Het grote Porsche Topic #1

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:00
TweakerVincent schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:49:
Ik heb een Model 3 performance 2024 aangeschaft in september 2024, maar twijfel of ik toch beter een Porsche Tycan had ik kunnen aanschaffen. Ik zie dat de afscrhijving van een nieuwe Tycan echt aardig hoog is. Is het interessant om er nu een te kopen van 60k/80k?

Ik heb na 2.5 week al gedoe gehad met de model 3 (autopilot ging kapot) en vind ze Taycan eigenlijk veel interessanter, maar vraag mij of de Tycan veel problemen gaat opleveren? Veel YT videos raden het af. Wat denken jullie? De M3P verkopen en gaan voor de Tycan?

Ik wil wel een EV. Ik rijd max 12.5/15k p jaar
Een Taycan is een heerlijke daily! Ik kan me haast geen fijnere auto voorstellen voor mijn woon-werk snelweg kilometers. Ze schrijven erg veel af, maar als je er nu een jong gebruikte koopt is dat deels natuurlijk juist een voordeel. Ik kijk veel naar de Taycan markt en de prijzen lijken wel aardig gestabiliseerd inmiddels. De prijzen dalen wel, maar dat is logisch doordat de auto ouder wordt en meer kilometers gereden hebben. De bizarre dalingen lijken wel gedaan. Zelf heb ik helaas wel net te vroeg gekocht, maar ben er sowieso nog van plan een aantal jaar mee te rijden. Niks aan te doen.

Helaas is het wel een auto met de nodige potentiële gebreken. En hele hoge onderhoudskosten, want Porsche. Ik zou altijd voor een auto gaan met Porsche Approved garantie. Dat kan je zelf ook verlengen en is ook tussen particulieren overdraagbaar.

Het is gewoon een totaal andere klasse auto dan een Model 3 Performance met dus ook een ander prijskaartje. Op de site van Porsche kan je wat standaard onderhoudsprijzen zien om een beeld te krijgen.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:40
VidaR-9 schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:27:
[...]

Een Taycan is een heerlijke daily! Ik kan me haast geen fijnere auto voorstellen voor mijn woon-werk snelweg kilometers. Ze schrijven erg veel af, maar als je er nu een jong gebruikte koopt is dat deels natuurlijk juist een voordeel. Ik kijk veel naar de Taycan markt en de prijzen lijken wel aardig gestabiliseerd inmiddels. De prijzen dalen wel, maar dat is logisch doordat de auto ouder wordt en meer kilometers gereden hebben. De bizarre dalingen lijken wel gedaan. Zelf heb ik helaas wel net te vroeg gekocht, maar ben er sowieso nog van plan een aantal jaar mee te rijden. Niks aan te doen.

Helaas is het wel een auto met de nodige potentiële gebreken. En hele hoge onderhoudskosten, want Porsche. Ik zou altijd voor een auto gaan met Porsche Approved garantie. Dat kan je zelf ook verlengen en is ook tussen particulieren overdraagbaar.

Het is gewoon een totaal andere klasse auto dan een Model 3 Performance met dus ook een ander prijskaartje. Op de site van Porsche kan je wat standaard onderhoudsprijzen zien om een beeld te krijgen.
interessant! binnenkort maar eens een proefrit inplannen.

Hoeveel k ben je per jaar kwijt aan onderhoud?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VidaR-9
TweakerVincent schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:40:
[...]
interessant! binnenkort maar eens een proefrit inplannen.

Hoeveel k ben je per jaar kwijt aan onderhoud?
Ik niks want heb nog onderhoudscontract aankomend jaar. Maar normaliter 600-800 voor een beurt die je om de 2 jaar / 30K km moet. Klinkt niet eens bizar, maar eigenlijk vervangen ze alleen het interieur filter en lopen de auto na.
Dan nog om de 2 jaar remvloeistof, airco onderhoud a 200 elk en als je remblokken vóór aan de beurt zijn ben je 1.400 euro kwijt. Houdt er ook rekening mee dat je voor je garantie gebonden bent aan banden die Porsche gecertificeerd zijn. En er staat me iets van bij dat het voorschrift is om remschijven te vervangen om de 6 jaar, dan ben je all in ook zo 5K kwijt.

Maar het gaat natuurlijk pas echt tellen als er iets kapot gaat dat niet onder de garantie valt. Ik zou aanraden bij een dealer te kopen en 3 jaar Approved garantie erbij te onderhandelen.

Mijn auto had na 1 week een kapotte heather, interieur werd niet meer warm. Bekend probleem, maar wel zuur na een week. Wel goed opgelost, ruim een week in een dikke Cayenne GTS gereden. Verder wel wat terugroepacties gehad maar niks wat kapot is gegaan oid.

Ga zeker eens rijden! En je verdiepen in alle opties en mogelijkheden. Er is genoeg aanbod, ook bij dealers. Je hebt dus wat te kiezen en je onderhandelingspositie is ook prima.

Kleine toevoeging voor het beeld: mijn auto is van eind 2022 en ik heb hem net geen jaar oud gekocht met 6.000km op de teller. Inmiddels 13 maanden in bezit en 36.000km op de teller. By far de auto waar ik het meeste reacties op heb gehad, dat is wel even wennen. Again: pareltje om te rijden, voelt nog iedere rit speciaal - en zó mooi 😍 Rationeel gezien een van m’n slechtste financiële keuzes ooit 🙄

[ Voor 12% gewijzigd door VidaR-9 op 22-12-2024 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polydeukes
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-05 10:18
Kijk eens op Porscheforum.nl
Daar zijn genoeg topic te vinden over deze exacte vraag en evenveel ervaringsdeskundigen. Krijg je sneller en meer antwoord dan hier (no offense naar de Tweakers ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VidaR-9
Polydeukes schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:10:
Kijk eens op Porscheforum.nl
Daar zijn genoeg topic te vinden over deze exacte vraag en evenveel ervaringsdeskundigen. Krijg je sneller en meer antwoord dan hier (no offense naar de Tweakers ;) )
Daar staat maar zeer weinig nuttigs over de Taycan. Dan kan @TweakerVincent beter op https://www.taycanforum.com kijken. Daar staat echt zeer veel informatie. Moet je wel een beetje door de problemen en afschrijving geklaag heen kunnen lezen (en realiseren dat US/UK niet dezelfde markt is als NL). Of niet, dan ben je in ieder geval gelijk genezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 13:53
TweakerVincent schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:49:
Ik heb een Model 3 performance 2024 aangeschaft in september 2024, maar twijfel of ik toch beter een Porsche Tycan had ik kunnen aanschaffen. Ik zie dat de afscrhijving van een nieuwe Tycan echt aardig hoog is. Is het interessant om er nu een te kopen van 60k/80k?

Ik heb na 2.5 week al gedoe gehad met de model 3 (autopilot ging kapot) en vind ze Taycan eigenlijk veel interessanter, maar vraag mij of de Tycan veel problemen gaat opleveren? Veel YT videos raden het af. Wat denken jullie? De M3P verkopen en gaan voor de Tycan?

Ik wil wel een EV. Ik rijd max 12.5/15k p jaar
Ik heb 5 jaar lang in een M3 Performance gereden (gaat er eind deze maand uit), en moet zeggen, probleemloze auto. Waar loop je tegenaan met autopilot?

Een Taycan is denk ik wel een interessante keuze als je een model kiest van 1-2 jaar oud. Eigenlijk bizarre value for money is zo'n Taycan van 60-70k. "goedkoper" ga je een moderne Porsche niet kunnen rijden.
Echter zou ik er een Model 3 Performance niet snel voor wisselen tenzij je echt gewoon meer het Porsche gevoel, premium etc wilt. Dan is het het waard omdat het "een Porsche" is. Verder is de Model 3 gewoon heel goed in alles wat het doet en qua waarde propositie niet echt te verslaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Idutchman op 23-12-2024 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:40
Idutchman schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:28:
[...]

Ik heb 5 jaar lang in een M3 Performance gereden (gaat er eind deze maand uit), en moet zeggen, probleemloze auto. Waar loop je tegenaan met autopilot?

Een Taycan is denk ik wel een interessante keuze als je een model kiest van 1-2 jaar oud. Eigenlijk bizarre value for money is zo'n Taycan van 60-70k. "goedkoper" ga je een moderne Porsche niet kunnen rijden.
Echter zou ik er een Model 3 Performance niet snel voor wisselen tenzij je echt gewoon meer het Porsche gevoel, premium etc wilt. Dan is het het waard omdat het "een Porsche" is. Verder is de Model 3 gewoon heel goed in alles wat het doet en qua waarde propositie niet echt te verslaan.
Thanks, sinds september dit jaar zijn de nieuwe versies problematisch. Hele fora zijn er vol mee geschreven. Ik ben helaas ook de pineut geweest. Car 6 weken weg :(

Mss over een paar jaar switchen, idd nu nog even genieten van mijn nieuwe M3P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:18
Maximus schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:47:
't Is al weer even geleden, half augustus '24, maar toen heb ik mijn Porsche 993 Carrera 2S gekocht bij Porsche Classic Center Gelderland.

Origineel Duits geleverd in 1997, naar Nederland gekomen in 1999. Altijd bij een Porsche centrum onderhouden. Arctic silver met zwart interieur. 't Is de varioram uitvoering, samen met de originele af-fabriek Turbo velgen. Inmiddels nu zelf zo'n 1.600km mee gereden. Hele fijne kilometers.

Staat in mijn geïsoleerde en verwarmde garage. Kortom 'd Oale Grieze wordt goed verwend ;) Na de winterstop zal ik wat meer foto's maken:

[Afbeelding]
Ziet er heel clean uit, alu velgen met die kleur is eigenlijk ook altijd goed.

Heb mijn 993 nu 5 jaar en blijft een leuke auto om te rijden, mijn is alleen wel minder comfortabel gemaakt en ben ook wel een beetje aan het verderkijken voor een opvolger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35

tomtom901

Moderator General Chat
Bump, ook even mijn nieuwe aanwinst posten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZe3Likx3ypiyHdqkkNNzHFP3ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n5ij41RvzHi8afUC2x9PdwZB.jpg?f=fotoalbum_large

Tanken jullie ook bewust E5? Nog geen goed gevoel bij de zin en onzin van een premium brandstof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08

Maximus

There is no substitute

Ik rijd zelf een 993 C2S, altijd E5. Daar werd het door PC(C)G ook aangeraden doordat de oudere motoren minder goed om kunnen gaan met de E10. Daarbij, zoveel km's rijd je er ook niet mee (ik zo'n 5.000 per jaar) dan maakt die paar centen op 't totaal ook niet meer uit.

En het ruikt gewoon veel lekkerder ;)

Schitterende kleur, genetian blue?

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Maximus schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:52:
Schitterende kleur, genetian blue?
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:30
tomtom901 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:11:

Tanken jullie ook bewust E5? Nog geen goed gevoel bij de zin en onzin van een premium brandstof.
Altijd, altijd.. E5.
En als het ergens kan, ook met nog minder additieven in (zoals in DE of elders).

Interesting times...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Altijd, altijd.. E5.
En als het ergens kan, ook met nog minder additieven in (zoals in DE of elders).
Ik heb nu nog een volle tank vanuit de aflevering zijn, zal wel een E10 zijn. Wordt dan daarna e5, duidelijk

[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 23-03-2025 13:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oja, en de combo met de Taycan natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtqGZXJ0OiPdKzdC0jFQyHiM3AE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9ocFZmh4jTjbDVQ2lSSWghk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
@tomtom901 gefeliciteerd met de 911! Mooie kleur en wielen. Wel even die kentekenhouders vervangen voor randloze 😉

Mooie combi ook qua kleuren. Hier wordt de nieuwe auto ook blauw voor naast de rode Taycan, maar helaas is dat geen 911 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08

Maximus

There is no substitute

kazzzdafke schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:28:
[...]

Altijd, altijd.. E5.
Weet altijd niet zo goed of ik met mijn E5 bij Tinq aan de vereisten voldoe of dat je VPower van Shell moet tanken. Beide voor zover ik kon nagaan E98.

PhD i.o.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Je kan dat nalezen.

Ik tank enkel bij de goeie namen. Ik laat Lukoil, Dats etc links liggen.

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:17

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Altijd E5 d:)b
Doe het ook in mijn zitmaaier en motormaaier.
Robotmaaier gewoon op stroom :+

[ Voor 5% gewijzigd door 964C2 op 23-03-2025 14:25 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
VidaR-9 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 14:12:
@tomtom901 gefeliciteerd met de 911! Mooie kleur en wielen. Wel even die kentekenhouders vervangen voor randloze 😉

Mooie combi ook qua kleuren. Hier wordt de nieuwe auto ook blauw voor naast de rode Taycan, maar helaas is dat geen 911 🤓
Ja stom he, baal ik ook een beetje van. Heb jij ook een karmijnrode taycan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Maximus schreef op zondag 23 maart 2025 @ 14:17:
[...]

Weet altijd niet zo goed of ik met mijn E5 bij Tinq aan de vereisten voldoe of dat je VPower van Shell moet tanken. Beide voor zover ik kon nagaan E98.
Ik heb hier ook een Tinq dus dat zou dan ook mijn voorkeur worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polydeukes
Wat een prachtige kleur! gefeliciteerd.

Ik tank altijd E5/Euro 98, want dat staat aan de binnenkant van de tankklep, haha...

Over kwaliteit hoeven we ons in NL geen zorgen te maken. Alle brandstof is in de basis exact hetzelfde bij alle pompen, want alle merken tankstations halen hun brandstof uit dezelfde brandstofdepots. Het enige wat de grote jongens doen is wat additieven toevoegen om er een premium label (en prijs) aan te kunnen hangen. Of het ook echt beter is voor je motor, moet je vooral aan hun marketingafdeling vragen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
tomtom901 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:11:
Bump, ook even mijn nieuwe aanwinst posten.

[Afbeelding]

Mooi ding! Welk bouwjaar?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
'21. Nog een foto'tje toen ze bij op het fotoshoot event van PCG waren met Pasen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aN1Q2PNZWpzwK6ssQjWNV4Jcukw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rtg2Dfk2XmEsJBVQOMLRuY5R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:50
Hier ook maar even : "aanmelden" :-)
Afgelopen week geswitched van een 2006 Z4 2.5 SI naar een 2008 Boxster 3.4S

Zonder de Z4 af te kraken, want die reed op zich heerlijk, is de Boxster S toch een stapje hoger qua wegligging en beleving.
Gaat wel nog wat aan gebeuren, stock geluid is nog wat te lief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
tomtom901 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 13:07:
[...]

'21. Nog een foto'tje toen ze bij op het fotoshoot event van PCG waren met Pasen.

[Afbeelding]
Mooi duo!

Ik ben zelf in de markt voor mijn eerste Porsche (gezinsauto). We rijden altijd MB en ik zal dat nog wel even blijven doen, maar voor het gezin willen we een Cayenne Turbo 2024/2025 met GT pakket aanschaffen. Ik ga volgende week proefrijden en dan zal ik waarschijnlijk wat vaker hier terecht komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Redondo1982 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:22:
[...]

Mooi duo!

Ik ben zelf in de markt voor mijn eerste Porsche (gezinsauto). We rijden altijd MB en ik zal dat nog wel even blijven doen, maar voor het gezin willen we een Cayenne Turbo 2024/2025 met GT pakket aanschaffen. Ik ga volgende week proefrijden en dan zal ik waarschijnlijk wat vaker hier terecht komen :+
Cayenne turbo GT? Dat is ook een kanon hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
tomtom901 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 16:45:
[...]

Cayenne turbo GT? Dat is ook een kanon hoor
Ja, liefde op eerste gezicht >:)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:09

njh

Oké ook maar even hallo zeggen hier 😊

Sinds februari dit jaar eigenaar van een Taycan GTS MY’24, hiervoor 16jaar BMW gereden met als laatste een i4 M50, maar wow wat een machine is dit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJiy8GMQ3uLRX_ePsEYVuEH0GWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oogZXXcrgTSiKbpEvhmQbvS6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
Redondo1982 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:22:
[...]

Mooi duo!

Pfoe, dat zijn dure jongens. Deel vooral jouw ervaring (en toekomstige auto) :)
Ik rijd zelf de Cayenne Turbo S (2020) dus kan aardig inschatten waarom je dit zou willen.
Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
njh schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 21:24:
Oké ook maar even hallo zeggen hier 😊

Sinds februari dit jaar eigenaar van een Taycan GTS MY’24, hiervoor 16jaar BMW gereden met als laatste een i4 M50, maar wow wat een machine is dit!
[Afbeelding]
Mooi ding! Geniet ervan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polydeukes
roland kroes schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 13:23:
Hier ook maar even : "aanmelden" :-)
Afgelopen week geswitched van een 2006 Z4 2.5 SI naar een 2008 Boxster 3.4S

Zonder de Z4 af te kraken, want die reed op zich heerlijk, is de Boxster S toch een stapje hoger qua wegligging en beleving.
Gaat wel nog wat aan gebeuren, stock geluid is nog wat te lief.
Welkom en gefeliciteerd. Overweeg zeker een ritje naar België. Ik heb zelf de Carnewal GT onder mijn 981 en dat klinkt waanzinnig zonder asociaal luid te zijn. Erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:50
Heb er inderdaad over gelezen.
Voorlopig even offerte aangevraagd bij lokale RVS shop, die zaken doet met zaak waar ik de wagen gekocht heb. Eens kijken wat dat geeft.
Thx voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:15
Slot van GT3RS, echter was PTS niet meer mogelijk.

Heb reservatie omgezet in een GT3 Touring en slotreservatie voor de .2 RS of whatever ze gaan doen voor wel met PTS. Intussen kan ik dan men dochtertje meenemen in de wagen.

Finale config eindelijk bevestigd aan de dealer na lang twijfelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjlE6wY1_IonvZL3p7hHDpivXos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jZSqydIixwVbYekyL5QFKnCe.jpg?f=fotoalbum_large

Bucket seats, PCCB, gele gordels als accentje met calipers, PDK.

Wou heel graag manual en leichtbau maar aangezien mijn vrouw ook af en toe met deze zal rijden was dat geen optie. (nog 2 pretbakken met manual dus ik kan mijn craving nog altijd fixen) Krasje op een magnesium velg zou niet zo aangenaam zijn en een wel erg dure grap dus geen leichtbau (en met PDK leek me dit een zinloze optie om te nemen)

Levering begin juli. Eindelijk eens iets leuk dat bruikbaar is als daily.

[ Voor 6% gewijzigd door JacobsT op 06-05-2025 10:42 ]

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JacobsT schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:41:
Slot van GT3RS, echter was PTS niet meer mogelijk.

Heb reservatie omgezet in een GT3 Touring en slotreservatie voor de .2 RS of whatever ze gaan doen voor wel met PTS. Intussen kan ik dan men dochtertje meenemen in de wagen.

Finale config eindelijk bevestigd aan de dealer na lang twijfelen.

[Afbeelding]

Bucket seats, PCCB, gele gordels als accentje met calipers, PDK.

Wou heel graag manual en leichtbau maar aangezien mijn vrouw ook af en toe met deze zal rijden was dat geen optie. (nog 2 pretbakken met manual dus ik kan mijn craving nog altijd fixen) Krasje op een magnesium velg zou niet zo aangenaam zijn en een wel erg dure grap dus geen leichtbau (en met PDK leek me dit een zinloze optie om te nemen)

Levering begin juli. Eindelijk eens iets leuk dat bruikbaar is als daily.
Tjezus man wat een kanon. Iets met baas boven baas. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JacobsT
tomtom901 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:00:
[...]

Tjezus man wat een kanon. Iets met baas boven baas. 8)
Thx. Iets met altijd veel gewerkt hebben en nooit thuis zijn bedoel je 😂 (zo ziet mijn vrouw het althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik ben een testritje gaan maken met de GT3 Touring manual. Het was die dag wel een beetje nat, motregen.. en ik moet zeggen dat ik danig onder de indruk was.
Je moet er wel je kopje bijhouden :)

Veel veilige km's gewenst!

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JacobsT schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:16:
[...]

Thx. Iets met altijd veel gewerkt hebben en nooit thuis zijn bedoel je 😂 (zo ziet mijn vrouw het althans)
Kijk ik even tussen het verschil NL -> BE voor een GT3. Zucht :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F21R3xcq4XO2d5LNmXDU2iDoMtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IeFrBTyfKcpzD9reSo2InTne.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6X1OUShsy6cKjPhhokU0pDBjR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/38y7bwFXwrEVeA0vZNxe7sWi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JacobsT
kazzzdafke schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:26:
Ik ben een testritje gaan maken met de GT3 Touring manual. Het was die dag wel een beetje nat, motregen.. en ik moet zeggen dat ik danig onder de indruk was.
Je moet er wel je kopje bijhouden :)

Veel veilige km's gewenst!
Dankjewel. Ben benieuwd.

Die veilige km’s lukt wel, ben wel al wat gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
@JacobsT gefeliciteerd! Heel erg dik!

Snel geleverd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
VidaR-9 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 21:07:
@JacobsT gefeliciteerd! Heel erg dik!

Snel geleverd trouwens.
Had in januari telefoon gekregen dat ik toch nog een slot voor de GT3RS kon krijgen met levering juni.
Dan beslist voor de Touring doordat ik geen PTS kon krijgen meer.
Origineel was dat december levering, beetje druk kunnen zetten en ze hebben mij kunnen opschuiven naar productie juni.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste