Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ik zit er net iets meer dan 3 meter vanaf dus wellicht heeft 4k dan weinig nut.

Bedankt voor de tip. Ik heb eens navraag gedaan bij verschillende partijen. Ook voor bijv. de 55HU7500..krijg hem alleen nog niet lager dan 2100. minus cashback dus: 1900. terwijl in tijden van de 500 euro cashback de prijs gelijk was (zag ik terug op het forum) en je op 1600 uitkwam :'(

[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 22-09-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 20:33
G4mert schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:23:
Hi Tweakers,

Kan iemand mij wellicht helpen?

Ik twijfel tussen de 55 inch H8000 1679,- (FULLHD) en de nieuwe 55 inch HU8200 (4K) 1999,-

Gezien er nu nog niet zoveel 4k content beschikbaar is: is het upscalen van van 1080P naar 4k merkbaar mooier dan op een full HD tv? Zoveel dat dit de extra 321 euro waard is?

(tips voor lagere prijzen hoor ik graag! O-) )
1080P geupscaled naar 4K ziet er prachtig uit, over de 4k content moet je je niet druk maken dat komt vanzelf wel. Ik heb 4k content gezien en dat ziet er verbluffend mooi uit heel veel detail. House of Cards in 4k zag er prachtig uit en dat zijn streams. Ik zou die extra 320 er zeker voor uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 14:58

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

G4mert schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:09:
Ik zit er net iets meer dan 3 meter vanaf dus wellicht heeft 4k dan weinig nut.

Bedankt voor de tip. Ik heb eens navraag gedaan bij verschillende partijen. Ook voor bijv. de 55HU7500..krijg hem alleen nog niet lager dan 2100. minus cashback dus: 1900. terwijl in tijden van de 500 euro cashback de prijs gelijk was (zag ik terug op het forum) en je op 1600 uitkwam :'(
Ga anders naar de winkel/speciaalzaak. Jouw kijkafstand erbij nemen en kijken of je verschil kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

mvds

Totally awesome!

Cashback is toch allang afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
mvds schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:31:
Cashback is toch allang afgelopen?
Er is nu weer een nieuwe actie: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/YD5D7LS863UG3/
200 euro max. cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 18:25
Als ik het goed begrijp heeft de 8500 hdmi 2.0 en de 7500 hdmi 1.0, hoewel dat lastig te achterhalen is... En ik dacht dat de 7500 niet met 4k netflix overweg kon, maar als ik het hier goed zie kan dat wel probleemloos... Overigens heb ik liever geen curved... Als het enig merkbare verschil de 200 hz is ga ik wellicht toch voorde 7500... Ik kan nergens een goed gedetailleerde vergelijking tussen de 2 vinden...
BlacKstaR- schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:05:
[...]

Volgens mij is de 8500 toekomstbestendiger qua uhd verbindingen wat bedoel je hier precies mee? Curved alleen nemen als je recht voor het toestel zit, want door de curve zijn de kijkhoeken smaller dan normaal. Ik weet niet hoeveel leden jou huishuiden telt. Maar als iedereen op de bank recht achter de TV kan zitten dan is de curve geen probleem, maar vanaf de zijkant naar een curved toestel gaan kijken zou ik tenminste niet aanraden.

http://www.cnet.com/news/my-life-with-a-curved-tv-week-2/
http://www.cnet.com/news/...to-know-about-curved-tvs/
http://www.cnet.com/news/my-life-with-a-curved-tv-day-1/

3 goede kijk ervaringen / reviews van CNET over de samsung curved TV's.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchJudge op 22-09-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik weet enkele verschillen

- 85 heeft quad + processor, 75 quad
- 85 heeft one connect box, 75 niet
- 75 kan last met een fan geven. Niet iedereen heeft er last van.

Ik ga steeds meer de 85 kant op. Lees op andere, buitenlandse forums dat het over het algemeen positief is. En bij de 75 lees je toch meer over bugs. Maar die tv is ook heel veel verkocht.

De laatste 2 puntjes vind ik wel een groot voordeel van de 85.

[ Voor 60% gewijzigd door Turfschipper op 22-09-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 20:33
DutchJudge schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:41:
Als ik het goed begrijp heeft de 8500 hdmi 2.0 en de 7500 hdmi 1.0, hoewel dat lastig te achterhalen is... En ik dacht dat de 7500 niet met 4k netflix overweg kon, maar als ik het hier goed zie kan dat wel probleemloos... Overigens heb ik liever geen curved... Als het enig merkbare verschil de 200 hz is ga ik wellicht toch voorde 7500... Ik kan nergens een goed gedetailleerde vergelijking tussen de 2 vinden...

[...]
Ik heb de HU7500 en die kan gewoon 4K netflix streamen door de HEVC (H.265) decoder die er in zit. Ook heeft de HU7500 gewoon een HDMI 2.0 poort. De HU8500 heeft 1000hz clear motion tegenover 800hz in de HU7500. De HU8500 heeft betere speakers, maar de speakers in de HU7500 zijn naar mijn mening gewoon echt voortreffelijk voor standaard tv speakers. Ik zou zeggen ga voor de HU7500 helemaal als je geen fan bent van curved TV's.

Ik heb de HU7500 nog nooit een geluid horen maken, er zit een ventilator in maar die is mijn exemplaar niet hoorbaar ik zit ongeveer 2 a 3 meter van het toestel af. De snellere processor in de HU8500 kan in niet beoordelen maar de SmartTV functies op de HU7500 gaan erg vlot de webbrowser laad de pagina's zeer snel en op netflix duurt het bufferen (50MB UPC verbinding) 3 seconden. Over de bugs (fouten in de software) was ervoor de updates wel sprake van, maar sinds de updates heb ik geen last van dat youtube of netflix vastlopen of dat de TV van zelf uitspringt. Dus zover ik kan beoordelen zijn die fouten in de software eruit gehaald.

[ Voor 24% gewijzigd door BlacKstaR- op 22-09-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-05 09:03
Zijn er nog veel mensen dan die de ingebouwde tv speakers interessant vinden? Heb bij mijn laatste 4 LCD tv's eigenlijk geen idee hoe ze 'zelf' zouden klinken. Als je voor zo'n groot/indrukwekkend scherm gaat, heb je toch ook bijpassende audio, minimaal een 2.1 set of soundbar?

Zelfs de 6900 kan met 4K netflix overweg. Jammer dat er maar 2 series en 4 demo's zijn...

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Nog een vraagje die ik niet in de handleiding / etc kon vinden: maakt bij deze generatie TV's het nog uit of je het over PAL of NTSC hebt? Vroeger had ik een USA PlayStation en was het een big issue, maar kan er nu niets van vinden. Wil namelijk mijn PSP (480p NTSC) eens aansluiten op de TV, en moet daarvoor een vrij specifiek kabeltje kopen..

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147089

dood en doodziek :( :( :( :( :(

Vanochtend alweer een monteur langs geweest .
Heeft alles vervangen in tv en in connect box (moederbord)
wist mij te vertellen dat het nu 100% zeker opgelost zou zijn.

Heeft nog extra de automatische software update uitgezet .

Ik kom net thuis ,zet tv aan en zie opeens bovenin verschijnen : software update 1160 voltooid

en ja hoor : wederom geen Netflix 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 18:25
Dank Stalscu en blackstar!

Zo te lezen zijn er wel verschillen maar is het de vraag of het die 700 euro waard is... Als de 7500 ook hdmi 2 en netflix kan c.q. zou moeten kunnen draaien, dan denk ik toch dat het de 7500 wordt...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:28
7500kan Netflix in 4k.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Anoniem: 147089 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:36:

Ik kom net thuis ,zet tv aan en zie opeens bovenin verschijnen : software update 1160 voltooid

Ik heb ook een toestel die blijft hangen op update 1020 en vervolgens aangeeft dat er geen nieuwe updates zijn. Firmware issue ofzo? Mijn volledige TV zal weer worden vervangen :')

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Mijn H6400 heeft nieuwe firmware gekregen. Staat nog niet op de site. Het Smart gedeelte is aangepakt. Alles loopt nu nog vloeiender. Tevens zijn de icoontjes groter gemaakt.in de balk.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Splinter Cell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:40:
Mijn H6400 heeft nieuwe firmware gekregen. Staat nog niet op de site. Het Smart gedeelte is aangepakt. Alles loopt nu nog vloeiender. Tevens zijn de icoontjes groter gemaakt.in de balk.
Heb sowieso nog steeds het probleem dat ik geen digitale zenders via UPC binnen krijg.. hoop nog steeds dat dat gefixed wordt.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Anoniem: 623232

Hallo,

Ik heb sinds kort een 55hu7500, ben erg tevreden met de tv op 1 puntje na.

Als ik via de plex app of op een andere manier een film kijk, of ik speel destiny vanaf me ps4 zie ik een soort van waas om de acteurs heen.

heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?

gr

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:16
Denk dat je wat moet tweaken aan de 'Motion Plus' setting in het 'Beeld' menu (uitzetten of de sub-settings lager zetten), die lijkt wat teveel effect te hebben in jouw situatie.

Oke, ga ik daar even mee stoeien. Het irriteer nogal :). ieder geval bedankt. heb je nog wat tips om een zo strak mogelijk beeld te krijgen?

Anoniem: 147089 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:36:

Na nu een paar dagen verder te zijn heb ik dus met een nieuwe tv nog steeds iedere dag problemen met Netflix .
Vaak helpt het om of smarthub te resetten en/of de tv spanningslos te maken maar een definitieve oplossing is er nog niet volgens Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedemorgen,

heb nu idd even lopen te spelen met de motion plus settings en die vreemde waas is nu weg! bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04 11:40
Hallo,

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met een app op de TV, waarmee muziek vanaf een Synology NAS kan worden afgespeeld. De TV in kwestie is een HU8500 en de NAS een DS213j.

Via de TV is de NAS wel te benaderen, en ook de muziek, echter krijg ik dit in mappenstructuur (soort verkenner) en is de afspeellijst alfabetisch bij het afspelen. Dit in plaats van bijvoorbeeld een complete playlist waarin meerdere albums in staan en dat elk album netjes wordt afgespeeld. Bijvoorbeeld alle albums van Deadmau5 staan in een playlist, maar de nummers worden alfabetisch afgespeeld, i.p.v. per album.

Synology heeft DS Video voor films/series maar DS Audio is niet beschikbaar als app op de TV. Een workaround is de DS Audio app op de telefoon, die vervolgens de TV als device kiest. De muziek speelt dan wel af, maar er is veel hapering tussen de nummers door en de bediening is traag. Niet echt optimaal!

Tot slot heb ik ook Spotify geprobeerd echter hier is nu een Premium account voor vereist, om deze te gebruiken op de tv. Gezien de NAS al mijn eigen audio station is, is een premium Spotify account overbodig.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147089 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:32:
[...]

Na nu een paar dagen verder te zijn heb ik dus met een nieuwe tv nog steeds iedere dag problemen met Netflix .
Vaak helpt het om of smarthub te resetten en/of de tv spanningslos te maken maar een definitieve oplossing is er nog niet volgens Samsung
Geachte heer ,

Dank u voor uw vraag met betrekking tot uw Samsung UE55HU8500LXXN. U geeft aan dat u een issue ervaart met dit product.

Op de eerste plaats vinden wij het vervelend dat u dit ervaart. Uit een nader door ons ingesteld onderzoek blijkt dat u hiervoor technische ondersteuning heeft ontvangen d.m.v. meerdere Remote Management sessies. Hiernaast hebben wij zelfs, uit coulance, een engineer on-site service laten verlenen en een mainboard pcb vervangen om uit te sluiten dat het een technisch defect betreft aan de TV. Gelet op het feit dat uw issue hiermee niet was opgelost, hebben wij kunnen vaststellen dat uw issue een No Defect Found - case betreft. Momenteel is het ons niet duidelijk wat de reden is van het disfunctioneren van uw Netflix App. Het kan een issue zijn die voortkomt uit een instabiele internetverbinding. Voor het (optimaal) functioneren van een App, is er namelijk een constante, stabiele internetverbinding nodig. Wij willen u in ieder geval adviseren om een bekabelde LAN verbinding aan te sluiten vanaf uw TV naar uw netwerkmodem/router. Het is raadzaam om de netwerkmodem/router eerst te resetten, alvorens u een bekabelde netwerkverbinding configureert. Mogelijk is uw provider bereidt om aan u een ander IP adres e/o MAC adres toe te wijzen of kunt u dit zelf wijzigen in de instellingen van uw netwerkmodem/router. Uw App identificeert zich namelijk op het internet aan de betrokken servers aan de hand van een Electronic Service Number, waarbij er zich (in het dataverkeer) een communicatiefout voordoet. Hierdoor kruist de data elkaar en kunt u geen verbinding maken met de Netflix server. Bij blijvend, negatieve resultaten willen wij nogmaals de DNS instellingen wijzigen naar 8.8.8.8. of 8.8.4.4. en, indien dit niet werkt, weer automatisch laten inladen. Het is eveneens van belang dat u de Netflix App bijwerkt naar de laatste versie. Natuurlijk willen wij dit ook voor u uitvoeren via het inmiddels welbekende Remote Management. Hiervoor dient u dan even contact met ons op te nemen, zodat wij een nieuwe afspraak voor u kunnen inplannen. Hiernaast is er afgelopen weekend een issue bij Netflix geweest. Zie voor meer informatie de onderstaande link:
http://www.telegraaf.nl/f..._kampt_met_storing__.html Het is derhalve eveneens raadzaam om af te wachten totdat het vanuit de ontwikkelaar is opgelost. Vooralsnog hebben wij vanuit onze kant geen oplossing voor deze issues en houden dit in onderzoek. Wij gaan ervan uit dat het z.s.m. kan worden opgelost.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
Met vriendelijke groet,

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855

Anoniem: 147089 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:44:
[...]

Geachte heer ,

Dank u voor uw vraag met betrekking tot uw Samsung UE55HU8500LXXN. U geeft aan dat u een issue ervaart met dit product.

Op de eerste plaats vinden wij het vervelend dat u dit ervaart. Uit een nader door ons ingesteld onderzoek blijkt dat u hiervoor technische ondersteuning heeft ontvangen d.m.v. meerdere Remote Management sessies. Hiernaast hebben wij zelfs, uit coulance, een engineer on-site service laten verlenen en een mainboard pcb vervangen om uit te sluiten dat het een technisch defect betreft aan de TV. Gelet op het feit dat uw issue hiermee niet was opgelost, hebben wij kunnen vaststellen dat uw issue een No Defect Found - case betreft. Momenteel is het ons niet duidelijk wat de reden is van het disfunctioneren van uw Netflix App. Het kan een issue zijn die voortkomt uit een instabiele internetverbinding. Voor het (optimaal) functioneren van een App, is er namelijk een constante, stabiele internetverbinding nodig. Wij willen u in ieder geval adviseren om een bekabelde LAN verbinding aan te sluiten vanaf uw TV naar uw netwerkmodem/router. Het is raadzaam om de netwerkmodem/router eerst te resetten, alvorens u een bekabelde netwerkverbinding configureert. Mogelijk is uw provider bereidt om aan u een ander IP adres e/o MAC adres toe te wijzen of kunt u dit zelf wijzigen in de instellingen van uw netwerkmodem/router. Uw App identificeert zich namelijk op het internet aan de betrokken servers aan de hand van een Electronic Service Number, waarbij er zich (in het dataverkeer) een communicatiefout voordoet. Hierdoor kruist de data elkaar en kunt u geen verbinding maken met de Netflix server. Bij blijvend, negatieve resultaten willen wij nogmaals de DNS instellingen wijzigen naar 8.8.8.8. of 8.8.4.4. en, indien dit niet werkt, weer automatisch laten inladen. Het is eveneens van belang dat u de Netflix App bijwerkt naar de laatste versie. Natuurlijk willen wij dit ook voor u uitvoeren via het inmiddels welbekende Remote Management. Hiervoor dient u dan even contact met ons op te nemen, zodat wij een nieuwe afspraak voor u kunnen inplannen. Hiernaast is er afgelopen weekend een issue bij Netflix geweest. Zie voor meer informatie de onderstaande link:
http://www.telegraaf.nl/f..._kampt_met_storing__.html Het is derhalve eveneens raadzaam om af te wachten totdat het vanuit de ontwikkelaar is opgelost. Vooralsnog hebben wij vanuit onze kant geen oplossing voor deze issues en houden dit in onderzoek. Wij gaan ervan uit dat het z.s.m. kan worden opgelost.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
Met vriendelijke groet,

:X :X
Tsjah, net antwoord toch? En ook nog uitleg erbij wat je er zelf nog aan kan doen.
Na alle moeite en veranderingen die Samsung heeft gedaan, is het nu even verder zoeken dan de tv.
Die moet nu gewoon goed functioneren lijkt mij. Ander moederboard ook lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 13:28
Net antwoord inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:30
Lateralus010 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:39:
Hallo,

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met een app op de TV, waarmee muziek vanaf een Synology NAS kan worden afgespeeld. De TV in kwestie is een HU8500 en de NAS een DS213j.

Via de TV is de NAS wel te benaderen, en ook de muziek, echter krijg ik dit in mappenstructuur (soort verkenner) en is de afspeellijst alfabetisch bij het afspelen. Dit in plaats van bijvoorbeeld een complete playlist waarin meerdere albums in staan en dat elk album netjes wordt afgespeeld. Bijvoorbeeld alle albums van Deadmau5 staan in een playlist, maar de nummers worden alfabetisch afgespeeld, i.p.v. per album.

Synology heeft DS Video voor films/series maar DS Audio is niet beschikbaar als app op de TV. Een workaround is de DS Audio app op de telefoon, die vervolgens de TV als device kiest. De muziek speelt dan wel af, maar er is veel hapering tussen de nummers door en de bediening is traag. Niet echt optimaal!

Tot slot heb ik ook Spotify geprobeerd echter hier is nu een Premium account voor vereist, om deze te gebruiken op de tv. Gezien de NAS al mijn eigen audio station is, is een premium Spotify account overbodig.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Ik gebruik zelf een htpc met xbmx erop om alles af te spelen maar heb een tijdje met Plex media server gespeeld en dat werkte prima.
Op mijn ds 412+ had ik Plex media server draaien en op mijn samsung (HU7500) de app van plex.
Na configuratie van de server krijg je alles netjes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:35:
[...]

Tsjah, net antwoord toch? En ook nog uitleg erbij wat je er zelf nog aan kan doen.
Na alle moeite en veranderingen die Samsung heeft gedaan, is het nu even verder zoeken dan de tv.
Die moet nu gewoon goed functioneren lijkt mij. Ander moederboard ook lees ik.
Heel netjes ja
Ze proberen mij ook echt goed te helpen .

Tis alleen dus wel frustrerend dat ik een abbo op Netflix nu heb en voor niks 9 euro per maand betaal ;(

Hopelijk komt er snel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Van wie is de netflix app eigenlijk, van Samsung zelf of van Netflix? Heb je netflix al gecontacteerd?

Geen ander apparaat in huis om netflix mee te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 09:34
CyBeRSPiN schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:25:
Van wie is de netflix app eigenlijk, van Samsung zelf of van Netflix? Heb je netflix al gecontacteerd?

Geen ander apparaat in huis om netflix mee te kijken?
Van wat ik uit mijn telefoongesprek met Samsung heb beluisterd is de app van Samsung, deze wordt echter in samenwerking met Netflix ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Kan iemand me helpen m.b.t. regio/ landcodes bij de samsung tv's? Ik kijk al een weekje rond voor een nieuwe tv en nu is mijn besluit op de samsung EU40H6400AW gevallen.

Nu las ik dat je wel op moet letten op regiocodes maar kan niet terugvinden waarom precies?

Ik heb airphoneshop.nl ook gemailt:
Hoi,

Ik lees op internet dat je bij een online bestelling op moet letten dat de Samsung TV's NL modellen zijn. Kunnen jullie bevestigen dat dat het geval is voor de Samsung UE40H6400AW?
Geachte,

Wij hebben op heden de 40H6400AY, Deze verschilt niks met de AW versie. CI module van Ziggo werkt gewoon.

Met vriendelijke groet,
Weet iemand of dat AY voor een andere regio staat en of ik daar problemen mee ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Kjid schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:20:

Weet iemand of dat AY voor een andere regio staat en of ik daar problemen mee ga krijgen?
is mij altijd verteld dat het op AWXXN moet eindigen om volledige Ziggo ondersteuning te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
3CPO schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

is mij altijd verteld dat het op AWXXN moet eindigen om volledige Ziggo ondersteuning te krijgen.
WXXN = Benelux zover ik weet, inderdaad. Samsung maakt per land een ander typenummer, dus Benelux, Duitsland, Frankrijk etc zijn andere codes. Geeft inderdaad een grote kans op CI+ problemen als het typenummer niet staat genoemd in de (Ziggo) CI+ lijst. Ze zijn ook vrij eenvoudig te unlocken, als je eenmaal weet hoe het moet ;)

[edit] zo in de lijst te zien, mogen LXXN en SXXN soms ook.

[ Voor 5% gewijzigd door X-Kiwi op 03-10-2014 15:07 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
X-Kiwi schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

WXXN = Benelux zover ik weet, inderdaad. Samsung maakt per land een ander typenummer, dus Benelux, Duitsland, Frankrijk etc zijn andere codes. Geeft inderdaad een grote kans op CI+ problemen als het typenummer niet staat genoemd in de (Ziggo) CI+ lijst. Ze zijn ook vrij eenvoudig te unlocken, als je eenmaal weet hoe het moet ;)

[edit] zo in de lijst te zien, mogen LXXN en SXXN soms ook.
Hmmm. Zal ik voor de zekerheid maar voor 40 euro meer een benelux model nemen?

In de pricewatch:

airphoneshop € 510 UE40H6400AY (Italië)
trendycomputers € 530 UE40H6400???? Duitsland (mailcontact gehad)
redcoon €550 UE40H6400AWXXN (benelux)

edit: toch maar bij redcoon besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187787

Anoniem: 187787 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:19:
Ooops, moet mijn woorden terugnemen.
Gisteravond Netflix opgestart en kreeg ineens perfect 5.1 geluid via de optische verbinding op de receiver.
Helemaal niets veranderd, dus ik vermoed of een update van de smart hub of van Netflix.
Sinds vorige week weer alleen stereo geluid bij Netflix. De optie voor 5.1 is verdwenen.
Contact opgenomen met Netflix en die wisten te vertellen dat er zoveel problemen waren met de Samsung 2014 modellen en het dolby digital geluid dat ze de optie voor dolby digital gewoon hebben uitgeschakeld!!!!
Ze krijgen het probleem niet opgelost en ik moet voortaan maar gewoon stereo luisteren.
Kom op Netflix en Samsung, los het probleem gewoon op en zet de optie dolby digital terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855

Anoniem: 187787 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Sinds vorige week weer alleen stereo geluid bij Netflix. De optie voor 5.1 is verdwenen.
Contact opgenomen met Netflix en die wisten te vertellen dat er zoveel problemen waren met de Samsung 2014 modellen en het dolby digital geluid dat ze de optie voor dolby digital gewoon hebben uitgeschakeld!!!!
Ze krijgen het probleem niet opgelost en ik moet voortaan maar gewoon stereo luisteren.
Kom op Netflix en Samsung, los het probleem gewoon op en zet de optie dolby digital terug!
En dat is bij mij pas opgetreden na de laatste firmware van vorige week.
Daarvoor was alles prima maandenlang.
Het zijn wel echte prutsers daar.
Dit is mijn eerste en laatste Samsung.
Maar wat ik goed begrijp is het product dus niet goed. En kunnen we er als consument nog wat mee?
Stel, je heb deze tv aangeschaft voor deze streaming doeleinden en je hebt er dus niets aan. Wat dan?
Wat zijn onze rechten en hun plichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deze week heb ik de UE48H6410 gekocht, welke perfect bevalt :)

Alleen ik zit ik een beetje te stoeien met het 3D gedeelte. Als ik bijvoorbeeld een 3D-film heb gekeken via XBMC (HDMI3), en ik wil terugschakelen naar m'n TV kanalen (HDMI), dan lijkt het alsof hij blijft hangen in 3D modus en krijg ik erg raar beeld. Het aan en uitzetten van de TV lost dit dan op.

Kan ik dit met een bepaalde setting oplossen?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deffpt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 20:02
Na 5 maanden bellen, zeuren, mailen en geen gelijk krijgen van Samsung hebben ze nu toch het paneel vervangen en in ben nu van DSE/vertical banding af (ff afkloppen) . Apparaat heeft af en toe nog moeite met snelle lichte beelden maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de kwaliteit beelden die ik van KPN krijg. Wel is nu na deze reparatie het geluid volkomen ruk, heb dat al eerder gehad maar was dat na een rest opgelost.

Morgenmiddag een telefonisch afspraak met Samsung, kijken of ze dit kunnen oplossen dan kunnen we misschien na bijna een half jaar eens gaan genieten van deze tv.

13-10 monteur weer geweest en speakers vervangen, dus nu zonder set ook weer redelijk geluid!

Nu nog het moederbord en alles is vervangen aan mijn tv, maar wordt er wel beter op, volgende Samsung koop ik in onderdelen.

[ Voor 15% gewijzigd door deffpt op 13-10-2014 20:45 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
  • Laatst online: 17-05 14:22
Wil graag de UE55HU7500 aanschaffen voor 15 oktober want dan loopt de 200 euro cash back actie af.

Kan iemand me helpen aan een adres je waar hij voor 2100,- of minder te krijgen is?
En waar dan de cash back er nog van af gaat.

Moet ik nog rekening houden met bepaalde aangesloten winkels die meedoen aan de cash back actie?
En als ik hem via internet zou bestellen moet ik dan nog rekening houden met bv land model? ivm garantie of iets dergelijks?

Graag jullie advies

Bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:04

Sf1nX

Tuinder

Ik zou eens bij Klein een prijs opvragen.
Heb daar vorige week de mijne voor onder de 1900 gekocht en daar gaat dan nog de cashback vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
Sf1nX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:43:
Ik zou eens bij Klein een prijs opvragen.
Heb daar vorige week de mijne voor onder de 1900 gekocht en daar gaat dan nog de cashback vanaf.
Bedankt voor de tip Sf1nX, net op hun site gekeken daar staat hij voor 2599,-
Heb ze een mail verstuurd met het verhaal jij net deed en verzocht mij de zelfde aanbieding te doen.

houd jullie op de hoogte

ps andere opties van scherpe prijzen zijn meer dan welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03
bauzer schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:54:
[...]

Heb ze een mail verstuurd met het verhaal jij net deed en verzocht mij de zelfde aanbieding te doen.

houd jullie op de hoogte

Ik zou Electroplace in Rdam een even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
bauzer schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:54:
[...]

houd jullie op de hoogte

Sf1nX ze willen mij de tv ook voor de prijs verkopen als waar jij hem voor gekocht heb, alleen willen ze graag jou postcode om dit te checken.
Zou je mij die kunnen mailen aub in een PM?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-03 15:25

DYX

deffpt schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:25:
Na 5 maanden bellen, zeuren, mailen en geen gelijk krijgen van Samsung hebben ze nu toch het paneel vervangen en in ben nu van DSE/vertical banding af (ff afkloppen) . Apparaat heeft af en toe nog moeite met snelle lichte beelden maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de kwaliteit beelden die ik van KPN krijg. Wel is nu na deze reparatie het geluid volkomen ruk, heb dat al eerder gehad maar was dat na een rest opgelost.

Morgenmiddag een telefonisch afspraak met Samsung, kijken of ze dit kunnen oplossen dan kunnen we misschien na bijna een half jaar eens gaan genieten van deze tv.
Mhh, dat belooft nog wat dan. Ik heb van de week een ticket aangemaakt mbt het vertical banding. Heb de Tv al een tijdje, maar door andere zaken was ik er niet aan toegekomen om het issue te melden. Dus ben benieuwd. Heb gewoon duidelijk 3 strepen in beeld en je ziet ze ook tijdens film kijken, dus niet alleen voetbal/sport en dat is gewoon niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 620674

bauzer schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:40:
Wil graag de UE55HU7500 aanschaffen voor 15 oktober want dan loopt de 200 euro cash back actie af.

Kan iemand me helpen aan een adres je waar hij voor 2100,- of minder te krijgen is?
En waar dan de cash back er nog van af gaat.

Moet ik nog rekening houden met bepaalde aangesloten winkels die meedoen aan de cash back actie?
En als ik hem via internet zou bestellen moet ik dan nog rekening houden met bv land model? ivm garantie of iets dergelijks?

Graag jullie advies

Bedank
Heb hem vorige week hier besteld, 1799euro http://hificorner.nl/beel...led-tv/samsung-ue55hu7500 ook cashback. Ze hebben een superdeal actie ofzo. Heb ze gemaild en telefonisch de deal gemaakt.

Uitiendelijk betaal ik 1599euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Netjes, dat heb ik er ook voor betaald toen er nog 500 euro cashback was.
Ben benieuwd welke prijs Electroplace kan bieden, die waren destijds een van de goedkoopsten en heb mijne daar ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
Thanks voor de tip Appie en milesD,

Heb hem vanmiddag bij Electroplace besteld voor 1950,- met cash back 1750,- dacht eigenlijk dat dit niet meer lager kon.

Nu twijfel ik, hij zou morgen al bezorg worden rechtstreeks van de Samsung fabriek zei hij, dit koste me wel 50 euro extra (inbegrepen in die 1950)morgen terug sturen of voor 150 houden... :s

Electroplace heeft me trouwens de Samsung M5 speaker verkocht voor 275,- waarvan ik nog eens 200 euro terug krijg van de cash back dus mooie speaker voor 75 euro hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
vergeet hierboven te vermelden dat ik hem bij hificorner voor 1799 kon krijgen dus 1599 met de cash back er af.

Dit gemaild naar electroplace, had dus inmiddels wel al die 1950 betaald, en zei reageerden netjes en hebben mij nog eens extra die 100 euro verrekend, ik zeg goede deal! ;)

Morgen zou hij binnen zijn

thanks voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Heeft er hier iemand ervaring met console gaming icm zijn/haar H6200/H6400/H6500 tv?
Is dit met 42ms te doen? Of wordt er lag ervaren?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nieuwe firmware voor de H62xx - H65xx modellen. Geen idee wat er vananderd is. Maar het Smart gedeelte werkt nu nog fijner/sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 620674

Bij hificorner was die 1799eur UE55HU7500 :) en dan ook nog cashback, die nu weer hoger is.:/ heb hem nog met de oude cashback gehaald. maar goed toch al een topprijs. 1799 en dan ook nog eens de 300 euros er af :) prima deal lijkt me.

Wel vreemd dat Samsung steeds weer een nieuwe cashback geeft, beetje rare manier. Ze kunnen beter gewoon de prijs verlagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 620674 op 22-10-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Over Hificorner gesproken:
De UE50HU6900S aangeboden voor €808. Let wel op dat dit een dag deal is!
Scheelt je wel een kleine 200 euro :)

Is dit trouwens de moeite waard?
Enige waar ik straks bang voor ben is dat ik toch weer groter wil en beter door had kunnen sparen voor de HU7500?
Las ook hier dat die een stuk beter zou zijn dan de 6 serie.

Ik heb nu een 40 inch thuis staan van bijna 5 jaar oud. Dan valt 50 inch in eens tegen :p

Edit: poeh nevermind!
Blijkt dat ibood recentelijk de TV ook aanbod voor om en nabij de 800 euro.

50 Hz paneel schijnt erg slecht te zijn waardoor 4k een teleurstelling zal zijn. Ook al is er weinig/geen 4k content beschikbaar!

[ Voor 20% gewijzigd door murphylee op 23-10-2014 06:41 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
Ik heb net idd bij hificorner for 1799 de deal gekregen en daar gaat nog 300 vanaf via samsung. 1499 vind ik behoorlijk nette prijs voor een 55inch uhd van deze kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Beetje rond gezocht op internet, maar niet helemaal kunnen vinden wat ik zocht.
Hoe zit het met de apps op een Samsung TV? Kun je deze bijvoorbeeld vanuit de Playstore installeren? Of krijg je een aantal Apps bij aankoop en houdt het daarmee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:21
Ik heb een offerte opgevraagd bij hificorner voor de 65", ik ben wel even benieuwd wat de prijs gaat worden.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 431716

Ik had vorige week een offerte aangevraagd bij hificorner voor de 65" en kreeg een aanbieding van 2599 euro. Werd vrijdag gebeld dat ze niet wisten of ze deze voor de afloop van de cashback konden leveren. Ik ben toen online via de scheer en foppen site een chat gestart en heb daar aangegeven dat ik die tv bij hificorner voor 2599 kreeg. Na 5 minuten overleg kreeg ik hetzelfde aanbod en was direct leverbaar. Dus voor 2099 euro de 65hu7500 lijkt me een mooie deal. En wow wat een scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:34
Bij klein.nl doen ze daar nog een schepje bovenop ;) mijne zou komende week binnen moeten komen. Ook met de 55hu7500 waren ze rond de introductie ervan heel scherp. Wordt ook netjes met een koerier afgeleverd, en cashback krijg je ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Leuke prijzen bij Elektroplace!

55hu7500 1899 - 300 cashback
65hu8500 3200 - 500 cashback
55hu8500 2250 - 300 cashback
55H6850 1250

Zelf in mei de 55HU7500 daar gekocht, echt een top winkel met hele goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaffer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 12:29
Korte vraag aan bezitters van de 49ub850v.
Maakt iemand gebruik van de quantis 1.3 module?
Module wordt door de tv herkent. Echter de smartcard niet.
Helpdesk van Ziggo vraagt zich af of deze tv de betreffende module ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:01
Zaffer schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:55:
Korte vraag aan bezitters van de 49ub850v.
Maakt iemand gebruik van de quantis 1.3 module?
Module wordt door de tv herkent. Echter de smartcard niet.
Helpdesk van Ziggo vraagt zich af of deze tv de betreffende module ondersteund.
Ik denk dat je meer succes hebt met het stellen van je vraag in het juiste (LG) topic. Dit is een Samsung UHD topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:46
UE40H6203 vind ik een televisie met een interessant prijskaartje. Maar hoe verhoudt deze televisie zich met de UEH6200AW. Is dit een goedkopere versie ervan, zonder extra's als 3D, wat minder HDMI poortjes enzovoort, maar bijvoorbeeld wel even goed beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Anoniem: 431716 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:11:
Ik had vorige week een offerte aangevraagd bij hificorner voor de 65" en kreeg een aanbieding van 2599 euro. Werd vrijdag gebeld dat ze niet wisten of ze deze voor de afloop van de cashback konden leveren. Ik ben toen online via de scheer en foppen site een chat gestart en heb daar aangegeven dat ik die tv bij hificorner voor 2599 kreeg. Na 5 minuten overleg kreeg ik hetzelfde aanbod en was direct leverbaar. Dus voor 2099 euro de 65hu7500 lijkt me een mooie deal. En wow wat een scherm!
2100 voor de 65 inch..... Bijna binnen bereik, gaat maar door met dat zakken. En je hebt hem ook meteen. Super hoor, veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374171

Volgens een mod kan ik hier ook iets vragen over de LED modellen dus here goes!

Mijn oude tv is al een tijdje bezig met kapot gaan. En nu, na een korte opleving van 2 maanden ofzo, is het dan zover. Nu heb ik in de zomer al een beetje rondgekeken en toen kwam ik uit bij de Sony KDL-42W828. Maar nu ik dan echt een nieuwe tv moet ben ik even verder gaan kijken en toen kwam ik op deze 2 modellen van Samsung: UE40H6700 & UE40H6670.

Ik heb wat reviews gelezen en die waren positief, maar ik kwam ook tegen in een review dat ze geen verschil konden ontdekken tussen de 2?

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die toevallig zo'n tv thuis hebben staan? En wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-05 22:38
Anoniem: 374171 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:55:

Mijn oude tv is al een tijdje bezig met kapot gaan. En nu, na een korte opleving van 2 maanden ofzo, is het dan zover. Nu heb ik in de zomer al een beetje rondgekeken en toen kwam ik uit bij de Sony KDL-42W828. Maar nu ik dan echt een nieuwe tv moet ben ik even verder gaan kijken en toen kwam ik op deze 2 modellen van Samsung: UE40H6700 & UE40H6670.

Ik heb wat reviews gelezen en die waren positief, maar ik kwam ook tegen in een review dat ze geen verschil konden ontdekken tussen de 2?

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die toevallig zo'n tv thuis hebben staan? En wat zijn de ervaringen?
Ik heb toevallig sinds gisteren de UE48H6670. Prachtig toestel, heel goed beeld.
Smart functies werken goed.
Ik kwam dan ook vanaf de oude UE40C6000, er is veel veranderd in 4 jaar.
Wat ik begrijp is dat de H6700 en H6670 in feite dezelfde televisies zijn, echter is de H6670 bestemt voor een beperkt aantal winkelketens zoals de BCC.

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

john.monster schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Ik heb toevallig sinds gisteren de UE48H6670. Prachtig toestel, heel goed beeld.
Smart functies werken goed.
Ik kwam dan ook vanaf de oude UE40C6000, er is veel veranderd in 4 jaar.
Wat ik begrijp is dat de H6700 en H6670 in feite dezelfde televisies zijn, echter is de H6670 bestemt voor een beperkt aantal winkelketens zoals de BCC.
Ja exact, dat is wat ik ook tegenkwam. Bedankt voor de info! Ik las wel ergens iets over lip-sync issues? Ik denk dat ze het daarmee hadden over lag tussen beeld en geluid. Zie jij daar iets van terug? Of kan je dat misschien naar het land der fabelen verwijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
Anoniem: 374171 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:26:
[...]

Ja exact, dat is wat ik ook tegenkwam. Bedankt voor de info! Ik las wel ergens iets over lip-sync issues? Ik denk dat ze het daarmee hadden over lag tussen beeld en geluid. Zie jij daar iets van terug? Of kan je dat misschien naar het land der fabelen verwijzen ;)
Dat was me nog niet opgevallen, ik ga er vanavond op letten.
Als ik iets meer heb kunnen testen zal ik er over berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

john.monster schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Dat was me nog niet opgevallen, ik ga er vanavond op letten.
Als ik iets meer heb kunnen testen zal ik er over berichten.
Top! Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
  • Laatst online: 17-02 10:59
Anoniem: 374171 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:55:

Hi - ik herken je vraag inderdaad van andere topics.
Ik was zelf ook op zoek naar een nieuwe tv en de KDL-42W828 stond eerst hoog op het lijstje. Uiteindelijk was ik toch niet overtuigd door die TV (50 inch wel goed overigens) en ben verder gaan zoeken.
Ik stond op het punt de UH6700 te kopen, die heeft hele goede referenties en ik heb het beeld ook bekeken en dat is goed. Ik heb uiteindelijk toch de UE46H7000 gekocht, mede omdat ik goede motion belangrijk vond en die voor een goede prijs kon krijgen (<1000 euro voor de 46 inch versie).
Daar ben ik zeer tevreden over, wat een mooi (en bovenal genuanceerd) beeld en bovenal prima geluid. Dus ik denk dat je je aan de H6700 zeker geen buil zal vallen, maar je kan ook de H7000 overwegen. Met beide doe je een goede koop hoewel de motion van de H7000 waarschijnlijk nog wat beter zal zijn.
Ik zal binnenkort een uitgebreide review posten. En dan te bedenken dat ik bij de start van mijn zoektocht zei: "in ieder geval geen Samsung, veel te schreeuwerig beeld" Dat denkbeeld klopt dus echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickvdhart schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Hi - ik herken je vraag inderdaad van andere topics.
Ik was zelf ook op zoek naar een nieuwe tv en de KDL-42W828 stond eerst hoog op het lijstje. Uiteindelijk was ik toch niet overtuigd door die TV (50 inch wel goed overigens) en ben verder gaan zoeken.
Ik stond op het punt de UH6700 te kopen, die heeft hele goede referenties en ik heb het beeld ook bekeken en dat is goed. Ik heb uiteindelijk toch de UE46H7000 gekocht, mede omdat ik goede motion belangrijk vond en die voor een goede prijs kon krijgen (<1000 euro voor de 46 inch versie).
Daar ben ik zeer tevreden over, wat een mooi (en bovenal genuanceerd) beeld en bovenal prima geluid. Dus ik denk dat je je aan de H6700 zeker geen buil zal vallen, maar je kan ook de H7000 overwegen. Met beide doe je een goede koop hoewel de motion van de H7000 waarschijnlijk nog wat beter zal zijn.
Ik zal binnenkort een uitgebreide review posten. En dan te bedenken dat ik bij de start van mijn zoektocht zei: "in ieder geval geen Samsung, veel te schreeuwerig beeld" Dat denkbeeld klopt dus echt niet meer.
Bedankt voor de reactie! Ik heb ook gekeken naar de H7000, maar die is voor mij eigenlijk boven budget. En ik ga van een 5-6 jaar oude Samsung naar de schermen van nu, dus voor mij is alles een vooruitgang :P Goed om te weten dat je iig tevreden bent over de serie, de 6700 zal dan ietsje minder functies hebben of idd minder hertz, maar dat maakt mij niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandek2
  • Laatst online: 19-04 14:33
Jeetje, wat een verschil met de online prijzen.
Waarom geeft Pricewatch deze tarieven niet? Je zou zo honderden Euro's teveel betalen.

Ik zie trouwen de online prijs à EUR 1.969 van plattetv.nl voor de UE55HU7500 ook niet op Pricewatch, laagste prijs is daar EUR 2.299 momenteel.

Het zal ook te maken hebben met buitenlandse versies, dan vervalt de cashback ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
Hier een update na enkele dagen meer ervaring met de H6670.
Ik heb geen last van lip sync problemen gelukkig. Ik heb dan ook alleen ervaring met de huidige laatste firmware.
Ik heb zowel externe sources zoals blurays/games op de PS4 en de UPC Horizon box getest als interne sources zoals de ingebouwde tuner en de Plex for Samsung app getest.

Ik heb inmiddels de horizon box vervangen door een CI+ module.
De tv is niet gecertificeerd door UPC maar de module werkt wel, echter bij 2 gecodeerde HD zenders (volgens mij Net 5 en RTL8, hier kom ik nog wel op terug) geeft de tv even een halve seconde een melding dat je geen toegang hebt tot de zender waarna de melding vanzelf weer verdwijnt en de zender gewoon werkt. En nadat de tv aangezet wordt duurt het 2 seconden voordat de CI+ module werkt, dat merk je alleen als je toevallig op een gecodeerd kanaal start.
Geen idee of dit op gecertificeerde tv's anders zal zijn, maar ik vind het geen probleem en prefereer deze kleine dingetjes ten opzichte van een losse energie verslindende mediabox die ook nog steeds niet foutloos is.

Ik ben nog steeds erg onder de indruk van de beeld kwaliteit en erg tevreden met mijn aankoop.
Misschien schrijf ik wel een review binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 22:35
Afgelopen zaterdag mijn UE65HU7500 binnen gekregen. Ik heb deze volgens mij voor een hele mooie prijs bij Klein kunnen bestellen. Ben wel ontevreden over de manier van bezorgen, ik heb m in de winkel anderhalve week geleden besteld (op een woensdag) en aanbetaald en zou de tv de zaterdag daarop binnen krijgen. Klantenservice gebeld omdat ik geen enkele status update had gekregen maar er werd beloofd dat de tv echt op zaterdag binnen zou komen.

Lang verhaal kort: na veel belletjes waar de tv nou bleef heb ik uiteindelijk de tv dus een week later (afgelopen zaterdag) pas in ontvangst mogen nemen :(. Voor mij geen complete ramp omdat ik m pas eind dit jaar ga gebruiken (nieuw huis), maar ik vond de manier van informatie geven erg onprofessioneel, iedere keer maar beloven dat de tv de volgende dag zou komen terwijl achteraf gezien al vanaf het begin duidelijk was dat de levering van Samsung bij Klein pas afgelopen woensdag plaats vond. Afijn, hij is binnen...

Ik heb hem zaterdag wel even uitgepakt en getest op vertical banding: no issues! :D. Wat een pracht apparaat zeg, heel blij mee voor een mooie prijs!

P.S. iemand nog suggesties voor een muurbeugel? Hoeft geen fancy apparaat te zijn, TV moet gewoon netjes aan de wand hangen, hoeft niet kantelbaar of iets dergelijks te zijn, maar mag wel gewoon een degelijke beugel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Ben zelf te spreken over de officiele WMN450M muurbeugel. Makkelijk te installeren en je kunt de tv van de muur naar voren klappen om makkelijk kabels aan te sluiten.
Niet heel goedkoop overigens, rond de 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

FireSonus schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:45:. heel blij mee voor een mooie prijs!
En wil je die mooie prijs met ons delen?

;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 03-11-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
stalscu schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:02:
[...]

En wil je die mooie prijs met ons delen?

;-)
Nou vooruit dan: 2500 euro vóór cashback, 2000 euro na cashback dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:54
iemand al ervaring met het samsung uhd videopack met enige films en documantaires?

zelf ben ik erg beniewd naar de op 28 november verkrijgbare 4K UHD stick met echt uhd gefilmd materiaal bij de bush media gruppe. info hierover o.a. op amazon.de waar deze voor te bestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Dat zullen dan hele korte filmpjes zijn of ze zijn behoorlijk gecomprimeerd, want zoveel past er niet op een stick. Gezien de prijs van 40 euro zal de stick hooguit 20 euro kosten en dan heb je het over max. 64 GB..

Ben wel benieuwd of er langzamerhand meer materiaal te koop komt en of er al zicht is op media waarop je 4K kunt kopen, zou de USB-stick de opvolger van bluray worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04:30
Wil een Samsung TV kopen (aangezien er op een Samsung TV veel meer apps beschikbaar zijn)
Budget is rond de 1000 euro.

Welke raden jullie aan, heb momenteel de Sony W828B maar die ga ik waarschijnlijk terugsturen wegens de weinige beschikbare apps, voor de rest bevalt de TV me 100%.

TV moet Ziggo certificeert zijn, geen curved en kijk afstand is rond de 3 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
psvunited schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:34:
Wil een Samsung TV kopen (aangezien er op een Samsung TV veel meer apps beschikbaar zijn)
Budget is rond de 1000 euro.

Welke raden jullie aan, heb momenteel de Sony W828B maar die ga ik waarschijnlijk terugsturen wegens de weinige beschikbare apps, voor de rest bevalt de TV me 100%.

TV moet Ziggo certificeert zijn, geen curved en kijk afstand is rond de 3 meter.
En wat voor onderzoek heb je zelf al verricht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Nipje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:52:
[...]

En wat voor onderzoek heb je zelf al verricht?
Ben dus bij de BCC geweest om rond te kijken.
Was op de w828b uitgekomen.

Het liefste koop ik de TV weer bij de bcc.
Na wat filteren ben ik hier op uitgekomen:

http://tweakers.net/categ...zQKLmxkYQUVMzhKhXolJtbS0A

En deze, maar die staat niet in de pricewatch.
Samsung 48" LED TV UE48H6670
http://www.bcc.nl/beeld-e...8-led-tv-ue48h6670(76552)

[ Voor 13% gewijzigd door psvunited op 04-11-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

FireSonus schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:48:
[...]

Haha! Nice....

Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:21
Als ik dit had geweten had ik hem zelf ook gekocht voor deze prijs haha. Ik wilde 2000 uitgeven voor die 65".

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
http://www.ultra-hdtv.net...h-media-group-vorgestellt voor de details van de 4k media stick, zit ongeveer 45 minuten in 4K op. o.a. eentje met timescape, bij de meestel van jullie wel bekend denk ik.
via http://www.amazon.de/Time...apes+4k#productPromotions
zijn meer details te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
psvunited schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:08:
[...]

Ben dus bij de BCC geweest om rond te kijken.
Was op de w828b uitgekomen.

Het liefste koop ik de TV weer bij de bcc.
Na wat filteren ben ik hier op uitgekomen:

http://tweakers.net/categ...zQKLmxkYQUVMzhKhXolJtbS0A

En deze, maar die staat niet in de pricewatch.
Samsung 48" LED TV UE48H6670
http://www.bcc.nl/beeld-e...8-led-tv-ue48h6670(76552)
Die laatste is een uitstekende TV - technisch 100% gelijkwaardig aan UE48H6700 (voet is alleen anders meen ik). Die moet je makkelijk dik onder de €900 kunnen krijgen.
Ik was van plan die ook te kopen, kwam alleen de UE46H7000 tegen en vond die een net iets beter beeld hebben, zie ook mijn review. Ik heb hem ruim onder de €1000 kunnen krijgen.
Enne,.. voetbal (en PSV in het bijzonder) zien er werkelijk zeer goed uit op die TV. En ze spelen ook nog beter de laatste tijd sinds ik die TV heb ;-)
Overigens is de 50W828 ook echt een goede tv, het verbaast me dat je die weg wil doen. Beeld van die vond ik ook heel goed alleen is het smart gedeelte idd niet denderend.

Succes verder met je zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
patrickvdhart schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:42:
[...]

kwam alleen de UE46H7000 tegen en vond die een net iets beter beeld hebben, zie ook mijn review. Ik heb hem ruim onder de €1000 kunnen krijgen.
Waar, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
[...]

Die laatste is een uitstekende TV - technisch 100% gelijkwaardig aan UE48H6700 (voet is alleen anders meen ik). Die moet je makkelijk dik onder de €900 kunnen krijgen.
Ik was van plan die ook te kopen, kwam alleen de UE46H7000 tegen en vond die een net iets beter beeld hebben, zie ook mijn review. Ik heb hem ruim onder de €1000 kunnen krijgen.
Enne,.. voetbal (en PSV in het bijzonder) zien er werkelijk zeer goed uit op die TV. En ze spelen ook nog beter de laatste tijd sinds ik die TV heb ;-)
Overigens is de 50W828 ook echt een goede tv, het verbaast me dat je die weg wil doen. Beeld van die vond ik ook heel goed alleen is het smart gedeelte idd niet denderend.

Heel erg bedankt voor je bericht!
PSV zie ik toch liever in de stadions dan op beeld. ;)
Maar de 50W828 heeft ook echt uitstekend beeld maar het smart gedeelte is echt een dealbreaker voor me. Het is de bedoeling dat we thuis snel even een programma gemist/RTL XL aflevering terug kunnen kijken, natuurlijk is het met de 50W828 ook wel mogelijk met wat workarounds screen mirroring etc. maar is voor ons geen optie.

Ik ga je review even checken, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
Platte TV
€1030 inclusief Quantis CI+ module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
psvunited schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:42:
[...]

PSV zie ik toch liever in de stadions dan op beeld. ;)
Ik ook - maar toch na vele jaren afscheid genomen van mijn seizoenskaart - geen tijd meer.

Uitzending gemist e.d werkt heel goed. Wij gebruiken het veel voor de kinderen. Alleen jammer dat de kwaliteit van de uitzending minder is dan origineel, ze comprimeren het behoorlijk voor ze het opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek voor een mooie en dunne tv om in de slaapkamer zo plat mogelijk tegen de muur te hangen.
Mijn zoektocht heeft geresulteerd in de H7000 serie van Samsung.
De kleinste maat is 40" en zou voor op de slaapkamer groot genoeg zijn.
Wat echter opvalt in de specs is dat de 40" tv dikker zou zijn als de 46" en groter formaat. 3,3 cm vs 6,3cm.

http://www.samsung.com/nl...SLXXN&prdb=UE40H7000SLXXN

TV zonder Voet (B x H x D)
46": 1033,3 x 596,9 x 33,2 mm
40": 908,6 x 539,1 x 63,1 mm

Is dit een fout in de specs of zit er echt dikte verschil in de kleinste maat van deze serie tov de grotere formaten?
Wat is de reden hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

[...]

Ben opzoek naar andere TV. In elk geval geen LG meer. garantie kun je vergeten. Want het vlekken zit in het paneel (wtf!?) LG 47LA6208 Zwart.

4K hoef ik niet maar UE46H7000 heb je dik onder de 1000 euro kunnen krijgen. Platte Tv lang niet. http://www.plattetv.nl/info/samsung-ue46h7000-11414.html

Helaas ben je niet te pm'en maar waar heb jij hem dik onder de 1000 euro kunnen kopen? Ik vind wel een site maar die komen wat vaag over (allemaal zelfde design).

[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 06-11-2014 15:12 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@RobbyTown: als ik iets heb geleerd uit deze thread dan is het wel dat je niet moet uitgaan van prijzen die op de sites van shops staan. Dat zijn vaak de minimum prijzen waarmee ze van Samsung mogen adverteren, mondeling/telefonisch kunnen ze vaak veel lager zitten.
Je moet ze dus bellen en vragen om een goed aanbod. Probeer ook Electroplace in Rotterdam eens, goede ervaring mee en die hanteren ook altijd zeer scherpe prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Laatst online: 23-05 14:52
Ik ben reeds in het bezit van een Samsung UE40EH5000. Dit scherm gebruik ik als desktop scherm en moest een kapot scherm vervangen. De reviews waren redelijk positief destijds, maar toch ben ik genoodzaakt om een ander scherm te kopen aangezien een aantal zaken mij zwaar irriteren:
- motion blur (vooral in donkere scenes, games), een van de oplossingen is de brightness hoger zetten, bijvoorbeeld op 54 (ipv 45).
- grayscale die niet mooi wordt (10% en 0% kunnen groen of rood worden, wanneer de rest wel goed ingesteld staat).

Ik speel vooral games (pc en ps3) en gebruik het dus als scherm voor m'n desktop PC. Ik heb de laatste tijd wat zitten calibreren met een Spyder 3 Pro van een vriend van mij (niet het meest accurate oog, maar beter dan mijn eigen oog ;) ), maar ik krijg het gewoon niet goed, vooral de motion blur. Ik heb dit, alleen dan met rood of groen:

YouTube: Samsung UE32F5000 blue ghosting problem

Nu is mijn oog gevallen op de Samsung UE40H6400. Helaas is de 7 serie mij te duur...

Voordelen:
- schijnbaar niet veel motion blur: http://www.rtings.com/info/motion-blur-tvs
- 10pts white balance, waar ik nu alleen 2pts heb.
- hogere refreshrate

Is dit scherm significant beter dan mijn huidige EH5000 en dus de moeite waard om deze te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvdhart
RobbyTown schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:07:
[...]

Ben opzoek naar andere TV. In elk geval geen LG meer. garantie kun je vergeten. Want het vlekken zit in het paneel (wtf!?) LG 47LA6208 Zwart.

4K hoef ik niet maar UE46H7000 heb je dik onder de 1000 euro kunnen krijgen. Platte Tv lang niet. http://www.plattetv.nl/info/samsung-ue46h7000-11414.html

Helaas ben je niet te pm'en maar waar heb jij hem dik onder de 1000 euro kunnen kopen? Ik vind wel een site maar die komen wat vaag over (allemaal zelfde design).
Ik sluit me aan bij het commentaar van CyBeRSPiN. Mijn ervaring is dat de geadverteerde prijzen meer indicatie zijn of afhankelijk van contract met fabrikant of zoiets. Gewoon even bellen of chat openen en vragen waar je hem voor kan krijgen. Nee heb je en ja kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:08
Net een Samsung 60H7000 binnen van Plasmavisie.
Na wat gespeeld te hebben met de settings nu een mooi beeld.
Echter wel wat last van clouding helaas.
Er zaten een paar flinke vlekken op de TV waar ook de clouding te zien was zei mijn meisje en sinds ze dat weggepoetst heeft is de clouding ook verdwenen. :? *O*

We hadden de TV nog niet in daglicht gezien, vandaar.

[ Voor 43% gewijzigd door coob op 08-11-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Werkt de slideshow functie goed op de Samsung UHD TV's? Zitten er effecten in en dergelijke en werkt achtergrond muziek? Een familielid vroeg mij hoe hij met Windows Moviemaker een slideshow kon maken, maar dat is niet erg geschikt voor UHD aangezien de maximale output 1080p is.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 10-11-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklaver234
  • Laatst online: 27-05 13:59
FireSonus schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:48:
[...]

Met deze voorwaarden is dit ook mijn nieuwe tv. Maar ik kan ten eerste nergens iets vinden over een NL-cashback (wel een die afgelopen zomer is verlopen. En bij klein.nl is de tv 3199.

Wil je mij op het juiste spoor zetten? Welke Cashback en welke vestiging van Klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:34
De laatste cashbackactie was met aankopen tot 2 november, de aanvraag was tot 5 november mogelijk en de papieren moesten uiterlijk 9 november bij samsung binnen zijn. Ook ik heb dankzij klein dus een 65" tv voor 2500 en nog 500 euro van samsung tegoed ;)

Alleen net wel een afspraak gemaakt voor een remote sessie mbt mijn geluid(wegval)probleem. Donderdag weet ik meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
nklaver234 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:31:
[...]

Met deze voorwaarden is dit ook mijn nieuwe tv. Maar ik kan ten eerste nergens iets vinden over een NL-cashback (wel een die afgelopen zomer is verlopen. En bij klein.nl is de tv 3199.

Wil je mij op het juiste spoor zetten? Welke Cashback en welke vestiging van Klein?
Zoals TFDev ook zegt: er is een korte cashback actie geweest van Samsung, hij duurde maar een weekje ongeveer. Ik zag het toevallig op tweakers voorbij komen. En de prijs die je ziet bij Klein op hun website is natuurlijk niet de laagste prijs ;). In mijn geval heb ik gebeld naar een vestiging (het is een landelijk bedrijf dus het maakt niet uit welke vestiging je pakt) en gevraagd naar hun laagste prijs, die gaven ze niet zomaar ("nee meneer dan moet u echt naar de winkel komen"), maar met een beetje doordrammen kom je een eind.

Dus bij een eventuele volgende cashback actie gewoon zorgen dat je er z.s.m. bij bent en je hebt m ook voor 2000 euro thuis staan. Sterker nog, electroplace in Rotterdam wilde nog 50 euro zakken, maar zij boden geen 2 maanden gratis allrisk verzekering en bezorgen was ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Op de 19e november op het 4K testkanaal van de Astra een concert in 4K van Linkin Park om 2100 uur vanuit Berlijn. toch leuk omdat slechts weinigen dit kunnen zien vanwege de exlusieve ontvangst op enkel UHD ontvanger zoals onze Samsung serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklaver234
  • Laatst online: 27-05 13:59
@dinandus

Bedankt voor je uitleg. Ik ga het in de gaten houden maar denk met de feestdagen in aantocht dat het pas in januari weer een kans maakt op zo'n actie.

Je hebt een mooie deal kunnen sluiten, ben zeker jaloers :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
coob schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:12:
Net een Samsung 60H7000 binnen van Plasmavisie.
Na wat gespeeld te hebben met de settings nu een mooi beeld.
Echter wel wat last van clouding helaas.
Er zaten een paar flinke vlekken op de TV waar ook de clouding te zien was zei mijn meisje en sinds ze dat weggepoetst heeft is de clouding ook verdwenen. :? *O*

We hadden de TV nog niet in daglicht gezien, vandaar.
:D Dat wilde ik nog voorstellen om een bepaalde wrijf "truc" te proberen die vrij regelmatig met succes wordt toegepast maar dat is per ongeluk al gebeurt zie ik 8) . Mooi ding gekozen uiteindelijk!

Recent voorbeeld van iemand met een Sony 50W829 (https://www.avforums.com/.../page-213#post-21332741):

Voor
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2hxx2yw.jpg

En een dag later (wilde hem eigenlijk al terugsturen maar toch nog even de wrijftechniek uitgeprobeerd):
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/zl53r9.jpgAfbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/sg00ox.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 12-11-2014 22:41 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste