[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:00:
Ik had al zo'n post verwacht Daniel :) De geschiedenisles is weer begonnen :p

Net ff 6 battles gespeeld, t zat flink mee, ook qua tiering:

Session statistics:

Wins/Battles: 6 (6) (100.0%)
Avg dmg: (2 556)

Efficiency/WN8: 2 188 / 4 362

Hopelijk vanavond deze lijn doorzetten :)
Holy crap Daniël, dat zijn bijzonder nette stats!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:00:
Net ff 6 battles gespeeld, t zat flink mee, ook qua tiering:

Session statistics:

Wins/Battles: 6 (6) (100.0%)
Avg dmg: (2 556)

Efficiency/WN8: 2 188 / 4 362

Hopelijk vanavond deze lijn doorzetten :)
Wens je trouwens veel succes dat vol te houden. De RNG houd van dit soort gevallen. Eerst hoop geven dan afstraffen. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Thanks, is ook niet gelukt. 1e battle vd avond op Murovanka: 12 spelers gaan in het bos staan, waaronder al onze heavies. |:( Ik in m'n T-54 werd al snel overlopen op de 2 lijn. Had wel eerder terug moeten rijden, maar goed. Had weinig uitgemaakt denk ik, wat een idioten..

dus p0st, kom snel online plz :+

edit, rofl in 3 potjes hele rating weg. Niets meer van over :D kaum zu glauben echt.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 14-05-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:17:
Thanks, is ook niet gelukt. 1e battle vd avond op Murovanka: 12 spelers gaan in het bos staan, waaronder al onze heavies. |:( Ik in m'n T-54 werd al snel overlopen op de 2 lijn. Had wel eerder terug moeten rijden, maar goed. Had weinig uitgemaakt denk ik, wat een idioten..

dus p0st, kom snel online plz :+

edit, rofl in 3 potjes hele rating weg. Niets meer van over :D kaum zu glauben echt.. 8)7
Zelfde verhaal zelfde map, alleen de Leopard PTA is anders... echt soms....
Heeft er ook mee te maken dat ik nu solo rij, want met 2 man op 1 flank is echt not done, zeker niet als je van A1/2 compleet geraped word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo.. 8 potjes, 8 gewonnen en 3807WN8... eens zien hoe hard ik de komende dagen getrold ga worden door Serb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:35

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NWxbUH1mT67Q5BHjfQlFIFqJ/full.jpg

Mooie pot met mn VK3002M, hele team was rood gekleurd... bleef op het eind over met 4 tegenstanders. :)
Top gun doet maar 140 damage elke 4sec, was ff geduld hebben. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 14-05-2014 21:08 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

rgras schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:47:
Zo.. 8 potjes, 8 gewonnen en 3807WN8... eens zien hoe hard ik de komende dagen getrold ga worden door Serb. :+
Elke keer als jij vuurt en een tegenstander raakt gaat het van jou hitpool af. Oh en je gaat nooit missen. :P

Maar ik neem dus een paar dagen pauze wat ik eigenlijk wel lekker vind en dan kom iedereen met WN8 3000+. Seeeeeeeeerb. :( :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:35

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Session Statistics:

Wins/Battles: 7 (9) (77.8%)
Total Exp.: 10 166 (1 129)
Free Exp.: 500

Kills: 20 (2.2)
Hits/Shots: 297 / 449 (66.1%)
Spotted: 20 (2.2)
Defence: 24 (2.7)
Capture: 30 (3.3)

Efficiency/WN8: 2 154 2 712

Tijd om te stoppen. :7

[ Voor 3% gewijzigd door Harmen op 14-05-2014 21:50 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Het ging voor mij eindelijk ook weer een keer lekker, thanks voor de platoons Mr_Size, thijsco19 en Ramasha!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qNeefNZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:16:
Het ging voor mij eindelijk ook weer een keer lekker, thanks voor de platoons Mr_Size, thijsco19 en Ramasha!

[afbeelding]
Helaas heb ik het weer gepresteerd om nog door te spelen na een goed einde van het platoon. Nog 2 battles solo gedaan met de Conq, maar het mocht niet vandaag met die tank. Niets kunnen uitrichten en allebei verloren. Jammer eind van een verder prima dagje WoT. Vooral de Panther ging erg lekker: 6 battles gespeeld, waarvan 6 gewonnen en zeker de helft van die potjes >2K dmg gedaan. Ja, die Panther ligt me wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Today is a good day! 24 games 17wins. 70%. En met een wn8 van 3821. En ik ben ook nog eens door de 2350 grens heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:12:
[...]

Maar ik neem dus een paar dagen pauze wat ik eigenlijk wel lekker vind en dan kom iedereen met WN8 3000+. Seeeeeeeeerb. :( :')
Geloof me, dat is compensatiescore voor mijn dramatische dagen. :'(

Enige pluspunt is dat ik nu de T-44 gekocht heb. Tot nooit meer ziens, T-'meh'43!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:33:
[...]

Helaas heb ik het weer gepresteerd om nog door te spelen na een goed einde van het platoon. Nog 2 battles solo gedaan met de Conq, maar het mocht niet vandaag met die tank. Niets kunnen uitrichten en allebei verloren. Jammer eind van een verder prima dagje WoT. Vooral de Panther ging erg lekker: 6 battles gespeeld, waarvan 6 gewonnen en zeker de helft van die potjes >2K dmg gedaan. Ja, die Panther ligt me wel ;)
Nou vraag ik me toch af hoe je die speelt? Echt puur sniper of meer tussen sniper en brawler in?
Edmin schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:19:
[...]

Geloof me, dat is compensatiescore voor mijn dramatische dagen. :'(

Enige pluspunt is dat ik nu de T-44 gekocht heb. Tot nooit meer ziens, T-'meh'43!
Don't care about compensatie. :P
Laat maar weten hoe de T-44 is. Ik ben vooral benieuwt naar de ammo rack kans. Dat schijnt nogal slecht te zijn. Aan de andere kant zou de Cromwell en de Comet ook slecht zijn met ammo racks. Ik heb daar dus niks van gemerkt met de Cromwell en een beetje met de Comet. Het komt in ieder geval niet eens in de buurt van tanks van een bepaald land welke nog wel eens engine damage met de eerste hit krijgen en ammo rack damage met de tweede ook al heb je safe stowage...

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Today is a bad day!!

Battles: 17
Win Rate: 29.41%
WN8 Rating : 1,222

Wat een prutser teams zeg.. dacht heel even dat het nog goed zou komen na 2 wins echter elkaar.. maar helaas. Is-3 5 Loses... allemaal high tier games :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm.. zojuist weer een micro patch gehad. Niets over gezien op FTR... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:54:
Hmm.. zojuist weer een micro patch gehad. Niets over gezien op FTR... iemand?
Jep is gemeld op FTR. 9.0.4 oid, ook weer ivm met FPS drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07:33
Dangerfrombehind had laast nog een 'redelijke' pot.

14 kills, in een T28 Prototype!

En omdat ik zo lief ben ( :+ ) heb ik hem op Youtube gesmeten. Zie en aanschouw:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ERmxoRLV5mk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:02:

En omdat ik zo lief ben ( :+ ) heb ik hem op Youtube gesmeten. Zie en aanschouw:
[video]
Thanks user! nu kan ik hem tenminste kijken op het werk :)
Zag hem gister al voorbij komen op Wotreplays via een linkje van Fordox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Pfff drama teams gisteren... Wn8 was in orde (boven de 3k) maar de winrate... Met moeite 56% kunnen behouden... Ik heb zeker 8 battles verloren met een score als 4/5/6-15...

Pluspuntje is dat ik de fransen heb afgerond gisteren, vandaag de chinezen afronden en dan door met ussr, uk, japan en nog de tiger kopen (bijna genoeg credits). Credit probleem door esl en cw's :') veel gold shells en veel premium consumables...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:22:
[...]

Don't care about compensatie. :P
Laat maar weten hoe de T-44 is. Ik ben vooral benieuwt naar de ammo rack kans.
Daar kan ik nog niet veel over zeggen, na drie potten :P

Wel het volgende: mobiliteit is goed. Zelfs met de stock engine zoef je makkelijk op 40+ kmh weg. Dat moet ook wel, want je bent van papier. Armor is niets waard; ik heb nog geen goede angle kunnen vinden om ook maar Tier 7 mediums te bouncen.
En dan de gun... een drama. Je start met de 85mm S-53. Yup, niet eens de top gun van de T-34-85. de 85mm D5T-85BM kun je wel kopen als je hem op de T-34-85 had unlocked, maar dan zit je dus als nog met een gun die je op Tier 6 al had... tegen Tier 10 tanks. En het duurt ongeveer 35.000 XP voor je iets beters kunt krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:13:
[...]

Wel het volgende: mobiliteit is goed. Zelfs met de stock engine zoef je makkelijk op 40+ kmh weg. Dat moet ook wel, want je bent van papier. Armor is niets waard; ik heb nog geen goede angle kunnen vinden om ook maar Tier 7 mediums te bouncen.
En dan de gun... een drama. Je start met de 85mm S-53. Yup, niet eens de top gun van de T-34-85. de 85mm D5T-85BM kun je wel kopen als je hem op de T-34-85 had unlocked, maar dan zit je dus als nog met een gun die je op Tier 6 al had... tegen Tier 10 tanks. En het duurt ongeveer 35.000 XP voor je iets beters kunt krijgen. :'(
Ik heb moeilijk veel Free XP gebruikt om van de 34-85 naar de T-44 met de top 100mm gun (LB1?) te komen, vanaf dan is het 1 zalige grind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De LB1 lijkt me idd erg fijn. Helaas ben ik door mijn free XP heen... oh well..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:56:
De LB1 lijkt me idd erg fijn. Helaas ben ik door mijn free XP heen... oh well..
Dat issie ook zeker! Echt een goede upgrade t.o.v. de eerdere 100mm gun door veel betere aimtime en accuracy, zelfs op de T-54 is die gun prima te doen totdat je een van de top guns unlocked hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, je hebt me iig weer moed ingepraat. Werd een beetje :'( van de huidige setup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

p0st schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Dat issie ook zeker! Echt een goede upgrade t.o.v. de eerdere 100mm gun door veel betere aimtime en accuracy, zelfs op de T-54 is die gun prima te doen totdat je een van de top guns unlocked hebt :)
Klopt, gun is heerlijk.
Tank zelf is gewoon OK, niet uitmuntend of slecht.
Ammorack valt wel mee sinds laatste patches.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

User schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:02:

[video]
Aardige pot, camping done right en de tegenstander bood hem niet al teveel tegenstand. Het leek hem zo makkelijk af te gaan, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Fid3lity schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:26:
[...]

Aardige pot, camping done right en de tegenstander bood hem niet al teveel tegenstand. Het leek hem zo makkelijk af te gaan, of ligt dat aan mij?
Zo'n pot heb je alleen met de nodige hoeveelheid geluk. Dus het ging ook "relatief" eenvoudig, maar alles moet wel net op zijn plek vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

perpixel schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:31:
[...]

Zo'n pot heb je alleen met de nodige hoeveelheid geluk. Dus het ging ook "relatief" eenvoudig, maar alles moet wel net op zijn plek vallen.
Dat is ook zo. Ik doe het hem ook niet zomaar even na ;)

Yay, Ace in m'n WZ-131 :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/78JpgxU3IMQ70dacVWQWQjdl/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H5SPVfkzdGg8JmuNyqYL3NpD/medium.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Fid3lity op 15-05-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:52
solique schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:25:
[...]

Klopt, gun is heerlijk.
Tank zelf is gewoon OK, niet uitmuntend of slecht.
Ammorack valt wel mee sinds laatste patches.
T-44 kan je volgens mij nog steeds frontaal ammoracken, iets rechts van het midden. Eerste potjes was het bij mij zo erg dat ik vrij vlot Safe Stowage getrained heb en dan wordt het gelukkig minder. De tank is verder niet gemaakt om damage te vangen, ding bounced niks en zijkant zijn helemaal gevaarlijk om te laten zien met kans op ammoracks en brand. Mocht je in de situatie zitten dat je geen afstand hebt tussen jou en de tegenstander moet je met een beetje wiebelen maar hopen dat ze je tracks raken, als het niet lukt effectief rondjes te rijden rond de tegenstander.

Gelukkig had ik de IS expres langer gereden om de idiot-gun te researchen, dan hoefde dat tenminste niet op deze 'meh' tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Emil (mee bezig), JP2 (zodra ik credits heb), KV-13 (van heavy naar mediums, ook even sparen).

Welke heeft volgens jullie freeXP het hardst nodig?

Edit: heb 11k freeXP, plus zo'n 500/dag... Emil's motor/suspention heb ik, nog 40k naar de elite gun.

[ Voor 26% gewijzigd door Istrilyin op 15-05-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Istrilyin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:38:
Emil (mee bezig), JP2 (zodra ik credits heb), KV-13 (van heavy naar mediums, ook even sparen).

Welke heeft volgens jullie freeXP het hardst nodig?

Edit: heb 11k freeXP, plus zo'n 500/dag... Emil's motor/suspention heb ik, nog 40k naar de elite gun.
Emil de gun free exp is wat mij betreft het belangrijkst. Ding blijft eigenlijk gewoon een pokke tank. Mijn slechte td stats gewijs. Je bent altijd te langzaam. Te langzaam om bij een goed team de battle te volgen zeg maar en bij een slecht team, te langzaam om te relocaten zodat je kan verdedigen vanaf verschillende posities. Het is te erg wat mij betreft, zal blij zijn als ik van m af ben.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Riegah schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:38:
[...]
T-44 kan je volgens mij nog steeds frontaal ammoracken, iets rechts van het midden. Eerste potjes was het bij mij zo erg dat ik vrij vlot Safe Stowage getrained heb en dan wordt het gelukkig minder. De tank is verder niet gemaakt om damage te vangen, ding bounced niks en zijkant zijn helemaal gevaarlijk om te laten zien met kans op ammoracks en brand. Mocht je in de situatie zitten dat je geen afstand hebt tussen jou en de tegenstander moet je met een beetje wiebelen maar hopen dat ze je tracks raken, als het niet lukt effectief rondjes te rijden rond de tegenstander.

Gelukkig had ik de IS expres langer gereden om de idiot-gun te researchen, dan hoefde dat tenminste niet op deze 'meh' tank.
Het kan nog steeds inderdaad maar wel minder geworden met de patches.
Eerst was het niet normaal gebeurde het zowat elke pot.
Je kan inderdaad niets vangen verder, bounces zijn meer geluk dan skills. :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Gizzy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Emil de gun free exp is wat mij betreft het belangrijkst. Ding blijft eigenlijk gewoon een pokke tank. Mijn slechte td stats gewijs. Je bent altijd te langzaam. Te langzaam om bij een goed team de battle te volgen zeg maar en bij een slecht team, te langzaam om te relocaten zodat je kan verdedigen vanaf verschillende posities. Het is te erg wat mij betreft, zal blij zijn als ik van m af ben.
Ja, was mijn indruk ook al, de grind is afschuwelijk... Zo'n 130k XP totaal. Als je team wint, dan hou je de kopgroep niet bij en doe je nul damage -> weinig XP. Als het mis gaat dan pen je een paar keer (nou ja... gisteren op een 38na gebounced - echt) voor je dood bent, maar ja verlies -> weinig XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Emil is imho alleen te doen op een beperkt aantal maps. Met name maps die relatief overzichtelijk en niet te groot zijn en weinig hoogteverscil hebben.
Ensk, Komarin, Murovanka. Dat werk. En dan moet er geen arty aanwezig zijn.

Ik heb me daar dus echt met Free XP doorheen geslagen.

edit:
Overigens las ik op FTR dat de Borsig ook op de rol staat generfed te worden. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Edmin op 15-05-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Het nerfen van tanks begint eigenlijk wel redelijk frustrerend te worden. T29, Hellcat, Tiger I, ... nu ook nog de Borsig. Net allemaal tanks die ik ging houden en waar ik ook gold camo op heb gekocht & gold gebruikt heb om crew te retrainen etc... Daar komt ook nog eens de algemene TD nerf bij... Waarom kunnen ze dan niet wat buffs geven aan underpowered tanks op die manier stel je niemand teleur zoals nu. Mensen stopen veel tijd in de game om een tank vrij te spelen, met deze nerfs maken ze het spel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Mooi dat ze de borsig gaan nerfen, dat ding is zo OP. (zie vele statjes op het inet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Borsig mag wel een nerf krijgen, heb dat ding zelf gespeeld en dat is bijna easy mode.. Absurde camovalue...

Dan nog eens de gun van dat ding.. Tier 10s maak je met gemak af door je hoge penetratie en hoge rof.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Inrage schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:28:
Het nerfen van tanks begint eigenlijk wel redelijk frustrerend te worden. T29, Hellcat, Tiger I, ... nu ook nog de Borsig. Net allemaal tanks die ik ging houden en waar ik ook gold camo op heb gekocht & gold gebruikt heb om crew te retrainen etc... Daar komt ook nog eens de algemene TD nerf bij... Waarom kunnen ze dan niet wat buffs geven aan underpowered tanks op die manier stel je niemand teleur zoals nu. Mensen stopen veel tijd in de game om een tank vrij te spelen, met deze nerfs maken ze het spel kapot.
Hello everyone,

Storm posts further details about the CANCELLATION of some changes, planned for Patch 9.1. He states that the developers came to following conclusions:

Storm states that the list of changes is not always systematic and understandeable for the players – it’s not clear why tank X gets buffed and tank Y doesn’t. Developers agreed that rebalance tasks will be handled more systematically and the developers will post explanations as to why tank X was buffed or nerfed

Furthermore, developers decided that in order to fulfill this systematic approach (combining tank buffs/nerfs and for example the TD camo nerf), the planned buffs/nerfs for vehicles are CANCELLED. The only changes that REMAIN in 9.1 are the following (be aware that the EU forums have it wrong, these changes are staying):

- TD camo factor after shooting is nerfed
- LT battletier spread reduction
- MT-25 and VK2801 buff
- Sherman stock turret 105mm derp ROF nerf (this is a leftover form the previous patch, since it wasn’t nerfed by ommission)
- Soviet UBR-354KA 76mm shell damage increased by 5 (also bug fix, gold ammo had 110 damage and AP had 105)

Storm states that this DOES mean the developers decided to remove the Hellcat and Tiger nerf. The rebalances will be made to them, but as a part of complex tasks (in this case, the task of “solving the rebalance of tanks on mid tiers”). Storm adds that the developers will also give out more complex and sophisticated explanations as to why each change has to be made.
Via FTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hellcat nerf voorlopig van de baan dus *O*
DanielWW2 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:22:
Nou vraag ik me toch af hoe je die speelt? Echt puur sniper of meer tussen sniper en brawler in?
Het hangt van de situatie af, maar het zit meestal idd tussen snipen en brawlen in. Als ik als toptier wordt ingedeeld, wat gisteren vrij veel gebeurde met de Panther :*), speel ik hem wat agressiever. Natuurlijk wel op de momenten dat het kan. Als ik zie dat bijv. een KV-1S redelijk alleen staat, dan probeer ik eerst 2,3 hits op hem te snipen, vervolgens rij ik op hem af om hem weg te DPM-en. Dat je dan een schot vangt tussendoor neem ik voor lief. En nogmaals, dit is situatie afhankelijk. Als ik nog maar 500 HP heb ga ik dat niet doen natuurlijk.

Als mid of bottom tier is het voornamelijk snipen geblazen en dan heb ik toch wel wat meer moeite ondanks de hoge pen van de gun. De alpha is gewoon bij lange na niet genoeg, Je moet echt lang genoeg met rust gelaten worden om dan een beetje fatsoenlijke dmg te doen. Maar 1K zit je toch al gauw op is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 19-09 17:01
Mr_Size schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:50:
Hellcat <3 Vanavond 10 potjes Hellcat om dat te vieren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Statpadden in de amx 13 75 :+ gemiddelde wn8 van 5k (sample size is erg klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28
Wat wordt er gebufft op de vk2801?
Toen ie nog T5 was was het een drama om te spelen (one-shot hell), maar nadat ie naar T6 was geschoven leek ie ineens beter, raar maar waar.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Inrage schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:54:
[...]

Hellcat <3 Vanavond 10 potjes Hellcat om dat te vieren!!!
En dan wel eerst in de chat roepen van Trollolollol I'm NOT going to be nerfed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 12:05
De nerfs komen wel gewoon, alleen nog niet in 9.1. En de ontwikkelaars willen beter/structureler beargumenteren waarom ze bepaalde tanks nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

perpixel schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:31:
[...]

Het enemy team moet het waardeloos doen en vooral je eigen team ook zodat ze je damage en kills niet stealen maar de enemy wel zodanig op houden zodat ze 1 voor 1 voor je loop rijden :P en 1 regel:
GEEN ARTY tegen je hebben.

Zo had ik ook mn Pools medal gehaald. Ze kwamen allemaal 1 voor 1 achter me aan met daarbij een arty die gelukkig de heletijd mis schoot en een KV-1 die 4x op me bouncede :P die pot was trouwens in een S35 CA.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Tijdelijk, sowieso heb je nog te maken met de algemene TD (camo) nerf die er wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf... dus nu word die OP borsig nog niet generfd? lekker dan, ben wel aardig klaar met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:13:
[...]

Het enige goede aan mijn IS was dat ik de 100mm had unlocked. Dat was het ook wel, klotetank was het...
Het hangt van de situatie af, maar het zit meestal idd tussen snipen en brawlen in. Als ik als toptier wordt ingedeeld, wat gisteren vrij veel gebeurde met de Panther :*), speel ik hem wat agressiever. Natuurlijk wel op de momenten dat het kan. Als ik zie dat bijv. een KV-1S redelijk alleen staat, dan probeer ik eerst 2,3 hits op hem te snipen, vervolgens rij ik op hem af om hem weg te DPM-en. Dat je dan een schot vangt tussendoor neem ik voor lief. En nogmaals, dit is situatie afhankelijk. Als ik nog maar 500 HP heb ga ik dat niet doen natuurlijk.

Als mid of bottom tier is het voornamelijk snipen geblazen en dan heb ik toch wel wat meer moeite ondanks de hoge pen van de gun. De alpha is gewoon bij lange na niet genoeg, Je moet echt lang genoeg met rust gelaten worden om dan een beetje fatsoenlijke dmg te doen. Maar 1K zit je toch al gauw op is mijn ervaring.
Wat ik op een gegeven moment ging doen is net achter een heavy staan indien mogelijk. Laat hem maar de hits pakken en gewoon los qua dpm. Het is alleen wel de situatie. Soms is het beter het ding als een TD te gebruiken. In ieder geval leer je zo wel de Panther II. Met die tank snipe ik meestal de eerste helft en de tweede helft is meer brawlen. Je kan echt uitdelen met die tank en de koepel is verrassend troll omdat je nog wel eens in het midden word geraakt wat een auto bounce is.
Het hielp ook wel dat ik nog wel eens Sacred Valley kreeg waar je gewoon kon snipen. :P
Fid3lity schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:26:
T28 proto is volgens mij een baksteen. Die zie ik niet zo snel manoeuvreren. Verder zou ik met die tank dus nooit vooraan willen staan. Je kan je koepel niet naar achteren draaien. Als een medium achter je komt en de tracked dan ben je morsdood. ;)

Oh en dan koop je de Tiger I niet terug als die in de aanbieding is omdat je denk die word toch generfd en nerf uitgesteld. Dan stop je de Hellcat grind ook nog eens en verkoop je de T49 omdat de Hellcat ook generft word. Damn you Wargaming. :X
Heb dus weer een nieuw grindproject erbij. Ik heb er nog niet genoeg ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:30:
[...]

T28 proto is volgens mij een baksteen. Die zie ik niet zo snel manoeuvreren. Verder zou ik met die tank dus nooit vooraan willen staan. Je kan je koepel niet naar achteren draaien. Als een medium achter je komt en de tracked dan ben je morsdood. ;)
Zeg toch niet dat het slecht was ofzo? Gewoon een prima pot waarin alles op z'n plaats viel en waarin zijn team niks aan kills deed. Dat moet je maar net hebben ;) Ik weet dat het een lompe baksteen is, wist alleen niet dat je die koepel niet 360 graden kan draaien.
Oh en dan koop je de Tiger I niet terug als die in de aanbieding is omdat je denk die word toch generfd en nerf uitgesteld. Dan stop je de Hellcat grind ook nog eens en verkoop je de T49 omdat de Hellcat ook generft word. Damn you Wargaming. :X
Ach, neem gewoon aan dat je vanzelf wel een keer verder wil met grinds. Dat doe ik ook, daarom blijf ik met verschillende tanks spelen. Als ik het voor de stats zou doen zou ik me echt beperken tot enkele lijnen, maar dat zal mij een zorg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 10:31
De Hellcat nerf gaat samenvallen met de KV-1S nerf - als ze daar eindelijk eens een beslissing over gaan nemen..
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:16:
Wtf... dus nu word die OP borsig nog niet generfd? lekker dan, ben wel aardig klaar met dat ding.
Ze hebben aangegeven dat de Börsig OP is, en generfed gaat worden. Alleen niet wanneer, waarschijnlijk in 9.2.

[ Voor 37% gewijzigd door ThomasG op 15-05-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Het enige goede aan mijn IS was dat ik de 100mm had unlocked. Dat was het ook wel, klotetank was het...
Ik zit er ernstig aan te denken een IS te kopen om die 100mm alvast te unlocken. Scheelt een hoop hoofdpijn. De IS-3 was ooit mijn eerste Tier8, dus de IS is laaaaang geleden.
[...]

Verkoop NOOIT de hoogste tier tank uit een lijn. Je weet nooit wanneer de grind weer interessant wordt. ;)

En sowieso: verkoop nooit de Tiger 1. period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:25:
Verkoop NOOIT de hoogste tier tank uit een lijn. Je weet nooit wanneer de grind weer interessant wordt. ;)

Kan beide alleen maar beamen, moet de AMX 50 100, de T30, de KV-4 en de Indien Panzer nog weer een keer terugkopen :P

A man in need of credits will do anything to get credits, unfortunately :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
p0st schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:27:
[...]

Kan beide alleen maar beamen, moet de AMX 50 100, de T30, de KV-4 en de Indien Panzer nog weer een keer terugkopen :P

A man in need of credits will do anything to get credits, unfortunately :+
Heb de IS7 en IS4 verkocht, nooit spijt van gehad.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gizzy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:19:
[...]

Heb de IS7 en IS4 verkocht, nooit spijt van gehad.
Ik twijfel om de 268 te verkopen, ik heb nu ook de WTF-E100, de E-100 en de Obj. 140 dus de 268 staat al tijden stof te happen in de schuur. Vind em ook best tegenvallen na de ISU en Obj 704 eigenlijk :X

Waarom heb je de IS-7 eigenlijk verkocht? Dat vind ik echt een lastige tank om tegen te komen, dus ik ga er vanuit dat hij dan troll is om te spelen, of zie ik dat verkeerd? :O

[ Voor 19% gewijzigd door p0st op 15-05-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Ik twijfel om de 268 te verkopen, ik heb nu ook de WTF-E100, de E-100 en de Obj. 140 dus de 268 staat al tijden stof te happen in de schuur. Vind em ook best tegenvallen na de ISU en Obj 704 eigenlijk :X

Waarom heb je de IS-7 eigenlijk verkocht? Dat vind ik echt een lastige tank om tegen te komen, dus ik ga er vanuit dat hij dan troll is om te spelen, of zie ik dat verkeerd? :O
ik heb ooit ook de 268 verkocht , en spijt van gekregen toen we hem opeens nodig hadden met CW. dus heb hem weer teruggekocht, en heb nu de regel voor mezelf dat ik nooit meer tiers X verkoop.

Sowieso vind ik het een enorm goede TD met zn RoF en snelheid , maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:25:
Ik zit er ernstig aan te denken een IS te kopen om die 100mm alvast te unlocken. Scheelt een hoop hoofdpijn. De IS-3 was ooit mijn eerste Tier8, dus de IS is laaaaang geleden.
De IS spelen gaat ook voor hoofdpijn zorgen, geloof me. Alleen Psychoclown kan iets met die tank en dat zegt wat over Psycho. ;)
Die eerste regel zou ik eens moeten doen ja. Nu al zo vaak gedaan. De Tiger trouwens al twee keer verkocht. Beide keren omdat ik hem niet speelden en omdat ik credits nodig had. Beide keren ook vrij snel spijt van gekregen. :P

PS: Warthunder ground forces is in open beta. :D

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

261 en Type E verkocht na arty nerf... Nooit spijt van gehad! Voor de rest, nooit T10 verkopen. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:21:
261 en Type E verkocht na arty nerf... Nooit spijt van gehad! Voor de rest, nooit T10 verkopen. Zonde!
Dat heb ik ook gedaan, GW Type E verkocht. snap nu nog steeds niet waarom ik toendertijd zo diehard arty speelde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 09:52
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:18:
[...]

De IS spelen gaat ook voor hoofdpijn zorgen, geloof me. Alleen Psychoclown kan iets met die tank en dat zegt wat over Psycho. ;)
Ik geloof je niet :) . Elke module die je op een lagere tier op een elite tank nog even kan grinden zou mijn voorkeur hebben boven een stock-grind. En zo erg is de IS ook weer niet... nagaand dat je anders in de T-44 nog rond moet rijden met een gun die je op t6 al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik zou never een T10 verkopen, da's toch zonde van al het harde grind werk wat je daarvoor gedaan hebt? Als je credits nodig hebt dan pak je toch gewoon een premium tank en ga je daar wat credits mee farmen. Jij hebt premiums genoeg, dus dat mag geen probleem zijn :+

Ik speel de E4 bijv. ook niet zoveel en ook de E-100 heb ik al een tijdje niet aangeraakt. Maar af en toe is het toch leuk om zo'n tank weer even af te stoffen en mee te nemen in een T10 pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riegah schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:38:
[...]
Ik geloof je niet :) . Elke module die je op een lagere tier op een elite tank nog even kan grinden zou mijn voorkeur hebben boven een stock-grind. En zo erg is de IS ook weer niet... nagaand dat je anders in de T-44 nog rond moet rijden met een gun die je op t6 al had.
Ik haat de IS gewoon met een passie. Een tank waar het vrijwel onmogelijk is om raak te schieten is niet mijn ding en ik zou z'n tank nooit aanraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:18:
[...]

Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar de IS vind ik juist helemaal geen slechte tank, ik heb hem zelfs een tijdje terug weer gekocht omdat ik m toch wel leuk vond. Heb op die tank zelfs een keer een loss van 1600 xp gehad zonder multiplier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:29
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:15:
[...]

Ik haat de IS gewoon met een passie. Een tank waar het vrijwel onmogelijk is om raak te schieten is niet mijn ding en ik zou z'n tank nooit aanraden. ;)
Als je er mee gaat snipen is het moeilijk raak te schieten (niet onmogelijk). Als je doet waar de tanks van die lijn voor gemaakt zijn, namelijk snel dichtbij je doel komen, een shell in hem pompen en zo snel mogelijk weer wegwezen om te herladen is het een prima tank. Komt bij dat de extra armor ten opzichte van de KV-1S de overlevingskansen enorm ten goede komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Thierry88 op 15-05-2014 18:34 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Ah de nieuwe special:

Double Crew Experience for every battle

Train your crews at double the rate!

50% Credit Income Bonus on all standard SPGs, tier II – V

Strike fear and shells into the hearts of the enemy and enjoy great profits!

30% Discount on all standard SPGs, tier VI – VII

Get yourself an SPG and feel like a thundergod! :')

50% Discount on crew (Re-)Training
Train new crews or assign them to new vehicles at half the price, whether you use gold or credits.

Missions

Stormy May Day

Reward
50,000

Requirements
SPGs tier IV or above only
Random and Team battles only

Conditions
Earn a total of 5,000 XP over any number of battles
Maximum: 3 times per day
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings).

It's Clearing Up

Reward
100,000

Requirements
Tier IV or above only
Random and Team Battles only

Conditions
Destroy a total of 5 enemy SPGs over any number of battles

Team Assist

Reward
3 x Large Repair Kit

Requirements
Random and Team Battles only

Conditions
Earn a total of 5,000 damage assist points through spotting over any number of battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Thierry88 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:30:
[...]

Als je er mee gaat snipen is het moeilijk raak te schieten (niet onmogelijk). Als je doet waar de tanks van die lijn voor gemaakt zijn, namelijk snel dichtbij je doel komen, een shell in hem pompen en zo snel mogelijk weer wegwezen om te herladen is het een prima tank. Komt bij dat de extra armor ten opzichte van de KV-1S de overlevingskansen enorm ten goede komen.
Ik miste op 30m nog met gemak. Wacht je ruim 3 seconden om aan te leggen met je vents en GLD en een goede gunner en mis. Dan word je ondertussen door iedereen en alles wel gepent.
Na z'n 50.000xp aan games kapte ik ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:10:
[...]

Ik zou never een T10 verkopen, da's toch zonde van al het harde grind werk wat je daarvoor gedaan hebt? Als je credits nodig hebt dan pak je toch gewoon een premium tank en ga je daar wat credits mee farmen. Jij hebt premiums genoeg, dus dat mag geen probleem zijn :+

Ik speel de E4 bijv. ook niet zoveel en ook de E-100 heb ik al een tijdje niet aangeraakt. Maar af en toe is het toch leuk om zo'n tank weer even af te stoffen en mee te nemen in een T10 pot.
True story, geen goed plan idd :) Het is meer op dat moment dat je denkt heuj ik heb weer 3 miljoen credits, maarja die geef je uit aan een T IX en het is weer op :P

Zo heb ik de JT8.8 eens verkocht omdat ik er dan 2 miljoen credits voor kreeg, gelukkig maar dat ik die weer kon restoren toen die optie van 1x tank restore kwam hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:54:

Zo heb ik de JT8.8 eens verkocht omdat ik er dan 2 miljoen credits voor kreeg, gelukkig maar dat ik die weer kon restoren toen die optie van 1x tank restore kwam hehe :P
Dat is gewoon dom. :P
Ik verkoop in ieder geval geen t8 of t9 tanks welke ik zal blijven spelen wat een begin is. Dus de Tiger II is veilig, de Panther II waarschijnlijk ook hoewel die E-50 wel erg duur is. Ja daar gaan we weer. :>
In ieder geval weet ik na z'n jaar wel welke tiers ik graag speel dus ik ga rustig door met het verzamelen van goede t6 tanks. Die hebben gewoon vaak een redelijke matchmaking omdat t8 vaak nou eenmaal als opvulling voor t9 en t10 games dient...
Omdat er zo veel t6 tanks rondrijden ben je nog wel eens toptier wat wel fijn is op z'n tijd. Zeker als dat betekent dat je tegen t4 tanks moet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Ik miste op 30m nog met gemak. Wacht je ruim 3 seconden om aan te leggen met je vents en GLD en een goede gunner en mis. Dan word je ondertussen door iedereen en alles wel gepent.
Na z'n 50.000xp aan games kapte ik ermee...
Dan zou ik toch gaan nadenken of je zelf wel goed mikt. Ik weet dat die Russische guns niet uitblinken in nauwkeurigheid maar zo erg als bijvoorbeeld een derp van de KV-2 of SU-152 doet heb ik met de D-2(-)5T of BL-9 guns niet meegemaakt.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:10:
[...]

Dat is gewoon dom. :P
Ik verkoop in ieder geval geen t8 of t9 tanks welke ik zal blijven spelen wat een begin is. Dus de Tiger II is veilig, de Panther II waarschijnlijk ook hoewel die E-50 wel erg duur is. Ja daar gaan we weer. :>
In ieder geval weet ik na z'n jaar wel welke tiers ik graag speel dus ik ga rustig door met het verzamelen van goede t6 tanks. Die hebben gewoon vaak een redelijke matchmaking omdat t8 vaak nou eenmaal als opvulling voor t9 en t10 games dient...
Omdat er zo veel t6 tanks rondrijden ben je nog wel eens toptier wat wel fijn is op z'n tijd. Zeker als dat betekent dat je tegen t4 tanks moet. >:)
De Panther II en E-50 verkoop je zodra je de E-50M hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

rgras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:43:
[...]

De Panther II en E-50 verkoop je zodra je de E-50M hebt. :)
De E-50 verkoop ik, dat weet ik nu al omdat ik geen reden zie om die te houden en 95% van de tijd in t10 games te komen. Panther II weet ik nog steeds niet. Aan de ene kant is die heerlijk in t9 en t8 games, aan de andere kant is t10 niet zo leuk...
Thierry88 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:33:
[...]

Dan zou ik toch gaan nadenken of je zelf wel goed mikt. Ik weet dat die Russische guns niet uitblinken in nauwkeurigheid maar zo erg als bijvoorbeeld een derp van de KV-2 of SU-152 doet heb ik met de D-2(-)5T of BL-9 guns niet meegemaakt.
Of het zou kunnen dat de RNG besloten heeft dat de IS niet voor mij mag werken...
Het kan niet dat hetzelfde kanon op de KV-1S als een sniper werkt en op de IS niks raakt. Het kan ook niet dat ik met enige zekerheid op afstand het vuur durf te openen met mijn T29 en dat de 100mm van de IS ook alles mist...

Even opgezocht en ik zit op 65% hits met de IS en ik vertikte het na een paar games al om te vuren op doelen op 200m of meer. Dat tegen 75% op de T29 en 80%+ op mijn Tiger II en Löwe en jawel de KV-1S...

Dus dank je voor je "advies" maar ik weet echt wel hoe ik moet schieten. Ik ken nota bene voor de meeste historische tanks de weakspots uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:52:

Of het zou kunnen dat de RNG besloten heeft dat de IS niet voor mij mag werken...
Serb haz his eye on you omdat je teveel Duits metaal hebt gespeeld... :>

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:59:
[...]

Serb haz his eye on you omdat je teveel Duits metaal hebt gespeeld... :>
Weet je dat ik dat onderhand serieus begin te denken? :P
Nee echt, de RNG die ik af en toe krijg is gewoon BS en het is vrijwel altijd een Duitse tank waar het volledig misgaat. Ik heb nu al zo vaak gehad dat ik met de Panther II flankte en een schot kreeg en meteen ammo rack terwijl ik safe stowage op die tank heb. Dat de Tiger II of E-75 met een schot in de fik vlogen dat ik nu echt obsessief de lower plate afdek of dat het eerste schot ammo rack is, repair en dan meteen engine damage. Dat heb ik alleen met Duitse tanks en dat zeg ik nu al maanden...

Dit is ook waarom ik de E-50M wil, geen engine damage aan de voorkant en een glacis waar je u tegen zegt, zelfs voor een t10 tank. Dus geen bs engine damage en ammo rack me maar eens frontaal. Het is ook de reden dat ik de laatste maand voornamelijk Amerikaanse, Britse en Sovjettanks speel. Ik word gewoon veel en veel minder genaaid in die tanks waardoor ik rustiger blijf,meer durf omdat ik nu niet steeds druk hoef te zijn of ik alweer binnen no time uit de game lig omdat zowel mijn engine als ammo rack weer eens beschadigd zijn. Hierdoor speel ik uiteindelijk ook beter.

Dan pak ik de Ferdinand er weer eens bij ofzo en dan is het weer dramatisch met mis, mis en bs bounce en weer mis. De Panther II is al helemaal een rare. Als die zou presteren als de meeste Duitse tanks bij mij dan zou ik die zo verkopen. Alleen is het pure willekeur en zijn er ook games met die tank waar die werkt en dan zit ik zo over de 2k damage en kom ik nog wel eens boven de 3k en soms 4k damage en dan weer een ace of 1st class mastery. Verder aangezien de meeste mensen die die tank spelen er niks van bakken kan je vrij aardig statpadden met die tank. Is ook leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ze hebben nog gelijk ook in het Gathering of Tanks channel dat je het altijd over RNG hebt in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nemean schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:20:
[...]

Ze hebben nog gelijk ook in het Gathering of Tanks channel dat je het altijd over RNG hebt in dit topic.
Welke?
Deze?
Afbeeldingslocatie: https://stepxstepdance.files.wordpress.com/2012/05/rng.jpeg

Of deze??
Afbeeldingslocatie: http://i1200.photobucket.com/albums/bb322/Aaron_Grimsley/RNG.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 15-05-2014 20:31 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

A bit of both I guess. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
p0st schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:46:
[...]

Ik heb moeilijk veel Free XP gebruikt om van de 34-85 naar de T-44 met de top 100mm gun (LB1?) te komen, vanaf dan is het 1 zalige grind :)
Gekkenwerk, de T-34-85 en de T-43 waren heerlijk, de T-44 voelde voor mij meer als een vergelijkbare tank met een hogere tier.
[...]

De IS7 is gewoon heel erg goed, erg fijne tank om te spelen als je het mij vraagt :)
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:52:

Het kan niet dat hetzelfde kanon op de KV-1S als een sniper werkt en op de IS niks raakt. Het kan ook niet dat ik met enige zekerheid op afstand het vuur durf te openen met mijn T29 en dat de 100mm van de IS ook alles mist...

Even opgezocht en ik zit op 65% hits met de IS en ik vertikte het na een paar games al om te vuren op doelen op 200m of meer. Dat tegen 75% op de T29 en 80%+ op mijn Tiger II en Löwe en jawel de KV-1S...

Dus dank je voor je "advies" maar ik weet echt wel hoe ik moet schieten. Ik ken nota bene voor de meeste historische tanks de weakspots uit mijn hoofd.
In mijn IS een hitrate van 81,42%, grappig want dat is afgerond evenveel als mijn winrate :+

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 15-05-2014 21:28 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag eindelijk weer een degelijke dag gehad. Goed opgeschoten met de UK tank en de Chinezen bijna afgerond, morgen nog 7,5k op de chinezen en dan heb ik die ook weer klaar. Dan nog UK en USSR waar ik beide boven de 30k zit. Voor de Duitsers morgen waarschijnlijk de Tiger I kopen en daar mijn oude VK4502P bemanning in duwen.

Met Japan ben ik nog met de t5 bezig, pfff.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wat zijn in jullie ogen 'vermakelijke' tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07:33
Jumbo!

Lekker derpen met redelijk wat armour. Op tier 6 wals je gewoon over alles heen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Laatst online: 18-09 10:57
Bleh, had mij laten verleiden de Dicker Max te kopen vandaag voor € 20 en wat goud erbij. Wat een crap ding.

1e ronde gelijke tier 6 veel kills en damage uitgedeeld. Daarna rondes tegen tier 8, kon schieten wat ik wou op tier 7 en tier 8 ik kwam er niet doorheen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:27:
Leopard PTA full ops, IS, IS-2, WZ-111, T-54, BatChat, AMX 50b, IS7, Object 140, IS3, AMX 50 100 etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:20:
In mijn IS een hitrate van 81,42%, grappig want dat is afgerond evenveel als mijn winrate :+
Ja jij wel. Jij mag wel raak schieten. :/
Zelfs als jij een crapdag hebt met je RNG en ik zit je stream te kijken is het nog steeds beter dan de rotzooi die ik voorgeschoteld krijg maar dat mag niet gezegd worden hier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:20:
[...]
Gekkenwerk, de T-34-85 en de T-43 waren heerlijk, de T-44 voelde voor mij meer als een vergelijkbare tank met een hogere tier.
T-34-85 is idd een beest voor zijn tier, die heb ik ook gewoon netjes 'uitgespeeld', ik vond juist de T-43 een vergelijkbare tank met hogere tier, terwijl de T-44 met de LB1 weer een stuk wendbaarder en 'gevaarlijker' voelde. En vanaf dan is het idd 1 lekkere grind via de T-54 naar de 2 Tier X mediums (waarvan ik de 140 heb) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 19-09 21:14
rgras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:27:
KV-2, 105 leFH18B2 & FV304 zijn wel de tanks waar ik een vaak met een grote grijns op m'n gezicht mee zit te spelen.... KV-2 natuurlijk vanwege de derp, zoals gister, 4 shots, 4 kills. Of vorige week, raakte een AMX 50 100 in de zijkant, killed met over de 950 dmg met 1 shot (hij reed op een grote afstand, had me niet eens gezien). En beide arties omdat die zo snel reloaden dat ze een heavy perma-tracken tot die is gekilled...

[ Voor 36% gewijzigd door blonderulez op 15-05-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

24 games. waarvan 17 gewonnen. Met een wn8 van 3593 :+

En ook nog eens drie top guns op rij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Zelfs als jij een crapdag hebt met je RNG en ik zit je stream te kijken is het nog steeds beter dan de rotzooi die ik voorgeschoteld krijg maar dat mag niet gezegd worden hier. :X
Misschien omdat ik vrijwel niks aan het toeval over laat en genoeg kansen voor mezelf creëer om te schieten. Ik heb ook soms pech met schoten maar ik mis eigenlijk uitsluitend als ik een tricky shot neem of uit de losse pols schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:44
Ik heb een hit ratio van 76%, vond hem wel fijn te spelen en ik speelde hem met de hoge alpha gun... Misschien goodluck RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Je mag het zeggen, maar mensen nemen je niet meer serieus en waarom? Omdat het b***shit is! WG zal best zo her en der de RNG manipuleren, ze hebben voor de mm zelfs een patent aangevraagd. Maar dat doen ze niet op individuele basis, of denk je dat er iemand in de database bij jouw naam een vlaggetje heeft gezet "must be trolled"? Of misschien bedoel je dat kyozu bij zijn naam een vlaggetje bij "favourable RNG" heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Hey, niet mensen gaan vertellen hoe je de WG server moet hacken met skill.exe! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BTU_Natas schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:07:
Hey, niet mensen gaan vertellen hoe je de WG server moet hacken met skill.exe! :+
Kun jij me toevallig zeggen hoe ik de löwe moet researchen? :+

Rng kan tegenwerken, maar ook in je voordeel werken... Gisteren met mijn 110.. Allemaal snapshots en damage penetrations op de cupola van een t34, t29, kv-4 en at15...
Ik had zoiets van wtf rngsus :> :D

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net met mn stock T-44 in en match met 8 Tier 10's... :'(

Doe ik 2K damage en haal ik een kill op een Tiger2 :')

en mijn kills op een WFT-E100 en 155-dinges werden gestealed :') :')

[ Voor 24% gewijzigd door Edmin op 16-05-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Tier 10 tanks verkopen lijkt mij inderdaad zonde. Verder houdt ik eigenlijk alleen tanks die nog voor TCs bruikbaar zijn, dus tier 6 (Hellcat/KV-1S), tier 8 (IS-3) en als ik er een heb een tier 10. De T32 heb ik wel verkocht gezien ik in TCs eigenlijk altijd de IS-3 pak en ik de T32 te mapafhankelijk vind met zijn hull down speelstijl. De M103 en IS-8, beiden tier 9, gaan eruit zodra ik hun tier 10 opvolger heb. De T110E5 lijkt me qua speelstijl en uiterlijk een vergelijkbare tank met de M103 alleen met alles net ietsje beter (kleiner, sneller, meer armor, zelfde gun maar iets meer RoF). De IS-8 heeft een betere gun dan de IS-7 (minder alpha dmg maar meer penetration, accuracy en kortere aim time) maar verder is in alles de IS-7 beter, zeker kwa armor. Dus tier 5, 7 en 9 zijn voor mij geen blijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Deze toch:
Afbeeldingslocatie: http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/0000000/000000/00000/2000/300/2318/2318.strip.gif

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat ie hier met de FAME points?? :P U famous??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
wsLy schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:33:
[...]

Kun jij me toevallig zeggen hoe ik de löwe moet researchen? :+
Kan je stoppen met noobiness te bespotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:06:
[...]

Kan je stoppen met noobiness te bespotten?
Nee, het is te leuk om het niet te doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
wsLy schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:11:
[...]

Nee, het is te leuk om het niet te doen.
:'(
Hoop echt dat iemand nog eens het geheim tegen mij gaat vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Oe, het is nog beter dan ik eerst zei/dacht

http://www.noobmeter.com/player/na/BTU_Natas/1007533770/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

&^!@#!@ Weer een arty special weekend, 3 weken geleden ook al. Worden weer 8/10 potjes met 3+ arties...
Maar ja, dat wordt dan maar weer light/mediums spelen en arties gaan jagen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 16-05-2014 09:30 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

De campaign is bar slecht voor mn stats :9
afgelopen weken 2300+ en nu 'slechts' 1800-1900 met een klote winrate xd

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)