[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.976 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
p0st schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:
Modpackje is weer geüpdate, nu eindelijk weer met de oude vertrouwde YasenKrasen Messenger Mod!
Gelukkig vanavond nog wat leuke battles gespeeld (solo, randoms), dat maakt vanmiddag weer goed :)
Goed werk! Helaas is die bad token message voor xvm weer terug :( Heb al geprobeerd om mijn playerid in de token.xdb file te zetten, maar dat heeft niet gewerkt. Nou ja, dan maar ff zonder xvm spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 10:50
Worst patch ever, test client geen enkel probleem release client CTD's black screens etc.

Daarnet 8 games gespeeld 3 maal gecrashed en 2 maal games die eindigen in een black screen. Renderer van improved naar standard gezet blijkbaar zou dit een deel van de problemen oplossen maar zorgt er nu voor dat iedere game eindigt in een black screen :( (enige positieve is dat fps verdubbelt naar +-120 fps). Alle andere oplossingen ook al geprobeerd (replays uitgezet, cache verwijderd, zonder mods gespeeld, etc)

3 dagen prem die ik had verdiend met missie voordat 9.0 gereleased was wasted :(.

[ Voor 11% gewijzigd door KeiFront op 19-04-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Zijn er mensen die nog actief 7vs7 ESL spelen? Ik ben opzoek naar een actieve groep spelers die nog iemand kunnen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

KeiFront schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:41:

3 dagen prem die ik had verdiend met missie voordat 9.0 gereleased was wasted :(.
Zelfde geldt hier, maar wat kan WG het nou schelen? Ik ben WoT nu wel effe zat, rustig een weekje zonder proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
Mr_Size schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:34:
[...]

Goed werk! Helaas is die bad token message voor xvm weer terug :( Heb al geprobeerd om mijn playerid in de token.xdb file te zetten, maar dat heeft niet gewerkt. Nou ja, dan maar ff zonder xvm spelen.
Je kunt het gewoon resetten door te deactiveren op de xvm site en vervolgens weer te activeren. ;)

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:25
Kwikbal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:01:
[...]

Je kunt het gewoon resetten door te deactiveren op de xvm site en vervolgens weer te activeren. ;)
Volgens mij hoef je na eenmaal geactiveerd te hebben allen nog maar je client toe te voegen bij elke update van xvm. Althans, dat was voor mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En alweer een Ace tanker binnen. Nu voor het stuk stront dat Churchill I heet. Deze kocht ik gisteren terug omdat in tegenstelling tot de vorige keer dat ik dit stuk ellende speelde ik nu het beste kanon tot mijn beschikking had. Eerste game en meteen Ace binnen. :*)

http://wotreplays.com/sit...ire-danielww2-churchill_i

Zou haast gaan denken dat ik nog goed wordt in deze game. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren nog een paar mooie potjes kunnen spelen, ben ik vandaag als enige over... leek wel of de rest vertrokken was, nergens iemand te vinden.... vervolgens crashed de applicatie en kom ik niet meer terug in het spel. Paar minuten later gespot en gedood. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Harmen op 19-04-2014 14:08 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Livestreaming :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net even een paar potjes gekeken. Volgens mij moet je even iets offeren aan Serb zodat de RNG je met rust laat. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja die RNG was me weer eens niet helemaal gezind. Ene keer had ik een lekker dikke pot a la 5k WN8 en de volgende 1000 of lager... ook waren sommige teams echt heel hard om te huilen. Tier 10s die zo'n beetje suiciden bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:25:
Modpackje is weer geüpdate, nu eindelijk weer met de oude vertrouwde YasenKrasen Messenger Mod!
Gelukkig vanavond nog wat leuke battles gespeeld (solo, randoms), dat maakt vanmiddag weer goed :)
Modpacks installeren heb ik niet eerder gedaan, maar de beschrijving van een minimalistisch modpack vond ik wel interessant. En ik moet zeggen, het is een heel fijn modpack met handige kleine features waar ik zelf nooit aan gedacht had (de YasenKrasen Statistics mod bijv.) :)

Echter ben ik nog net iets minimalistischer dan jij vrees ik, en er zijn een paar dingen die ik graag uit het modpack zou halen. Het punt is dat ik als mod-noob niet weet welke bestanden bij welke mod horen, dus ik kan ze niet zo maar verwijderen. Dankzij je thread op het WoT-forum heb ik wel de tank icons weg kunnen halen, maar er zijn nog twee kleine dingen die me op de een of andere manier irriteren :P
  • De HD Icons mod
  • De mod die lelijke doodshoofden produceert als er iemand gekilled word en irritante icoontjes weergeeft als iemand op de map pingt
Zou je me misschien kunnen vertellen welke bestanden ik moet verwijderen om deze twee mods te de-activeren, of heb je dan zoiets van "dan is het mijn mod-pack niet meer"?

In ieder geval bedankt voor het maken van dit mod-pack, keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik word zo moe van alle Gold Ammo die ik de laatste paar dagen gespamd zie worden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En alweer een Ace Tanker. Dit keer mijn tweede voor de Panther II. :P
Echt de hoeveelheid "tomaten" vandaag die je kan doodstompen als de RNG even meewerkt. :D (sorry Psycho)

http://wotreplays.com/sit...berg-danielww2-panther_ii

De vraag is nu alleen of ik moet stoppen of door moet gaan in de hoop op nog meer van dit soort games. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3nUbMpy7NpdxY2xgM5HPs3nC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eens kijken of het nu beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik ga kijken en zie een 4.3k game met de Borsig. Dat lijkt er meer op. ;)
Als ik twee Ace medals kan halen in 13 potjes dan kan jij wel een fatsoenlijke game hebben lijkt me. :+

Veel plezier, ik moet weer aan mijn monsterscriptie welke nooit onder de 10.000 woorden limiet gaat blijven. Nooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja dat begin was een stuk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer de machtige E-75 weer eens. Dat was ook een deceptie na 15 minuten een een draw. Voornamelijk omdat een of andere f*cking noob 10 minuten op mij stond te schedlen omdat ik moest gaan cappen. Ik was vlak bij de cap en er waren maar een Jagdpanther II, WT aus Pz4 en een Leopard Proto die de cap dekte. :X

De 4.5k damage en de steel wall kunnen mij na z'n game gestolen worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Dit is wat ik HAAT aan 9.0: je game crasht, en als de battle nog 10 minuten duurt dan kun je 10 minuten niet inloggen want bij het opstarten crash je meteen opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:29
Edmin schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:14:
Ik word zo moe van alle Gold Ammo die ik de laatste paar dagen gespamd zie worden... :|
Tja, aan de ontvangende kant kan het nooit leuk zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Iemand nog een idee hoe je de volledige game kan downloaden i.p.v. via die ruk launcher? Ik krijg de game NIET geïnstalleerd. Wat een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:03:
[...]

Modpacks installeren heb ik niet eerder gedaan, maar de beschrijving van een minimalistisch modpack vond ik wel interessant. En ik moet zeggen, het is een heel fijn modpack met handige kleine features waar ik zelf nooit aan gedacht had (de YasenKrasen Statistics mod bijv.) :)

Echter ben ik nog net iets minimalistischer dan jij vrees ik, en er zijn een paar dingen die ik graag uit het modpack zou halen. Het punt is dat ik als mod-noob niet weet welke bestanden bij welke mod horen, dus ik kan ze niet zo maar verwijderen. Dankzij je thread op het WoT-forum heb ik wel de tank icons weg kunnen halen, maar er zijn nog twee kleine dingen die me op de een of andere manier irriteren :P
  • De HD Icons mod
  • De mod die lelijke doodshoofden produceert als er iemand gekilled word en irritante icoontjes weergeeft als iemand op de map pingt
Zou je me misschien kunnen vertellen welke bestanden ik moet verwijderen om deze twee mods te de-activeren, of heb je dan zoiets van "dan is het mijn mod-pack niet meer"?

In ieder geval bedankt voor het maken van dit mod-pack, keep up the good work!
Haha, tuurlijk kan dat, geen probleem!

HD Icons: verwijder deze mapjes:
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\artefact
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\ammopanel
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\shell

Messenger stuff: verwijder deze map: \res_mods\0.9.0\text

Succes :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

toro36 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:41:
[...]

Tja, aan de ontvangende kant kan het nooit leuk zijn :+
Een Tier7 heavy die gold in de achterkant van mijn 30.02D spamt is gewoon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
ff men ratings slopen.. X_X afgelopen paar dagen gaan gewoon echt zwaar Klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:16:
Iemand nog een idee hoe je de volledige game kan downloaden i.p.v. via die ruk launcher? Ik krijg de game NIET geïnstalleerd. Wat een drama..
Voor de mensen die net als mij het probleem met die kak launcher had:

In je root folder staat een WOTLauncher.cfg, deze geeft geen versie weer van je client of launcher. Indien je dit wijzigt naar:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- !!!DON'T EDIT, MOVE OR DELETE THIS FILE!!! -->
<info>
    <options>default;force_integrity</options>
    <launcher_transport>2</launcher_transport>
    <torrent_ports_begin>6881</torrent_ports_begin>
    <launcher_ver>90.289</launcher_ver>
    <client_ver>90.4039</client_ver>
    <content_ver>90.411327</content_ver>
    <content_lang>en</content_lang>
    <supported_content_langs>en,es,fr,pt,it,cs,hu,hr,de,pl,sr,lv,da,et,fi,lt,nl,no,ro,sv,tr,bg,el</supported_content_langs>
    <patch_info_urls>
        <item>http://update.worldoftanks.eu/</item>
    </patch_info_urls>
</info>

En de launcher start via een shortcut met '-integrity' op het einde van de target field. Zal de launcher vast lopen, vervolgens torrents uitschakelen in de launcher en hij zal gaan downloaden. Nu kijken of het spel straks speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:32:
En alweer een Ace tanker binnen. Nu voor het stuk stront dat Churchill I heet. Deze kocht ik gisteren terug omdat in tegenstelling tot de vorige keer dat ik dit stuk ellende speelde ik nu het beste kanon tot mijn beschikking had. Eerste game en meteen Ace binnen. :*)

http://wotreplays.com/sit...ire-danielww2-churchill_i

Zou haast gaan denken dat ik nog goed wordt in deze game. :P
Churchill I is ook nog gewoon leuk. De VII is echt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
WTF, gistere 1x, maar vandaag in eerste game al, game crash :/ gvd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Doler schreef op zondag 20 april 2014 @ 09:19:
WTF, gistere 1x, maar vandaag in eerste game al, game crash :/ gvd!!!
Zie dat jij ook dat leuke topic @ het WG forum aan het lezen bent. Best sneu dat ze maar 1x van zich laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Klopt, we zijn roepende in een woestijn, maar lucht beetje op en hopelijk hebben ze volgende week een fix. Of waren er al gamers met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Doler schreef op zondag 20 april 2014 @ 09:32:
Klopt, we zijn roepende in een woestijn, maar lucht beetje op en hopelijk hebben ze volgende week een fix. Of waren er al gamers met een oplossing?
Dat ene issue is voor mij niet eens zo interessant als het echt alleen maar gaat om random crashes. Ik heb veel meer last van freezes / lagspikes / framedrops, dus ik hoop natuurlijk dat daar ook een oplossing voor gaat komen. Maar als het ze nou al 4 dagen duurt om een patch voor 1 issue uit te brengen (die er nog niet is), dan verwacht ik nog wel even te kunnen wachten voor een andere patch. Ronduit kut voor de daagjes premium en de missie van deze maand. Die extra credits kan ik wel gebruiken, maar dat loop ik zo mis. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Eerste game in mijn nieuwste aanwinst van vandaag, dat belooft wat *evil laugh* >:)
Overigens wel typisch dat je in je 1e game gelijk uitgemaakt wordt voor WT noob door de enemy T95 :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/azxS5PD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren had ik erg wisselende successen. Ene match ging het erg goed en de andere match was of het team echt totaal hersenloos of maakt ik zelf (inschatting)fouten en zat de RNG ook nog eens niet mee.
Desalniettemin een redelijk dagje maar het had zoveel beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heeft er iemand nog tips voor de T-43?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flanken en opportunistisch spelen, heerlijke grind was dat :)

Nu eens even de game herinstalleren, wilde gisteren in plaats van de te spelen eerste een stuk of 10 replays op Youtube knallen maar elk replay knalt er bij mij na 2 minuten uit.. Daarnaast is een verse WoT install ook wel zo lekker. Moet ik alleen niet mijn mods ook verwijderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dus net als de T34-85? Ik heb 'm tot dusver ook zo gespeeld en dat leverde meteen het eerste potje 1404XP non-premium op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Gisteren het meest met de SU-85 gespeeld. Ik moet toch ooit een keer in mijn WoT-carriere met een BL-10 op de ISU hebben geschoten. Leuk tankje, kwestie van beschutte plek met een goede firelane uitzoeken en knallen op alles wat in je vizier komt. De 85mm D5S-85BM gun doet prima damage voor zijn tier, paar penetrating hits en je doet al meer damage dan jij kunt ontvangen. Nadeel blijft dat je enige verdediging je camo is, maar daar is het een Russische TD voor.

Daarnaast wat teambattles gespeeld in mijn IS-3 met mede-GOT(2)ers om een missie (doe 10k damage in teambattles) te voltooien. Ging ook niet onverdienstelijk en de creditinkomsten bij winst beviel mij ook. Win levert meestal tussen de 20-30k op en verlies slechts 6k verlies. Gelijk maar een hoop first aid kits, repair kits en fire extinguishers inslaan voor 50% van de prijs.

[ Voor 29% gewijzigd door Thierry88 op 20-04-2014 11:38 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:27:
Dus net als de T34-85? Ik heb 'm tot dusver ook zo gespeeld en dat leverde meteen het eerste potje 1404XP non-premium op. :)
Yup, staan ook een paar potjes op mijn Youtube mocht je geïnteresseerd zijn hoe ik hem speelde.

Zo.. full install alweer gedaan en tevens de modcompilatie geupdate inclusief de nieuwste xvm test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren 77 battles gespeeld, 2x naar de desktop gecrasht tijdens de battle zelf. Prettig is anders, maar valt in principe nog mee als je alle andere horrorverhalen leest. Maar m'n maandelijkse missies zijn in orde en ik heb nu een T2 light in de garage staan. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Catscratch schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:01:
Gisteren 77 battles gespeeld, 2x naar de desktop gecrasht tijdens de battle zelf. Prettig is anders, maar valt in principe nog mee als je alle andere horrorverhalen leest. Maar m'n maandelijkse missies zijn in orde en ik heb nu een T2 light in de garage staan. :)
Die is leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 09:15:
[...]

Churchill I is ook nog gewoon leuk. De VII is echt :')
Dat wordt nog wat dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Heb je de Cromwell al gespeeld? Denk aan eenzelfde tank, maar dan met een top speed van zo'n 20 km/h, eenzelfde gun met een lagere ROF en hull armor die doorgaat in de tracks die vrij makkelijk te penetreren zijn. Je hoeft het dus niet van je armor te hebben, maar ook niet van je mobility of je gun. Flanken gaat niet, want daar ben je bij lange na niet snel genoeg voor. Peek-a-boo ook niet, want de voorkant van je tracks is dan al vrij snel te zien.

Je kunt met dat ding alleen maar een beetje meedoen als je top tier bent, anders kruip je overal achteraan. Je kunt met dat ding onmogelijk carryen en je bent dus 100% afhankelijk van je team. Bereid je er maar op voor :/ Ik wil het liefst geen free XP gaan gebruiken om de grind af te maken, maar het wordt toch wel steeds aantrekkelijker daar de Black Prince leuker zou moeten zijn. Voorlopig hopen op een dagelijkse dubbel (mits het spel zelf uberhaupt te spelen is) en veel geduld hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Fid3lity op 20-04-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

p0st schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:58:
Eerste game in mijn nieuwste aanwinst van vandaag, dat belooft wat *evil laugh* >:)
Overigens wel typisch dat je in je 1e game gelijk uitgemaakt wordt voor WT noob door de enemy T95 :9

[afbeelding]
Hij had toch gelijk dat je noob/newb/newbie/new was in de wt? d:)b

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:56:
[...]

Heb je de Cromwell al gespeeld? Denk aan eenzelfde tank, maar dan met een top speed van zo'n 20 km/h, eenzelfde gun met een lagere ROF en hull armor die doorgaat in de tracks die vrij makkelijk te penetreren zijn. Je hoeft het dus niet van je armor te hebben, maar ook niet van je mobility of je gun. Flanken gaat niet, want daar ben je bij lange na niet snel genoeg voor. Peek-a-boo ook niet, want de voorkant van je tracks is dan al vrij snel te zien.

Je kunt met dat ding alleen maar een beetje meedoen als je top tier bent, anders kruip je overal achteraan. Je kunt met dat ding onmogelijk carryen en je bent dus 100% afhankelijk van je team. Bereid je er maar op voor :/ Ik wil het liefst geen free XP gaan gebruiken om de grind af te maken, maar het wordt toch wel steeds aantrekkelijker daar de Black Prince leuker zou moeten zijn. Voorlopig hopen op een dagelijkse dubbel (mits het spel zelf uberhaupt te spelen is) en veel geduld hebben.
Ik heb de Cromwell nu volledig unlocked en had meteen de eerste game met de 75mm Vickers HV mijn Ace. Maar een extreem crappy Cromwell klinkt niet zo leuk nee. Aan de andere kant heb ik wel een soort van plan bedacht. Wat ik wil gaan doen is de tank z'n 30 graden gaan angelen en zo sidescrapen. Het resultaat is een auto bounce. Verder dek je meteen de glacis af met je tracks. Ik word liever permanent getracked dan dat ik damage krijg. ;)

Je moet hiervoor wel uiteraard wel tegen idioten spelen die niet op de koepel gaan schieten. Details, details. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:13:
[...]

Ik heb de Cromwell nu volledig unlocked en had meteen de eerste game met de 75mm Vickers HV mijn Ace. Maar een extreem crappy Cromwell klinkt niet zo leuk nee. Aan de andere kant heb ik wel een soort van plan bedacht. Wat ik wil gaan doen is de tank z'n 30 graden gaan angelen en zo sidescrapen. Het resultaat is een auto bounce. Verder dek je meteen de glacis af met je tracks. Ik word liever permanent getracked dan dat ik damage krijg. ;)

Je moet hiervoor wel uiteraard wel tegen idioten spelen die niet op de koepel gaan schieten. Details, details. :+
Als je tegen een tomaat als deze IS komt te spelen kan dat nog wel eens werken :+ Probeer met die Churchill I maar vast zo te gaan spelen dat je er een beetje op voorbereid bent. Ik ga er ook eens wat meer op letten of een fatsoenlijke SS mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Meh de vbaddict statsuploader stuurt alleen nog maar winnende potjes op. Weet iemand waar dat aan ligt? Anders vanmiddag maar eens een schone installatie doen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:33:
[...]

Haha, tuurlijk kan dat, geen probleem!

HD Icons: verwijder deze mapjes:
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\artefact
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\ammopanel
- res_mods\0.9.0\gui\maps\icons\shell

Messenger stuff: verwijder deze map: \res_mods\0.9.0\text

Succes :D
Perfect, enorm bedankt! Nu zit er alles in je modpack wat ik het fijnste vind spelen. Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:28:
[...]

Als je tegen een tomaat als deze IS komt te spelen kan dat nog wel eens werken :+ Probeer met die Churchill I maar vast zo te gaan spelen dat je er een beetje op voorbereid bent. Ik ga er ook eens wat meer op letten of een fatsoenlijke SS mogelijk is.
Ja dit dus. Je bent echt totaal immuun op die manier zolang ze op de zijkant schieten. Zelfs de ISU zijn BL-10 bounced als je goed staat. 95mm aan pantser dus geen overmatch mogelijk voor de 152mm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 12:14
Ik heb ondertussen ook wat zitten spelen, met mods, Kyozu en p0st hun modpacks door elkaar...
OA. De HD icons eruit gesloopt van P0st en de hitlog van Kyozu erin gezet :)
Alleen wil ik nog een dingetje integreren van kyozu, wat ik van P0st vervelend vind.
Dit is namelijk dat als meerdere mensen één tank hitten, dan worden deze hits opgeteld, zoals het ook is als als je zonder mods zou spelen. Dit heeft kyozu met z'n modpack aangepast alleen welk deeltje is dit precies? :+ zodat je alle hits apart ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo.. net de Ace Tanker op de WFT E100 behaald :)

Victory!
Battle: El Halluf
Vehicle: Waffenträger auf E 100
Experience received: 1.894
Credits received: 95.027
Battle achievements: High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Radley-Walters's Medal, Crucial Contribution, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WbFKcxH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PSx2sgg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TsIvvwq.jpg

Replay: http://wotreplays.com/sit...ro-waffentr_ger_auf_e_100

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
bal130 schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:10:
Ik heb ondertussen ook wat zitten spelen, met mods, Kyozu en p0st hun modpacks door elkaar...
OA. De HD icons eruit gesloopt van P0st en de hitlog van Kyozu erin gezet :)
Alleen wil ik nog een dingetje integreren van kyozu, wat ik van P0st vervelend vind.
Dit is namelijk dat als meerdere mensen één tank hitten, dan worden deze hits opgeteld, zoals het ook is als als je zonder mods zou spelen. Dit heeft kyozu met z'n modpack aangepast alleen welk deeltje is dit precies? :+ zodat je alle hits apart ziet?
Lijkt mij dat dat te vinden moet zijn in de configs van XVM gezien die de tank markers ook aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
psychoclown schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:28:
[...]

Lijkt mij dat dat te vinden moet zijn in de configs van XVM gezien die de tank markers ook aanpast.
Yup, zit daar ook te zoeken in de cfgs, beetje browsen en zelf wat door die xvm configs scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn configs zijn maar heel iets aangepast ten opzichte van de default dus dan weet je dat.

Voor degenen die gisteren mijn aardige Borsig game gemist hadden:

Livestreamende!

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:11:

Victory!
Battle achievements: High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Radley-Walters's Medal, Crucial Contribution, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Totaal niet OP ofzo. :P

edit:
Dit is met afstand de grootse BS RNG samen het met domste en meest waardeloze vijandelijke team ooit. :o
YouTube: World of Tanks || Rambo

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-04-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:53:

edit:
Dit is met afstand de grootse BS RNG samen het met domste en meest waardeloze vijandelijke team ooit. :o
YouTube: World of Tanks || Rambo
:F _O-
Direkt kijken..
[video]https://www.youtube.com/watch?v=tnnidFOe_BQ"]YouTube: World of Tanks || Rambo[/video]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lol die heeft echt alle RNG mee.. afgezien van zijn eigen onkunsten om raak te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
WTF lucky bastard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Goed worden in WoT is dus ook volslagen nutteloos als je dat zo ziet. :')
Maar het voordeel van goed zijn is dat je wel eens vaker een aardige game hebt.

Ik had trouwens echt de meest gestoorde sessie vandaag. Mijn KV-1S leek wel 0.46 accuracy te hebben en mijn E-75 leek zowaar raak te kunnen schieten. Wat een onzin was dat zeg. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook wat zieks meegemaakt, tier 7/8 battle, was nog over samen met 6 tanks vs een T34 en een arty. Een van onze tanks pakt die arty, en een Tiger kan dat niet waarderen, en begint alles en iedereen te TK'en.

ik word geowned door die T34, en de Tiger killt 3 friendly tanks, en word dan blauw en gekickt uit de game... resultaat : alleen onze arty nog tegen de T34... en T34 wint... gg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Ik had vandaag een tier 7 battle en we wonnen met 15 kills en de tegenpartij had geen kills.
Daar was ons team eigenlijk best wel verbaasd over. Heb er alleen jammer genoeg geen afbeelding van kunnen maken.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:21:
Vandaag ook wat zieks meegemaakt, tier 7/8 battle, was nog over samen met 6 tanks vs een T34 en een arty. Een van onze tanks pakt die arty, en een Tiger kan dat niet waarderen, en begint alles en iedereen te TK'en.

ik word geowned door die T34, en de Tiger killt 3 friendly tanks, en word dan blauw en gekickt uit de game... resultaat : alleen onze arty nog tegen de T34... en T34 wint... gg...
Dat is ook lekker dan.. mag hopen dat die Tiger minstens 14 individuele tickets heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:39:
[...]

Dat is ook lekker dan.. mag hopen dat die Tiger minstens 14 individuele tickets heeft gekregen.
Inderdaad. nog nooit meegemaakt, in ieder geval 10 tickets van mij xD , maar of dat wat doet, heb ik ook niet het volste vertrouwen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat heeft vrij weinig zin helaas, geloof zelfs dat ze dat monitoren dus als je vaker meerdere reports per speler/battle uitdeelt je reports minder zwaar wegen.
Wist ik eerder ook niet hoor maar wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Inderdaad dat is wel erg handig om te weten, maar ik report toch bijna niemand.
Heb bijna nooit dat ik dat eigenlijk moet doen.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:46:
Dat heeft vrij weinig zin helaas, geloof zelfs dat ze dat monitoren dus als je vaker meerdere reports per speler/battle uitdeelt je reports minder zwaar wegen.
Wist ik eerder ook niet hoor maar wel handig om te weten.
Nieuw voor mij. maar ok.. btw leuk stukje vs die T69 en T44, moet je kijken hoe gevoelig die Borsig is voor rammen... maar netjes uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Haha niet normal hij raakt ook gewoon targets on the move met een super huge crosshair, daar is de Cromwell echt slecht in. Maarja wel triest om te zien dat tier5 tanks nog steeds niet weten hoe ze moeten mikken, niveau is aan het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:39:
[...]

Volgens mij is team damage/TK verwijderd met 9.0. Ik zag het in ieder geval niet meer in de lijst staan. :/
Dus nu moet de idioot genoeg uitdelen totdat die een auto ban krijgt. :X
Nee ik zou iemand niet afmaken als die blauw word. Dan kan die de volgende game gewoon doorgaan. Laat maar lekker schieten en ban. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-04-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
TweakJerommeke schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:20:
Haha niet normal hij raakt ook gewoon targets on the move met een super huge crosshair, daar is de Cromwell echt slecht in. Maarja wel triest om te zien dat tier5 tanks nog steeds niet weten hoe ze moeten mikken, niveau is aan het dalen.
Als het alleen bij tier 5 bleef die slechte spelers..maar helaas je komt ze ook tegen tm tier X

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag met ons ESL team voor het eerst meegedaan aan go4wot. We zijn tot ro16 gekomen en toen hebben we het afgelegd tegen lemmingtrain.

We hadden nog niet echt tactics voor die map en er werden wat fouten gemaakt, die worden hard afgestraft door een team als lemmingtrain.

Dus deze week nog meer oefenen en dan volgende week hopen op een nog beter resultaat :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:11:
Vandaag met ons ESL team voor het eerst meegedaan aan go4wot. We zijn tot ro16 gekomen en toen hebben we het afgelegd tegen lemmingtrain.

We hadden nog niet echt tactics voor die map en er werden wat fouten gemaakt, die worden hard afgestraft door een team als lemmingtrain.

Dus deze week nog meer oefenen en dan volgende week hopen op een nog beter resultaat :)
Goed bezig! En je hoeft je niet te schamen hoor als je tegen LT verliest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
p0st schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:47:
[...]

Goed bezig! En je hoeft je niet te schamen hoor als je tegen LT verliest :P
Weet ik.
Deze week gaan we ook starten met de a-series, dus dat is ook goede training.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

/me p0st ziet dat het al bijna 01:00 is

Leuke laatste battle van de dag in de WTF E-100, goed voor een 2nd class dit keer, misschien morgen een 1st :) ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dozlO1m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren een gemiddeld avondje gehad, helaas had ik 2 van de 4 CW's prut battles wat natuurlijk funest is voor de ratings. Daarnaast sowieso ook weer wat inschatting fouten gemaakt in randoms en een paar keer zo goed als zonder team gestaan.

Voor mij is het tevens wel weer redelijk duidelijk dat arty heel nuttig kan zijn en zeker van toegevoegde waarde maar het is nog belangrijker dat de backbone (heavies, mediums en in iets mindere mate TD's) het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Balen van de crashes idd, ze komen sporadisch voor maar wel zwaar irritant dat je dan niet meer ingame komt. :/
Net een mooi pot met de hellcat, sta ik net vol in het open crashed wot, na een paar pogingen zie ik dat ik gedood ben. :X

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
wsLy schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:11:

Victory!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oh, Siiimcy spammed daar de chat ook al vol? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eens kijken of ik een paar leuke potjes kan hebben, voor wie wil meekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-08 17:17
Graag advies; in de vorige versie 8.1.1 had ik xvm en naar mijn idee een extra mod die aangaf wat mijnWN8/7 ratings waren en b.v. het aantal nog te winnen games om een hoger winrate% te krijgen.
Die was te vinden onder statistieken/voertuigen.
Ik heb XVM test2 geinstalleert die het nu helemaal doet zoals ik gewend was met de mini-map cirkel.
alleen die extra stats ontbreken. Waar kan ik die vinden?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.krijger
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-08 17:17
Odessa, ga ik uitzoeken.Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is echt weer niet te geloven vandaag. Ik moet soms letterlijk op 10m staan om eens raak schieten of iets pennen. Het meest treurige voorbeelden was wel de bounce op de hull van een Borsig met mijn T29 zijn 105m...
Verder had ik totaal niet twee schoten per damage nodig ofzo en bounce schoten van een Cromwell zijn 75mm Vickers echt niet van scouts af, als je al raak gingen. :X

Dan wou ik ook nog wat nostalgie en mijn Pz III teruggekocht. Blijft een heerlijke tank als je niet in T6 games komt en je kanon meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik weet niet wat ik met die Borsig heb.. 2x faal game en daarna een redelijk above average game.
Later in de sessie 2x een E50M game die gewoon totaal waardeloos waren door het team. met 5-6 man een Maus en IS7 niet aankunnen terwijl wij met 2 meds en een arty tegeven 5 (+2 arty) vechten en bijna winnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

'T-43' successfully purchased. Spent : 1.355.000
Officieel begonnen aan de russische med lijn naar de obj.140.
Mijn eerste med lijn, wish me luck! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door thijsco19 op 21-04-2014 16:07 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb je van die games ja dat je afvraagt waarom. Ik had gisteren een match met de t-57 en een is4 komt op me af normaal weet ik precies hoe ik ze moet pennen. Dit keer koste het me 2 volledige clips voordat ik hem de eerste keer gepend kreeg. Geen idee waarom ik niet het op een andere manier probeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Nice, één van mijn beste potjes ooit en dat met een defeat :+

M'n Ace op de Hellcat :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yw3ZNTV7M6bl8E8L0w7VG1BA/medium.jpg

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

thijsco19 schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:02:
[...]
Officieel begonnen aan de russische med lijn naar de obj.140.
Mijn eerste med lijn, wish me luck! 8)
Geluk met een Russische lijn, ha. :P
Heb je helemaal niet nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Volgens mij is vbaddict b0rked....
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s3fz0bEVi8cXcZZTG6RIfvEn/full.png

ah:
http://www.vbaddict.net/c...cs-v2-5-has-been-released
No WN8 Values for new introduced tanks. I'm waiting for official numbers from the WN-Team. This results in WN8 of 0 and 145.

[ Voor 48% gewijzigd door Edmin op 21-04-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Hoeveel van jullie hebben al CTD's gehad sinds 9.0?

Zijn er ook gamers hier die helemaal geen CTD's gehad hebben sinds 9.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shd_66
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-03-2023
Eentje. Met Grille. Toen terug gegaan naar standard gfx ingame en twee dagen geen CTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
toro36 schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:28:

Volgens mij geen een alleen tijdens het afspelen van 8.11 replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
shd_66 schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:33:
Eentje. Met Grille. Toen terug gegaan naar standard gfx ingame en twee dagen geen CTD.
Wat bedoel je met standaard gfx? Alles op low? 3d uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08

1 CTD,

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shd_66
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-03-2023
toro36 schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:38:
[...]

Wat bedoel je met standaard gfx? Alles op low? 3d uit?
In game grafische opties. Standaard ipv Improved. Ziet er minder mooi uit maar draait bij mij wel stabiel en weer op 50 tot 60 fps. Wel alles op medium tot high en AA uit.

[ Voor 6% gewijzigd door shd_66 op 21-04-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... Ik ben de 15k battles gepasseerd.
Battles fought: 15004. Victories: 60.80%

Mijn E25 niet kunnen dubbelen, wel 2 flinke games erop maar dat mocht niet baten...

Ik heb overigens nog geen CTD gehad met 9.0.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:28

Belachelijk veel CTD, en dan kom je daarna het potje niet in. Vanmiddag met platoon van 3 hadden we tegelijkertijd met zijn 3'en CTD. Waren toen dik aan het winnen, uiteindelijk alsnog verloren omdat we er niet meer in kwamen.

Mag WG wel ff gaan fixen. Lijkt overigens bij lagere tiers vaker te gebeuren, op tier 8 bijvoorbeeld slechts 1 gehad maar.

[ Voor 8% gewijzigd door poderosoo op 21-04-2014 21:45 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
wsLy schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:42:

Ik heb overigens nog geen CTD gehad met 9.0.
Wat zijn jouw specs qua hardware/os/settings?

Iedereen die nog geen CTD heeft gehad met 9.0, idem dezelfde vraag. Ik ben nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
toro36 schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:47:
[...]

Iedereen die nog geen CTD heeft gehad met 9.0, idem dezelfde vraag. Ik ben nieuwsgierig.
win 7 ultimate
intel i7 2600k
16gb ddr3
asus p8z68
radeon 6950 2gb

ok settings vergeten dus dat nog even: alles grafisch ongeveer op minimum.

Geen enkele crash gehad, wel in game krijg ik geen battle results maar ik denk dat dat door mijn mods komt.
Heb ergens gelezen dat de crashes voornamelijk bij de geforce 700 serie ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door Beetlejuise op 21-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Ik heb er nu al te veel gehad. Ook steeds in potjes met potentie. :/
i5 750
AMD 7950
8GB DDR3
W7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
[...]

Poeh, ik heb een mix van settings. Daar zou ik een screenshots van moeten maken als ik morgen weer online ben.
Hardware:
i5 3570k
8gb ram
660ti 3gb SC+

Spel draait op een normale hdd. Mijn os, win 7, draait op een ssd.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geen crashes, bijna alles max op 1920x1088 behalve AA, Track en Tank traces.
Hardware: i5 3570k (stock want ik ben lui maar eigenlijk wel iets aan veranderen, komt de stream ook ten goede), 8gb ram, HD6950 2GB (niet geflashed naar 6970 want.. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
int het begin van 9.0 paar keer sindsdien niet meer

alles op max

I7 3930K
16 Gb
780 Lightning

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Geen directe CTD's, wel enkele verbroken serververindingen, waarna je naar de desktop wordt gemikt... telt dat ook?

GFX alles maxed out.
1920*1200
Win8.1
i7 2600K
HD7970
16GB RAM
240GB Samsung EVO ding ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Edmin op 21-04-2014 22:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)