De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Cor453 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:32:
[...]

Ik voorzie een sticker op de deur:

Gelieve uw laptop als een dienblad met twee handen stevig vast te houden als u hem vervoert!
Bij voorbaat dank, Alex.
Nee joh, ik wacht juist op het moment dat het een keer misgaat en die laptop total-loss gaat (scherm aan diggelen en HDD stuk). :D

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

The Internet in Real-Time How Quickly Data is Generated

Real-time data visualisatie van hoeveel posts/tweets/likes/uur video/etc. er per seconde bij komt op het internet. Kende deze nog niet, best wel indrukwekkende getallen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 21:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

TheNephilim schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:34:
>:)
[...]

Ja vreselijk dit, zo ongelofelijk Amerikaans... het druipt er vanaf :/ Bah, dat we toch ondertussen in zo'n wereld leven, het word alleen maar gekker.
Ja maar je bent een blanke man dus kan per definitie niet weten hoe het is om gediscrimineerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Volgens mij is dat Hopjesvla en geen karamel :+
Racist :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 16:38
Erwin537 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:33:
[...]
Maarja, ik zit een beetje in het midden; ik kan begrijpen waarom het als onzin gezien wordt, maar waarom die weerstand als er duidelijk zoveel mensen bij gebaat zijn?
Consistentie.
Stel Django doet het een,
Wordpress gaat ook politiek correct lopen doen,
MySQL bijvoorbeeld ook,

De een noemt het main/clone , de andere master/clone, etc.
Dan heb je een enorme hoeveelheid inconsistentie op basis van politiek correctheid en niet op basis van functionaliteit.

Als je als I(C)Ter master / slave niet los kan zien van slavernij en dat zo belangijk vind dat de hele wereld N x een paar uur (waar N het aantal applicaties zijn) tijd kwijt raakt aan het onduidelijker en inconsistenter maken van een vrij versteende terminologie. Denk ik dat die persoon in het verkeerde vakgebied zit.

Hoewel niets nieuws trouwens :
http://edition.cnn.com/20...h/11/26/master.term.reut/

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik voorzie problemen in de nabije toekomst waarin klonen zich gedegradeerd tot tweede rangs burgers voelen door de term master/clone. Over 40 jaar hebben we weer het zelfde gezeik.

[ Voor 15% gewijzigd door BikkelZ op 28-05-2014 15:59 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Erwin537 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:33:
[...]
Als je in een bepaald veld of iets dergelijks zit moet het ook geen excuus zijn om iets niet ethisch of politiek correct te doen. Maarja, ik zit een beetje in het midden; ik kan begrijpen waarom het als onzin gezien wordt, maar waarom die weerstand als er duidelijk zoveel mensen bij gebaat zijn?
Wie is hier bij gebaat? En hoe precies?
Behalve een paar idioten die denken beter te kunnen slapen omdat ze zichzelf oogkleppen opzetten om de werkelijke feiten toch maar niet te moeten zien te kunnen ontkennen kan ik mij niemand inbeelden...

Moet een slachtoffer van slavernij zich ineens beter gaan voelen omdat we het geen 'slavernij' maar 'onvrijwillig onbetaald dienstverband' noemen?

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
roeleboel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:09:
[...]

Moet een slachtoffer van slavernij zich ineens beter gaan voelen omdat we het geen 'slavernij' maar 'onvrijwillig onbetaald dienstverband' noemen?
:)
Daar ging ineens de koffie me neus uit door het lachen.

Ach wat is het verschil tussen:
guns don't kill ppl, ppl do
words don't hurt ppl, ppl do
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:30
roeleboel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:09:
[...]

Wie is hier bij gebaat? En hoe precies?
Behalve een paar idioten die denken beter te kunnen slapen omdat ze zichzelf oogkleppen opzetten om de werkelijke feiten toch maar niet te moeten zien te kunnen ontkennen kan ik mij niemand inbeelden...

Ik heb niet alle comments doorgelezen, maar een groot deel van de mensen was erg positief over de wijziging.

Dat jij iets niet als dusdanig ervaart hoeft niet te betekenen dat niemand anders dat doet, of dat de gene die dat wel doen meteen idioten zijn. Het gaat ook niet om het woord slave te bannen, maar meer om dat het concept slavernij verkeerd is.

Feit is dat (hoewel 'wij' dat niet zullen ervaren) er op veel plekken nog echt smerig om wordt gegaan met bepaalde mensen. Ik heb genoeg verhalen gehoord en gelezen waarbij m'n mond open stond van verbazing dat er serieus nog mensen zijn met zulke gedachtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Erwin537 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:17:
Dat jij iets niet als dusdanig ervaart hoeft niet te betekenen dat niemand anders dat doet
Echter kan men overal wel aanstoot aan nemen, het is onmogelijk om iedereen tevreden te houden. In plaats van zielig te doen moet men er misschien gewoon wat rationeler naar kijken.
Het gaat ook niet om het woord slave te bannen, maar meer om dat het concept slavernij verkeerd is.
Onmenselijk misschien, verkeerd zou ik het niet willen noemen. Zou je slavernij onder robots verkeerd vinden? En is dat niet precies waar het hier om gaat, een slaaf-database die precies moet doen wat de meester zegt?

De termen master/slave zijn ook niet uit de lucht komen vallen. Ze zijn gewoon heel erg treffend, en compleet onafhankelijk van de zwarte bladzijden uit de geschiedenis van de mensheid.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2014 16:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 20:06

Dido

heforshe

Feit is dat (hoewel 'wij' dat niet zullen ervaren) er op veel plekken nog echt smerig om wordt gegaan met bepaalde mensen. Ik heb genoeg verhalen gehoord en gelezen waarbij m'n mond open stond van verbazing dat er serieus nog mensen zijn met zulke gedachtes.
Dat feit is me bekend, en ik ben me daar zeer van bewust.

Echter, het is werkelijk waar nog nooit in mij opgekomen om een link te leggen naar master/slave in IT-termen.

Echt, het is wachten op de PvdD die eist dat we iets anders dan een muis gebruiken.

Mag ik meteen voorstellen dat het woord "meester" ook uit het onderwijs verbannen wordt (zowel in de aanspreektitel van een onderwijzer, alsook uit de nodeloos arrogante term Master of Science of Master of Arts)?
Laten we de van Goghs en Rembrandts ook alsjeblieft "erg goede werken" noemen, want met "meesterwerk" refereren we aan slavernij 8)7

Dat er een stel idioten on-line te vinden zijn die hierover gaan trollen snap ik best - dat er mensen zijn die blijkbaar serieuze argumenten proberen aan te dragen gaat mijn pet te boven.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
[...]

Ik heb niet alle comments doorgelezen, maar een groot deel van de mensen was erg positief over de wijziging.

Dat jij iets niet als dusdanig ervaart hoeft niet te betekenen dat niemand anders dat doet, of dat de gene die dat wel doen meteen idioten zijn. Het gaat ook niet om het woord slave te bannen, maar meer om dat het concept slavernij verkeerd is.

Punt is dat er werd gedaan dat master/slave heel erg is en totaal niet kan. Nou dat is dan lekker beledigend voor mensen die aan BSDM want daar is zoiets heel normaal :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Rutix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:28:
Punt is dat er werd gedaan dat master/slave heel erg is en totaal niet kan. Nou dat is dan lekker beledigend voor mensen die aan BSDM want daar is zoiets heel normaal :+
Ik neem aan dat er ook gestreden zal worden om die terminologie te verwijderen uit de BDSM-wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Jullie punten zijn heel treffend en vandaar ook dat ik het moeilijk vind om er een vaste mening over te vormen. Ik kan niet zeggen dat ik op enige manier heb ervaren hoe het is om zulke dingen tegen je te hebben, dus om het af te doen als kleinzerig vind ik te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 25-09 07:49
JEUJJJJJJ, Dat was mijn laatste tentamen. I'm a free man now!

(Until monday.... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Erwin537 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:32:
Jullie punten zijn heel treffend en vandaar ook dat ik het moeilijk vind om er een vaste mening over te vormen. Ik kan niet zeggen dat ik op enige manier heb ervaren hoe het is om zulke dingen tegen je te hebben, dus om het af te doen als kleinzerig vind ik te makkelijk.
Ik niet. Ik kan als holocaust-survivor ook naar India op vakantie gaan en gaan lopen klagen dat er daar swastika's op straat staan.

Zolang niemand mij ongevraagd confronteert met die dingen in de context van WOII en het bijbehorende gedachtengoed, ben ik inderdaad kleinzerig als ik ervoor kies om me daar aangevallen door te voelen.

Geen enkel weldenkend mens denkt bij een master/slave setup binnen de IT aan een eigenaar-slaaf verhouding in intermenselijke termen. Behalve als die persoon op zoek is naar iets om zich over op te winden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn enslaves Robbiedobbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

.oisyn schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:37:
* .oisyn enslaves Robbiedobbie
* .oisyn enslaves werft Robbiedobbie aan in een onbetaald en onvrijwillig dienstverband

Laten we wel politiek correct blijven he :)

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 04:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

roeleboel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:40:
[...]

* .oisyn enslaves werft Robbiedobbie aan in een onbetaald en onvrijwillig dienstverband

Laten we wel politiek correct blijven he :)
Een slaaf is niet per definitie onbetaald he

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:43:
[...]
Een slaaf is niet per definitie onbetaald he
Sterker nog: omdat de meeste toch (minimale) kost+inwoon krijgen mag je daar (in België alvast) belasting over betalen (voordeel in natura van alle aard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daar hoeft Robbiedobbie bij mij niet bang voor te zijn... denk maar niet dat ik hem ga voorzien van onkosten en inwoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Ik geloof ook niet dat bij sexslaven (de onmenselijke soort, niet BSDM) de abortus of alimentatie betaald word.. Wellicht dat er wel even geholpen wordt met een breinaald oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Avalaxy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:41:
[...]

Pffff, dat heet Extreme Programming :P
Ik zie'm nu pas :$ Maar bedoel je niet "Agile programming"?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Jongens jongens, waar gaat dit nou weer over? :+

Ik moet vanaf maandag gewoon weer verder met de studie hoor ^^
Verder heb ik al een baan als game programmer, waar ik dik tevreden mee ben voor nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Mijn gedachtengang van net:
/b/: Groeperen op wat het doet of wat het is?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:02
Toch raar om je woonplaats in het nieuws te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ealanrian schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:38:
Is Ommen in het nieuws dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Die pony's ja, de foto bij RTL nieuws van een rivier is in Ommen gemaakt. We hebben hier iets of wat water overlast.

http://www.nu.nl/binnenla...vecht-gestremd-regen.html

[ Voor 24% gewijzigd door Ealanrian op 28-05-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Hmmz, ik heb dus nog navraag zitten doen, en bij een .in domein naam kan er geen service zoals whoisguard gebruikt worden.

Hoeveel waarde hechten jullie eraan om je adres niet op internet te hebben (persoonlijk adres)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Robbiedobbie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:16:
Hmmz, ik heb dus nog navraag zitten doen, en bij een .in domein naam kan er geen service zoals whoisguard gebruikt worden.

Hoeveel waarde hechten jullie eraan om je adres niet op internet te hebben (persoonlijk adres)?
Ik heb behoorlijk wat domeinen op mijn naam staan en voorheen ook gewoon met m'n 06 :P Maar sowieso ben ik nog nooit gebeld over iets, af en toe een pakistaan die zijn SEO skills wel wil toepassen.

Anders gebruik je toch een nep adres en een nep telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Megamind schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:21:
[...]

Ik heb behoorlijk wat domeinen op mijn naam staan en voorheen ook gewoon met m'n 06 :P Maar sowieso ben ik nog nooit gebeld over iets, af en toe een pakistaan die zijn SEO skills wel wil toepassen.

Anders gebruik je toch een nep adres en een nep telefoonnummer?
Ghehe, mijn oude prepaid nummer wat toendertijd in gestolen telefoon zat misschien pakken :P
Misschien moet ik me niet zo druk maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Robbiedobbie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:16:

Veel.
1 keer de fout gemaakt. Daarna weken spam op mijn nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 14:36
Nog nooit last van gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hoe verpest je mijn dag in 3 stappen:
1. Organiseer een sportdag en vergeet mij in te delen, waardoor ik heel lang kan uitslapen
2. Laat het die dag heel hard regenen
3. Las de sportdag af en zeg dat de lessen gewoon doorgaan.

* F.West98 ging gisteren om 3 uur slapen omdat hij weekend had en werd om 9 uur wakker gemaakt omdat hij tóch school had

:(

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

F.West98 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:32:
Hoe verpest je mijn dag in 3 stappen:
1. Organiseer een sportdag en vergeet mij in te delen, waardoor ik heel lang kan uitslapen
2. Laat het die dag heel hard regenen
3. Las de sportdag af en zeg dat de lessen gewoon doorgaan.

* F.West98 ging gisteren om 3 uur slapen omdat hij weekend had en werd om 9 uur wakker gemaakt omdat hij tóch school had

:(
Waarom ben je voor dat soort dingen bereikbaar om die tijd dan? Dat is het stomste wat je kunt doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt bij zo'n prutsplaatsje als Ommen. Mijn woonplaats was ook in het nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
https://code.google.com/p/zopfli/

Zopfli Compression Algorithm is a new zlib (gzip, deflate) compatible compressor. This compressor takes more time (~100x slower), but compresses around 5% better than zlib and better than any other zlib-compatible compressor we have found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Dat dacht ik ook een paar jaar terug, toen ik dit zag: http://www.nu.nl/binnenla...e-babylijkjes-geleen.html. Dit was ook nog in een huis waar de vorige bewoners vrienden waren, en waar ik vaak op die plek ben geweest :P Raar idee toendertijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Nieuws uit mijn woonplaats: http://www.nu.nl/tag/zaandam/

Och och och wat een rampenstad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 19:20

StM

Laatste nieuwsbericht op nu.nl over waar ik woon is van 2011. Bevalt me prima die rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

alienfruit

the alien you never expected

Ook gezellig hier en zelfs bij ons in de wijk: http://www.nu.nl/tag/veghel/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Matis

Rubber Rocket

Gamebuster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:12:
https://code.google.com/p/zopfli/

Zopfli Compression Algorithm is a new zlib (gzip, deflate) compatible compressor. This compressor takes more time (~100x slower), but compresses around 5% better than zlib and better than any other zlib-compatible compressor we have found.
Klinkt niet echt als goede marketing...

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:35
En er staat ook niet in hoe het tijdens decompressie gaat.
Is dat wel snel? Of ook zo langzaam?

(Vaak mag een eenmalige compressie wat langer duren voor minder ruimte gebruik, b.v. voor mem cache oid)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
StM schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:21:
Laatste nieuwsbericht op nu.nl over waar ik woon is van 2011. Bevalt me prima die rust :P
Die van mij iets recenter "Celstraf docent Veenendaal voor bezit kinderporno" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Patriot schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:07:
[...]

Waarom ben je voor dat soort dingen bereikbaar om die tijd dan? Dat is het stomste wat je kunt doen :+
Mijn broertje moest wel naar die sportdag en kreeg dus te horen dat hij niet hoefde te gaan en mijn ouders maakten mij toen wakker :(

Btw, lekker rustig hier. Allemaal vrij relevant, grootste ramp hier is een in de fik gevlogen bladblazer
http://www.nu.nl/zoeken/?q=zuidhorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Lief hoor, al die gehuchtjes. Ik kom uit dordrecht, dus tja dan weet je het ongeveer wel qua nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Patriot schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:42:
[...]

Is Ommen in het nieuws dan?
Ommen in het nieuws! Bel de krant!
Ow, wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SPee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:54:
En er staat ook niet in hoe het tijdens decompressie gaat.
Aangezien het compatible is met deflate wordt de decompressie er niet moeilijker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Vreemd dat jullie nog niet gillend en klappend als kleine schoolmeisjes door elkaar rennen vanwege Xamarin 3:

http://blog.xamarin.com/announcing-xamarin-3/

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
BikkelZ schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:
Vreemd dat jullie nog niet gillend en klappend als kleine schoolmeisjes door elkaar rennen vanwege Xamarin 3:

Ik gebruik zelf geen Xamarin :) dus had deze release nieteens gezien :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:

Ik ga pas gillen en klappen bij de release van de C IDE van Jetbrains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Volgens mij gaan we het proberen er door te pushen op het werk. Zou wel erg mooi zijn als we niet meer twee codebases bij hoeven te houden voor iPhone en Android en ook nog eens Windows Phone er bijna gratiesj bij krijgen.
Ealanrian schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:04:
[...]

Ik ga pas gillen en klappen bij de release van de C IDE van Jetbrains
AppCode doet toch C? Zelfde als XCode, je hoeft het niet te gebruiken voor Objective-C

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:05:
Volgens mij gaan we het proberen er door te pushen op het werk. Zou wel erg mooi zijn als we niet meer twee codebases bij hoeven te houden voor iPhone en Android en ook nog eens Windows Phone er bijna gratiesj bij krijgen.

[...]

AppCode doet toch C? Zelfde als XCode, je hoeft het niet te gebruiken voor Objective-C
Ze zijn bezig met een dedicated C/C++ IDE. Voornamelijk debuggen zou daar makkelijker mee moeten worden, al is code completion en optimization ook wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ealanrian schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:09:
[...]

Ze zijn bezig met een dedicated C/C++ IDE. Voornamelijk debuggen zou daar makkelijker mee moeten worden, al is code completion en optimization ook wel prettig.
Ik ben geen C of C++ expert maar die twee talen plus de Objective versies horen gewoon bij LLVM en zijn volgens mij allemaal min of meer gelijkwaardig aan elkaar. Gaat naar een soort intermediate language en wordt dan als het zelfde gecompileerd. De stukjes C die ik gebruikt heb in XCode werd wel gewoon geautocomplete en was te debuggen, maar dat waren echt kleine losse functies.

[ Voor 11% gewijzigd door BikkelZ op 28-05-2014 23:16 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De IL van LLVM is wel heel erg low-level, kan me nauwelijks voorstellen dat dat automatisch goede debug symbols voor de bovenliggende taal met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wacht, wat?
Wij zijn vanaf hemelvaart t/m zondag gesloten, dus maandag moet alles goed zijn
Ontvangen woensdag 28 mei om 16:28

Ja, doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd om te slapen voor de haxpo van morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

.oisyn schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:46:
De IL van LLVM is wel heel erg low-level, kan me nauwelijks voorstellen dat dat automatisch goede debug symbols voor de bovenliggende taal met zich meebrengt.
Dat doet LLDB en die zou net zo cross-platform moeten zijn als LLVM.
http://lldb.llvm.org/

Komend van Visual Studio ben ik er niet zo van onder de indruk maar het is volgens mij wel redelijk degelijk. Ik vraag me ook af of je überhaupt wel Objective-C kunt debuggen zonder C te debuggen. Zover ik het heb begrepen zijn bijvoorbeeld Objective-C classes eigenlijk niet veel meer dan een standaard voor een bepaald soort C struct. Je kunt het ook willekeurig door elkaar gebruiken, ik stop C-functies in een class en dan werkt dat naadloos.

"Objective-C is a thin layer on top of C, and moreover is a strict superset of C; it is possible to compile any C program with an Objective-C compiler, and to freely include C code within an Objective-C class.[7]"
quote: apple
Objective-C adds the following syntax and features to ANSI C:

Definition of new classes

Class and instance methods

Method invocation (called messaging)

Declaration of properties (and automatic synthesizing of accessor methods from them)

Static and dynamic typing

Blocks—encapsulated segments of code that can be executed at any time

Extensions to the base language such as protocols and categories
Anyway, de demo is gratis en ik ben benieuwd wat er dan aan ontbreekt voor C en C++. Ik had het idee dat XCode en dus de onderliggende LLVM tools ook goed waren voor C en C++ aangezien degene die al die oude games analyseert qua source het ook gebruikt voor Doom 3 bijvoorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door BikkelZ op 29-05-2014 00:05 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:29

Acid_Burn

uhuh

Firesphere schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:56:
Wacht, wat?

[...]

Ontvangen Donderdag 28 mei om 16:28

Ja, doei.
Grappenmakers. Die verwachten zeker dat jij wel doorwerkt op die dagen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acid_Burn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:11:
[...]

Grappenmakers. Die verwachten zeker dat jij wel doorwerkt op die dagen.
Blijkbaar. Gelukkig mogen ze van mij in verwachting zijn van een 4-ling. No fucking way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Firesphere schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:14:
[...]

Blijkbaar. Gelukkig mogen ze van mij in verwachting zijn van een 4-ling. No fucking way :)
Gewoon out of office reply terug sturen :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

AAARGH GVD #%^@@#$@^@% wachtwoordveld @ vitens.nl waarin je niet mag pasten bij registratie :( :r |:(

Fuck dat. F12...

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 29-05-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat... Kan je serieus repositories niet unfollowen/deleten in SourceTree....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:00:
Wat... Kan je serieus repositories niet unfollowen/deleten in SourceTree....
Ehhh, jawel dat kan prima, wat is de probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Als in: uit SourceTree. Als in: nog wel op de schijf. De "Delete" verwijdert de hele repository, ook van de schijf (net helaas achter gekomen). Ik wil het gewoon uit SourceTree hebben. Gewoon verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
.oisyn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:59:
AAARGH GVD #%^@@#$@^@% wachtwoordveld @ vitens.nl waarin je niet mag pasten bij registratie :( :r |:(

Fuck dat. F12...
Dat is nieuw... Heeft met security-certificaten te maken (geen https).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:26
Ach, hebben wij ook:
-klant, 9:16: Dit en dat moet ff zo en zo
-wij, 10:03: We hebben hebben het aangepast, succes!
-klant: 17:59: Nee we gaan het toch anders doen, namelijk zo en zo
FU jullie krijgen een timeout van drie dagen

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:11:
[...]

Dat is nieuw... Heeft met security-certificaten te maken (geen https).
Het was wel via HTTPS, daarnaast mocht ik alleen bij het wachtwoord-herhaal-veld niet pasten. Bovendien was uit de HTML duidelijk op te maken dat het een eigen brouwsel was (onkeydown="return PreventPaste()" 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:08:
Als in: uit SourceTree. Als in: nog wel op de schijf. De "Delete" verwijdert de hele repository, ook van de schijf (net helaas achter gekomen). Ik wil het gewoon uit SourceTree hebben. Gewoon verdwijnen.
ehhhh.....
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/230931/tweakers.net/zoalsdit.PNG
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Je bent me net voor. Ik had al een screenshot met grote rode pijlen.
Maar goed, het verklaart wel al een beetje waarom F.West98 zo vaak de pineut is met dingen die 'm zomaar 'overkomen'

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Uh... Wat?
Die optie heb ik niet..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:42:
Uh... Wat?
Misschien eens een nieuwe versie downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:42:
Uh... Wat?
Misschien heeft de IT-staff van je school die dan weggehaald?

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Lol, ZaZ. Nee.

Klik ik niet op een ander knopje ofzo? Het is wel de nieuwste versie, net eergisteren opnieuw geïnstalleerd na de Windows herinstallatie...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mFWPlZ03n2Fy5bDHpsEogOky/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:50:
Lol, ZaZ. Nee.

Klik ik niet op een ander knopje ofzo? Het is wel de nieuwste versie, net eergisteren opnieuw geïnstalleerd na de Windows herinstallatie...
[afbeelding]
rechts-klik op repository -> delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Matis

Rubber Rocket

Wacht, wat?

[...]

Ja, doei.
Dat was vorig jaar. Ruim op tijd toch?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gisteren was woensdag dus :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:01:

[...]

Anyway, de demo is gratis en ik ben benieuwd wat er dan aan ontbreekt voor C en C++. Ik had het idee dat XCode en dus de onderliggende LLVM tools ook goed waren voor C en C++ aangezien degene die al die oude games analyseert qua source het ook gebruikt voor Doom 3 bijvoorbeeld.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden voor mij. Ik draai eigenlijk alleen nog linux en het opensource project waar ik mee werk heeft (nog) geen support voor visual studio vanwege de build tools. Zover ik heb kunnen zien is er geen linux versie van,appcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Wacht, wat?

[...]

Ja, doei.
Gare kalender heb jij ;)

Gisteren een mooie mededeling van Xamarin! Eindelijk kun je in de VS plugin ook iOS designs maken. Wat een drama was dat zeg. Om mijn GUI's te bouwen moest ik altijd naar de Mac uitwijken, maar dan kon ik weer niet goed bij mijn sources, want daar zit geen standaard TFS integratie op (op een gegeven moment stonden XCode, Xamarin, Eclipse met TFS plugin open, puur om een GUI te bouwen :X ). Eindelijk een goede verbetering in de flow :P

Zijn er nog tweakers die vandaag doorwerken? Voor mij zit er dit jaar geen onderbreking met hemelvaart in. Op zich niet heel erg vervelend, maar ik merk dat ik mijn rust wel nodig heb eigenlijk... Afgelopen nacht 10 uur aan een stuk geslapen, maar niet echt het idee dat ik er heel fris en fruitig uit ben gekomen.... :Z

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 16:23
.Gertjan. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:55:
[...]
Om mijn GUI's te bouwen moest ik altijd naar de Mac uitwijken, maar dan kon ik weer niet goed bij mijn sources, want daar zit geen standaard TFS integratie op (op een gegeven moment stonden XCode, Xamarin, Eclipse met TFS plugin open, puur om een GUI te bouwen :X ).
Gekke vraag, maar waarom zit jij te klagen over TFS op een Mac als Git (op de Mac) de standaard is? ;)
Als je ipv TFS "gewoon" Git had gebruikt, had je Eclipse met TFS nog geen eens nodig!

En ja, hier werk ik gewoon door. Drukke tijd op school, dus moet wel doorwerken om deadlines te halen

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 29-05-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Ryur schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:59:
[...]

Gekke vraag, maar waarom zit jij te klagen over TFS op een Mac als Git (op de Mac) de standaard is? ;)
Als je ipv TFS "gewoon" Git had gebruikt, had je Eclipse met TFS nog geen eens nodig!
Omdat ik verder 100% werk op een Microsoft stack. Dus met Visual Studio en TFS. Aangezien de rest van de projecten gewoon in TFS leeft zag ik een Git repository niet echt zitten. Ik zou dan deze projecten moeten verhuizen naar Git (inclusief code voor de andere platformen) waar ik niet op zit te wachten als ik eerlijk ben.

Als ik puur voor iOS zou bouwen heb je een valide punt, maar goed, ik pop 2000 euro voor een Xamarin business inclusief VS integratie, dan wil ik eigenlijk ook zoveel mogelijk bij VS/TFS blijven. :) Xamarin moest werk uit handen nemen, niet extra werk opleveren ;)
Ik weet dat je in TFS 2013 Git kunt gebruiken, maar dat is dan alsnog een los teamproject en moet ik dus ook in VS gedeeltelijk met Git werken

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:52

Pizzalucht

Snotneus.

[...]
Zijn er nog tweakers die vandaag doorwerken? Voor mij zit er dit jaar geen onderbreking met hemelvaart in. Op zich niet heel erg vervelend, maar ik merk dat ik mijn rust wel nodig heb eigenlijk... Afgelopen nacht 10 uur aan een stuk geslapen, maar niet echt het idee dat ik er heel fris en fruitig uit ben gekomen.... :Z
Ik zie vandaag ook vooral als een mooie dag om heel lang te slapen (ben gisteren om 10 uur gaan slapen, net wakker :+ ).
Verder wel een mooie dag om aan mijn hobbyprojectje te programmeren: een issue app in EmberJS. Vrij moeilijk om mee te leren werken, maar als je er eenmaal in zit is het heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 14:36
Ik werk vandaag door aan mijn eindwerk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

nja doorwerken.. voor mijzelf werken vandaag.
Ben nog steeds beetje ziekjes, maar ga denk ik nog verder met een mobile game waar ik al een tijdje mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik werk thuis wat extra om de deadline van maandag te halen, kan t geld goed gebruiken dus komt prima uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 08:27
Heb een vraag op SO gesteld, iemand reageert er op, noemt wat 'moeilijke' termen en krijgt gelijk allemaal upvotes.
Hartstikke leuk natuurlijk, afgezien van het feit dat z'n antwoord geen uitleg geeft hoe het probleem opgelost moet worden en zijn uitleg lijkt ook nog niet eens te kloppen. *zucht*

Xamarin 3, ja leuk!
Maar de UI designer was vorig jaar al bij de Evolve aangekondigd. Ik vond het raar om gisteren in de mail te zien dat dit nu pas werd gereleased. Na de Evolve heb ik er niets meer mee gedaan, maar was er dus van uit gegaan dat het er al lang in zou zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Jan_V op 29-05-2014 14:09 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 01:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb mijn versie van 2048 nog niet eens af of ik heb alweer een nieuwe uitdaging gevonden, het omzetten van data uit xlsx bestanden tot leuke grafiekjes. met die laatste valt geld mee te winnen overigens :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Jan_V schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:03:
Heb een vraag op SO gesteld, iemand reageert er op, noemt wat 'moeilijke' termen en krijgt gelijk allemaal upvotes.
Hartstikke leuk natuurlijk, afgezien van het feit dat z'n antwoord geen uitleg geeft hoe het probleem opgelost moet worden en zijn uitleg lijkt ook nog niet eens te kloppen. *zucht*

Xamarin 3, ja leuk!
Maar de UI designer was vorig jaar al bij de Evolve aangekondigd. Ik vond het raar om gisteren in de mail te zien dat dit nu pas werd gereleased. Na de Evolve heb ik er niets meer mee gedaan, maar was er dus van uit gegaan dat het er al lang in zou zitten.
geef een link dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

.Gertjan. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:04:
[...]

Omdat ik verder 100% werk op een Microsoft stack. Dus met Visual Studio en TFS. Aangezien de rest van de projecten gewoon in TFS leeft zag ik een Git repository niet echt zitten. Ik zou dan deze projecten moeten verhuizen naar Git (inclusief code voor de andere platformen) waar ik niet op zit te wachten als ik eerlijk ben.

Als ik puur voor iOS zou bouwen heb je een valide punt, maar goed, ik pop 2000 euro voor een Xamarin business inclusief VS integratie, dan wil ik eigenlijk ook zoveel mogelijk bij VS/TFS blijven. :) Xamarin moest werk uit handen nemen, niet extra werk opleveren ;)
Ik weet dat je in TFS 2013 Git kunt gebruiken, maar dat is dan alsnog een los teamproject en moet ik dus ook in VS gedeeltelijk met Git werken
Ik begin te begrijpen waarom je zo'n hekel aan iOS development hebt.
Jan_V schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:03:
Xamarin 3, ja leuk!
Tja ik hoop dat ze het op mijn werk er door weten te drukken, ik kan het mezelf niet veroorloven gezien het feit dat ik freelance voor de interne markt niet het zelfde uurtarief kan handhaven als voor klanten in Nederland of de VS. Mocht ik 100% freelance voor Nederlandse bedrijven werken had ik het allang gekocht.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
.Gertjan. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:04:
[...]

TFS ondersteunt ook gewoon git... Dus ookal zit je op een 100% Microsoft Stack dat is geen reden om je repos niet in git te hebben :p.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:08:
Gelukkig heb je repositories ook altijd ergens online staan, dus kan je ze zo weer clonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

windwarrior schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:17:
[...]

Gelukkig heb je repositories ook altijd ergens online staan, dus kan je ze zo weer clonen ;)
:Y

Maar uiteindelijk al gevonden, ik klikte ergens anders op delete. Nog steeds is de naam "Remove bookmark" verwarrend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

[...]

Zijn er nog tweakers die vandaag doorwerken?
Yes, hier ook een doorwerker (vanuit huis weliswaar). Aangezien ik morgen onderhandelingen met de bank heb over de aanstaande lening om m´n huis te kopen, moet ik wat uurtjes goedmaken. Eén of andere interne aap heeft namelijk besloten dat vrijdag een nieuw platform live moet welke ik voor mijn vakantie heb ontwikkeld. Geen probleem, al is het niet dat de API waar ik gebruik van maak tijdens mijn vakantie is gewijzigd en alles dus opnieuw door de Staging omgeving moet lopen om er zeker van te zijn dat alles soepel zal verlopen. :+

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Rutix schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:16:
[...]

TFS ondersteunt ook gewoon git... Dus ookal zit je op een 100% Microsoft Stack dat is geen reden om je repos niet in git te hebben :p.
Sinds TFS 2013. Maar ik zie absoluut geen reden om mijn huidige repositories om te gooien naar Git. Zover ik weet is Git namelijk een eigen repository/collection/whatever, ik moet dan dus een aantal ernaast zetten of dingen omzetten.

Gezien de struggles die ik heb gehad met diverse mensen om ze aan TFS te laten wennen ga ik daar niet aan beginnen. Allicht dat Git beter is, maar waarom overstappen als het voldoet.

:( dacht net even Mario Kart 8 te bestellen bij Saturn, zodat ik komend weekend kan gamen, mislukt de bestelling nadat ik betaald heb. Uiteraard zijn ze er wel al vandoor met de centen, maar een bevestigingsmailtje ho maar... Gewoon een dikke 404 nadat je terugkomt van iDEAL. Uiteraard kan ik de bestelling niet meer terugzien omdat ik als gast heb besteld (dus geen account aangemaakt)...

Op naar de klantenservice dan maar... Ik kan zo ontiegelijk pissig worden van falende software/sites... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo, de recruitermail maar even van m'n huissite afgehaald :)

(Wees gerust, de functie bestaat nog steeds en de ontwikkeling er van staat niet stil!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

.Gertjan. schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:34:
[...]

Gezien de struggles die ik heb gehad met diverse mensen om ze aan TFS te laten wennen ga ik daar niet aan beginnen. Allicht dat Git beter is, maar waarom overstappen als het voldoet.
Omdat het niet meer voldoet? >:)

Maar je hebt mensen in je team werken die moeite met TFS hebben en het waarschijnlijk niet gaan trekken om op Git over te stappen? Git integratie in Visual Studio is nu toch wel aardig goed? Dat was een jaartje of twee geleden nog huilen met de pet op.... :/

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:50:
Zo, de recruitermail maar even van m'n huissite afgehaald :)

(Wees gerust, de functie bestaat nog steeds en de ontwikkeling er van staat niet stil!)
Hij staat wel op codingplayground, maar daar faalt het resultaat een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

BikkelZ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Omdat het niet meer voldoet? >:)

Maar je hebt mensen in je team werken die moeite met TFS hebben en het waarschijnlijk niet gaan trekken om op Git over te stappen? Git integratie in Visual Studio is nu toch wel aardig goed? Dat was een jaartje of twee geleden nog huilen met de pet op.... :/
Ik werk ook met designers samen die rechtstreeks in de solutions klussen. Geloof me, het is lastig om bij zulke figuren het concept versie beheer erin te krijgen. Die snappen niet dat files echt naar de server moeten om bij iedereen te werken. Het is dat ze grafisch goed zijn, anders had ik ze allang gevierendeeld ;)

Op zich voldoet TFS prima voor wat wij doen. Git is een leuke toevoeging, maar de laatste keer dat ik met Git aan het spelen was ging het stuk (omdat dat stomme MacOs dwas ging liggen) en sindsdien staat het op mijn rooster om te leren/me erin te verdiepen. Tot dat moment komt er niemand met minder dan 8 jaar ervaring bij in de buurt ;)

Overigens host ik zelf mijn TFS server, daarom zijn we pas sinds kort op 2013 over en benutten we nog niet alle opties. Maar op dit moment heb ik meer te doen dan mijn sourcecontrol te optimaliseren of mijn buildproces aan te pakken (ik wil TeamCity weer eens gaan proberen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:56:
[...]

Hij staat wel op codingplayground, maar daar faalt het resultaat een beetje.
Doe's bugreport dan? Werkt prima volgens mij.

Pagina: 1 ... 56 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.