[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.975 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Zal er even naar kijken of dat bij mij ook aan de hand is.
Wel bedankt voor de tip

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vae Victus schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:48:
[...]

Heb niet deze patch maar in het verleden hier ook wel eens last van gehad. Ook inconsistente data errors en niet automagisch downloaden van patch data. Heb dan ook niet echt een kant en klare oplossing voor je. Je zou oplossingen in deze threads kunnen proberen.
https://eu.wargaming.net/...cher-doesnt-work-properly
http://forum.worldoftanks...freeze-solved-fix-inside/
http://forum.worldoftanks...tanks-launcher-wont-work/

Daarnaast (kan het zo snel ff niet vinden), slaat WoT naast de game data in je program files ook nog in je gebruikersprofiel data op. Ik heb zelf Win 7 en daar kan je het volgens mij onder roaming vinden in je gebruikersprofiel.
Bedankt voor de suggesties, dat waardeer ik. Ik had zelf ook wat gegoogled, maar vreemd genoeg was ik die Wargaming support site nog niet tegengekomen. Wel wat andere threads, waarin de oplossing vaak was om de Full Client te downloaden, maar ja, die is (nog) niet beschikbaar en ik ben op dit moment dus mijn premium account aan het verspillen.

De threads die je vond uit 2013 gaan over IE10 downgraden naar IE9. Echter, aangezien IE11 er nu is en IE10 niet eens meer in de updates lijst staat, neem ik aan dat dat geen probleem meer zou moeten zijn.

Verder heb ik de bestanden uit de AppData map verwijderd en het register opgeschoond. Ook heeft Wargaming het over het opnieuw installeren van Visual C++, maar dat hielp ook niet.

Heb ook een forumpost gemaakt in de Game Related Troubles-sectie, maar daar kijkt denk ik nooit iemand naar :P Zeer irritant dit, en wat een spijt heb ik dat ik een clean install wilde doen. Hopelijk schiet WG op met de hele client online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:17:
Je kan daar je FoV zelf instellen
Eén van de beste dingen van 9.0!
FoV van 120 graden ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Heb nog niet echt het idee dat 9.0 stabiel is, in 2 dagen tijd 2 crashes.

Daarnaast hebben ze volgens mij ook the hunger games gekeken, achterlijke knal als een tank explodeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag nog niet geprobeerd maar had gister iets van 5 crashes.
Waarvan 3 in 1 match waren omdat tijdens het laden de game telkens weer crashte...
Dus ik moest toen wachten tot die match was afgelopen voor ik wot weer kon starten zonder te crashen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Ik heb dan geen crashes maar had vandaag een keer een freeze van een minuut. Terwijl ik beschoten werd.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
wat is awesomium? in de map res.. ik vond het terwijl ik bezig was met Gnomefathers gun sound mod
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N97TKKW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Aanschouw de geweldige grafische verbetering van 9.0. O-)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y4uttwvdW4i8XjwwFDO8aNY8/full.jpg

Zelfs na een totale reinstall en dan met of zonder mods haal ik dus 20 fps. Zelfs met 2002 graphics word het niet beter. Echt geweldige update Wargaming. 10/10, would buy premium again. :/

Oh en i5 750 @3.3ghz, AMD 7950 @ 1000/6000 en dan op 1440x900. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Voila, zelf ook even 9.0 geprobeerd. Ik moet zeggen toch wel een drop van 20 fps. Gemiddeld zit ik wel boven de 60 fps (1080p alles open) dus veel ga ik niet klagen. Maar vind de grafische verbeteringen nu niet zo véél beter om de impact te rechtvaardigen. Geen enkele crash ofzo tegengekomen. Over de nieuwe geluiden wel gemengde gevoelens. Algemeen ben ik blij dat ik gewoon verder kan spelen.

Wel 4 games gespeeld; en 4x verloren. Aan de mm is weinig veranderd. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:48:
[afbeelding]

Zelfs na een totale reinstall en dan met of zonder mods haal ik dus 20 fps. Zelfs met 2002 graphics word het niet beter. Echt geweldige update Wargaming. 10/10, would buy premium again. :/

WTF is dat voor resolutie? 640x480?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:48:

Volgens mij heb jij een paar instellingen niet goed staan? Zo ziet het er bij mij uit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x58Ybdj.png

Edit. plaatje was een beetje groot :o

[ Voor 5% gewijzigd door Odessa op 17-04-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:01:
[...]
WTF is dat voor resolutie? 640x480?
1440x900 maar res scale op 0% en alles op low of uit.
Echt +1 voor Wargaming voor deze. Misschien komt er nog een driver van AMD of een hotfix maar ik denk dat ik mijn laatste 8 dagen aan premium kan afschrijven...
De huidige driver zal het ook niet zijn omdat ik een paar dagen geleden nog de nieuwste beta downloaden welke perfect werkte met 8.11. Dan is de W7 install nu een week oud. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Heb je toevallig niet je 3D Render Resolution op 50% staan? Want dan ziet het er namelijk ook zo uit.

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/9ff20f4b0cbdf4ca1e1561c6de29418f.png

[ Voor 5% gewijzigd door Plato1989 op 17-04-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Plato1989 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:16:
Heb je toevallig niet je 3D Render Resolution op 50% staan? Want dan ziet het er namelijk ook zo uit.

[afbeelding]
Nee zoals ik al zeg op 0%. Dit geprobeerd omdat ik op de "aanbevolen" settings wat alles max is z'n 15fps haal. Dat was 50fps met 8.11. Met alles op low en 0% dus nu 20fps. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Blijkbaar ben ik één van de weinigen die erg blij is met deze patch. Fps is bij mij nog nooit zo stabiel geweest en ligt gemiddeld zo'n 20 punten hoger dan voorheen. En dit met hogere grafische instellingen. Kan zelfs AA weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

http://wotreplays.eu/site...mp-dynosu-stug_iii_ausf_b

vond deze ook wel fijn. 8 kills ^^

Battle: Swamp
Vehicle: StuG III Ausf. B
Experience received: 2,802 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 54,218
Battle achievements: High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 4052 (100)

hij is fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
dynosu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:37:
http://wotreplays.eu/site...mp-dynosu-stug_iii_ausf_b

vond deze ook wel fijn. 8 kills ^^

Battle: Swamp
Vehicle: StuG III Ausf. B
Experience received: 2,802 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 54,218
Battle achievements: High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 4052 (100)

hij is fijn :D
11 shots, 8 kills.
Nice ninjakilling/killstealing ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Yay it worked. :D
http://forum.worldoftanks...sible-solution-test-this/

Heb nu weer een normale fps. Dan zag ik net dat ik 6x camo net in mijn depot had liggen zonder een gebruik hiervoor. Meteen even gecashed en nu heb ik de Cromwell. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
TukkerT schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:50:
Heb nog niet echt het idee dat 9.0 stabiel is, in 2 dagen tijd 2 crashes.
Same here, al 3 crashes gehad :(

Nooit crashes hier voor gehad. Alleen in de begin tijd toen het nog beta was wel eens, daar na nooit meer. Nu met 9.0 3 al. Zal vast wel ergens gefixed worden t.z.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik word regelmatig uit gemaakt in-game als gold-noob. Ik schiet met credits maar dat kan iedereen toch doen in-game? Vind het maar een hoop gejammer om niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan kom je zowaar Ed_L tegen. :P
Nadat hij mij zo nodig naar bijna dood schoot met zijn Hellcat waarna een teamgenoot me afmaakt gaat hij gewoon op een rampage met 8 kills. Kreeg ook nog een beetje hulp van mij omdat de laatste AFK was maar toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hoi DanielWW2 :W

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3KyNF3yP975w2N1QrYis2iSD/medium.jpg

fijne laatste pot vd dag. Nu lekker :z

[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 17-04-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die ace verwachte ik al. ;)
Don't you ever dare shoot me again you. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haha, ik dacht nog: kom maar om de hoek met zijn drieën, die kv-1S noob pak ik als eerste... Hey, wie is dat nou? BOOM!

Het mooiste was nog dat je me zei niet te verliezen terwijl het 10 - 14 stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:06
9.0 bevalt goed, net 2x achter elkaar "Ace Tanker" op mijn T49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Erg leuk :)

Ik wil mijn wachtwoord veranderen om gratis 300 goud te scoren, kom ik er achter dat mijn telefoon geen SMS berichten van Wargaming krijgt. Via de support eindelijk mijn wachtwoord weten te veranderen, vergeet ik dat stomme ding.

Dus, nu kan ik helemaal niet meer inloggen :9

En Wargaming is traag in het verwijderen van mijn mobiele telefoon. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:34:
Haha, ik dacht nog: kom maar om de hoek met zijn drieën, die kav-1S noob pak ik als eerste... Het, wie is dat nou? BOOM!

Het mooiste was nog dat je me zei niet te verliezen terwijl het 10 - 14 stond :P
Mijn team ging gewoon full retard toen ik dood was. :P
Echt als ik niet de hill had gevochten zoals ik deed dan was het heel snel afgelopen geweest. De malloten waren namelijk druk bezig om een voor een het kanon van een KV-1S in te rijden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Appel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:38:

Ik wil mijn wachtwoord veranderen om gratis 300 goud te scoren, kom ik er achter dat mijn telefoon geen SMS berichten van Wargaming krijgt. Via de support eindelijk mijn wachtwoord weten te veranderen, vergeet ik dat stomme ding.

Hoe lang heeft het bij jou geduurd en waar heb je de ticket naartoe gestuurd?
Ben al sinds de 13e bezig en heb er onderhand 3 tickets voor aangemaakt...maarrrrr geen gehoor..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 23:06:
[...]

Hoe lang heeft het bij jou geduurd en waar heb je de ticket naartoe gestuurd?
Ben al sinds de 13e bezig en heb er onderhand 3 tickets voor aangemaakt...maarrrrr geen gehoor..
Ik kreeg bij de eerste reply op mijn ticket al de code toegestuurd met daarbij de beschrijving wat je moet doen als je je telefoonnummer helemaal wilde verwijderen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:05

p0st

Dutch Reefer

Een kleine update m.b.t. mijn Modpack. Ik heb besloten deze vanaf nu op het WoT EU Forum te gaan hosten en bijhouden, zo bereik ik een nog groter publiek naast de Tweakerts hier en op ons eigen GoT Forum. Overigens ben ik de afgelopen 2 dagen druk geweest met het constant updaten en tweaken van de modjes, het lijkt nu allemaal goed te werken, dus mocht je interesse hebben probeer v3 dan eens! Link is vanaf nu (ook in signature): http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-/

Daarnaast ga ik de komende tijd met perpixel samen kijken hoe we kunnen komen tot een modpack die helemaal past binnen de GUI van WoT zelf. Dus eigenlijk een minimale modpack die zo veel mogelijk aansluit op vanilla WoT, maar dan wel met de mods erin die de spelervaring verbeteren. Dat wordt nog een uitdaging, ben benieuwd of dit projectje iets gaat worden!

[ Voor 27% gewijzigd door p0st op 18-04-2014 00:52 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
DanielWW2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:44:
Yay it worked. :D
http://forum.worldoftanks...sible-solution-test-this/

Heb nu weer een normale fps. Dan zag ik net dat ik 6x camo net in mijn depot had liggen zonder een gebruik hiervoor. Meteen even gecashed en nu heb ik de Cromwell. :*)
Bedankt voor de link, gisteren meerdere CTD's gehad. Met behulp van die link Nvidia Geforce Experience geinstalleerd en de software de instellingen laten doen. Daarna kon ik meerdere potjes doen zonder crashes en alles liep weer ouderwets lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Odessa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:03:
[...]

Volgens mij heb jij een paar instellingen niet goed staan? Zo ziet het er bij mij uit.
[afbeelding]

Edit. plaatje was een beetje groot :o
Gooi dan even een grote in je T.net fotoalbum en link hier een thumbnail. Die screenshot ziet er best behoorlijk uit, gebruik je nog een filter of bepaalde andere instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

p0st schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 00:50:
Daarnaast ga ik de komende tijd met perpixel samen kijken hoe we kunnen komen tot een modpack die helemaal past binnen de GUI van WoT zelf. Dus eigenlijk een minimale modpack die zo veel mogelijk aansluit op vanilla WoT, maar dan wel met de mods erin die de spelervaring verbeteren. Dat wordt nog een uitdaging, ben benieuwd of dit projectje iets gaat worden!
Hier ben ik heel erg in geinteresseerd! Dit probeer ik zelf ook te bereiken met de mods die ik installeer. Voor de tank icons gebruik ik die van Andrey_Hard. Deze liggen voor mij het meest in de WoT stijl.

Daarnaast gebruikte ik voorheen de XVM van ColdZero maar die is volgens mij niet meer beschikbaar en die werkt ook niet meer. Die van jou ben ik erg tevreden mee. Verder had ik een hitlog, damage log, j1mbo crosshair en dat was het dan.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Niets mis met de weekend special

Double Crew Experience

50% credit income bonus for all standard Tier II - III vehicles
50% discount on all standard Tier IV – V vehicles
50% discount on the following Premium vehicles*:

II T2 Light Tank
III M22 Locust
III Sexton I
III Pz.Kpfw. S35 739 (f)
III T-15
III FCM 36 Pak 40
III T-127

50% gold/credit discount on crew (re-)training
50% discount on standard and premium consumables
50% discount on garage slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wel als je niet normaal kunt spelen ;) Voor nieuwe spelers al helemaal mooi, die denken echt "wat voor shit is dit nou?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Een kleine update m.b.t. mijn Modpack. Ik heb besloten deze vanaf nu op het WoT EU Forum te gaan hosten en bijhouden, zo bereik ik een nog groter publiek naast de Tweakerts hier en op ons eigen GoT Forum. Overigens ben ik de afgelopen 2 dagen druk geweest met het constant updaten en tweaken van de modjes, het lijkt nu allemaal goed te werken, dus mocht je interesse hebben probeer v3 dan eens! Link is vanaf nu (ook in signature): http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-/

Hi p0st, ik gebruik al lang je modpak en deze werkt zoals gewoonlijk weer heel goed, thanks!!!

Enige comment is dat ik de battle log wel leuk vind nu er met WN8 gewerkt wordt en ik ook per battle kan zien wat mijn WN8 was. Echter wordt het overzicht 2x getoond en was het vorige overzicht net iets duidelijker, betere kleurtjes en tonen medals bij individuele battles & beter totaal overzicht dat minder plaats in neemt en ook performance etc toont... tja misschien ben ik gewoon een statshoer maar goed, iedereen speelt voor iets hé...

('k heb wel je v3 nog niet kunnen testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Inrage schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:01:
[...]

Hi p0st, ik gebruik al lang je modpak en deze werkt zoals gewoonlijk weer heel goed, thanks!!!

Enige comment is dat ik de battle log wel leuk vind nu er met WN8 gewerkt wordt en ik ook per battle kan zien wat mijn WN8 was. Echter wordt het overzicht 2x getoond en was het vorige overzicht net iets duidelijker, betere kleurtjes en tonen medals bij individuele battles & beter totaal overzicht dat minder plaats in neemt en ook performance etc toont... tja misschien ben ik gewoon een statshoer maar goed, iedereen speelt voor iets hé...

Inderdaad het vorige overzicht vond ik ook iets duidelijker. Langs de andere kant is het een beetje wennen. Sommige meldingen komen ook 2x door. Het is leuk dat er in de chat van een volgende battle wordt getoond of je gewonnen of verloren hebt in de vorige ... maar dit wordt 2x getoond. Nuja het zijn details eh. Vanavond v3 installeren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Catscratch op 18-04-2014 09:50 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
[...]
Echter wordt het overzicht 2x getoond
Het lijkt er op dat de bovenste je session stats zijn en de onderste de dagstats. Mocht je dus meerdere keren per dag in en uitloggen heb je van beide een overzicht.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Maar had gisteren een paar goede potjes. gemiddelde wn8 over de avond iets van 2400.

Had potje met stug 3b met 8 kills, en nog wat zeer goede potjes op mijn wt pz4. Was een erg goede avond voor mij :)

[ Voor 3% gewijzigd door dynosu op 18-04-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
lol eerste potje in 2 weken wn8 van 3150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]

Thanks voor het compliment! Zodra er een versie van YasenKrasen online is (dat was de vorige) dan knal ik die er gelijk in, dit is even 'omdat er niets beters is' haha :)
Frunz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:32:
[...]
Het lijkt er op dat de bovenste je session stats zijn en de onderste de dagstats. Mocht je dus meerdere keren per dag in en uitloggen heb je van beide een overzicht.
Klopt, maar zodra er een versie is die alleen daily toont dan gaat die er gelijk overheen haha!
Catscratch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:18:
[...]
Inderdaad het vorige overzicht vond ik ook iets duidelijker. Langs de andere kant is het een beetje wennen. Sommige meldingen komen ook 2x door. Het is leuk dat er in de chat van een volgende battle wordt getoond of je gewonnen of verloren hebt in de vorige ... maar dit wordt 2x getoond. Nuja het zijn details eh. Vanavond v3 installeren. :)
Klopt, da's een bug, die zit er in v3 nog steeds in, maar kan ik hopelijk zsm fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hij is gereed voor versie 9.0... ;)
Received Damage Announcer v2.0 (0.9.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

woooo :)

die gaat er vanavond bij. Zit voorlopig met een modpack van p0st met wat eigen toevoegingen.

Zal dit weekend weer eens werken aan mijn mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18

Wordt wel leuk, maar wel even puzzelen. Moeten het op ts maar een keer hebben wat nou het concrete doel is. (misschien is het ook wel beter dit modpack in huidige vorm te laten bestaan omdat het allemaal lekker duidelijk is.) Mij lijkt het mooi om iig als doel te stellen zoveel mogelijk (alle) niet originele WoT kleuren eruit te halen. en misschen icoontjes,crosshair etc. een wat meer 1945 gevoel te geven.

De stijl van die hard icons ziet er iig goed uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Een paar patches had ik gespeeld met aardig wat info in me scherm, eigenlijk mis ik het nu niet. Speel alweer een aantal patches zonder die extra info. Voorheen met de modpack van oziopower (als ik het goed schrijf) en nu het modpack van post.
Erg fijn modpack en ben benieuwd wat jullie gaan creëren.

Gelijk effe een vraagje. De hitlog die de damage bijhoud die jij doet bij iemand anders, met welk bestand kan je deze van plaats veranderen? Heb zo ongeveer alle bestanden wel bekeken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Buiten het exclusieve ... is de PzKpfw II Ausf. J het waard? Het lijkt me echt geen prettige tank in een T4 match. Eigenlijk bedoel ik; kan er iemand mij tegenhouden om weer iets doms te doen? :/

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Catscratch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:58:
Buiten het exclusieve ... is de PzKpfw II Ausf. J het waard? Het lijkt me echt geen prettige tank in een T4 match. Eigenlijk bedoel ik; kan er iemand mij tegenhouden om weer iets doms te doen? :/
ja, koop gewoon een marder 38t en have fun ermee :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Catscratch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:58:
Filmpje van Jingles over de J, op die tier best grappig :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Die J is in z'n eigen tier echt zwaaaaar OP, zie inderdaad het filmpje hierboven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Schitterend filmpje inderdaad!
Nadeel is wel dat er nerf aan komt waarschijnlijk. Terecht, maar toch. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

voor mensen die crashen sinds de patch:

http://ftr.wot-news.com/2014/04/18/wot-game-crash-bug-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

perpixel schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:
[...]

Wordt wel leuk, maar wel even puzzelen. Moeten het op ts maar een keer hebben wat nou het concrete doel is. (misschien is het ook wel beter dit modpack in huidige vorm te laten bestaan omdat het allemaal lekker duidelijk is.) Mij lijkt het mooi om iig als doel te stellen zoveel mogelijk (alle) niet originele WoT kleuren eruit te halen. en misschen icoontjes,crosshair etc. een wat meer 1945 gevoel te geven.

De stijl van die hard icons ziet er iig goed uit :o
Ja dat is misschien wel het beste, aangezien het anders toch weer een compromis wordt tussen huidig en doel. Maar we gaan er in ieder geval een dezer dagen maar eens over brainstormen, vind het idee namelijk echt leuk. En idd, die HARD icons zijn nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Frentik schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:03:
[...]

Filmpje van Jingles over de J, op die tier best grappig :P
[video]
best grappig? Ik lag dubbel! _O- Dat droge commentaar van Jingles en zijn aanstekelijke lach maken het helemaal af :D

2K dmg op Tier III, echt WTF! OP much?

/me jaloers op User nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

p0st schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:11:
[...]

Ja dat is misschien wel het beste, aangezien het anders toch weer een compromis wordt tussen huidig en doel. Maar we gaan er in ieder geval een dezer dagen maar eens over brainstormen, vind het idee namelijk echt leuk. En idd, die HARD icons zijn nice!!
Mocht je nog meer input nodig hebben, wil ik ook best meedenken hoor :) had t gister al met perpixel erover en lijkt me ook echt heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:14:
[...]

best grappig? Ik lag dubbel! _O- Dat droge commentaar van Jingles en zijn aanstekelijke lach maken het helemaal af :D

2K dmg op Tier III, echt WTF! OP much?

/me jaloers op User nu..
like Jingles much?
there's a mod for that:
YouTube: World Of Tanks Jingles Voice Mod Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Researched:
Rhm.-Borsig Waffenträger researched. Undistributed experience spent: 71000. Free Experience spent: 0.

De Sturer Emil afgesloten met een geweldige loss streak, waardoor het uiteindelijk 52% WR geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

congrats

de rhm is stock al goed. Beetje traag, maar is een heerlijke td. Enjoy it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:49:
Researched:
Rhm.-Borsig Waffenträger researched. Undistributed experience spent: 71000. Free Experience spent: 0.

De Sturer Emil afgesloten met een geweldige loss streak, waardoor het uiteindelijk 52% WR geworden is.
Proficiat ... da's mijn volgende doel! Ik ben nu bezig met de Tier 5 bus die al bij al nog meevalt. Ik kijk wel uit naar de Nashorn. De Sturer Emil ga ik proberen over te slaan met free xp.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb de 15cm op de Waffle Baker nog nooit geprobeerd... zit nog maar een paarduizend XP van de IV af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Edmin schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:04:
Ik heb de 15cm op de Waffle Baker nog nooit geprobeerd... zit nog maar een paarduizend XP van de IV af :P
De 15cm moet je ook niet proberen. Borsig en Auf Pz4 moet je met de 12.8cm guns spelen, die zijn gewoon veel beter. Hogere ROF, betere penetration, betere accuracy.

De 15cm is leuk op de E-100 maar niet op een TD die het moet hebben van lange afstand schoten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:56:
[...]

Proficiat ... da's mijn volgende doel! Ik ben nu bezig met de Tier 5 bus die al bij al nog meevalt. Ik kijk wel uit naar de Nashorn. De Sturer Emil ga ik proberen over te slaan met free xp.
Het is zeker niet de beste T7 tank, maar ik vond het niet slecht genoeg om te skippen met free xp. Ik had wel free xp gebruikt voor de top gun te unlocken.

Ook al is dit wel zalig om te zien:
Sold:
'Pz.Sfl. V' successfully sold. Received credits: 650.000.

Purchased:
'Rhm.-Borsig Waffenträger' sucessfully purchased. Spent credits: 1.680.000.

Persoonlijk haat ik de KV-4 enorm hard. Indien ik op voorhand had geweten hoe slecht deze tank is, had ik geen free xp geïnvesteerd in de turret en de top gun, maar direct de ST-1 unlocked (ook al is 166k free xp enorm veel, de KV-4 skippen is dat waard). Maar omdat ik al zoveel free xp had geïnvesteerd in die modules, vind ik het te idioot om de ST-1 te free xp'en.

Stel dat ik de KV-4 en de Sturer Emil opnieuw zou moeten grinden, dan zou ik de KV-4 dus helemaal anders hebben aangepakt. De Sturer Emil echter zou ik op dezelfde manier aanpakken zoals ik gedaan heb (top gun unlocken, de rest zelf grinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Voor iedereen die een echt faalteam wilt zien:
http://wotreplays.com/site/784581#team

Voornamelijk de VK 3001 P zijn dood was echt geniaal. :P

Ondertussen nog1800xp tot de 75mm HV met dit soort teams en T8 games met je 6 pounder. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:32:
[...]
Persoonlijk haat ik de KV-4 enorm hard. Indien ik op voorhand had geweten hoe slecht deze tank is, had ik geen free xp geïnvesteerd in de turret en de top gun, maar direct de ST-1 unlocked (ook al is 166k free xp enorm veel, de KV-4 skippen is dat waard). Maar omdat ik al zoveel free xp had geïnvesteerd in die modules, vind ik het te idioot om de ST-1 te free xp'en.

Stel dat ik de KV-4 en de Sturer Emil opnieuw zou moeten grinden, dan zou ik de KV-4 dus helemaal anders hebben aangepakt. De Sturer Emil echter zou ik op dezelfde manier aanpakken zoals ik gedaan heb (top gun unlocken, de rest zelf grinden).
166k 'free' xp... is die echt nog free of is dat converted xp? Voor zoveel free xp moet je al 5-10k games spelen schat ik. Ik vind het converten van XP best wel een dure aangelegenheid en heb het daarom nog niet gedaan.

Ik vind de KV4 nog wel een lastige tank om tegen te spelen, magic armour heeft die. Zelfs die mega cupola is niet gegarandeerd een pen.

[ Voor 6% gewijzigd door Inrage op 18-04-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Converted xp is hetzelfde als free xp. 166k is inderdaad enorm veel, maar de KV-4 is dan ook enorm slecht, dus indien het de KV-4 grind terug opnieuw vanaf 0 zou moeten doen, dan is het via 166k free xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Edmin schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:04:
In sommige situaties kan de 150 wel werken.
http://wotreplays.com/site/428423#team

8996 dm gedaan met de 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

sjiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Echt wat is dit een waardeloze "patch" zeg. Nu pas 5 keer gecrashed in 10 games inclusief 4 keer in een game. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:21

HaterFrame

Well... Poo came out!

DanielWW2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:10:
Echt wat is dit een waardeloze "patch" zeg. Nu pas 5 keer gecrashed in 10 games inclusief 4 keer in een game. :X
Heel apart maar daar heb ik totaal geen last van. (macbook pro ret 15")
Waar ik wel last van had waren framedrops en lage FPS en dat met onderstaande opgelost:
Werkt erg goed, ik moest van alles low naar nu weer alles High, tussen de 30 en 45 FPS :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09 09:01
MetaFrame schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:29:
[...]

Waar ik wel last van had waren framedrops en lage FPS en dat met onderstaande opgelost:

[...]

Werkt erg goed, ik moest van alles low naar nu weer alles High, tussen de 30 en 45 FPS :)
Ik heb op win 8.1 pro ook echt totaal geen slechte ervaringen met deze patch en ben er eigenlijk wel tevreden over! loopt beter bij mij dan de 8.11 (al kan dat ook aan de mods liggen :) ) Maar daar had ik eigenlijk ook geen klagen. Ken wel vrienden met win 7 op een laptop waarbij het nu een stuk slechter draai, maar kan aan natuurlijk aan zoveel liggen... Kan het misschien aan de videodriver liggen? Die wordt op laptop vaak niet zo goed bijgewerkt als op desktop en misschien door de nieuwe grafische update geeft dat problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Appel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:38:

Ik krijg ook geen sms'jes om dat te doen. Hoe heb je het uiteindelijk geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:26
[...]

[...]

Zou iemand dit voor mij kunnen doen via teamviewer? Ik heb geen zin om alles in me folders enzo kapot te maken.

Ik wou vandaag de t34 premium tank kopen met 30 dagen premium en 2500 gold voor 55 euro. Blijkt ie vandaag uit de shop te zijn -.- Ik moet altijd weer het ongeluk hebben :P Vind die aanbieding van de su-100y niet zo denderend, ook die andere met de su-100y en su-122-44 niet. Vind ze niet zo leuk en weet niet of ze veel credit winst maken.

[ Voor 25% gewijzigd door SurfBoy op 18-04-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Na de patch echt dramatische fps in de orde van 10 -15, en daarvoor speelde ik op hoog met 70 fps.
Ik heb een lenovo laptop met twee geforce 755m kaarten in SLI configuratie, nu schakelde ik 1 uit bij wijze van proberen om men fps wat hoger te krijgen. En dit werkt ik kan alles weer op hoog en heb men oude fps terug. :) dus voor mensen met SLI , dit even uitschakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Je wilt niet eens weten wat van zee aan problemen deze patch geeft, met een resolutie van 8120x1440.

Ik ga zondag maar eens testen op 1 scherm.. zonde zeg dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
BTU_Natas schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:10:
Je wilt niet eens weten wat van zee aan problemen deze patch geeft, met een resolutie van 8120x1440.

Ik ga zondag maar eens testen op 1 scherm.. zonde zeg dit.
Poeh, poeh... Dat is nog eens een resolutie!!!!! Zou willen dat ik dat had. Alleen dan niet met deze problemen. Heb er zelf niet heel veel last van met me laptop.

Bij mij is het volgensmij zelfs hoe hoger ik me graphics zet, hoe meer fps....

Wat doen jullie eigenlijk als jullie merken dat je team volledig uit tomaten bestaat? En je enemy uit green players? Ik weet niet altijd wat ik dan moet doen.

[ Voor 21% gewijzigd door SurfBoy op 18-04-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
WN8 ratings zijn nog steeds niet gefixed bij noobmeter. Heb daar een WN8 van 2157, terwijl wotlabs 2229 aangeeft. Die laatste is mijn goede rating, die ik bij noobmeter t/m 8.11 ook had.

Vanmiddag wisselend performed. Heel veel idiotenteams gehad en daardoor een paar zure losses. Beste pot was met de T110E4: 6,2K dmg, 7 kills, 1st class mastery badge. Arty jatte helaas net mijn Radley Walters medal, anders had het wel eens een ace badge kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:50:
Vanmiddag wisselend performed. Heel veel idiotenteams gehad en daardoor een paar zure losses. Beste pot was met de T110E4: 6,2K dmg, 7 kills, 1st class mastery badge. Arty jatte helaas net mijn Radley Walters medal, anders had het wel eens een ace badge kunnen zijn..
Ik vond het echt een verschrikkelijk, voelt echt als een verloren middag. Tuurlijk wel een aantal goede potjes gehad, maar we werder 80% van de tijd als bottom-tier ingedeeld en de teams hielpen op z'n zachtst gezegd niet mee. Hopelijk is dit geen voorbode voor het weekend, want dan is de lol er snel af -O-

Edit: Dit dus, FML. Gelukkig wel goed voor 5000 WN8 die match :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vALcEpr.png

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 18-04-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het was inderdaad niet uit te houden vandaag. 2/3 van je team die dieprode tomaten waren was de norm. :X
Maar ik heb nu wel de 75mm Vickers HV voor de Cromwell. Wat een belachelijk makkelijke grind was dat zeg. Zelfs met steeds T8 games en idiotenteams. Het was gewoon zo weinig XP om er te komen. :*)

[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-04-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:59:
[...]

Ik krijg ook geen sms'jes om dat te doen. Hoe heb je het uiteindelijk geregeld?
Supportticket aanmaken voor accountzaken....
Ik heb de 13e een ticket aangemaakt, de 15e nog een gister maar weer 1...
Zag vandaag in mijn mailbox een reply op mijn ticket van de 13e...ze lopen een beetje achter bij wg.. :N

Edit: Via mail mijn password kunnen resetten en ze hebben ook gelijk mijn telefoonnummer erafgehaald.... *O*

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 18-04-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Toch nog een poging durven wagen. Eerste game maar de 75mm HV uitgeprobeerd en meteen Ace met de Cromwell. :*)
Wat een kutgame was dat met wat voor een kutteam. Ga eens aan de kant zeg zodat ik kan blijven schieten :/
Het is gewoon een grap die Cromwell, echt hoe belachelijk makkelijk is deze tank. Je kan bijna iedereen gewoon doodstompen als je maar durft te manoeuvreren en het een beetje timed. Gewoon je heavies het gevecht aan laten gaan en alles afmaken. Geen idee wat ze overkomt. :P

http://wotreplays.com/sit...lsdorf-danielww2-cromwell

Nu meteen maar weer stoppen na dit ene potje. Het kan nu alleen nog maar slechter worden. :+
Oh en ja ik weet dat ik schoten meer moet mikken maar dit was z'n gigantische slooppartij dat ik daar geen zin in had. Oh en het vijandelijke team was echt achterlijk. Neemt niet weg dat ik een ace binnen heb. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Geining :)

Victory!
Battle: Prokhorovka
Vehicle: Pz.Kpfw. II Ausf. J
Experience received: 1.089
Credits received: 18.315
Battle achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:17
Catscratch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 19:43:
Geining :)

Victory!
Battle: Prokhorovka
Vehicle: Pz.Kpfw. II Ausf. J
Experience received: 1.089
Credits received: 18.315
Battle achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Haha

Hoe bevalt het tankje? :D
[...]

[...]

Heb je WOT werkend op OSX of draai je bootcamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Trollololol :P
En maar schieten en maar bouncen en missen >:)

Overwinning!
Gevecht: Prokhorovka
Voertuig: BT-SV
Ervaring ontvangen: 2.802 (x2 voor de eerste overwinning per dag)
Credits ontvangen: 27.009
Gevechtsprestaties: Verkenner, Wachtofficier, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
WN8: 2255 (84)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

oosterhofjf schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:07:
[...]
Heb je WOT werkend op OSX of draai je bootcamp?
Bootcamp, draait gewoon stukken beter. Was het kloten met games en wineskins wel een beetje zat aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Binnenkort een imac halen, maar daar kan ik middels bootcamp dus ook WoT op draaien? Gelukkig maar :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

J0rn schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:11:
Trollololol :P
En maar schieten en maar bouncen en missen >:)

Overwinning!
Gevecht: Prokhorovka
Voertuig: BT-SV
Ervaring ontvangen: 2.802 (x2 voor de eerste overwinning per dag)
Credits ontvangen: 27.009
Gevechtsprestaties: Verkenner, Wachtofficier, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
WN8: 2255 (84)
Ik wil wel eens een BT-SV in actie zien... Wat is trouwens de beste tank om daar mee mee te rijden in platoon? Qua MM

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
skoozie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:56:
[...]

Ik wil wel eens een BT-SV in actie zien... Wat is trouwens de beste tank om daar mee mee te rijden in platoon? Qua MM
T-127, LTP of M3 Light LL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Zo af en toe heb je toch van die teams...

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/08e9927b590b5161aa8d76a3dd84f74d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Lol, dat is een toeval!?
Uiteraard zeker met ze allen op TS het potje fluitend uitgespeeld?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Modpackje is weer geüpdate, nu eindelijk weer met de oude vertrouwde YasenKrasen Messenger Mod!
Gelukkig vanavond nog wat leuke battles gespeeld (solo, randoms), dat maakt vanmiddag weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Roeligan schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:18:
Binnenkort een imac halen, maar daar kan ik middels bootcamp dus ook WoT op draaien? Gelukkig maar :P
Afhankelijk van de specs moet dat rustig kunnen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:
Modpackje is weer geüpdate, nu eindelijk weer met de oude vertrouwde YasenKrasen Messenger Mod!
Gelukkig vanavond nog wat leuke battles gespeeld (solo, randoms), dat maakt vanmiddag weer goed :)
Deze miste ik al. Voelde me net blind omdat ik niet meer wist hoe het nou eigenlijk echt ging in een sessie. Dan meteen even een vraag. Waarom is de ingame rating nu weer performance en niet WN8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
oosterhofjf schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:07:
[...]

Haha

Hoe bevalt het tankje? :D
Leuk! Maar je komt niet altijd van die games tegen die je op Youtube ziet. Een Marder II bijvoorbeeld knalt er los door. Desondanks als je in een T3 game komt, geraken ze er meestal niet door. Zelf penetreren is ook wel niet vanzelfsprekend dus je blaast er redelijk wat premium ammo door.

Eén nadeel wat ik al heb gemerkt ... ga niet te ver weg van je eigen kamp. Als er eentje ontsnapt ... terugrijden naar je vlag zit er dan niet in.

T4 matchen zijn wel minder leuk. Je raakt niets, je gaat niet vooruit en je armor is ook zo op niet meer. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ennnnn WG heeft weer een ruk patch uitgebracht.. Launcher werkt niet.. al die fixes die op het internet staan geprobeerd.. niks nada noppes.. hoe blijven ze het voor elkaar krijgen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Hopelijk komt er binnenkort weer een leuke bundel voor tier 8 premium tanks. Wil er nu echt een kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

p0st schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:
Vond de voorlaatste wel verfrissend :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb het gevoel dat tanks trager aanvoelen, bijvoorbeeld de pz1c. Is deze nou trager geworden? Vind de hellcat ook anders rijden dan voor de update.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Tuurlijk ben je dan lekker onderweg, geen enemy te zien, en is er vrij weinig aan de hand met fps en lag... Maar dan ineens, boem, 2 Tiger I's duiken op en je scherm freezed compleet. Jammer dit, maar onwijs irritant. Zal nog wel even gaan duren voordat hier iets aan gaat veranderen. :(

[/zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

thijsco19 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:13:
Lol, dat is een toeval!?
Uiteraard zeker met ze allen op TS het potje fluitend uitgespeeld?
Nee alleen mijn platoon zat op ts, maar wel gewonnen door ons troll scout platoon en een suiciderun van druidfather 8)
MetaFrame schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:15:
[...]

Bootcamp, draait gewoon stukken beter. Was het kloten met games en wineskins wel een beetje zat aan het worden.
Heb t hier ook via bootcamp draaiend op een macbook pro, en zit met alles settings op high op rond de 40 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
Harmen schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:38:
Heb het gevoel dat tanks trager aanvoelen, bijvoorbeeld de pz1c. Is deze nou trager geworden? Vind de hellcat ook anders rijden dan voor de update.
andere fov instellingen misschien?
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)