Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Storm explains why the tier table was removed from the battle queue screen:
“Some guys wrote a mod, that analyzed the data from this table and allowed players to enter the battle at those times, where the chance to end up as a top tank was highest. This chance was made seriously higher. In order to fight this mod, we decided to disable the transfer of this data to the client. I didn’t post this earlier not to bring attention to this mod.”
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Helemaal niet, was hofmeester in de officiersmess en diende onder een Seargeant Majoor die outranked nou eenmaal een simpele nco Sergeant..garathane schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:10:
En dat was goed voor twee weken zwaar en een piketwachtje,mag ik aannemen?
Die 2 konden het niet zo goed met elkaar vinden dus ik had weer mazzel....lang leve de Royal Dutch Airforce op Soesterberg waar iedereen elkaar bij de voornaam aansprak....

Ik zou zeker een echte videokaart gaan aanschaffen, voor rond de 110 euro heb je een Geforce 650 Ti, en bij mijn MSI versie zat voucher voor 25 euro aan in-game gold voor WoT, dus netto was ie zelfs nog een stuk goedkoperGeckoo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:01:
nu in het dode moment maar gelijk even wat vragen dan.
Ik speel nu al een tijdje WoT op een (media)pc met de volgende specs
- Processor: AMD Athlon II X2 240 Boxed (2,8 Ghz)
- Moederbord: Asrock M3A785GMH/128M
- Onboard video: ATI Radeon HD 4200
- RAM: 8GB (shared, 512-> graka)
Meestal met framerates van 20-30 fps op 1024*768 wat voor mij voldoende is
Nu ben ik eigenlijk bang dat ik door 9.0 en al het HD geweld nu qua performance nog verder achter uit ga lopen...
Is het toevoegen van een videokaart een afdoende manier om het speelgenot in stand te houden?
Hier komt iets hips te staan
Mazzelaar...ShockWave schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:21:
[...]
Helemaal niet, was hofmeester in de officiersmess en diende onder een Seargeant Majoor die outranked nou eenmaal een simpele nco Sergeant..
Die 2 konden het niet zo goed met elkaar vinden dus ik had weer mazzel....lang leve de Royal Dutch Airforce op Soesterberg waar iedereen elkaar bij de voornaam aansprak....
[jalouziemodus aan]
Hofmeesters waren (zijn) sowieso eigenlijk wel een beetje tweederangssoldaten natuurlijk. Die deden niet eens mee aan oefeningen
[jalouziemodus uit]
En ik zat niet bij de KLU,maar in Ermelo, bij de pantserinfanterie, en daar werd enigszins anders gereageerd....
[ Voor 8% gewijzigd door garathane op 16-04-2014 15:59 ]
Gaat helaas wat lastig. Ik mis motivatie en concentratie door omstandigheden.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Nieuwe versie van XVM updater is backwards compatible volgens de maker.User schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:07:
Hebben jullie ook het probleem dat XVM geen configs wil laden?
http://forum.worldoftanks...stallupdate/page__st__940
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Vandaag me eerste battle waarbij ik zelf me koepel verloor.
One hit van een Ferdinand en ik heb een IS.
ik kom er namelijk niet op; hij zegt dat
en gezien ik dit hier gewoon kan postenfaild to connect to server
the server may be unavailable or your netwerk connection settings may be wrong.
doet het nu wel

ff een eula accepteren..
[ Voor 9% gewijzigd door Geckoo op 16-04-2014 17:48 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Gebruik je je oude xvm mapje? Zoja dan moet je de file xvm.xc uit de map /xvm verplaatsten naar /xvm/configs. En in het bestand zelf van de path to config file referentie het stukje configs/ weg halen.User schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:07:
Hebben jullie ook het probleem dat XVM geen configs wil laden?
Op de site is die niet beschikbaar, kan alleen de patch downloaden.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
1) Ga naar worldoftanks.euVae Victus schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:24:
Kan iemand me helpen aan de full client, torrent download link voor WoT 9.0.
Op de site is die niet beschikbaar, kan alleen de patch downloaden.
2) Klik op het menu Game
3) Klik op download
4) Ga naar de opticien terwijl de game download
...
Profit
Bedankt voor je wel overwogen commentaar maar dat is niet waar ik om vroeg. Ik heb namelijk problemen om de game via de launcher binnen te halen. Op de een of andere manier klapt mijn netwerk verbinding er dan continue uit.2crashandburn schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:31:
[...]
1) Ga naar worldoftanks.eu
2) Klik op het menu Game
3) Klik op download
4) Ga naar de opticien terwijl de game download
...
Profit
Wat ik nu wil doen is de game via mijn eigen torrent client binnen halen. Dat is namelijk ook gewoon mogelijk.
Check deze pagina.
Heb probleem is echter dat ik hier alleen de patch via torrent kan binnen halen. De full client link is dood.
Dus mijn vraag nogmaals, heeft of weet iemand de link om via torrent de full client binnen te halen?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik heb echt exact hetzelfde probleem, heel bizar. Maar aangezien ik dus niet de enige ben ligt het dus blijkbaar niet aan mijn verbinding.. Eerste keer bleef hij hangen op 37%: netwerkverbinding dood. Reboot gedaan (die bleef hangen, dus ik moest de reset knop gebruikenVae Victus schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:36:
[...]
Bedankt voor je wel overwogen commentaar maar dat is niet waar ik om vroeg. Ik heb namelijk problemen om de game via de launcher binnen te halen. Op de een of andere manier klapt mijn netwerk verbinding er dan continue uit.
Wat ik nu wil doen is de game via mijn eigen torrent client binnen halen. Dat is namelijk ook gewoon mogelijk.
Check deze pagina.
Heb probleem is echter dat ik hier alleen de patch via torrent kan binnen halen. De full client link is dood.
Dus mijn vraag nogmaals, heeft of weet iemand de link om via torrent de full client binnen te halen?

Attention!
Vehicles removed: Karl
Slots removed: 1
Alle vragen hebben een antwoord
Dat dacht ik ook. Dacht zelfs dat die Karl een blijvertje wasCatscratch schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:41:
Ik dacht dat je de garageslot van Karl mocht houden?![]()
Attention!
Jammer dat ze die Viva La Winners mission niet ook even met een dag verlengen.

Heb je in de settings van de launcher je upload ook uitstaan?Mr_Size schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:41:
[...]
Ik heb echt exact hetzelfde probleem, heel bizar. Maar aangezien ik dus niet de enige ben ligt het dus blijkbaar niet aan mijn verbinding.. Eerste keer bleef hij hangen op 37%: netwerkverbinding dood. Reboot gedaan (die bleef hangen, dus ik moest de reset knop gebruiken). Tweede keer geprobeerd: gehaald tot 50%, weer de verbinding dood
Dit werkt sowiezo sneller en mischien oplossing voor het probleem.
Rechtsboven op moersleutel klikken en allow torrents?? vinkje weghalen
magnet:?xt=urn:btih:E78B8444E3CEA1D359634B2AF06E4A513D21F46F
Mjah, ik ben hem nu aan het downloaden via de link die vae victus net postte. Ik heb tot nu toe altijd de launcher gebruikt, nog nooit problemen gehad en ook nooit wat aan die settings gewijzigd. Altijd typisch dat zo'n probleem zich ineens voordoet, maar goed daar is het software voorShockWave schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:43:
Heb je in de settings van de launcher je upload ook uitstaan?
Dit werkt sowiezo sneller en mischien oplossing voor het probleem.
Rechtsboven op moersleutel klikken en allow torrents?? vinkje weghalen
Alleen hoe werkt die link, copy/paste in torrentproggie?

Nee niet alleen de wielen. Ze lijken nu wel van plastic met candyverf.

Oh en Karl, noooo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik zit in de NA server, daar is Karl nog. Heb het 100% mannetje eruit gehaald en vervangen door een 50% mannetje, kijken of ik mijn 100% hou.Catscratch schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:41:
Ik dacht dat je de garageslot van Karl mocht houden?![]()
Attention!
Inderdaad, had ik ook zo met de franse amx 50 100, had deze toen nog in me garage staan. Leek gewoon een plastic speelgoed tankje. Hopelijk gaan ze in de volgende patch alles hd maken, of misschien in mini patches.DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:54:
Blijf erbij dat de Amerikaanse tanks er slechter uitzien.![]()
[afbeelding]
Nee niet alleen de wielen. Ze lijken nu wel van plastic met candyverf.![]()
Oh en Karl, noooo.
2. Move the downloaded file to the folder called Updates, which is located in the root directory of the game (for example: D: \ Games \ World_of_Tanks \ Updates).
3. Run the launcher (WOTLauncher.exe) and wait for the update to be applied to the game client.
Deze stappen gevolgd, maar als ik nu die WotLauncher.exe opstart gaat hij alsnog downloaden

En als je het .patch bestand opent met WoTlauncher.exe ?Mr_Size schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:00:
1. Download the file containing the update from Version 8.11 to Version 9.0 directly or via Torrent.
2. Move the downloaded file to the folder called Updates, which is located in the root directory of the game (for example: D: \ Games \ World_of_Tanks \ Updates).
3. Run the launcher (WOTLauncher.exe) and wait for the update to be applied to the game client.
Deze stappen gevolgd, maar als ik nu die WotLauncher.exe opstart gaat hij alsnog downloadenHeb ook nog allow torrents uitgevinkt voor de zekerheid.. Schiet mij maar lek..
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik zei dit al met de testserver. Ze hebben er werkelijk geen fluit aangedaan want ik denk niet dat ik de enige was met deze gedachte. De T-34-85 was trouwens ook vrij erg en die heeft echt een HD model gekregen. Een camo bekijken/kopen werkt al heel veel tegen candyland zag ik al.SurfBoy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:58:
[...]
Inderdaad, had ik ook zo met de franse amx 50 100, had deze toen nog in me garage staan. Leek gewoon een plastic speelgoed tankje. Hopelijk gaan ze in de volgende patch alles hd maken, of misschien in mini patches.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2014 19:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, had ik ook al geprobeerd, maar hij gaat toch downloaden:Zertaxka schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:05:
En als je het .patch bestand opent met WoTlauncher.exe ?

Hoewel ik nu zie dat het totale bestand dat hij aan het downloaden is 7,2GB is, terwijl de patch download 2,2GB was. Dus misschien is hij nu aan het installeren en noemt hij dat downloaden ofzo? Ik roep ook maar iets
- proces is 0%
- geheugen gebruik loopt niet op
- geen aparte window
Nu wil ik de full client installeren en dan krijg ik de waarschuwing dat HTTP fout 403 VERBODEN
weet iemand een oplossing om het spel in zijn geheel weer te installeren?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit is alleen de patch (wijzigingen tussen 8.11 en 9.0)ShockWave schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:49:
Zal die link van vae victus ook maar gaan gebruiken vanavond denk ik, wil zelf ook fresh install gaan doen...
Alleen hoe werkt die link, copy/paste in torrentproggie?
Volledige client is volgens mij nog niet beschikbaar via torrent. Je kan die link in een browser of torrent client plakken.
Nee idd, ik zit op je modpack te wachtenpsychoclown schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:47:
Hoopte ook al de full client via HTTP binnen te trekken op glasvezel maar dat gaat (nog) niet. Dan maar vanavond de launcher laten updaten en hopen dat het niet al te lang duurt.
I am the great Cornholio!
Ik heb dus de WoT_internet_install_eu.exe file via de rode download knop gedownload en WOT verwijderd. Bij de installatie is hij nu de full client van 7234.30 MB aan het downloadenpsychoclown schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:47:
Hoopte ook al de full client via HTTP binnen te trekken op glasvezel maar dat gaat (nog) niet. Dan maar vanavond de launcher laten updaten en hopen dat het niet al te lang duurt.
Ik wacht met smart
Soundpacks van GnomeFather werken overigens prima
Zo vaak speel ik toch niet meer op die client.
Lekker handig als een 'teamgenoot' in een hetzer 3 keer op je schiet en 95% van de levenspunten van je t28 afsnoept.
Heb 9.0 geïnstalleerd ... nog niet gespeeld; moet nog een aantal fotoreportages afwerken. Ik wacht nog even op de modpackage.
http://www.reddit.com/r/W...ments/22za76/90_mod_list/
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Na alle nerfs die dat ding al gehad heeft, is dit helemaal triest. De enige andere wijzigingen zijn buffs voor een Engelsman en twee yanks.Pz.Kpfw. IV
Side screens added
Maybach HL 108 TR engine removed
Repair costs decreased by 3%
Maximum forward speed changed from 48 to 40 km/h
Ammunition capacity of 10,5 cm Kw.K. L/28 gun changed from 42 to 59 shells
Gun depression of 10,5 cm Kw.K. L/28 changed from -7 to -5 degrees
Gun depression of 7,5 cm Kw.K. 40 L/43 changed from -8 to -7 degrees
Gun depression of 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 changed from -8 to -6 degrees
5 cm Kw.K. 39 L/60 gun removed
7,5 cm KwK 37 L/24 gun removed
View range of the first turret changed from 330 to 340 m
Hit points with the second turret changed from 460 to 480
Hit points with the first turret changed from 420 to 440
[ Voor 9% gewijzigd door Edmin op 16-04-2014 20:46 ]
Afgezien van de Gun Depression change is dat best een nette buff toch?
Enne, ik wacht in principe alleen nog op J1mb0's en dan plemp ik een eerste versie van mijn modpack online!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wat, 10 meter viewrange en 20 HP? Da's geen buff. Da's een nerf verpakt als een buff. Wie heeft er in vredesnaam meer dan 40 10,5cm shells nodig?p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:42:
[...]
Buff?p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:42:
[...]
Enne, ik wacht in principe alleen nog op J1mb0's en dan plemp ik een eerste versie van mijn modpack online!
- Minder snelheid
-minder ammo
- 2 gun keuze's weg gehaald
- giga nerf in de gun depressie
+ betere view range
+ meer "indrukwekkende" look
+ repair cost omlaag
ik heb hem net zaterdag gekocht
J1mb0 heeft hem net (10 min geleden) er op gezet.p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:42:
http://forum.worldoftanks...r-mod-xvm-config/#topmost
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Heeft niet geholpenMetaFrame schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:28:
Handmatig het profiel mapje in %appdata%\Roaming\ als een verwijderd?
Ik zie toch een reloadtimer oplopen linksbovenin je crosshair, rode halfronde balk welke groen wordt als die full is, of is dit geen screenshot van jezelf??wsLy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:21:
Hmmm ik dacht dat met een clean install een bepaald probleem verholpen zou zijn... Ik heb sinds 8.8 of 8.9 geen reload timer meer als ik geen crosshair mod heb... Mijn settings zijn hetzelfde als die van 2crashandburn en die heeft wel gewoon de reload timer... We draaien overigens ook dezelfde mods (momenteel alleen XVM en SFs damage panel), maar ook zonder mods heb ik geen reload timer...
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
[afbeelding]
Of bedoel je een timer met cijfers, zit die überhaupt nog wel in WoT?
Minder ammo??noil schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:48:
Buff?
- Minder snelheid
-minder ammo
+ betere view range
+ repair cost omlaag
Ammunition capacity of 10,5 cm Kw.K. L/28 gun changed from 42 to 59 shells
De 'nerf' van de gun depressie is alleen aan de zijkant omdat daar de schurzen bij zitten.noil schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:48:
[...]
Buff?
- Minder snelheid
-minder ammo
+ betere view range
+ repair cost omlaag
Ik vraag me werkelijk af wat de reden is dat de Pz.IV de enige tank is die in deze update een nerf krijgt.
Nice, dan is mijn modpack ook over een minuutje of 20 onlineZertaxka schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:48:
[...]
J1mb0 heeft hem net (10 min geleden) er op gezet.
http://forum.worldoftanks...r-mod-xvm-config/#topmost
Oh enne, INSTABUY

De timer met cijfers bedoel ik inderdaad. En die zit nog steeds in WoT ja.ShockWave schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:54:
[...]
Ik zie toch een reloadtimer oplopen linksbovenin je crosshair, rode halfronde balk welke groen wordt als die full is, of is dit geen screenshot van jezelf??
Of bedoel je een timer met cijfers, zit die überhaupt nog wel in WoT?
Dit is de Pz Aus H.
Hier kan ik niks tegen hebben behalve dat de 7.5cm KwK 40 nog steeds behoorlijk onderpresteerd. Het zou 135mm op 100m moeten zijn. Nee dat zou ook niet OP zijn. Kijk maar naar de 76mm M1A1 en M1A2 van de Shermans welke eigenlijk maar 110mm deed, geen 128mm. Voor de echte zeikerds zou 130mm ook nog wel mogen van mij en nee de 76mm M1A2 hoeft van mij ook niet generft...
Het simpele feit is dat de meeste Duitse tanks gewoon maar 6 graden depressie hadden. Dat is het nadeel van dit:
Duitse tanks hadden een schild om de bemanning een fysieke barrière te geven zodat ze geen ledematen zouden verliezen bij de terugslag. Verder ook een stevige zak om de granaathulzen in op te vangen zodat deze niet op de vloer van de koepel zouden komen en in de weg zouden komen. Verder was de Maybach HL 108 alleen geïnstalleerd in de Pz IV Aus A. De snelheid van 40km is ook realistischer omdat de Pz IV bij Aus H aan zijn limiet zat en veel gewicht aan de voorkant had. Het bleef een goed en betrouwbare tank zo ver als betrouwbaar gaat maar al dat extra gewicht kost prestatie. De originele Pz IV had maar 14.5mm pantser voor de gehele tank. Dat de Duitsers uiteindelijk bij 80mm aan de voorkant, 30mm voor de zijkanten en achterkant kwamen en 50/30/30mm voor de koepel. Dan ook nog eens een veel krachtiger kanon. Dit is ongekend en zeer indrukwekkend. Ik ken geen tank die ook maar in de buurt komt van z'n upgrade zonder een totaal herontwerp. De Pz IV was alleen klaar met upgrades bij Aus H en bij J werd het zelfs een downgrade door een slechtere transmissie.
Dus in het kort. Historisch terechte aanpassingen. Het zou Wargaming alleen sieren als de de 7.5cm KwK 40 competitief zouden maken door de daadwerkelijke penetratie in de game te stoppen. Dat geld overigens ook voor de 8.8cm KwK 36 die bij z'n buff vrijwel dezelfde stats zou krijgen als de 90mm M3.
Dit zijn:
160mm pen
0.38 accuracy
2.3 sec aim time
2050kg
Dan heeft de KwK 36 een iets hogere vuursnelheid. Die nerf je dan iets. Het is een vrij forse granaat die je laat in een 8.8cm. Dat weegt wel wat. 8 sec reload is met 160mm pen eerlijk en zeer vergelijkbaar met de 90mm M3 die dan nog steeds iets meer alpha heeft.
Kan ik die ook downloaden. Oh en ik zou het niet doen. Het is een DUITS chassis namelijk de Pz III.p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:57:
[...]
Nice, dan is mijn modpack ook over een minuutje of 20 online
Oh enne, INSTABUY
[afbeelding]
Dat wordt fikken.
Mooi verhaal, maar het feit blijft dat de IV sinds 7.8 kapot generfed is. Moest de gun depression omlaag om $reden? Prima, compenseer dat dan met wat meer pen oid.DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:05:
[...]
Dit is de Pz Aus H.
Hier kan ik niks tegen hebben behalve dat ...
ModPack for WoT 0.9 by p0st
ModPack Version: v0.1For WoT Version: 0.9
Date: 16-04-2014
Release Notes for v0.1
Initial Release, expect some bugs and/or features that are not working yet
ModPack Content
- XVM 5.2.1 test 1
- Tweaked SF’s Damage Panel & Hitlog
- Safeshot Mod
- J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
- Locastan’s HD Minimap
- Jackhammer Contour Mod
- Subtle ‘Damage Indicator’ with timer
- Zoom: Sniper 16x + Zoomout Mod + Sniper Borders removed
- Multi-lined Tank Carousel (# of rows en size edit in \res_mods\0.8.11\gui\flash\TankCarousel.cfg)
- HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
- Train Carriage model with better visibility
- Max Farplane Fog Remover
To be added ASAP
- Yasen Krasen Messenger Mod
- Remember Favorite Server Mod
- Botdetector Mod
XVM erop gezet, mijn config van 8.11 gekopieerd, en xvm.xc aangepast, alles lijkt te werken maar ik mis de circels en drawbox uit onderstaand plaatje:

Iemand ook zoiets gehad en opgelost?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik zou de Smallturm niet gebalanceerd durfen noemen. De 7.5cm KwK 42 is gewoon te veel voor een T5 medium. Krupp vertikte het verder in laat 1944 om er een daadwerkelijk te ontwerpen en produceren omdat die zeiden dat de Pz IV het gewicht niet aankon. Overigens terecht. Dat de 7.5cm KwK 40 een buff verdient ben ik het mee eens. De timing en het plaatje eromheen vind ik ook slecht omdat het nu alweer een Duitse tank is en ook alleen deze welke eigenlijk toch al de slechte van de grote 3 T5 mediums is. De M4 is voor mij de beste, gevolgd door de T-34. IRL zou ik toch de Pz IV als eerste kiezen.Edmin schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:10:
[...]
Mooi verhaal, maar het feit blijft dat de IV sinds 7.8 kapot generfed is. Moest de gun depression omlaag om $reden? Prima, compenseer dat dan met wat meer pen oid.
Het helpt ook mee dat ik de Pz IV maanden geleden al verkocht heb.
Oh en ik keek net even de Amerikaanse tabel. De M1A1 blijkt toch iets meer te zijn dan ik dacht. Ik weet alleen niet of dit andere munitie is maar 125mm is ook goed.

We wisten niet zeker of het een draw of een win was, want we capten echt tot de laatste seconde
replay
Xvm lijkt niks op te halen? ligt xvm weer plat of ligt het aan iets op mijn pc?p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:19:
ModPack for WoT 0.9 by p0st
ModPack Version: v0.1
For WoT Version: 0.9
Date: 16-04-2014
Release Notes for v0.1
Initial Release, expect some bugs and/or features that are not working yet
ModPack Content
- XVM 5.2.1 test 1
- Tweaked SF’s Damage Panel & Hitlog
- Safeshot Mod
- J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
- Locastan’s HD Minimap
- Jackhammer Contour Mod
- Subtle ‘Damage Indicator’ with timer
- Zoom: Sniper 16x + Zoomout Mod + Sniper Borders removed
- Multi-lined Tank Carousel (# of rows en size edit in \res_mods\0.8.11\gui\flash\TankCarousel.cfg)
- HD Icons for: Shells, Consumables & Modules
- Train Carriage model with better visibility
- Max Farplane Fog Remover
To be added ASAP
- Yasen Krasen Messenger Mod
- Remember Favorite Server Mod
- Botdetector Mod
YW!
Heb je je wel aangemeld op http://www.modxvm.com/en/ ? Rechts bovenin op Sign In klikken, is nieuwJoindry schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:26:
[...]
Xvm lijkt niks op te halen? ligt xvm weer plat of ligt het aan iets op mijn pc?
zou ik genoeg medaille's hebben gehaald?Mr_Size schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:22:
Zo dikke carry van ons platoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
We wisten niet zeker of het een draw of een win was, want we capten echt tot de laatste seconde
replay
Victory!
Battle: Malinovka
Vehicle: Object 430 Version II
Experience received: 4.814 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 132.267
Battle achievements: High Caliber, Patrol Duty, Master Gunner, Sharpshooter, Crucial Contribution, Brothers in Arms, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Nope, had ik niet gedaan. Moet dat iedere keer opnieuw?p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:27:
[...]
YW!
[...]
Heb je je wel aangemeld op http://www.modxvm.com/en/ ? Rechts bovenin op Sign In klikken, is nieuw
Lijkt erop dat je dat elke 14 dagen moet doen idd, maar hij geeft dat ook in-game aan in het notification windowJoindry schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:32:
[...]
Nope, had ik niet gedaan. Moet dat iedere keer opnieuw?
Ahem.DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:05:
Het simpele feit is dat de meeste Duitse tanks gewoon maar 6 graden depressie hadden.
Panther Ausf. D: -8
Panther Ausf. A: -8
Panther Ausf. G: -8
Panther Ausf. F: -8
Panther II: -8
Jagdpanther: -8
Pz IV/70 (V): -6
Pz IV/70 (A): -6
Tiger P: -8
Maus: -7
E-100: -7
Löwe: -8
StuG III B: -10
StuG III G: -6
Pz III Serie: -8 tot -10
Luchs: -9
'Normale' Pz II Serie: -9.5
Jagdtiger: -7.5
King Tiger: -7.4
Ferdinand: -8
VK 3001 P: -10
Tiger Ausf. E: -9
Pz IV A-C: -10
Pz IV D-J: -8
Zucht.DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:05:
de meeste Duitse tanks
Geen idee hoe dit nou weer kan.

[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-04-2014 21:47 ]
Yop, nu werkt alles weer, dank. Enige wat ik nog is is dat tweede cirkeltje op de map. eentje voor mijn fov en eentje voor de max.p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:33:
[...]
Lijkt erop dat je dat elke 14 dagen moet doen idd, maar hij geeft dat ook in-game aan in het notification window
laten ze nou eens komen met een Amerikaanse prem TD... dit is de derde russische al.. ik wil een fucking Sherman Firefly!
Maar de Firefly is nooit in amerikaanse dienst geweestsnowD schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:52:
[...]
laten ze nou eens komen met een Amerikaanse prem TD... dit is de derde russische al.. ik wil een fucking Sherman Firefly!
Iemand een idee wat het probleem is? Of beter de oplossing?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
EDIT, de launcher is nu de updates aan het installeren. Hoefde alleen meer het vinkje bij 'sla torrents toe' weg te halen.
Vannacht maar even aan laten staan, zal die morgen wel weer up to date zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door thijsco19 op 16-04-2014 22:07 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Client gooit me dr dan uit, heel irritant.
Laatste potje stond ik op het punt mn 8ste kill te maken. (Hellcat: Ace Tanker en Top Gun)
Hebben meer mensen hier last van?
Whatever.
XBL: Sgt Rik NL
Opvolger van de T50-2?
Hij drift wel net zo lekker
http://www.wtf.nl/grenzel...een-tank-in-oekraine.html
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
kan nooit goed zijn voor de tracksAppie Heijn schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:36:
[off-topic]
Opvolger van de T50-2?
Hij drift wel net zo lekker
http://www.wtf.nl/grenzel...een-tank-in-oekraine.html
[/off-topic]
Waar ik met 8.11 op de hoogste settings z'n 50 fps haalde haal ik nu 20 op de laagste settings. Ik heb minder dan een week geleden W7 opnieuw geïnstalleerd en dus ook WoT. Lijkt me raar als het daar aan ligt. Dus reinstall of heeft wargaming het echt verpest?

[ Voor 13% gewijzigd door HaterFrame op 16-04-2014 22:51 ]
Echt wel dit is gewoon een OP tank
[ Voor 18% gewijzigd door Appie Heijn op 16-04-2014 23:00 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ja dat heb/had ik ook! Alsik Foliage Density en Foliage Quality flink naar beneden schroef heb ik er in ieder geval minder last van..MetaFrame schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:51:
Ik heb alleen last van gigantische framedrops als ik inzoom... Best iritant, heb nu bijna alles op medium staan en dan gaat het aardig. Ben hem nu vanilla aan het installeren
Panzer II Ausf. J
YouTube: World of Tanks - Panzer II Ausf. J - Glorious!
Heb je die al User?
Tuurlijk heeft User die aloosterhofjf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:31:
Voor de mensen die onlangs in het bezit zijn gekomen van zeldzaam Russisch staal, hier nog iets leuks:
Panzer II Ausf. J
YouTube: World of Tanks - Panzer II Ausf. J - Glorious!
Heb je die al User?
Serieus? wat betaal je voor zoiets?p0st schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:32:
[...]
Tuurlijk heeft User die al... en Neo... en ik
Dit topic is gesloten.
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)