Mijn Mediaportal HTPC is zoveel meer als een media tv, in principe heb ik de meeste extra zooi niet nodig op de tv, maar ja, zonder is ie niet te krijgen.Furfoot schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:03:
[...]
Waar gebruik je de HTPC voor dan? Als het goed is kun je alles vanaf de TV zelf doen. Installeer je PLEX, Twonky of Servioo op je HTPC en je kunt alles streamen naar je TV zonder dat je daarvoor de videokaart belast.
Ik doe in principe alles op het mediacenter, tv kijken en opnemen/ timeshiften, series, films, foto's, alle denkbare online content, Netflix, muziek.
Inmiddels wel al begrepen dat het wachten is op een kaart met HDMI 2.0, voorlopig dan maar 1080P. In principe maakt het weinig uit of het mediacenter de boel upscaled of de tv zelf, UHD dan daar gelaten, doe ik voorlopig wel op de tv zelf dan voor zover het te krijgen is. Volg toch geen house of cards
Sta op het punt naar Klein te rijden, waar ik alleen als de dood voor ben is het banding verhaal, heb ik nu ook last van op mijn PFL9664 en dat is eigenlijk mijn excuus om een nieuwe tv aan te schaffen.
[ Voor 6% gewijzigd door rene2002 op 10-06-2014 17:33 ]