De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Website in plain Ruby begint vorm te krijgen. Plain Ruby website (En Rack) met wat simpele libraries voor simpele taken als Routing, HTTP verkeer, enz.

Ik wist niet dat Ruby zo snel kon zijn! Ik heb enkele autorefreshers op vol gas staan, CPU gebruik van mijn app blijft <2%, geheugen gebruik is 36MB en reactietijden zijn meetbaar in een enkele milliseconde. Opstarttijd is ook sneller dan dat je kan wisselen naar je browser.

Ach ja, we zitten nu nog met een kwart pagina; we zullen zien hoe snel het blijft als de rest van de website gebouwd wordt.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:59

alienfruit

the alien you never expected

Nou ja, dan maar een proxy schrijven voor Sharepoint 2013 REST API in SAP HANA.
Omdat het nu totaal niet te gebruiken valt. Lekkere introductie van Sharepoint en het Azure platform. 8)7 :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

grappig plaatje uit een ander topic, vond hem hier ook wel passen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M5wl14r.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 07:49
Ghehe, een ander soort truth table :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

|:(
Mobiele browsers.

Webkit faalt, html element is niet 100% / 100%, dus handmatig erbij doen voor goede bg.
Android 4.3 stock browser faalt daarna enorm, achtergrond is de voorgrond en alleen ontouch zie je een vage versie van de site. Ofzo. En als je dan na meerdere keren reload wél de site hebt is die ook niet goed, hij interpreteert een //...-url kennelijk als http en dat is onveilige content (https site) en laat het dus niet zien. Dag iconfont. Ook zijn de animaties van 600ms niet aanwezig, te veel lag.
Chrome mobile faalt: autocomplete doet raar met kleurtjes en soms wat rare quirks met scrollen (ook op tweakers), animaties niet vloeiend (3 frames van de 600ms zichtbaar)
Firefox mobile: DOET HET GOED! Alles gaat goed behalve een bg-image op inputs. Verder animaties vloeiender dan bij mij op de computer, i.t.t. alle andere browsers maakt hij plain-text mails NIET klikbaar (en dus géén mailto).

iOS:
Safari doet het goed behalve -webkit-appearance die alle buttons raar maakt en behalve touchevents. Er gaat iets mis tijdens het wegklikken van mijn popup: doet 'ie niet. Gaat overal goed, behalve op iOS. ($(elem).on("click", ...) gaat goed, een $(document).on("click", ...) gaat fout (hij kijkt enkel of 'ie niet in de popup zelf klikt)

Natuurlijk komen al die quirks niet boven het licht in Chrome emulator e.d.

/rant
* F.West98 gaat maar weer eens verder met de layout

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12
Ow Swift <3

Doet me denken aan Scala.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 22:45
ZpAz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:07:
Ow Swift <3

Ik had het zelfde het is net een OOP taal die eruit zit alsof hij functioneel is.

Denken jullie trouwens dat swift ook naar windows en unix komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee, het is Apple

[ Voor 25% gewijzigd door F.West98 op 03-06-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:00
2Keys schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:09:
[...]

Ik had het zelfde het is net een OOP taal die eruit zit alsof hij functioneel is.

Denken jullie trouwens dat swift ook naar windows en unix komt?
Nee. Cocoa zal ook nooit op Windows of Linux draaien en daarmee Swift ook niet. Misschien dat iemand een eigen port bouwt, dat zou wel grappig zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ach Swift heeft ook wel wat rare dingen her en der....constructors, method declaraties. Dacht dat Objective-C al apart genoeg was.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Visual Studio devvers hebben er maar zin in ... #gaatsnel ...

http://blogs.msdn.com/b/s...4-quot-available-now.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 07:49
Zo, alvast maar eens een post aan het typen die op mijn blog komt zodra alles klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wait... ASP.NET vNext is al beschikbaar? Ongeveer? (aldus een ouder artikel)

* F.West98 gaat eens even kijken

[ Voor 52% gewijzigd door F.West98 op 03-06-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Bezig met een webscraper welke de actuele rente-percentages van de website van mijn bank afplukt om zo een oogje te kunnen houden op de ontwikkelingen van de rente van mijn lening.

Mijn god welke idioot die website ooit heeft geschreven... :'( Spaties om ervoor te zorgen dat zaken "netjes uitlijnen", inconsistentie en een smerige hard-coded library van vertalingen van maanden, dagen en datumnotaties. |:(

Heeft helaas als bijgevolg dat ik in mijn code ook smerige hacks moet implementeren om ervoor te zorgen dat alles netjes geparsed wordt.Met hilarische comments als gevolg: ;w
// Ugly removal of 14 spaces because some Dev decided this was a smart way of aligning a table.

Gelukkig is de stabiliteit van de bank als geheel beter dan hoe de sourcecode van de website eruit ziet. :+

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 20:57

Sebazzz

3dp

F.West98 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:21:
Wait... ASP.NET vNext is al beschikbaar? Ongeveer? (aldus een ouder artikel)

* F.West98 gaat eens even kijken
Dat lijkt mij niet met geen Visual Studio ondersteuning, en Roslyn en C# 6 nog in alpha.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Oh ok. Dan wacht ik wel op dat allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 12:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:53:
[...]

Ik zie er maar 1, een missende #include <stdio.h>. Tenzij je aanneemt dat het C:\ moet zijn, maar die aanname kun je eigenlijk niet doen. En dan zijn het er alsnog maar 2. Dan kun je nog zeuren over een niet gesloten file, maar dat hoeft in feite niet - een return uit main impliceert een exit(), en een exit() impliceert het sluiten van file handles.
Ik had het over de opening met een, voor windows termen, niet geheel correct geaddresseerd bestand (voor zover ik weet). Die aanname was de eeste die ik doelde.

De sluiting is debatable. Het is inderdaad geen fout, maar op z'n zachts gezegd slordig, wat mij betreft, dus ik heb het als fout bestempeld.

De includes ga ik me niet druk om maken.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Brakkie41 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:33:
// Ugly removal of 14 spaces because some Dev decided this was a smart way of aligning a table.
Hoe moet ik dat voor me zien :?

code:
1
2
trim($foo);

?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:20
ZpAz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:07:
Ow Swift <3

Behalve dat Scala cooler is, en dat compiled ook op linux en Windows ipv alleen op mac. :P

//edit
Zit even door de language reference heen te bladeren maar Swift lijkt geen volledige ondersteuning te hebben voor het functioneel programmeren paradigma. Het heeft een map en sort functie, woeptiedoe.. :P Dan is Python ook een functionele taal.

[ Voor 33% gewijzigd door WernerL op 03-06-2014 22:02 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

WernerL schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:58:
[...]

Behalve dat Scala cooler is, en dat compiled ook op linux en Windows ipv alleen op mac. :P

//edit
Zit even door de language reference heen te bladeren maar Swift lijkt geen volledige ondersteuning te hebben voor het functioneel programmeren paradigma. Het heeft een map en sort functie, woeptiedoe.. :P Dan is Python ook een functionele taal.
Het is inderdaad meer een soort Python wat dat betreft.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Van wat ik tot nu toe heb gelezen is de syntax inderdaad een beetje "Pythonesque", maar het is niet sluitend.
Ik denk dat "Objective Python with a bit more" een goede omschrijving is, voor zover ik me heb ingelezen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Yay, de IIS Server local werkt, maar nu snap ik ineens waarom al mijn IIS Deploys tot nu toe faalden: geen DB-toegang...
* F.West98 gaat wat fröbelen in de settings (kijk mam, die ging goed! :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

RobIII schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:49:
[...]

Hoe moet ik dat voor me zien :?

code:
1
2
trim($foo);

?
Dat dacht ik in eerste instantie ook, alleen haalt die dan enkel ook spaties weg die ik juist wel moet behouden. 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Swedish Clown op 03-06-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Brakkie41 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:26:
[...]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, alleen haalt die dan enkel ook spaties weg die ik juist wel moet behouden. 8)7
Waarom zou je spaties/whitespace moeten behouden als je geïnteresseerd bent in de data :? Die voeg je naderhand toch zelf weer toe (als je ze al nodig zou hebben voor uitlijning o.i.d.).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Stel dat die data nou een post is ;)
Vindjeditdanfijnlezen?Datlijktmijdusnietdebedoeling;)

[ Voor 7% gewijzigd door F.West98 op 03-06-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
F.West98 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:07:
Stel dat die data nou een post is ;)
Vindjeditdanfijnlezen?Datlijktmijdusnietdebedoeling;)
Een trim haalt (in de talen die ik ken) enkel spaties voor/na een string weg; niet middenin.

code:
1
___dit____is____meuk_met_spaties____

Wordt, na alle trim() implementaties die ik ken:
code:
1
dit____is____meuk_met_spaties

"Dubbele" whitespace in een string haal je weg met een kleine regex (iets als \s{2,} uit de losse pols) of een for/do/while-loopje waar je 2 of meer opeenvolgende whitespaces vervangt door 1 net zo lang de string na de replace niet gelijk is aan waar je mee begon / tot de lengte niet meer wijzigt na een replace.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 03-06-2014 23:12 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Oh. * F.West98 gebruikt nooit dat soort dingen
Dan snap ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

RobIII schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:34:
[...]

Waarom zou je spaties/whitespace moeten behouden als je geïnteresseerd bent in de data :? Die voeg je naderhand toch zelf weer toe (als je ze al nodig zou hebben voor uitlijning o.i.d.).
De data die ik ophaal, splits ik op basis van een enkele spatie. Vandaar dat ik een enkele spatie nodig heb, anders houd ik enkel een nietszeggende reeks getallen hoor welke ik niet kan splitsen. Kortgezegd moet ik een compleet verneukte tabel + een deel van de data eromheen parsen richting de database. Splitsen op basis van spaties was daarmee de gemakkelijkste manier. Was het niet dat de dev'ver er regelmatig overbodige spaties in had geknald.

Het is in ieder geval gelukt :) Kan nu netjes de rente-percentages van de website scrapen en parsen richting PostgreSQL. :) Morgen verder en een dashboard en e-mailfunctionailiteit inbouwen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:12:
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is de syntax inderdaad een beetje "Pythonesque", maar het is niet sluitend.
Ik denk dat "Objective Python with a bit more" een goede omschrijving is, voor zover ik me heb ingelezen.
Het is een beetje een amalgaampje van verschillende talen en wat Objective-C leftovers. Ik vind het niet zo schoon zoals C# of Python maar een taal die standaard objectreferenties niet nullable maakt heeft bij mij een hoop krediet.

Objective-C en deze taal hebben wel raakvlakken maar er zijn zo veel dingen anders dat ik het eigenlijk niet kan vergelijken. Neem dit stukje code in een switch statement:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
let somePoint = (1, 1)
switch somePoint {
case (0, 0):
    println("(0, 0) is at the origin")
case (_, 0):
    println("(\(somePoint.0), 0) is on the x-axis")
case (0, _):
    println("(0, \(somePoint.1)) is on the y-axis")
case (-2...2, -2...2):
    println("(\(somePoint.0), \(somePoint.1)) is inside the box")
default:
    println("(\(somePoint.0), \(somePoint.1)) is outside of the box")
}
// prints "(1, 1) is inside the box

Ik weet niet of er andere talen zijn die dit doen maar het is wel het flexibelste systeem wat ik heb gezien.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*O* Lokale IIS server ook werkend. Ook een klein subdomein naar buiten open gezet, met enkel HTTPS, Windows-verificatie en een zeer specifieke poort. De gewone 80- en 443-poorten handelt de router al af naar zijn eigen webinterface (Linksys Smart-Wifi) die dan blokkeert omdat ik dat heb uitgezet.

Nu nog een juist SSL-certificaat regelen (niet dat IIS-testding) en dan ben ik helemaal klaar. Helaas heb ik op dat domein geen mailserver-achtig iets zitten dus ik moet nog even kijken hoe ik 'm bij startssl ga verifiëren. Enige mailserver die ik heb zit bij faalhoster en hun beheerpaneel is nu onbereikbaar. Ofzo. Al dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door F.West98 op 04-06-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Brakkie41 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:29:
[...]

De data die ik ophaal, splits ik op basis van een enkele spatie. Vandaar dat ik een enkele spatie nodig heb, anders houd ik enkel een nietszeggende reeks getallen hoor welke ik niet kan splitsen. Kortgezegd moet ik een compleet verneukte tabel + een deel van de data eromheen parsen richting de database. Splitsen op basis van spaties was daarmee de gemakkelijkste manier. Was het niet dat de dev'ver er regelmatig overbodige spaties in had geknald.
Als de whitespace aan het begin van de string staat is het irrelevant, als tussen relevante data meerdere spaties staan dan gooi je er een regex overheen om ze weg te halen. Dat lijkt me sowieso een goed plan want dan gaat je code wat minder snel naar de knoppen als de devver ergens een spatie toevoegt tijdens een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:39
Dit werkt in PHP:

code:
1
$output = preg_replace('/\s+/', ' ',$input);

http://stackoverflow.com/...paces-with-a-single-space

Ontopic:
Het is vroeg! Iemand koffie?!

/me Schenkt bakje zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
BikkelZ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 00:10:
[...]

Het is een beetje een amalgaampje van verschillende talen en wat Objective-C leftovers. Ik vind het niet zo schoon zoals C# of Python maar een taal die standaard objectreferenties niet nullable maakt heeft bij mij een hoop krediet.

Objective-C en deze taal hebben wel raakvlakken maar er zijn zo veel dingen anders dat ik het eigenlijk niet kan vergelijken. Neem dit stukje code in een switch statement:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
let somePoint = (1, 1)
switch somePoint {
case (0, 0):
    println("(0, 0) is at the origin")
case (_, 0):
    println("(\(somePoint.0), 0) is on the x-axis")
case (0, _):
    println("(0, \(somePoint.1)) is on the y-axis")
case (-2...2, -2...2):
    println("(\(somePoint.0), \(somePoint.1)) is inside the box")
default:
    println("(\(somePoint.0), \(somePoint.1)) is outside of the box")
}
// prints "(1, 1) is inside the box

Ik weet niet of er andere talen zijn die dit doen maar het is wel het flexibelste systeem wat ik heb gezien.
Dat heet pattern matching en is iets wat uit functionele talen komt. Ik vind de syntax in Scala en Haskell schoner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
Cor453 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 07:02:
Dit werkt in PHP:

code:
1
$output = preg_replace('/\s+/', ' ',$input);

http://stackoverflow.com/...paces-with-a-single-space

Ontopic:
Het is vroeg! Iemand koffie?!

/me Schenkt bakje zwart
Dank voor het bakje koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22
Heerlijk dat verschil tussen Bing en Google.

String to Int in javascript. Lingerie reclame :')
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uexKBin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
WernerL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:55:
[...]
Dat heet pattern matching en is iets wat uit functionele talen komt. Ik vind de syntax in Scala en Haskell schoner.
Het zal ongetwijfeld ook naar C# komen nu ze Roslyn hebben. in 2008 heeft Bart De Smet er al een post op zijn eigen blog over gezet met een best elegante oplossing. Lijkt me nu ze die nieuwe compiler hebben, die naar eigen zeggen makkelijker is om features in aan te brengen, dat ze nog wel een keer naar dit soort features gaan kijken. C# is al een behoorlijke tijd zaken aan het overkopieren uit functionele talen, dus dit kan er ook nog wel bij...
pdebie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:57:
Heerlijk dat verschil tussen Bing en Google.

String to Int in javascript. Lingerie reclame :')
[afbeelding]
Ach, heb hier maar twee reclameresultaten in Bing en ze komen tenminste niet aanzetten met w3schools als topresultaat. Overigens helpt het enorm als je de US versie van bing gebruikt. Bijna niemand gebruikt de Nederlandse versie volgens mij, waardoor de resultaten bijzonder tegenvallen, vooral op technische queries.

Overigens de enige niet-javascript gerelateerde resultaat is 1 reclame link naar H&M, de rest is allemaal naar tech-websites. Zo erg als jij het hebt heb ik het hier dus niet. Woon je toevallig met een vrouw samen in huis die Bing gebruikt? :D

[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 04-06-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
ja hoor we hebben dr weer een:

"Hallo Kayr,
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je zo direct benader, maar ik ben op het moment op zoek naar een .NET ontwikkelaar voor een interessante job in Apeldoorn. Zou ik je misschien wat info mogen sturen? Anders altijd handig om even te linken.
Groet,
[recruiter name]"

Let vooral op de grootste dooddoener... "even linken" :|

Daarnaast staat er in mijn profiel nergens .NET ervaring...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Caelorum schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:59:
[...]

Het zal ongetwijfeld ook naar C# komen nu ze Roslyn hebben. in 2008 heeft Bart De Smet er al een post op zijn eigen blog over gezet met een best elegante oplossing. Lijkt me nu ze die nieuwe compiler hebben, die naar eigen zeggen makkelijker is om features in aan te brengen, dat ze nog wel een keer naar dit soort features gaan kijken. C# is al een behoorlijke tijd zaken aan het overkopieren uit functionele talen, dus dit kan er ook nog wel bij...

[...]
Heeft Microsoft niet ook al een functionele taal genaamd F#? Ooit eens lang geleden een presentatie over gezien bij de MS devdays. :P Volgens mij is dat nooit zo populair geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Ik krijg sinds gistermiddag die gele balk met "X nieuwe berichten" niet meer op het forum. Werkt die bij jullie nog wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Even testen, als ik dit post zou ik die balk in de andere tab moeten zien. :P

//edit
Ja, werkt hier gewoon.

[ Voor 18% gewijzigd door WernerL op 04-06-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Dragor schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:18:
Ik krijg sinds gistermiddag die gele balk met "X nieuwe berichten" niet meer op het forum. Werkt die bij jullie nog wel? :?
Klik dr net op om jou bericht weer te geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22
Caelorum schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:59:
[...]

Woon je toevallig met een vrouw samen in huis die Bing gebruikt? :D
Nee, die gebruikt ook gewoon Google :)
Maar dit is op mijn werk pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
WernerL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:16:
[...]
Heeft Microsoft niet ook al een functionele taal genaamd F#? Ooit eens lang geleden een presentatie over gezien bij de MS devdays. :P Volgens mij is dat nooit zo populair geworden.
Mja, C# zal altijd anders blijven dan F#, maar ze zullen ook altijd van alles toevoegen aan C# om het productiever te maken. Pattern matching lijkt me wel een zinvolle toevoeging om meer met minder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kayr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:12:

"Hallo Kayr,
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je zo direct benader, maar ik ben op het moment op zoek naar een .NET ontwikkelaar voor een interessante job in Apeldoorn. Zou ik je misschien wat info mogen sturen? Anders altijd handig om even te linken.
Groet,
[recruiter name]"

Daar is een prima oplossing voor O-)

Dat "even linken kan geen kwaad" etc. Daar word ik zo verschrikkelijk moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48

Dido

heforshe

Hier ook niet meer sinds gisteren. Chrome Version 35.0.1916.114 m

Op werk zit ik dan wel achter een firewall, maar volgens mij zag ik hem thuis ook niet meer verschijnen.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ook ik krijg die balk niet meer. Valt op in de coffee corner.
WernerL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:55:
[...]

Hangt er wellicht een beetje van af ook nog wat je gaat matchen, in Scala kan je niet matchen op ranges. Nouja, het kan wel met wat creativiteit:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
class Box(r1: Range, r2: Range) {
  def unapply(b: (Int, Int)) =
    (r1 contains b._1) && (r2 contains b._2)
}

object prutsels {
  val somePoint = (1, 1)
  val Box1 = new Box(-2 to 2, -2 to 2)
  val where = somePoint match {
    case (0, 0) =>
      "at the origin"
    case (_, 0) =>
      "on the x-axis"
    case (0, _) =>
      "on the y-axis"
    case Box1() =>
      "inside the box"
    case _ =>
      "outside of the box"
  }
  println(somePoint + " is " + where)
}

Wat de non-nullable references betreft doet Scala naar mijn idee niet onder. Ja, references zijn nullable, maar dat is met name om compatibel te blijven met Java. Als je echter in Scala een functionele stijl aanhoudt dan maak je daar geen gebruik van.

[ Voor 6% gewijzigd door dcm360 op 04-06-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

"Hallo Kayr,
Groet,
[recruiter name]"

Ik was afgelopen week in een goeie bui en heb voor de verandering eens mijn eisen en wensen voor potentiële banen naar een, op eerste indruk, serieus geïnteresseerde recruiter gestuurd.
Nadat ik twee keer expliciet heb aangegeven welke regio in aanmerking zou komen, stuurt hij me een lijst vacatures die allen minstens 100km verderop liggen.

Incompetente zak hooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:29

Acid_Burn

uhuh

"Hallo Kayr,
Groet,
[recruiter name]"

Kreeg er laatst ook weer 1. Van een PHP bureau uit Groningen of Friesland. Ik woon zelf in Zeeland. Dat gaat em niet worden.

Locatie is trouwens ook vaag op linked-in. Volgens linked-in zit ik in de omgeving van Den Haag (The Hague Area, Netherlands).Dat is zeker minmaal 1.5 uur rijden. Plaatsbepaling is veel te grof.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Ze blijven het gewoon proberen. Ik vraag me af of dat soort gasten nou echt zo'n grote plaat voor hun kop hebben. Zouden ze dan echt nooit horen dat hun methode door de meeste ontvangers als vervelend/lastig/negatief/etc. wordt beschouwd?

Overigens, de meest brutalen sturen je een invite ipv een bericht. Voor invites hoeven ze namelijk niet te betalen en voor berichten wel (+ dat daar ook een max. aan zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 11:58

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Meestal komen ze bij mij terug met dat mijn eisen iets te hoog liggen O-) of het komt omdat ik 200k per jaar vraag xD. Werkt wel ben je zo van ze af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:16
Gewoon puur kwantiteit boven kwaliteit. Je hebt er allicht wel een die reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Acid_Burn schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:38:
[...]

Locatie is trouwens ook vaag op linked-in. Volgens linked-in zit ik in de omgeving van Den Haag (The Hague Area, Netherlands).Dat is zeker minmaal 1.5 uur rijden. Plaatsbepaling is veel te grof.
Bij mij toont LinkedIn het tegenwoordig goed (er staat daadwerkelijk mijn woonplaats). Vroeger stond er "Vlaardingen Area", wat toch wel zo'n 60 km rijden is vanaf mijn huis. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gisteren ook weer 'n hardnekkige...
Hi Rob,

Even een korte vraag:

Sta jij open voor een nieuwe uitdaging?

Er is namelijk concrete interesse!

Groet,

Pepijn
Hoi Pepijn,

Even een korte vraag:

Heb jij leren lezen op de basisschool?

Er staat namelijk in mijn profiel:

Advice for Contacting Rob
* * * * * * * * * * * *
NO RECRUITMENT
* * * * * * * * * * * *

Groet,

Rob
Hi Rob,

Ik heb zeker leren lezen.

Het bedrijf heeft mij gevraagd om jou te benaderen, dan weerhoudt dat bericht op jou linkedin mij er niet van om jou te contacten.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

Ik doe de werving en selectie voor het bedrijf, zij willen jou graag een keer spreken.

Pepijn

Verzonden van LinkedIn voor iPhone
http://lnkd.in/ios

Als dat bedrijf me zo nodig wil hebben is 't écht niet moeilijk me even rechtstreeks te contacten zonder zo'n "recruiter" er tussen. Het is niet alsof ik onvindbaar ben. Maar ja, boeie. Heb toch geen interesse Make me an offer I can't refuse O-) :P

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 04-06-2014 11:00 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:39
xleeuwx schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:44:
Meestal komen ze bij mij terug met dat mijn eisen iets te hoog liggen O-) of het komt omdat ik 200k per jaar vraag xD. Werkt wel ben je zo van ze af :)
Da's voortaan ook een goed idee. "Ja ik wil wel een gesprek, maar ik wil zeker 4x modaal verdienen, anders doe ik nog niet eens de moeite om je telefoon aan te nemen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
RobIII schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:55:
Gisteren ook weer 'n hardnekkige...

[...]

[...]

[...]

Als dat bedrijf me zo nodig wil hebben is 't écht niet moeilijk me even rechtstreeks te contacten zonder zo'n "recruiter" er tussen. Het is niet alsof ik onvindbaar ben. Maar ja, boeie. Heb toch geen interesse :P
A Pepijn die heb k ook al 5 keer voorbij zien komen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Hebben we ook een achternaam van deze persoon... dan kunnen we met de hele devschuur HEM gaan spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kayr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:59:
Hebben we ook een achternaam van deze persoon...
Ja
dan kunnen we met de hele devschuur HEM gaan spammen :D
En ons verlagen tot zijn niveau?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
RobIII schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Ja

[...]

En ons verlagen tot zijn niveau?
Uiteraard niet.... :) zat al op deze reactie te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ziggo inet ligt weer plat thuis. Het zal eens niet zo zijn. De laatste paar maanden regelmatig gezeik, en sinds dat ze die snelheidsverhoging hebben ingevoerd is het alleen maar erger geworden.

Wel vaag btw. Reset modem -> 3 minuten goed internet. Waarna het lijkt alsof er geen 'nieuwe' verbindingen meer gemaakt kunnen worden. Zit ik in een game/skype/chat sessie, geen probleem, blijft gewoon werken. Maar voor de rest is er niks bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hebben we ook een achternaam van deze persoon... dan kunnen we met de hele devschuur HEM gaan spammen :D
Ik heb nog wel een potentieel interessante functie voor hem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Zie trouwens net dat mijn sig er wel heel erg recruiterig uitziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Kayr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:16:
Ik zie nou pas dat jij mijn collega bent :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Kayr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:16:
Beetje maar, beetje boel maar :)
Bedankt kan ik wat afwisselen, steeds veel geld vragen wordt ook saai ;)

[ Voor 3% gewijzigd door xleeuwx op 04-06-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

D-Raven schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:12:
Wel vaag btw. Reset modem -> 3 minuten goed internet. Waarna het lijkt alsof er geen 'nieuwe' verbindingen meer gemaakt kunnen worden. Zit ik in een game/skype/chat sessie, geen probleem, blijft gewoon werken. Maar voor de rest is er niks bereikbaar.
Ik ben een enorme netwerk-n00b (vind het wel interessant); zou het misschien kunnen zijn dat die programma's overgaan op ip-based communicatie en het probleem dus bij de DNS ligt, waardoor nieuwe verbindingen niet werken? Wilde gok van mijn kant. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Had laatst gewoon een recruitster die in een paar zinnen wat inhoudelijks over de functie kon zeggen _/-\o_
Ze bestaan echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Was dat geen mislukte icter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
Woy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:18:
[...]

Ik zie nou pas dat jij mijn collega bent :+
Hah, lol. De wereld is klein. Welk kantoor zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

xleeuwx schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Beetje maar, beetje boel maar :)

[...]

Bedankt kan ik wat afwisselen, steeds veel geld vragen wordt ook saai ;)
http://firesphe.re/schrijf-een-reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Een vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Kayr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Hah, lol. De wereld is klein. Welk kantoor zit je?
Voornamelijk Barendrecht

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Moet eerlijk wezen dat het af en toe ook wel gewoon heel leuk is om te doen, en ze dan in de waan laten dat je echt op zoek bent. Moet je voor de gein maar eens bij een recruitment bedrijf op alle profielen klikken, ben je verzekerd dat je aankomende weken allemaal nieuwe vriendjes er bij hebt op linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
OkkE schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Ik ben een enorme netwerk-n00b (vind het wel interessant); zou het misschien kunnen zijn dat die programma's overgaan op ip-based communicatie en het probleem dus bij de DNS ligt, waardoor nieuwe verbindingen niet werken? Wilde gok van mijn kant. :D
Dat is onderdeel van het probleem. Hij kan namelijk totaal geen nieuwe verbindingen maken, dus ook niet met de DNS server (en ik gebruik google's servers 8.8.8.8 enzo).

Maar het is gewoon vreemd want als ik een ping -t opengooi naar verschillende welbekende servers dan lijkt het alsof mn verbinding gewoon ligt te klapperen. Terwijl bestaande sessies wel blijven werken zonder problemen..

Net even gebeld met ziggo, kreeg iemand aan de lijn die, toen die hoorde dat ik devices achter mn modem heb hangen (nas en cisco wifi ap), bij hoog en laag ging beweren dat de router functie van mn modem uit stond.
Ja, de wifi van mn ubee modem staat uit, maar dat is iets anders dan de router functie! (telt tot 10...)

Ik bel ze vanavond als ik thuis kom wel weer. *diepe zucht*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik had ook een keer last van een klapperlijn, maar de helpdesk van Ziggo kon op afstand niets bijzonders ontdekken. Uiteindelijk, na flink aandringen, hebben ze een monteur gestuurd. De monteur kwam binnen, keek naar het modem en zei vrijwel meteen "Ah, zo'n oud instabiel Arris-ding. Hier heb je een nieuwe Cisco."

Sindsdien geen problemen meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Alex) schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:50:
Ik had ook een keer last van een klapperlijn, maar de helpdesk van Ziggo kon op afstand niets bijzonders ontdekken. Uiteindelijk, na flink aandringen, hebben ze een monteur gestuurd. De monteur kwam binnen, keek naar het modem en zei vrijwel meteen "Ah, zo'n oud instabiel Arris-ding. Hier heb je een nieuwe Cisco."

Sindsdien geen problemen meer. :)
Ik heb al 3x een monteur over de vloer gehad voor andere problemen (modem is toen ook vervangen, pak em beet 2 maanden geleden). Ik had mezelf al voorgenomen dat als ze dit keer weer een monteur sturen, hij niet langs hoeft te komen als hij geen cisco modem meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

... want je wilt alleen modems met NSA spyware? :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja het is toch fijn als er iemand anders een Backup van al je spullen maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
.oisyn schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:01:
Als die wél snel zijn wel ja :+
(Maar ik kan niet voor Woy spreken :| )

--

De notificatiebalk is/lijkt stuk... :?

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 04-06-2014 12:07 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
.oisyn schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:01:
Ja natuurlijk :P. Ach ik kan altijd nog een huawei modem neerzetten, dan zijn het de chinezen die meekijken :P
Woy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:06:
Ja het is toch fijn als er iemand anders een Backup van al je spullen maakt :+
Inderdaad, momenteel wil de backup functionaliteit van mn NAS toch niet werken. Dus komt goed uit :)
RobIII schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:07:
[...]

Als die wél snel zijn wel ja :+
(Maar ik kan niet voor Woy spreken :| )

--

Hier lijkt hij wel te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Doet bij mij inderdaad ook niets meer nu je het zegt. Ik dacht dat het steeds toeval was dat ik de balk nog niet gekregen had maar er wel nieuwe posts waren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hier verschijnt die balk ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
[...]
Yep, al een bug report gedaan: [forum] Gele balk voor nieuwe berichten werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

D-Raven schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:46:
Maar het is gewoon vreemd want als ik een ping -t opengooi naar verschillende welbekende servers dan lijkt het alsof mn verbinding gewoon ligt te klapperen. Terwijl bestaande sessies wel blijven werken zonder problemen..
Toen ik nog XS4ALL had ook een lange tijd last gehad van klapperlijn, maar ze bleven beweren dat het probleem bij mij binnen lag (en ook niet aan 't modem). Uiteindelijk mede daar door (en de kosten) overgestapt naar Telfort en sinds dien nooit meer problemen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Lijkt erop dat het niet werkt in Chrome 35... ik ben wel benieuwd waardoor dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Alex) schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:15:
Lijkt erop dat het niet werkt in Chrome 35... ik ben wel benieuwd waardoor dat komt.
Lijkt inderdaad aan Chrome te liggen, ik zit hier op Firefox en daar doet 'ie het prima.

/me Wijst naar de sig van F.West98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Chris7 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:16:
[...]

Lijkt inderdaad aan Chrome te liggen, ik zit hier op Firefox en daar doet 'ie het prima.
+1 hier ook Firefox, en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Werkt prima in Firefox. Gebruik dan ook een goeie browser, in plaats van dat dubieuze Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit hier op Chrome 35, werkt prima.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ozkLrCe.png

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 04-06-2014 12:18 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Er zijn er meerdere die op Chrome versie 35 zitten, en waar het niet werkt :P dus wellicht handig als je even meld welke versie het precies is dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als ik niet up to date was had ik dat wel gezegd, bovendien heb ik het allang gemeld op de plek waar dat relevant is - het bug topic wat erover gaat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
"Error HRESULT E_FAIL has been returned from a call to a COM component. The tab has been closed."

Visual Studio tijdens het openen van een solution. Da's geen goed nieuws, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:23:
"Error HRESULT E_FAIL has been returned from a call to a COM component. The tab has been closed."

Visual Studio tijdens het openen van een solution. Da's geen goed nieuws, wel?
Och, errors is niets mis mee toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Grr, een site redden die je niet zelf gemaakt hebt een daarbovenop nog eens draait op joomla 1.5 was nu niet direct dat wat ik gepland had voor deze namiddag. :(

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
_Moe_ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:47:
Grr, een site redden die je niet zelf gemaakt hebt een daarbovenop nog eens draait op joomla 1.5 was nu niet direct dat wat ik gepland had voor deze namiddag. :(
Is zo'n site nog wel te redden? Laten sterven en een nieuwe site bouwen lijkt me sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 19:34
_Moe_ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:47:
Laten sterven, updaten wil je niet ivm templateupdates zo uit mijn hoofd. Dan moet je al de templates na gaan. HTTrec oid gebruiken en een offline variant tonen met een overflow, vervolgens herbouwen.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Low-Tech schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:08:
[...]

Laten sterven, updaten wil je niet ivm templateupdates zo uit mijn hoofd. Dan moet je al de templates na gaan. HTTrec oid gebruiken en een offline variant tonen met een overflow, vervolgens herbouwen.
Zo gefixt, ik heb er enkel voor gezorgd dat hij weer te bezoeken valt. Voor de rest niet mijn zorg.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:59

alienfruit

the alien you never expected

Hebben jullie ook problemen met Google Maps API v3 in Chrome? Het pannen wil namelijk niet werken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:00
alienfruit schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:13:
Hebben jullie ook problemen met Google Maps API v3 in Chrome? Het pannen wil namelijk niet werken... :/
Nee, gewoon geen Google Maps gebruiken, is prut :+
Pagina: 1 ... 60 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.