Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Nu is het zo lang geleden dat ik alweer vergeten ben waarom ik hem leuk vond. Ik ben benieuwd.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Hij is een beetje groot, en ben te lui om te verkleinenFiresphere schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:51:
[...]
Waarom niet gewoon hosten op tweakers zelf?

Mijn opdrachtgever gaat morgenAVOND kijken naar mijn site, die overmorgenOCHTEND gepresenteerd moet worden. Ja doei.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Omdat ik vind dat aan rails wel wat haken en ogen zitten qua beheer en lelijke CVEs de afgelopen tijd ben ik maar eens met Django aan het spelen gegaan. Best cool.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nu 1 nachtje in de hitte overleven zonder enige vorm van koeling...
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 10-06-2014 01:19 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En ik maar denken dat inkjet printers erg waren....oisyn schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:19:
Mijn ervaring met airco's is dat ze maar 5% uptime hebben. Geen uitzonderingen.
[ Voor 12% gewijzigd door BikkelZ op 10-06-2014 02:44 ]
iOS developer
Graag, een iets te korte nacht gehad om om half 8 te beginnen en dan geeft spotify me ook nog classic rock op de heavy metal zender...Rutix schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:11:
Mogguh! Koffie?
Goed ideeRutix schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:11:
Mogguh! Koffie?

Gevolg: een heeeeeel zwaar hoofd, erg fijn als je complexe concepten moet uitwerken...
Misschien eerst maar eens wat lichte zooi wegwerken, een leeg hoofd wil ook nog wel eens helpen (mijn takenlijstje is absurd lang op dit moment)...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
En veel frisser is het er niet op geworden

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Soms pak je zo'n sticky en wil je hem open doen, knalt alles over de lengte eruit..
En je hebt geen mogelijkheid om je raam open te zetten. Al was dat met het weer van de afgelopen nacht misschien ook niet direct de beste keuze.Robbiedobbie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:46:
Ik heb vannacht ook niet veel slaap gehadHeb liggen puffen met een temperatuur van 29 graden op mijn slaapkamer...
RTFM!
Heb vannacht alsnog te weinig geslapen, maar dat komt omdat ik gewoon te laat ben gaan liggen
Dat is het hem. Ik had mijn raam open! Kon alleen niet zo heel ver open omdat het dan in zou regenen. Het meest typische is dat die temperatuur zo subjectief is. Zondag was het even warm op mijn slaapkamer, en toen sliep ik perfect (Na een hele dag in volle zon op pinkpop te hebben gestaan_Moe_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:55:
[...]
En je hebt geen mogelijkheid om je raam open te zetten. Al was dat met het weer van de afgelopen nacht misschien ook niet direct de beste keuze.
Die moet je toch juist 'knakken'?Douweegbertje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:52:
Zo, Douweegberts even gemailed dat ik gek word van hun zakjes suikerDie dingen gaan om de haverklap over de lengte lopen. Zelfs de doos waar alles in zit, heeft een laag suiker er in...
Soms pak je zo'n sticky en wil je hem open doen, knalt alles over de lengte eruit..
Driving a cadillac in a fool's parade.
Als je het ruimer van tevoren verwacht moet je je misschien bij de LOI inschrijven voor een spoedcursus Realiteit.F.West98 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:36:
![]()
Mijn opdrachtgever gaat morgenAVOND kijken naar mijn site, die overmorgenOCHTEND gepresenteerd moet worden. Ja doei.
{signature}
idd dat is nog best vlotVoutloos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Als je het ruimer van tevoren verwacht moet je je misschien bij de LOI inschrijven voor een spoedcursus Realiteit.
Been there, done that, got the t-shirt....
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Resultaat: tussen 23:00 en 07:00 uur ongeveer 3 uur slaap gehad.
Gevolg: Vierde kop koffie van vandaag voor mijn neus.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Volgens mij heeft iedere ontwikkelaar daar wel een t-shirt van.Acid_Burn schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:55:
Om vervolgens de komende 2 maanden geen tijd te hebben om er naar te kijken en dan weer te komen met aanpassingen die ASAP moeten worden doorgevoerd, want het project heeft wel haast.
Been there, done that, got the t-shirt....

Ik denk dat ik half Ethiopie wel van kleding kan voorzien inderdaad...Ger schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:12:
[...]
Volgens mij heeft iedere ontwikkelaar daar wel een t-shirt van.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hier ook, je vraagt 3 weken regelmatig om feedback over nieuwe site binnen het platform en dan is alles goed. 1 uur na de lancering is er stront aan de knikker want alles moet anders en beter en had het 'nooit zo live gemogen'. Dan kunnen ze 'm van mij ook krijgen hoorVoutloos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Als je het ruimer van tevoren verwacht moet je je misschien bij de LOI inschrijven voor een spoedcursus Realiteit.
"Het is een fase, het is een fase..."Ger schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:07:
Onweer, warmte, zieke vriendin en een zoontje waarvan de hoektanden doorkomen.
Resultaat: tussen 23:00 en 07:00 uur ongeveer 3 uur slaap gehad.
Gevolg: Vierde kop koffie van vandaag voor mijn neus.
Zo, vandaag eens mijn werk van vorige week overnieuw doen. Maar dan goed.
En morgen je werk van vandaag opnieuw doen maar dan goed?EddoH schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:18:
[...]
"Het is een fase, het is een fase..."
Zo, vandaag eens mijn werk van vorige week overnieuw doen. Maar dan goed.
Zo gaat het toch altijd?Ealanrian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:21:
[...]
En morgen je werk van vandaag opnieuw doen maar dan goed?
Nop bij mij is het het werk van me collega over doen van vorige week ...
Daar ben ik het toch niet mee eens, kuis liever mijn eigen shit op dan dat van een ander!EddoH schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:43:
Ach ja, same shit, different person.
RTFM!
* Alex) klikt op link
*lege pagina*

We are shaping the future
En toen kon je een Word documentje downloaden?Alex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
"Click here to download the form"
* Alex) klikt op link
*lege pagina*
[afbeelding]
Altijd fijn. Pas hetzelfde gehad met een actie-van-de-dag-achtige pagina. Vrouwlief wilde iets boeken en wilde een account aanmaken, bleek ons e-mail adres al gebruikt te zijn. Dat kan, geen probleem, vraag even een nieuw wachtwoord aan (na tig van onze standaard passwords geprobeerd te hebben). Duurt een eeuwigheid voordat de mail doorkomt, klik op de link in de mail om het wachtwoord aan te passen, krijgen we gewoon de inlog pagina terug met een foutmelding.... Na tig keer proberen wilde ik eigenlijk al niet eens meer boeken....Alex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
"Click here to download the form"
* Alex) klikt op link
*lege pagina*
[afbeelding]

Uiteindelijk heeft ze een nieuw account gemaakt, maar komop zeg, wat zijn er toch een hoop brakke sites...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ik word nog niet wakker als de bliksem zou inslaan.incaz schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:12:
Ik word wel wakker van de bel hoor...
Lol same hereAlex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:12:
[...]
Ik word nog niet wakker als de bliksem zou inslaan.
Krijg meestal een por van me vriendin als de wekker weer half uur ligt te loeienVoutloos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:16:
Dan moet je deurbel hetzelfde geluid maken als je wekker.

De lucht zal wel vochtiger zijn geweest dan zondagRobbiedobbie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:14:
[...]
Dat is het hem. Ik had mijn raam open! Kon alleen niet zo heel ver open omdat het dan in zou regenen. Het meest typische is dat die temperatuur zo subjectief is. Zondag was het even warm op mijn slaapkamer, en toen sliep ik perfect (Na een hele dag in volle zon op pinkpop te hebben gestaan)
Of ik was warmer gewendCaelorum schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:25:
[...]
De lucht zal wel vochtiger zijn geweest dan zondag
Gelukkig wel echt gezellig en leuke muziek
Ik ben alleen op zondag geweest helaas. Ik heb geen tickets kunnen krijgen voor de overige dagen.Ger schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:31:
Was Metallica nog iets? Hoopte dat ze het op TV nog uit zouden zenden, maar niet voordat ik in bed lag.
Toen ik gisteren in die storm zat was ik opeens niet meer zo treurig dat ik metallica moest missen
Ik heb ze ondertussen 2 keer gezien, 1x Gelredome en 1x op Sonisphere. Ik vond buiten toch het leukst iets meer mogelijkheden tot show. Helaas word het lijstje met moet ik ooit nog eens naartoe bij mij alleen maar korter en komen nu de bands waarvan je je afvraagt of ze nog weer gaan toerenGer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:11:
Ik had het ervoor over gehad. Een van die band die op de lijst staat van "Moet ik ooit nog eens naartoe"
Jeej nog een paar daagjes en deze klus is afgerond, kan ik weer echt aan het dev werk
Blijkbaar moet het dak dicht nals het buiten onder de 10 graden is

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 10-06-2014 13:15 ]
Live voldoen ze echt niet aan de verwachtingen. Zet er bijvoorbeeld een Iron Maiden naast en ze staan voor een lege wei.
RTFM!
Voornamelijk omdat iedereen zo ver weg mogelijk wil zijn van Iron Maiden_Moe_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:24:
Zet er bijvoorbeeld een Iron Maiden naast en ze staan voor een lege wei.
Waarschijnlijk kan wat jij wil wel met Structure101. Ik durf alleen niet meer te zeggen of deze ook op jars kan werken.Gropah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:24:
Zijn er trouwens nog mensen die een goede reverse engineer weten voor Java? Ik wil namelijk een class diagram genereren voor code/een jar ivm overzicht (en een verslag) maar de tool die ik nu gebruik (Visual Paradigm) produceert echt de lelijkste diagrammen met te veel zooi over elkaar heen, in de vorm van een kruis, etc etc en omdat het over meer dan 100 classes gaat heb ik niet echt zin om dat met de hand te rearrangen.
Of het nu wel of niet binnen je muziek smaak valt, over hun show valt niets te zeggen.EddoH schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:27:
[...]
Voornamelijk omdat iedereen zo ver weg mogelijk wil zijn van Iron Maiden
Waarbij Metallica verwachtingen schept die ze vervolgens niet invullen.
RTFM!
Maar dit is op basis van 1 optreden? Als ik zo ga kijken is Slayer ook kut terwijl 9 van de 10 optredens wel super goed waren._Moe_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:38:
[...]
Of het nu wel of niet binnen je muziek smaak valt, over hun show valt niets te zeggen.
Waarbij Metallica verwachtingen schept die ze vervolgens niet invullen.
Las ook recencies van het optreden van Artic Monkeys op Pinkpop in Volkskrant en op Nu.nl. Zelfde optreden, twee verschillende recensenten, 1 is positief ("Knallend feest"), ander negatief ("Maakt verwachting niet waar").
Persoonlijk vond ik het een geweldige show. Ik stond bijna helemaal vooraan (raar aangezien ik pas erg laat van andere band was vertrokken), en het was gewoon lekker passende muziek om de dag mee af te sluiten. Ze begonnen direct stevig met allemaal hits, waarna de show wel een beetje inkakte. Op het einde maakte ze het tijdens hun "encore" wel weer goed met nog meer hitsGer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:
Mwoch, beauty is in the eye of the beholder.
Las ook recencies van het optreden van Artic Monkeys op Pinkpop in Volkskrant en op Nu.nl. Zelfde optreden, twee verschillende recensenten, 1 is positief ("Knallend feest"), ander negatief ("Maakt verwachting niet waar").
Oh jawel hoor, die vind ik ook kut._Moe_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:38:
[...]
Of het nu wel of niet binnen je muziek smaak valt, over hun show valt niets te zeggen.
@_Moe_ Ik bedoel hiermee dus dat het showaspect ook nogal subjectief is
[ Voor 16% gewijzigd door EddoH op 10-06-2014 14:09 ]
Klopt volledig!Ger schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:
Mwoch, beauty is in the eye of the beholder.
RTFM!

Al hoop ik dat het pas komt nadat ik weer in Brabant ben
[ Voor 18% gewijzigd door Alex) op 10-06-2014 13:53 ]
Alex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:53:
Nieuw onweer op komst in zuiden en oosten
Al hoop ik dat het pas komt nadat ik weer in Brabant ben

Grappig, daar was ik ook, en ik vond het primaCaelorum schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:14:
Heb ze ook in het Gelredome gezien een jaar of 10 geleden. Dat was echt zo ongelooflijk slecht. Niet normaal. Geluid kaatste alle kanten op, want ze hadden het dak dicht gedaan. Dan kan je het nog beter door een of andere afgeleefde 40jaar oude radio luisteren.
Blijkbaar moet het dak dicht nals het buiten onder de 10 graden is
Volgens mij ben ik wel klaar met werken voor vandaag. Ze zijn remote Visual Studio aan het uninstallen vanaf mijn pc
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zat net ff te kijken maar beide shows in Gelredome zijn ongeveer 10 jaar geledenBM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:04:
[...]
Grappig, daar was ik ook, en ik vond het primaIk ga niet naar Metallica voor de strak geregisseerde show (daarvoor ga ik wel naar Rammstein
). Tis maar net welke verwachtingen je hebt
Volgens mij ben ik wel klaar met werken voor vandaag. Ze zijn remote Visual Studio aan het uninstallen vanaf mijn pcHeb vorige week een 'nieuwe' pc gekregen die voorheen van een andere developer was. Volgens mij zijn ze nu al zijn licenties aan het revoken
Structure101 kan wel uit een JAR vissen zie ik nu, maar het doet de linkjes niet helemaal lekker. Zo zou er maar 1 package in de hele jaar aan iets gelinkt zijn. De rest hangt er maar een beetje losjes bij. Argh. Dat wordt een QA rapportStM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:32:
[...]
Waarschijnlijk kan wat jij wil wel met Structure101. Ik durf alleen niet meer te zeggen of deze ook op jars kan werken.

@hierboven:
1x naar Rammstein geweest 2012 oid in het ahoy (?) . Wat een show was dat. Was alleen een beetje jammer dat ik achterin met oordoppen nog last had van te hard geluid. Verder wel grappig; ik was toen met wat bekenden en vrienden daarvan. 1 daarvan kwam uit afrika. Samen met hem het spel "spot de neger" bedacht, wie als eerste een andere donker gekleurd persoon zag kreeg een biertje. Uiteindelijk heeft niemand bier gekregen.
[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 10-06-2014 14:12 ]
BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:04:
[...]
Volgens mij ben ik wel klaar met werken voor vandaag. Ze zijn remote Visual Studio aan het uninstallen vanaf mijn pcHeb vorige week een 'nieuwe' pc gekregen die voorheen van een andere developer was. Volgens mij zijn ze nu al zijn licenties aan het revoken

Dag productiviteit... hopelijk wel een devbak met een SSD?
Ik hoef ook geen strak geregisseerde show, maar ik wil wel graag hun muziek luisteren zonder die 4 echo's doordat het geluid weerkaatst op het dak en de tribunes. Verder vond ik het wel een goede show hoor, maar ze hadden gewoon dat dak open moeten doen. Ik was er overigens in 2003 toen Godsmack de openingsact was. Die lui waren echt zoveel beter dan MetallicaBM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:04:
[...]
Grappig, daar was ik ook, en ik vond het primaIk ga niet naar Metallica voor de strak geregisseerde show (daarvoor ga ik wel naar Rammstein
). Tis maar net welke verwachtingen je hebt
[...]
Ik was er dus in 2003 en dat was niet zo super doordat het geluid enorm verneukt werd.Ealanrian schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:06:
[...]
Ik zat net ff te kijken maar beide shows in Gelredome zijn ongeveer 10 jaar geleden2003 en 2006 waren ze er. De show van 2006 vond ik dus wel goed maar inderdaad voor een SHOW is rammstein (Of KISS) de band.
[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 10-06-2014 14:19 ]
GrapjasAlex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:08:
[...]
![]()
![]()
![]()
Dag productiviteit... hopelijk wel een devbak met een SSD?
Ik denk dat ik er dan in 2006 was, ik kan met Godsmack namelijk niet herinnerenCaelorum schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:18:
[...]
Ik hoef ook geen strak geregisseerde show, maar ik wil wel graag hun muziek luisteren zonder die 4 echo's doordat het geluid weerkaatst op het dak en de tribunes. Verder vond ik het wel een goede show hoor, maar ze hadden gewoon dat dak open moeten doen. Ik was er overigens in 2003 toen Godsmack de openingsact was. Die lui waren echt zoveel beter dan MetallicaDie hadden van mij wel wat langer mogen spelen. Kwam mede doordat hun muziek wat minder last heeft van dat dak.
Heb ze ondertussen denk ik 6 of 7 keer live gezien, en kan niet wachten tot ze weer naar NL en BE komen. Alleen de liveshows al zijn reden genoeg om er goed geld voor te betalen, dat ze daarnaast nog eens geweldige muziek maken is bijna een leuke bijkomstigheid te noemen.Gropah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:06:
[...]1x naar Rammstein geweest 2012 oid in het ahoy (?) . Wat een show was dat. Was alleen een beetje jammer dat ik achterin met oordoppen nog last had van te hard geluid. Verder wel grappig; ik was toen met wat bekenden en vrienden daarvan. 1 daarvan kwam uit afrika. Samen met hem het spel "spot de neger" bedacht, wie als eerste een andere donker gekleurd persoon zag kreeg een biertje. Uiteindelijk heeft niemand bier gekregen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha nice!Gamebuster schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:22:
Buren maken weer herrie. Tijd om mijn oude half-werkende Z5500 weer uit de doos te halen en kijken hoe-ie functioneert op 50% volume.
BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:24:
[...]
GrapjasDevbak is ook wel wat veel eer hoor, tis een simpele i3, maar iig met 8GB ram erin, ipv de Pentium nogwat met 4GB die ik hiervoor had. SSD? Neuh. Echte dev pc's hebben ze hier helaas niet.
Er moet bij jullie nodig eens wat nieuwe hardware komen dus.BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:24:
[...]
GrapjasDevbak is ook wel wat veel eer hoor, tis een simpele i3, maar iig met 8GB ram erin, ipv de Pentium nogwat met 4GB die ik hiervoor had. SSD? Neuh. Echte dev pc's hebben ze hier helaas niet.
Geen idee wat de exacte beweegredenen zijn om developers met deze hardware te laten werken. Gek genoeg zijn de laptops die gebruikt worden wel voorzien van een dikke i7.
Maar goed, ik heb maar te gebruiken wat me ter beschikking gesteld word. Als ik dan langer moet wachten, jammer maar helaas, de klokt tikt door

Xbox
Safari's syntax highlighter het als fout aan, maar w3 validator geeft geen warning. Ook is de href attribute echt "/" en niet "" als ik deze inspecteer in het DOM.
Ook leuk:
<input placeholder= - - > werkt ook. (met nbsp's)
Fiddle met demo van beide eigenaardigheden:
http://jsfiddle.net/6Ef5c/1/
Ik genereer HTML ipv het zelf te schrijven en heb code aangepast dat-ie alleen quotes om de attribute key plaatst als er bepaalde tekens in zitten. Ik keek daarna in de broncode en zag allemaal van dit soort rare dingen staan die blijkbaar gewoon valid HTML zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Gamebuster op 10-06-2014 14:59 ]
Firesphere schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:02:
Nondeju wat is een custom styling van zo'n Maps infobubble een ongelofelijk gedoe zeg!
1
2
3
4
5
6
7
8
| var iv = setInterval(function() { if ($("#gmap_canvas .gm-style-iw").size() > 0) { $("#gmap_canvas .gm-style-iw").parent().find("img").parent().remove(); $("#gmap_canvas .gm-style-iw").parent().find("div:first-child").first().remove(); clearInterval(iv); } }, 100); |
+ nog wat css met een aantal keer !important werkt prima
Ik wil't juist volledig zonder jquery doen, maar ik vrees inderdaad dat dat'm toch niet wordtStM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:11:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 var iv = setInterval(function() { if ($("#gmap_canvas .gm-style-iw").size() > 0) { $("#gmap_canvas .gm-style-iw").parent().find("img").parent().remove(); $("#gmap_canvas .gm-style-iw").parent().find("div:first-child").first().remove(); clearInterval(iv); } }, 100);
+ nog wat css met een aantal keer !important werkt primaToevallig gisteren behoorlijk veel tijd aan besteed
infoBubble

Ik kan donderdag naar een masterclass van Renata Kallosh en Andrei Linde, over de net ontdekte zwaartekrachtgolven (nou ja, 'ontdekt')

En daardoor gedeoptimaliseertd voor Google Chrome op de desktop

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Leuk is dat ja, net als sites die alles mobiel willen en hun desktop site opeens ook helemaal mobiel is, net als deze: https://forms.ama.ab.ca/ama_memberships/joinMatis schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:35:
Fijn man. afaspersonal.nl is nu geoptimaliseerd voor iPad.
En daardoor gedeoptimaliseertd voor Google Chrome op de desktop
nice.. angular zo te zien... als ik ooit toch eens wat meer vrije tijd (er voor over) hadAlex) schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:50:
Op www.htm.nl kun je ook merken dat het mobile first is ontworpen, maar ik vind het wel goed gedaan. Op de desktop is de site ook nog prima te gebruiken en ziet het er zelfs goed uit.
Maar ik heb wel het idee dat mijn aanwijzersnelheid veranderd is...
De 3 andere afbeeldingen zijn 64kB in totaal. Het HTML document is 3,0kB (3070B) compressed (minified, geen gzip)
De hele zooi is nu net iets onder de 72kB incl. gzip. De tijd dat de server bezig is met de request van request tot response is, met uitzondering van de 1e request die het een en ander nog moet laden, gemiddeld zo'n 0.2 milliseconden.
Memory footprint van het process is net geen 40MB. Alles geschreven in Ruby. (wie had gedacht dat Ruby ook snel kon zijn?)
De background processes daartegen... daar gebeurt het zware werk.
Komende maandag gaat-ie live. Spannend!
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 10-06-2014 19:56 ]
Mijn applicatietje is een user-management ding voor een chatserver die we op de zaak gebruiken. Nu wil ik daarin oa afdelingen en users managen (user -> afdeling is een n-op-1 relatie).
Prima, maar moet ik nu een losse app schrijven in Django om zowel users als departments (ik doe alles in het engels) te managen?
Als ik de tutorial erbij pak op https://docs.djangoproject.com/en/1.6/intro/tutorial03/ zie je dat ze voor heel veel acties (zoals index en detail) geen datatype specificeren en direct dat ene ding managen (de app heet daar dan ook poll).
Is het dus goed gebruik om nu 2 apps te maken in het project, 1 "users" en 1 "departments"?
Ik heb prima programmeerervaring maar weinig django-ervaring.
[ Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 10-06-2014 22:20 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.