"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
heb me naam erop gezet ! dus als er nog mensen zijn hou ik me aanbevolen.
Psn erikj
Moi,jaydenjarno schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:11:
Is er iemand die van de pc versie naar een console is gegaan? Heb al een level 70 op de pc maar op de console (ps4) schijnt het heel anders te spelen en nog leuker te zijn, is het dus de moeite waard om weer het spel te kopen?
Pc was ik paragon 69
Ps4 inmiddels paragon 26.
Crusader op lvl 70
WD op lvl 43
Denk alleen dat online een drama word. Omdat het lokale saves zijn is het vrij makkelijk aan te passen allemaal voor kenners. We gaan het zien
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
EU spelers krijgen dus als het goed is helemaal niet met deze bug te maken.Quick update! The hotfix for the Firebird's Finery set has gone live, and the 6-piece set bonus has been enabled. Thanks again for your patience, everyone.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Die set is NOG STEEDS bugged, hij doet het soms en soms niet.Neelon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:03:
[...]
EU spelers krijgen dus als het goed is helemaal niet met deze bug te maken.
RAGE in de bug reports thread op US forums
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
http://us.battle.net/d3/en/rankings/era/1/rift-dh
DH OP
De rest zit tot dusver nog weinig verschil in... Verrassend!
[ Voor 44% gewijzigd door Protax op 27-08-2014 06:43 ]
Nu nog eens uit gaan testen hoeveel verschil het zal maken met alle andere aanpassingen...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Eerst maar eens Greater rifts proberen.
Patching is done, de EU servers zijn live!FreqAmsterdam schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:04:
Yes het patchen is klaar. Ik ga nu spelen, ben benieuwd!![]()
Eerst maar eens Greater rifts proberen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Is je "profiel" pagina van battle.net ook direct ververst of gebeurd dat pas na inloggen? Ben benieuwd naar mn 2h weapon namelijkVidra schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:16:
[...]
Patching is done, de EU servers zijn live!
Edit: Is ververst.
[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 27-08-2014 08:21 ]
Gisteren even deze stream gevolgd.....Er valt veel gold te halen in 2.1 in ieder geval. Ook heeft hij veel legs in korte tijd weten binnen te harken.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:20:
GoodIdeaGaming is 2.1 live aan het streamen op Twitch. Toffe gast altijd en heeft geen blad voor de mond.
http://www.twitch.tv/goodideagaming
Toch altijd weer een aansporing om de eerste dagen na de patch te gaan spelen, hopelijk houdt dat wat langer stand.
Two-handers doen een klap meer damage. Nice!
ik win; 3447.1superbassie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:03:
Volgens mij zijn de items op Battlenet al aangepast. Op m'n profile zit m'n FotF nu op 3311 DPS en ik weet zeker dat dat voorheen wel iets lager was.
vanaaf maar eens lekker voor gaan zitten
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ah shit, 3392 hierkwakke01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:37:
[...]
ik win; 3447.1Ben benieuwd hoe dat zal spelen; op ptr kon ik ubers op t4 aan, dus ben benieuwd hoe dat is met de nieuwe patch
vanaaf maar eens lekker voor gaan zitten
Edit: 3392.5
[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 27-08-2014 08:43 ]
Net meteen even gespeeld, heerlijk die thrill van nieuwe contentmfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:20:
[...]
Is je "profiel" pagina van battle.net ook direct ververst of gebeurd dat pas na inloggen? Ben benieuwd naar mn 2h weapon namelijk
Edit: Is ververst.
[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 27-08-2014 09:07 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
NiceProtax schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:23:
Vier uurtjes verlof aangevraagd, Protax is om 11 uur online
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 27-08-2014 09:07 ]
Ik zit nu wel in de community groep, maar een clan is leuker
Clan #2 - Solidarity Gaming - is overigens de leukste.
[ Voor 64% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2014 09:13 ]
Paragon levels zijn een soort van bonus levels. Zodra je level 70 hebt bereikt, ga je niet meer omhoog in gewone levels, maar in plaats daarvan verhoog je geleidelijk je Paragon level. Paragon levels zijn een stuk minder significant dan gewone levels, want je krijgt er geen nieuwe skills of runes bij. In plaats daarvan krijg je voor ieder Paragon level een punt in een van vier categorien (core/offense/defense/utility) die je kunt toekennen om een bepaalde stat te verhogen. Deze punten-toekenning kun je op ieder moment kosteloos wijzigen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:33:
Kan iemand mij in lekentaal vertellen wat die paragon levels nu precies inhouden? Ik heb het nog niet helemaal helder.
Ik heb afgelopen weekend mijn Monk op level 70 gekregen en ben nu paragon level 9 ofzo. Maar wat houdt dit precies in en hoe verhoudt dit level zich tot een nieuw character dat ik wellicht ga maken en heeft dat veel invloed erop?
Het grote voordeel van Paragon levels is dat ze van toepassing zijn op alle karakters binnen dezelfde spel-modus. Als je een hoog Paragon level hebt bereikt en je begint een nieuw karakter, dan heb je direct heel veel Paragon punten om te verdelen waardoor je een forse boost in je stats kunt krijgen. Je nieuwe karakter krijgt alleen reguliere levels tot dat deze ook level 70 heeft bereikt, daarna gaat deze mee werken aan het verzamelen van Paragon levels.
Zeker op Hardcore is Paragon prettig, want het is naast je stash en gold het enige dat overblijft na de dood van je karakter. Een hoog Paragon level zorgt ervoor dat het starten van een nieuw karakter veel sneller gaat, want met alle Core punten in je main stat en alle Defense punten in Resist All doe je op lage levels heel veel schade en ben je vrijwel onoverwinnelijk.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
lekker hoor !
zie zo 1,2,3 geen (grote) verschuivingen op diabloprogress; m'n fire-crus staat nog steeds in de top-10
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Met 4,5m thoughness...kwakke01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:22:
[...]
lekker hoor !
zie zo 1,2,3 geen (grote) verschuivingen op diabloprogress; m'n fire-crus staat nog steeds in de top-10
als alles dood is voor ze naar je kunnen kijken heb je dat ook niet nodig
ik kill het meeste al met de ketting van mn demon; hoef alleen maar rondjes te lopen
Zit zelf in dubio... Wiz of Cruskwakke01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:24:
[...]
als alles dood is voor ze naar je kunnen kijken heb je dat ook niet nodig
ik kill het meeste al met de ketting van mn demon; hoef alleen maar rondjes te lopen
[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 27-08-2014 09:35 ]
Ziet er goed uit:DAn1mA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:33:
Zojuist voor het eerste keer in het goblin level terecht gekomen en kreeg gelijk ook een triple drop van de goblin baas. Daarnaast ook nog een leg van een goblin die ik net er voor killde.
[afbeelding]
LOL, is het al 17:00An1mA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:33:
Zojuist voor het eerste keer in het goblin level terecht gekomen en kreeg gelijk ook een triple drop van de goblin baas. Daarnaast ook nog een leg van een goblin die ik net er voor killde.
[afbeelding]
Dit ja
Vanavond zullen de servers wel down gaan door de overload.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Of verschijnt die portal ook al als je ze direct dood doet?
goede vraag:D ik wacht op het antwoord!!Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:48:
Mag je de gobs dan pas killen als ze juist hun portal hebben open gedaan?
Het antwoord vind je hier:Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:48:
http://www.diablofans.com...tch-2-1-roundup-new-zones
Nadat je ze killed is er een kans dat er een portal spawned dat je leid naar het goblin level.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:48:
/edit: Dit is nieuw voor mij. Hij is nog aan het updaten maar kan al beginnen met spelen en hij update intussen verder. Blizzard
[ Voor 29% gewijzigd door Thompson op 27-08-2014 09:55 ]
Beeromaniac
Heeft Blizzard al een hele tijd.Thompson schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:53:
Patching. Kan met wat geluk nog even een half uurtje spelen voor ik naar werk moetJammer genoeg behalve vanavond laat de rest van de week geen tijd om te spelen.
/edit: Dit is nieuw voor mij. Hij is nog aan het updaten maar kan al beginnen met spelen en hij update intussen verder. Blizzard
(4 fases van de update, rood, nog niet speelbaar, geel, speelbaar, maar verre van optimaal, groen speelbaar met een paar kleine dingen die mogelijk niet 100% zijn, complete)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wow, daar ligt bijzonder veel gold.An1mA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:33:
[afbeelding]
Thanks..your the best!Vidra schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:50:
[...]
Op verzoek van Ghosty - heb ik ook de topic start aangepast met de lijst naar de PSN ID's
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
nerfhammer please ....Protax schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 06:33:
Zoals ik gister al zei:
http://us.battle.net/d3/en/rankings/era/1/rift-dh
DH OP
De rest zit tot dusver nog weinig verschil in... Verrassend!
is al 5 patches zo...
Q_Q
Naarmate wat ik gisteren van streams zag is dat je eerste goblin portal er heel snel komt.
En de boss de eerste keer standaard 3 legs dropped met de gem ( at least , dat hoorde ik op de streams )
Men WD/Monk & Crusa zijn ready to roll
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 10:15 ]
Was me eerder nog niet opgevallen, vind het wel een gaaf gedaan aangezien gamers over het algemeen niet bekend staan om hun geduld._Peter2_ schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:59:
[...]
Heeft Blizzard al een hele tijd.
(4 fases van de update, rood, nog niet speelbaar, geel, speelbaar, maar verre van optimaal, groen speelbaar met een paar kleine dingen die mogelijk niet 100% zijn, complete)
Oh, en, 2-handers
Beeromaniac
Ja... ik tel zo snel even dik 5m gold.... dat is een beste drop van die gob king... grote kans dat ik die gobs ga runnen straks met mijn altijd maar grote gold tekortFreqAmsterdam schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:07:
[...]
Wow, daar ligt bijzonder veel gold.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Verwijderd
Plus het stacked met Paragon Gold Find + Gold find gearFloydRaalte schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:
[...]
Ja... ik tel zo snel even dik 5m gold.... dat is een beste drop van die gob king... grote kans dat ik die gobs ga runnen straks met mijn altijd maar grote gold tekort
T1 Goblin Realm zo'n 50m gold op te leverenFloydRaalte schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:
[...]
Ja... ik tel zo snel even dik 5m gold.... dat is een beste drop van die gob king... grote kans dat ik die gobs ga runnen straks met mijn altijd maar grote gold tekort
T6 Goblin Realm schijnt tot 600m gold op te leveren
Hm, een paar van die runs en ik kan een hele tijd vooruit met mijn hc karakter.An1mA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:33:
[afbeelding]
Hoe sterk is die goblin boss? Ik doe op HC T2 en rift guardians gaan weliswaar niet snel neer, maar gevaarlijk zijn ze ook niet. Sommige elite packs nog wel (fast arcane minions e.d). Is het dan aan te raden die boss daarop te doen, of beter een tandje terug te schakelen?
[ Voor 23% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2014 10:22 . Reden: Verkeerde persoon gequote ]
Zoals je in de SG whatsapp groep kan lezen ....Deadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
Hm, een paar van die runs en ik kan een hele tijd vooruit met mijn hc karakter.
Hoe sterk is die goblin boss? Ik doe op HC T2 en rift guardians gaan weliswaar niet snel neer, maar gevaarlijk zijn ze ook niet. Sommige elite packs nog wel (fast arcane minions e.d). Is het dan aan te raden die boss daarop te doen, of beter een tandje terug te schakelen?
Deadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:24:
Ik zit nog niet in de SG whatsapp groep. Wil ik best in, zolang ik maar niet de hele dag ondergespamt word.
Dan moet je die groep toch
SpammmmDeadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:24:
Ik zit nog niet in de SG whatsapp groep. Wil ik best in, zolang ik maar niet de hele dag ondergespamt word.
[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 27-08-2014 10:29 ]
In rifts kunnen geen goblin portals spawnen om deze redenmfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:26:
In rifts heb je wel eens groepjes goblins, stel van die groepjes komen 3 portals. kun je ze dan alle 3 bedienen of sluiten die portals na een x aantal seconden of iets?
Verwijderd
Blijkbaar komen die portals niet in rifts.mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:26:
In rifts heb je wel eens groepjes goblins, stel van die groepjes komen 3 portals. kun je ze dan alle 3 bedienen of sluiten die portals na een x aantal seconden of iets?
Niets beters te doen dan hier rondhangen? Ga eens D3 spelen joh.
Verklaard een boel:DEvengeduld schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
In rifts kunnen geen goblin portals spawnen om deze reden
Gewoon even je mobiele nummer via een pm versturen, zorg ik ervoor dat je in de groep komt. Overigens zitten in de whatsapp groep ook andere clans ... zoals TBH (the Bounty Hunterz)Deadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Waar spawnen die portals dan wel?Evengeduld schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
Hehe ben nog niet thuis! Nog 27 minuten, dan gaat mijn 2.1 avontuur beginnenDeadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Kan je een groep in whatsapp ook muten, dat je geen meldingen krijgt? Dan wil ik er ook wel in.Vidra schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Gewoon even je mobiele nummer via een pm versturen, zorg ik ervoor dat je in de groep komt. Overigens zitten in de whatsapp groep ook andere clans ... zoals TBH (the Bounty Hunterz)
Of het is een idee dat iedereen op Hangouts overgaat?
Verwijderd
blue post ofzo?Evengeduld schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
Is niet bevestigd toch ?
Random chance van een goblin eender waar me dunkt. Anders moet je speciaal bounties gaan farmen voor gold rift ....
Dat kan, dat doe ik ook met de SG groep...Mortalboy[NL] schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Kan je een groep in whatsapp ook muten, dat je geen meldingen krijgt? Dan wil ik er ook wel in.
Of het is een idee dat iedereen op Hangouts overgaat?
Edit: Ben vanavond pas thuis om op de peecee te kunnen spelen. Ben nu op het werk.
[ Voor 46% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 27-08-2014 10:37 ]
Maar bij nadere inspectie nog niet eens zo gek.

Arc power red en 30% extra dmg
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:36:
Naar wie kan ik mijn nummer DMén?wel gezellig.
Edit: Ben vanavond pas thuis om op de peecee te kunnen spelen. Ben nu op het werk.
Vidra schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Gewoon even je mobiele nummer via een pm versturen, zorg ik ervoor dat je in de groep komt. Overigens zitten in de whatsapp groep ook andere clans ... zoals TBH (the Bounty Hunterz)
Toegevoegd
Tuurlijk kan je Whatsapp mutenMortalboy[NL] schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:36:
Naar wie kan ik mijn nummer DMén?wel gezellig.
Zit jij in SG of TBH dan?
DM kan naar mij!
[ Voor 51% gewijzigd door Vidra op 27-08-2014 10:41 ]
Beter man, heb ik eindelijk Deadsmell zijn nummer...
Beware
Heb je ook snapchat?
[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 27-08-2014 10:42 ]
Vidra, ik wil uit de WhatsApp groep. Kan ik dat ook via jou regelen?Protax schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:41:
[...]
Beter man, heb ik eindelijk Deadsmell zijn nummer...
![]()
![]()
Beware
Heb je ook snapchat?
Nee, geen snapchat hier. Ik ben niet zo'n chatter.
[ Voor 64% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2014 10:43 ]
je kan leaven uit een groep in whats app dat kan je in je whatsapp doenDeadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:42:
[...]
Vidra, ik wil uit de WhatsApp groep. Kan ik dat ook via jou regelen?
Nee, geen snapchat hier. Ik ben niet zo'n chatter.
Van mij zal je het minst last hebbenDeadsmell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:47:
Ach, zolang Protax zich gedraagt zal ik er wel in blijven.
http://solidaritygaming.com/Mortalboy[NL] schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:53:
Ben ik ook toegevoegd? Ik zie nog geen melding
Is wel een post over geweest geloof ik, kan m alleen niet vinden. Die portal kan alleen in adventure mode spawnen trouwens.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
blue post ofzo?
Is niet bevestigd toch ?
Random chance van een goblin eender waar me dunkt. Anders moet je speciaal bounties gaan farmen voor gold rift ....
Leverde me 16mil gold, een stapeltje imperial gems (zo'n 25 in totaal), 1 legendary gem en 2 legendaries op.
I like
Dat was op Torment 1 overigens.
[ Voor 8% gewijzigd door Thompson op 27-08-2014 10:58 ]
Beeromaniac
Verwijderd
Haha, ik ken het gevoelVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:02:
Ik wil naar huis!
Spijtig genoeg ga ik niet veel tijd hebben vanavond vrees ik.
Ik moet namelijk een week spelen voor 16 milj. gold.
Die paar legendaries lijken me wel netjes.
Aan de berichten hier te zien zijn die portal nou ook weer niet zo zeldaam.
Verwijderd
Goblin Realm:Neelon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:55:
[...]
Is wel een post over geweest geloof ik, kan m alleen niet vinden. Die portal kan alleen in adventure mode spawnen trouwens.
-> Spawns from random Treasure Goblins at level 70 in Adventure mode
-> Only players present when the rift spawned can enter it.
Dus basicly " in Adventure mode" wil zeggen ook in rift ?
Op reddit zeiden ze 2% kans. Maar imo is de kans op je eerste portal een pak groter en degrade het nadien naar 2% ( zou wel mooi zijn van blizz )Aan de berichten hier te zien zijn die portal nou ook weer niet zo zeldaam.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 11:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
The Dagger of Darts
New Ceremonial Dagger
Your Poison Darts and your Fetishes' Poison Darts now pierce
+ soj met poison dmg
+ poison dart dmg fetishes + zuni
+ stunlock van de runes
= OP ? =)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Edit: http://www.diabloprogress...r-1902/Gabbynator/5668268
Paragon 2.0: 1006
[ Voor 49% gewijzigd door Goldman op 27-08-2014 11:38 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Er is geen limiet op dat Paragon levels.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:34:
119, er zijn er vast die meer zijn. je kan geloof ik tot 1000 nu? of is het echt ongelimiteerd?
Op level 1000 is het wel een kleine 49.000.000.000 exp dat je moet halen voor 1001
Twitch.tv/gabynator is momenteel aan 1007.Goldman schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:37:
Ongelimiteerd, er is al iemand met para lvl 1005 of 1006 oid.
Edit: http://www.diabloprogress...r-1902/Gabbynator/5668268
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door Evengeduld op 27-08-2014 11:39 ]
Verwijderd
Ik zie niet in waarom, gold heeft namelijk nagenoeg geen enkele waarde meer als je degelijke gear (en dan bedoel ik niet alles best in slot hoor) hebt en je gems hebt ge-upgrade.Xanthian schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:05:
Ik vraag me af of die Goblin Portals niet keihard generfd gan worden.
Ik moet namelijk een week spelen voor 16 milj. gold.
Die paar legendaries lijken me wel netjes.
Aan de berichten hier te zien zijn die portal nou ook weer niet zo zeldaam.
Zie het van de andere kant, als je zelf zo'n rift treft, dan heb je in een paar minuten een week aan gold binnen.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19-11 19:20
Hardware Fanaat
Ik ga iig T6 bounties doen om zo'n gobrift tegen te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 27-08-2014 11:48 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19-11 19:20
Hardware Fanaat
Ik speelde voor de patch al exclusief T6 op mijn DH en dat zal niet veranderen. If anything zal ik alleen maar sterker zijn met deze changes.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:51:
Om de haverklap dood in T6 is voor mij minder leuk dan de kans om een vault tegen te komen. Maar goed, ik gok nu, want ik weet niet wat mijn DH doet nu. een DH schijnt OP te zijnik weet niet wat mijn 3 wolven en Kridershot doen nu
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik hoop het, want ik ben met mijn barb nooit voorbij T2 gekomenEkstergroen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:53:
Echt gigabuffs voor Monk en Barbarian.
Verwijderd
P-niveau heeft daar vrij weinig mee te maken. Gewoon een kwestie van 'geluk' hebben met het vinden van gear en de juiste build kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:54:
ah ok ja, nee, ik ben pas P105 ofzo, dus ik durf niet verder dan T1, af en toe T2 ongeveer 7900 Dex. 450K life
Verwijderd
Ik was bezig met een Marauder set te verkrijgen, hoop dat dat helpt met de damage, heb er al 2.
Ondanks dat het een ranged class is, had ik nooit zoveel ranged attacks. Die melee attackers vinden me altijd. Sinds die wolf-cloak is dat wat minder gelukkig, die leiden de aandacht wat af.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 12:02 ]
En wat dacht je van :Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:39:
ik bedenk me nu, als je die gloves die gold as experience zien, ook in die vault meeneemt. Dan heb je wel plezier denk ik.Ik wil echt naar huis nu
- Gloves na elke massacre Gold
- Goldskin vest 100% GF
- GoldFind Leg Gem
- Overige + GF gear
Het wordt nu weer erg interessant om een complete GF gear setup bij te houden en deze zo goed mogelijk te krijgen. Als er dan een Goblin portal komt, ff switchen en Gold binnenharken en icm de glove die jij noemt, ook aardig wat XP winst
[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 27-08-2014 12:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]