Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Samsung paneel loterij deel 3 :D . Wat ik nu weer tegenkom:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ho9zjs.jpg

Een (Advanced-)PLS scherm in een tv! (Samsung's IPS variant die je vaak in de monitoren tegenkomt) Alleen gemaakt door Beijing Optoelectronics (BOE) ... http://www.panelook.com/H..._CELL_overview_21519.html

48H5000 met 48B6AF0V code

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 09-01-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

hautessa

5620Wp

Jaguar645 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Valt gelukkig mee dus, of in ieder geval de winkel waar ik hem gekocht heb heft me verzekerd dat hoe dan ook ik die cashback zou krijgen. Nu hebben zij ondertussen alles voor me geregeld bij Samsung alleen zit ik dus te wachten op een toestel :P

Nog even en ik kan beter zeggen ik wacht wel op de nieuwe lijn ;)
Neem je de mijne met een beetje bijbetaling, krijg ik na levering de jouwe. >:)

Hoop dat je em snel krijgt. Week 2 is op morgen na ook alweer om.
Ze zullen toch niet de hele voorraad gecancelled hebben ivm de vele klachten over vertical banding bij dat model? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door hautessa op 09-01-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
@jurk738: ik ben een hele belangrijke stap vergeten. Ik heb de laatste NL firmware geflashed via USB.

Edit: ik heb de SXXN (NL) en SXZG (DE) firmwares gedownload en de bestanden blijken identiek te zijn (zelfde SHA-1 hashes). Aan de firmware lag het in mijn geval dus niet.

[ Voor 46% gewijzigd door wian op 09-01-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb binnen dit topic nog even een vraag over mijn Samsung UE65HU7100. De tv bevalt verder prima, maar ik heb recent hier een BD-speler (Samsung F7500) aan gekoppeld. Deze gebruik ik ook als audiospeler in combinatie met een analoge stereoversterker, maar elke keer als ik de BD-speler opstart, wordt ook automatisch de tv ingeschakeld. Dat wil ik graag voorkomen, want voor een audio-cd heb ik geen beeld nodig. :/ Ik kan de hdmi-kabel bij de tv eruit halen, maar dat lijkt me niet echt handig.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:42
Waarschijnlijk staat CEC op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:51:
Ik overweeg de 48hu7500L aan te schaffen. Wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoe dat zit met de HDMI ingangen. Kan ik op dat toestel op minimaal twee HDMI ingangen 4K bronnen aansluiten? Nu zal dat enkel mijn HTPC zijn maar later komt UPC misschien ook met 4K uitzendingen en dan wil ik niet weer met zo'n domme HDMI switch zitten namelijk.

Ik heb al zitten zoeken op de Samsung website maar ik kan het zo snel niet vinden.
Weet iemand dit misschien?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1975
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Ja...de 48hu7500L heeft 4 HDMI 2.0 poorten. Deze kunnen allemaal 4k aan. Dus het is du sniet zo dat maar 1 van de 4 HDMI poorten 4k kan "praten".

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1975
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Ja...de 48hu7500L heeft 4 HDMI 2.0 poorten. Deze kunnen allemaal 4k aan. Dus het is du sniet zo dat maar 1 van de 4 HDMI poorten 4k kan "praten".

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildpicture
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 09:16
Ik kreeg net een email van Samsung dat zij de 200 euro cashback voor de UHD-TV nog niet konden terugbetalen omdat ik de orginele streepjescode niet meegestuurd had. Ik heb dat ding uit de verpakking geknipt en aan het formulier en de aankoopnota vastgeniet. Morgen maar bellen en hopen dat er nog ergens een barcode op de verpakking staat. Gelukkig heb ik die verpakking nog op zolder liggen en niet bij het oud papier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa
  • Laatst online: 04-12-2024

hautessa

5620Wp

wildpicture schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:32:
Ik kreeg net een email van Samsung dat zij de 200 euro cashback voor de UHD-TV nog niet konden terugbetalen omdat ik de orginele streepjescode niet meegestuurd had. Ik heb dat ding uit de verpakking geknipt en aan het formulier en de aankoopnota vastgeniet. Morgen maar bellen en hopen dat er nog ergens een barcode op de verpakking staat. Gelukkig heb ik die verpakking nog op zolder liggen en niet bij het oud papier gedaan.
Joh.. .Achterop de tv staat gewoon het serienummer op de sticker. Foto ervan en emailen volstaat meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildpicture
hautessa schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:00:
[...]Joh.. .Achterop de tv staat gewoon het serienummer op de sticker. Foto ervan en emailen volstaat meestal.
Zou je verwachten. Maar volgens de mail van Samsung moest echt de correcte streepjescode uitgeknipt worden en per post opgestuurd worden. Een scan en per e-mail verzenden zou niet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Laatst online: 18-01 06:46
jurk738 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:24:
[...]

Mooi voor je dat het jou wel gelukt is.
Ik heb nog wat geexperimenteerd:
Als ik Local_set op EU_GER zet en de Smarthub op Duitsland zet, dan krijg ik wel Duitse apps, en ook games (Vreemd, maar de Duitse apps verdwenen weer nadat ik een Factory reset deed.)
Als ik Local_set op EU_BENELUX zet en de Smarthub op Nederland dan krijg ik helaas alleen de generieke apps. (Idem als ik de Smarthub op Belgie zet.)
en dit? :
http://support-us.samsung...modelcode=UN55F8000AFXZA&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47

MaxPoweR

-=StopTech=-

wildpicture schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 07:11:
[...]

Zou je verwachten. Maar volgens de mail van Samsung moest echt de correcte streepjescode uitgeknipt worden en per post opgestuurd worden. Een scan en per e-mail verzenden zou niet voldoen.
Samsung heeft mijn originele streepjescode nooit ontvangen omdat de post nooit aangekomen is, gelukkig een foto van gemaakt en de 2de keer nogmaals opgestuurd maar dan een uitprint van de streepjescode en die hebben ze ook nooit binnen gekregen. Toen maar via de Chat navraag gedaan en mocht het uiteindelijk de benodigdheden naar ze mailen, na maanden wachten krijg ik me geld, wel netjes afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb dit probleem al meerdere malen mogen ervaren ..

Verleden jaar een UE55H8000 gekocht met 500€ cb, alles netjes opgestuurd met originele streepjescode maar wel eerst een copie ervan genomen. Briefwisseling nooit aangekomen, na telefonisch overleg alles opnieuw per mail doorgestuurd en cb is teruggestort.
Nu eind december hetzelfde verhaal, nog een UE55H8000 besteld met daarbovenop een soundbar HW-H751 en een BlueRay BD-H6500, wederom geen enkele van de drie brieven op bestemming aangekomen, nu dus weer alles per mail doorgestuurd en nu dus wachten op reactie.. Dit is voor mij geen toeval meer en als Samsung zijn zaakjes op orde heeft zoals ze zelf beweren lijkt mij dit meer op een serieus probleem bij de Post!?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 11:03 . Reden: spellingsfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
@WimDR: Ik heb al 1 maal mogen gebruik maken van een cashback van samsung (was wel een tablet en geen tv, en maar 50€ of 75€ en geen 500), en dit was zonder problemen in orde gekomen.

Ben jij tevreden over de UE55H8000, want ben hier ook naar aan het kijken om hem eventueel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@felder: Heb in het verleden ook van een cb actie voor een Tab3 gebruik gemaakt, dit was ook zonder problemen verlopen. Dit was echter in een periode voor mijn eerste slechte ervaring ...

Wel, met mijn eerste heb ik wel wat problemen gehad, nl een dode pixel ergens in het midden vh panel en redelijk wat backlight bleeding. Dit was opgelost door het paneel te vervangen. De laatste die ik heb aangeschaft heeft tot nu toe geen enkel probleem, beeld is fantastisch, geluid is goed mr een soundbar erop komt het alleen mr ten goede. Ben wel vrij overtuigd dat hij tot één vd beste Full HD TV's op de markt behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
@WimDR: bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja dat heb ik dus (ongeveer) gedaan. Om precies te zijn is dit manier voor een Europees model uit de H serie om de Smarthub locatie te wijzigen: https://support.unlocator...h-series-samsung-smart-tv. Maar dat geeft voor mijn UE55H6740 dus helaas niet de volledige verzameling NL apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Waarschijnlijk niet maar heeft iemand een idee wanneer 5.1 surround terug zou werken voor de SAMSUNG UE48H6400.

Zelf al contact opgenomen met netflix maar daar weten ze het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Bijkomende vraag.

Is het normaal dat als je via USB een film afspeelt en die .MKV heeft ingebakken subtitles dat je geen externe kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Als het überhaupt kan via usb dan is dat niet normaal nee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildpicture
Volgens mij kun je een externe srt ondertitel altijd selecteren via het menu als hij dezelfde naam heeft als de film. Maar je kunt hem natuurlijk ook snel en simpel zelf aan de mkv toevoegen met mkvmerge. Ik doe dat altijd met nederlandse ondertitels omdat ik niet van losse files hou. Je kunt dan ook tevens andere talen (geluid of ondertitels) weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
SRT heeft dezelfde naam als film.
Maar ik denk dat het komt omdat er in de MKV al een ondertitel zit dat ik de externe niet kan selecteren.
Stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP32
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01-2021
Sinds vandaag een samsung ue40h6670. Geen 4k maar wel full hd. Beter dan verwacht de tv. Zwartwaardes prima voor een led en scherp en levendig beeld.

Ik heb via picture perfect van avs forums mijn tv ingesteld en dat is voor bluray en goed geripte films de beste stand. Voor sd kanalen ook prima maar wel iets minder dan voor de films. Ik kijk gelukkig toch vooral films via bluray of Netflix. tot nu toe erg tevreden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
volgens mij dwalen van het hoofdonderwerp 4K verder af???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het geluidsnivo van de optical audio out van mijn UE55HU7500 kunnen instellen. Geluidsniveau tussen tv en andere bronnen is namelijk erg groot.
In het menu zie ik een optie hiervoor: Menu_Geluid_Extra instellingen_DTV geluidsniveau.
Echter is deze licht gekleurd en dus niet te gebruiken.
Dien ik eerst iets anders in te stellen of is deze optie alleen voor andere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:59
Zover ik weet wordt niveau van optical out niet gestuurd. Heeft je receiver geen optie om het volume bij te stellen? Meest wel trouwens, en dat is ook de meest logische plek om de boel in te stellen.
DTV-geluidsniveau
(alleen digitale kanalen): Met deze functie kunt u de
ongelijkheid van een spraaksignaal (een van de signalen die tijdens een
digitale tv-uitzending worden ontvangen) reduceren tot het gewenste niveau.
Die optie is dus om volume van een zender te compenseren, niet het volume van de optical out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Nieuwe firmware voor de **HU8500.
FW: 1210.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Mensen een vraag over de 55HU7500 welke ik sinds gisteren heb.

Bij TV kijken via KPN motorola box (glasvezel) valt het beeld regelmatig 1 a 2 seconden naar zwart en gaat dan weer verder. Met decoders van kpn geprobeerd. Zelfde probleem. Alle andere apparatuur werkt wel naar behoren.

Kan dit liggen aan de hdmi kabel welke 1.3 is? Is dat technisch gezien een probleem

In de slaapkamer heb ik de 48HU7500 en daar hetzelfde probleem met de kabel van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Zag de 48HU7500 voor 1429euro bij QIO.nl, goedkoper dan de pricewatch

https://www.qio.nl/ultra-...beeldschermdiagonaal=2490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:56

copykat

Good copy isn't bad

(edit: zie net dat ik dit in de 4k in plaats van de CEA topic gepost heb sorry.)

Graag wat hulp!!
ik zoek wat info/advies om te kiezen:
tot nu toe bekeken modellen:
samsung : ue48H6850 curved a 991,-
samsung : ue48h6670 a 758,-
of de 4k versie ue50h6900S a 785,-

Panasonic Viera TX-50AS650E of de w8 serie sony.(829B) waren ook in de race.
(uit zijn de wel veel mooier maar ja dat probeer ik te negeren.. :P )

De 6850 en de 6670 zijn 100hz panels en de 6900 is 4k 50Hz panel.
De panasonic heeft goede reviews en goede contrast verhoudingen maar ik vond de scherpte en vloeiende beleving bij snelle beelden van de samsungs net even beter ogen.
De sony was ook mooi maar ik weet niet precies waarom ik toch steeds naar de samsung getrokken werd qua beeld.
(als ik de menu's qua bediening, overzichtelijkheid en snelheid dan is Samsung ook de winnaar.)
Philips schijnt sinds de wijziging van panel leverancier ook iets minder geworden in beeldkwaliteit en de overal bediening is echt trager en onlogischer in mijn beleving.

Als ik logisch probeer te kiezen dan:
1) de 6670 heeft met zijn specs en 100Hz panel net zo goede beeldkwaliteit overal als de 4k 50Hz panel van de 6900 in mijn ogen, en de 4k zie je voorlopig er niet aan af vanwege het feit dat er upscaling moet worden toegepast ivm geen 4k source. dus heeft de 6670 de voorkeur.( fractie goedkoper dus na 5/7 jaar gewoon weer kijken naar een nieuwe :+ )

2)Nu werd mijn aandacht ook op de curved versie gebracht en na ze naast elkaar te zien 6670 en de 6850 leek de 6850 iets helderder/(lichter) ze hebben de zelfde specs (iets minder verbruik) maar hij is een kleine 230 euro duurder. Ze claimen dat het natuurlijker kijkt en dat de diepte beleving in 2d ook beter is.
Is dat het wel waard? ( de kijkhoek is beperkter, panel is wel nieuwer maar dat is vermoedlijk alleen de buiging :P )

Mijn vraag: kloppen mijn keuzeargumenten? welke zouden jullie kiezen?

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Laatst online: 07-01-2024
copykat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:08:
Als ik logisch probeer te kiezen dan:
1) de 6670 heeft met zijn specs en 100Hz panel net zo goede beeldkwaliteit overal als de 4k 50Hz panel van de 6900 in mijn ogen, en de 4k zie je voorlopig er niet aan af vanwege het feit dat er upscaling moet worden toegepast ivm geen 4k source. dus heeft de 6670 de voorkeur.( fractie goedkoper dus na 5/7 jaar gewoon weer kijken naar een nieuwe :+ )
De Samsung HU6900 heeft met het 50Hz paneel een slechtere scherpte dan de FHD-modellen met een 100Hz paneel in de series 6 van Samsung. Bijna ieder toestel met een 100Hz paneel presteert beter dan de HU6900.

De HU6900 is in mijn ogen een van de slechtste kopen die je kunt doen. Het is meer een marketingmachine dan een prestatiemachine. Je hebt immers vrijwel niets aan de hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

@Dimens; thanks voor de bevestiging van mijn eigen redenering! streep door de 6900 :)

nu het curved verhaal, ik betwijfel de voordelen ten opzichte van de prijs toename.

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
copykat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:19:
nu het curved verhaal, ik betwijfel de voordelen ten opzichte van de prijs toename.
Tenzij je alleen woont en altijd op exact de juiste spot zit, zie ik geen enkel voordeel in een curved paneel. Enkel nadelen zoals uniformiteit wat toch iedere keer weer iets moeilijks blijft bij curved LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Dimens schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Tenzij je alleen woont en altijd op exact de juiste spot zit, zie ik geen enkel voordeel in een curved paneel. Enkel nadelen zoals uniformiteit wat toch iedere keer weer iets moeilijks blijft bij curved LCD.
Ik ben een beetje aan t rond lezen geweest en de 6670 komt vrijwel overal er uit als een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. En de 6850 is inderdaad bij veel reviewers beschreven als geen idee wat die curve toevoegt behalve slechtere kijkhoek en iets betere speakers door meer ruimte.

De sony w829b die toch erg veel liefhebbers heeft heeft mindere test resultaten als de 6670 op veel sites.
Zelfde geld voor de panasonic as650.
Vrouwlief vind die zilvermetal bezel(s) uiteraard mooier dan die wat minder luxe aandoende zwarte bezel vd
6670.

Iemand nog een alternatief? (anders heeft ze pech gehad en ga ik morgen de 6670 halen voordat de btw actie weer ophoud.. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
copykat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:54:
De sony w829b die toch erg veel liefhebbers heeft heeft mindere test resultaten als de 6670 op veel sites.
Waar kom je dit exact tegen? Daar ben ik wel benieuwd naar, aangezien de Sony KDL-50W82* in mijn ogen de beste koop van dit moment is.
Zelfde geld voor de panasonic as650.
Vrouwlief vind die zilvermetal bezel(s) uiteraard mooier dan die wat minder luxe aandoende zwarte bezel vd
6670.

Iemand nog een alternatief? (anders heeft ze pech gehad en ga ik morgen de 6670 halen voordat de btw actie weer ophoud.. :+ )
De Panasonic AS650 is niet zo'n hele goede serie. De lagere Panasonic AS640 is beter doordat dit toestel een ander type paneel gebruikt, namelijk VA. De eerder genoemde Sony en Samsung maken ook gebruik van eenzelfde soort opbouw LCD-paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Dimens schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:28:
[...]

Waar kom je dit exact tegen? Daar ben ik wel benieuwd naar, aangezien de Sony KDL-50W82* in mijn ogen de beste koop van dit moment is.
hier
hier met 805
en hier

Het is minimaal allemaal.

Maar ik begrijp dat je de Sony kdl-50w829b boven de Samsung 48h6670 stelt?

[ Voor 9% gewijzigd door copykat op 01-02-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Je zoekt wel de meest vage reviews op; kan beter op de H6700 zoeken ...
De tweede link gaat bovendien over twee 2013 modellen. Maar al met al zijn ze vrij vergelijkbaar met ieder een klein voordeeltje op bepaalde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Ik ben niet overtuigd. http://reviews-tvled.blogspot.com.es/ komt ook niet met een review maar met specificaties. Daar kun je dus al geen waarde aan hechten.

De link van DigitalVersus komt inderdaad, zoals apsi29 al opmerkte, uit op twee totaal andere modellen. De Samsung F6670 en Sony W805A zijn namelijk beiden modellen uit 2013 en gebruiken andere panelen dan de modellen uit 2014. Hierdoor zijn ze absoluut niet representatief voor de kwaliteit van de huidige modellen.

De Sony W805A heeft bijvoorbeeld een IPS-paneel wat totaal anders is dan het VA-paneel in de Sony W828B en W829B.
Maar ik begrijp dat je de Sony kdl-50w829b boven de Samsung 48h6670 stelt?
Ik zou niet eens weten waar ik de UE48H6670 zou moeten kopen. De Media Markt lijkt dit model immers niet eens (meer) aan te bieden. Maar voor alsnog zou ik eerder voor een Sony W82* kiezen.

Maar dit gaat wel heel erg offtopic. Open anders een topic in CEA als je advies over je aankoop wil hebben. Dan vervuilen wij dit topic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Een vraagje over de cashback actie die t/m vandaag loopt. Ik heb mijn cashback actie geregistreerd maar hoe kan ik het deelnameformulier printen? Is dit de email die je krijg na de registratie of het document wat afgedrukt is na de laatste stap?

[ Voor 25% gewijzigd door Bart1983 op 01-02-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Dimens schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:24:
[...]

Ik ben niet overtuigd. http://reviews-tvled.blogspot.com.es/ komt ook niet met een review maar met specificaties. Daar kun je dus al geen waarde aan hechten.
Ik was ergens anders ook nog op reviews gestuit die wel erg door gingen op test beelden en dergelijke maar die kon ik niet meer terug vinden. :o
En de (user )reviews op tweakers van de Sony.

Maar ik geef toe hoe je het ook went of keert het zijn 2 erg goede tv's en de keus is erg moeilijk en heb pas vanmiddag na lang dubben beslist.
Ik ben vanwege een paar zeer kleine argumenten naar de Samsung h6670 gegaan.
- de instabiele voet met de kleine steun punten die in de tv kast putjes drukken en als die achterste pootjes over de rand gaan, klapt meteen de tv naar achter tegen de muur. De stevige platte metalen voet vind ik mooier én is veel stabieler en beschadigd de tv kast niet.(vrouwlief ook blij.)
- iets duurder. de Sony 815 bij mm( zij zeiden dat dat de zelfde als de 829b was, was 50 euro duurder.
- voor zover ik het kon zien was er weinig verschil in beeld kwaliteit. de h6670 had micro dimming. Dus is het gewoon welke ik/wij mooier vind/en.
- en 48inch was eigenlijk al flink groot met onze kijkafstand dus 50 inch misschien te groot.
Ik zou niet eens weten waar ik de UE48H6670 zou moeten kopen. De Media Markt lijkt dit model immers niet eens (meer) aan te bieden. Maar voor alsnog zou ik eerder voor een Sony W82* kiezen.
.
Bij de BCC :) MM heeft de h6640 oid. die is qua specs t zelfde geloof ik.
Maar dit gaat wel heel erg offtopic. Open anders een topic in CEA als je advies over je aankoop wil hebben. Dan vervuilen wij dit topic niet.
Dat had ik al in mn eerste post gezegd, was op de verkeerde plek gestart :)
t begon met keuze FHD of UHD en eindigde met keuze tussen twee types.

ps, wat ik nu heb is iets grappigs, ondertiteling word gesproken ondersteund.. is dit Samsung of provider?
(Zal morgen de emanual doorlezen op zoek naar t antwoord.)
p.s. 2 de smart afstand bediening is top.) dat ovale ding. :P
Hij bediend zelfs mn cuboxi xbmc in een aantal basisfuncties.

[ Voor 7% gewijzigd door copykat op 02-02-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijne tv
maar Samsung maakt er een sport van om hun cash-back actie zo moeilijk mogelijk te maken. Ben nu al aan mijn derde brief aan hun toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ik heb nu de UE65HU7500 aan de muur hangen. Die afstandsbediening van de Samsung is dik in orde en ik wil deze gebruiken om de KPN settopbox (glasvezel) te gebruiken. De STB is direct op de HDMI1 poort aangesloten.

De TV laat mij netjes KPN als provider kiezen en de settopbox reageert vervolgens perfect op de Samsung afstandbediening. Het probleem nu is dat de settopbox niet uit gaat als ik de tv uit zet. Correctie: vaak niet uit gaat. Soms wel. Ik snap de logica hierachter ook niet.

In de instellingen staat de settopbox als gesynchroniseerd met de TV.

Ik kan de settopbox uitzetten via de on-screen afstandsbediening. Maar hij wil niet correct aan en uit gaan samen met de tv. Alle functies van de STB werken goed via de Samsung afstandsbediening.

Aan HDMI4 heb ik ook een receiver hangen (voor ARC). Dat is ook een regelrechte ramp. Die receiver gaat samen met de TV aan terwijl de receiver niet aan was toen de TV uit werd gezet.

Als bij het uitzetten HDMI4 geselecteerd is (de receiver) dan wordt de receiver as usual samen met de TV aangezet. Het probleem is echter dat de receiver direct op TV (oftewel ARC) gaat in opdracht van de tv. Dit terwijl bij het uitzetten de receiver op een eigen input stond (mijn HTPC, dus niet ARC). Ik moet dan HDMI1 selecteren en dan weer terug naar HDMI4. Dan krijgt de receiver de opdracht om naar de HTPC over te schakelen en laat mijn TV de receiver los.

Een heerlijke afstandsbediening maar een regelrechte ramp voor de bediening van randapparatuur.

Netflix wil ook geen DTS doorgeven aan mijn receiver via ARC (Plex doet dat wel). Plex wil weer geen trueHD doorgeven aan de receiver.

Net als bij mijn vorige TV heb ik hooguit een dagje gespeeld met die smarttv onzin en ben weer volledig terug op de HTPC (netflix DTS en plex trueHD). Zit dan nog wel met dat gerommel met afstandbedieningen omdat de STB niet uit en aan wil gaan samen met de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:32
Naar aanleiding van dit: http://techcrunch.com/2015/02/08/telescreen/
Zou ik graag op mijn nieuwe samsung tv (vandaag aangekregen), de samsung 50h6400 de spraakherkenning uitzetten.

Ik dacht dat dit eenvoudig te vinden was maar ik kan het nergens vinden, iemand een idee hoe je dit uit zet?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Laatst online: 17-08 20:20
Ik sta momenteel voor de keuze of ik een 8000 serie van 2012 koop of een 6400 serie van 2014. Is er volgens jullie eenduidig te zeggen wat een verstandigere keuze is qua beeldkwaliteit? SmartTV vind ik een leuke gimmick maar is niet perse belangrijk.
Het gaat om UE46ES8000 vs UE48H6400

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:09
Dit zijn toch geen UHD tv's dus vanwaar deze vragen in dit topic? Ik zou eens wat andere TV/Samsung topics bekijken voor het vinden van jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

vanpeers schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:52:
Naar aanleiding van dit: http://techcrunch.com/2015/02/08/telescreen/
Zou ik graag op mijn nieuwe samsung tv (vandaag aangekregen), de samsung 50h6400 de spraakherkenning uitzetten.

Ik dacht dat dit eenvoudig te vinden was maar ik kan het nergens vinden, iemand een idee hoe je dit uit zet?
Gewoon regelmatig roepen dat Samsung sucks tijdens tv kijken, misschien krijg je automatisch een email waarin ze vragen of je tevreden bent over je tv en dan dikke rekening op sturen wegens privicy schending!! :+

Nee het is inderdaad creepy wat tegenwoordig allemaal kan. Ik heb bewust geen onboard camera gekozen (net als bij je laptop is inbreken en stiekum meekijken mogelijk.)
En die toestemming voor wat ze mogen is achteraf wel wat aan te passen maar lastig te vinden.
Samsung: "Bij Samsung kun je het menu Voorwaarden en beleid kiezen om je instemming voor het doorsturen van je kijkgedrag in te trekken. "

Aan de andere kant je bent al overal te volgen en al je handelingen op internet(browser) of via je tv/ internet provider, je gps op je mobiel, camera's boven de weg en beveiligings camera's, bankpas handelingen.
Dit word al jaren opgeslagen en geanaliseerd om ons te beïnvloeden en te besturen zonder dat we het door hebben. Big Brother is al jaren zwaar actief!
Dus Ik zou zeggen: F*ck it en overload.

Er zijn plekken waar je "off the grid" kan leven maar of je daar gelukkig van word?
geen internet, geen tv behalve analoge antenne versie. geen bankpas of electronische betalingen.

• vanpeers
copykat schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:13:
[...]

Gewoon regelmatig roepen dat Samsung sucks tijdens tv kijken, misschien krijg je automatisch een email waarin ze vragen of je tevreden bent over je tv en dan dikke rekening op sturen wegens privicy schending!! :+

Nee het is inderdaad creepy wat tegenwoordig allemaal kan. Ik heb bewust geen onboard camera gekozen (net als bij je laptop is inbreken en stiekum meekijken mogelijk.)
En die toestemming voor wat ze mogen is achteraf wel wat aan te passen maar lastig te vinden.
Samsung: "Bij Samsung kun je het menu Voorwaarden en beleid kiezen om je instemming voor het doorsturen van je kijkgedrag in te trekken. "

Aan de andere kant je bent al overal te volgen en al je handelingen op internet(browser) of via je tv/ internet provider, je gps op je mobiel, camera's boven de weg en beveiligings camera's, bankpas handelingen.
Dit word al jaren opgeslagen en geanaliseerd om ons te beïnvloeden en te besturen zonder dat we het door hebben. Big Brother is al jaren zwaar actief!
Dus Ik zou zeggen: F*ck it en overload.

Er zijn plekken waar je "off the grid" kan leven maar of je daar gelukkig van word?
geen internet, geen tv behalve analoge antenne versie. geen bankpas of electronische betalingen.
Gewoon ondergaan mag in zo'n geval geen optie zijn. :P

Nu heb ik het kunnen afzetten via het service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
Hoe spelen jullie video's af vanaf een DLNA server?
Of hoe kan je zoeken met je tv naar een dlna server?

Als ik 'verbinden met een netwerkapparaat' kies dan kan ik enkel een gsm met allshare of pc met allshare kiezen.

Edit: na een uur komt hij er blijkbaar automatisch tussen te staan.

[ Voor 13% gewijzigd door vanpeers op 17-02-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afstandsbediening van mijn Samsung UE48HU7500 heeft een probleempje.
Plots lukt het niet meer om rechtreeks van zender te veranderen.We moeten hiervoor terug ons andere afstandsbediening gebuiken.Voor de rest werkt het perfect.
Weet iemand wat ik fout heb gedaan?Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Wow wat een mooie line-up voor dit jaar zeg, is er al iets meer bekend over wanneer de toestellen hier in NL te koop zullen zijn? En zullen de toestellen van 2014 dan ook een prijsverlaging krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mooi inderdaad, alleen jammer dat de topmodellen er alleen als Curved komen. Daar heb je zo weinig aan als je TV aan de muur moet.

Even in de gaten houden wat de andere merken gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Ik ben benieuwd wanneer ze iets gaan roepen over SUHD, tenminste ik heb niet kunnen vinden of deze tv's HDR, quantum dots (wat het ook precies mag betekenen) of wellicht oled zijn. Het is de top range met wit-waarden waar je blind van wordt en alleen curved verkrijgbaar. ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Louike1980 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:22:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer ze iets gaan roepen over SUHD, tenminste ik heb niet kunnen vinden of deze tv's HDR, quantum dots (wat het ook precies mag betekenen) of wellicht oled zijn. Het is de top range met wit-waarden waar je blind van wordt en alleen curved verkrijgbaar. ik weet het niet.
Samsung gebruikt de naam SUHD (Pff.. vervelende marketingnaam) voor toestellen met een UHD-resolutied die gebruik van Quantum Dots waardoor de televisies in staat zijn om HDR-content te weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05

Turfschipper

Hup NAC

BeQuietAndDrive schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:23:
Mooi inderdaad, alleen jammer dat de topmodellen er alleen als Curved komen. Daar heb je zo weinig aan als je TV aan de muur moet.

Hoe bedoel je dat? Ik dacht dat curve modellen ook aan de muur gehangen konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:09
stalscu schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:
[...]

Hoe bedoel je dat? Ik dacht dat curve modellen ook aan de muur gehangen konden worden.
Ja, het kan ook wel. Maar mooi is anders vinden velen (incl. mijzelf). Ik heb hem ook aan de muur hangen en mede daarom juist geen curved gekocht. Alhoewel ik anders waarschijnlijk ook geen curved zou kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ok, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Plus dat slechts een van ons beide dan recht voor het scherm kan zitten. Degene die net onder een lichte hoek zit, heeft altijd een grotere kijkhoek op een bepaald deel van het gebogen scherm dan bij een vlakke TV. Dat valt in de winkel ook al gelijk op. Ik zeg niet dat het gelijk slecht wordt, maar het scherm oogt hierdoor minder uniform.

Mogelijk is dat met de 2015 modellen beter. Maar ik ben wel op zoek naar een top TV en ik denk dat ik Samsung aan me voorbij laat gaan, tenzij ze alsnog met vlakke topmodellen komen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 20:12
BeQuietAndDrive schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:23:

Lijkt me inderdaad ook een vreemde positionering van Samsung op deze manier. Ik heb afgelopen jaar de HU7500 gekocht en bewust dus niet gekozen voor een curved model, onder andere omdat hij aan de muur moest komen te hangen. Ik ga er maar vanuit dat binnen enkele jaren curved gewoon een optie zal zijn (of er niet meer zal zijn), maar dat niet elk topmodel curved zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:22
Ik krijg zojuist de melding op mijn ue65hu8500 dat er een software update is. Heeft iemand daar al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Vandaag is er een nieuwe FW uitgekomen. De 1220.
Zoals gewoonlijk, geen changelog.
@ Dutchjudge : wat bedoel je met ervaring ? Gewoon laten updaten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Gezien alle negatieve reacties voor firmware updates voor de 7500 heb ik vanmorgen nog maar even niet update gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
#Samsung gigantische Preise für die neuen #SUHD TVs: 88JS9590 – 24.999 Euro, 78JS9590 12.999 Euro, UE65JS9590 6.799 Euro

#Samsung #SUHD Preise für Edge-LED-TVs: UE65JS9090 5.799 Euro, UE55JS9090 3.799 Euro, UE48JS9090 3.199 Euro

#Samsung #SUHD Preise für SUHD "Einstiegsklasse" UE65JS8590 4.799 Euro, UE55JS8590 3.199 Euro, UE48JS8590 2.599 Euro
https://twitter.com/HDTV_Magazin

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 05-03-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zag ook al dat ze langzaam begonnen te verschijnen op diverse sites maar nog geen prijzen .
Hoop dat het snel bekend gaat worden wat de prijzen in Nederland gaan doen. Duitsland is tenslotte altijd iets goedkoper.

https://www.qio.nl/ultra-hd-tv/samsung/ daar staan ze onderop de pagina ook al vermeld maar nog geen prijzen , wel mooi stukje tekst met al vast iets aan uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
SuperBoswachter schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:49:
Ik sta momenteel voor de keuze of ik een 8000 serie van 2012 koop of een 6400 serie van 2014. Is er volgens jullie eenduidig te zeggen wat een verstandigere keuze is qua beeldkwaliteit? SmartTV vind ik een leuke gimmick maar is niet perse belangrijk.
Het gaat om UE46ES8000 vs UE48H6400

Wat zouden jullie doen?
Ik heb zelf een ES468000 en heb een collega een 48h6400 laten kopen.

Het grotere beeldformaat staat mij erg aan. Als de prijs hetzelfde is zou ik voor de h serie gaan. Echter kun je de ES nog upgraden naar het laatste Tizen platform zodra de evolutionair kit uitkomt. Dus als dat belangrijk is voor je is de ES wellicht interessanter.

Ik vind de beeldkwaliteit van de H6400 prima.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Hier een uitgebreide review van de 65JS9500.

http://www.avsforum.com/f...s9500-just-arrived-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Final Flash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-09 19:24
@Addiction: in jouw link kan ik geen review vinden, wel gebruikerservaringen.

Hier 3 reviews van gerenommeerde websites:
https://www.avforums.com/...k-led-lcd-tv-review.11232
http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue65js9500-201502234012.htm
http://www.trustedreviews.com/samsung-ue65js9500-review

[ Voor 20% gewijzigd door Final Flash op 06-03-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik vind deze prijzen toch wel aan de hoge kant, ze mogen dan nieuwe zijn. Maar een 48inch voor meer dan 2000euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Ben ik even blij dat ik toch maar de ue65hu8500 heb gekocht tijdens de laatste CB actie voor (netto) €2.365 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 16:04
Naar aanleiding van de lovende reviews vandaag een 65 inch JS9500 besteld.

Hopelijk is ie er met een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
destro9704 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:51:
[...]
Naar aanleiding van de lovende reviews vandaag een 65 inch JS9500 besteld.
Hopelijk is ie er met een paar weken.
online? kan niks vinden... ben wel benieuwd

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Final Flash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-09 19:24
Edit.

[ Voor 98% gewijzigd door Final Flash op 08-03-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Al ben ik huiverig voor het banding probleem waar ik veel over hoor heb ik vandaag toch de ue65hu7500 besteld.
Komt volgende week binnen.
Ben erg benieuwd hoe de overstap van een 50 plasma naar een 65 lcd gaat bevallen 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Prijzen en modelnummers van de Samsung 2015 line-up voor Nederland zijn bekend!

Via deze link is een overzicht te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Exobrium op 11-03-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Exobrium schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:03:
Prijzen en modelnummers van de Samsung 2015 line-up voor Nederland zijn bekend!

Via deze link is een overzicht te vinden.
Nice, zit te wachten op de UE43J5500AWXXN. Lijkt me een leuk toestel voor in de woonkamer.
Wil nog even de verdere specs afwachten, maar voor alsnog een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
De specs van de modellen staan inmiddels ook online:
http://www.homecinemamaga...e-up-met-tizen-smart-tvs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:15
Hoop dat er snel een promotieactie voor de UE40JU7000 komt.Wil hem zo snel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Weet iemand toevallig wanneer de 2015 line-up in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
G.Scholtens schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:56:
Weet iemand toevallig wanneer de 2015 line-up in de winkels ligt?
Over 2 weken begin april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Waarom alle top modellen alleen curved in 2015? Slechtste hype ooit, samen met 3d op kleine diagonalen.

Het ziet er leuk uit in de winkel, maar thuis aangekomen is het door de al beperkte kijkhoek gewoon huilen met de pet op als je niet op de ideale zitplek zit.

Ben wel benieuwd naar deze reeks en dan met name de platte schermen en hun bewegingsresolutie, ansi contrast en kijkhoek. Als ze dit nou ook weten te verbeteren dan komt het wat meer in de buurt van OLED. Op dit moment nog niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Is het een idee om de onderwerpen over de nieuwe modellen te plaatsen in een 2015-topic?

Dan houden wij de series een beetje gescheiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ik ben vol op bezig met het proberen van allerlei settings wat voor mij nu het mooiste plaatje geeft.
Echter nu bemerk ik dat als ik films stream via de Plex app deze heel anders tonen dan als ik dezelfde film via mijn mediaplayer stream. Plex lijkt veel scherper en dynamischer. Vreemd want de beeld kwaliteit settings zijn indentiek. Komt dit doordat Plex het beeld nog wat nabewerkt of komt het doordat mijn tv het bronmateriaal moet omzetten naar film en dit anders/beter doet dan mn mediaplayer?
Het betreft overigens de 65HU7500 en een Mede8er als mediaplayer

[ Voor 6% gewijzigd door melly op 14-03-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
melly schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:24:
Ik ben vol op bezig met het proberen van allerlei settings wat voor mij nu het mooiste plaatje geeft.
Echter nu bemerk ik dat als ik films stream via de Plex app deze heel anders tonen dan als ik dezelfde film via mijn mediaplayer stream. Plex lijkt veel scherper en dynamischer. Vreemd want de beeld kwaliteit settings zijn indentiek. Komt dit doordat Plex het beeld nog wat nabewerkt of komt het doordat mijn tv het bronmateriaal moet omzetten naar film en dit anders/beter doet dan mn mediaplayer?
Het betreft overigens de 65HU7500 en een Mede8er als mediaplayer
Verschillende decoders. Net zoals er verschil zit tussen VLC en MPC-HC waar MPC-HC beter is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4D4YaML.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQbH57R.png

Boven MPC-HC en onder VLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Bedankt voor je antwoord.
Maar wie codeert er in dit geval?
Mijn tv of Plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:58
Geld van de laatste cashback actie is zojuist bij mij gestort. Kreeg gisteren het mailtje dat het binnen enkele werkdagen op de rekening zou staan. Mooi dus dat het zo snel geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik ben zelf nog aan het twijfele om een tv van de 2015 linup te pakken of gewoon de 2014 lineup. Kan iemand mij zeggen of al deze nieuwe UHD modellen een hevc decoder ingebouwd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Twijfel ook over de aanschaf. Omdat ik puur voor een flat screen wil gaan.

De topmodellen zijn curved. En om dan +/- 2500 euro (hopelijk over een paar maanden & na de cashback) te betalen voor een mid-range model (65") ??

Zou de UE65HU7500 nog zakken? vooralsnog weinig beweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
DutchJudge schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:43:
[...]

Ben ik even blij dat ik toch maar de ue65hu8500 heb gekocht tijdens de laatste CB actie voor (netto) €2.365 :*)
CB-actie? Is dit een actie van de Consumentenbond? Waar vind je info over deze acties?
@Trackerfire, @DutchJudge
Ja, natuurlijk. CB staat voor cash back. Dat is eigenlijk ook de meest logische verklaring. Het staat zelfs in een van de berichten hierboven nota bene nog voluit geschreven. Ik moet nodige minder selectief lezen/scannen.

[ Voor 27% gewijzigd door ariekanari op 29-03-2015 14:57 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04

Trackerfire

BTC HODLER

ariekanari schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:35:
[...]

CB-actie? Is dit een actie van de Consumentenbond? Waar vind je info over deze acties?
Cashback :) https://www.samsung.com/nl/promotions/

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Voor wie geinteresseerd is in de nieuwe UE65JU7000

Heb ik van www.PlatteTV.nl deze prijsopgave gekregen, netjes! echter wacht ik nog even op de cashback :)

Dit model kost normaal €3699,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €3199,- na inruil van uw huidige TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
DaYwaLkUr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:
Voor wie geinteresseerd is in de nieuwe UE65JU7000

Heb ik van www.PlatteTV.nl deze prijsopgave gekregen, netjes! echter wacht ik nog even op de cashback :)

Dit model kost normaal €3699,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €3199,- na inruil van uw huidige TV.
Die prijs krijg je zo ook bij een andere winkel zonder inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Dat inruil moeten ze er bij zetten omdat ze van Samsung niet met 3199 mogen adverteren. Het zogenaamd inruilen is een loophole om toch een prijs onder de adviesprijs van Samsung te mogen geven.. Ze hoeven die oude tv echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
CyBeRSPiN schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:58:
Dat inruil moeten ze er bij zetten omdat ze van Samsung niet met 3199 mogen adverteren. Het zogenaamd inruilen is een loophole om toch een prijs onder de adviesprijs van Samsung te mogen geven.. Ze hoeven die oude tv echt niet..
Idd op de 40 inch kreeg ik ook al 220 korting.Procent of 15 moet zonder inruil makkelijk lukken.
Oude tv naar marktplaats.

[ Voor 9% gewijzigd door feddesman op 02-04-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
  • Laatst online: 01-01 12:20
Er is 17 maart een nieuwe Firmware voor oa. de UE55HU7500 uitgekomen. Weet iemand de changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
Weet iemand hoe je in de 55HU7500 kan aflezen hoeveel gebruikersuren die er op heeft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

unrealbe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:11:
Ik ben zelf nog aan het twijfele om een tv van de 2015 linup te pakken of gewoon de 2014 lineup. Kan iemand mij zeggen of al deze nieuwe UHD modellen een hevc decoder ingebouwd hebben?
De 2014 modellen hadden al een HEVC-decoder, dus de 2015 zekers te weten ook :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:53
wbree schreef op maandag 06 april 2015 @ 09:48:
Weet iemand hoe je in de 55HU7500 kan aflezen hoeveel gebruikersuren die er op heeft zitten?
INFO-MENU-MUTE-POWER snel achter elkaar indrukken en je zit in het "secret service menu"
Hier zal wellicht het een en ander staan wat jij zoekt, vanuit hier is het ook handig voor een snelle fabrieksreset :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
MilesD. schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:13:
[...]

INFO-MENU-MUTE-POWER snel achter elkaar indrukken en je zit in het "secret service menu"
Hier zal wellicht het een en ander staan wat jij zoekt, vanuit hier is het ook handig voor een snelle fabrieksreset :+
Kan iemand bevestigen dat men hier de gebruikersuren kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
wbree schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:40:
Er is 17 maart een nieuwe Firmware voor oa. de UE55HU7500 uitgekomen. Weet iemand de changelog?
Nee. (terugkerend punt van frustratie in dit topic)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste