equipped, in the inventory, or the stash) are being dropped so getting all of them will not take long."
Dus je hebt zo alle Leg gems binnen, behalve die ene van GREED.
Weer een RORG farmen dus, voor 1 met OS/CHC/CHD gaat eeuwig duren
Iig, kan niet wachten
Wat gaat het Topic opeens rap
Veel over de PS4/Xbox1; ik houd het wel bij de PC
Overigens heb ik nog een "oude" PS3
Wil het wel proberen hoor, op de PS4, als er een lieve tweaker eentje doneert, houd ik mij aanbevolen
Maar over die LoH en Life Regen changes he, worden de LoH/Regen, die je uit je Paragon lvls kan krijgen dan ook geboost, of alleen items? (zou wel raar zijn)
Eerste "season" doe ik nog niet mee (de andere moeten we nog zien)
De legendary gems uitproberen, da's prioriteit #1 denk ik zo.
Taeguk en Bane of the Trapped (powerful mss) worden het
Mijn FireBird wiz is bijna klaar om van de lopende band te rollen.
(Ze heeft geen HP, maarre...we zien wel )
Die droprate van de Leg-Gems mocht wel iets minder zijn, vind ik.
"The drop chance is very high, with an average between 1 and 2 drops per kill.
Only Gems your character does not yet own (equipped, in the inventory, or the stash) are being dropped so getting all of them will not take long."
Dus je hebt zo alle Leg gems binnen, behalve die ene van GREED.
Weer een RORG farmen dus, voor 1 met OS/CHC/CHD gaat eeuwig duren
Iig, kan niet wachten
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ik heb ooit de demo op de PS3 gespeeld, maar dat is niets voor mij. Ik houd er niet van om met een controller in mijn handen te zitten en vind alles veel te afstandelijk door de grote afstand tot het scherm. Daarbij vind ik een spel als D3 ook veel handiger op de pc, ivm de damage calculators die je dan bij de hand hebt (zodra ze het weer doen) en alles is op de pc als eerste beschikbaar en je hebt geen rare beperkingen zoals dat inventory gedoe. Daarbij handige battle.net profielpagina's, DiabloProgress en geen cheaters.
Zojuist een kopietje van Diablo gekocht via Marktplaats voor 25 euro, ga hem ook eens spelen op de PS4 (casual, met vrienden op de bank), met een kopie van mijn account (dat kon geloof ik).
Blijf het uiteraard ook spelen op de PC
Ooo dat kan niet, zoek wel een save op het internet:
http://us.battle.net/d3/e...-keep-your-save-8-18-2014
Blijf het uiteraard ook spelen op de PC
Ooo dat kan niet, zoek wel een save op het internet:
http://us.battle.net/d3/e...-keep-your-save-8-18-2014
[ Voor 23% gewijzigd door Protax op 26-08-2014 12:47 ]
Alle LoH / life regen wordt gebuffed (paragon,skills etc) en bestaande LoH / life regen op items wordt gererolled met de nieuwe waardes.kihon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:38:
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Helemaal mee eens. Het blijft natuurlijk een persoonlijke mening en een voorkeur. Zelf speel ik ook op de PS4 versie samen met mijn broer en de besturing frustreert mij enorm. Een paar punten die mij opvielen:Deadsmell schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:44:
Ik heb ooit de demo op de PS3 gespeeld, maar dat is niets voor mij. Ik houd er niet van om met een controller in mijn handen te zitten en vind alles veel te afstandelijk door de grote afstand tot het scherm. Daarbij vind ik een spel als D3 ook veel handiger op de pc, ivm de damage calculators die je dan bij de hand hebt (zodra ze het weer doen) en alles is op de pc als eerste beschikbaar en je hebt geen rare beperkingen zoals dat inventory gedoe. Daarbij handige battle.net profielpagina's, DiabloProgress en geen cheaters.
- Geklooi om alleen al een item te willen bekijken, laat staan te equipen. Dat ' Wiel' om gear slots te selecteren valt bij mij niet in goeie aarde.
- Hetzelfde geld voor skills selecteren.
- Wanneer ik in je inventory of skillscreen zit moet mijn co-op maat op mij wachten. En daarna ik op hem. Continu opgejaagd gevoel en een gevoel dat ik alles niet op mijn gemak kan checken.
- Splitscreen zou goed moeten werken maar het beviel ons niet. Het feit dat je char automatisch meeloopt wanneer je co-op al verder weg is kan fijn zijn.... of totaal niet.
- Gear oppakken gaat random naar beide personen. (flink lullig wanneer je makker steeds de betere items krijgt, die jij ook nog eens voor hem oppakt) Kan dit niet anders ingesteld worden?
- Besturing bevalt prima. Hoewel dat ook wennen was. Echter prefereer ik muis en keyboard. De controller geeft mij niet het gevoel dat ik echt alles kan bedienen, dat doet een keyboard en muis wel.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik denk dat ik vanaf morgen maar weer eens iets meer met m'n Crusader ga spelen. Roland's Legacy 5 items + RoRG + CinderCoat + Piro Marella lijkt me wel een aardige combi om wat mee te gaan spelen. Speel al Punish/Shield Bash, wat dan Sweep / Shield Bash zal gaan worden.
Verwijderd
idemthundermo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:29:
Ik denk dat ik vanaf morgen maar weer eens iets meer met m'n Crusader ga spelen. Roland's Legacy 5 items + RoRG + CinderCoat + Piro Marella lijkt me wel een aardige combi om wat mee te gaan spelen. Speel al Punish/Shield Bash, wat dan Sweep / Shield Bash zal gaan worden.
Teveel mensen zeggen dat WD generfed is terwijl ze niet verder kijken dan de horrify nerf... Garguantuan en andere pets gaan eindelijk niet meer doelloos blijven staan.
De legendary gem is mss wel overnerfed maar zal wel gefixed worden. Idem voor pet HP.
(bewijs te staven: Debo (1 van de top tier WD's) haalde GR35+ met zijn normale Rheno/ jeram / T&T / TMF build op het einde van de PTR )
@Kihon:
Je kan 3 gems hebben. 1 amulet en 1 in afzonderlijke rings afaik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 13:45 ]
Is dit 100% zeker? En is dit eindelijk ECHT verholpen in patch 2.1.?Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
Garguantuan en andere pets gaan eindelijk niet meer doelloos blijven staan.
Ik heb hier namelijk nog dagelijks last van.....Vooral mijn Gargantuan met Wrathfull Protector is soms echt nutteloos door deze bug.
Verwijderd
Tot zover ik streams keek en volgde was dit echt een verbetering. PET AI zou duidelijk verbeterd zijn. Maar in tegenstelling daarvan is de dps generfed. En sterven ze sneller. Vooral fetishes zouden snel sterven.Ghosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:52:
[...]
Is dit 100% zeker? En is dit eindelijk ECHT verholpen in patch 2.1.?
Ik heb hier namelijk nog dagelijks last van.....Vooral mijn Gargantuan met Wrathfull Protector is soms echt nutteloos door deze bug.
Dit zou dan weer in een andere patch gefixed worden ( waarschijnlijk na season 1 als ze correcte stats binnenkrijgen van de ladders )
Verwijderd
Ik meen dat hij gear voor zijn class krijgt, en jij voor de jouwe. Had ooit een filmpje gezien met een Developer die zei dat ze dat hadden gedaan zodat je niet steeds hoefde te ruilen.FloydRaalte schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:05:
[...]
Helemaal mee eens. Het blijft natuurlijk een persoonlijke mening en een voorkeur. Zelf speel ik ook op de PS4 versie samen met mijn broer en de besturing frustreert mij enorm. Een paar punten die mij opvielen:Al zal dat allemaal waarschijnlijk wel wennen na een tijdje, op de PC gaat dat naar mijn mening toch veel gemakkelijker.
- Geklooi om alleen al een item te willen bekijken, laat staan te equipen. Dat ' Wiel' om gear slots te selecteren valt bij mij niet in goeie aarde.
- Hetzelfde geld voor skills selecteren.
- Wanneer ik in je inventory of skillscreen zit moet mijn co-op maat op mij wachten. En daarna ik op hem. Continu opgejaagd gevoel en een gevoel dat ik alles niet op mijn gemak kan checken.
- Splitscreen zou goed moeten werken maar het beviel ons niet. Het feit dat je char automatisch meeloopt wanneer je co-op al verder weg is kan fijn zijn.... of totaal niet.
- Gear oppakken gaat random naar beide personen. (flink lullig wanneer je makker steeds de betere items krijgt, die jij ook nog eens voor hem oppakt) Kan dit niet anders ingesteld worden?
- Besturing bevalt prima. Hoewel dat ook wennen was. Echter prefereer ik muis en keyboard. De controller geeft mij niet het gevoel dat ik echt alles kan bedienen, dat doet een keyboard en muis wel.
En de besturing vind ik echt heerlijk. Het loopt soepel en je hebt het zo onder knie. Net Monk geprobeerd en dat bevalt me toch ook goed : )
idd, als je beide een andere class pakt (dus verschil in str, int en dex) hoef je geen gear te traden met elkaar.
pak je beide bv precies dezelfde class, dan kijkt het spel zelf wie het hardste de gear nodig heeft.
Nemesis is btw erg leuk
voordat Nemesis komt (ps4 only) word je gewaarschuwd met geluid. (drong mij gisteren pas door) Na 3x komt ie uit een rift. Nemesis is wel enorm sterk, maar een legendary gegarandeerd als je hem killed
wat wel is als 1 van je teammaten dood gaat tijdens Nemesis dan gaat hij weg, dus zorg ervoor dat niemand dood gaat
pak je beide bv precies dezelfde class, dan kijkt het spel zelf wie het hardste de gear nodig heeft.
Nemesis is btw erg leuk
voordat Nemesis komt (ps4 only) word je gewaarschuwd met geluid. (drong mij gisteren pas door) Na 3x komt ie uit een rift. Nemesis is wel enorm sterk, maar een legendary gegarandeerd als je hem killed
wat wel is als 1 van je teammaten dood gaat tijdens Nemesis dan gaat hij weg, dus zorg ervoor dat niemand dood gaat
[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 26-08-2014 14:36 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Helaas heb ik nog niet heel vrienden en dit nog niet meegemaakt.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:35:
idd, als je beide een andere class pakt (dus verschil in str, int en dex) hoef je geen gear te traden met elkaar.
Nemesis is btw erg leuk
Wat zijn ongeveer de tijden die jullie normaal spelen?
Is er iets bekend of je bij het ladderseizoen nieuwe characterspots erbij krijgt.
Ik heb geen vrije plaatsen meer over.
Cititzen of Ladonia
elke werkdag van 20.30-23.30Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
Helaas heb ik nog niet heel vrienden en dit nog niet meegemaakt.
Wat zijn ongeveer de tijden die jullie normaal spelen?
nothing stops this train
Verwijderd
je hebt 1 free character slot nodig voor een seasonal charactersorcees schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:39:
Is er iets bekend of je bij het ladderseizoen nieuwe characterspots erbij krijgt.
Ik speel meestal rond 20:00 tot 0:00
[ Voor 40% gewijzigd door MetalPool op 26-08-2014 14:45 ]
Verwijderd
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog wel even spelen. Wil alleen nog de Wizard uitproberen en dan gaan we verder met het verhaal.
Wat gebeurd er eigenlijk als ik met een level 5 Barb ga spelen met een level 50 Wizard. Kan ik dan nog wel meekomen?
Wat gebeurd er eigenlijk als ik met een level 5 Barb ga spelen met een level 50 Wizard. Kan ik dan nog wel meekomen?
Kol Nedra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:35:
Aha kijk aan. We hebben beide de Wizard gekozen voor de fun. Ik had al zo'n vermoeden dat het systeem de loot verdeelde, maar ik kon zo niet invissen op welke wijze. Nouja, morgen de patch voor de PC dus laat ik waarschijnlijk de PS4 versie weer even staanVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:30:
[...]
Ik meen dat hij gear voor zijn class krijgt, en jij voor de jouwe. Had ooit een filmpje gezien met een Developer die zei dat ze dat hadden gedaan zodat je niet steeds hoefde te ruilen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
ja hoor prima, je krijgt dan lvl 50 stats.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:46:
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog wel even spelen. Wil alleen nog de Wizard uitproberen en dan gaan we verder met het verhaal.
let wel expert is wel te moeilijk dan voor je, maar hard moet geen enkel probleem zijn.
nothing stops this train
Sommige legendaries zijn alleen te vinden in Seasons als ik het goed begreep. Dat zou wel balen zijn als je niet aan seasons wilt beginnen maar wel één van die legandaries zoekt. Keuzes!Thompson schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:59:
Ik denk dat ik als de patch live is ga farmen voor dit wapen;
YouTube: New Monk Fist Diablo 3 Vengeful Wind (Seasons Patch 2.1)
Ik ga Season sowieso doen, het komt nu ook mooi uit. HC heb ik nog alleen een Demon Hunter, dus de overige opties blijven sowieso over wil ik geen dubbele hebben. Op SoftCore heb ik als keuze nog alleen de Wizard en de Monk. Het is toch mooi dat alles na een season naar de normale stijl hoe het nu is overgaat. Je Season char raak je dus nooit kwijt.Ruigerock schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
Sommige legendaries zijn alleen te vinden in Seasons als ik het goed begreep. Dat zou wel balen zijn als je niet aan seasons wilt beginnen maar wel één van die legandaries zoekt. Keuzes!
Voor degenen die bang zijn dat botters de seasons zullen domineren kan ik je zeggen dat er nu een heftige banwave aan de gang is. Wat een slachtveld lol! Eens kijken wanneer ik error 52 krijg
Verwijderd
source ?Knutselwout schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:51:
Voor degenen die bang zijn dat botters de seasons zullen domineren kan ik je zeggen dat er nu een heftige banwave aan de gang is. Wat een slachtveld lol! Eens kijken wanneer ik error 52 krijg
Nieuwe account kopen.
Botje downloaden & klaar... je kan botters niet stoppen
Ze vinden altijd wel een manier hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 15:03 ]
Misschien leuk om een lijst te maken van ieder zijn of haar PSN naam?
Ik schrijf nu namen op van mensen die hun PSN in hun forum tag hebben staan....
Stuur mij anders allemaal even een DM die op de lijst willen staan.....is wat makkelijker om mensen dan toe te voegen als je eenmaal voor je PS4 zit
Of heeft iemand een beter idee?
Stuur mij anders allemaal even een DM die op de lijst willen staan.....is wat makkelijker om mensen dan toe te voegen als je eenmaal voor je PS4 zit
[ Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 26-08-2014 14:57 ]
Verwijderd
Lijkt me een goed idee, als we die dan in de OP mogen zetten hebben we allemaal veel mattiesGhosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:52:
Stuur mij anders allemaal even een DM die op de lijst willen staan.....is wat makkelijker om mensen dan toe te voegen als je eenmaal voor je PS4 zitOf heeft iemand een beter idee?
Bansection forum meest gebruikte bot; https://www.thebuddyforum.../ban-section-ban-reports/
[ Voor 10% gewijzigd door Knutselwout op 26-08-2014 15:00 ]
je bedoelt deze lijst??Ghosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:52:
Stuur mij anders allemaal even een DM die op de lijst willen staan.....is wat makkelijker om mensen dan toe te voegen als je eenmaal voor je PS4 zitOf heeft iemand een beter idee?
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0
nothing stops this train
Vidra een berichtje gestuurdVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:58:
[...]
Lijkt me een goed idee, als we die dan in de OP mogen zetten hebben we allemaal veel matties
Verwijderd
Wauw, nice. Waar haal je die vandaan? En hoe voeg ik mezelf er aan toe?Kol Nedra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:02:
[...]
je bedoelt deze lijst??
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0
Verwijderd
daar heb je het ook he.Knutselwout schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:00:
[...]
Bansection forum meest gebruikte bot; https://www.thebuddyforum.../ban-section-ban-reports/
"domme botters" maw 24/7 altijd hetzelfde laten draaien en nooit zelf spelen. tjah dan vraag je erom
je kan jezelf toevoegen, hij slaat automatisch opVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:05:
[...]
Wauw, nice. Waar haal je die vandaan? En hoe voeg ik mezelf er aan toe?
je kan hem vinden onder playstation 4 forum
nothing stops this train
Verwijderd
Ik sta erbij. Kunnen we kijken of er vanavond wat gegamed kan wordenKol Nedra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:07:
[...]
je kan jezelf toevoegen, hij slaat automatisch op
je kan hem vinden onder playstation 4 forum
Oh dat is een zeer mooie lijst! Verwacht vanavond een invite mensen
primaGhosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:15:
Oh dat is een zeer mooie lijst! Verwacht vanavond een invite mensen
ik ben vanavond rond 20.30 online. Ik heb nog geen goede headset, ik krijg er 1 binnen volgende week.
http://www.amazon.co.uk/g...=as2&tag=budgetgamingn-21
edit: ik zie dat de prijs nu 11.94 pound is, lucky me ik heb hem gekocht voor 7.56 pound
nothing stops this train
Ik heb nog een samsung headset liggen die ik voor de ps3 gebruikte...als het goed is ondersteunt de PS4 dezelfde headsets als de Ps3.....maar over het algemeen speel ik samen met mijn vriendin dus dan gebruik ik geen headset. Dan nog kan je met anderen spelen lijkt mij
Je hoeft niet per se Seasons te spelen voor die nieuwe legendaries. Na een season komen die items in de gewone pool terecht.Ruigerock schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
Sommige legendaries zijn alleen te vinden in Seasons als ik het goed begreep. Dat zou wel balen zijn als je niet aan seasons wilt beginnen maar wel één van die legandaries zoekt. Keuzes!
nog ps4 gamers die samen diablo willen spelen ben level 51 crusader.
psn erikj
samen gezelliger dan alleen
psn erikj
Psn erikj
Kunnen PC spelers vandaag nog spelen? Of komt de patch vanavond uit in Europa?
Kan nergens een exacte tijd vinden.
Ergens vanavond-morgenochtend
Verwijderd
patch wordt morgennacht tussen 03.00 & 11.00 gepushed.(tussen deze periode gaat de server down ) Dus je speelt pas de nieuwe patch vanaf 11.00 morgenvroegkihon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:54:
Wil van de week best samen spelen als ik de game binnen heb.e2thaj schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:51:
nog ps4 gamers die samen diablo willen spelen ben level 51 crusader.
psn erikj
![]()
![]()
Heb alleen mijn PS3 verkocht en mijn savegame niet opgeslagen dus mag helemaal overnieuw beginnen
Nu dat Patch 2.1 er aan zit te komen (morgen!
) - hierbij nog wat reclame gezien dat er op verschillende vlakken consolidatie plaatsvindt van de clans (in de PC versie):
Vidra schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 730 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder geadverteerde) clans wel aanwezig.
[ #1 - GoT Clan]
GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de Tweakers community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen![]()
\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]
[#2 - Solidarity Gaming]
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aanMaar momenteel wil het niet echt vlotten met het Nederlandse weer
![]()
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 250 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen
Wij hebben momenteel ongeveer 89 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, FireDrunk, 4th (Fourthaarts), Porn* (Pindle), Wooldoor, Samtax (Momo), etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.![]()
Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnenVandaar ook de naam Solidarity
Wat voor hulp?Hoe kan ik mij aanmelden?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3/RoS/Patch 2.1/PTR mechanics;
- Discussies, etc.
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]
[ #3 - ArCINC]
ArcINC - wie zijn wij?
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:
18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.
Wij hebben momenteel ongeveer 40 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
Op welk niveau spelen wij?
T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211
\[/EINDE RECLAMEBLOK #3]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Morgen vanuit mn werk direct naar huis, snel eten en de nieuwe patch spelen op de peecee.
Er liggen véél schatkamers op mij te wachten.
Er liggen véél schatkamers op mij te wachten.
Je kan vanavond nog D3 spelen op de PC. Vannacht, t/m 13h woensdag is er maintenance.kihon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:54:
Inderdaad vanavond de laatste voorbereidingen voor de patchGrin schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:01:
[...]
Je kan vanavond nog D3 spelen op de PC. Vannacht, t/m 13h woensdag is er maintenance.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Thanks for the clarification @ people aboveVidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Inderdaad vanavond de laatste voorbereidingen voor de patchInlezen in alle wijzigingen
, mats verzamelen
, Uberbosses killen
, etc.
Die Ubers doe ik wel NA de patch
ALL HAIL WIZ patchnotes
Ubers gaan dan easy-peasy T6
Wel nog even vanavond graag FB-set pants.
Nog maar 1 hiervan gevonden. Echt al 10-tallen FB gloves/Chest en stomme VYR pants steeds
Om maar niet te praten over BT-set
Gister weer 2x bijna alle set items ervoor gevonden
EDIT > Mijn Battle.net linkje gewijzigd naar mijn FB Wizard
Ze is er helemaal klaar voor
[ Voor 6% gewijzigd door kihon op 26-08-2014 16:22 ]
Mmmm, Ubers...Heb nog materiaal voor 130 infernal machines
Apsie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:15:
Tja, jij welApsie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:15:
En welke class gaan jullie spelen in 2.1?
Denk zelf dat ik mijn wiz maar weer eens ga afstoffen, en daarnaast zo nu en dan de crusader.
DH schijnt OP te zijn, de WIZ/CRUS delen de tweede plaats...
Denk zelf dat ik mijn wiz maar weer eens ga afstoffen, en daarnaast zo nu en dan de crusader.
Ik heb zelf met hulp van van clan mates maar een DH'er in elkaar gezet, de enige class die ik eigenlijk nog nooit echt gespeeld heb en voor Grifts OP doordat sentries niet dood kunnen en wel dmg blijven doen terwijl je zelf een beetje dmg kan ontwijken, of het leuk speelt moet ik nog uitvinden heb tot nu toe alleen wat bounties ermee gedaan aangezien mijn wapen pas leuk wordt in 2.1 met sock: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/38266026Protax schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:
Movies: letterboxd
Ik blijf bij mn Crusader, speelstijl spreekt me gewoon aan. Net omgebouwd naar fire-gear, heb alleen een socket op mn Maximus nodig.Protax schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:
Cool Michael, op HC? Of softcore?desjaak909 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:46:
[...]
Ik heb zelf met hulp van van clan mates maar een DH'er in elkaar gezet, de enige class die ik eigenlijk nog nooit echt gespeeld heb en voor Grifts OP doordat sentries niet dood kunnen en wel dmg blijven doen terwijl je zelf een beetje dmg kan ontwijken, of het leuk speelt moet ik nog uitvinden heb tot nu toe alleen wat bounties ermee gedaan aangezien mijn wapen pas leuk wordt in 2.1 met sock: http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/38266026
Edit: Zie het al
was te verwachten tochProtax schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:48:
[...]
Cool Michael, op HC? Of softcore?
Edit: Zie het al
Ja dat wel, wordt weer weinig samenspelen
Het spelen op mijn WD was even een uitstapje ... eerst maar eens terug en de Wizard gaan proberenProtax schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:38:
Kwam gisteren mijn eigen Nemesis tegen in een co-op 
Hadden hem bijna verslagen tot plots de host het loodje legde en de Nemesis ook meteen verdwenen was....
Jammer, had graag de Legendary gift in mijn mailbox gehad
Hadden hem bijna verslagen tot plots de host het loodje legde en de Nemesis ook meteen verdwenen was....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tja... nieuwe ronde, nieuwe kansenjustifire schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:05:
Kwam gisteren mijn eigen Nemesis tegen in een co-op
hey beste tweakers,
Ik zoek wat friends(PS4) om samen hardcore te farmen (bountys en rifts)
heb monenteel alleen een level 70(50) crusader
zit wel te denken om nieuwe alt bij te levelen.
Mijn PSN : vyron1988
Groetjes
Groetjes
Vul ook even de PSN lijst aan: https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0Dennie1988 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:30:
hey beste tweakers,
Groetjes
Open je een bounty kist
komt er een leg ring uit
denk je YES. . . .
Is het een oculus crap ring
komt er een leg ring uit
denk je YES. . . .
Is het een oculus crap ring
Pfff begint steeds meer te trekken om hem ook aan te schaffen ben voor mijzelf aan het denken waar ik het mee kan vergelijkemm qua gameplay maar kom op niets uit haha
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Op verzoek van Ghosty - heb ik ook de topic start aangepast met de lijst naar de PSN ID'sVidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:35:
[...]
Vul ook even de PSN lijst aan: https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0
Wil je het spelen op de PC of op de console? Wellicht even een uurtje spelen bij een van de GoT-ers op te zorgen dat je helemaal 'hooked' raaktTgR_KILLER schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:50:
Pfff begint steeds meer te trekken om hem ook aan te schaffen ben voor mijzelf aan het denken waar ik het mee kan vergelijkemm qua gameplay maar kom op niets uit haha
@gameplay: Diablo 1 & 2
Allemaal 'spin-offs' van de succesvolle Diablo series, maar niet altijd even succesvol
[ Voor 26% gewijzigd door Vidra op 26-08-2014 18:33 ]
De meeste weten dit misschien al, maar op diablofans staan alle veranderingen die patch 2.1 met zich mee brengt. Ik ben benieuwd!
De meeste weten dit misschien al, maar op diablofans staan alle veranderingen die patch 2.1 met zich mee brengt. Ik ben benieuwd!
Inderdaad, ik was weer eens niet aan het oplettenNeelon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:49:
[...]
http://www.diablofans.com/ bedoel je denk ik.
[ Voor 61% gewijzigd door infidel011 op 26-08-2014 18:54 ]
http://www.diablofans.com/ bedoel je denk ik.infidel011 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:42:
De meeste weten dit misschien al, maar op diabloprogress staan alle veranderingen die patch 2.1 met zich mee brengt. Ik ben benieuwd!
Verwijderd
Wizard bevalt goed. Leuke attacks en ook aardig sterk. Vind die sparks echt vet maar wil liever ranged spelen.
Wat doen jullie met items die jullie niet meer nodig hebben? Verkopen of salvage?
Wat doen jullie met items die jullie niet meer nodig hebben? Verkopen of salvage?
Ps4 :-) vrouwlief wil graag final fantasy maar net gameplay gekeken maar het lijkt net een slechte port van de pc.. wat een menu's en schermen.. dangVidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:51:
[...]
Wil je het spelen op de PC of op de console? Wellicht even een uurtje spelen bij een van de GoT-ers op te zorgen dat je helemaal 'hooked' raakt![]()
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Salvage tot een bepaalde hoeveelheid voorraad (indien wit, blauw, geel) en dan zo min mogelijk oppakken om snelheid te winnen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:04:
Wizard bevalt goed. Leuke attacks en ook aardig sterk. Vind die sparks echt vet maar wil liever ranged spelen.
Indien legendary/set wat crap is of niemand wil hebben, salvage.
Alle witte, blauwe en gele zooi die ik na de hoeveelheid voorraad van Kadala krijg duw ik zo snel mogelijk bij een vendor door de strot, en dat zal binnenkort bij sommige gems ook al gaan gebeuren (2 stacks is genoeg per kleur lijkt me).
Ik heb op de pc een level 70!monk (paragon 28) nu heb ik net een ps4 gehaald en hoor veel mensen dat de console veel leuker speelt.mis het de moeite waard om het spel nog een keer te kopen en dan op de ps4 weer te beginnen? Patch 2.1 komt ook op de console toch?
Voor zover ik begrepen heb komt patch 2.1 ook op consoles, maar niet tegelijkertijd met de pc versie.jaydenjarno schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:25:
Ik heb op de pc een level 70!monk (paragon 28) nu heb ik net een ps4 gehaald en hoor veel mensen dat de console veel leuker speelt.mis het de moeite waard om het spel nog een keer te kopen en dan op de ps4 weer te beginnen? Patch 2.1 komt ook op de console toch?
GoodIdeaGaming is 2.1 live aan het streamen op Twitch. Toffe gast altijd en heeft geen blad voor de mond.
http://www.twitch.tv/goodideagaming
http://www.twitch.tv/goodideagaming
Kan iemand mij in lekentaal vertellen wat die paragon levels nu precies inhouden? Ik heb het nog niet helemaal helder.
Ik heb afgelopen weekend mijn Monk op level 70 gekregen en ben nu paragon level 9 ofzo. Maar wat houdt dit precies in en hoe verhoudt dit level zich tot een nieuw character dat ik wellicht ga maken en heeft dat veel invloed erop?
Ik heb afgelopen weekend mijn Monk op level 70 gekregen en ben nu paragon level 9 ofzo. Maar wat houdt dit precies in en hoe verhoudt dit level zich tot een nieuw character dat ik wellicht ga maken en heeft dat veel invloed erop?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Paragon geld voor elke character.
Je krijgt per level een attribuut die je kan spenderen om je characters sterker te maken, dit komt bovenop je skills etc.
Je krijgt per level een attribuut die je kan spenderen om je characters sterker te maken, dit komt bovenop je skills etc.
Damn, mijn build is nu al ziekelijk sterk erdoor, en heb nog niks er aan enchant. Dus loop zonder weapon socket al door T6 heen
Als ik ramalandis gift heb socket erin knallen en VIT voor 10% dmg doen. Zonder Voodoo hit ik dan al rond de 15~17m per crit van fetish (63.5% chc) en dan Voodoo nog is 30% erbij, dus rond de 20~22m dan
of de base dmg verhogen en de vit houden, zal niet heel veel dmg schelenEdwin__ schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:36:
[...]
Damn, mijn build is nu al ziekelijk sterk erdoor, en heb nog niks er aan enchant. Dus loop zonder weapon socket al door T6 heen![]()
Als ik ramalandis gift heb socket erin knallen en VIT voor 10% dmg doen. Zonder Voodoo hit ik dan al rond de 15~17m per crit van fetish (63.5% chc) en dan Voodoo nog is 30% erbij, dus rond de 20~22m dan
Nieuwe community buff, 100% gold find en goblins komen in paren! Halls of Agony lvl 2 == gegarandeerde gob, dus nu een paartje gobs gegarandeerd.
Dus geen firebird set bonus .... tot hotfixDuring the final steps of deployment of Patch 2.1.0, an issue came up with the reworked Wizard set Firebird's Finery. In the patch, we updated the set bonus to be much more powerful than before; however, due to a bug, the set is not functioning correctly.
Rather than hold up the patch until this bug is fixed and verified internally, we have opted to release the patch with the 6-piece set bonus disabled. We are preparing a hotfix for the set and will apply it as soon as possible. Our best estimate is sometime tomorrow at the latest, but our team is working hard to have the hotfix applied as early as later today.
Thanks for your patience! We're as eager as you are to burn things with fire.
Net een re-log gedaan, maar zie geen update in het buff ikoontje, is nog steeds 50% bij me. Zal wel vanaf 2.1 live zijn dan.Grin schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:57:
Nieuwe community buff, 100% gold find en goblins komen in paren! Halls of Agony lvl 2 == gegarandeerde gob, dus nu een paartje gobs gegarandeerd.
Nu alleen @ USA ServerNeelon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:01:
[...]
Net een re-log gedaan, maar zie geen update in het buff ikoontje, is nog steeds 50% bij me. Zal wel vanaf 2.1 live zijn dan.
Is een 2.1 buff idd.Neelon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:01:
[...]
Net een re-log gedaan, maar zie geen update in het buff ikoontje, is nog steeds 50% bij me. Zal wel vanaf 2.1 live zijn dan.
Is er iemand die van de pc versie naar een console is gegaan? Heb al een level 70 op de pc maar op de console (ps4) schijnt het heel anders te spelen en nog leuker te zijn, is het dus de moeite waard om weer het spel te kopen?
Ligt eraan wat je prettig vindt. Als je liever lekker onderuit op de bank met een controller wil spelen, dan kies je de console versie.jaydenjarno schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:11:
Is er iemand die van de pc versie naar een console is gegaan? Heb al een level 70 op de pc maar op de console (ps4) schijnt het heel anders te spelen en nog leuker te zijn, is het dus de moeite waard om weer het spel te kopen?
Ik ben nu ook al een paar dagen bezig met de PS4 versie en ik ben ook helemaal om. Mij crusader is nu 70 (65ish). Het speelt imo veel lekkerder dan op de pc. Lekker laid back op de bank, maar wel heel snel en actief met de controller. Alleen die menu's.. daar blijft de muis toch wel handiger voor.
Al meerdere keren begin van de avond begonnen tot diep in de nacht
Mijn psn (VoxxelOnline) staat nu ook in dat bestand. Het lijkt me wel leuk om met anderen samen te spelen!
Al meerdere keren begin van de avond begonnen tot diep in de nacht
En: Zeker in een groep zullen je teamleden je dankbaar zijnEdwin__ schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:36:
[...]
Damn, mijn build is nu al ziekelijk sterk erdoor, en heb nog niks er aan enchant. Dus loop zonder weapon socket al door T6 heen![]()
Is er een ps4 bestand met namen van spelers? Waar kan ik die van mij bij zetten?
Ik heb D3 en RoS voor de PS3 gekocht, ook om samen met mijn vriendin op de bank te kunnen spelen.jaydenjarno schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:11:
Omdat ik geen clan, communities of vele vrienden heb op de PS3, heb ik veel meer plezier in het zelf spelen. Ik vind het meer bijzonder om een plvl omhoog te gaan of om een item te vinden.
Echter is het soms ook wel vervelend en kan ik, ook door gebrek aan spelers, niet zo lang spelen als op de PC versie...
PSN: Redrafted
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]