Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Bedankt voor je antwoord.
Maar wie codeert er in dit geval?
Mijn tv of Plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 23:05
Geld van de laatste cashback actie is zojuist bij mij gestort. Kreeg gisteren het mailtje dat het binnen enkele werkdagen op de rekening zou staan. Mooi dus dat het zo snel geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik ben zelf nog aan het twijfele om een tv van de 2015 linup te pakken of gewoon de 2014 lineup. Kan iemand mij zeggen of al deze nieuwe UHD modellen een hevc decoder ingebouwd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 23:11
Twijfel ook over de aanschaf. Omdat ik puur voor een flat screen wil gaan.

De topmodellen zijn curved. En om dan +/- 2500 euro (hopelijk over een paar maanden & na de cashback) te betalen voor een mid-range model (65") ??

Zou de UE65HU7500 nog zakken? vooralsnog weinig beweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
DutchJudge schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:43:
[...]

Ben ik even blij dat ik toch maar de ue65hu8500 heb gekocht tijdens de laatste CB actie voor (netto) €2.365 :*)
CB-actie? Is dit een actie van de Consumentenbond? Waar vind je info over deze acties?
@Trackerfire, @DutchJudge
Ja, natuurlijk. CB staat voor cash back. Dat is eigenlijk ook de meest logische verklaring. Het staat zelfs in een van de berichten hierboven nota bene nog voluit geschreven. Ik moet nodige minder selectief lezen/scannen.

[ Voor 27% gewijzigd door ariekanari op 29-03-2015 14:57 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Trackerfire

BTC HODLER

ariekanari schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:35:
[...]

CB-actie? Is dit een actie van de Consumentenbond? Waar vind je info over deze acties?
Cashback :) https://www.samsung.com/nl/promotions/

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Voor wie geinteresseerd is in de nieuwe UE65JU7000

Heb ik van www.PlatteTV.nl deze prijsopgave gekregen, netjes! echter wacht ik nog even op de cashback :)

Dit model kost normaal €3699,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €3199,- na inruil van uw huidige TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
DaYwaLkUr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:

Heb ik van www.PlatteTV.nl deze prijsopgave gekregen, netjes! echter wacht ik nog even op de cashback :)

Dit model kost normaal €3699,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €3199,- na inruil van uw huidige TV.
Die prijs krijg je zo ook bij een andere winkel zonder inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dat inruil moeten ze er bij zetten omdat ze van Samsung niet met 3199 mogen adverteren. Het zogenaamd inruilen is een loophole om toch een prijs onder de adviesprijs van Samsung te mogen geven.. Ze hoeven die oude tv echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
CyBeRSPiN schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:58:
Dat inruil moeten ze er bij zetten omdat ze van Samsung niet met 3199 mogen adverteren. Het zogenaamd inruilen is een loophole om toch een prijs onder de adviesprijs van Samsung te mogen geven.. Ze hoeven die oude tv echt niet..
Idd op de 40 inch kreeg ik ook al 220 korting.Procent of 15 moet zonder inruil makkelijk lukken.
Oude tv naar marktplaats.

[ Voor 9% gewijzigd door feddesman op 02-04-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 12:20
Er is 17 maart een nieuwe Firmware voor oa. de UE55HU7500 uitgekomen. Weet iemand de changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
Weet iemand hoe je in de 55HU7500 kan aflezen hoeveel gebruikersuren die er op heeft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

unrealbe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:11:
Ik ben zelf nog aan het twijfele om een tv van de 2015 linup te pakken of gewoon de 2014 lineup. Kan iemand mij zeggen of al deze nieuwe UHD modellen een hevc decoder ingebouwd hebben?
De 2014 modellen hadden al een HEVC-decoder, dus de 2015 zekers te weten ook :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:53
wbree schreef op maandag 06 april 2015 @ 09:48:
Weet iemand hoe je in de 55HU7500 kan aflezen hoeveel gebruikersuren die er op heeft zitten?
INFO-MENU-MUTE-POWER snel achter elkaar indrukken en je zit in het "secret service menu"
Hier zal wellicht het een en ander staan wat jij zoekt, vanuit hier is het ook handig voor een snelle fabrieksreset :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
MilesD. schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:13:
[...]

INFO-MENU-MUTE-POWER snel achter elkaar indrukken en je zit in het "secret service menu"
Hier zal wellicht het een en ander staan wat jij zoekt, vanuit hier is het ook handig voor een snelle fabrieksreset :+
Kan iemand bevestigen dat men hier de gebruikersuren kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
wbree schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:40:
Er is 17 maart een nieuwe Firmware voor oa. de UE55HU7500 uitgekomen. Weet iemand de changelog?
Nee. (terugkerend punt van frustratie in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Nieuwe FW update voor de 65HU8500.

1230

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DaYwaLkUr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:

En heb je ook enig idee wanneer we die Cashback kunnen verwachten?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:03:
[...]

En heb je ook enig idee wanneer we die Cashback kunnen verwachten?
Vorig jaar was dit geloof ik rond Juli en in Januari (Met de MM btw dagen).

Dit jaar weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx333
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 14:12
..

[ Voor 98% gewijzigd door sfinx333 op 25-04-2015 21:47 . Reden: verkeerde topic ]

Retrocade-X HS arcadekast minicade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil1972
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-10-2024
Heb het met de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar weet iemand hoe ik 3 of 4 schermen krijg bij de 78HU8500 als ik gebruik maak van Multiscreen? Ik krijg namelijk maar twee schermen (TV-Internet of TV-TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
78" wow..
Maar waarom denk je dat ie 4 schermen aan kan? Ergens gezien? Volgens mij heb je split/multi screen met 2 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gil1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:17:
Heb het met de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar weet iemand hoe ik 3 of 4 schermen krijg bij de 78HU8500 als ik gebruik maak van Multiscreen? Ik krijg namelijk maar twee schermen (TV-Internet of TV-TV)
Als je in de multiscreen mode bent, kan je de m.screen knop kort indrukken. Dan verschijnt er een menu waar je kan kiezen uit de webbrowser, youtube, samsung apps, tv en instellingen. Alleen youtube geeft het effect van 4 schermen. (Heb zelf de 65hu7500, maar de functie zal wel gelijk zijn ga ik van uit)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil1972
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:19:
[...]

Als je in de multiscreen mode bent, kan je de m.screen knop kort indrukken. Dan verschijnt er een menu waar je kan kiezen uit de webbrowser, youtube, samsung apps, tv en instellingen. Alleen youtube geeft het effect van 4 schermen. (Heb zelf de 65hu7500, maar de functie zal wel gelijk zijn ga ik van uit)
Helaas, als ik Youtube activeer zet hij hem naast mijn tv scherm. Dus maar 2 schermen.

@Cyberspin. Ik dacht dat ik middels de multilink knop het scherm willekeurig kon delen in vier schermen. Blijkbaar heeft dit model deze optie niet. De Duitse versie 8590 heeft deze functie wel.
Wellicht een optie om zodra de update-kit voor Tizen beschikbaar is, de Duitse versie eens te testen. Deze functies worden zover ik weet allemaal door het losse apparaat gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gil1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:43:
[...]

Helaas, als ik Youtube activeer zet hij hem naast mijn tv scherm. Dus maar 2 schermen.
Apart, ik krijg 4 schermen, twee die daadwerkelijk bewegend beeld geven en twee met inhoudsopgave. Het zijn 4 full HD schermen die afzonderlijk te selecteren zijn. Zie deze foto die ik net genomen heb:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1zvde7m.jpg

Heb je 'Nu op TV' geactiveerd op je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil1972
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:23:
[...]

Apart, ik krijg 4 schermen, twee die daadwerkelijk bewegend beeld geven en twee met inhoudsopgave. Het zijn 4 full HD schermen die afzonderlijk te selecteren zijn. Zie deze foto die ik net genomen heb:

[afbeelding]

Heb je 'Nu op TV' geactiveerd op je TV?
Precies dat wil ik graag hebben. Wat bedoel je met het activeren van nu op TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gil1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:00:
[...]
Precies dat wil ik graag hebben. Wat bedoel je met het activeren van nu op TV?
In het menu bij Smart Hub is een keuze 'Op TV instel.'. Als je die instelt, krijg je in je smart hub schermen het 'Op TV' scherm erbij. Die zie je in mijn foto linksonder. Wat ik kan mij herinneren is dat als je 'Op TV' niet instelt dat je dan 2 schermen krijgt.

Mocht je 'Op TV' al wel ingesteld hebben (dan staat er in het kleine smart hub menu een tv toestel bij), dan weet ik niet waarom je de 4 schermen niet ziet in de multi screen modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
is er al iemand die ervaringen heeft met de Duitse versie van de losse connect box, de SEK-2500U(2014) of straks de nieuwe SEK-3500U(2015) versie, daar deze namelijk wel met twee CI+ aansluitingen is uitgerust in tegenstelling tot de Nederlandse versie die slechts uitgerust is met `e`en enkele CI+ mogelijkheid?
Want ik zou graag de combinatie Ziggo en Canal Digitaal op de TV gaan gebruiken in plaats van een losse
satteliet tuner ernaast.
Heb momenteel de 65HU8500, en zou graag upgraden naar een 78, maar ja als je die nieuwe adviesprijs ziet, is het toch wel effe slikken, mischien toch maar de 78HU8500 nemen, iemand een actuele prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil1972
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:16:
[...]

In het menu bij Smart Hub is een keuze 'Op TV instel.'. Als je die instelt, krijg je in je smart hub schermen het 'Op TV' scherm erbij. Die zie je in mijn foto linksonder. Wat ik kan mij herinneren is dat als je 'Op TV' niet instelt dat je dan 2 schermen krijgt.

Mocht je 'Op TV' al wel ingesteld hebben (dan staat er in het kleine smart hub menu een tv toestel bij), dan weet ik niet waarom je de 4 schermen niet ziet in de multi screen modus.
Helaas, bij mij blijven het twee schermen. Ik heb idd een klein tv toestel bij, maar hiermee kan ik alleen aangeven van welk beeld het geluid actief moet zijn en kan ik switchen naar één scherm.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gil1972 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:02:
Helaas, bij mij blijven het twee schermen. Ik heb idd een klein tv toestel bij, maar hiermee kan ik alleen aangeven van welk beeld het geluid actief moet zijn en kan ik switchen naar één scherm.
Jammer.
Als ik wat video's bekijk van de hu8500 op youtube, dan zie ik in de review van Plasmadiscounter een van de heren Coronel een demonstratie geven waarin ook multiscreen wordt getoond. Zie vanaf 3:45, daar is het scherm opgedeeld in 3 schermen. Dus het zou mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
Kan de H6500 iets via de PVR funtie op USB opnemen terwijl hij uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
deBennie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:28:
Kan de H6500 iets via de PVR funtie op USB opnemen terwijl hij uit staat?
Dat is mogelijk met de HU8500, dus ik denk dat dit bij jou ook mogelijk is. Probeer eens met een goedkope usb-stick alvorens je een HD aan te schaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Je kan toch niet met een USB stick overnemen? Tenminste, dat las ik in de handleiding..
Ik krijg de TV vanavond geleverd. Dus kan t nog niet testen, maar was wel alvast benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 20:12
Vanishd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:38:
[...]

Dat is mogelijk met de HU8500, dus ik denk dat dit bij jou ook mogelijk is. Probeer eens met een goedkope usb-stick alvorens je een HD aan te schaffen ?
De HU7500 kan het sowieso ook (iig met externe HDD). Volgens mij zou een stick ook moeten kunnen, mits groter dan een bepaald aantal gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:10:
Je kan toch niet met een USB stick overnemen? Tenminste, dat las ik in de handleiding..
Ik krijg de TV vanavond geleverd. Dus kan t nog niet testen, maar was wel alvast benieuwd. :)
Wekko306 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:40:
[...]

De HU7500 kan het sowieso ook (iig met externe HDD). Volgens mij zou een stick ook moeten kunnen, mits groter dan een bepaald aantal gig.
USB sticks werken wel inderdaad, alleen moet je wel een rappe hebben, anders faalt de benchmark test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
Ik heb dit met een aantal sticks gedaan (wel minimum 32 Gig) en die werken allemaal, verschillende merken. Het enige nadeel is dat je stick, alsook je externe HD gelinkt zal worden aan je TV en je zonder deze te formatteren enkel nog met je eigen TV kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Snotverdikke, blijkt mn (oude) neotion 1.2 cam module niet te werken met de 48h6500...
Alle zenders worden prima geinstalleerd, maar bij alle zenders boven npo3 krijg ik de melding dat de ci+ module niet wordt herkend.
Het ci menu in de tv ziet de module verder wel, ziet ook alle specs van de module.

Ik heb Ziggo gebeld, die geeft aan dat de 'handshake' tussen de module en de tv niet goed verloopt. In het ci menu kan ik de module verder ook niet updaten, update niet beschikbaar staat er.
Ik moet blijkbaar een 1.3 module hebben.

Ik kan nu gaan voor een smit 1.3 module a 54 euro, of een quantis 1.3 module a 80 euro.

Ik ben benieuwd welke kaart de betere is. Iemand daar ervaringen mee?

Tot die tijd maar even zappen via de humax hd recorder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Volgens mij zat het zo: 1.2 module moet wel werken, maar dan moet ie wel eerst een update hebben gehad via een oudere tv.
1.3 heeft als extra tov 1.2 dat interactieve tv wordt ondersteund. Smit werkt trouwens prima, is ook meeste in omloop. Volgens Ziggo zit er geen verschil in de modules (behalve de prijs).

[ Voor 45% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-05-2015 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Had ik ook gelezen, ik begreep dat het 1.3 eigenlijk alleen betrekking had op het interactieve, waar ik vooralsnog geen gebruik van ga maken.

Maar ik kan helaas de update mogelijkheid via mn oude tv (een Philips pfl9604) nergens vinden, helaas. Niet op het internet, niet in het menu van de Philips tv zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Je moet in het menu van de CI module zelf komen:
a.
Zet uw TV aan. Als er een software-update beschikbaar is krijgt u een pop-up te zien. Volg in dat geval de instructies die u in beeld krijgt. Krijgt u geen pop-up? Ga dan naar de zender Zenderoverzicht SD (kanaal 975). Via dit televisiekanaal wordt de software van uw CI+ Module geüpdatet. U ziet hier op uw TV-scherm niets van.
b.
Druk op de Opties knop.

c.
Ga naar Common Interface en druk op OK.

d.
Kies voor ITV CAM en druk op OK.

e.
Ga omlaag naar Instellingen en druk op OK.

f.
Ga omlaag naar Software download en druk op OK.

g.
Wanneer de software beschikbaar is, druk op OK om de software de installeren.
Ziet u de melding 'Het is niet mogelijk om de ci+ vanuit het menu te upgraden', of een melding die hier op lijkt?
In dat geval is uw CI+ Module al up-to-date. Verlaat het menu via de Exit-knop op uw afstandsbediening.
Hmm, begrijp hieruit dat Ziggo die update niet meer verspreidt:
http://nl.hardware.info/f...-paarse-en-blauwe.275238/
Dat is lekker dan als dat waar is, dan moet je dus wel een nieuwe kopen..

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-05-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ah, daar zit dus het ci menu. Ok, alleen heb ik zender 975 niet geinstalleerd... Hoe kom ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:09:

Hmm, begrijp hieruit dat Ziggo die update niet meer verspreidt:
http://nl.hardware.info/f...-paarse-en-blauwe.275238/
Dat is lekker dan als dat waar is, dan moet je dus wel een nieuwe kopen..
Ah, nou lekker dan. Erg lastig om die info te vinden op t internet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik zat gisteren via de rtlx app een programma terug te kijken, en t viel me op dat het volume tijdens het kijken niet aan te passen was. Klopt dit, of mis ik iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:47
Al geruime tijd irriteer ik me aan de fan in mijn UE55HU7500
Na een paar telefoontjes naar samsung zijn ze vandaag langsgekomen om de fan onder garantie te vervangen.

Voor de geintereseerden. Het is een klusje van niets en dit is het partnr van de fan:
KDB04112HBX02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
rsvmark schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:59:
Al geruime tijd irriteer ik me aan de fan in mijn UE55HU7500
Na een paar telefoontjes naar samsung zijn ze vandaag langsgekomen om de fan onder garantie te vervangen.

Voor de geintereseerden. Het is een klusje van niets en dit is het partnr van de fan:
KDB04112HBX02
Ok, en nu helemaal niet meer hoorbaar?
Hoor bij mij de fan ook wel duidelijk als het geluid uit staat. Als de tv uitschakelt merk je wel echt dat die fan dan uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:47
CyBeRSPiN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:10:
[...]

Ok, en nu helemaal niet meer hoorbaar?
Hoor bij mij de fan ook wel duidelijk als het geluid uit staat. Als de tv uitschakelt merk je wel echt dat die fan dan uit gaat.
Het is gelukkig weer een stuk minder (als toen hij net nieuw was zeg maar) maar stil is hij helaas niet...
Weet nu dat het een klusje van niets is. Mocht het na de garantie weer gaan irriteren vervang ik hem zelf.
Weet nu ook wat er in moet dus wellicht kan er een alternatieve fan in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15
Hoe zijn de ervaringen hier met:

pricewatch: Samsung UE40H6200AW Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
Ik heb deze tv 1 jaar geleden gekocht bij Foka. En nog steeds heel erg tevreden.
In deze review http://tweakers.net/revie...met-perfecte-kleuren.html staat alles erg goed beschreven. Ik sluit me daarbij aan.

Ik heb vandaag deze bij de media markt besteld voor mijn ouders.
Bij foto klein goedkoper http://www.klein.nl/samsung-ue-40-h-6200 alleen zijn dit jammer genoeg wel de showmodellen.

In barendrecht was de verkoper wel zo eerlijk om dit te vertellen. En was het met mij eens dat de 40H6200 de beste was uit die lijn. De opvolger is de j-serie maar ook gelijk duurder.

Ik heb PS3 en A.C. Ryan aangesloten.
Oja 3d nog steeds niet geprobeerd omdat brillen niet meegeleverd worden bij deze tv.
Ik heb gewone kabel tv, geen digitaal.

Tja wat wil je nog meer weten. Deze serie is van 2014 dus wat er nu verkocht word is echt laatste. Wacht dus niet te lang met kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
Heb de UE48HU7500 aangeschaft en bevalt goed. Echter heb ik er ook een CI+ module van Ziggo bijgenomen, maar wat is het zappen traag. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:32
Iemand hier ervaring met de 'locatie" van je Tv te veranderen, ik zou graag BBC iplayer hebben.

Ik heb al alle instellingen die ik kon vinden op het internet geprobeerd (oa wat hier in het topic stond, unblockus tutorial,...) maar niets werkt.

Bij landinstellingen krijg ik enkel wat oostblok-landen (bulgarije, roemenie, servie,... of "ander), ik werk via unblock dns en via mijn pc werkt dit normaal.

Hopelijk weet iemand raad! :D

Edit: het gaat trouwens om een H6400

[ Voor 4% gewijzigd door vanpeers op 30-06-2015 01:24 ]

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kladje schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:38:
[...]

Ik heb deze tv 1 jaar geleden gekocht bij Foka. En nog steeds heel erg tevreden.
In deze review http://tweakers.net/revie...met-perfecte-kleuren.html staat alles erg goed beschreven. Ik sluit me daarbij aan.

Bij foto klein goedkoper http://www.klein.nl/samsung-ue-40-h-6200 alleen zijn dit jammer genoeg wel de showmodellen.

In barendrecht was de verkoper wel zo eerlijk om dit te vertellen. En was het met mij eens dat de 40H6200 de beste was uit die lijn. De opvolger is de j-serie maar ook gelijk duurder.

Oja 3d nog steeds niet geprobeerd omdat brillen niet meegeleverd worden bij deze tv.

Tja wat wil je nog meer weten. Deze serie is van 2014 dus wat er nu verkocht word is echt laatste. Wacht dus niet te lang met kopen. :P
Dank, zojuist overgegaan tot aanschaf! Vrijdag zal bol.com deze tv leveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kladje schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:38:
[...]

Nou hij staat hoor, ben er in totaal 7 uur mee bezig geweest 8)7 8)7 8)7

Van begin tot het eind een ramp, het begon al met de poot van de tv: er zouden 4 schroefjes maat 10 en 4 schroefjes maat 12 bij moeten zitten, maar in plaats daarvan zaten er 8x maat 12 in...

Die kleine rot schroefjes zijn natuurlijk nergens te koop, zelfs bij een speciaal zaak hadden ze niet, gelukkig hadden ze daar wel schroefjes die er veel op lijken, en met een moutje eronder bleef het perfect zitten.

De TV installeren ging perfect, tot ik bij Netflix aankwam. Foutmelding, bleek dat mijn TV niet is geleverd met een Netflix ESN key.. na veel zoeken op internet zou een full factory reset uitkomst moeten bieden, dan zou ik een andere wifi (die van mijn telefoon) moeten gebruiken en dan zou ik wel een Netflix ESN moeten hebben, maar helaas. Daarna nog meerdere malen full factory reset gedaan en bij mijn laatste poging had ik opeens zo'n key en deed de Netflix app het.

Nu doet alles het goed en ik moet zeggen: wat een pracht beeld (op film modus)! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-02 06:03
@outlandos
Ik ben blij dat de tv naar je zin is.
Wel even een klacht indienen bij bol.com dat de verkeerde schroeven erbij zaten.

Waardeloos van netflix. Tja dat heb nooit geïnstalleerd.
Veel plezier van je tv verder 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Waar kan ik de changelogs van de firmwares van de 40h6500 vinden?
Na de laatste firmware bv brand het rode lampje niet meer als de tv uit staat.
Ben beieuwd naar andere wijzigingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
deBennie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:47:
Waar kan ik de changelogs van de firmwares van de 40h6500 vinden?
Na de laatste firmware bv brand het rode lampje niet meer als de tv uit staat.
Ben beieuwd naar andere wijzigingen..
Dat is een instelling onder Algemeen, heet 'lichteffect'. Ik zet dat altijd mrteen uit trouwens ;)
En changelogs doen ze niet aan bij Samsung, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
CyBeRSPiN schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:16:
[...]

Dat is een instelling onder Algemeen, heet 'lichteffect'. Ik zet dat altijd mrteen uit trouwens ;)
En changelogs doen ze niet aan bij Samsung, helaas..
Gek genoeg geven ze op de Amerikaanse support site wel een (zeer beknopte) changelog. Ook valt op dat ze daar ver achter lopen in versienummering.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/swKWzHE.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kladje schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:33:
@outlandos
Ik ben blij dat de tv naar je zin is.
Wel even een klacht indienen bij bol.com dat de verkeerde schroeven erbij zaten.

Waardeloos van netflix. Tja dat heb nooit geïnstalleerd.
Veel plezier van je tv verder 😀
Ja idd, moet ik eigenlijk nog doen.

TV werkt nu echt perfect, beeld blijft me positief verbazen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dsonnaville schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:08:
Heb de UE48HU7500 aangeschaft en bevalt goed. Echter heb ik er ook een CI+ module van Ziggo bijgenomen, maar wat is het zappen traag. Is dit normaal?
Zoals in het HU7500 topic reeds is voorbij gekomen...de HU7500 is er in 2 soorten :

Louike1980 in "Samsung UE/48/55/65/HU7500 4K Topic"

Ikzelf heb de trage versie en alles is dan ook merkbaar behoorlijk sloom en haperig.

Hopelijk is dit met de nieuwe SEK-3500U One Connect Box opgelost...deze ga ik vanavond aansluiten/installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
dafmay schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:38:
[...]

Zoals in het HU7500 topic reeds is voorbij gekomen...de HU7500 is er in 2 soorten :

Louike1980 in "Samsung UE/48/55/65/HU7500 4K Topic"

Ikzelf heb de trage versie en alles is dan ook merkbaar behoorlijk sloom en haperig.

Hopelijk is dit met de nieuwe SEK-3500U One Connect Box opgelost...deze ga ik vanavond aansluiten/installeren.
Om hier even op toe te voegen: ik heb de 'snelle' versie, en ook bij mij is het zappen traag (al gauw 3 seconden van zender tot zender). Denk dat de vertraging bij het zappen vooral bij de smartcard module zit en niet zozeer de snelheid van het toestel zelf (in tegenstelling tot guide/menu's). Als dat zo is denk ik dat die OCB ook weinig uit zal maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 13-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Wat is de reden dat ik pas helemaal op het eind de CI+ module in de tv moet stoppen?

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1066893

Klopt dat wel?

[ Voor 11% gewijzigd door outlandos op 14-07-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Klopt wel. Reden onbekend, maar het kan nogal een gedoe zijn om het aan de praat te krijgen dus houd je vooral aan die instructie zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wekko306 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:51:
[...]

Om hier even op toe te voegen: ik heb de 'snelle' versie, en ook bij mij is het zappen traag (al gauw 3 seconden van zender tot zender). Denk dat de vertraging bij het zappen vooral bij de smartcard module zit en niet zozeer de snelheid van het toestel zelf (in tegenstelling tot guide/menu's). Als dat zo is denk ik dat die OCB ook weinig uit zal maken.
Je hebt helemaal gelijk, ik had er even overheen gelezen dat hij specifiek vraagt naar 'traag zappen'. Dat is inderdaad de CI+ module en snelheid (cpu) van de tv zal daar weinig invloed op uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mijn tv start de smart hub elke keer bij het opstarten van de tv, is dit uit te schakelen?

Edit: gevonden.

[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 17-07-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 20:33
Voor mijn bedrijf willen we een paar tv-schermen van Samsung gaan gebruiken om er info op te zetten, al dan niet via een Intel NUC en Xibo, maar omdat het ook op de productievloer komt was ik benieuwd, of dat display nu bestaat uit glas of niet. Ik heb al zitten zoeken via google, maar kom er niet echt achter. Wel dat Plasma harder is als de LED / LCD schermen, maar ja, dat zocht ik niet.

Stel, ik gooi er een grote baksteen naartoe, zullen er dan glasscherven / splinters vallen, of niet. (Je hoeft het niet uit te proberen hoor.... :p )

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Stuk polycarbonaat ervoor en er gebeurt niks mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
ginod schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:13:
Voor mijn bedrijf willen we een paar tv-schermen van Samsung gaan gebruiken om er info op te zetten, al dan niet via een Intel NUC en Xibo, maar omdat het ook op de productievloer komt was ik benieuwd, of dat display nu bestaat uit glas of niet. Ik heb al zitten zoeken via google, maar kom er niet echt achter. Wel dat Plasma harder is als de LED / LCD schermen, maar ja, dat zocht ik niet.

Stel, ik gooi er een grote baksteen naartoe, zullen er dan glasscherven / splinters vallen, of niet. (Je hoeft het niet uit te proberen hoor.... :p )
Ga naar Mediamarkt. Pak een fikse AV receiver uit de schappen. Loop vervolgens naar de hoek met Smart tv's. Maak vlak voor de beoogde tv een struikelende beweging en zie het resultaat.

Zonder dollen, de buitenste laag is zeker niet van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
weet iemand of de UE65H8000 een goede input lag heeft voor console gaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mizzsylver
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-12-2021
Ik heb de ue40h6400 en de on-tv in de smarthub wordt.niet zichtbaar wat ik ook doe. Iemand een idee hoe op te lossen?
Heb een ci+ en ziggo. Had hiervoor de ue40f6400 en daar werkte het probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik snap t niet, ik heb een 40h6500 en zo nu en dan laat ie alleen maar SD kanalen zien. Geen enkel kanaal is dan HD.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik 'm dan weer terug krijg op HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
heb je bij de instellingen eventueel een keuzo voor UPC of Ziggo Netwerk?
gewoon een complete nieuwe installatie instellen, alsof je het voor het eerst op de tv installeert....
ik had bij keuze voor UPC alleen enkele HD zenders ergens op voorkeuzeplaatsen 700 en hoger.
echter dezelfde frequente en andere gegevens, maar dan gekozen voor Ziggo, onze vroegere provider, en alla
alles in HD en netjes vanaf nr 1 NPO 1HD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
T vage is dat vanmorgen alle zenders weer in HD getoond werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
deBennie schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:35:
T vage is dat vanmorgen alle zenders weer in HD getoond werden...
Als je bv NL1 kijkt op HD en je drukt vervolgens op je afstandsbediening op 1 drukt zal hij naar NL1 SD gaan. Als je daarna gaat zappen zie je alleen maar SD kanalen voorbij komen. Gewoon nog een keer op het huidige nummertje drukken en je kijkt weer HD.
Of lost dat niks op in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn (bijna ex-)vrouw heeft een nieuwe tv nodig, ook voor de kids uiteraard. Het budget is niet al te hoog (zo'n 600-750 euro), maar het formaat moet wel zo rond de 47-50 inch liggen ivm kijkafstand.

Ik kwam hierbij uit op de UE48H6xxxAW serie van Samsung als apparaat wat de komende jaren prima z'n taak moet kunnen voldoen inclusief de mediaplayer mogelijkheden zodat de kids ook hun films kunnen kijken.

Echter zie ik naast de 6400 serie (die ik in eerste instantie in gedachten had) ook nog een 6200 serie en nou zag ik vandaag ineens dat de Mediamarkt een 6240 in de aanbieding heeft.

Ik kan ook niet goed vinden wat de exacte verschillen nu precies zijn. Ik dacht altijd dat de 6200 gelijk was aan de 6400 behalve dat er geen 3D brillen bij zaten. De 6240 lijkt me een zilveren uitvoering van de 6200?

Ik zou de 5xxx serie ook nog kunnen overwegen, echter zie ik bijna geen prijsverschil. Nou zijn dit ook 2014 modellen volgens mij, maar lijken de 2015 modellen er veel duurder te zijn?

Met andere woorden, in het budget 600-750 euro (het liefst zo laag mogelijk uiteraard), welke tv zou dan voldoen aan:
- Ziggo compatible/CI+ mogelijkheid (zo min mogelijk afstandbedieningen)
- Goed werkende mediaplayer via USB voor divx /mkv (losse subtitels zullen vrijwel niet worden gebruikt)
- Smart tv mag, hoeft niet perse
- 3D mag, maar hoeft niet perse
- Nog een beetje leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
H6400 heeft ook de nieuwe smartremote. Als ik het me goed kan herrineren dan werd de H6400 in zijn prijsklasse als beste beoordeeld. Ik zou het wel weten iig. Heb toen zelf ook zitten twijfelen tussen een 6200 en 6400 voor op de slaapkamer. Al kwam er toen net een actie van een F6200 en die vond de meid ook mooier. Dus hangt die op de slaapkamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:07
hars73 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:47:

Ik kan ook niet goed vinden wat de exacte verschillen nu precies zijn. Ik dacht altijd dat de 6200 gelijk was aan de 6400 behalve dat er geen 3D brillen bij zaten. De 6240 lijkt me een zilveren uitvoering van de 6200?
Ik heb dezelfde vraag. Wat zijn nu precies de verschillen tussen deze beide tv's? De 6240 lijkt een jaar nieuwer te zijn (augustus 2015 vs. april 2014) maar verder zie ik het verschil niet. Ze zijn ook beide voor ongeveer €600 te koop, maakt het iets uit welke ik kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Meestal zijn de televisies met de laatste 2 cijfers (dus 40 in dit geval) speciaal gemaakt voor een bepaalde aanbieder, zoals de mediamarkt of redcoon bijvoorbeeld. Vaak verschilt het design wat te opzichte van het model wat het typenummer deelt zonder de laatste 2 cijfers. (dus 6200 vs 6240). Althans, dat is wat mij is opgevallen de keren dat ik het vergeleek, en ook wat ze mij zeiden toen ik een tv haalde bij de BCC een aantal jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Sh1fty schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:06:
[...]

Ik heb dezelfde vraag. Wat zijn nu precies de verschillen tussen deze beide tv's? De 6240 lijkt een jaar nieuwer te zijn (augustus 2015 vs. april 2014) maar verder zie ik het verschil niet. Ze zijn ook beide voor ongeveer €600 te koop, maakt het iets uit welke ik kies?
Al genoemd, 3D brillen meegeleverd. Smart remote (die ik persoonlijk bijzonder prettig vind) en als laatste: geoptimaliseerde refresh rate 200 vs 400 Hz.

Waar haal je vandaan dat de H6240 in dit jaar is geïntroduceerd? Is niet zo.

[ Voor 6% gewijzigd door 4tune op 24-08-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:07
4tune schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:31:
[...]

Al genoemd, 3D brillen meegeleverd. Smart remote (die ik persoonlijk bijzonder prettig vind) en als laatste: geoptimaliseerde refresh rate 200 vs 400 Hz.

Bij de Samsung UE48H6240AW staat op de 'Specificaties' pagina van Tweakers: Aangeboden sinds: 6 augustus 2015, vandaar. Overigens kan ik de door jou genoemde verschillen helaas nergens terugvinden. Volgens de site van Samsung hebben beide modellen een CMR van 200Hz. Tevens wordt bij geen van de beide modellen een smart remote bijgeleverd en ook geen 3D brillen. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Hier bij Coolblue: http://www.tvstore.nl/pro...g-ue48h6400.html?ref=2543 staat vermeld dat de H6400 geleverd wordt met 3D brillen en smart remote.

Hier http://www.tvstore.nl/product/440142/samsung-ue48h6200.html staat vermeld dat de H6200 zonder brillen komt er er wordt niets gemeld over de smart remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FW update 1039 op mijn HU7500.

Weinig bijzonders of nieuws, behalve dat het SmartHub homescreen nu een Tizen look&feel heeft gekregen.

Menu en Guide zijn op mijn tv helaas nog steeds even traag als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

4tune schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:31:
[...]

Volgens mij worden hier nu de H6200, H6240 en H6400 door elkaar heen gehaald.

Volgens mij is de H6240 gewoon een H6200, maar specifiek te verkrijgen bij een paar electronicaketens (waaronder MM zoals al eerder door iemand gemeld).

Voor zover ik (net als een paar anderen hier) heb kunnen nagaan zijn dit de verschillen tussen de H62xx en de H6400:

H62xx: 200Hz CMR / Standaard remote / geen 3D brillen
H6400: 400Hz CMR / Standaard + smart remote / twee 3D brillen

Voor mijn vrouw is het trouwens de 55H6400 geworden. Kijkafstand is zo'n 4 meter, dus de 48" was een beetje aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Ik heb geen ervaring met internet op TV en wil een H6400 kopen. Kun je met zo'n apparaat ook foto's die op google drive opgeslagen staan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art.b
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-10-2022
Beste mensen,

Ik ben sinds een tijdje aan het kijken voor een nieuwe tv. Ik overweeg de ue48h6400. Groter dan 48 mag niet van mijn levenspartner :p.
Nu las ik aan het begin van dit topic dat er flink wordt onderhandelt met bijv. Plattetv.nl.
Wat verwachten jullie dat deze tv moet kosten / wanneer heb ik een goede prijs?
En nog een tweede vraag, gezien ik nog niet direct kan kopen. Hoe lang verwachten jullie dat deze een beetje leverbaar blijft? (In ieder geval dusdanig dat marktwerking de prijs laag kan krijgen)
Zouden jullie nu kopen of de feestdagen afwachten ofzo?

Alvast dank voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Die enorme kortingen betrof vooral de topseries (7500, 8500), daar zet Samsung een hele hoge adviesprijs neer en spreken winkels af daar niet onder te zullen adverteren.
Met de 6400 wordt al aardig geconcurreerd, maar iets van korting zal vaak wel mogelijk zijn... Zou alleen geen honderden euro's verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art.b
Dank voor je reactie! Verwachten jullie nog acties rond de feestdagen? Wat zouden jullie doen? Afwachten of aanschaffen?
Ik denk dat 600 euro dus wel een goede prijs is. Afgaand op wat cyberspin zei.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
Art.b schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:34:
Ik denk dat 600 euro dus wel een goede prijs is. Afgaand op wat cyberspin zei.
Thanks!
@ art.b
Waar ga je de 48H6400 voor €600 kopen? Prijzen lijken 'n beetje vast te zitten op €749.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art.b
Ik heb nog geen idee, maar die richting zou het dan in moeten gaan. Verschillende bedrijven mailen en een goed voorstel laten doen.

Pixelmania had hem een aantal dagen geleden op voorraad voor 629,-. Alleen ga ik daar nooit een tv kopen.

Niet gezegd dus dat dat gaat lukken. Heb je ook antwoorden op mijn vragen? Want het zijn echt dingen die ik me afvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Art.b schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:05:
Ik heb nog geen idee, maar die richting zou het dan in moeten gaan. Verschillende bedrijven mailen en een goed voorstel laten doen.

Pixelmania had hem een aantal dagen geleden op voorraad voor 629,-. Alleen ga ik daar nooit een tv kopen.

Niet gezegd dus dat dat gaat lukken. Heb je ook antwoorden op mijn vragen? Want het zijn echt dingen die ik me afvraag.
Pixmania is vast een import model uit Frankrijk waar de prijzen van Samsungs altijd een stuk lager liggen, om nog onder die prijs voor eenNL model te komen .... veel succes d:)b (of in de buurt alleen al)
Daarnaast is het een model van vorig jaar, zoveel voorraad zal er ook wel niet meer zijn (wehkamp, bol, coolblue kan je al wegstrepen qua onderhandelen)
Dacht eerst even JU6400 gelezen te hebben maar ging dus om de H6400 die wel al eerder tegen de 600 is geweest ja waaronder tijdens de géén BTW dagen en blijkbaar nog bij iemand in April (vrij zelden dat de geen BTW prijs nog overtroffen wordt of maar benaderd maar je weet maar nooit uiteindelijk)

Bij platte.tv ga je vast weg met een 2015 model :+

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 07-09-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art.b
Thanks voor je reactie! Kleine kans dus dat ik nog een mooie prijs ga krijgen hiervoor. Zouden jullie dus wachten tot de geen btw dagen eind januari?
Vergelijkbaar is de JU6400 maar die is uhd.

Of misschien toch maar proberen een goede prijs te krijgen voor de ue48HU7500. Prijs zal ongeveer gelijk zijn maar de 7500 is wel een hogere range, ook uhd en heeft goede beoordelingen. Lastig! Wat zouden jullie doen?

[ Voor 52% gewijzigd door Art.b op 08-09-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
Heb vandaag de 48H6400 binnengekregen (bij Wehkamp 679) en heb nog heel wat uit te zoeken.
In mijn vorige TV (Sony uit 2008) gebruikte ik een Alphacrypt / Mascom CAM. Het lijkt of deze bij de Samsung niet werkt, ik krijg geen foutmelding maar ook geen zenders.
Heeft iemand ervaring hiermee?

Edit: na verder zoeken inmiddels gevonden. De Alphcrypt werkt :)

:( een dag verder, het zenders installeren is gelukt na wisselen "antenne naar kabel" maar ik kan alleen ned 1,2,3 kijken. De Samsung ziet de Alphacrypt cam toch niet. Ik krijg ook geen foutmelding.
In het e-manual vind ik wel hoe de "kaartsleuf" geplaatst moet worden maar verder geen aanknopingspunten.
Iemand een tip?

[ Voor 41% gewijzigd door 51bert op 23-09-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Weet iemand een optie voor dit verhaal? voor mijn UE40JU6445W, zoek ik een oplossing voor t volgende.
Ik heb een AKG draadloos koptelefoon, met 2 ingangen, stekker als koptelefoon en wit en rood tulp, die tulp gebruik altijd vanaf mijn tv.
ik kon altijd via een apart menu bij de meeste flatscreens, een instelling zo zetten dat er geluid via de koptelefoonuitgang gaat en via de speakers t.v.
Bij deze wil dat helaas niet, het is of, koptelefoon, jack in, en beeldgeluid weg, of speakers t.v., ik wil graag beide, nu moet ik jack er steeds uithalen en instoppen bij t wisselen.
Hoop dit goed uitgelegd te hebben, hoop nog meer dat iemand een oplossing weet.
Btw, er zit ook geen wit rood audio uit aan de achterzijde, wel digitaal out, maar dat gaat weer niet werken naar de AKG.

• deBennie
deBennie schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:58:
Ik snap t niet, ik heb een 40h6500 en zo nu en dan laat ie alleen maar SD kanalen zien. Geen enkel kanaal is dan HD.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik 'm dan weer terug krijg op HD?
Ik ben eruit, dankzij dit ziggo topic:
http://ziggo-gebruikers.n...ve/index.php/t-37133.html

Blijkbaar, als ik bv rtl4 (HD) kijk, en ik druk op de AB op '4', dan krijg ik rtl4 in SD. Druk ik weer op '4', dan krijg ik rtl4 weer in HD. Dit gaat op voor alle zenders.

• 51bert
51bert schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:43:
De Samsung ziet de Alphacrypt cam toch niet. Ik krijg ook geen foutmelding.
In het e-manual vind ik wel hoe de "kaartsleuf" geplaatst moet worden maar verder geen aanknopingspunten.
Iemand een tip?
Inmiddels ben ik er achter dat de Alphacrypt niet CL+ of CL- is maar alleen CL. Die werkt niet op TV's van na ca 2013.
Inmiddels een Smit CL+ module in huis en die werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
Vraag mbt DLNA.

Ik heb mijn Humax 5200 decoder verhuisd naar de slaapkamer en aangesloten op de "oude" Sony TV.
De Humax decoder heeft DLNA en ik heb het delen aangezet.
Is het mogelijk om via DLNA van de Samsung TV naar de HDD van de Humax te kijken? Ik vind alleen uitleg over koppelen met PC of mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
UE75JU6400 kwam deze TV tegen in een zoektocht naar een 4K voor mijn ouders. Ze willen sowieso een 65inch maar ik denk dat 75inch prima kan. Heb zelf al enkele jaren een 65inch maar groter is altijd mooier. Nu zien of ik wat reviews kan lezen. 4K euro voor een 75inch lijkt niet al te duur.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Dacht met kerst, leuk een 3D Bluray kijken! PS4 aan, DVD erin, bril pairen, bril pairen, bril pairen, BRIL PAIREN!! Allebei de brillen willen gewoon niet pairen. Lampje word groen en dan direct rood, batterij kan het niet zijn de brillen zijn amper gebruikt. Laatste keer een keer Uncharted 3 in 3D gespeeld, toen werkte het prima. TV ook van netstroom gehaald, maar het help niet :(

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bij mij waren de batterijen in die brillen al vrijwel leeg bij eerste gebruik. Heb gewoon een hele set besteld en nu wissel ik ze nu en dan. Ik heb wel het idee dat ze snel leeg raken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:17:
Bij mij waren de batterijen in die brillen al vrijwel leeg bij eerste gebruik. Heb gewoon een hele set besteld en nu wissel ik ze nu en dan. Ik heb wel het idee dat ze snel leeg raken.
Vandaag nieuwe batterijen gehaald, de bril deed het daarna gelijk... De standaard batterijtjes zijn inderdaad prut.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 19:02
beste mensjes,

Ik wil met de btw dagen van mediamarkt een nieuwe tv halen.

Ik wil op me slaapkamer een tv hangen aan de muur zit er ongeveer 1,80~2m ervan af.
Maar ik twijfel tussen een 32 inch of 40 inch... wat is slimmer?

Mijn budget is 400 euro (Het liefst minder)

Zit er op een van de modellen die ik heb uitgezocht ghosting? kan er niet veel vinden over internet maar ik vraag het toch maar even. En ik vraag me af hoe de kleuren zijn en de hertz? kwa geluid maak ik me niet heel druk over want ik kan me tv altijd nog op mijn speaker setje aansluiten.

Ik wil erop kunnen game vanaf mijn PC, films kijken, en gewoon digitale tv.

Ik twijfel tussen de 40 inch (samsung ue40j5200aw):
http://tweakers.net/price...ng-ue40j5200aw-zwart.html

Of de 32 inch(samsung ue32h6200aw):
pricewatch: Samsung UE32H6200AW Zwart

Of kan ik beter naar een philips tv kijken want die zijn ook best wel goedkoop...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:09
En waarom stel je deze vraag in dit topic? Het zijn geen 2014 UHD modellen zo te zien..
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste