Nothing to see here!
Werk aan een programma dat subtitles/closed captions uit video streams kan halen. Heel leuk om te doen, alhoewel het niet in mijn normale interessegebied ligt.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:59:
[...]
Proficiat! Nu 3 maanden vakantie? Geniet er van!
Aan wat ga je werken bij GSoC?
Studie, volledige master (is toch de bedoeling
Better team went out.
Robben should be banned from all competitive games.
Don’t cough near Robben - it might cause him to fall over flat on his face
Apparently he needs to held by two team mates till he reaches diving platform. As we all know..... He needs nothing to start diving.
[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 30-06-2014 13:19 ]
Verwijderd
Heb net even de video gezien, was inderdaad wel wat overdreven.alienfruit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:19:
Interne mailing list op mijn werk:
[...]
[...]
[...]
Anyway, vanavond morgen (thanks WernerL) speelt België
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 13:27 ]
Morgen pas.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:21:
[...]
Heb net even de video gezien, was inderdaad wel wat overdreven.
Anyway, vanavond speelt België
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Achja de tackle waar een van de mexicanen zijn scheen bij heeft gebroken hoor je niks meer van. Blijkbaar is dat normaal om te doen.alienfruit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:19:
[...]
[...]
[...]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Verwijderd
Juist! Gisteren dacht ik dat het maandag was, vandaag denk ik dat het dinsdag is. Shit is fucked up
Inderdaad, de situatie waar uiteindelijk de strafschop gegeven werd was dat IMHO niet, maar eerdere overtredingen misschien wel. Aan de andere kant hebben we ook al 2 onterechte strafschoppen tegen gehad dit WK.Ger schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:22:
Och, het was ook een beetje compensatie van de scheids he. De eerste val was eigenlijk een penalty. Na 3x vallen wist de scheids het niet meer en gaf-ie hem maar.
Maar ik had liever gezien dat je met een terechte strafschop gewonnen had.
[ Voor 46% gewijzigd door Woy op 30-06-2014 13:25 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Het leek mij wel een terechte penalty, hij werd gewoon geraakt. Hij had misschien kunnen blijven staan als hij had gewild, maar misschien zijn balans verloren en dan net de kans gemist hebben, dus gewoon verstandige keus om de val te 'laten gebeuren'. (Al overdrijft hij wel een beetje met zijn val natuurlijk..)Woy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:24:
[...]
Inderdaad, de situatie waar uiteindelijk de strafschop gegeven werd was dat IMHO niet, maar eerdere overtredingen misschien wel. Aan de andere kant hebben we ook al 2 onterechte strafschoppen tegen gehad dit WK.
Maar ik had liever gezien dat je met een terechte strafschop gewonnen had.
(En inderdaad aan het einde van de 1ste helft, 2 overtredingen die allebei genoeg waren voor een penalty, beide mexicanen raken alleen Robben zelf)
[ Voor 9% gewijzigd door Barryvdh op 30-06-2014 13:31 ]
En hebben we nu ook al voetbal in de devschuur?
Ik word er gek van -_-
Het internet gaat vandaag alleen maar over Nederland-Mexico tochEalanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:31:
Als hij de kans had gezien om de bal te behouden en door te lopen was ie wel blijven staan. Dat was de rest van de wedstrijd vaak wel het geval.
Hebben ze de hele 2e helft misschien gemist?alienfruit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:19:
[Better team went out.]
Dat kan niet, want dan hebben ze geen mening over die schwalbe
Lekker op de bank
Verwijderd
Het gaat overal over voetbal.Ealanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:31:
Als hij de kans had gezien om de bal te behouden en door te lopen was ie wel blijven staan. Dat was de rest van de wedstrijd vaak wel het geval.
Verwijderd
Ik zou er niet van opkijken mocht België morgen verliezen van de USA. We hebben een ontzettend goede ploeg maar we beginnen te laat met voetballen (de laatste 10 minuten). Ik vrees dat dat morgen wel eens een probleem kan gaan worden.Ealanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:40:
Ik zie nu ook dat we het al eerder over voetbal hebben gehad en toen vooral de haat. Helaas zijn veel landen slechte verliezers.
Nothing to see here!
Nee, door op de bal te tacklen. Vraag me toch af hoe je je scheenbeen breekt met zo'n actie.Rutix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:43:
Precies ik hou niet van voetballen maar als Robben zo aan het schalbe was dan heeft die Moreno dus zijn scheenbeen gebroken door lucht te tacklen
Dat past hier echt niet?
Het lijkt toch echt wel te passen
We are shaping the future
Hebben we dan niet voor heel veel dingen een ander forum?Alex) schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:51:
Voetbal, daar hebben we Themaforum: WK Voetbal 2014 toch voor?
Van mij mogen ze al die amateur aandachtstrekkers zwaar afstraffen. Rood voor elke swalbe, blijtscene, .... Ik wil voetbal zien, geen theaterstuk!
[/rant]
Zo dat lucht op!
PHP dan maar?
RTFM!
PHP is net geweest. Is het niet eens tijd om een Version control af te zeiken of het gebrek aan version control._Moe_ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:01:
[rant]
Van mij mogen ze al die amateur aandachtstrekkers zwaar afstraffen. Rood voor elke swalbe, blijtscene, .... Ik wil voetbal zien, geen theaterstuk!
[/rant]
Zo dat lucht op!
PHP dan maar?
Git smeert zelfs des ochtends je brood, en heeft het woord conflict uit het woordenboek gehaald.
Je loopt ook geen risico meer op RSI gewoon omdat het zo fucking ubercool is.
Lekker op de bank
Ohja. Dan hebben ze alles tot de penalty gemist.ZaZ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:33:
[...]
Dat kan niet, want dan hebben ze geen mening over die schwalbe
Dat is dan dus niet de hele tweede helft.EddoH schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Ohja. Dan hebben ze alles tot de penalty gemist.
Lekker op de bank
Komt niet meestal eerst de discussie over wat nu het fijnste toetsenbord is, voorgaand aan versie control?Ealanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:03:
[...]
PHP is net geweest. Is het niet eens tijd om een Version control af te zeiken of het gebrek aan version control.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Mijn toetsenbord heeft geen version control helaas... Daarom is PHP maar kut, want .NET en Java zijn traag en dat maakt Python en Ruby onoverwinnelijk omdat je dat makkelijk op Linux kan draaien wat veel beter is dan Windows en OS X omdat Steve Jobs.ValHallen schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:13:
[...]
Komt niet meestal eerst de discussie over wat nu het fijnste toetsenbord is, voorgaand aan het gebrek aan versie control?
Lekker op de bank
Lust ik nietAlex) schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:16:
Zullen we het dan maar over katten hebben?
Lekker op de bank
Daarvoor is er al een topic!Alex) schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:16:
http://www.cat-language.com/Alex) schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:16:
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nothing to see here!
Nee dat is de koe van Firesphere en niet van FireSpHeReEalanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:29:
Je bedoelt Hans?
De koe van FireSpHeRe heet namelijk hAnS
Nothing to see here!
Nee, SimoneEalanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:29:
Je bedoelt Hans?
RTFM!
Lekker op de bank
Verwijderd
Waar komt dat ineens vandaan?ZaZ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:35:
Als ik Rubinski was zou ik ontslag nemen trouwens. Je laat je toch niet zo gebruiken door je baas!
Dat is een onderwerp wat we al een tijdje niet meer hebben gehad
Nee. Vandaar dat ik zeg alles tot de penalty....
Verwijderd
I see. Well, momenteel gaat alles goed hier, ik kom met mijn 8 uur per dag ruim toe tegenwoordig.Ealanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:37:
[...]
Dat is een onderwerp wat we al een tijdje niet meer hebben gehad
Helaas zijn er nu een hoop andere problemen. Nogal wat politieke spelletjes die hier door gaan maar dat zal overal wel zo zijn.
Voorbeeldje: budget voor een team event dat ik organiseerde werd goedgekeurd, 1 dag voor het team event bleek dat we toch minder budget hadden dan dat men goedgekeurd had.
Voorbeeld 2: Klant eist dat ik in Augustus naar de US ga, management doet er nogal moeilijk over.
Voorbeeld 1 is wel erg naaierig..... maar als het zwart op wit staat zou ik daar ook gewoon mee slaan hoor.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:40:
[...]
I see. Well, momenteel gaat alles goed hier, ik kom met mijn 8 uur per dag ruim toe tegenwoordig.
Helaas zijn er nu een hoop andere problemen. Nogal wat politieke spelletjes die hier door gaan maar dat zal overal wel zo zijn.
Voorbeeldje: budget voor een team event dat ik organiseerde werd goedgekeurd, 1 dag voor het team event bleek dat we toch minder budget hadden dan dat men goedgekeurd had.
Voorbeeld 2: Klant eist dat ik in Augustus naar de US ga, management doet er nogal moeilijk over.
Voorbeeld 2 is bij ons nooit een issue als de klant betaald en ik beschikbaar kwa resources.
Nothing to see here!
EddoH schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:39:
[...]
Nee. Vandaar dat ik zeg alles tot de penalty....
Dus jij zegt 'heel', ik zeg 'kan niet', jij zegt 'ok dan alles tot penaly' en ik zeg 'dat is dus niet heel'.
Lekker op de bank
Ik zeg 'ok' op jouw 'kan niet' en pas m'n opmerking aan. Wtf is nu het probleem?
Read the code, write the code, be the code!
Jij, ik, schoolplein 4 uurEddoH schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:54:
Gast...serieus...
Ik zeg 'ok' op jouw 'kan niet' en pas m'n opmerking aan. Wtf is nu het probleem?
Nee, geen idee eigenlijk.
Ik denk dat we elkaar niet echt begrijpen.
[ Voor 51% gewijzigd door ZaZ op 30-06-2014 14:57 ]
Lekker op de bank
Verwijderd
Voorbeeld 1 stond niet op papier dus vrij weinig aan te doen.Rutix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:50:
[...]
Voorbeeld 1 is wel erg naaierig..... maar als het zwart op wit staat zou ik daar ook gewoon mee slaan hoor.
Voorbeeld 2 is bij ons nooit een issue als de klant betaald en ik beschikbaar kwa resources.
Voorbeeld 2 is voor de klant ook geen issue: zij willen er voor betalen. Voor mijn werkgever is het wat tricky aangezien ze nogal veel werk moeten doen om het papierwerk in orde te krijgen.
Hoezo papierwerk? Het is toch gewoon een bezoek of willen ze dat je daar een poos blijft ofzo? Anders is het toch vlucht boeken, hotel boeken en klaarVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:00:
[...]
Voorbeeld 1 stond niet op papier dus vrij weinig aan te doen.
Voorbeeld 2 is voor de klant ook geen issue: zij willen er voor betalen. Voor mijn werkgever is het wat tricky aangezien ze nogal veel werk moeten doen om het papierwerk in orde te krijgen.
Nothing to see here!
Voorbeeld 2: papierwerk kan volgens mij echt het probleem niet zijn.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:00:
[...]
Voorbeeld 1 stond niet op papier dus vrij weinig aan te doen.
RTFM!
Ach, als je die supporters zag zou je denken dat van elk van hun een familielid op het veld is gebracht en ter plekke is geëxecuteerd. Wat een aanstellers zeg...wackmaniac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:56:
Ik hoor zojuist dat de Mexicanen ons betitelen als "swamp Germans". Keurig
Vond dat gedoe met Robben ook niet zo terecht, maar is inderdaad een goedmaker voor wat er allemaal is gebeurt eerder in de wedstrijd. Als die Mexicanen nou gewoon hadden gevoetbald en hun drugsoorlogsmentaliteit buiten het stadion hadden gehouden dan hadden ze nu wellicht gewonnen
Drugsoorlogsmentaliteit... is dat met DEA pakjes over het veld rennen?Caelorum schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:04:
[...]
Ach, als je die supporters zag zou je denken dat van elk van hun een familielid op het veld is gebracht en ter plekke is geëxecuteerd. Wat een aanstellers zeg...
Vond dat gedoe met Robben ook niet zo terecht, maar is inderdaad een goedmaker voor wat er allemaal is gebeurt eerder in de wedstrijd. Als die Mexicanen nou gewoon hadden gevoetbald en hun drugsoorlogsmentaliteit buiten het stadion hadden gehouden dan hadden ze nu wellicht gewonnen
Visa, werkvergunningen etc voor VS kan best wel irritant veel werk zijn._Moe_ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:02:
[...]
Voorbeeld 2: papierwerk kan volgens mij echt het probleem niet zijn.
Read the code, write the code, be the code!
Werkvisum, want de Amerikanen hebben liever dat een Amerikaan het werk uitvoert._Moe_ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:02:
[...]
Voorbeeld 2: papierwerk kan volgens mij echt het probleem niet zijn.
Verwijderd
Zo simpel is het niet. Ik moet daar slechts 2 weken blijven maar daar heb je natuurlijk wel een visum voor nodig. Om een L1B visum te krijgen, moet je minstens 1 jaar tewerkgesteld zijn bij het bedrijf waarmee je reist. Wel, ik ga op 1 Augustus 1 jaar werken maar ze willen pas met mijn aanvraag beginnen op 15 juli. De hele visum papierwinkel rondkrijgen op 2 weken zal niet al te makkelijk zijn (bureaucracy, hooray!) en dus vonden ze het gemakkelijker om mij gewoon hier te laten. (Oh ja, Rubinski zal wel gewoon op Amerikaanse uren vanuit Europa blijven werken). In tijden van Go - Live zou dat kunnen betekenen dat ik om 14 uur begin en om 5 uur in de ochtend zou kunnen stoppen. Lijkt me niet meteen ideaal. Hopen dat ik wat extra geld krijg voor nachtwerkRutix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:02:
[...]
Hoezo papierwerk? Het is toch gewoon een bezoek of willen ze dat je daar een poos blijft ofzo? Anders is het toch vlucht boeken, hotel boeken en klaar
Kartel-lieden met kettingzagenCor453 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:04:
[...]Drugsoorlogsmentaliteit... is dat met DEA pakjes over het veld rennen?
Lekker op de bank
Niet hopen, voorleggen dat je dat verwacht.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:06:
[...]
Zo simpel is het niet. Ik moet daar slechts 2 weken blijven maar daar heb je natuurlijk wel een visum voor nodig. Om een L1B visum te krijgen, moet je minstens 1 jaar tewerkgesteld zijn bij het bedrijf waarmee je reist. Wel, ik ga op 1 Augustus 1 jaar werken maar ze willen pas met mijn aanvraag beginnen op 15 juli. De hele visum papierwinkel rondkrijgen op 2 weken zal niet al te makkelijk zijn (bureaucracy, hooray!) en dus vonden ze het gemakkelijker om mij gewoon hier te laten. (Oh ja, Rubinski zal wel gewoon op Amerikaanse uren vanuit Europa blijven werken). In tijden van Go - Live zou dat kunnen betekenen dat ik om 14 uur begin en om 5 uur in de ochtend zou kunnen stoppen. Lijkt me niet meteen ideaal. Hopen dat ik wat extra geld krijg voor nachtwerk
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:06:
[...]
(Oh ja, Rubinski zal wel gewoon op Amerikaanse uren vanuit Europa blijven werken).
Dat is 15 uur op een dag. Pardon?In tijden van Go - Live zou dat kunnen betekenen dat ik om 14 uur begin en om 5 uur in de ochtend zou kunnen stoppen. Lijkt me niet meteen ideaal. Hopen dat ik wat extra geld krijg voor nachtwerk
Ik maak geen ruzie over voetbal. En ik kijk anders heel schattig naar buiten.Cor453 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:57:
Misschien moeten jullie anders geen ruzie maken over voetbal. Kijk liever naar buiten!
De volgende heb ik al bekeken:
CodeRush (devexpress)
CodeIt.Right (submain)
justcode (telerik)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Waarom zoek je nog meer alternatieven?markvt schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:14:
Weet iemand nog een andere tool zoals resharper?
De volgende heb ik al bekeken:
CodeRush (devexpress)
CodeIt.Right (submain)
justcode (telerik)
Voldoen deze 4 niet?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Nu is het tijd om te verlengen en loop ik het lijstje nog eens door
[ Voor 5% gewijzigd door markvt op 30-06-2014 15:54 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Wel, misschien zal het niet nodig zijn. Met een beetje geluk mag ik toch naar de States. We zullen het binnen een paar weken zien.Ealanrian schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:08:
[...]
Niet hopen, voorleggen dat je dat verwacht.
Tijdens Go-Live kan het wel eens wat drukker worden. 15 uur is wel wat overdreven maar 12 uur zou niet gek zijn (uiteraard betaald).
Een aantal klanten van ons zijn inderdaad in de overtuiging dat ik zo heet
En mij ook, zelfs aan de telefoon, consequent zo noemen dus ook.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Is het dan niet tijd voor heropvoeding?Firesphere schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:19:
[...]
Firesphere schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:19:
[...]
RTFM!
Ik weet niet, sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
Nou, ik heb toch echt geen vrouwelijke stem ofzo.
Ik heet sinds kort "Michie". Blijkbaar vinden Duitsers dat als er een L aan het einde van een naam staat je die niet uit hoeft te spreken. Is dat een ongeschreven regel zoals de Fransen met een s omgaan?Firesphere schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:27:
[...]
Ik weet niet, sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
[...]
Nou, ik heb toch echt geen vrouwelijke stem ofzo.
Ik moet nu zover gaat om gewoon 2 scrapers te maken; 1 voor A en 1 voor B.
Ik heb er overigens geen controle over welke versie ik krijg. Dat is pas leuk bij testen.
[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 30-06-2014 16:30 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Gelukkig staan wij Nederlanders wereldwijd bekend als de grootste geheelonthoudersCaelorum schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:04:
[...]
Ach, als je die supporters zag zou je denken dat van elk van hun een familielid op het veld is gebracht en ter plekke is geëxecuteerd. Wat een aanstellers zeg...
Van Duytschen bloedwackmaniac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:56:
Ik hoor zojuist dat de Mexicanen ons betitelen als "swamp Germans". Keurig
[ Voor 14% gewijzigd door BikkelZ op 30-06-2014 16:39 ]
iOS developer
Oh je gaat ook echt op de payroll van de klant zitten dan? Want L1-B is alleen voor intracompany stuff.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:06:
[...]
Zo simpel is het niet. Ik moet daar slechts 2 weken blijven maar daar heb je natuurlijk wel een visum voor nodig. Om een L1B visum te krijgen, moet je minstens 1 jaar tewerkgesteld zijn bij het bedrijf waarmee je reist. Wel, ik ga op 1 Augustus 1 jaar werken maar ze willen pas met mijn aanvraag beginnen op 15 juli. De hele visum papierwinkel rondkrijgen op 2 weken zal niet al te makkelijk zijn (bureaucracy, hooray!) en dus vonden ze het gemakkelijker om mij gewoon hier te laten. (Oh ja, Rubinski zal wel gewoon op Amerikaanse uren vanuit Europa blijven werken). In tijden van Go - Live zou dat kunnen betekenen dat ik om 14 uur begin en om 5 uur in de ochtend zou kunnen stoppen. Lijkt me niet meteen ideaal. Hopen dat ik wat extra geld krijg voor nachtwerk
Weet niet of dat bij jou het geval is hoorIn both cases, the U.S. company and foreign company must be related in a specific way such through a parent/subsidiary relationship or through an affiliated employer.
Nothing to see here!
100% pingel. De Mexicaan stapt in, raakt de bal niet maar wel de voet van Robben, die zijn speelbeen daar vervolgens niet goed wegkrijgt en uit balans raakt. Natuurlijk, de theatrale val komt volledig van Robben. Het alternatief is dat hij strompelend verder stapt, de bal verliest en de terechte penalty niet toegekend krijgt omdat hij immers niet was gevallen (terwijl een val niet nodig is om een penalty te geven, het gaat om het ontnemen van een scoringskans)Woy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:24:
[...]
Inderdaad, de situatie waar uiteindelijk de strafschop gegeven werd was dat IMHO niet
Dat is dus gebeurdMaar ik had liever gezien dat je met een terechte strafschop gewonnen had.
/ontzettend laat
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij niet, maar misschien moet je voor Duitsers je naam een extra L op't einde geven? Zoiets als TollMerethil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:27:
[...]
Ik heet sinds kort "Michie". Blijkbaar vinden Duitsers dat als er een L aan het einde van een naam staat je die niet uit hoeft te spreken. Is dat een ongeschreven regel zoals de Fransen met een s omgaan?
Stil jijBikkelZ schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:37:
[...] Gelukkig staan wij Nederlanders wereldwijd bekend als de grootste geheelonthouders[...]
Verwijderd
Mijn werkgever (niet de klant) heeft ook een vestiging in de US en ik vermoed dat ik dan daaronder zal vallen.Rutix schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:52:
[...]
Oh je gaat ook echt op de payroll van de klant zitten dan? Want L1-B is alleen voor intracompany stuff.
[...]
Weet niet of dat bij jou het geval is hoor.
Lijkt mij een boel gedoe, terwijl een visum voor zo'n korte trip helemaal niet nodig is...Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:11:
[...]
Mijn werkgever (niet de klant) heeft ook een vestiging in de US en ik vermoed dat ik dan daaronder zal vallen.
Je mag tot 90 dagen in de VS verblijven (tourism of business maakt niet uit) zonder visum. Als Nederlands staatsburger val je namelijk onder het Visa Waiver Program en kun je simpel online ESTA toestemming aanvragen voor je trip.
Dus met een retourticket, je paspoort en ESTA op zak, kun je prima 2 weken naar de VS.
[ Voor 6% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 30-06-2014 17:30 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Dat is waar, maar werken kan niet. Ik weet niet eens of je officieel mag solliciteren zelfs.Herko_ter_Horst schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:28:
[...]
Lijkt mij een boel gedoe, terwijl een visum voor zo'n korte trip helemaal niet nodig is...
Je mag tot 90 dagen in de VS verblijven (tourism of business maakt niet uit) zonder visum. Als Nederlands staatsburger val je namelijk onder het Visa Waiver Program en kun je simpel online ESTA toestemming aanvragen voor je trip.
Dus met een retourticket, je paspoort en ESTA op zak, kun je prima 2 weken naar de VS.
iOS developer
Verwijderd
Je mag met een ESTA voor 2 weken naar de US maar niet om te werken. Als ik een ESTA gebruik ben ik 2 weken niet chargeable en daar wordt niemand gelukkig van. ESTA's zijn leuk voor trainings en voor (sales) meetings maar dus niet voor het echte werk.Herko_ter_Horst schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:28:
[...]
Lijkt mij een boel gedoe, terwijl een visum voor zo'n korte trip helemaal niet nodig is...
Na de herhaling nog eens gezien te hebben, geef ik je ( en de scheids.oisyn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:59:
[...]
100% pingel. De Mexicaan stapt in, raakt de bal niet maar wel de voet van Robben, die zijn speelbeen daar vervolgens niet goed wegkrijgt en uit balans raakt. Natuurlijk, de theatrale val komt volledig van Robben. Het alternatief is dat hij strompelend verder stapt, de bal verliest en de terechte penalty niet toegekend krijgt omdat hij immers niet was gevallen (terwijl een val niet nodig is om een penalty te geven, het gaat om het ontnemen van een scoringskans)
[...]
Dat is dus gebeurd.
/ontzettend laat
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Michiell. Klinkt als een stad.Firesphere schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:02:
[...]
Volgens mij niet, maar misschien moet je voor Duitsers je naam een extra L op't einde geven? Zoiets als Toll

Android app.
Eén grote bende. Overal dezelfde code gecopy-paste en NL en EN doorelkaar.
laad(selectedItem, nieuwekeuze)
Nauwelijks gebruik van classes (ja, tig builders) en inconsistente naamgeving.
Aangezien een groot deel van de code logic over moet overweeg ik om het opnieuw te maken met overnemen van grote delen van de oude code (UI is wel goed bijvoorbeeld). Zo groot is de app toch ook niet. 2 activities, waarvan 1 settings.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
En juist op dat moment, krijg je die webserver NIET onderuit
Herkenbaar
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Heisenbug of Mad Girlfriend bug.AW_Bos schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:21:
Zit je te achterhalen waarom je Python.bottle webservertje steeds random op zijn plaat gaat, besluit je de output maar eens te loggen.
En juist op dat moment, krijg je die webserver NIET onderuit...
Herkenbaar![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 30-06-2014 23:23 ]
Waarom zijn bestandspaden nou lastig? In URL's is de seperator '/', in Unix-achtigen ook, en zelfs Windows zeurt er niet over ookal zou het eigenlijk '\' zijn. Toch een beetje jammer dat een applicatieserver dan '\' in URL's gaat proppen als de host Windows is...
Probeer eens datumsdcm360 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:58:
* dcm360 zucht
Waarom zijn bestandspaden nou lastig? In URL's is de seperator '/', in Unix-achtigen ook, en zelfs Windows zeurt er niet over ookal zou het eigenlijk '\' zijn. Toch een beetje jammer dat een applicatieserver dan '\' in URL's gaat proppen als de host Windows is...
Overigens bleek ook dat de meeste webbrowsers maar een beetje aanmodderen als ze een '\' in een URL ontdekken, variërend van maar meteen de slashes ombouwen tot eerst proberen en gaan ombouwen als de server moppert. Behalve Firefox, die stuurt braaf '\' mee, en niets anders.
Nu zeg ik misschien iets doms, maar is het niet mogelijk om je sessie vast te houden?Gamebuster schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:29:
Website die ik moet scrapen gaat nu nog verder met A/B testing. De varianten wijken nu compleet af. Bij A zijn bepaalde velden zelfs niet meer aanwezig en moeten ze ingevuld worden op een andere pagina.
Ik moet nu zover gaat om gewoon 2 scrapers te maken; 1 voor A en 1 voor B.
Ik heb er overigens geen controle over welke versie ik krijg. Dat is pas leuk bij testen.
Sowieso wel erg jammer dat je voor Android niet dingen als .Select(s => s.toString()); kan gebruiken maar gewoon een hele for-loop moet maken. Zo veel nutteloze code
edit:
Urgh. Contexts en fragments doorgeven in classes om een dialog te maken
* F.West98 gaat op zoek naar een degelijk framework voor dit soort dingen
Jep, rant-seizoen is begonnen
edit2:
RoboGuice is best mooi, net zoals RoboBinding. Iemand ervaringen?
[ Voor 39% gewijzigd door F.West98 op 01-07-2014 03:03 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Kan je geen Java8 gebruiken? Daar zit een "variant" van Lambda's & streams (F.West98 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:47:
Sowieso wel erg jammer dat je voor Android niet dingen als .Select(s => s.toString()); kan gebruiken maar gewoon een hele for-loop moet maken. Zo veel nutteloze code
Bevalt mij zeer goed!
Java8:
1
2
3
| return products.stream().filter(product -> product.getProductType().equals(productSort)) .collect(Collectors.toList()); |
Java7-:
1
2
3
4
5
6
7
| List<Product> ret = new ArrayList<Product>(); for (Product product : products) { if (product.getProductType.equals(productSort)) { ret.add(product); } } return ret; |
Live vertaald van Java 8 naar Java 7 versie. Kunnen syntax-errors inzitten, maar je snapt nu het principe
[ Voor 12% gewijzigd door Ryur op 01-07-2014 08:26 ]
Nothing to see here!
Ja ik werk niet met Android dusRutix schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:55:
Denk dat android Java 8 nog niet support. Correct me if I'm wrong though.
Zou me niks verbazen trouwens.
Play bijvoorbeeld (waar ik nu dus voor school mee werk) heeft ook nog niet zo lang Java8 ondersteuning.
Vakantie gehad in Mexico, Honduras, Guatemala en Belize (Maya route).
Afgelopen zaterdag terug gekomen, maar moet nogal wennen aan het tijdsverschil.
Laten we de dag maar beginnen met een bak koffie
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.