Ja zie bovenstaand het is opgelost nu !hardware-lover schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:58:
[...]
Even de meest voor de hand liggende vraag, je hebt een Amazon Prime account neem ik aan?
Ik heb geen mogelijkheid dat uit te testen, DD+ is het maximale mogelijk, door de hardware beperking, via de streaming services hier (Netflix, Prime, Disney, etc.).MrN schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:04:
Nu mis ik alleen nog Dolby Atmos in Prime, dit zou toch standaard moeten werken?
Uiteraard bij de titels met Dolby Atmos.
Dat het bij Netflix niet werkt snap ik.
Testing, one, two ...
Moet wel mogelijk zijn in Prime ik ga hier eens dieper induiken de komende dagen.
Nou:
https://www.pocket-lint.c...mos-snel-terug-te-krijgen
Lekker dan....
Nou:
Lekker dan....
[ Voor 48% gewijzigd door MrN op 23-12-2020 00:17 ]
Dat zou inmiddels weer achterhaald moeten zijn?MrN schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:14:
Moet wel mogelijk zijn in Prime ik ga hier eens dieper induiken de komende dagen.
Nou:
Lekker dan....
Ik kom een melding tegen dat het volgende media (hoewel het er niet expliciet bij staat), Atmos zou hebben; The Expanse seizoen 5, aflevering 1 << check dat eens?
Testing, one, two ...
Nee dat werkt niet heb gisteren al een groot deel van de titels die atmos zou hebben opgezocht maar ik zie niks.
Ik krijg Kodi ook niet aan de praat met Atmos ( test dit met Netflix)
Ik krijg Kodi ook niet aan de praat met Atmos ( test dit met Netflix)
Binnen Kodi kan je dit testen met de diverse video testbestanden die te vinden zijn, daar hoef je Netflix niet voor te gebruiken.
Testing, one, two ...
Ik heb deze aflevering nu helemaal gecheckt.hardware-lover schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:45:
[...]
Dat zou inmiddels weer achterhaald moeten zijn?
Ik kom een melding tegen dat het volgende media (hoewel het er niet expliciet bij staat), Atmos zou hebben; The Expanse seizoen 5, aflevering 1 << check dat eens?
Maar zie nergens Atmos bijstaan, zowel op de Amazon, Shield als op het KPN kastje met Prime.
( KPN 4k kastje geeft bij Orginele Netflix app wel duidelijk Atmos weer als enige)
Deze bestellen?
https://www.cyberport.de/...-sprachfernbedienung.html
Of heb ik een andere versie nodig? Wil graag netflix etc en tinycam gebruiken.
Is maximaal Full HD, maar als dat voldoende is. Netflix geen probleem, Tinycam ken ik niet.PvdH schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:38:
Deze bestellen?
Testing, one, two ...
Beste mede-tweakers
Ik heb recent een Fire TV Stick 4K op te kop getikt.
Hier mee wil ik graag 1440P op mijn scherm kijken. netflix of prime is niet echt relevant en in het ergste geval koop ik legaal via prime video de 4k versie wel.
hierbij de volgende gegevens;
fire tv 4k stick 3Gen. OS versie; 6.2.7.7
AOC CQ32G1, is dus een 1440P scherm. (deze ondersteunt HDCP 2.2)
USB kabel via 'normale' usb adapter.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd;
- updaten van OS. geeft 1 van de volgende problemen. USB Power Warning (iets met de orginele USB power adpater van amazon zelf). Blijft hangen op; 'checking now...' of blijft hangen op; 'Downloading System components'.
- in de settings geen mogelijkheid voor het sellecteren van 4k resolutie. deze optie is er helemaal niet.
-Casten van Prime video. geen succes. blijft gwn HD.
-Gebruik van netflix app. blijft gwn HD
mensen enige ideeën?
gr,
jos
Ik heb recent een Fire TV Stick 4K op te kop getikt.
Hier mee wil ik graag 1440P op mijn scherm kijken. netflix of prime is niet echt relevant en in het ergste geval koop ik legaal via prime video de 4k versie wel.
hierbij de volgende gegevens;
fire tv 4k stick 3Gen. OS versie; 6.2.7.7
AOC CQ32G1, is dus een 1440P scherm. (deze ondersteunt HDCP 2.2)
USB kabel via 'normale' usb adapter.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd;
- updaten van OS. geeft 1 van de volgende problemen. USB Power Warning (iets met de orginele USB power adpater van amazon zelf). Blijft hangen op; 'checking now...' of blijft hangen op; 'Downloading System components'.
- in de settings geen mogelijkheid voor het sellecteren van 4k resolutie. deze optie is er helemaal niet.
-Casten van Prime video. geen succes. blijft gwn HD.
-Gebruik van netflix app. blijft gwn HD
mensen enige ideeën?
gr,
jos
virus problemen? ga over op linux!
@darkmagic, er is bij mijn weten helemaal geen 3e generatie 4k stick. Als jij daar een 3e generatie Fire stick hebt dan gaat deze niet verder dan Full HD.
Testing, one, two ...
https://evertek.com/Product/E9L29Y-RCAhardware-lover schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:54:
@darkmagic, er is bij mijn weten helemaal geen 3e generatie 4k stick. Als jij daar een 3e generatie Fire stick hebt dan gaat deze niet verder dan Full HD.
model nummer komt overeen.
virus problemen? ga over op linux!
Wat daar geschreven staat is simpelweg BS, er is maar één generatiemodel 4k op dit moment, je kunt dit ook eenvoudig terugvinden bij Amazon zelf.darkmagic schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:57:
[...]
https://evertek.com/Product/E9L29Y-RCA
model nummer komt overeen.
[ Voor 177% gewijzigd door hardware-lover op 15-05-2021 13:00 . Reden: niet dat de reactie veel uitmaakt, darkmagic has left the building ;) ]
Testing, one, two ...
@darkmagic De Fire Stick 4K doet alleen "2160p, 1080p and 720p up to 60 fps."
Dus 1440p wordt automatisch terug geschaald naar 1080p.
Dus 1440p wordt automatisch terug geschaald naar 1080p.
Zijn er meer mensen waarin de audio setting 'Best possible' (en dus tevens dolby plus) resulteert in stereo geluid? Dolby digital is wel gewoon in 5.1. Mijn receiver ondersteunt wel gewoon dolby digital plus dus ik vind het een beetje vreemd.
Heeft iemand ook problemen met ondertitels en alternatieve audiostreams in Prime op de Firestick?
Op de Prime app (Android en iOS) en op de webclient is het bv mogelijk om de Harry Potter films met Nederlandse audio te bekijken, maar op de Firestick is die optie er niet.
Ik vind er nergens online iets over, behalve onopgeloste issues op de support forums van KPN (waar het weliswaar over kijken via de decoder van KPN gaat, maar het probleem is hetzelfde), zoals hier en hier.
Op de Prime app (Android en iOS) en op de webclient is het bv mogelijk om de Harry Potter films met Nederlandse audio te bekijken, maar op de Firestick is die optie er niet.
Ik vind er nergens online iets over, behalve onopgeloste issues op de support forums van KPN (waar het weliswaar over kijken via de decoder van KPN gaat, maar het probleem is hetzelfde), zoals hier en hier.
@Laundro, bij de Harry Potter films die op Prime een Nederlandstalige titel hebben, kan ik ook NL audio selecteren met een Fire 4k Stick.
Testing, one, two ...
@hardware-lover Als taal heb ik ook Nederlands ingesteld, dus de Potter films hebben ook een Nederlandstalige titel. Ik heb de Fire TV Stick Basic Edition. Zou dat het verschil kunnen zijn?
@Laundro, dat durf ik niet te zeggen, en zou wel wat vreemd zijn. Jij hebt de versie aangekocht die specifiek voor Nederlanders wordt aangeboden en ik een die eigenlijk niet voor hier is bedoelt.
Ik heb de taal van de Prime app nog even op Engels gezet, maar dan nog is Nederlands beschikbaar voor mij. Er wordt dus werkelijk naar mijn locatie gekeken bij het aanbieden van media.
Dat gezegd hebbende, je hebt niet "ergens" iets ingesteld waardoor het lijkt dat jij NIET in Nederland zit?
Ik heb de taal van de Prime app nog even op Engels gezet, maar dan nog is Nederlands beschikbaar voor mij. Er wordt dus werkelijk naar mijn locatie gekeken bij het aanbieden van media.
Dat gezegd hebbende, je hebt niet "ergens" iets ingesteld waardoor het lijkt dat jij NIET in Nederland zit?
Testing, one, two ...
@hardware-lover Ik zit in België. Ergens zou het wel kunnen dat Amazon denkt dat ik dan niet geïnteresseerd zou zijn in Nederlandse (letterlijk: uit Nederland) audio en ondertitels. Maar dat verklaart dan weer niet hoe ik dan in de app of in de web client wel NL audio en ondertitels kan aanzetten. Het is heel vreemd.
@Laundro, dan ben ik toch bang dat daar het probleem zit, ik heb Nederland als standplaats. Misschien zou jij wel iets van VPN kunnen gebruiken en dan Nederland als land selecteren?
@Laundro; Verwijderd in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"
@Laundro; Verwijderd in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"
[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 22-01-2021 23:50 ]
Testing, one, two ...
@hardware-lover Bedankt voor de links; ik bekijk het een dezer verder.
Is de allernieuwste Fire Stick inmiddels al te leveren in Nederland via bijv. Amazon.de?
Niet via Amazon (.de)....TheVivaldi schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:53:
Is de allernieuwste Fire Stick inmiddels al te leveren in Nederland via bijv. Amazon.de?
Testing, one, two ...
Ik heb al een tijd een Fire TV Stick (internationale versie, gekocht bij Amazon.nl), maar ik krijg twee dingen maar niet voor elkaar:
- Gepresenteerde content is Duits. Ik heb overal gezocht naar een instelling om dit te wijzigen, maar zonder succes. De UI is wel deels Engels.
- Ik kan de YouTube app niet installeren (Plex idem). Er verschijnt dan een Purchase Failure (please check that your billing address and payment method are from a supported country/region). Ik heb een geldig Nederlands adres en een CC in m'n Amazon account waar ik al jaren spullen mee bestel, dus wat daar fout gaat is mij niet duidelijk. De instructies in dit filmpje heb ik ook uitgeprobeerd: YouTube: Purchase Failure: How to fix on Amazon Firestick / Step by Step / No...
Iemand tips?
- Gepresenteerde content is Duits. Ik heb overal gezocht naar een instelling om dit te wijzigen, maar zonder succes. De UI is wel deels Engels.
- Ik kan de YouTube app niet installeren (Plex idem). Er verschijnt dan een Purchase Failure (please check that your billing address and payment method are from a supported country/region). Ik heb een geldig Nederlands adres en een CC in m'n Amazon account waar ik al jaren spullen mee bestel, dus wat daar fout gaat is mij niet duidelijk. De instructies in dit filmpje heb ik ook uitgeprobeerd: YouTube: Purchase Failure: How to fix on Amazon Firestick / Step by Step / No...
Iemand tips?
Als je de systeemtaal op Engels zet, is het dan nog steeds gedeeltelijk Duits? Dat hoort dus duidelijk niet. Nederlands is als systeemtaal volgens mij bij geen enkele Fire TV beschikbaar, binnen de geïnstalleerde apps (indien in te stellen), wel.S_Chief schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:02:
Ik heb al een tijd een Fire TV Stick (internationale versie, gekocht bij Amazon.nl), maar ik krijg twee dingen maar niet voor elkaar:
Iemand tips?
Ik kan niet zeggen waar je probleem zit met die beide apps, ik heb ze net als test vanuit de "apps" optie kunnen selecteren en installeren, en ik gebruik niet eens de Fire TV stick die voor Nederland is bedoeld.
:strip_exif()/f/image/iaN7dKI41GhpnBF3nkgKiEnk.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee waarom dat jou niet lukt.
Testing, one, two ...
Met systeemtaal op Engels blijft de helft idd Duits (content, banners, etc.).
Ik snap er ook helemaal niets van. De Prime app op mijn andere tv (Android TV, dus geen Fire TV stick) doet het perfect met hetzelfde account (en die is zelfs in het Nederlands). Heb de Fire TV stick al eens gereset, account opnieuw gekoppeld maar dat mocht niet baten.
Ik snap er ook helemaal niets van. De Prime app op mijn andere tv (Android TV, dus geen Fire TV stick) doet het perfect met hetzelfde account (en die is zelfs in het Nederlands). Heb de Fire TV stick al eens gereset, account opnieuw gekoppeld maar dat mocht niet baten.
Hoe het er op Android TV apparaten uitziet dan weet ik, alles in NL (als ik dat zo instel), maar Fire TV is geen Android TV maar een fork van Android. Heb jij je Prime Video Account op je stick via Nederland geactiveerd? Ik heb Engeland gekozen, mocht daar het verschil in zitten. Mijn Prime account is echter van origine voor Duitsland bedoeld.S_Chief schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:58:
Testing, one, two ...
Fire TV is inderdaad een fork, maar is die Prime Video-app dan wezenlijk anders op Fire TV? Voor zover ik heb gezien op internet is het exact dezelfde app, dus je zou verwachten dat in ieder geval die app gewoon Nederlands kan, net als op zijn tweelingbroer op Android TV.
Dat is de app bij mij ook, volledig in het Nederlands, en andere apps ook. Enkel het Home screen is in het Engels (zoals je kunt zien).TheVivaldi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:19:
Fire TV is inderdaad een fork, maar is die Prime Video-app dan wezenlijk anders op Fire TV? Voor zover ik heb gezien op internet is het exact dezelfde app, dus je zou verwachten dat in ieder geval die app gewoon Nederlands kan, net als op zijn tweelingbroer op Android TV.
[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 10-02-2021 20:57 ]
Testing, one, two ...
Voor users die een zo snel mogelijke netwerkverbinding op hun stickje willen hebben?
https://www.amazon.nl/gp/product/B00LLUEJFU

I.c.m. onderstaande kabel gaat er gelijktijdig ook power naar de Fire stick; https://www.amazon.de/dp/B07NSQ56J9 (kan deze op Amazon.nl niet direct terugvinden).

Er is een aparte externe 5V aansluiting beschikbaar op de Ugreen adapter, enkel voor bekabeld netwerk is originele Fire power-adapter al voldoende.
Snelheden lopen hiermee op tot ~350Mbit. Onder Kodi wordt UHD HDR media +100Mbit vloeiend afgespeeld. Test was op een Fire 4k Stick met de 60Hz versie van Gemini Man.
https://www.amazon.nl/gp/product/B00LLUEJFU

I.c.m. onderstaande kabel gaat er gelijktijdig ook power naar de Fire stick; https://www.amazon.de/dp/B07NSQ56J9 (kan deze op Amazon.nl niet direct terugvinden).

Er is een aparte externe 5V aansluiting beschikbaar op de Ugreen adapter, enkel voor bekabeld netwerk is originele Fire power-adapter al voldoende.
Snelheden lopen hiermee op tot ~350Mbit. Onder Kodi wordt UHD HDR media +100Mbit vloeiend afgespeeld. Test was op een Fire 4k Stick met de 60Hz versie van Gemini Man.
Testing, one, two ...
Goedemorgen, Ik heb een probleem met mijn 2 fire TV stick. Medio november vorig jaar heb ik 2 TV sticks gekocht, de eerste heb ik direct geïnstalleerd, allemaal geen probleem. Toggle mousse er op, en via de Aurora store heb ik videoland ook heel snel aan de praat gekregen en dat werkt nog steeds. Het enige wat ik voor de installatie moest doen was mijn amazon kindle van Duits naar Nederlands zetten, maar ook dat geen probleem.
Nu wil ik de 2e stick installeren, gaat allemaal prima op hetzelfde account. Ik heb wederom de aurora store geïnstalleerd maar er zijn amper nog apps te vinden. Videoland kan hij dus ook niet meer vinden en installeren.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Als ik nu terug ga naar de 1e stick en ik kijk daar in aurora store zijn er ook bijna geen apps meer te vinden. Yalp store en aurora f-droid allemaal hetzelfde verhaal.
Wie helpt mij weer op weg
Nu wil ik de 2e stick installeren, gaat allemaal prima op hetzelfde account. Ik heb wederom de aurora store geïnstalleerd maar er zijn amper nog apps te vinden. Videoland kan hij dus ook niet meer vinden en installeren.
Als ik nu terug ga naar de 1e stick en ik kijk daar in aurora store zijn er ook bijna geen apps meer te vinden. Yalp store en aurora f-droid allemaal hetzelfde verhaal.
@hgoren, met Aurora of Yalp kan ik je niet helpen, gebruik beiden niet. Ik heb gebruik gemaakt van de app Apps2Fire en daarmee de gewenste apps naar de Fire gestuurd en van daaruit op de stick geïnstalleerd. Een Android telefoon zal wel een must zijn verwacht ik.
[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2021 12:08 ]
Testing, one, two ...
Is het hier al iemand gelukt om discovery + op de firestick te krijgen.
Heb al wat geprobeerd met sideloaden, echter pak je dan en US app vaak mee en die werkt hier weer niet.
o.a. deze; https://reviewvpn.com/install-discovery-plus-app/ helaas zonder succes
Heb al wat geprobeerd met sideloaden, echter pak je dan en US app vaak mee en die werkt hier weer niet.
o.a. deze; https://reviewvpn.com/install-discovery-plus-app/ helaas zonder succes
- leeg -
Ik heb snel even de Android mobiele app geïnstalleerd. Die draait wel (letterlijk en figuurlijk), maar ziet er niet uit (ontworpen voor portret). Een andere (Android TV), voor deze regio, heb ik zo snel nog niet kunnen vinden.luigi87 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:13:
Is het hier al iemand gelukt om discovery + op de firestick te krijgen.
Testing, one, two ...
jammer, want zou het graag willen proberen. Maar support erop is in onze regio dus nog niet geregeld.hardware-lover schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:26:
[...]
Ik heb snel even de Android mobiele app geïnstalleerd. Die draait wel (letterlijk en figuurlijk), maar ziet er niet uit (ontworpen voor portret). Een andere (Android TV), voor deze regio, heb ik zo snel nog niet kunnen vinden.
- leeg -
Ja, via cyberport:TheVivaldi schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:53:
https://www.cyberport.de/...tosuggest=false&q=fire+tv
Het is mij ondertussen al gelukt met aptoide daar stond hij wel tussen en het werkt prima.hardware-lover schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:07:
@hgoren, met Aurora of Yalp kan ik je niet helpen, gebruik beiden niet. Ik heb gebruik gemaakt van de app Apps2Fire en daarmee de gewenste apps naar de Fire gestuurd en van daaruit op de stick geïnstalleerd. Een Android telefoon zal wel een must zijn verwacht ik.
Discovery+ had ik er al met Aurora opgezet en werkt bij mij overigens prima.
[knip]@hgoren has left te building blijkbaar
[ Voor 89% gewijzigd door hardware-lover op 11-04-2021 23:44 . Reden: hopelijk leeft ie nog... ]
Testing, one, two ...
Ik loop tegen hetzelfde issue aan. Iemand enig idee hoe Videoland werkend te krijgen is op de Fire stick?hgoren schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:12:
Ik heb wederom de aurora store geïnstalleerd maar er zijn amper nog apps te vinden. Videoland kan hij dus ook niet meer vinden en installeren.
Als ik de APK via de Amazon Downloader app binnenhaal lijkt het installeren te lukken, maar de app wil niet starten
De onderstaande versie werkt op mijn 4k Fire StickFidelity schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:41:
[...]
Ik loop tegen hetzelfde issue aan. Iemand enig idee hoe Videoland werkend te krijgen is op de Fire stick?
Als ik de APK via de Amazon Downloader app binnenhaal lijkt het installeren te lukken, maar de app wil niet starten
:strip_exif()/f/image/mZbKx6H2baTBsQyxPVbcMZcY.jpg?f=fotoalbum_large)
Testing, one, two ...
Nieuwe software op mijn 4k Fire TV stick...

Testing, one, two ...
Om vanaf een ipad/iphone te kunnen airplayen (video,youtube,synology ds video,andere apps) naar een fire stick 4k , wat is volgens jullie de beste oplossing ?
[ Voor 8% gewijzigd door CrimInalA op 29-04-2021 18:32 ]
Installeer "Aptoide TV" > zoek naar "Videoland" en installeer app > klaar!Fidelity schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:41:
[...]
Ik loop tegen hetzelfde issue aan. Iemand enig idee hoe Videoland werkend te krijgen is op de Fire stick?
Iemand een idee hoe je echte ESPN app geinstalleerd/ werkend krijgt op de Firestick 4k? (gebruik nu de android versie met mouse toggle, werkt wel alleen valt het onderste stuk uit beeld, en krijg het niet goed) ;p
De oplossing is dit;S_Chief schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:58:
Je moet je via ''content en apparaten'' die kindle account overzetten van .de naar .com dan wordt de ''rest'' van je firestick ook engels..
https://www.amazon.de/ap/....openid.net%2Fauth%2F2.0&
als je dat hebt gedaan dan wordt alles op je firestick engels - soms moet je hem resetten eer het zichtbaar is.
Als ik inlog op mijn .de account dan staat er: Je standaard Kindle Store is momenteel ingesteld op Amazon.com. zodra je dat voor elkaar hebt komt het goed.
@iNFiNiTY- De officiële ESPN-app kun je wel geïnstalleerd krijgen, maar helaas niet werkend met Nederlandse accounts. Dat is geblokkeerd. Gebruik je via een omweg een Amerikaans account, dan lukt het mogelijk wel.
Je Kindle-account kun je overigens ook omzetten naar .co.uk. Dan krijg je Engelstalige content te zien van iets dichter bij huis. Het is maar net wat je voorkeur heeft.
Je Kindle-account kun je overigens ook omzetten naar .co.uk. Dan krijg je Engelstalige content te zien van iets dichter bij huis. Het is maar net wat je voorkeur heeft.
Ja, .co.uk mag ook.TexMex schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:26:
@iNFiNiTY- De officiële ESPN-app kun je wel geïnstalleerd krijgen, maar helaas niet werkend met Nederlandse accounts. Dat is geblokkeerd. Gebruik je via een omweg een Amerikaans account, dan lukt het mogelijk wel.
Heb een nederlandse account, ik gebruik het wel zo dan.. via de android app - het werkt wel.. alleen het onderste ''espn logo'' steekt net iets onder m'n beeld.
Jammer inderdaad dat er geen werkende native Android TV/Fire TV-app van ESPN beschikbaar is. ESPN geeft hier zelf ook aan dat het niet werkt. De Chromecast-kwaliteit is gelukkig wel behoorlijk goed.
Ik heb hier zo lang naar lopen zoeken.. Dankjewel! Heb nu gekozen voor Amazon.nl, dan is alles ook in het Engels. Downloaden van apps is nu ook eindelijk mogelijk.iNFiNiTY- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:17:
[...]
De oplossing is dit;
Je moet je via ''content en apparaten'' die kindle account overzetten van .de naar .com dan wordt de ''rest'' van je firestick ook engels..
https://www.amazon.de/ap/....openid.net%2Fauth%2F2.0&
als je dat hebt gedaan dan wordt alles op je firestick engels - soms moet je hem resetten eer het zichtbaar is.
Als ik inlog op mijn .de account dan staat er: Je standaard Kindle Store is momenteel ingesteld op Amazon.com. zodra je dat voor elkaar hebt komt het goed.
Top, fijn dat het nu werkt. Echt jammer dat het nergens echt duidelijk staat aangegeven op Amazon.S_Chief schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:09:
[...]
Ik heb hier zo lang naar lopen zoeken.. Dankjewel! Heb nu gekozen voor Amazon.nl, dan is alles ook in het Engels. Downloaden van apps is nu ook eindelijk mogelijk.
Heeft iemand een idee of de Discovery+ app ook geïnstalleerd kan worden op een Fire TV stick? Wanneer ik de app op mijn PC op zoek in de Amazon App Store, dan is deze US-only. Kan hem verder niet vinden. Android TV versie van APKMirror vereist Google Play Services.
Even wat teruglezen in dit topic.Stefan22 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:38:
Heeft iemand een idee of de Discovery+ app ook geïnstalleerd kan worden op een Fire TV stick? Wanneer ik de app op mijn PC op zoek in de Amazon App Store, dan is deze US-only. Kan hem verder niet vinden. Android TV versie van APKMirror vereist Google Play Services.
Testing, one, two ...
Heb het via Aurora geprobeerd, echter kan ik in die store geen Discovery+ vinden. Andere apps zoals Disney+ en Netflix wel.
Op dezelfde manier geïnstalleerd, maar ik krijg de melding dat de app niet meer wordt ondersteundboolean schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:17:
[...]
Installeer "Aptoide TV" > zoek naar "Videoland" en installeer app > klaar!

Het versienummer wat ik hier eerder heb gedeeld doet het hier nog steeds op mijn stick.zerocool82 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Op dezelfde manier geïnstalleerd, maar ik krijg de melding dat de app niet meer wordt ondersteund
Testing, one, two ...
Zal deze eens proberen. Zou leuk zijn als dit goed werktTexMex schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:26:
@Stefan22 @luigi87
Deze versie van Discovery+ werkt nog steeds prima op mijn Firestick. Ook de olympische streams staan erin, uiteraard alleen te bekijken met het juiste abonnement.
[ Voor 14% gewijzigd door luigi87 op 27-07-2021 14:11 ]
- leeg -
Thanks, het is me geluk werkend te krijgenTexMex schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:26:
@Stefan22 @luigi87
Deze versie van Discovery+ werkt nog steeds prima op mijn Firestick. Ook de olympische streams staan erin, uiteraard alleen te bekijken met het juiste abonnement.
[ Voor 28% gewijzigd door luigi87 op 28-07-2021 20:01 ]
- leeg -
Is het iemand gelukt om profiles te kunnen maken/selecteren in prime op de fire stick?
Het lijkt bij mij gewoon simpelweg nog niet mogelijk te zijn. Herkennen meer dit?
Het lijkt bij mij gewoon simpelweg nog niet mogelijk te zijn. Herkennen meer dit?
- leeg -
Heb ik en kan ik (nog steeds). Ik kan van profiel veranderen, ze aanpassen, verwijderen en toevoegen.
Testing, one, two ...
Waar zit dit bij jou dan? Kan je eens een plaatje laten zien waar dit bij mij zou moeten zitten?hardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:19:
Heb ik en kan ik (nog steeds). Ik kan van profiel veranderen, ze aanpassen, verwijderen en toevoegen.
- leeg -
Actieve profiel staat linksboven en van daaruit kan ik overschakelen naar een ander via het profielkeuzescherm. Op dat scherm kan er ge-edit worden.luigi87 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:02:
[...]
Waar zit dit bij jou dan? Kan je eens een plaatje laten zien waar dit bij mij zou moeten zitten?
:strip_exif()/f/image/34CCD94ta50Ep3CRdGBcZcng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BcjsrKdlWuQNgIAoiI3gh7AK.jpg?f=fotoalbum_large)
Testing, one, two ...
Wauw je hebt veel meer keuzes. Ik mis ook al jaar en dag dat loepje.hardware-lover schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:29:
[...]
Actieve profiel staat linksboven en van daaruit kan ik overschakelen naar een ander via het profielkeuzescherm. Op dat scherm kan er ge-edit worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb jij prime bij amazon nederland?
- leeg -
Nee, ik heb een .DE abonnement. Maar het zou zomaar iets met de stick zelf te maken kunnen hebben misschien? Ik heb een 4k uitvoering met dit menu; hardware-lover in "Amazon Fire TV" en deze draait wellicht op andere software dan de stick die officieel voor Nederland beschikbaar is, de basic stick?luigi87 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:03:
[...]
Wauw je hebt veel meer keuzes. Ik mis ook al jaar en dag dat loepje.
Heb jij prime bij amazon nederland?
Welke stick heb jij dus?
Testing, one, two ...
Ik heb een basic stick 3 maal zelfs.hardware-lover schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:09:
[...]
Nee, ik heb een .DE abonnement. Maar het zou zomaar iets met de stick zelf te maken kunnen hebben misschien? Ik heb een 4k uitvoering met dit menu; hardware-lover in "Amazon Fire TV" en deze draait wellicht op andere software dan de stick die officieel voor Nederland beschikbaar is, de basic stick?
Welke stick heb jij dus?
En amazon prime in Nederland.
Denk dat je gelijk kan hebben in het verschil van software op de sticks.
- leeg -
Had laatst m'n 4K stick ook weer eens aangesloten en die had ineens een hele nieuwe look gekregen ja. De native app werkte echter nog steeds voor geen meter tot ik deze een paar dagen geleden tegenkwam https://forum.xda-develop...ideo-fire-tv-apk.4315163/luigi87 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:13:
[...]
Ik heb een basic stick 3 maal zelfs.
En amazon prime in Nederland.
Denk dat je gelijk kan hebben in het verschil van software op de sticks.
Zo ziet het er bij mij (ook) uit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H8GBmHpdxgsV5QrvpqRmXHfT.jpg?f=user_large)
En bij de gesideloade app (ook profielen en zoek icoontje zolang als ik kan herinneren)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EHQ0Ye8wpAGcGziTY13TYeVa.jpg?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 09-08-2021 15:53 ]
Wat is er met de standaard Prime video app wat niet goed werkt?apis29 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:39:
[...]
Had laatst m'n 4K stick ook weer eens aangesloten en die had ineens een hele nieuwe look gekregen ja. De native app werkte echter nog steeds voor geen meter tot ik deze een paar dagen geleden tegenkwam https://forum.xda-develop...ideo-fire-tv-apk.4315163/
Testing, one, two ...
Heeft nog nooit gewerkt (wilde het nog gaan proberen met een VPN op Duitsland maar dat hoefde nu al niet meer). Volgens mij hebben daar genoeg berichten over gestaan hier, zodanig dat je maar een apk van bijv een Shield moest sideloaden (wat ik tot nu toe ook gebruikt had alleen die deed geen 4K, ook op de Shield niet in die tijd).hardware-lover schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:09:
[...]
Wat is er met de standaard Prime video app wat niet goed werkt?
Op deze manier had je ook twee Prime icoontjes maar met die waar ik naar linkte doet de standaard geïnstalleerde app het wel ineens waar ik eerst (iirc) idd Error 8056 kreeg.
Maar deze stick lag allang in de la, meestal gebruikte ik toch de windows app of van de tv, ongetwijfeld zal er in de tussentijd van alles veranderd zijn geweest.
Hier bijv nimmer in "Amazon Fire TV"
Zuluman in "Amazon Fire TV"
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 09-08-2021 13:26 ]
Dat was dan mogelijk eerder een probleem. Ik heb het iig zelf nooit zo ervaren na het in gebruik nemen van een 4k Stick, en op een ander apparaat (een TV met Fire OS), was het eveneens geen probleem.apis29 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:21:
[...]
Heeft nog nooit gewerkt (wilde het nog gaan proberen met een VPN op Duitsland maar dat hoefde nu al niet meer). Volgens mij hebben daar genoeg berichten over gestaan hier, zodanig dat je maar een apk van bijv een Shield moest sideloaden (wat ik tot nu toe ook gebruikt had alleen die deed geen 4K, ook op de Shield niet in die tijd).
Op deze manier had je ook twee Prime icoontjes maar met die waar ik naar linkte doet de standaard geïnstalleerde app het wel ineens waar ik eerst (iirc) idd Error 8056 kreeg.
Maar deze stick lag allang in de la, meestal gebruikte ik toch de windows app of van de tv, ongetwijfeld zal er in de tussentijd van alles veranderd zijn geweest.
Hier bijv nimmer in "Amazon Fire TV"
hardware-lover in "Amazon Fire TV"
hardware-lover in "Amazon Prime op Fire Stick 4K van amazon.de"
Testing, one, two ...
TIP: Ik gebruik de Basic (NL), de Lite met Microfoon uit HongKong en de 4k uit Duitsland. Allemaal gekoppeld aan mijn NL-account. Gewoon in de Amazon's eigen SILK-browser aanloggen met je NL-account en dit word dan overgenomen... Succes!
Net even een factory reset gegeven en nu werkt het idd probleemlooshardware-lover schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
Dat was dan mogelijk eerder een probleem. Ik heb het iig zelf nooit zo ervaren na het in gebruik nemen van een 4k Stick, en op een ander apparaat (een TV met Fire OS), was het eveneens geen probleem.
hardware-lover in "Amazon Fire TV"
hardware-lover in "Amazon Prime op Fire Stick 4K van amazon.de"
Edit: de 4K stick kan je nu ook gewoon bestellen bij Amazon DE en UK en naar NL laten verzenden door Amazon zelf.
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 09-08-2021 21:17 ]
Duidelijk. Ik heb hier 3 basic sticks en mis erg veel dingen in de user interface.apis29 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:39:
[...]
Had laatst m'n 4K stick ook weer eens aangesloten en die had ineens een hele nieuwe look gekregen ja. De native app werkte echter nog steeds voor geen meter tot ik deze een paar dagen geleden tegenkwam https://forum.xda-develop...ideo-fire-tv-apk.4315163/
Zo ziet het er bij mij (ook) uit:
[Afbeelding]
En bij de gesideloade app (ook profielen en zoek icoontje zolang als ik kan herinneren)
[Afbeelding]
Zou deze update ook op een basic stick kunnen? Ik mis namelijk wel echt die profielen of de zoek functie....
- leeg -
Mijn bestelmandje zegt (nog steeds) van niet (via Prime .DE en via .CO.UK)?apis29 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:02:
[knip]
Edit: de 4K stick kan je nu ook gewoon bestellen bij Amazon DE en UK en naar NL laten verzenden door Amazon zelf.
:strip_exif()/f/image/5OF0cSaKoTj2mmXW3aRSv1XP.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit staat er boven het artikel voordat je het in het mandje gooit;
Dieses Produkt wird nur nach Deutschland und Österreich versendet. Die meisten Inhalte und Angebote funktionieren nicht, wenn Ihr Wohnsitz sich nicht in Deutschland oder Österreich befindet.
This product only ships to the United Kingdom. Most content and services will not work if your country of residence is not the UK
Edit: was het eerst wel mogelijk met Nederland als afleveradres via cyberport.de te bestellen, daar is inmiddels ook een stokje voor gestoken zo te zien. Daar bestellen met een NL adres lukt ook niet meer.
Deze sticks zijn via NL leveranciers wel aan te komen, zijn ze echter wel duurder vanzelfsprekend.
[ Voor 37% gewijzigd door hardware-lover op 10-08-2021 16:12 ]
Testing, one, two ...
Je zou idd de versie kunnen proberen die @luigi87 heeft gedeeld, kwestie van even proberen.luigi87 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:29:
[...]
Duidelijk. Ik heb hier 3 basic sticks en mis erg veel dingen in de user interface.
Zou deze update ook op een basic stick kunnen? Ik mis namelijk wel echt die profielen of de zoek functie....
Testing, one, two ...
Hebt gelijk idd, was/ ben gewend een waarschuwing in het rood te krijgen aan de rechterkant op de productpagina maar nu staat het er (sneaky) boven in een lichtblauw vlak (op .de ; op co.uk idd pas i het mandje). Prijs was gisteren overigens weer eens €29,99 ...hardware-lover schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:56:
[...]
Mijn bestelmandje zegt (nog steeds) van niet (via Prime .DE en via .CO.UK)?
[Afbeelding]
En dit staat er boven het artikel voordat je het in het mandje gooit;
Dieses Produkt wird nur nach Deutschland und Österreich versendet. Die meisten Inhalte und Angebote funktionieren nicht, wenn Ihr Wohnsitz sich nicht in Deutschland oder Österreich befindet.
This product only ships to the United Kingdom. Most content and services will not work if your country of residence is not the UK
(qua generaties zijn er overigens wel 1 t/m 3 maar het enige verschil is de afstandsbediening)
Nu ik hem toch afgestoft hebt laat ik hem maar hangen ook aangezien de stick wel framerate switching kan en nu dus inmiddels wel 4K afspeelt op de Prime app. Blijft alleen magertjes wat je aan 4K materiaal tegenkomt bij Prime Video ...
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 11-08-2021 11:55 ]
Je hebt het misschien nog niet eerder opgemerkt, maar die regel erboven staat er werkelijk al heel erg langapis29 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:31:
[...]
Hebt gelijk idd, was/ ben gewend een waarschuwing in het rood te krijgen aan de rechterkant op de productpagina maar nu staat het er (sneaky) boven in een lichtblauw vlak (op .de ; op co.uk idd pas i het mandje). Prijs was gisteren overigens weer eens €29,99 ...
(qua generaties zijn er overigens wel 1 t/m 3 maar het enige verschil is de afstandsbediening)
Via een desktop browser staat de melding ook op .CO.UK boven het product, dus ook al voor deze het mandje ingaat, waarom jij die niet te zien krijgt weet ik niet. Misschien had je de refurbished versie gekozen, daar staat het namelijk niet boven.
Er zijn idd diverse generaties stick's maar er is nog steeds maar één 4k uitvoering van die stick's (buiten de Fire TV Cube), en deze komt uit 2018 als ik mij niet vergis. Je zou denken dat er binnenkort misschien een opvolger voor gaat komen?
Testing, one, two ...
Die van co.uk bleek idd een refurbished en aangezien ik deze stick al bijna twee jaar heb is het al een tijd geleden dat ik op de productpagine ben geweesthardware-lover schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
Je hebt het misschien nog niet eerder opgemerkt, maar die regel erboven staat er werkelijk al heel erg lang
Via een desktop browser staat de melding ook op .CO.UK boven het product, dus ook al voor deze het mandje ingaat, waarom jij die niet te zien krijgt weet ik niet. Misschien had je de refurbished versie gekozen, daar staat het namelijk niet boven.
Er zijn idd diverse generaties stick's maar er is nog steeds maar één 4k uitvoering van die stick's (buiten de Fire TV Cube), en deze komt uit 2018 als ik mij niet vergis. Je zou denken dat er binnenkort misschien een opvolger voor gaat komen?
"Dieser Artikel kann nicht an den von Ihnen ausgewählten Lieferort versendet werden. Wählen Sie einen anderen Lieferort."
@apis29, ik heb regelmatig van dit soort mediaspelers nodig, dus kom ik waarschijnlijk wat vaker op zo'n productpagina dan menig ander, als er weer eens een aanbieding is. Steeds tegen beter weten in, want die melding.... 
Edit: ik krijg overigens die rode waarschuwing niet en kan die thee gratis via Prime in NL laten bezorgen?
[knip]
@apis29, heb jij wel een Duits Prime abonnement?
Edit: ik krijg overigens die rode waarschuwing niet en kan die thee gratis via Prime in NL laten bezorgen?
[knip]
[ Voor 93% gewijzigd door hardware-lover op 12-08-2021 14:25 . Reden: Off topic afbeelding verwijderd ]
Testing, one, two ...
Er is toch helemaal geen gratis verzending naar NL meer met een Duits Prime abo? Misschien heb je het leveradres wel op de Duitse staan? Zit nu in m'n tweede gratis maand ... (weer aangemaakt voor de Prime-days van laatst)hardware-lover schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:11:
@apis29, ik heb regelmatig van dit soort mediaspelers nodig, dus kom ik waarschijnlijk wat vaker op zo'n productpagina dan menig ander, als er weer eens een aanbieding is. Steeds tegen beter weten in, want die melding....
Edit: die thee kan ik overigens zo via Prime in NL laten bezorgen?
[Afbeelding]
Maar dit hoort hier meer thuis: Amazon Prime in Nederland Zie ook dat je met oudere (nog steeds doorlopende?) Duitse Prime abo's waarschijnlijk idd nog wel gratis verzending hebt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/nxV9vqu1gVUKDqxQK6Bxg1P4.png?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 11-08-2021 12:44 ]
@apis29, hoort idd in ander topic thuis, maar jij kwam hier met die thee als voorbeeld aangezet 😏😉
Ik heb idd een erg oud .DE abonnement, en er komen wekelijks spullen gratis thuisbezorgd via dat abonnement. Maar laten we het verder idd on topic houden 👍
Ik heb idd een erg oud .DE abonnement, en er komen wekelijks spullen gratis thuisbezorgd via dat abonnement. Maar laten we het verder idd on topic houden 👍
Testing, one, two ...
Ik heb een 4k Fire tv stick met een Nederlands account. Na een paar jaar werkt bij mij eindelijk de native Prime video app van Amazon, staat nu ook gewoon als geïnstalleerd aangegeven. Via een omweg kon ik er afgelopen jaar al bij, via de app store, entertainment, en in dat rijtje de Prime Video app openen. In die tijd werd de app niet weergegeven bij geïnstalleerde apps... Daar weer voor moest ik 'klooien' met een gesideloade Android Prime video app zucht...
[ Voor 3% gewijzigd door adjep07 op 15-08-2021 11:30 . Reden: native toegevoegd ]
@adjep07 Lukt het je ook de geadverteerde titels van Prime Video direct vanaf het hoofdscherm af te spelen? (Dus zonder de native app te openen.) Dat lukt op mijn Duitse Fire Stick 2nd Gen (met een Nederlands Prime-abonnement) nog niet. De native app werkt tegenwoordig inderdaad wél prima. Maar bij het afspelen van Prime Video-titels direct vanaf het hoofdscherm krijg ik nog steeds een foutmelding te zien.
Waarschijnlijk lukt dat alleen met een Duits of Brits Prime-abonnement óf met de internationale Fire Stick Basic Edition.
Waarschijnlijk lukt dat alleen met een Duits of Brits Prime-abonnement óf met de internationale Fire Stick Basic Edition.
[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 15-08-2021 12:20 ]
Heb ik idd ook nog steeds (met ook een Duits abo, maar niet een doorlopende uit de pré .nl tijd)TexMex schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:17:
@adjep07 Lukt het je ook de geadverteerde titels van Prime Video direct vanaf het hoofdscherm af te spelen? (Dus zonder de native app te openen.) Dat lukt op mijn Duitse Fire Stick 2nd Gen (met een Nederlands Prime-abonnement) nog niet. De native app werkt tegenwoordig inderdaad wél prima. Maar bij het afspelen van Prime Video-titels direct vanaf het hoofdscherm krijg ik nog steeds een foutmelding te zien.
Ik ook, is nooit anders geweest sinds ingebruikname Fire TV en t/m vandaag nog het geval. Altijd alleen een Duits Prime abonnement gehad, al menig jaar.apis29 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Heb ik idd ook nog steeds (met ook een Duits abo, maar niet een doorlopende uit de pré .nl tijd)
Testing, one, two ...
Nee, vanmorgen getest, maar dan krijg ik een error-melding.TexMex schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:17:
Dit gaat inmiddels niet meer (als particuliere klant), ze zijn gestopt met leveren naar o.a. Nederland.
Aus umsatzsteuerlichen Gründen können Privatkunden mit Rechnungs- und Lieferanschrift in folgenden Länder nicht mehr beliefert werden: Belgien, Bulgarien, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Griechenland, Irland, Kroatien, Litauen, Lettland, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Schweden, Slowakische Republik, Slowenien, Spanien, Tschechische Republik, Ungarn und Zypern. Eine Belieferung ist nur für Geschäftskunden mit gültiger Umsatzsteuer-Identifikationsnummer möglich.
Heel jammer, want ze hadden vaak erg leuke aanbiedingen.
Testing, one, two ...
Ik weet niet of dit relevant voor jou is, maar ik heb mijn firestick bij de Nederlandse website gekocht, en heb ook de NL versie van Prime. Bij mij werkt het direct afspelen van de 'aangeraden' content op de homepage gewoon. Overigens ook nooit eerder het profielen logo linksboven gezien in de app, maar heb er ook maar een enkel profiel aangemaakt.TexMex schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:17:
Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson
@Orphu Dan heb je waarschijnlijk de Fire TV Stick Basic Edition. Het lijkt erop dat dat de enige versie is die je in Nederland ook direct de 'aangeraden' Prime Video-titels vanaf het beginscherm laat afspelen.
Mogelijk bestaat er wel een oplossing. Ik ben al vaker tegengekomen dat Ierse gebruikers met een Britse Fire Stick een vergelijkbaar probleem hebben. En het schijnt dat de Amazon klantenservice nog een extra landinstelling kan aanpassen waar klanten zelf niet bij kunnen.
Geen idee of dat voor Nederlanders met dit probleem ook kan helpen, maar wellicht ga ik dat nog eens proberen.
Mogelijk bestaat er wel een oplossing. Ik ben al vaker tegengekomen dat Ierse gebruikers met een Britse Fire Stick een vergelijkbaar probleem hebben. En het schijnt dat de Amazon klantenservice nog een extra landinstelling kan aanpassen waar klanten zelf niet bij kunnen.
Geen idee of dat voor Nederlanders met dit probleem ook kan helpen, maar wellicht ga ik dat nog eens proberen.
Heb hier een Fire TV Cube 2nd generation, helemaal ingesteld (English US als taal). Ook heb ik dmv Alexa alle apparaten zoals mijn soundbar gekoppeld.
Echter in de Alexa app staat mijn Fire TV als offline en na het opnieuw registreren van het apparaat veranderd dit niet. Ik heb ook de fabrieksinstellingen terugzetten al geprobeerd.
Iemand met hetzelfde probleem?
Echter in de Alexa app staat mijn Fire TV als offline en na het opnieuw registreren van het apparaat veranderd dit niet. Ik heb ook de fabrieksinstellingen terugzetten al geprobeerd.
Iemand met hetzelfde probleem?
Inmiddels is er een nieuwe Fire TV Stick 4K Max te pre-orderen. Wederom niet leverbaar in Nederland. Zie ook: Amazon introduceert eigen Fire Omni-tv's en Fire TV Stick 4K Max.
En eindelijk zijn straks ook de nieuwste sticks officieel in Nederland beschikbaar: nieuws: Amazon Nederland brengt Fire TV Stick 4K Max en Fire TV Stick op 17 n....
Jammer dat de Black Friday aanbieding van 35 dollar niet in NL te leveren is. De Nederlandse prijs is bijna het dubbele zonder korting.

Ach, ik ben allang blij dat ie eindelijk leverbaar is in de NLD. Krijg hem vandaag binnen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Weet iemand of er ooit ook een NPO app voor de FireTV komt, of een manier om ernaar te casten?
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Lukt dat niet via sideloaden, zoals met sommige andere apps die ook niet via de Amazon Store te verkrijgen zijn?Pathfinder schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:30:
Weet iemand of er ooit ook een NPO app voor de FireTV komt, of een manier om ernaar te casten?
Testing, one, two ...
De Duitse versie van de 4K Max is al eens in de aanbieding geweest voor € 36,99. Dus wellicht kunnen we hier met Black Friday ook nog wel iets verwachten. Al zie ik Amazon er eigenlijk ook wel voor aan om de internationale versie uit te sluiten van de acties.W00fer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:58:
Jammer dat de Black Friday aanbieding van 35 dollar niet in NL te leveren is. De Nederlandse prijs is bijna het dubbele zonder korting.
Ik heb het geprobeerd met een gehackte FireTV stick 4K en gesideloade Google play services, waarna de app wel opstart. Helaas blijft het daarbij, en lukt het niet om in te loggen / de app aan mijn account te linken.hardware-lover schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:51:
Lukt dat niet via sideloaden, zoals met sommige andere apps die ook niet via de Amazon Store te verkrijgen zijn?
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Hacken zou nergens voor nodig moeten zijn, ik heb diverse apps via de sideload methode op een Fire Stick gezet en deze werkten daarna prima. Dat niet iedere app in de Fire Store te vinden is wil niet automatisch zeggen dat ze niet goed kunnen werken.Pathfinder schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:41:
[...]
Ik heb het geprobeerd met een gehackte FireTV stick 4K en gesideloade Google play services, waarna de app wel opstart. Helaas blijft het daarbij, en lukt het niet om in te loggen / de app aan mijn account te linken.
Ik heb o.a. Videoland en StarzPlay zo geïnstalleerd en die doen het beiden prima.
Testing, one, two ...