Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-06 10:09
In dit topic kan er gesproken / gediscussieerd worden over de nieuwe high-end modellen van Samsung voor 2014. Samsung heeft in 2014 zowel een 4K Ultra HD (UHD) tv line-up als een lcd led tv line-up met Full HD-displays.

Introductie
Samsung 2014 4K Ultra HD tv’s

De 4K Ultra HD line-up staat in het teken van een aantal kenmerken; vanzelfsprekend de 4K-resolutie, maar ook gebogen displays en diverse Smart tv mogelijkheden. De twee topmodellen voor dit jaar beschikken over een gebogen display, dat volgens de Koreaanse fabrikant moet zorgen voor betere kijkhoeken en een bioscoopachtige ervaring. Overigens wordt het gebogen display dit jaar voor het eerst ook doorgevoerd in de ‘normale’ Full HD tv line-up.

Belangrijk om te vermelden is dat alle modellen, met uitzondering van de UH6900-serie modellen, beschikken over HEVC (H.265) decoding. Dit houdt in dat middels deze standaard gecomprimeerd materiaal door de tv weergegeven kan worden. De verwachting is dat diensten als Netflix deze standaard gaan gebruiken voor het streamen van 4K-content. Wel zijn alle tv’s voorzien van HDMI 2.0-poorten waardoor 4K-materiaal met hoge frame rates weergegeven kan worden.

Samsung 2014 lcd led tv’s

Samsung voert in 2014 een hoop verbeteringen door in de lcd led tv line-up. In de eerste plaats is het design van sommige modellen aangepakt. De belangrijkste vernieuwing zien we bij de H8000-serie. De modellen in deze serie beschikken namelijk over een gebogen display, iets dat we tot op heden alleen bij oled tv’s terugzagen. Dit gebogen scherm moet volgens de Koreaanse fabrikant zorgen voor betere kijkhoeken en een kijkervaring die meer richting die ervaring die je in de bioscoop krijgt gaat. Voor de overige series houdt Samsung het niet bij één design. Zo komt de high-end H7000-serie met een opvallende voet die over de gehele lengte van de tv geplaatst is en zijn de lagere series voorzien van een design dat we van de 2013 modellen kennen.

Smart tv
Qua Smart tv-functies zijn de nieuwe tv’s van Samsung weer rijkelijk uitgerust. Er is toegang tot het uitgebreide Smart tv-platform van Samsung, waar je onder meer apps als Netflix en Spotify kunt vinden. Later dit jaar wordt de 4K-app van Netflix ook beschikbaar gesteld voor Samsung Smart tv’s. Daarnaast kunnen de tv’s wederom bediend worden met een app voor smartphones en tablets en is het eenvoudig om content vanuit je thuisnetwerk te streamen. Samsung heeft het Smart tv-platform op diverse punten verbeterd. Daarnaast is ook de spraakbediening en bediening middels bewegingen verbeterd. Zo kunnen nu vingers herkend worden wat de navigatie eenvoudiger moet maken.
Bron

De Samsung 2014 4K Ultra HD televisies van 2014
105-inch Curved UHD tv
Afbeeldingslocatie: http://cdn.homecinemamagazine.nl/wp-content/uploads/2014/03/Samsung-105-Curved-770x356@2x.jpg
Samsung HU8500-serie
Afbeeldingslocatie: http://cdn.homecinemamagazine.nl/wp-content/uploads/2014/03/Samsung-HU8500-UHD-tv-770x378@2x.jpg
Samsung HU7500-serie
Afbeeldingslocatie: http://cdn.homecinemamagazine.nl/wp-content/uploads/2014/03/Samsung-HU7500-UHD-tv-770x362@2x.jpg
Samsung HU6900-serie

Afbeeldingslocatie: http://cdn.homecinemamagazine.nl/wp-content/uploads/2014/03/Samsung-HU6900-UHD-tv-770x391@2x.jpg

De Samsung 2014 lcd led tv’s
Samsung H8000
Samsung H7000
Samsung H66xx
Samsung H6700
Samsung H6500
Samsung H6400
Samsung H6200
Samsung H5500
Samsung H5000
Samsung H4000

Om het overzichtelijk te houden zijn de afbeeldingen van de Samsung 2014 lcd led tv's achterwege gelaten.
Zie de officiële website van Samsung voor de verschillende tv's.

[ Voor 72% gewijzigd door UninPro op 16-04-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03
Is dit een topic ALLEEN voor UHD modellen? of ook voor bvb de H8000 die wel 2014 is maar niet UHD heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Ga er direct achteraan! Neem aan dat we alle 2014 modellen in een topic houden zoals ook met de 2013 modellen is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-06 12:07
heeft iemand al ergens de gecalibreerde beeldinstellingen gevonden voor de HU7500? Ik vond de mijne out of the box een beetje een witte waas hebben, na wat spelen met de instelling was het een stuk beter, maar ongetwijfeld is er nog verder ruimte voor verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
stijnec1 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:30:
heeft iemand al ergens de gecalibreerde beeldinstellingen gevonden voor de HU7500? Ik vond de mijne out of the box een beetje een witte waas hebben, na wat spelen met de instelling was het een stuk beter, maar ongetwijfeld is er nog verder ruimte voor verbetering
Ik ben er ook al naar op zoek geweest, ook nog niks gevonden!

Heb je de 55'' versie? Hoe vind je hem?

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
stijnec1 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:30:
Dat heeft weinig zin aangezien iedere tv "anders" is. Instellingen overnemen van een ander is dan ook nogal zinloos. Sterker nog, het zou je beeld ook minder mooi kunnen maken.

Een persoonlijke (hardwarematige) calibratie is het enige dat écht werkt. Overnemen van anderen/een site of via "calibratie" BD's instellen voegt weinig toe.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Elm0wer schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:54:
[...]

Ik ben er ook al naar op zoek geweest, ook nog niks gevonden!

Heb je de 55'' versie? Hoe vind je hem?
eerste indruk is prima, gisteren even House of cards in UHD gestreamd, dat ziet er zeer strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Een algemeen vraagje.

In het huis van mijn ouders hebben ze een Samsung DCB-H380R hd reciever. Deze kochten/kregen zij bij het afsluiten van een abonnement met All-in-1 Ziggo. Doordat zij een LG tv hadden hebben ze dit niet gebruikt en uiteindelijk een CI+ module gehaald.
Ik heb de reciever dus nu van hem gepakt voor mijn (nog komende H8000) tv. Ook ik ben klant bij Ziggo, is het mogelijk om de reciever te gebruiken samen met de tv en 1 afstandsbediening?

Met LG was het niet mogelijk, maar ik weet niet of dit alleen aan LG of aan alles ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 21:06
Instellingen voor de tv zijn ook wel heel persoonlijk, ik heb de algemeen instelling iets aangepast, van mij hoeft het niet zo fel.
Verder is de 55HU7500 top model, alleen jammer dat de ingebouwde mediaspeler nt alle formaten afspeelt bv video ts voegt hij niet samen, plex werkt ook goed.
Ik heb de tv samen met een playbar v Sonos en moet zeggen dat is een goeie combi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 21:00

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Hoe is het standaard geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Kan iemand uitleggen waarom topmodellen zoals de 55HU7500 geen Wifi hebben? Kan ik dat eenvoudig oplossen met een USB wifi adapter of iets dergelijks?

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:59

Turfschipper

Hup NAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Inderdaad, zie het nu ook op de website van Samsung staan. Raakte in de war door de specs hier op Tweakers: pricewatch: Samsung UE55HU7500L Zwart

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik ga morgen even naar een lokale winkel kijken voor de HU7500. Mocht het prijsverschil zeer klein zijn koop ik hem daar, anders regel ik hem online...... (avtrader voor €2099).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Geluid op de HU7500 is helder maar weinig bass, heb er een sonos playbar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Heb je toevallig een console aangesloten op de HU7500? Hoe is de inuput lag?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Ik heb ook zojuist mijn 55HU7500 mogen ontvangen! Helaas ben ik dit gehele weekend weg voor het werk dus een uitgebreide impressie kan ik pas na het paasweekend geven. Er hangt hier een PS4 aan dus dan kan ik ook wat meer daarover vertellen. Eerste indruk is wel geweldig! Hij vervangt dan ook een 40inch HD ready Philips tv.

Overigens 2200 voor betaald exclusief cashback deal bij een HifiTvDealer 500 meter verderop voor mijn huis. Hij waarschuwde nog wel voor AvTrader. De kans is aanwezig dat dit grijze modellen zijn. Ben mij bewust dat de prijzen lager liggen als ik had gewild via een internet shop. Maar ik kan nu altijd terecht bij deze gast en heb de keuze gemaakt daarvoor een kleine meerprijs te betalen. Inverband service, garantie en stukje gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
AlexSaxoMusic schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:41:
Ik heb ook zojuist mijn 55HU7500 mogen ontvangen! Helaas ben ik dit gehele weekend weg voor het werk dus een uitgebreide impressie kan ik pas na het paasweekend geven. Er hangt hier een PS4 aan dus dan kan ik ook wat meer daarover vertellen. Eerste indruk is wel geweldig! Hij vervangt dan ook een 40inch HD ready Philips tv.

Overigens 2200 voor betaald exclusief cashback deal bij een HifiTvDealer 500 meter verderop voor mijn huis. Hij waarschuwde nog wel voor AvTrader. De kans is aanwezig dat dit grijze modellen zijn. Ben mij bewust dat de prijzen lager liggen als ik had gewild via een internet shop. Maar ik kan nu altijd terecht bij deze gast en heb de keuze gemaakt daarvoor een kleine meerprijs te betalen. Inverband service, garantie en stukje gunnen.
Ik snap heel goed dat het verschil tussen een fysieke winkel en een internetwinkel 100 euro is. 2200 is ook wel een hele mooie prijs hoor. Want je kan nergens een 4k vinden voor 1700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
@Alex toch voor de 55" gegaan? Mooi hè! 2200 cashback eraf voor 1700€ dat is een strakke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
U2psv schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:13:
@Alex toch voor de 55" gegaan? Mooi hè! 2200 cashback eraf voor 1700€ dat is een strakke deal!
Ik heb toch ook maar 55'' versie gekocht.

AVTrader vertrouwde ik niet, waarop Alex naar een toko op de hoek is geweest en ik nog verder ben gaan shoppen.

Eshop.nl biedt hem ook voor €2099. Staat bij Samsung online dealers en de deelnemende dealers CB actie.
Deze toko is wel te vertrouwen!
Zelf nu bij PlatteTV gekocht. Ook mijn vorige TV gekocht en ze gingen uiteindelijk overstag voor een scherpe prijs!:)

Ben gisteren ook nog bij Saturn en BCC langsgeweest om de TV te bekijken en informatie in te winnen..
Al vind ik die lui niet allemaal even clever.. Hij schrok toen ik de prijs noemde.

Wilde ze hem niet voor leveren, terwijl ze ervoor wel laagste prijs garantie bieden! haha.
Dan koop ik hem wel ergens anders! Hopelijk wordt hij morgen nog met koeriersdienst geleverd!

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
@Elm0wer is dat incl of excl de cashback 2099€ want anders ga ik er toch nog even langs, had 2000€ incl cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Het is voor 2099 exclusief CB natuurlijk.
Ik heb mijne UE55H8000 net binnen.
Gekocht voor 1800 excl CB. Is gewoon Nederlands model.

Ik heb net alles opgezet. Ga straks er even mee spelen/kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:32
2099 heb ik m ook voor gekocht, wordt vandaag geleverd. Avtrader bood die prijs, plattetv wilde niet verder gaan dan 2199. Ik heb mn aankoop uiteindelijk bij electroplace in Rdam gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Stefangrp schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:42:
2099 heb ik m ook voor gekocht, wordt vandaag geleverd. Avtrader bood die prijs, plattetv wilde niet verder gaan dan 2199. Ik heb mn aankoop uiteindelijk bij electroplace in Rdam gedaan
Toch vreemd dat de 1 hem voor 2099,- krijgt en bij de ander is 2199,- de bodem 8)7 . En dan op de website staat 2799,- als prijs vermeld voor diegene die gewoon met oogkleppen op ergens bestellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:19
Ook wel apart hoor dat er zo'n groot verschil zit in de prijs op de website en wat er uiteindelijk onderhandeld wordt.. Bij platteTV staat ie voor 2799 op de site.. Gaan ze dus even met een handjeklap 700 euro onder zitten..

Blijkbaar genoeg mensen die er 2799 voor neertellen en denken dat ze een goede prijs betaald hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Ok, vanmiddag eens langs gaan had 2500excl CB, en 2 stuks, heb wel 4 weken omruilgarantie, dan maar dat en verder kijken als ze niet mee willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
U2psv schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:35:
@Elm0wer is dat incl of excl de cashback 2099€ want anders ga ik er toch nog even langs, had 2000€ incl cashback
Exclusief CB uiteraard! Anders had ik hem nooit besteld! Nu is het nog te doen..

Huidige TV nog even verkopen en dan heb ik voor €1200 een schitterende 55 inch UHD tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
MikoMission schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:47:
[...]

Toch vreemd dat de 1 hem voor 2099,- krijgt en bij de ander is 2199,- de bodem 8)7 . En dan op de website staat 2799,- als prijs vermeld voor diegene die gewoon met oogkleppen op ergens bestellen 8)
Dat is ook het bizarre.. het zijn maar ADVIES prijzen..
Hetzelfde als de VRAAgprijzen bij het kopen van een huis..

Brutaal mens telt voor 2 zeg ik weleens.. Probeer je het niet.. dan weet je in ieder geval dat je teveel betaald.
Een keer houdt het op natuurlijk, maar het is je eigen portemonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:47:
Ook wel apart hoor dat er zo'n groot verschil zit in de prijs op de website en wat er uiteindelijk onderhandeld wordt.. Bij platteTV staat ie voor 2799 op de site.. Gaan ze dus even met een handjeklap 700 euro onder zitten..

Blijkbaar genoeg mensen die er 2799 voor neertellen en denken dat ze een goede prijs betaald hebben..
Dat klopt. En ze vallen allemaal van hun stoel als je zegt dat je hem voor 2099 kunt kopen.. 700 minder!
En toch gaan ze allemaal erin mee uiteindelijk.. marges zijn dus goed genoeg.

Een maat van die bij FotoKlein vandaan komt zegt dat de inkoop ergens onder de 2000 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Mediamarkt en Saturn mogen NIET onderhandelen. Ze mogen alleen meegaan met prijzen van fysieke winkels binnen een straal van 50km. Daarnaast moet het een aanbieding zijn, niet op een geschreven bierfilter.

Daarom koop ik ook het liefst bij kleinere zaakjes. Daar kan je naast onderhandelen ook een gesprekje aangaan met de verkoper. Dit keer heb ik online gedaan.
Bij platte tv moet je even een linkje sturen hierna toe. Dan gaan ze gelijk overstag met de 2099, lijkt me. Niet echt eerlijk als iemand wel 2099 krijgt en de ander 2199 moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:48

mr.paaJ

generatie cmd+z

Tuurlijk mogen die wel onderhandelen op dit soort modellen... er is echt wel een beetje realiteiszin bij de MM hoor.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17
Gisteren mijn 55" HU7500 ontvangen van AV trader. Waarbij het gewoon een NL model is.

Na het bekijken van een aantal films en afleveringen moet ik zeggen dat het echt een top toestel is.
Het upscalen van HD naar UHD werkt echt goed en in mijn perceptie vertoond het beeld veel meer detail.
Verder ben ik ook zeer tevreden over de zwart weergave en dit voor iemand die van plasma afkomt (PS50C7700) ;) .

Al met al een zeer tevreden kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Heb m'n hu7500 aangesloten via arc op m'n ht-f6500 zodat ik ook geluid via m'n home theater set krijg. Echter als ik de tv aanzet hoor ik niets, moet eerst handmatig anynet opstarten voor het werkt, iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
https://www.samsung.com/nl/promotion/tv-cashback/
Laat tussen 14 april 2014 tot en met 30 juni 2014 een review op Kieskeurig.nl achter en maak kans op een GALAXY Tab 3 (10.1) ter waarde van € 339.
Indien u een kopie van de bevestigingsmail van de review meestuurt met uw registratie, doet u mee aan de actie.
Slim bedacht.. maar op die manier komt er zo een stortvloed aan reviews, waarvan je nu nog extra moet afvragen hoe objectief ze zijn..

Denk dat ik er nu ook uit ben en voor de 55UH7500 ga.. Zit straks 5 meter van de tv af, dus zou eigenlijk 65" moeten nemen, maar die is me te duur.. Zit helaas een behoorlijke knik in de prijzen tussen <= 55" en >= 60".
Op 5 meter merk ik waarschijnlijk niks van het verschil in resolutie van 4k vs 1080p, maar ach, goed voor het gevoel en de beleving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:09:
[...]

Slim bedacht.. maar op die manier komt er zo een stortvloed aan reviews, waarvan je nu nog extra moet afvragen hoe objectief ze zijn..
Doen wel meer bedrijven, volgens mij zijn sommige aanbieders bij Ibood er ook goed in. Tegenwoordig zie ik ook heel vaak een bepaalde winkel in Rotterdam genoemd worden bij de TV reviews op KK.
[b]Op 5 meter merk ik waarschijnlijk niks van het verschil in resolutie van 4k vs 1080p, maar ach, goed voor het gevoel en de beleving ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Vraagje:

Ik heb dus de tv gekocht en aangemeld op de cashback site van Samsung
Nu vraagt die om de ORIGINELE streepjescode.

Moet ik dus een stukje uitknippen van de doos of moet ik een foto hiervan maken?
Ik heb nog nooit met een CB meegedaan van Samsung.

----------edit---------

Ik heb mijn H8000 op de tafel gezet, maar het lijkt net of hij beetje vooruit buigt? Dus bovenkant iets meer naar voren dan de onderkant.
Hebben jullie dat ook met de HU7500?

[ Voor 28% gewijzigd door kx22 op 18-04-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Ja hele streepjescode uit het karton.
H8000 is curved, HU7500 niet.. Ik dacht dat curved juist iets naar achter hing ivm gevaar van omvallen?

Net even bij Saturn en BCC geweest. Beiden vragen gewoon de volle 2799 voor de 55HU7500.. Saturn zet doodleuk de "Saturn prijs" 2299 incl CB groot naast de tv.. En dan in kleine lettertjes dat je gewoon 2799 moet afrekenen..

De rand afwerking van de F8000 vond ik trouwens net iets mooier dan van de HU7500, en die F8000 had ook een webcam.. Die gebruik je in de praktijk denk ik toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

55HU7500 is binnen, momenteel geen tijd om hem uit te pakken... Morgen eens bekijken en wat UHD samples bekijken 8) 8) 8) .

[ Voor 7% gewijzigd door Tortelli op 18-04-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:01:
...
Net even bij Saturn en BCC geweest. Beiden vragen gewoon de volle 2799 voor de 55HU7500..
...
Net als vorige jaren, vaste adviesprijs vanuit Samsung voor de officiele dealers maar verkoopprijs staat daar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
Tortelli schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:15:
55HU7500 is binnen, momenteel geen tijd om hem uit te pakken... Morgen eens bekijken en wat UHD samples bekijken 8) 8) 8) .
PlatteTV beloofd dat ik hem zaterdag zou krijgen..

[ Voor 22% gewijzigd door Elm0wer op 19-04-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Waarom zou je hem neit morgen krijgen?
Morgen is geen Pasen toch? Gewone werkdag voor vervoersbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Woohoo, heb mijn 55HU7500 vanmiddag opgehaald, erg mooie tv!!
Nu nog mn ziggo CI+ aan de gang krijgen.. Krijg error 17 toestel certificaat verlopen.. Iemand tips?
Het is de oude module, maar zou wel moeten werken voor tv, niet voor interactieve tv.

Edit: had ANT gekozen ipv Kabel bij het zoeken, werkt perfect nu, herkende daarna meteen Ziggo en CI authenticatie ging ook goed :)

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-04-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Vind de 3d erg tegenvallen.
Ik heb even een filmpje in 3d gedownload (1,5gb) en je zag wel een klein beetje diepte, maar ben niet echt onder de indruk. Snap ook niet waarom Samsung niet overstapt naar Passive. Ik heb 2 non oplaadbare brillen erbij gekregen. Ik ga het wss toch nooit meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Nee idd, 3D is niet zo super als ik in de winkel bij LG of Sony heb gezien. Diepte effect is er wel. Kan ook aan film liggen wellicht?
Zie dat er in het menu bij 3D een optie is om de diepte on te stellen, die is voor content uit de smart hub niet beschikbaar (staat vast op 5 terwijl hoger mogelijk is), misschien beter effect wanneer je bluray3D materiaal bekijkt?

Edit: toch is de 3D voor mij prima bevallen, net Frozen gekeken, werd prima weergegeven.. Niet het effect zoals in de bioscoop, en heb ook geen vergelijking, nooit 3D thuis gekeken..

[ Voor 66% gewijzigd door CyBeRSPiN op 21-04-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Vind 3D wel mooi bv Ice Age, of Metallica 3D zijn wel MKV van +/- 13GB.
CI+ module van UPC geeft wel veel problemen monteur al nieuwe module geplaatst maar nog steeds meldingen als kan niet gebruik maken van CI of zender is gecodeerd bv RTL 4HD, na aan en uit zetten lijkt hij het weer even te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Net de tv even aan gehad.
Hij lijkt nog niet helemaal lekker te willen werken met mijn NUC. Scherm switched steeds van source (meld HDMI 1 steeds opnieuw aan). Morgen eens uitzoeken waar dit aan ligt...

Edit 1:
Ze vragen in de cashback e-mail om de "orginele streepjescode". Wat bedoelen ze hiermee? 8)7.

Edit 2:
Ga naar www.samsung.com/nl/promotions, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode van de verpakking uiterlijk t/m 30 juni 2014 (poststempel) naar:
Samsung TV premium promotie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht
Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.

[ Voor 67% gewijzigd door Tortelli op 19-04-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Iemand al ervaring met de Ziggo CI 1.3 module? Wat voegt interactieve tv toe? Uitzendinggemist in betere kwaliteit? En verder enkel onDemand kunnen bestellen?
Vraag me af of me dat 80 euro voor een nieuwe module waard is..

@hierboven: nou gewoon, de streepjescode uit de doos knippen, en geen kopie/foto van maken.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-04-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
kx22 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:07:
Waarom zou je hem neit morgen krijgen?
Morgen is geen Pasen toch? Gewone werkdag voor vervoersbedrijven.
Dat dachte ik ook. Geldt ook voor goede vrijdag.

Helaas geen track en trace ontvangen nog..

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 17:50
kx22 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:41:
Het is voor 2099 exclusief CB natuurlijk.
Ik heb mijne UE55H8000 net binnen.
Gekocht voor 1800 excl CB. Is gewoon Nederlands model.

Ik heb net alles opgezet. Ga straks er even mee spelen/kalibreren.
Waar heb jij die h8000 voor dat bedrag gekocht? Staat die dealer op de cashback lijst?

Edit: Ik heb zojuist maar besloten om het apparaat voor € 2000,- te kopen. Met verkoop van mijn "oude" 55" en de cashback betaal ik netto niet meer dan € 1000,-. Dat lijkt me geen verkeerde deal! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Ofthewell op 19-04-2014 12:05 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Als je dus een half uur had gewacht was je nu 200 euro rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Tortelli schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:29:
Net de tv even aan gehad.
Hij lijkt nog niet helemaal lekker te willen werken met mijn NUC. Scherm switched steeds van source (meld HDMI 1 steeds opnieuw aan). Morgen eens uitzoeken waar dit aan ligt...
NUC stond op 3840*2160 op 29 hz output, tv op 30hz. Dat matched niet helemaal blijkbaar, lijkt te zijn opgelost!.

Beeld is met 4k content echt waanzinnig 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
kx22 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:09:
Als je dus een half uur had gewacht was je nu 200 euro rijker :)
Kun je mij DM sturen waar je hem vandaan hebt getoverd ? :-) mijn huidige televisie heeft vanacht de geest gegeven :( , en het modelletje wat jij hebt besteld wil ik ook graag :-)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
Heb me TV dan toch ontvangen! Nu werkt alleen de ARC niet naar mijn Harman Kardon setje.

Heeft iemand de TV al aangesloten via ARC? 55HU7500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
blaatpaal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:52:
[...]

Kun je mij DM sturen waar je hem vandaan hebt getoverd ? :-) mijn huidige televisie heeft vanacht de geest gegeven :( , en het modelletje wat jij hebt besteld wil ik ook graag :-)
Plattetv.nl je moet wel met ze onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Online of ben je een zaak naar binnen gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Online kan je vragen naar beste prijs, maar misschien kan het ook in een zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Heb je voor mij iets van een bewijs? dat je hem voor dat bedrag hebt gekocht? kun je die eventueel naar mij DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
stijnec1 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:03:
Heb m'n hu7500 aangesloten via arc op m'n ht-f6500 zodat ik ook geluid via m'n home theater set krijg. Echter als ik de tv aanzet hoor ik niets, moet eerst handmatig anynet opstarten voor het werkt, iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb hem aangesloten op een Harman Kardon 370 setje. Hij maakt geen verbinding.. ARC kabels zitten goed. Anynet kan hem alleen niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
blaatpaal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:01:
Heb je voor mij iets van een bewijs? dat je hem voor dat bedrag hebt gekocht? kun je die eventueel naar mij DM?
Je dm staat uit, je zou eerst naar mij moeten dmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Nou, toch even een 1.3 CI+ module van Ziggo gehaald. Valt me tegen.. Had verwacht dat uitzendinggemist betere kwaliteit zou leveren dan de app in de smart hub.. Helaas... En bij rtl programma's mag je betalen voor een uitzending.. Ook de smart control AB werkt niet binnen het Ziggo menu..

Waar ik wel heel blij van wordt: de Youtube app ondersteunt 4K videos, zoek even op 4K en je hebt een aantal wonderschone beelden om je UHD te showcasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Als ik jou zo hoor kan ik beter de gewone recoever gebruiken ipv ci+ icm ziggo?
Aangezien de reciever ook samsung is, is het misschien mogelijk om te connecten met de afstandbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Nee, ik had al een CI+ 1.2, daarmee werken alle digitale zenders, de EPG, etc.. Dat vind ik wel fijner dan een aparte decoder. Alleen voor interactieve tv heb je een nieuwe module nodig.. Die extra functionaliteit die je dan krijgt vind ik tegenvallen.. Veel is al via smart hub beschikbaar, o.a. On demand via verschillende aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
De prijzen zijn al stukken gedaald, qplaza is de h8000 te koop voor 1950 en de hu7500 kost nu 2250
Nog steeds hoger dan de offertes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
kx22 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:10:
De prijzen zijn al stukken gedaald, qplaza is de h8000 te koop voor 1950 en de hu7500 kost nu 2250
Nog steeds hoger dan de offertes.
Daar is de CB al in de prijs verwerkt zo te zien, 'geen lastige claims achteraf', goede service voor 650 euro extra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Elm0wer schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:26:
[...]

Ik heb hem aangesloten op een Harman Kardon 370 setje. Hij maakt geen verbinding.. ARC kabels zitten goed. Anynet kan hem alleen niet vinden..
Bij mij werkt het alleen als ik elke keer handmatig verbinding maak. Is weliswaar icm een Samsung home theater set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
  • Laatst online: 27-05 16:29
De 55HU7500 kost bij Electroplace Rotterdam 2199 euro excl CB en alleen op 1e en 2e paasdag. Iemand ervaring met Electroplace? Is dat wel betrouwbaar? Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Nu online

Roppedop

Ik ken de winkel niet maar vrijdag stond de 55HU7500 er nog voor €2099 op de site.
Vraag gewoon wat offertes bij diversen shops. Beetje onderhandelen, dan kom je nog lager uit dan €2099.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
Bedankt voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Kheb online nog niemand onder de 2099 zien gaan, maar Electroplace in Rdam is wel een officiele dealer. Ziet er wel beetje gaar uit, maar ze doen aan dropshopping.
Toen ik de eerste keer erheen ging vroeg hij 2250 voor de HU7500. Aangezien ik geen ruimte in mijn auto meer had, heb ik ook niet echt onderhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
Werkt de CI+ van UPC op de HU7500 zonder problemen?
Kun je daarmee 2 programma's tegelijkertijd opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
chang schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:50:
De 55HU7500 kost bij Electroplace Rotterdam 2199 euro excl CB en alleen op 1e en 2e paasdag. Iemand ervaring met Electroplace? Is dat wel betrouwbaar? Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb daar de h8000 gisteren besteld en ze kwamen hem zelf nog even langs brengen. WAs 2000 euro exclusief cashback kwijt. Ik vond die gasten daar bijzonder positief en goed hun werk doen. Persoonlijke aanpak ipv de zakelijke media markt aanpak.

Die van mij hangt dus al aan de muur voor 1500 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
Dat is 60% van de winkelprijs. Wat een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
@chang UPC CI op HU7500 ben ik nog niet tevreden over, vaak meldingen over autorisatie traag rn HD kanalen geeft hij vaak meldingen dat ik niet ben aangemeld. Monteur is al langs geweest nieuwe midule maar meldingen komen weer...

Dinsdag neemt UPC contact met me op met een vervolg afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Een heel ander vraagje. Ik wil de opname functie gaan gebruiken met een USB stickie. Hoeveel gb heb ik nodig voor 1 uur op de hoogste kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
2-6 GB / uur volgens http://ziggo-gebruikers.n...ve/index.php/t-28777.html

Net Social TV geprobeerd, de eerste helft van de bekerfinale was een mooie test :D
Maar de twitter feed refresht me niet snel genoeg en neemt teveel ruimte in beeld, jammer dat je dat niet verder kan tunen want het idee is leuk :)

Beeldkwaliteit is trouwens echt top met de 55HU7500 is HD tv echt perfect, zit er nu nog even tijdelijk te kort op (2,5m), dus valt goed op hoe scherp het is.. :) zit dus een goed algoritme achter die het 1080 beeld upscaled naar 4K.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-04-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:32
Hier ook een tot nu toe tevreden HU7500 koper :)

Alleen bij RTL XL app kan ik geen programma's kiezen, voor de zichtbare dagen zijn geen programma's beschikbaar. Iemand een idee hoe dit op de lossen is :)

Gelukkig is er een workaround (via de browser en rtlxl.nl kijken) maar de kwaliteit is dan best ruk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Vraag:

Kun je het on demand gedeelte uitzetten?
Kun je bij youtube flicker uitzetten?
Kun je beeld bij voetbalmodus veranderen staat net iets te fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ja die voetbalmodus lijkt net een regenboog....
Zat vandaag een leuk potje voetbal te kijken en dacht, hey laten we de voetbal modus testen. Geluid was veel harder en kleuren waren zo fel dat Ajax gelijk tegendoelpunten begon te krijgen. Gelukkig ben ik een Feyenoordsupporter dus kon het wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
Hebben jullie de HU7500 al gecalibreerd?

En werken jullie met ARC? Krijg het niet werkend met mijn Harman Kardon.
Heb nu mijn Humax maar op de HK aangesloten..
maar nu loopt mijn geluid voor op het beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Calibreren kan alleen met profi meetapparatuur, heb gelezen dat ie uit fabriek al goed gecalibreerd is.
ARC niet getest heb nog geen receiver met HDMI.

Als geluid voor loopt, probeer dan in je receiver de latency (lip sync) in te stellen. Mijn receiver staat op een delay van 100ms, dat is voor mij in de meeste gevallen goed genoeg.

De voetbalmode was nogal apart, hele veld werd ineens gifgroen qua kleur, snel weer uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
Eindelijk thuis na een lang paasvoetbal toernooi! Eindelijk tijd om eens te genieten van mijn Samsung 55HU7500 tv. Gisteren met name het voetbal gekeken en zojuist mijn eerste potjes FIFA 14 op de PS4 online gespeeld. Absoluut geweldig! Ik kom dan ook van een 32inch HD ready tv dus het is even schakelen. Maar echt genieten! Nu lees ik regelmatig dat een Tv een game modus bevat en dit zou ook bij de HU7500 zijn. Deze optie vind ik echter niet direct in de menus. Alleen iets van een Motion Plus? Is dat het zelfde?
Soms lijkt er heel licht bij Fifa op de PS4 een blur?/ghosting? te ontstaan (niet storend en minimaal) maar vroeg het mij af of dit misschien helemaal te voorkomen is.

Ben daarnaast benieuwd of er mensen misschien wat aan de beeld instellingen hebben gedaan. Waarmee gewoon natuur getrouwe beelden getoond worden. Heb nu zelf wat balkjes omhoog en omlaag geschoven maar misschien is er ergens online een goed voorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door UninPro op 21-04-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Nu online

Roppedop

Systeem -> algemeen -> spelmodus. Volgens de handleiding is de beeldmodus dan standaard en geluidsmodus film.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
CyBeRSPiN schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:55:
Calibreren kan alleen met profi meetapparatuur, heb gelezen dat ie uit fabriek al goed gecalibreerd is.
ARC niet getest heb nog geen receiver met HDMI.

Als geluid voor loopt, probeer dan in je receiver de latency (lip sync) in te stellen. Mijn receiver staat op een delay van 100ms, dat is voor mij in de meeste gevallen goed genoeg.

De voetbalmode was nogal apart, hele veld werd ineens gifgroen qua kleur, snel weer uitgezet..
Op de receiver zeg je he. Ik heb de lipsync op de Humax nu aangepast naar 60ms en dat is al een berg beter!
Moet hier nog maar even mee spelen, het is in ieder geval haast niet meer merkbaar als je het niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:10

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Review van het nieuwe 2014 Smart Platform.

http://www.trustedreviews...smart-tv-system_TV_review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Hoe staat de HU7500 op zijn voet?
De H8000 staat niet heel stevig, lijkt net of hij bij een klein windvlaagje al omvalt. Ik denk er dus serieus na om hem toch op te hangen, hoewel ik het eigenlijk zo mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Is er motion hiccup en stutter bij de HU7500 zichtbaar als je b.v. bij voetbal van een close up naar een overzichtsbeeld gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
55" Samsung HU7500 of de F9000 in de Ultra Series. Welke zouden jullie adviseren los van de prijs?

Belangrijke punten voor mij:
- Beeldkwaliteit
- Kabels wegwerken
- Ondersteuning in de komende jaren

Misschien dat iemand mij wat tips/advies kan geven:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@kx22: stevig genoeg.. Zit een soort driehoekje naar achter toe en het scherm lijkt iets naar achter te hellen, de voet aan de voorkant is breed genoeg tegen kantelen.

@Marcel9970: niet opgevallen bij de bekerfinale

H serie is een jaar nieuwer, zit dus de nieuwste software in.
Kabels wergwerken.. geen idee, bij de HU7500 zit er een kabelgeleider achter de voet zodat ze netjes achter de voet gehouden worden, maar is maar net hoe je hem ophangt/neerzet.
Bij mij gaat ie binnenkort tegen de muur met de kabels in de muur weggewerkt.

Kan alleen maar oordelen over de HU7500: het beeld is superstrak, maar moet eerlijk toegeven dat je dat op 4-5 meter afstand het verschil van 4K waarschijnlijk niet meer kan waarnemen.

Beiden zijn toekomstvast en middels een evolution kit uit te breiden.
"And if you own the 2013 F9000 model you can upgrade it with the OneConnect Evolution Kit."
(http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1395392640)

Weet niet of de F9000 standaard H265 / HEVC support heeft? De HU7500 iig wel.

De F9000 heeft dan wel weer standaard een webcam ingebouwd, bij de HU7500 is die optioneel aan te sluiten.
Ik mis het niet.. Skypen doe ik niet en ik ga niet als een gek met mn handen wapperen om de tv te proberen besturen.. De AB's werken prima :)

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-04-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik kan Samsung Apps niet vinden?!
Als ik druk op smart hub en vervolgens naar overview ga, zie ik dat knopje er NIET bij staan.
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel nog geen digitale tv heb. Maar dat heeft er toch niets meer te maken?

Afbeeldingslocatie: http://7554xysb4c4dxy7u.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/02/SmartHub-Photo3-Apps-580x340.jpg

Rechtsboven zie je Samsung Apps logo, maar dit heb ik helemaal niet op mijn tv!

[ Voor 31% gewijzigd door kx22 op 22-04-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
kx22 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:46:
Ik kan Samsung Apps niet vinden?!
Als ik druk op smart hub en vervolgens naar overview ga, zie ik dat knopje er NIET bij staan.
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel nog geen digitale tv heb. Maar dat heeft er toch niets meer te maken?

[afbeelding]

Rechtsboven zie je Samsung Apps logo, maar dit heb ik helemaal niet op mijn tv!
Onder in het scherm waar je hier MORE APPS ziet staat iets als: POPULAIR, NIEUW BINNEN etc. Daar zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Ik zag dat Apps logo wel meteen. Je hebt de TV wel op internet aangesloten neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik heb GEEN Apps Logo erop staan, maar zoals Hairball het al zei.
Onderin kan ik gewoon gebruiken om apps te zoeken.
Dank!

Hebben jullie op de HU7500 ook 1GB?
Hoe zou ik dit kunnen vergroten? Ik hoef niet 100GB, maar nog 4GB zou voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
De HU7500 heeft volgens mij 4GB, meen gezien te hebben dat ik nog ruim 2GB vrij heb nu.
Zal vanavond eens checken.
Edit: in totaal 4,6GB beschikbaar.. Aantal apps erbij gedownload, nu nog ruim 2GB vrij.

@Bumperke: ik zit er nu, in afwachting nieuwe (grotere) woning, op 2.5m afstand vanaf. Dan is te groot om prettig te kijken, al begint het wel te wennen.
Volgens Consumentenbond vinden mensen in het algemeen 3x de diagonaal de fijnste afstand. Met 55" kom je dan op 4,2 meter uit, terwijl 48" op 3,66 meter uitkomt. Dan zou 48" een betere fit zijn.

Nog even een totaal andere vraag: weet iemand wat de "2CI+" standaard inhoudt?
"CI / CI+ / 2CI+ CI + (1,3) 2CI Ready (One connect)"

Is dat iets voor satelliet? Of betekent het dat het mogelijk gaat zijn om een 2e CI+ module er bij te prikken om zodoende met Ziggo een volwaarde dubbele tuner te krijgen? Nu kun je digitale zenders opnemen en kijken tegelijkertijd.

[ Voor 81% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-04-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2024
Op welke afstand kijken jullie naar het 55inch model? Ik zit zelf op 3.5m afstand en twijfel tussen het 48inch en 55inch model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clvl13
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-05 14:01
Bumperke schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:04:
Op welke afstand kijken jullie naar het 55inch model? Ik zit zelf op 3.5m afstand en twijfel tussen het 48inch en 55inch model.
Ik heb precies hetzelfde verhaal. Ik heb bij plattetv een deal gemaakt voor 55'' 2159 inclusief omruil garantie en 3 jaar pixeldefect (dit is excl cashback). Dus mocht ik na 4 weken beslissen om naar de 48'' te gaan, dan kan dat.. Doe er je voordeel mee.
Trouwens elektroplace is ook erg scherp met zijn prijs. Dit was voor mij net wat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Er komt een standaard aan waarbij je met een CI+ module twee zenders kunt vrijgeven, daar is hij alvast op voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 26-06-2016 19:29 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Zo mijn besteling is ook geplaatst bij PlatteTV.nl, Voor een mooie scherpe prijs!
Het is de UE55HU7500 geworden _/-\o_ :9~

Niet gekozen voor het Curved design omdat mijn woonkamer vrij "groot" is met meerdere kijkhoeken en ik 5 meter er vanaf zit.

[ Voor 9% gewijzigd door blaatpaal op 22-04-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
blaatpaal schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:46:
Zo mijn besteling is ook geplaatst bij PlatteTV.nl, Voor een mooie scherpe prijs!
Het is de UE55HU7500 geworden _/-\o_ :9~

Niet gekozen voor het Curved design omdat mijn woonkamer vrij "groot" is met meerdere kijkhoeken en ik 5 meter er vanaf zit.
Wat voor mooie scherpe prijs heb je gekregen als ik vragen mag? In dit topic is al meerdere keren gesproken over een prijs van € 2.100 (excl. cashback). Vraag me af of plattetv daaraan meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Erik-1980 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:55:
[...]

Wat voor mooie scherpe prijs heb je gekregen als ik vragen mag? In dit topic is al meerdere keren gesproken over een prijs van € 2.100 (excl. cashback). Vraag me af of plattetv daaraan meedoet.
Je kunt het beste even een offerte opvragen! ;)

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste