Nieuwe FW update voor de 65HU8500.
1230
Grtz.
1230
Grtz.
En heb je ook enig idee wanneer we die Cashback kunnen verwachten?DaYwaLkUr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:
Voor wie geinteresseerd is in de nieuwe UE65JU7000
Heb ik van www.PlatteTV.nl deze prijsopgave gekregen, netjes! echter wacht ik nog even op de cashback
Dit model kost normaal €3699,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €3199,- na inruil van uw huidige TV.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Vorig jaar was dit geloof ik rond Juli en in Januari (Met de MM btw dagen).BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:03:
[...]
En heb je ook enig idee wanneer we die Cashback kunnen verwachten?
[ Voor 98% gewijzigd door sfinx333 op 25-04-2015 21:47 . Reden: verkeerde topic ]
Verwijderd
Als je in de multiscreen mode bent, kan je de m.screen knop kort indrukken. Dan verschijnt er een menu waar je kan kiezen uit de webbrowser, youtube, samsung apps, tv en instellingen. Alleen youtube geeft het effect van 4 schermen. (Heb zelf de 65hu7500, maar de functie zal wel gelijk zijn ga ik van uit)Gil1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:17:
Heb het met de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar weet iemand hoe ik 3 of 4 schermen krijg bij de 78HU8500 als ik gebruik maak van Multiscreen? Ik krijg namelijk maar twee schermen (TV-Internet of TV-TV)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 22:20 ]
Helaas, als ik Youtube activeer zet hij hem naast mijn tv scherm. Dus maar 2 schermen.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:19:
[...]
Als je in de multiscreen mode bent, kan je de m.screen knop kort indrukken. Dan verschijnt er een menu waar je kan kiezen uit de webbrowser, youtube, samsung apps, tv en instellingen. Alleen youtube geeft het effect van 4 schermen. (Heb zelf de 65hu7500, maar de functie zal wel gelijk zijn ga ik van uit)
Verwijderd
Apart, ik krijg 4 schermen, twee die daadwerkelijk bewegend beeld geven en twee met inhoudsopgave. Het zijn 4 full HD schermen die afzonderlijk te selecteren zijn. Zie deze foto die ik net genomen heb:Gil1972 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:43:
[...]
Helaas, als ik Youtube activeer zet hij hem naast mijn tv scherm. Dus maar 2 schermen.
Precies dat wil ik graag hebben. Wat bedoel je met het activeren van nu op TV?Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:23:
[...]
Apart, ik krijg 4 schermen, twee die daadwerkelijk bewegend beeld geven en twee met inhoudsopgave. Het zijn 4 full HD schermen die afzonderlijk te selecteren zijn. Zie deze foto die ik net genomen heb:
[afbeelding]
Heb je 'Nu op TV' geactiveerd op je TV?
Verwijderd
In het menu bij Smart Hub is een keuze 'Op TV instel.'. Als je die instelt, krijg je in je smart hub schermen het 'Op TV' scherm erbij. Die zie je in mijn foto linksonder. Wat ik kan mij herinneren is dat als je 'Op TV' niet instelt dat je dan 2 schermen krijgt.Gil1972 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:00:
[...]
Precies dat wil ik graag hebben. Wat bedoel je met het activeren van nu op TV?
Helaas, bij mij blijven het twee schermen. Ik heb idd een klein tv toestel bij, maar hiermee kan ik alleen aangeven van welk beeld het geluid actief moet zijn en kan ik switchen naar één scherm.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:16:
[...]
In het menu bij Smart Hub is een keuze 'Op TV instel.'. Als je die instelt, krijg je in je smart hub schermen het 'Op TV' scherm erbij. Die zie je in mijn foto linksonder. Wat ik kan mij herinneren is dat als je 'Op TV' niet instelt dat je dan 2 schermen krijgt.
Mocht je 'Op TV' al wel ingesteld hebben (dan staat er in het kleine smart hub menu een tv toestel bij), dan weet ik niet waarom je de 4 schermen niet ziet in de multi screen modus.
Verwijderd
Als ik wat video's bekijk van de hu8500 op youtube, dan zie ik in de review van Plasmadiscounter een van de heren Coronel een demonstratie geven waarin ook multiscreen wordt getoond. Zie vanaf 3:45, daar is het scherm opgedeeld in 3 schermen. Dus het zou mogelijk moeten zijn.Gil1972 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:02:
Helaas, bij mij blijven het twee schermen. Ik heb idd een klein tv toestel bij, maar hiermee kan ik alleen aangeven van welk beeld het geluid actief moet zijn en kan ik switchen naar één scherm.
Jammer.
Dat is mogelijk met de HU8500, dus ik denk dat dit bij jou ook mogelijk is. Probeer eens met een goedkope usb-stick alvorens je een HD aan te schaffen ?deBennie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:28:
Kan de H6500 iets via de PVR funtie op USB opnemen terwijl hij uit staat?
De HU7500 kan het sowieso ook (iig met externe HDD). Volgens mij zou een stick ook moeten kunnen, mits groter dan een bepaald aantal gig.Vanishd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:38:
[...]
Dat is mogelijk met de HU8500, dus ik denk dat dit bij jou ook mogelijk is. Probeer eens met een goedkope usb-stick alvorens je een HD aan te schaffen ?
deBennie schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:10:
Je kan toch niet met een USB stick overnemen? Tenminste, dat las ik in de handleiding..
Ik krijg de TV vanavond geleverd. Dus kan t nog niet testen, maar was wel alvast benieuwd.
USB sticks werken wel inderdaad, alleen moet je wel een rappe hebben, anders faalt de benchmark test.Wekko306 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:40:
[...]
De HU7500 kan het sowieso ook (iig met externe HDD). Volgens mij zou een stick ook moeten kunnen, mits groter dan een bepaald aantal gig.
[ Voor 45% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-05-2015 08:01 ]
Hmm, begrijp hieruit dat Ziggo die update niet meer verspreidt:a.
Zet uw TV aan. Als er een software-update beschikbaar is krijgt u een pop-up te zien. Volg in dat geval de instructies die u in beeld krijgt. Krijgt u geen pop-up? Ga dan naar de zender Zenderoverzicht SD (kanaal 975). Via dit televisiekanaal wordt de software van uw CI+ Module geüpdatet. U ziet hier op uw TV-scherm niets van.
b.
Druk op de Opties knop.
c.
Ga naar Common Interface en druk op OK.
d.
Kies voor ITV CAM en druk op OK.
e.
Ga omlaag naar Instellingen en druk op OK.
f.
Ga omlaag naar Software download en druk op OK.
g.
Wanneer de software beschikbaar is, druk op OK om de software de installeren.
Ziet u de melding 'Het is niet mogelijk om de ci+ vanuit het menu te upgraden', of een melding die hier op lijkt?
In dat geval is uw CI+ Module al up-to-date. Verlaat het menu via de Exit-knop op uw afstandsbediening.
[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 09-05-2015 08:17 ]
Ah, nou lekker dan. Erg lastig om die info te vinden op t internet!!CyBeRSPiN schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:09:
Hmm, begrijp hieruit dat Ziggo die update niet meer verspreidt:
http://nl.hardware.info/f...-paarse-en-blauwe.275238/
Dat is lekker dan als dat waar is, dan moet je dus wel een nieuwe kopen..
Ok, en nu helemaal niet meer hoorbaar?rsvmark schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:59:
Al geruime tijd irriteer ik me aan de fan in mijn UE55HU7500
Na een paar telefoontjes naar samsung zijn ze vandaag langsgekomen om de fan onder garantie te vervangen.
Voor de geintereseerden. Het is een klusje van niets en dit is het partnr van de fan:
KDB04112HBX02
Het is gelukkig weer een stuk minder (als toen hij net nieuw was zeg maar) maar stil is hij helaas niet...CyBeRSPiN schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:10:
[...]
Ok, en nu helemaal niet meer hoorbaar?
Hoor bij mij de fan ook wel duidelijk als het geluid uit staat. Als de tv uitschakelt merk je wel echt dat die fan dan uit gaat.
Ik heb deze tv 1 jaar geleden gekocht bij Foka. En nog steeds heel erg tevreden.Outlandos schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:10:
Hoe zijn de ervaringen hier met:
pricewatch: Samsung UE40H6200AW Zwart
[ Voor 4% gewijzigd door vanpeers op 30-06-2015 01:24 ]
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Dank, zojuist overgegaan tot aanschaf! Vrijdag zal bol.com deze tv leverenkladje schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:38:
[...]
Ik heb deze tv 1 jaar geleden gekocht bij Foka. En nog steeds heel erg tevreden.
In deze review http://tweakers.net/revie...met-perfecte-kleuren.html staat alles erg goed beschreven. Ik sluit me daarbij aan.
Ik heb vandaag deze bij de media markt besteld voor mijn ouders.
Bij foto klein goedkoper http://www.klein.nl/samsung-ue-40-h-6200 alleen zijn dit jammer genoeg wel de showmodellen.
In barendrecht was de verkoper wel zo eerlijk om dit te vertellen. En was het met mij eens dat de 40H6200 de beste was uit die lijn. De opvolger is de j-serie maar ook gelijk duurder.
Ik heb PS3 en A.C. Ryan aangesloten.
Oja 3d nog steeds niet geprobeerd omdat brillen niet meegeleverd worden bij deze tv.
Ik heb gewone kabel tv, geen digitaal.
Tja wat wil je nog meer weten. Deze serie is van 2014 dus wat er nu verkocht word is echt laatste. Wacht dus niet te lang met kopen.
Nou hij staat hoor, ben er in totaal 7 uur mee bezig geweestkladje schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:38:
[...]
Ik heb deze tv 1 jaar geleden gekocht bij Foka. En nog steeds heel erg tevreden.
In deze review http://tweakers.net/revie...met-perfecte-kleuren.html staat alles erg goed beschreven. Ik sluit me daarbij aan.
Ik heb vandaag deze bij de media markt besteld voor mijn ouders.
Bij foto klein goedkoper http://www.klein.nl/samsung-ue-40-h-6200 alleen zijn dit jammer genoeg wel de showmodellen.
In barendrecht was de verkoper wel zo eerlijk om dit te vertellen. En was het met mij eens dat de 40H6200 de beste was uit die lijn. De opvolger is de j-serie maar ook gelijk duurder.
Ik heb PS3 en A.C. Ryan aangesloten.
Oja 3d nog steeds niet geprobeerd omdat brillen niet meegeleverd worden bij deze tv.
Ik heb gewone kabel tv, geen digitaal.
Tja wat wil je nog meer weten. Deze serie is van 2014 dus wat er nu verkocht word is echt laatste. Wacht dus niet te lang met kopen.
Dat is een instelling onder Algemeen, heet 'lichteffect'. Ik zet dat altijd mrteen uit trouwensdeBennie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:47:
Waar kan ik de changelogs van de firmwares van de 40h6500 vinden?
Na de laatste firmware bv brand het rode lampje niet meer als de tv uit staat.
Ben beieuwd naar andere wijzigingen..
Gek genoeg geven ze op de Amerikaanse support site wel een (zeer beknopte) changelog. Ook valt op dat ze daar ver achter lopen in versienummering.CyBeRSPiN schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:16:
[...]
Dat is een instelling onder Algemeen, heet 'lichteffect'. Ik zet dat altijd mrteen uit trouwens
En changelogs doen ze niet aan bij Samsung, helaas..
Ja idd, moet ik eigenlijk nog doen.kladje schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:33:
@outlandos
Ik ben blij dat de tv naar je zin is.
Wel even een klacht indienen bij bol.com dat de verkeerde schroeven erbij zaten.
Waardeloos van netflix. Tja dat heb nooit geïnstalleerd.
Veel plezier van je tv verder 😀
Zoals in het HU7500 topic reeds is voorbij gekomen...de HU7500 is er in 2 soorten :dsonnaville schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:08:
Heb de UE48HU7500 aangeschaft en bevalt goed. Echter heb ik er ook een CI+ module van Ziggo bijgenomen, maar wat is het zappen traag. Is dit normaal?
Om hier even op toe te voegen: ik heb de 'snelle' versie, en ook bij mij is het zappen traag (al gauw 3 seconden van zender tot zender). Denk dat de vertraging bij het zappen vooral bij de smartcard module zit en niet zozeer de snelheid van het toestel zelf (in tegenstelling tot guide/menu's). Als dat zo is denk ik dat die OCB ook weinig uit zal maken.dafmay schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:38:
[...]
Zoals in het HU7500 topic reeds is voorbij gekomen...de HU7500 is er in 2 soorten :
Louike1980 in "Samsung UE/48/55/65/HU7500 4K Topic"
Ikzelf heb de trage versie en alles is dan ook merkbaar behoorlijk sloom en haperig.
Hopelijk is dit met de nieuwe SEK-3500U One Connect Box opgelost...deze ga ik vanavond aansluiten/installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 13-07-2015 16:53 ]
[ Voor 11% gewijzigd door outlandos op 14-07-2015 18:55 ]
Je hebt helemaal gelijk, ik had er even overheen gelezen dat hij specifiek vraagt naar 'traag zappen'. Dat is inderdaad de CI+ module en snelheid (cpu) van de tv zal daar weinig invloed op uitoefenen.Wekko306 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:51:
[...]
Om hier even op toe te voegen: ik heb de 'snelle' versie, en ook bij mij is het zappen traag (al gauw 3 seconden van zender tot zender). Denk dat de vertraging bij het zappen vooral bij de smartcard module zit en niet zozeer de snelheid van het toestel zelf (in tegenstelling tot guide/menu's). Als dat zo is denk ik dat die OCB ook weinig uit zal maken.
[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 17-07-2015 18:50 ]
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Ga naar Mediamarkt. Pak een fikse AV receiver uit de schappen. Loop vervolgens naar de hoek met Smart tv's. Maak vlak voor de beoogde tv een struikelende beweging en zie het resultaat.ginod schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:13:
Voor mijn bedrijf willen we een paar tv-schermen van Samsung gaan gebruiken om er info op te zetten, al dan niet via een Intel NUC en Xibo, maar omdat het ook op de productievloer komt was ik benieuwd, of dat display nu bestaat uit glas of niet. Ik heb al zitten zoeken via google, maar kom er niet echt achter. Wel dat Plasma harder is als de LED / LCD schermen, maar ja, dat zocht ik niet.
Stel, ik gooi er een grote baksteen naartoe, zullen er dan glasscherven / splinters vallen, of niet. (Je hoeft het niet uit te proberen hoor....)
Als je bv NL1 kijkt op HD en je drukt vervolgens op je afstandsbediening op 1 drukt zal hij naar NL1 SD gaan. Als je daarna gaat zappen zie je alleen maar SD kanalen voorbij komen. Gewoon nog een keer op het huidige nummertje drukken en je kijkt weer HD.deBennie schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:35:
T vage is dat vanmorgen alle zenders weer in HD getoond werden...
Ik heb dezelfde vraag. Wat zijn nu precies de verschillen tussen deze beide tv's? De 6240 lijkt een jaar nieuwer te zijn (augustus 2015 vs. april 2014) maar verder zie ik het verschil niet. Ze zijn ook beide voor ongeveer €600 te koop, maakt het iets uit welke ik kies?hars73 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:47:
Ik kan ook niet goed vinden wat de exacte verschillen nu precies zijn. Ik dacht altijd dat de 6200 gelijk was aan de 6400 behalve dat er geen 3D brillen bij zaten. De 6240 lijkt me een zilveren uitvoering van de 6200?
Al genoemd, 3D brillen meegeleverd. Smart remote (die ik persoonlijk bijzonder prettig vind) en als laatste: geoptimaliseerde refresh rate 200 vs 400 Hz.Sh1fty schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:06:
[...]
Ik heb dezelfde vraag. Wat zijn nu precies de verschillen tussen deze beide tv's? De 6240 lijkt een jaar nieuwer te zijn (augustus 2015 vs. april 2014) maar verder zie ik het verschil niet. Ze zijn ook beide voor ongeveer €600 te koop, maakt het iets uit welke ik kies?
[ Voor 6% gewijzigd door 4tune op 24-08-2015 21:32 ]
Bij de Samsung UE48H6240AW staat op de 'Specificaties' pagina van Tweakers: Aangeboden sinds: 6 augustus 2015, vandaar. Overigens kan ik de door jou genoemde verschillen helaas nergens terugvinden. Volgens de site van Samsung hebben beide modellen een CMR van 200Hz. Tevens wordt bij geen van de beide modellen een smart remote bijgeleverd en ook geen 3D brillen. Toch bedankt.4tune schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:31:
[...]
Al genoemd, 3D brillen meegeleverd. Smart remote (die ik persoonlijk bijzonder prettig vind) en als laatste: geoptimaliseerde refresh rate 200 vs 400 Hz.
Waar haal je vandaan dat de H6240 in dit jaar is geïntroduceerd? Is niet zo.
Volgens mij worden hier nu de H6200, H6240 en H6400 door elkaar heen gehaald.4tune schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:31:
[...]
Al genoemd, 3D brillen meegeleverd. Smart remote (die ik persoonlijk bijzonder prettig vind) en als laatste: geoptimaliseerde refresh rate 200 vs 400 Hz.
Waar haal je vandaan dat de H6240 in dit jaar is geïntroduceerd? Is niet zo.
@ art.bArt.b schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:34:
Ik denk dat 600 euro dus wel een goede prijs is. Afgaand op wat cyberspin zei.
Thanks!
Pixmania is vast een import model uit Frankrijk waar de prijzen van Samsungs altijd een stuk lager liggen, om nog onder die prijs voor eenNL model te komen .... veel succesArt.b schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:05:
Ik heb nog geen idee, maar die richting zou het dan in moeten gaan. Verschillende bedrijven mailen en een goed voorstel laten doen.
Pixelmania had hem een aantal dagen geleden op voorraad voor 629,-. Alleen ga ik daar nooit een tv kopen.
Niet gezegd dus dat dat gaat lukken. Heb je ook antwoorden op mijn vragen? Want het zijn echt dingen die ik me afvraag.
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 07-09-2015 10:25 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Art.b op 08-09-2015 22:43 ]
[ Voor 41% gewijzigd door 51bert op 23-09-2015 17:12 ]
Ik ben eruit, dankzij dit ziggo topic:deBennie schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:58:
Ik snap t niet, ik heb een 40h6500 en zo nu en dan laat ie alleen maar SD kanalen zien. Geen enkel kanaal is dan HD.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik 'm dan weer terug krijg op HD?
Inmiddels ben ik er achter dat de Alphacrypt niet CL+ of CL- is maar alleen CL. Die werkt niet op TV's van na ca 2013.51bert schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:43:
De Samsung ziet de Alphacrypt cam toch niet. Ik krijg ook geen foutmelding.
In het e-manual vind ik wel hoe de "kaartsleuf" geplaatst moet worden maar verder geen aanknopingspunten.
Iemand een tip?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Vandaag nieuwe batterijen gehaald, de bril deed het daarna gelijk... De standaard batterijtjes zijn inderdaad prut.BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:17:
Bij mij waren de batterijen in die brillen al vrijwel leeg bij eerste gebruik. Heb gewoon een hele set besteld en nu wissel ik ze nu en dan. Ik heb wel het idee dat ze snel leeg raken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq