Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Thompson schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:41:
Die bracers waarmee shrines 10 minuten duren.
Werkt het om die aan te doen, shrine te pakken en weer terug te wisselen naar je normale bracers?
Dan denk ik dat ik daar ook maar eens voor ga farmen.

Ben overigens al 3 dagen aan het proberen om Dane Bright te vinden maar nog geen geluk :( Ik wil meer crafting plans...
Hoe krijg je meer crafting plans dan? Aangezien ik al 2 maanden niets meer heb gezien vroeg ik me af of er nog wel crafting plans waren... De npc die jij noemt heb ik nog nooit gezien of niet op gelet.
Verkoopt hij ook set plans of alleen legendaries?

Ik probeer al een hele tijd die Akkhan en een set voor mijn WD te vinden maar buiten wat random drops heb ik al in tijden niets meer gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

Thompson schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:41:
Die bracers waarmee shrines 10 minuten duren.
Werkt het om die aan te doen, shrine te pakken en weer terug te wisselen naar je normale bracers?
Dan denk ik dat ik daar ook maar eens voor ga farmen.

Ben overigens al 3 dagen aan het proberen om Dane Bright te vinden maar nog geen geluk :( Ik wil meer crafting plans...
Dat zijn gloves en geen bracers trouwens.

En nee, je moet die gloves aanhouden. Ik heb er peroonlijk nooit de moeite voor gedaan vanwege class specific gloves.

Er is maar 1 bracer die iets met shrines doet, en dat zijn Nemesis Bracers, en die heb ik altijd bij me in de inventory als ze niet de beste bracers zijn die ik heb.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

WD vraag: Ik ben voor het eerst een beetje serieus met mijn HC WD aan het spelen en ik lees overal dat de Raining Toads heel snel fetishes kan laten spammen. Op T1 gaat alles al bijna instant dood door mijn piranhado, hond en de acid cloud. Met geluk kan ik nog wat kikkers strooien :) nu heb ik idd vaak weinig fetishes om mij heen. Moet ik een hogere torment gaan spelen voor ik het merk? Hoe meer fetishes des te gezelliger.

Mijn 1e zunimassi item is net binnen, nog 3 te gaan voor onsterfelijke fetishes. Volgens het forum werkt dit niet voor fetish pshychopants?

Diablo 3 - Battle.net

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

mfreriks schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:56:
[...]

Ik zal vanavond ook wel eens even kijken! Heb misschien nog wel een maatje die er ook in wil!
Oki super cool :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Ruigerock schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:09:
Mijn 1e zunimassi item is net binnen, nog 3 te gaan voor onsterfelijke fetishes. Volgens het forum werkt dit niet voor fetish pshychopants?
Dit werkt inderdaad alleen maar voor de active skill.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Evengeduld schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Dit werkt inderdaad alleen maar voor de active skill.
Staat ook op de set, Fetish Army lasts untill they die

Movies: letterboxd

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Voor de mensen op de PS4 :)

Bacotje30 is mn PSN.
Altijd leuk om samen te spelen of om cadeautjes te sturen :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Staat ook op de set, Fetish Army lasts untill they die
dOhhh.. daar las ik iets te graag overheen :)

ps.. met de WD kon ik makkelijk binnen 4 uur door alle 5 acts heen knallen + elites pakken op T1 HC
Meerdere nieuwe achievements zijn behaald omdat de dierentuin gehakt maakt van alle bosses
Alleen de Urzuel achievement wil nog niet mee werken, ik word schijnbaar toch geraakt door "debris"

Diablo 3 - Battle.net

• Xanthian
  • Laatst online: 30-10 13:54
Waarom zijn er 3 sets voor de Monk en maar één voor de Crusader?
Ik probeer mijn Inna's zet te farmen, maar ik krijg steeds maar 1 stuk van elke set. Dit schiet niet op....

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Xanthian schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:50:
Waarom zijn er 3 sets voor de Monk en maar één voor de Crusader?
Ik probeer mijn Inna's zet te farmen, maar ik krijg steeds maar 1 stuk van elke set. Dit schiet niet op....
Er komt een 2e Crusader class set met de 2.1 patch, Roland's Legacy.

En ik snap wat je bedoelt met dat farmen schiet niet op. Het komt gewoon neer op puur door-buffelen en hopen op geluk bij Kadala.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

PS4 vraag;

Op de PS4 is er geen AH. Of ik moet blind zijn? Is die er nog wel op de PC versie (laatste keer dat ik speelde zal een jaar geleden zijn)?
En; indien de AH er niet is; klopt het dan dat je voornaamste bron van items gewoon loot is? Heb nu aantal Oranje/bruine items dus het lijkt er op dat die veel vaker droppen als op de PC versie toen ik die speelde.

Overigens ook gelijk die moeilijkheidsgraad van normal naar hard gezet, en zelfs hard vind ik op het moment nog vrij makkelijk. Als ik dood ga is het aantoonbaar mijn eigen domme fout.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Scrummie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:06:
PS4 vraag;

Op de PS4 is er geen AH. Of ik moet blind zijn? Is die er nog wel op de PC versie (laatste keer dat ik speelde zal een jaar geleden zijn)?
En; indien de AH er niet is; klopt het dan dat je voornaamste bron van items gewoon loot is? Heb nu aantal Oranje/bruine items dus het lijkt er op dat die veel vaker droppen als op de PC versie toen ik die speelde.

Overigens ook gelijk die moeilijkheidsgraad van normal naar hard gezet, en zelfs hard vind ik op het moment nog vrij makkelijk. Als ik dood ga is het aantoonbaar mijn eigen domme fout.
Er is geen AH meer op de PC, die hebben ze de "stage exit left" buff gegeven. 8)

Loot is aangepast naar het zogenaamde loot 2.0 systeem, er valt voornamelijk spul voor je eigen class, en ook droppen er vaker legendaries in vergelijking met pre-RoS.

Inkomsten-bronnen zijn nu gold drops, loot drops als je ze opraapt en verkoopt, en quest rewards.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Er is inderdaad geen AH meer :) Dus ja.....je zal echt moeten spelen en spelen voor de items.
Je kan iig niet meer items kopen voor coins buiten de merchants om.

[ Voor 7% gewijzigd door MetalPool op 25-08-2014 12:12 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Scrummie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:06:
PS4 vraag;

Er is inderdaad veel veranderd sinds jouw laatste keer, geen AH meer maar Loot 2.0
Alles wat dropt is hetgene wat je krijgt, tot je rifts gaat spelen en Kadala ontmoet, dan kan je bij haar random gear kopen mbv Blood Shards

Diablo 3 - Battle.net

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Neelon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Er is geen AH meer op de PC, die hebben ze de "stage exit left" buff gegeven. 8)

Loot is aangepast naar het zogenaamde loot 2.0 systeem, er valt voornamelijk spul voor je eigen class, en ook droppen er vaker legendaries in vergelijking met pre-RoS.

Inkomsten-bronnen zijn nu gold drops, loot drops als je ze opraapt en verkoopt, en quest rewards.
Ah thanks :). Kijk, dat verklaard veel en is een meesterzet tot nu toe. Aantal legendaries al gehad die inderdaad ook echt voor 'mij' waren. Veel meer voldoening daardoor en ook weer echt blij met de drops. En ook een dom gecraft item had gewoon waarde voor mij (dat lag denk ik meer aan het feit dat ik met lvl 9 boots liep en die gecrafte lvl 29 waren ;P).

Maar dank voor je uitleg! Zonde dat ik moet werken vandaag, ben helemaal verslaafd :)

@Ghosty en Ruigerock; ook bedankt!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

O man, die ketting tussen je Maximus-demon en jezelf is een partij BAAS. En dan krijgt die nog niet eens de +fire % buff mee van mijn gear (als ik me niet vergis).

Kan haast niet wachten tot 2.1 zodat ik een socket op dat wapen kan draaien.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:12

kihon

Uplay > palitojr

Neelon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:42:
O man, die ketting tussen je Maximus-demon en jezelf is een partij BAAS. En dan krijgt die nog niet eens de +fire % buff mee van mijn gear (als ik me niet vergis).

Kan haast niet wachten tot 2.1 zodat ik een socket op dat wapen kan draaien.
Je bedoelt met die Rama gift dinges toch?
Zonde namelijk als je er nu 1 op probeert te krijgen :P

BTW, iemand enig idee hoe vaak zo'n RAMA-Gift dropped? (heb iets gelezen van evenvaak als die leg potions ofzo) :X
Als dit zo is mag ik wel heel goed nadenken op welk wapen ik het ga gebruiken (als ik er 1 kan vinden ) :)

Kan b.v. ook een Maximus gebruiken (op mijn wiz, lijkt me leuk) of Funrace/Rimeheart/Smoldering Core/Nwe Grand Vizier....ahhh choices choices :+

En ja, ik ga ws 2 hander gebruiken op mijn WIZ 8)
onconventionele builds FTW :P

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:29

justifire

Shut up and squat !!

GamezMaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:26:
Vraagje, tijd geleden D3 op de PC gehad, maar uiteraard snel gestopt omdat de fun er niet echt was.

Nu toch weer op de PS4 gehaald omdat de fun-factor door alle patches en het missen van de AH weer terug lijkt te zijn ;)

Nu zit ik op normal alles uit te spelen, maar het lijkt wel super makkelijk..
Moet je lvl 60 zijn om te switchen naar bijvoorbeeld hard?

Ik heb een lvl 30 monk, ben nog nooit doodgegaan, en zit net in Act 3.
Eerste keer dat ik Diablo speel in mijn leven.
Ben met mijn Crusader vanaf level 15 naar hard geswitched en vanaf level 35 naar expert.
Uitgespeeld op level 58, daarna verder gespeeld op Torment 1
Moet zeggen flink pittig zolang je nog geen lvl 70 bent, vanaf 70 is er een redelijke balans (voor mij althans)
Speel geen hardcore btw, dan zou het op deze settings snel over zijn geweest met mijn character :P
Hopelijk heb je er wat aan :)
infidel011 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Te verwaarlozen. Heb er een aantal maanden mee rond gelopen maar nog nooit iets gevonden. En vond het destijds zwaar irritant dat die goblin white items op pakte terwijl ik die nodig had voor het craften :(
Thanks, ring voorlopig maar in de kist gegooid.

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 25-08-2014 14:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

kihon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Je bedoelt met die Rama gift dinges toch?
Zonde namelijk als je er nu 1 op probeert te krijgen :P

BTW, iemand enig idee hoe vaak zo'n RAMA-Gift dropped? (heb iets gelezen van evenvaak als die leg potions ofzo) :X
Als dit zo is mag ik wel heel goed nadenken op welk wapen ik het ga gebruiken (als ik er 1 kan vinden ) :)

Kan b.v. ook een Maximus gebruiken (op mijn wiz, lijkt me leuk) of Funrace/Rimeheart/Smoldering Core/Nwe Grand Vizier....ahhh choices choices :+

En ja, ik ga ws 2 hander gebruiken op mijn WIZ 8)
onconventionele builds FTW :P
Na die Ramala Gift is er eigenlijk maar 1 ding waard om ter rerollen op mn Maximus, de "+monster experience" secondary naar life on kill. De andere stats zijn namelijk allemaal nagenoeg max.

En ja, ik weet dat die nu nog niet droppen. :)

Verwijderd

ben ook weer van plan beetje diablo op pc te gaan spelen. zit op het moment wel zonder clan en alleen spelen is erg zaai. weet niet of er nog mensen zijn die eventueel een clan hebben of die samen een keer wat willen farmen ? mijn battletag is : Daradius#2934

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het zou leuk zijn als Blizzard even een seintje geeft over de datum waarop we 2.1 kunnen verwachten :P.
Heel veel mensen zeggen deze week al, maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Ik kan niet wachten om wat tijd door te brengen in de Greater Rifts :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Jerry schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:37:
Het zou leuk zijn als Blizzard even een seintje geeft over de datum waarop we 2.1 kunnen verwachten :P.
Heel veel mensen zeggen deze week al, maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Ik kan niet wachten om wat tijd door te brengen in de Greater Rifts :).
Ach ja, in ieder geval deze maand week heb ik begrepen. Lees het onderstaande artikeltje maar eens. In het interview wordt naar een release date gevraagd en dan zeggen ze:

Much to the frustration of everyone who turned up to watch the stream, the closest date they can give is still by ”the end of the month”.

http://diablo.incgamers.c...-3-patch-2-1-release-date

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 12:54
"End of the month" is niet "end of this month" :)

Verwijderd

Ik ben net begonnen met Diablo 3 en wil natuurlijke leuke Items vinden voor mijn Crusader, maakt het dan nog wat uit of ik Public of Private de game speel wat items betreft?

• FloydRaalte
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ioramus schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:03:
"End of the month" is niet "end of this month" :)
It's all in the eye of the beerholder!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:04:
Ik ben net begonnen met Diablo 3 en wil natuurlijke leuke Items vinden voor mijn Crusader, maakt het dan nog wat uit of ik Public of Private de game speel wat items betreft?
Nee, maakt niet uit. Het verschil is dat in een public game, in principe iedereen kan joinen, en bij een private game alleen mensen van je friends-list (geloof ik).

Ik speel zelf altijd op private, geen zin om wild-vreemden binnen te zien komen en mogelijk ge-emmer te krijgen over wat dan ook.

Verwijderd

Neelon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Nee, maakt niet uit. Het verschil is dat in een public game, in principe iedereen kan joinen, en bij een private game alleen mensen van je friends-list (geloof ik).

Ik speel zelf altijd op private, geen zin om wild-vreemden binnen te zien komen en mogelijk ge-emmer te krijgen over wat dan ook.
Bedankt, ik ga dus maar gewoon Private spelen. Net ook al een stukje gepeeld en ben blij nu een game te spelen die aardig goed loopt en er ook nog eens mooi uit ziet. :)

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 15:16
Hoe werken die cadeautjes eigenlijk op de ps4 versie?

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:30:
Hoe werken die cadeautjes eigenlijk op de ps4 versie?
je vind soms een cadeautje voor een random iemand uit je friend list, en die kan je dan naar hem toe sturen

• Malt007
Kan me niet herinneren er ooit 1 opgepakt te hebben, maatje met wie ik speel ook niet. Toch hebben we beide 3 cadeautjes gekregen :-)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:08:
ben ook weer van plan beetje diablo op pc te gaan spelen. zit op het moment wel zonder clan en alleen spelen is erg zaai. weet niet of er nog mensen zijn die eventueel een clan hebben of die samen een keer wat willen farmen ? mijn battletag is : Daradius#2934
heb je geadd :)

• Jerry

Jerry

Who?

Moderator op Diablofans.com heeft een plaatje gepost dat hij de patch op de Blizzard servers heeft gevonden (en bezig is met data-minen) dus dat betekent dat de patch heel waarschijnlijk morgen uitkomt voor US en woensdag (denk ik) voor ons :).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 25-08-2014 18:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Mensen die mij willen adden :)
Leeghoofd24 , ik speel nu PS3 en PC.

HANDTEKENING!!!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Jerry schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:40:
Moderator op Diablofans.com heeft een plaatje gepost dat hij de patch op de Blizzard servers heeft gevonden (en bezig is met data-minen) dus dat betekent dat de patch heel waarschijnlijk morgen uitkomt voor US en woensdag (denk ik) voor ons :).
Daar gok ik iig wel op. De 50% GF buff duurt maar een paar dagen, en ik had ergens iets gezien van maintainance tot 13:00 aankomende woensdag.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Eindelijk SMK gevonden.

750INT, 650VIT, CHD32% :D

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou ik geloof niet dat die 'Dane Bright' bestaat.... hele dag lopen zoeken naar die npc... niets kunnen vinden... zelfs later nog 4 zones afgezocht voor die takke npc..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Edwin__ schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:18:
Eindelijk SMK gevonden.

750INT, 650VIT, CHD32% :D
Welkom bij de SMK club! GZ _/-\o_ :) :+

Apsie's profiel

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:07

Grin

Ride si sapis.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S9OCvQc.png

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

prutser001 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:24:
Nou ik geloof niet dat die 'Dane Bright' bestaat.... hele dag lopen zoeken naar die npc... niets kunnen vinden... zelfs later nog 4 zones afgezocht voor die takke npc..
Hij bestaat wel, ben hem zelf nooit tegen gekomen maar heb er ook nooit naar gezocht. Meer info.
O HELL YE. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 25-08-2014 22:10 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Heb ik ieder geval nog een hele dag om bounties te farmen voor Rift Keys :P.
Gisteren iets te enthousiast een stuk of 200 gebruikt :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, bijna 500 bloodshards op voorraad nu, en veel te veel rift keys. Kan ik na patch 2.1 mooi 100 belts gambelen voor hopelijk een Vigilante Belt met minimaal 6% CDR, dan haal ik de fulltime Akhan uptime.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ArcINC - wie zijn wij?

ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:

18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.

Wij hebben momenteel ongeveer 47 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

Op welk niveau spelen wij?

T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211

Verwijderd

greater rifts, zitten die alleen in de seasons? :o

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:16:
greater rifts, zitten die alleen in de seasons? :o
Nee :)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Eindelijk patch 2.1 morgen :). En vrijdag begint 'Season 1'.

Na een uitstapje naar HS en 'The Incredible Adventures of Van Helsing' <--- Leuke ARPG en hij kost nog geen euro ;) via Humble Bundle . Weer terug naar Diablo 3 vanaf vrijdag. Nu nog kiezen SC of HC en welke class... keuzes.....Ik neig naar HC met een WD.

Gaat iedereen Seasons doen of juist niet en HC of SC. Ik ben wel benieuwd welke 'bekende' GoT spellers wat gaan doen. Ik heb het forum al een tijdje niet gevolgd.

[ Voor 8% gewijzigd door Anno op 26-08-2014 08:55 ]

Verwijderd

zal de patch notes even lezen vandaag :D
Blizzard is begonnen met een BAN-spree, voornamelijk om botters aan te pakken. Dus be aware ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:27

Thompson

Beeromaniac

Vidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:00:
Blizzard is begonnen met een BAN-spree, voornamelijk om botters aan te pakken. Dus be aware ;)
Zijn er serieus mensen die bots gebruiken nog?
Dacht dat dat alleen gedaan werd toen de RMAH er was om geld te verdienen.

Deze week helaas weinig tijd om te spelen. Moet ook nodig de volledige patch notes eens gaan lezen zodat ik iig weet wat er allemaal gaat veranderen.

Beeromaniac

Thompson schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:04:
[...]

Zijn er serieus mensen die bots gebruiken nog?
Dacht dat dat alleen gedaan werd toen de RMAH er was om geld te verdienen.

Deze week helaas weinig tijd om te spelen. Moet ook nodig de volledige patch notes eens gaan lezen zodat ik iig weet wat er allemaal gaat veranderen.
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die aan het botten zijn om XP en dus paragon levels te vergaren!

@DiabloFans.com kan je een volledige overview zien van de aangekondigde wijzigingen, de nieuwe items, etc.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Nou, de Skeleton King verslagen, en ik heb deel 1 van 3 van dat zwaard gevonden. Ik moet nu aan de zoektocht naar deel 2 beginnen.

Ik snap nog niet veel van die upgrades. Ja, ik weet dat je ze per onderdeel met elkaar kunt vergelijken en ze toe te passen maar wat ik bv niet weet is hoe ik er achter kom welke upgrades het beste met elkaar samenwerken.

Daarnaast weet ik ook nog niet waar ik life lotions kan vinden. Ik heb er geen meer en merchants hebben ze tot nu toe niet blijkbaar? Daarnaast heb ik de mogelijkheid om wapens te laten maken maar ook daar weet ik niet hoe ik erachter kom wat goed met elkaar werkt.

Buiten dat, erg toffe game :)

Och ja, je moet toch wat he.

• Evengeduld
Ok aangezien dat de patch morgen uitkomt toch eens goed beginnen nadenken over de gems. Ik kan op mijn crusader jammer genoeg maar 1 gem gebruiken. Tenzij de RNG goden mij vanavond nog een beetje helpen.

Ben nog aan het twijfelen aan Pain Enhancer of Wreath of Lightning geen idee welke mij het meest dps kan opleveren. lijst met gems

Eventuele andere tips zijn zeker welkom :-)

• Evengeduld
Just_A_User schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:15:

Daarnaast weet ik ook nog niet waar ik life lotions kan vinden. Ik heb er geen meer en merchants hebben ze tot nu toe niet blijkbaar? Daarnaast heb ik de mogelijkheid om wapens te laten maken maar ook daar weet ik niet hoe ik erachter kom wat goed met elkaar werkt.
Bijna alle merchants verkopen potions. Deze zijn te vinden in de 3de? tab van de merchant pagina. :-)

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Anno schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:51:
Eindelijk patch 2.1 morgen :). En vrijdag begint 'Season 1'.

Na een uitstapje naar HS en 'The Incredible Adventures of Van Helsing' <--- Leuke ARPG en hij kost nog geen euro ;) via Humble Bundle . Weer terug naar Diablo 3 vanaf vrijdag. Nu nog kiezen SC of HC en welke class... keuzes.....Ik neig naar HC met een WD.

Gaat iedereen Seasons doen of juist niet en HC of SC. Ik ben wel benieuwd welke 'bekende' GoT spellers wat gaan doen. Ik heb het forum al een tijdje niet gevolgd.
HC-ladder met crusader, dan DH, dan Sos, daarna Monk, en dan barb & als laatste WD :)

als ze allemaal op 70 staan verder met de crus tot ie end-game is, dan de DH uitbouwen, daarna sos etc :P

crus speelt toch wel het safest en past het beste bij mijn speelstijl (FotF-3beams met FoH als 2ndary)

kan niet wachten tot het vrijdag is :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Oh crap, ik dacht gisteren heel blij dat 'dinsdag' betekende dat wij de patch ook vandaag al krijgen. Ik was vergeten dat Europa voor Blizzard een soort van Ebola-ridden derdewereldland is waarbij het niet uitmaakt dat je een patch waar mensen al weken op wachten om half drie 's nachts ofzo online gooit. Damn you, Blizzard, damn you!
Evengeduld schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:17:
Ok aangezien dat de patch morgen uitkomt toch eens goed beginnen nadenken over de gems. Ik kan op mijn crusader jammer genoeg maar 1 gem gebruiken. Tenzij de RNG goden mij vanavond nog een beetje helpen.

Eventuele andere tips zijn zeker welkom :-)
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen vanaf dag 1, max 3 legendary gems (2x ringen, 1x amulet) kan gaan gebruiken. Daarnaast zijn de primary rolls/affixes van de ringen aangepast zodat je vaker kans hebt op een socket doordat er op veel ringen nu 5 primary stats kunnen rollen.

Ook krijgen LoH (Life on Hit) en Life Regeneration een boost; voor bestaande items ook worden de getallen verdrievoudigd. >:)

• Xanthian
Vidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Ook krijgen LoH (Life on Hit) en Life Regeneration een boost; voor bestaande items ook worden de getallen verdrievoudigd. >:)
Je vergeet er wel bij te zeggen dat de health globes dik generfed gaan worden. Geen probleem voor mij want ik hou wel van Life on Hit en life regen. Tijd om mijn Templar weer leven in te roepen.

• Evengeduld
Vidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Het is ook niet de bedoeling dat iedereen vanaf dag 1, max 3 legendary gems (2x ringen, 1x amulet) kan gaan gebruiken. Daarnaast zijn de primary rolls/affixes van de ringen aangepast zodat je vaker kans hebt op een socket doordat er op veel ringen nu 5 primary stats kunnen rollen.
Ook weer waar...
Laat die nieuwe ringen dan maar vlug droppen. wachten op een Main stat, CDR, CC, CHD, Socket ring gaat waarschijnlijk heel lang duren :P

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
ouch, crusader 2h+shield -20% dmg

• Evengeduld
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:00:
Ja maar alle 2h weapons krijgen 26-30% damage increase dus een minimum van 6% increase op de weapon damage ;)

"-Passive Skills
-Heavenly Strength
-Now reduces damage dealt when using 2h weapons by 20%.
Keep in mind that 2h weapon damage as a whole is boosted by 26-30%, resulting in a slight damage increase overall."

[ Voor 29% gewijzigd door Evengeduld op 26-08-2014 10:04 ]

• Xanthian
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:00:
2-handers krijgen dan wel weer een boost van 20-30%.
Voor mijn Monk wel mooi want dan kan ik die Diabo's eens gebruiken.
Ik heb er één met 48% CD reduction op 7-sided strike.

• mfneed
ah, kijk. die had ik dan weer gemist:D klinkt dan wel weer goed:D

worden ook je huidige wapens voorzien van een upgrade of alleen de nieuwe drops? gister net de 2h flail met heavens fury gedropped met vrij goede stats.

• Xanthian
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:10:

worden ook je huidige wapens voorzien van een upgrade of alleen de nieuwe drops? gister net de 2h flail met heavens fury gedropped met vrij goede stats.
Ja, bestaande weapons worden inderdaad meegenomen zoals ik het begrepen heb.
Ook de life on hit enzo wordt geupgrade.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
Eindelijk is patch 2.1 er :D De komende dagen maar is terugkeren naar D3 en kijken of het nog entertainend wordt. De grootste vraag wordt voor mij welke class er het leukste wordt om te runnen.

IS WD nog steeds een OP class of hebben ze de boel wat afgezwakt?
Monk was mijn enige class voor de patch maar de leukste build (EP build) is volledig kapot generfed.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Dat werd tijd :-)
Ben eens benieuwd wat voor effect de changes gaan hebben op mijn lightening monk.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Xanthian schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

2-handers krijgen dan wel weer een boost van 20-30%.
Voor mijn Monk wel mooi want dan kan ik die Diabo's eens gebruiken.
Ik heb er één met 48% CD reduction op 7-sided strike.
Damn die zou nice zijn voor tempestrush build etc.

PSN: Alvanosa

• Malt007
Komt 2.1 ook voor de ps4 en wanneer? Hier op kantoor zijn de meeste sites waar iets over gamexs gezegd wordt geblokt dus kan niks vinden :-)

Nog een vraagje over de ps4 versie. Sinds de release met mijn broertje gespeeld op mijn ps4, gisteren wilde hij vanuit huis gaan spleen maar hij kreeg zijn eigen savegame niet. Moet hij nu opnieuw beginnen of is er nog iets mogelijk?

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Hoe laat Nederlandse tijd komt de patch voor de EU server?

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:10:

Van DiabloFans.com.
Most changes are not retroactive, i.e., you have to find the item anew. There are a few exceptions, like the class set bonus changes, the two-handed weapon buff (up to 30% more base damage), and the arcane damage roll on Moonlight Ward.
Note that life on hit and life regeneration will be buffed and re-rolled on all your existing items - for example, a Royal Ring of Grandeur can roll up to roughly 7500 life on hit in 2.1, so don't be to quick to roll LoH off some items! Existing rolls will be more than tripled when 2.1 hits. Life regeneration will see a similar buff.
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:43:
Hoe laat Nederlandse tijd komt de patch voor de EU server?
Woensdag (morgen) van 3:00 tot 13:00 geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Neelon op 26-08-2014 10:44 ]

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
*vraagt zich af waarom de TS mist.

Heb op de PS4 nu alleen nog TLoU en ben nog beetje aan het zoeken naar een coole game. Veel over Diablo gehoord maar eigenlijk geen idee hoe dat nou echt speelt. Is het beetje makkelijk inkomen als nieuweling? :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:28

Pinjataaa

Hit me!

Normaal speel ik alleen FPS en race spellen, maar mijn god wat is dit spel verslavend.
Ik heb mijn Witch Doctor nu op LVL70 en zit te denken om nu met de Wizzard te gaan spelen, deze zag er echt overpowered uit bij anderen.

De besturing op de PS4 is heerlijk en het is echt een spel om even tussendoor te doen. Ik ben fan!

• Alvanosa
Witch Doctor op de PS4 hardcore op level 70, iemand die nog wil joinen om hardcore te spelen? I have cookies!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Pinjataaa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:47:
Normaal speel ik alleen FPS en race spellen, maar mijn god wat is dit spel verslavend.
Ik heb mijn Witch Doctor nu op LVL70 en zit te denken om nu met de Wizzard te gaan spelen, deze zag er echt overpowered uit bij anderen.

De besturing op de PS4 is heerlijk en het is echt een spel om even tussendoor te doen. Ik ben fan!
Keep the gifts coming :)

Vind de Nemesis monsters ook een leuke toevoeging op de PS4, de 1e keer dat ik er 1 in mijn game kreeg dacht ik: Huh dat geluid heb ik in dit stuk nog nooit eerder gehoord?! (Die windhoorn). Heb D3 ook op mijn PC maar al een hele tijd niet mee gespeeld, vind hem op de PS4 echt een stuk leuker. Lekker relaxt op de bank en idd ideaal om even tussendoor te doen :) Zelfs de vrouw vond het er leuk uit zien en die heeft niks met games, dus misschien dat dit haar 1e game wordt ;)

PSN: LinQ-NL

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Geen idee of de patch vandaag ook voor de PS4 uitgespuugd gaat worden.
Ik denk dat de PS4 bezitters nog een week of 2 moeten wachten.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Odieus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Vind de Nemesis monsters ook een leuke toevoeging op de PS4, de 1e keer dat ik er 1 in mijn game kreeg dacht ik: Huh dat geluid heb ik in dit stuk nog nooit eerder gehoord?! (Die windhoorn). Heb D3 ook op mijn PC maar al een hele tijd niet mee gespeeld, vind hem op de PS4 echt een stuk leuker. Lekker relaxt op de bank en idd ideaal om even tussendoor te doen :) Zelfs de vrouw vond het er leuk uit zien en die heeft niks met games, dus misschien dat dit haar 1e game wordt ;)
Haha Linq zeker, jij hebt veel geluk met die cadeautjes want 9 van de 10 die ik oppak zijn voor jou. :+

De windhoorn heb ik volgens mij nog niet gehoord, vreemd want ik heb er volgens mij al aardig wat uurtjes opzitten.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Pinjataaa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Haha Linq zeker, jij hebt veel geluk met die cadeautjes want 9 van de 10 die ik oppak zijn voor jou. :+

De windhoorn heb ik volgens mij nog niet gehoord, vreemd want ik heb er volgens mij al aardig wat uurtjes opzitten.
Haha idd :), heb er volgens mij ook een paar voor jou gevonden en opgestuurd maar niet zoveel als ik van jou ontvangen heb.

De kans dat je een nemesis monster in je game krijgt is ook niet extreem groot:
When playing with a hero that is level 10 or greater, any non-elite, non-boss monster that defeats you has a chance to turn into a Nemesis monster. The Nemesis monster will then depart the game with a single, sinister intent: hunting down someone on your friends list! Nemesis monsters will not target heroes below level 10 and will never spawn in Hardcore mode.
http://us.battle.net/d3/e...-friends#nemesis-monsters

• Physx
  • Laatst online: 22-11 20:56
Pinjataaa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Ik heb ook al 4 á 5 gifts verstuurd, echter nog geen enkele gekregen. Kom op mensen!

Mocht je dus ook kans willen maken op mijn gifts ==> Voeg me toe (Physxx op PSN). Ben sinds gisteren een lvl 70 crusader.

• Xanthian
Hoe zit het met die rift fragments?
Ik heb nog een stuk of 100 liggen en ik las dat je er nu maar 1 nodig hebt voor de rift i.p.v. 5?
Krijg je dan ook minder fragments per bounty of kunnen we meer gaan riften?

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Odieus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Na één avondje meespelen is mijn vriendin al net zo verslaafd als ik ;)
Op de P.C. kon het dr niet boeien, en ze is normaal totaal niet van de vechtspellen..
Helaas behandeld ze haar vrouwelijke Crusader soms dan ook als een barbie (vaak op start drukken om te zien hoe ze eruit ziet, gepaard met opmerkingen als: "bah, wat een lelijke helm heeft ze nu op")

Ze heeft wel veel hulp nodig bij het uitzoeken van items :P

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Odieus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:11:
[...]

Haha idd :), heb er volgens mij ook een paar voor jou gevonden en opgestuurd maar niet zoveel als ik van jou ontvangen heb.

De kans dat je een nemesis monster in je game krijgt is ook niet extreem groot:

http://us.battle.net/d3/e...-friends#nemesis-monsters
Ik zal vanavond wat beter opletten, ik speel ook vaak met muziek op ipv het geluid van het spel :D
Physx schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:12:
[...]

Ik heb ook al 4 á 5 gifts verstuurd, echter nog geen enkele gekregen. Kom op mensen!

Mocht je dus ook kans willen maken op mijn gifts ==> Voeg me toe (Physxx op PSN). Ben sinds gisteren een lvl 70 crusader.
Done!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

GamezMaster schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Na één avondje meespelen is mijn vriendin al net zo verslaafd als ik ;)
Op de P.C. kon het dr niet boeien, en ze is normaal totaal niet van de vechtspellen..
Helaas behandeld ze haar vrouwelijke Crusader soms dan ook als een barbie (vaak op start drukken om te zien hoe ze eruit ziet, gepaard met opmerkingen als: "bah, wat een lelijke helm heeft ze nu op")

Ze heeft wel veel hulp nodig bij het uitzoeken van items :P
Haha herkenbaar, ze had ook al wat aan te merken op de styling van mijn Monk ;) Ik moest mijn lagere level armor maar aanhouden want die zag er mooier uit.
Pinjataaa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:17:
[...]

Ik zal vanavond wat beter opletten, ik speel ook vaak met muziek op ipv het geluid van het spel :D

[...]

Done!
Je merkt het sowieso wel als het monster je game in komt, ook zonder geluid ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Odieus op 26-08-2014 11:19 ]

• Alvanosa
Physx schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:12:
[...]

Ik voeg je toe, ik weet alleen niet of mijn gifts van Hardcore naar Softcore verstuurd kunnen worden.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Morgen dus patch, nice! Heb zelf al weer een maand of 2 (?) niet meer gespeeld, dus wellicht morgen maar weer kijken of de patch wat is.

Denk dat ik een HC Season Barb ga starten :) Ben erg benieuwd hoe Barbs het doen in 2.1.

Tesla M3LR '21

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
Speelt het op de PS4 nou echt zo lekker? Een spel als Diablo 3 lijkt mij in basis toch het fijnst spelen met muis en toetsenbord. Al ben ik ook wel echt een pc gamer eigenlijk maar wil meer games voor de PS4 hebben :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Alvanosa
TgR_KILLER schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:28:
Speelt het op de PS4 nou echt zo lekker? Een spel als Diablo 3 lijkt mij in basis toch het fijnst spelen met muis en toetsenbord. Al ben ik ook wel echt een pc gamer eigenlijk maar wil meer games voor de PS4 hebben :P
In mijn ogen speelt het veel lekkerder dan op de PC, en volgens mij zijn daar veel mensen het ermee eens.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik heb Diablo 3 op de PS3 gespeeld (speel meer op PC ivm patches), en ik kan zeggen dat Diablo spelen met een controller vele stukken fijner is.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik vind het besturen van je character met een controller een stuk fijner, alleen de menu's bij zaken als de blacksmith, inventory, etc. moest ik wel even aan wennen.

• Just_A_User
Moet de ps4 perse verbinding hebben met internet om de game te kunnen spelen? Ik wil nl a.s. weekend de ps4 meenemen naar mn vriendin die in Duitsland woont aangezien zij n.a.v. de verjaardag van een van haar vriendinnen met de dames gaat stappen.

Zij heeft echter geen PC en geen internetaansluiting en dus zou het kunnen zijn dat het dan geen nut heeft de console mee te nemen, dus ik hoop eigenlijk nogal dat Diablo 3: RoS offline te spelen is?

• Ulanbator
  • Laatst online: 21-01 15:15
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:30:
[...]

Ik heb Diablo 3 op de PS3 gespeeld (speel meer op PC ivm patches), en ik kan zeggen dat Diablo spelen met een controller vele stukken fijner is.
D3 op de console speelt best fijn.

Maar het overzicht van je items is irritant slecht door die idiote armory set-up. Beetje een structureel console probleem als je het mij vraagt.

D3 Armory

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Ook ik speel op de ps4. Kan beamen dat spelen met een controller fijner is en meer casual.
Samen met het ingezoomde beeld heeft het voor mij ervoor gezorgd dat ik de ps4 versie heb aangeschaft.

Ik heb zelfs level 69 paragon op de pc en nu niets meer :(
Heb intussen een level 66 crusader en level 43 WD. We komen er wel weer :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• GamezMaster
Just_A_User schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:34:
Moet de ps4 perse verbinding hebben met internet om de game te kunnen spelen? Ik wil nl a.s. weekend de ps4 meenemen naar mn vriendin die in Duitsland woont aangezien zij n.a.v. de verjaardag van een van haar vriendinnen met de dames gaat stappen.

Zij heeft echter geen PC en geen internetaansluiting en dus zou het kunnen zijn dat het dan geen nut heeft de console mee te nemen, dus ik hoop eigenlijk nogal dat Diablo 3: RoS offline te spelen is?
Kan gewoon offline, en zelfs local co-op offline ;)
Kon je ook makkelijk zelf testen door internet op de console even uit te zetten natuurlijk!

[ Voor 6% gewijzigd door GamezMaster op 26-08-2014 11:38 ]

• mfneed
is local co-op singel of splitscreen?

• GamezMaster
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:38:
is local co-op singel of splitscreen?
Single.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik ben begonnen met Diablo 3 op de PC. Toen ik eenmaal hoorde dat D3 op de PS3 uit zou komen heb ik die gekocht om vooral samen met mijn vriendin te kunnen spelen. Dat beviel mij direct uitstekend. Tevens omdat de AH niet beschikbaar was wat voor mij toch meer uitdaging gaf. De controle die je hebt over je Toon met een controller is echt heerlijk. Omdat RoS op de pc uitkwam heb ik die toen gekocht omdat het helemaal niet zeker was of de expansion op de consoles uit zou komen en god wat hoopte ik toch dat RoS op de console uit zou komen! En het moment kwam daar dat ik niet meer kon wachten om een Ps4 aan te schaffen. Direct de Ultimate Edition gekocht en man,man,man wat is het toch een verschrikkelijk vette game op de Console.

1 minpuntje: Dat de menu`s voor Coop niet splitscreen zijn. Dwz dat je vaak op elkaar moet wachten om items te salvagen, skills te switchen etc etc....Maar dat is dan ook echt het enige minpunt wat ik nu kan ontdekken.

Conclusie: Diablo3 Ultimate Edition op de Ps4 is echt awsome. En mocht je nog twijfelen?
Koop m! Je zal echt niet teleurgesteld zijn. En mocht je niet beschikken over een nextgen console is Diablo 3 echt perfect te spelen op de Ps3 of X360 :)

• Just_A_User
GamezMaster schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:38:
[...]

Kan gewoon offline, en zelfs local co-op offline ;)
Kon je ook makkelijk zelf testen door internet op de console even uit te zetten natuurlijk!
Hier heb jij helemaal gelijk in maar ik ben niet bij mn PS4 in de buurt en ik wilde het NU weten en google op mn telefoon wil niet echt als je maar 64kbps hebt omdat je door je bundel heen bent ;)

Maar dank je voor je antwoord. Ik had geen zin om me de hele dag te verheugen op een avondje D3 om er dan vanavond achter te komen dat t niet werkt, vandaar de vraag ;)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ghosty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:46:
Diablo3 Ultimate Edition op de Ps4 is echt awsome. En mocht je nog twijfelen?
Koop m! Je zal echt niet teleurgesteld zijn. En mocht je niet beschikken over een nextgen console is Diablo 3 echt perfect te spelen op de Ps3 of X360 :)
Pas hiermee wel op dat patch 2.1 zeer waarschijnlijk NIET voor de PS3 en Xbox 360 uit zal komen. Dit is een groot minpunt omdat hiermee wel veel veranderingen en toevoegingen zijn doorgevoerd... |:(

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:48:
[...]

Pas hiermee wel op dat patch 2.1 zeer waarschijnlijk NIET voor de PS3 en Xbox 360 uit zal komen. Dit is een groot minpunt omdat hiermee wel veel veranderingen en toevoegingen zijn doorgevoerd... |:(
Dat ben ik inderdaad wel vergeten te zeggen voor de ouwere Gen. Blizzard zal de ps3 en X360 niet meer patchen....zij zijn van mening dat patch 2.1 niet haalbaar is op de oudere systemen.

• Physx
  • Laatst online: 22-11 20:56
Even een vraagje. Hoe krijg ik op battle.net mijn PS4 karakters in beeld (zoals http://eu.battle.net/d3/en/profile/Physx-2612/hero/42201363). Dit is namelijk één van mijn PC karakters. Mijn PS4 karakters kan ik niet vinden...

• Malt007
En hoe zet je een savegame van de ene ps4 naar de andere over?

• Thompson
  • Laatst online: 18:27

Thompson

Beeromaniac

Ik denk dat ik als de patch live is ga farmen voor dit wapen;
YouTube: New Monk Fist Diablo 3 Vengeful Wind (Seasons Patch 2.1)

En dan in combinatie met de ina's set. Sweeping wind opkrikken naar 6, blijven poppen vanwege ina's en overal als een malle doorheen beuken.

Ben ook erg benieuwd naar nieuwe builds met 2H weapons. Ik heb een Staff of Kyro in mijn stash met 49% extra damage op deadly reach. Dat in combinatie met dit setje Sunwoko's Shines en je krijgt echt bakken damage op Deadly Reach.

Beeromaniac

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Malt007 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:58:
En hoe zet je een savegame van de ene ps4 naar de andere over?
Mits je PSN hebt kan je de savegame uploaden naar PSN. Log dan in met jou acount op een andere PS4 en importeer je Toon via options -> More -> Import savedata. Het zou ook moeten kunnen met een USB stick maar dat heb ik niet geprobeerd.

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]