wel okay.
Moet zeggen dat ik de "handleiding' een beetje ruk vind. Ik ben namelijk gewent om gewoon mijn spul klaar te maken, dus uitje, paprika etc. snijden en ga zo maar door. Nu bijvoorbeeld met die vis (eerste gerecht) moest je opeens 1/4 van de ui (?) weer ergens anders voor gebruiken (of het was een ander gerecht) terwijl ik alles al in 1 ding had gegooid, door elkaar.
In elk geval vind ik de chronologische volgorde niet zo super, de alinea's kloppen van geen meter waardoor ik niet zo efficiënt zit te koken ondanks dat ik alles eerst 3x doorlees zowat
Verder vond ik de couscous niet echt lekker, nogal droog uiteindelijk. Dat kan ook aan mijn kookkunsten liggen maar ik zou het zelf niet maken.
Los van dat wilde ik dus een nieuwe box bestellen, de site gaf de 16e aan, terwijl ik eigenlijk vandaag ook de box zou willen. Mevrouw aan de lijn was volgens mij nieuw, en kwam de gehele tijd aanzetten met dat ze vandaag niet bezorgen, maar dat dat dinsdag word. Ik weer gezegd dat ik die optie ook niet had, en uiteindelijk na 10 minuten uitleggen wat ik wilde, werd er verteld dat ik 1 dag te laat was met bestellen

Je moet dus vóór donderdag aangeven of je de box wilt. In elk geval een laag IQ gehalte daar aan de telefoon waarbij ik uiteindelijk na bovenstaande reactie ook prompt had opgehangen zonder iets te zeggen.