Ziet er wel goed uit!
Helaas niet in België, wel in Oostenrijk, maar dan enkel in Wenen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
iOS developer
[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 26-05-2014 20:50 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Klote naamFiresphere schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:24:
robbiedobbie niet beschikbaar?
[ Voor 15% gewijzigd door HMS op 26-05-2014 21:44 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dear Mr Ealanrian
Programme: MSc Electronics and Electrical Engineering
Thank you for your recent application to the above programme of study at the University of Glasgow for the 2014 academic session.
Your application is currently being processed and we will contact you shortly regarding its progress.
Yours sincerely,
The Admissions Team
Recruitment and International Office – Postgraduate Admissions
University of Glasgow
http://ninite.comF.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:51:
Hebben jullie nog must-have tools op een schone Windows installatie? Ik ben nu toch aan het installeren e.d.
http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza
Ja, die kende ik al
Nice...
Ik heb firesphe.re voor je in de aanbiedingRobbiedobbie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:29:
[...]
Klote naam
Also ben ik opzoek naar iets meer generieke namen aangezien doe vrienden er ook op gaan bloggen
[ Voor 6% gewijzigd door azerty op 26-05-2014 23:40 ]
Ja, inderdaad. £6.50 per maaltijd valt wel meeCaelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:24:
Je moet het wel afzetten tegenover de supermarktprijzen he!
Mja, het verklaart het verschil wel. De paar keer dat ik in de UK in de supermarkt stond waren de prijzen nog best hoog vergeleken met Nederland. Ik kan mij dan ook voorstellen dat een groot deel van het verschil in prijs daardoor komt.alienfruit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:45:
[...]
Ja, inderdaad. £6.50 per maaltijd valt wel meeGratis bezorging. Altijd nieuwe recepten etc.
Als ik inlog op hun controlepaneel zie ik dat de bak ongeveer 2-3 GB per dag swapt, terwijl die helemaal niets doet! Staat alleen hun eigen Windows 2012R2 installatie op en één website om wat mee te testen...We hebben u een aantal notificaties gestuurd dat uw server aan het swappen is. Desondanks is het swap probleem nog niet opgelost. Dit heeft niet alleen invloed op de prestaties van uw server, maar ook voor andere gebruikers op het Tilaa-platform. We willen u vragen om dit binnen 24 uur te onderzoeken en ons op de hoogte te stellen van de genomen maatregelen.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Niet! Gewoon kaal en simpel, wat heb je nou daadwerkelijk aan al die tooltjes? Als je er naar moet vragen is het toch niet interessant, pas als je iets nodig hebt installeer je watF.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:51:
Hebben jullie nog must-have tools op een schone Windows installatie? Ik ben nu toch aan het installeren e.d.
Dat ik er uiteindelijk ook nog een bewijsje aan overhoudBikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:20:
OK maar wat is dan het verschil met boek lezen en/of een projectje bouwen? Bij mij komen mensen die alleen een Windows Store certificaatje hebben op de verkeerde hypothetische stapel met meerdere geschikte kandidaten terecht en mensen die daadwerkelijk iets shippen op de goede.
[ Voor 5% gewijzigd door Soundless op 27-05-2014 09:30 ]
Klopt.Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Mja, het verklaart het verschil wel. De paar keer dat ik in de UK in de supermarkt stond waren de prijzen nog best hoog vergeleken met Nederland. Ik kan mij dan ook voorstellen dat een groot deel van het verschil in prijs daardoor komt.
Als je bijv. kijkt naar de supermarkt prijzen in hun prijsvergelijkingen op de sites:
UK: 58 -65 pond (box 49 pond) -> http://www.hellofresh.co.uk/versus_supermarkets/
NL: 50 euro -> (box 49euro) -> http://www.hellofresh.nl/hellofresh-prijsvergelijking/
Dan ziet het er zelfs uit dat de box daar een stuk voordeliger is tov de supermarkt
Voor mij in theorie wel, omdat ik altijd meer meeneem dan dat ik nodig hebCaelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Dan ziet het er zelfs uit dat de box daar een stuk voordeliger is tov de supermarkt
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
In België is er smartmatwsitedesign schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:15:
Ziet er wel goed uit!
De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...
1 pers. € 44,00 2 pers. € 49,00 3 pers. € 69,00 4 pers. € 89,00 5 pers. € 109,00 6 pers. € 129,00
[ Voor 32% gewijzigd door Koetjeboe op 27-05-2014 11:26 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wikipedia: .in -> https://www.registry.in/Accredited_RegistrarsRobbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:24:
Weet iemand toevallig waar ik goedkoop een .in domeinnaam kan aanschaffen, en waar ik de adresgegevens prive kan houden (tenminste, niet zomaar aan jan en allemaal in de whois)?
Maar het prijsverschil met de volgende doos is steeds twintig euro (behalve voor de eerste). Dat suggereert dat er voor 20 euro eten in zo'n doos zit, en de overige 9 euro zijn dan voor verzendkosten/verpakking/administratiekosten. Dan zou je ook een prijs van 29 euro voor één persoon verwachten, niet 44 euro.Koetjeboe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:21:
Ja, wel logisch toch? Wij hebben hem al een tijdje (2 personen) en veel ingredienten kun je gewoon niet even door 2 snijden voor de 1 persoonsbox. Plus natuurlijk de ingecalculeerde bezorgkosten die ook niet lager zijn voor 1 persoon.
Ik ga er eens naar kijken, bedankt voor de tiproeleboel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:03:
[...]
In België is er smartmat
Moest je interesse hebben om eens te testen, ik ken iemand die dat effectief gebruikt(e?) en kan je waarschijnlijk wel een test-code bezorgen voor wat korting (die is wel maar eenmalig bruikbaar, vandaar dat ik hem niet meteen hier zet)
Het probleem met supermarkten is precies hetzelfde, namelijk dat ze vaak 2-voor-1 aanbiedingen o.i.d. hebben. En dan ligt er weer wat in m'n koelkast te rotten omdat ik het niet op tijd op krijgGateKeaper schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:10:
Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. De keuze tussen of bijna 2x zoveel betalen voor kleine hoeveelheden, of gewoon de helft maar wegsmijten.
Gebaseerd op 5 maaltijden:
1 pers. € 44,00 2 pers. € 49,00 3 pers. € 69,00 4 pers. € 89,00 5 pers. € 109,00 6 pers. € 129,00
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gelukkig ligt er bij de AH steeds vaker spul voor 1 persoon. Daarnaast kan je met een vriezer en wat handig de restantjes verwerken best goedkoop uit zijn. Je hebt alleen wat meer werk in het verwerken van alle producten.GateKeaper schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:10:
Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. [...]
Vriezer dus onder andereFiresphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:02:
[...]
Het probleem met supermarkten is precies hetzelfde, namelijk dat ze vaak 2-voor-1 aanbiedingen o.i.d. hebben. En dan ligt er weer wat in m'n koelkast te rotten omdat ik het niet op tijd op krijg
Dan is het inderdaad slimmer om altijd de 2 persoons te bestellen en het een en ander in te vriezen. Als je er één extra maaltijd aan over houdt heb je het geld er al weer uit. Veel dingen zijn ook best prima in te vriezen.GateKeaper schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:10:
Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. De keuze tussen of bijna 2x zoveel betalen voor kleine hoeveelheden, of gewoon de helft maar wegsmijten.
Gebaseerd op 5 maaltijden:
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
De bezorgkosten komen op 9 euro uit, zie berekening hier boven. Ik begrijp wel dat je niet alles kan halveren, zo zal je niet snel een halve ui of paprika versturen. Maar het gaat er bij mij niet in dat die paar extraatjes gewoon bijna een maaltijd zouden geweest voor een 2é persoon.Koetjeboe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:21:
Ja, wel logisch toch? Wij hebben hem al een tijdje (2 personen) en veel ingredienten kun je gewoon niet even door 2 snijden voor de 1 persoonsbox. Plus natuurlijk de ingecalculeerde bezorgkosten die ook niet lager zijn voor 1 persoon.
My thoughts exactly! Die 25 cent tasjes die de boodschappen thuis brengen, worden hier geregeld gebruikt om de koelkast weer te ontruimen van de eerder gekochte goederen.Firesphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:02:
[...]
Het probleem met supermarkten is precies hetzelfde, namelijk dat ze vaak 2-voor-1 aanbiedingen o.i.d. hebben. En dan ligt er weer wat in m'n koelkast te rotten omdat ik het niet op tijd op krijg
Euhm.. nee.. twee problemen. Ik heb het meermaals geprobeerd, maar vergeet altijd op tijd de dingen uit de vriezer te halen, waardoor het 's avonds niet ontdooit is, en ik dus alsnog langs de supermarkt moet (ik ben zo'n type die dagelijks boodschappen doet).Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:10:
[...]
Gelukkig ligt er bij de AH steeds vaker spul voor 1 persoon. Daarnaast kan je met een vriezer en wat handig de restantjes verwerken best goedkoop uit zijn. Je hebt alleen wat meer werk in het verwerken van alle producten.
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2014 12:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dat doe ik regelmatig met een vriend, en hoewel het zeker gezelliger is, is het toch echt niet goedkoper want het kost elke keer minstens een krat bierJan_V schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:57:
Als alle alleenstaanden nu iedere dag een meeting organiseren, dan kunnen ze een groot pakket aanschaffen, dus goedkoper uit en gezelliger.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Er vliegen hier ook wel eens dingen door kantoor heen. Gelukkig ben ik meestal niet het doelwit maar af en toe is er ook wat collateral damage. Vooralsnog is er in elk geval geen elektronica gesneuveld.mbarie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:38:
Er vliegt hier regelmatig een stressbal door kantoor, vandaag tegen de koffie en over de laptop (wasn't me). Laptop werkt nog, wel een veermechanisme van een knop gesneuveld.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb slechte ervaringen met GoDaddy. De support is echt om te huilenRobbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:
Heeft iemand ervaringen met godaddy voor domein registraties? Ik ben erover aan het denken daar mijn volgende domeinnaam te halen aangezien deze zo goedkoop .in domeinen aanbieden
Nothing to see here!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
OVH heeft ook WHOIS protection en volgens mij ook de .in extensie.Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:46:
Yep. godaddy gaat hem dan niet worden. Kom er net ook al achter dat die geen privacyprotection hebben voor .in domains. Voor zover ik kan vinden heeft hover.com dit wel. Daar dan maar eens gaan kijken (zijn helaas wel een stukje duurder)
1
2
3
4
5
| Hide WHOIS information This guide explains how to hide personal information (address, phone / fax and email) from the public Whois. This service is free and available for most domains:. Com /. Net /. Org /. Info /. Biz /. Cc /. Me. Mobi. Tv |
Let wel op dat je expliciet moet blokkeren als je een box niet wilt ontvangen, en op het moment dat je dan later weer aangeeft ze te willen ontvangen worden al je eerder gemaakte blokkeringen weer opgeheven.alienfruit schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:38:
Ik heb ook de box genomen en gewoon voor mijzelf. Lekker yoh. Toch altijd honger als een paard. 's middag en 's avonds warm eten ofzo
Driving a cadillac in a fool's parade.
Ga ALSJEBLIEFT naar Namecheap.Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:
Heeft iemand ervaringen met godaddy voor domein registraties? Ik ben erover aan het denken daar mijn volgende domeinnaam te halen aangezien deze zo goedkoop .in domeinen aanbieden
[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:28 ]
hun Whoisguard is niet geschikt voor .in domeinen staat op hun website. Ik wacht op reactie van hover.com waar dit wel mogelijk lijkt. Indien het ook daar niet mogelijk is en ik ga toch door met een .in domein, dan zal dat waarschijnlijk bij ovh zijn omdat die goedkoper zijnFiresphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:25:
[...]
Ga ALSJEBLIEFT naar Namecheap.
Betere service en goedkoper. En betere service. En toffer bedrijf: http://community.namechea...magical-customer-support/
En ze hebben Whoisguard, wat dus ook je gegevens beschermt. Beter dan de standaard bescherming.
Zelfs al is er een goedkopere, voor die 1 euro, ga ik toch meestal liever naar een bedrijf dat ik ken en vertrouw. Dus dat is voor mij als't ff kan alles bij Namecheap.Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:32:
[...]
hun Whoisguard is niet geschikt voor .in domeinen staat op hun website. Ik wacht op reactie van hover.com waar dit wel mogelijk lijkt. Indien het ook daar niet mogelijk is en ik ga toch door met een .in domein, dan zal dat waarschijnlijk bij ohv zijn omdat die goedkoper zijn
Also, ben jij een brony?
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:37 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:43 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 27-05-2014 15:28 ]
Nederlands "vlees" in ieder geval niet. Ontdooide aan elkaar geplakte dierenmishandeling is het. Slechts één stap verwijderd van een McDonalds "burger".Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:41:
Eigenlijk het enige dat je praktisch niet verder kan verwerken is vlees, omdat dat er echt niet beter op wordt.
iOS developer
Ik bedoelde met verder verwerken, nadat het al is gekookt, gebakken of whatever. Dus zeg maar de restanten die overblijven in de pan en niet het bord hebben gehaald (of daar niet zijn aangeraakt). Ik kan zo even niet bedenken wat je daar mee verder kan doen waarbij het ook nog smakelijk blijft. Als je ratten als huisdier hebt of een kat/hond (of varken ^^) kan je het ze cadeau doen, maar voor jezelf is het wellicht gewoon lekkerder om nieuw vlees te kopen (of minder in te kopen).
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
iOS developer
[ Voor 32% gewijzigd door mbarie op 27-05-2014 16:12 ]
Verwijderd
Lekker en makkelijkErwin537 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:01:
Gewoon elke dag zo'n bak lasagne van de Lidl/aldi/AH/Jumbo. Allemaal super lekker en makkelijk.
Is wel iets waar ik tegenop zie zodra ik op mezelf ga wonen.. elke dag zelf bedenken en koken van maaltijden...
Ik ben eigenlijk nog nooit iets in de supermarkt tegengekomen wat geen suiker/zoutbom is. Ze doen dat puur om het feit dat dat beter verkoopt omdat het gros van de mensen hun smaak gewoon verpest is.Soultaker schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:14:
Er zijn ook nog wel iets luxere magnetronmaaltijden waar gewoon verse groenten en echt vlees/vis in zit. Dat lijkt me best een gezonde optie als je te lui bent om zelf te koken. Die bakken zijn wel wat duurder (rond de vijf euro bij de Albert Heijn) maar nog altijd goedkoper dan die HelloFresh doos die meer dan 10 euro per maaltijd kost, waarbij je ook nog eens zelf moet koken.
* Soultaker koopt trouwens gewoon zelf verse ingrediënten bij de supermarkt, en kookt dan meestal voor twee dagen.
Lekker op de bank
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We are shaping the future
Wikipedia: Paradox (stijlfiguur)mbarie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:24:
Een goede hollandse pot
Ondanks dat ik het niet eens ben (Stamppot kan erg smaakvol zijn), moest ik wel even lachen om je reactie
Wikipedia: Pseudowetenschap
Een opvatting wordt door sommigen als pseudowetenschappelijk gezien, als ze uitspraken doet over de empirische werkelijkheid, zonder deze te onderbouwen met wetenschappelijke onderzoeksresultaten.
Om zaterdag erachter te komen dat je geen eten hebt ^^Douweegbertje schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:17:
[...] De meerwaarde dat ik niet hoef na te denken over wat ik moet gaan halen, koken en eten is enorm.[...]
Duidelijk nog geen goede andijviestamppot gehad...
Ik moet echt een vrieskist gaan kopen...Arite schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:27:
[...]Als je lokaal geen biologische boer/slager hebt kan je nog altijd naar http://www.koopeenkoe.nl/ kijken.
Je hebt duidelijk geen smaak.Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:02:
Duidelijk nog geen goede andijviestamppot gehad...
Uch, meeste stamppot die ik tegenkom is niet echt lekker nee, maar die van mij (en mijn moeder) wel!
[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2014 17:18 ]
ora et labora
Je complete redenatie slaat als een tang op een varken..oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:22:
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Daarnaast snap ik het ook niet helemaal, want bij plebs denk ik aan Hollandse pot, en bij Hollandse pot denk ik aan flauw smaakloos eten.
Een ander afrekenen op jouw mening is nogal makkelijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq