Ik stond echt op het punt een plug-in te gaan bouwen die dit doet, maar bedacht met nog net op tijd dat ik net zo goed even kan wachten op JetBrains.. Ze zouden die publieke beta toch een keer moeten gaan starten...Caelorum schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:06:
[....] Nu alleen nog even kijken hoe ik qtcreator zo ver krijg na een build dat help bestand even opnieuw in te laden.
Overigens echt ongelooflijk stom dat dat nog steeds niet in qtcreator zit. Elk andere IDE pakt automatisch comments op, maar dit vage programma dan weer niet
Overigens is die documentatie over plugins maken voor qtcreator echt ongelooflijk brak. Gelukkig lang niet op het niveau van MonoDevelop, maar jezus zeg... Het is niet meer dan een overzicht van classes en methodes zonder beschrijving wat het allemaal doet. Zie bijv. dit stuk over de HelpManager

*edit*
mja... Misschien morgen eens naar kijken. Is volgens mij niet veel meer dan de buildQueueFinished-slot van de ProjectExplorer::BuildManager hangen aan HelpManager::unregisterDocumentation(...) en HelpManager::registerDocumentation(...)
[ Voor 34% gewijzigd door Caelorum op 21-06-2014 14:19 ]