[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.974 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Joindry schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:08:
Yop, ik speel sowieso al met foliage en flora op de laagste standen. Vies gras en blaren stonden enkel in mijn weg. framdrops lijken bij mij wel mee te vallen.
Goede tip, die ga ik morgen instellen nadat ik hem OPNIEUW vanille heb geïnstalleerd... Klooien met mods is geen goed plan als je moe bent.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

oosterhofjf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:33:
[...]

Serieus? wat betaal je voor zoiets? :D
Rond de 100 euro, en dan krijg je die tank, 10.000 gold en 90 dagen premium. Effectief dus ongeveer 40 voor de tank en 60 voor de rest :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

snowD schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:52:
[...]

laten ze nou eens komen met een Amerikaanse prem TD... dit is de derde russische al.. ik wil een fucking Sherman Firefly! :(
Waarom is die SU-85i een instabuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:32:
[...]

Tuurlijk heeft User die al :P... en Neo... en ik :9
Ik heb hem ook..
p0st, heb je de pzIV hydro ook, die is nog zeldzamer, user, neo en ik hebben hem al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vorst8 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:04:
[...]

Ik heb hem ook..
p0st, heb je de pzIV hydro ook, die is nog zeldzamer, user, neo en ik hebben hem al wel.
Haha nope, die dan weer niet :P.. Wie weet binnenkort 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Team Battles geeft maar weer eens aan dat te defensief spelen van één iemand kan leiden tot een verlies. Zeker als diegene ook nog eens paniekt en vergeet dat groen eigen basis is (ondanks dat het meermaals gezegd wordt) 8)7

Helaas niet zo lang kunnen spelen en ook het aantal wins in Team Battles viel tegen maar toch wel zo'n 11k op mijn AT15 binnen gesleept. Schiet sowieso niet zo op dat de graphics settings op deze client verreweg van ideaal waren.. dat is het luxeprobleem van het hebben van zowel een goede en een middelmatige desktop.. ~50fps maar het voelde alsof ik met 20fps speelde..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

psychoclown schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:22:
Team Battles geeft maar weer eens aan dat te defensief spelen van één iemand kan leiden tot een verlies. Zeker als diegene ook nog eens paniekt en vergeet dat groen eigen basis is (ondanks dat het meermaals gezegd wordt) 8)7

Helaas niet zo lang kunnen spelen en ook het aantal wins in Team Battles viel tegen maar toch wel zo'n 11k op mijn AT15 binnen gesleept. Schiet sowieso niet zo op dat de graphics settings op deze client verreweg van ideaal waren.. dat is het luxeprobleem van het hebben van zowel een goede en een middelmatige desktop.. ~50fps maar het voelde alsof ik met 20fps speelde..
Zeg.... Kom eens op met je modpack O-)
Grapje :D :P :D

Morgen voor de 2e keer maar opnieuw installeren, op de een of andere manier blijft het maar vast lopen als ik met die mods aan het kloten ben :X 8)7

Wat betreft dat aanvoelen met 20FPS heb ik vooral bij het schieten, het lijkt wel of daar onwijs vertraging in zit :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MetaFrame schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:26:
Wat betreft dat aanvoelen met 20FPS heb ik vooral bij het schieten, het lijkt wel of daar onwijs vertraging in zit :/
Ik kreeg zodra ik schoot een flinke framedrop. Lijkt dus niet zo maar het is zo. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Victory!
Battle: Steppes
Vehicle: SU-85I
Experience received: 2.792
Credits received: 42.252
Battle achievements: Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Yay.

Goh, ik hoop echt dat ze wat aan de MT-25 gaan doen. Ik was een groot liefhebber van de T-50-2 totdat ze hem veranderden in die rijdende terminale baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren een stuk of 10 battles gedaan met M53/55 arty, maar het lijkt of ze iets hebben aangepast in de accuracy. Voor de patch had ik een direct hitsrate boven de 60%. Nu mocht ik blij zijn als deze 30% was :/

Iemand anders hetzelfde of ben ik gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
MetaFrame schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:26:
[...]

Zeg.... Kom eens op met je modpack O-)
Die is bijna klaar, voor vanavond zal ik die wel online zetten.
DanielWW2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:34:
[...]

Ik kreeg zodra ik schoot een flinke framedrop. Lijkt dus niet zo maar het is zo. :/
Het zal nog wel niet zo ingesteld staan als voorheen maar dan nog, de meeste zware grafische settings had ik gelijk uitgezet.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:19:

ModPack for WoT 0.9 by p0st

ModPack Version: v0.1
For WoT Version: 0.9
Date: 16-04-2014

Release Notes for v0.1
Initial Release, expect some bugs and/or features that are not working yet

Super! Vanavond installeren, bedankt! Trouwens ik zie op je website dat je al aan v0.2 zit. Stel je voor dat ik de 0.1 had geïnstalleerd en ik wil upgraden naar de 0.2. Gewoon de nieuwe unzippen zal niet goed zijn veronderstel ik, aangezien je nu een mod terug hebt verwijderd. Werken met een clean backupje van de folder en daar de laatste modpack versie in unzippen?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:04:
Zijn er meer mensen die in de garagee na een battle een geluid horen alsof ze hun kop in de motorruimte van een Tiger2 steken? Wat een bak herrie!
Als je het nog niet gedaan hebt kun je onder het kopje "Sound" het balkje "Ambiance" aanpassen. Scheelt behoorlijk voor de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:39:
[...]

Rond de 100 euro, en dan krijg je die tank, 10.000 gold en 90 dagen premium. Effectief dus ongeveer 40 voor de tank en 60 voor de rest :)
Als ik em voor 100 EUR zou kunnen kopen, zou ik het meteen doen. Spijtig genoeg zitten ze allemaal rond het dubbele.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Geckoo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:01:
nu in het dode moment maar gelijk even wat vragen dan.

Ik speel nu al een tijdje WoT op een (media)pc met de volgende specs
- Processor: AMD Athlon II X2 240 Boxed (2,8 Ghz)
- Moederbord: Asrock M3A785GMH/128M
- Onboard video: ATI Radeon HD 4200
- RAM: 8GB (shared, 512-> graka)

Meestal met framerates van 20-30 fps op 1024*768 wat voor mij voldoende is

Nu ben ik eigenlijk bang dat ik door 9.0 en al het HD geweld nu qua performance nog verder achter uit ga lopen...
Is het toevoegen van een videokaart een afdoende manier om het speelgenot in stand te houden?
Als mede AMD gebruiker: WoT draait erg graag op een Intel cpu. Mocht deze combinatie niet meer speelbaar zijn, dan heb je een andere CPU nodig. Werkt het nog wel, alleen wil je meer detail dan kun je het beste een graka nemen. Hoewel het voordeel daarvan nog betwistbaar is want voor meer detail heb je ook meer CPU power nodig.

Btw, geen idee wat voor een CPU cooler je hebt, anders zou overclocken misschien ook nog een idee kunnen zijn. Afhankelijk van het type zou je nog 10/15% winst kunnen boeken.

Op een meer algemene noot. Las laatst dat iemand de core affiniteit van WoT naar core1 (tweede core) gezet had. Windows spul op de achtergrond draait natuurlijk ook op core0. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Zijn bij jullie sinds gister de WN8 ratings ook enorm verneukt?
http://wotlabs.net/eu/player/Fordox

764 WN8 gister, terwijl ik een average damage heb gegooit van 1317 over een gemiddelde tier van 6.7.
Vrij onmogelijk lijkt me.

Mn overall WN8 is ook magisch met 100 punten gedaalt.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
dramborleg schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:24:
Op een meer algemene noot. Las laatst dat iemand de core affiniteit van WoT naar core1 (tweede core) gezet had. Windows spul op de achtergrond draait natuurlijk ook op core0. Iemand daar ervaring mee?
Neo en ik hebben dat geprobeerd, ik kreeg een paar FPS extra terwijl het bij Neo absoluut geen effect had. Neo heeft een octocore AMD op 4.8Ghz, ik heb een hexacore Intel op 4.2GHz.

Neo krijgt ~30 FPS met gemiddelde instellingen, ik krijg ~80 FPS met de hoogste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dramborleg schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:24:

Heb ik ook wel eens gedaan op mijn AMD machine alleen onthield hij het niet dus moest elke keer gedaan worden als de game gestart was.
Had soms ook problemen met het geluid wat volledig afwezig was als ik naar een andere core switchte en naar mijn idee leverde het geen merkbaar voordeel op van meer fps o.i.d.
Nu met Intel is die noodzaak er niet meer...

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 17-04-2014 09:32 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Catscratch schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:57:
[...]

Super! Vanavond installeren, bedankt! Trouwens ik zie op je website dat je al aan v0.2 zit. Stel je voor dat ik de 0.1 had geïnstalleerd en ik wil upgraden naar de 0.2. Gewoon de nieuwe unzippen zal niet goed zijn veronderstel ik, aangezien je nu een mod terug hebt verwijderd. Werken met een clean backupje van de folder en daar de laatste modpack versie in unzippen?
Gewoon de 9.0 dir leegmaken (behalve de bestanden die daar in de root staan) en de nieuwe mod in browsestand daar naartoe slepen.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 17-04-2014 09:51 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die VK30.01 (D) ligt me niet zo. Haal er ook nooit meer dan een 2nd class mee. Gelukkig moest ik nog maar 300XP tot ik naar de volgende Tier kon. En dan gebeurt je dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pkp0qKhPmOUAnygMSHvtrtG2/medium.jpg

... en volgens mijn eigen logica MOET ik de tank nu houden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sIPXwz5CKHJje5xGo7aEFYQH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:41:
Die VK30.01 (D) ligt me niet zo. Haal er ook nooit meer dan een 2nd class mee. Gelukkig moest ik nog maar 300XP tot ik naar de volgende Tier kon. En dan gebeurt je dit:
[afbeelding]

... en volgens mijn eigen logica MOET ik de tank nu houden.
[afbeelding]
Waarom? Vanwege die ene lekkere pot? Omdat je Ace hebt? Verkoop hem lekker in een bundeltje met je Linan Li :P

Edit: Wat is die T29 ineens lelijk :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CCQtKvwK2hUF7U1OWd08Nvpo/medium.jpg

Meerdere tanks, voornamelijk uit de US lijn. Gatverdamme wat een bagger zeg :(

[ Voor 97% gewijzigd door Fid3lity op 17-04-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Gisteren in mijn eerste 5 battles 2x een acetanker gehaald op de obj 430 II. Voor mij is de funfactor in die tank er nog niet helemaal, maar het gaat bij mij iig wel vrij redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Van de week op tundra gelachen in een potje met de BT-SV.
Dat ding is zo snel dat ik op de snipe/arty plek van de noordspawn links bovenin stond terwijl ik in de zuidspawn was gestart. Enemy team was compleet verrast :D

Bij mij draait 0.9.0 voor geen meter trouwens... continu crashes... en hele slechte fps/framedrops.
Vandaag maar even een complete reinstall doen, misschien dat dat helpt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
themaxter schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:05:
Van de week op tundra gelachen in een potje met de BT-SV.
Dat ding is zo snel dat ik op de snipe/arty plek van de noordspawn links bovenin stond terwijl ik in de zuidspawn was gestart. Enemy team was compleet verrast :D
ja haha dat was lachen toen we daar beide in de bt-sv stonden.
De enemy TD die kwam aangereden had echt een wtf moment haha

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:29:

764 WN8 gister, terwijl ik een average damage heb gegooit van 1317 over een gemiddelde tier van 6.7.

Nop. Speel op dit moment echt ruk, maar WN8 is hoger zelfs. 8)7
http://wotlabs.net/eu/player/yozzman

Tijd om weer een leuke lijn te gaan spelen... Autoloader T69 vind ik maar niks en merk het ook in mn stats...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Catscratch schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:57:
[...]

Het is inderdaad handig om het mapje eerst weer even te legen en dan de zip uit te pakken, zodat alle oude files idd weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zouden sommige mods niet compatible zijn met 9.0??
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Zoom.jpg

Oude versie van Jimbo's.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 17-04-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Ik vind de graphics met deze nieuwe patch er ook niet echt op vooruit gegaan. Misschien als je een echte high-end machine hebt wel, maar bij mij ziet het er alleen maar minder mooi uit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, ik heb een Ci7 op meer dan 4GHz en een HD7970... Alles kan op max, niets ziet er echt beter uit. Ik vind het kleurenfilter in scope-zoom wel mooi en de lighting lijkt ook wel wat beter, maar het is niet schokkend.

De nieuwe sounds doen het ook niet helemaal voor me. Het geluid van een ontploffende tank steekt wat vreemd af t.o. de gewone gun sounds en mijn subwoofer doet niet lekker mee.

Fid3lity schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:46:
[...]

Waarom? Vanwege die ene lekkere pot? Omdat je Ace hebt? Verkoop hem lekker in een bundeltje met je Linan Li :P
Omdat ik Ace heb gehaald, idd. Ik heb mezelf opgelegd dat ik een tank in de garage houd als ik die heb gescoord tijdens de grind naar een hogere Tier. Slachtoffer van mijn eigen success dus, net als bij de Nashorn.

En een VK30.01(D) is net een Linan Li. Niemand wil hem hebben, zelfs als je hem gratis weggeeft.

[ Voor 41% gewijzigd door Edmin op 17-04-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09 09:01
ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:33:
Zouden sommige mods niet compatible zijn met 9.0??
[afbeelding]

Oude versie van Jimbo's.. :+
SOW! wat is dat joh :)
Ik vind de graphics met deze nieuwe patch er ook niet echt op vooruit gegaan. Misschien als je een echte high-end machine hebt wel, maar bij mij ziet het er alleen maar minder mooi uit.
Ik vind het minder dan ik verwacht had (maar dat ligt misschien meer aan mij dan aan WoT :+ ) Maar als ik de Tiger I en de Tiger P bijvoorbeeld vergelijk dan vind ik het zeker wel een vooruitgang!

Nou draai ik wel alles op high/maximaal en jij misschien niet? (heb ook niet de beste pc hoor , (i5 4570 + Nvidia 660) maar goed genoeg blijkbaar :) ) Maar zie ook wel bij vrienden die op een 'oud' laptopje draaien dat het idd niet zo uit de verf komt...

Maar vind het wel knap/goed dat het ook op oudere hardware nog goed draait na deze update. Nu de Havoc nog en ik ben gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Framedrops en lagspikes. Ik ga vanavond wel weer eens kijken hoe het gaat. Gisteravond was het wel goed. In minimal settings zien de tanks er mat glowie uit. Alsof de randen doorzichtig zijn of zo.

Mijn WN8 is 13 punten gestegen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Voordat iedereen in paniek raakt als hij naar zijn noobmeter kijkt ;) er is wat fout gegaan bij noobmeter met de splitsing van de pz4 en de stug. en dat betekend dat alle battles die je in die tanks hebt gedaan voor de splitsing nu dubbel geteld worden, maar met alle waardes als 0.

(ik ben je recent nou wel voorbij mr_size :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/
ik snap er niks van.
WN7: 1766
WN8: 319

Dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ja noobmeter is on drugs... Wotlabs werkt wel gewoon.

Gisteren samen met 2crashandburn de grind op de wft auf pz4 afgerond, vandaag credits grinden :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Niet zeuren, het kan altijd erger: http://www.noobmeter.com/player/eu/Mr_Size/508677304/

:')

Volgens XVM had ik gisteren ingame een overall WN8 van 2318 ofzo, terwijl ik in werkelijkheid (althans volgens noobmeter de laatste tijd) ~2220 heb.

Maar check als ik op most recent klik:

http://www.noobmeter.com/..._00008833_20140416_222532

gisteren 615 battles in de Stug III gespeeld en 77 in de PZIV. WTF? 8)7

Buiten die 2 tanks kloppen de recent stats wel. Echt wazig..

edit: bij Coldzero staan bij recent stats ook de Stug en de PZ IV en bij Fordox alleen de PZ IV. Met de ratings van die tanks lijkt het dus mis te gaan bij noobmeter. Zal nog wel worden weggepoetst neem ik aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 17-04-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

251 battles in de PZ 4 H...
http://www.noobmeter.com/..._00007979_20140416_224226

Het was inderdaad niet mn beste tank. Volgens mij rekent de api de PZ IV en de PZ IV H als 2 verschillende tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Bekers schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:49:
[...]
Nou draai ik wel alles op high/maximaal en jij misschien niet? (heb ook niet de beste pc hoor , (i5 4570 + Nvidia 660) maar goed genoeg blijkbaar :) ) Maar zie ook wel bij vrienden die op een 'oud' laptopje draaien dat het idd niet zo uit de verf komt...
Ik draai alles inderdaad op redelijke lage quailteit op een 'oud' laptopje (Dell XPS17) en daarop valt het me eigenlijk tegen. Het is knap dat het nog steeds goed draait natuurlijk alleen het is nu wel echt een stap terug.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Iemand problemen met minimap circles?
XVM erop gezet, mijn config van 8.11 gekopieerd, en xvm.xc aangepast, alles lijkt te werken maar ik mis de circels en drawbox uit onderstaand plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iHGZBopilMkiEEWICRwAernU/full.jpg
Iemand ook zoiets gehad en opgelost?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wordt gefixt met de komende Nightly build van XVM.
Houd XVM updater dus even in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:47:

Omdat ik Ace heb gehaald, idd. Ik heb mezelf opgelegd dat ik een tank in de garage houd als ik die heb gescoord tijdens de grind naar een hogere Tier. Slachtoffer van mijn eigen success dus, net als bij de Nashorn.

En een VK30.01(D) is net een Linan Li. Niemand wil hem hebben, zelfs als je hem gratis weggeeft.
Lastig, lastig. Moet je maar niet zo goed spelen. Voordeel voor mij, ik haal alleen bij uitzondering een Ace Tanker, dus weinig tanks "moet" ik van mezelf echt houden.

Als 'ie nu graties is wil ik hem best overnemen hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Maar waarom houd je die tank in godsnaam? Je hebt er niks aan, zelfs niet met een mastery badge.
Zometeen moet je credits en garage slots hebben en zit je hele garage vol met die troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fordox schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:09:
Wordt gefixt met de komende Nightly build van XVM.
Houd XVM updater dus even in de gaten :)
Thx!, Alhoewel een snelle blik op het XVM forum me dezelfde info had opgeleverd...
...Maar ja liever lui dan moe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

hmm dubbelpost...

[ Voor 94% gewijzigd door Frentik op 17-04-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Fordox schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:13:
Maar waarom houd je die tank in godsnaam? Je hebt er niks aan, zelfs niet met een mastery badge.
Zometeen moet je credits en garage slots hebben en zit je hele garage vol met die troep :P
Tja, ik vraag me ook af waarom 100 euro aan een T3 light tank, maar ieder is eigen baas over z'n garage denk ik dan maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
idd iedereen heeft eigen doelen. ik vind het wel een mooi idee van ed. allemaal van die M'etjes in je garage :P wordt alleen wel druk naar een tijdje. Ik ben niet eens heel goed (of heb mega veel battles) en dat zou buiten mijn normale grinds of leuke tanks nog eens zo'n 45 tanks in mijn garage opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:58
Pff 60fps 20-25 ping en nog niet echt lekker speelbaar.
Tevens lijkt het erop dat er iets niet helemaal lekker qua instellingen zit. Wanneer ik een hit krijg werd normaal gesproken het scherm zwart(of rood?) een beetje zo'n waas. Dit is nu helemaal weg en merk dus niet dat ik een hit krijg.
Had zonet nog een PZ1C die me doormidden zaagde, buiten wat -8 -9 dmg notifications helemaal niets van meegekregen.

Iemand enig idee?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Riegah schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:19:
[...]
Tja, ik vraag me ook af waarom 100 euro aan een T3 light tank, maar ieder is eigen baas over z'n garage denk ik dan maar. :+
shit... :P
(het was omgerekend iets minder dan 40 euro voor de tank eigenlijk, en het is een premium en je kan m niet terug kopen met ingame credits :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik vind die Pearl River remake in ieder geval geslaagd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:58:
[...]

Ja noobmeter is on drugs... Wotlabs werkt wel gewoon.

Gisteren samen met 2crashandburn de grind op de wft auf pz4 afgerond, vandaag credits grinden :)
Wotlabs is ook aan de drugs, maar dat komt omdat de WG API ook aan de drugs is. :+

De API laat namelijk geen resultaten in de Pz IV Hydro en SU-85i zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Die explosies van tanks klinken echt alsof je onder water zit.

Ik voel er veel voor om dit even niet te spelen en af te wachten tot er wat problemen verholpen zijn.. Maar dan kan ik wel ;w zeggen tegen mijn mission premium daagjes.

Ondertussen heb ik wel een nieuwe highscore van 6212 in DOGE2048 :+

[ Voor 78% gewijzigd door Fid3lity op 17-04-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:59:
[...]
Wotlabs is ook aan de drugs, maar dat komt omdat de WG API ook aan de drugs is. :+

De API laat namelijk geen resultaten in de Pz IV Hydro en SU-85i zien.
De API is aan de drugs omdat de PZ4 en stug III nu 2x worden geteld en die erin zijn gepleurd in 1 dag. Gek genoeg telt dit alleen voor WN8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:47:
Meh, ik heb een Ci7 op meer dan 4GHz en een HD7970... Alles kan op max, niets ziet er echt beter uit. Ik vind het kleurenfilter in scope-zoom wel mooi en de lighting lijkt ook wel wat beter, maar het is niet schokkend.

De nieuwe sounds doen het ook niet helemaal voor me. Het geluid van een ontploffende tank steekt wat vreemd af t.o. de gewone gun sounds en mijn subwoofer doet niet lekker mee.

[...]

Alles op max hier, GTX680 en 3770k op 4.5

Lijkt wel of ze er een HDR sausje overheen hebben gedaan. Maar eerlijk gezegd is dat niet perse beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:28
Dit heb ik op mijn laptop en op mijn pc :( . Een ander netwerk heb ik ook al geprobeerd is hier een oplossing voor? :?

[ Voor 19% gewijzigd door maartentmm op 17-04-2014 13:40 ]

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb je ook de micropatch nog gedownload? Btw je email is leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Eindelijk, Fordox zijn werkelijke stats worden eens goed weergegeven!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
maar hebben jullie een link oid. van die micropatch ik kan hem niet zo snel vinden

[ Voor 79% gewijzigd door maartentmm op 17-04-2014 13:41 . Reden: dubbel post ]

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
maartentmm schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:20:
Dit heb ik op mijn laptop en op mijn pc :( . Een ander netwerk heb ik ook al geprobeerd is hier een oplossing voor? :?
Dit is hetzelfde berichtje als hierboven, dus ik verwijs je naar het antwoord van 3 berichten hierboven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
redwing schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:07:
[...]

Ik draai alles inderdaad op redelijke lage quailteit op een 'oud' laptopje (Dell XPS17) en daarop valt het me eigenlijk tegen. Het is knap dat het nog steeds goed draait natuurlijk alleen het is nu wel echt een stap terug.
Hmm, nee, ik kan niet zeggen dat het bij mij een stap terug is, maar is idd wel stom dat dat dan bij jou wel zo is. (en dat het dan tegenvalt idd!)

Maar het is toch ook maar een klein aantal tanks waar het echt bij vooruit gegaan is? De rest is nog hetzelfde (behalve de lighting dan, die is weer wel veranderd (goed of slecht)

De 'oude' tanks hebben ook nog niet die nieuwe vering volgens mij (per wiel) Ik had in ieder geval het idee dat het in m'n hellcat/TigerI wel was en bij m'n KV1S niet.

Maar vanavond heb ik meer tijd, dus m'n ogen eens wat meer de kost geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

x-cessive schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:20:
[...]

Eindelijk, Fordox zijn werkelijke stats worden eens goed weergegeven!!!! _/-\o_
Ik wist t!
working as intended :P

Mijn modpack is ook bijna volledig bij elkaar gescharrelt:
Wat ik nu al heb verzameld:

* Locastans HD minimap
* Zoom in/out
* Tank icon mod
* accurate damage indicator (niet zeker of t werkt in 9.0)
* Damage panel (compleet andere files, geen idee hoe dit veranderd is)
* Tank carousel
* chat scroller
* Spotted messenger
* battle counter geluid weg
* 'surprised patrick' SS plaatje
Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/WoT/MODS/Custom%20SS/SixthSense.png?_subject_uid=219095635&w=AACeTg8WWEu29K4uG2MqGWWKxhY3N9w666ZxKmPKBVKywQ

Wat nog mist:
* (gold) shell detector (Nog niet geupdate naar 9.0, game crash)
* bot detector (niet getest voor 9.0)
* permanente channels (nog niet geupdate, werkt wel maar zorgt voor bugs in de interface)
* XVM (bugged, wachtend op update)

Ik upload m pas als XVM werkt zoals ik het wil :)

[ Voor 64% gewijzigd door Fordox op 17-04-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:40:

Het zal nog wel niet zo ingesteld staan als voorheen maar dan nog, de meeste zware grafische settings had ik gelijk uitgezet.
Ik had met 8.11 gewoon 50fps op max. Nu haal ik dus misschien 25 op low. Ik denk dat ik het zo maar opnieuw installeer want het is nu onspeelbaar. :/
Fordox schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:29:

Bij mij op Noobmeter had ik zowaar een lichte daling omdat de dag ervoor zo "slecht" ging. Had maar 2000+ over 20 games. |:(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Oude versie van Jimbo's en dan sniperaim.... :9
Frentik schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:08:
Iemand problemen met minimap circles?
XVM erop gezet, mijn config van 8.11 gekopieerd, en xvm.xc aangepast, alles lijkt te werken maar ik mis de circels en drawbox uit onderstaand plaatje:
[afbeelding]
Iemand ook zoiets gehad en opgelost?
Yup ikke oplossing was deze mod "* Locastans HD minimap".
maartentmm schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:20:
maar hebben jullie een link oid. van die micropatch ik kan hem niet zo snel vinden
Opstarten met launcher en hij komt vanzelf binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ik zal die hd minimap vanavond eens proberen als xvm het niet fixed. Ik mis die square gewoon op het moment ><

[ Voor 3% gewijzigd door dynosu op 17-04-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb zo lang naar die square zitten staren de laatste tijd dat ik m niet echt meer mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja, jij bent gewoon speciaal fordox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
cirkel mis ik niet zo, maar die vierkant :o er zijn een aantal maps die ik echt speel op draw distance (malinovka en el haluf bijv.) en dan mis je het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:36:
cirkel mis ik niet zo, maar die vierkant :o er zijn een aantal maps die ik echt speel op draw distance (malinovka en el haluf bijv.) en dan mis je het toch wel.
Ja ik verbeterde mezelf ook :P

Maar ja die draw distance is zo handig. Dus als xvm het niet fixed met de square dan pak ik de locastan mod wel.

Ik neem aan dat ik dan ook de xvm minimap bende ff uit moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hoeft niet Dynosu, je moet hem alleen wel NA xvm installeren zodat hij bepaalde dingen overschrijft.
Had vanochtend andersom en toen zag ik geen drawdistance en andere lijnen en enemy TD's hadden arty icoontjes..
Ik riep nog in platoon "wat doet die arty in de frontline??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:11
Is er al een versie van gnomefather's gun en engine soundpack? Wil ze weer hebben. Ben er zo geliefd aan met surround. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Iemand van de tweakers die enig idee heeft ???

http://forum.worldoftanks...disconnected-from-server/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb je al vanilla gedraaid??
Firewall uit?
Virusscanner uit?
Ik draai altijd eerst zonder mods om te kijken of ik "uberhaupt in wot en battle kom.
Daarna ga ik pas 1 voor 1 mods intalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:24:
Zo horen zijn dat van die bugs die voorheen ook wel eens optraden en gefixed waren met een gehele clean install van WoT.
Om die reden besloot ik ook maar eens een clean install te doen. World of Tanks gedeïnstalleerd en de Internet Install geprobeerd, maar dat wil maar niet werken bij mij :(

Eerst krijg je de normale setup en daarna zou de Launcher moeten gaan downloaden, maar dat doet 'ie niet. Heel kort krijg ik de Launcher te zien met het bericht "Preparing to install updates", waarna de Launcher afsluit. Volgens Taakbeheer loopt 'ie nog, maar er gebeurt niks meer.

Op de WoT-website kun je, ook al klik je op Full Client of Full Client Torrent Link, alleen maar het Internet Install-bestand downloaden. Iemand toevallig een idee wat er misgaat? Anders maar even wachten op een HTTP download denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:04:
[...]

Om die reden besloot ik ook maar eens een clean install te doen. World of Tanks gedeïnstalleerd en de Internet Install geprobeerd, maar dat wil maar niet werken bij mij :(

Eerst krijg je de normale setup en daarna zou de Launcher moeten gaan downloaden, maar dat doet 'ie niet. Heel kort krijg ik de Launcher te zien met het bericht "Preparing to install updates", waarna de Launcher afsluit. Volgens Taakbeheer loopt 'ie nog, maar er gebeurt niks meer.

Op de WoT-website kun je, ook al klik je op Full Client of Full Client Torrent Link, alleen maar het Internet Install-bestand downloaden. Iemand toevallig een idee wat er misgaat? Anders maar even wachten op een HTTP download denk ik.
Dit werkte bij mij ook voor geen meter. Wat wel werkte is in de launcher, torrent downloads uitzetten. Hiervoor moet je rechtsbovenin op de steeksleutel klikken en dan torrents uitvinken.
Launcher herstarten en gaan!

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:03:
Heb je al vanilla gedraaid??
Firewall uit?
Virusscanner uit?
Ik draai altijd eerst zonder mods om te kijken of ik "uberhaupt in wot en battle kom.
Daarna ga ik pas 1 voor 1 mods intalleren.
Vanilla?

Ja heb beide firewalls (windows + router) al helemaal uitgezet. Virusscanner is uit.
Heb een volledige uninstall gedaan (+ hanmatig verwijderen registry keys + verwijderen application data). En daarna reinstall (dus zonder mods nog, gewoon clean en nieuw gedownload).

met 8.11 nooit problemen gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

Gisteren een vrijwel unieke prestatie.

14 games, 50% win rate en een wn8 van 3700+

Euh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

BTU_Natas schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:32:
Gisteren een vrijwel unieke prestatie.

14 games, 50% win rate en een wn8 van 3700+

Euh? :+
Niks geks aan toch, WN8 rekend niet met wins maar met damage die je doet met de tank.

[ Voor 8% gewijzigd door Vae Victus op 17-04-2014 15:48 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

De dames en heren bij het Wargaming HQ hebben de tijd genomen om een artikel te schrijven waarin ze reageren op alle kritiek en problemen die iedereen heeft / ondervindt. Linkje is hier. Best een goed artikel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:59:
De dames en heren bij het Wargaming HQ hebben de tijd genomen om een artikel te schrijven waarin ze reageren op alle kritiek en problemen die iedereen heeft / ondervindt. Linkje is hier. Best een goed artikel :Y
+1. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
1987 belde, ze willen Rick Ashley terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vae Victus schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:11:
[...]

Dit werkte bij mij ook voor geen meter. Wat wel werkte is in de launcher, torrent downloads uitzetten. Hiervoor moet je rechtsbovenin op de steeksleutel klikken en dan torrents uitvinken.
Launcher herstarten en gaan!
Daar las ik gisteren al iets over hier op het forum idd. Probleem is: ik kan niets met de launcher doen omdat 'ie zichzelf direct afsluit.

Wat ik voor 1 sec. zie is dit (waarin ik nergens op kan klikken), en daarna verdwijnt de launcher dus:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yGYv02h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

User schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:06:
1987 belde, ze willen Rick Ashley terug.
Mij een zorg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Gelukkig is een ding hetzelfde gebleven, de RNG is nog net zo "betrouwbaar" als 8.11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mwoah, had gisteren 10/10 wins. Dus so far im not complaining :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
[...]

Opstarten met launcher en hij komt vanzelf binnen.
[/quote]

Komt niks. Ik heb normaal en torrent geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
roadwheels van de Centurion mk1 zijn ook hoekig :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K7z0WbB.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door snowD op 17-04-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:11:
[...]

Daar las ik gisteren al iets over hier op het forum idd. Probleem is: ik kan niets met de launcher doen omdat 'ie zichzelf direct afsluit.

Wat ik voor 1 sec. zie is dit (waarin ik nergens op kan klikken), en daarna verdwijnt de launcher dus:

[afbeelding]
Heb niet deze patch maar in het verleden hier ook wel eens last van gehad. Ook inconsistente data errors en niet automagisch downloaden van patch data. Heb dan ook niet echt een kant en klare oplossing voor je. Je zou oplossingen in deze threads kunnen proberen.
https://eu.wargaming.net/...cher-doesnt-work-properly
http://forum.worldoftanks...freeze-solved-fix-inside/
http://forum.worldoftanks...tanks-launcher-wont-work/

Daarnaast (kan het zo snel ff niet vinden), slaat WoT naast de game data in je program files ook nog in je gebruikersprofiel data op. Ik heb zelf Win 7 en daar kan je het volgens mij onder roaming vinden in je gebruikersprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

snowD schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:48:
roadwheels van de Centurion mk1 zijn ook hoekig :/

[afbeelding]
T29 al gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De T29 is echt belachelijk slecht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:55:
[...]

De T29 is echt belachelijk slecht. :/
Dat ding is gewoon uit 1 stuk materiaal gehouwen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heren spelers...nog niet alle tanks zijn in HD uitgevoerd dus een beetje oudbollig in aanzien... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:59:
Heren spelers...nog niet alle tanks zijn in HD uitgevoerd dus een beetje oudbollig in aanzien... }:|
Allemaal leuk en aardig, maar heb jij de T29 zelf al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Fid3lity schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:00:
[...]

Ik niet, dus een screenshot is zeker welkom, want dan kan ik ook meepraten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bekers schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CCQtKvwK2hUF7U1OWd08Nvpo/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fid3lity schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:00:
Ja hoor 1 pagina terug van DanielWWII

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lwN8IM8sXu2B6kCgXjlajAVp/full.jpg
Bekers schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:03:
ff forum lezen doet wonderen en niet alleen die ene pagina waar je op dat moment binnenkomt.. }:|
DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:54:
Blijf erbij dat de Amerikaanse tanks er slechter uitzien. :+

[afbeelding]

Nee niet alleen de wielen. Ze lijken nu wel van plastic met candyverf. :/

[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 17-04-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Wow, en btw je kan beter repair kiezen als eerste skill 5% van BiA is zo magertjes tegenover de bonus van full repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ShockWave schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:07:
[...]

Ja hoor 1 pagina terug van DanielWWII

[afbeelding]

[...]
Waarom kom je dan met zoiets aan als "een beetje oubollig"? In 8.11 zag dit er gewoon allemaal beter uit. De HD tanks laden niet eens normaal in de garage, moet ook nog met een vertraging gaan.

Overigens is WoT nu voor mij echt 100% onspeelbaar geworden dankzij enorme framedrops en complete freezes. Echter nog geen CTD gehad. Wel de bekende Connection Interrupted.

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 17-04-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Sow, das al een ouwetje volgens mij :) Die mag nodig een opknapbeurt krijgen! Ik heb de hellcat en die is wel meegenomen deze keer en vind hem er wel mooi uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Weet iemand waarom ik mijn beeld niet kan veranderen van standaard naar verbeterd?
Vind dit nogal vervelend.

En framedrops heb ik een beetje last van eigenlijk, maar ja dat kan. Ga soms van de 70 fps naar de 40 in 2 seconden tijd. Freezes heb ik eigenlijk niet.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fid3lity schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:10:
Waarom kom je dan met zoiets aan als "een beetje oubollig"? In 8.11 zag dit er gewoon allemaal beter uit. De HD tanks laden niet eens normaal in de garage, moet ook nog met een vertraging gaan.

Overigens is WoT nu voor mij echt 100% onspeelbaar geworden dankzij enorme framedrops en complete freezes. Echter nog geen CTD gehad.
Dit zag er beter uit in 8.11 omdat de hele game geen HD ondersteuning had dus viel het niet op....
Freezes en andere dingen zijn vaak te wijten aan het x op x patchen van de client, fresh install gedaan?

Heeft iedereen btw onder settings ook al zijn graphicssettings nagekeken?
Je kan daar je FoV zelf instellen maar waar ik ook achterkwam is dat mijn aspectratio was verzet naar 16:10 terwijl ik op een 16:9 tv aan het spelen ben.
Dit wil mischien ook wel eens wat rare dingen geven omdat je monitor niet overeenkomt met wat WoT uitstuurt en daarom mischien crasht??

Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)