De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 14:36
Ziet er wel goed uit!

Helaas niet in België, wel in Oostenrijk, maar dan enkel in Wenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Dat ziet er wel goed uit dat eten! Je bedenkt het gewoon niet om stamppot met waterkers en kabeljauw te maken als je 's avonds in de supermarkt staat en als je groot inkoopt ook niet ondanks dat ik dan toch wel vooruit probeer te denken.

Nu bezig met mijn eerste Android app. Het idee was om ook voor het eerst een project compleet TDD te doen en dat lukt op zich ook wel netjes in Android Studio met Roboelectric maar het duurt nog steeds 50 seconden voordat mijn twee poepsimpele tests zijn uitgevoerd ondanks dat er geen simulator opgestart wordt.

Ben anders gewend in XCode.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:52
Ziet er zeker goed uit, maar werkte hier iets minder goed. Uiteindelijk door omstandigheden de helft van de zooi moeten weggooien. Komt nog bij dat mijn vriendin een aantal dingen niet zo super lekker vond, dus maar de box opgezegd.

Overigens wel leuk die codes. Je krijgt korting op de eerste box, maar je kan je lidmaatschap pas opzeggen na levering van twee boxen ^^

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 26-05-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 07:49
Hmmz, wanneer ik een eigen blog begin, zou ik dan onder eigen naam schrijven of met nickname? Opzich lijkt me onder eigen naam wel handig voor CV redenen. Echter zorgt anonimiteit weer voor een veiliger gevoel/situatie...

Also, mocht iemand een blognaam weten waar de nl of com domein nog vrij van is, stuur me dan een om aub ;) het gaat om een techblog wat ik met vrienden ga beginnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 04:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

robbiedobbie niet beschikbaar?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Klote naam :P
Also ben ik opzoek naar iets meer generieke namen aangezien doe vrienden er ook op gaan bloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Hmm, Chocolatey is leuk als concept voor 'apt for windows' maar toch vind ik apt een stuk 'schoner' aanvoelen dan chocolatey. Boxstarter is dan wel weer geniaal, vooral omdat reboots dan voor je gemanaged worden :).

Misschien maar eens kijken of ik iets met Puppet kan, anders zal het wel MS System Center ofzo worden om een beetje geautomatiseerd reinstalls en configuraties te doen :(

edit: Heb deze hier nog niet voorbij zien komen, $10 tegoed bij DigitalOcean: https://twitter.com/digitalocean/status/461654702224977921

[ Voor 15% gewijzigd door HMS op 26-05-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hebben jullie nog must-have tools op een schone Windows installatie? Ik ben nu toch aan het installeren e.d.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Nu word het toch wel echt:
Dear Mr Ealanrian

Programme: MSc Electronics and Electrical Engineering

Thank you for your recent application to the above programme of study at the University of Glasgow for the 2014 academic session.

Your application is currently being processed and we will contact you shortly regarding its progress.

Yours sincerely,

The Admissions Team

Recruitment and International Office – Postgraduate Admissions

University of Glasgow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

alienfruit

the alien you never expected

HelloFresh lijkt wel goedkoper in Nederland dan hier in de UK. Hier zijn de prijzen ook per maaltijd: www.hellofresh.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmartijn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 20:39
F.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:51:
Hebben jullie nog must-have tools op een schone Windows installatie? Ik ben nu toch aan het installeren e.d.
http://ninite.com

http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je moet het wel afzetten tegenover de supermarktprijzen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja, die kende ik al ;)
Ik doelde meer op übernerd-tooltjes. LINQPad bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ealanrian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:08:
Nu word het toch wel echt:

[...]
Nice...

Ik ben dus niet de enigste die verder in het buitenland wilt gaan studeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Robbiedobbie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:29:
[...]

Klote naam :P
Also ben ik opzoek naar iets meer generieke namen aangezien doe vrienden er ook op gaan bloggen ;)
Ik heb firesphe.re voor je in de aanbieding :+

sorry voor de dubbel :'(

[ Voor 6% gewijzigd door azerty op 26-05-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Caelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:24:
Je moet het wel afzetten tegenover de supermarktprijzen he!
Ja, inderdaad. £6.50 per maaltijd valt wel mee ;) Gratis bezorging. Altijd nieuwe recepten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm.. Wat moet ik hier nou weer mee :+

Paar bestanden die ik tegenkom tijdens opruimen:
wachtwoorden.pfx - 3kB - 9-9-2010 17:00 (toen wist ik nog niets over dat soort dingen :+ )
Pass.pfx - 3kB - 4-11-2013 12:46 (waar is dat van dan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
alienfruit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:45:
[...]
Ja, inderdaad. £6.50 per maaltijd valt wel mee ;) Gratis bezorging. Altijd nieuwe recepten etc.
Mja, het verklaart het verschil wel. De paar keer dat ik in de UK in de supermarkt stond waren de prijzen nog best hoog vergeleken met Nederland. Ik kan mij dan ook voorstellen dat een groot deel van het verschil in prijs daardoor komt.
Als je bijv. kijkt naar de supermarkt prijzen in hun prijsvergelijkingen op de sites:
UK: 58 -65 pond (box 49 pond) -> http://www.hellofresh.co.uk/versus_supermarkets/
NL: 50 euro -> (box 49euro) -> http://www.hellofresh.nl/hellofresh-prijsvergelijking/
Dan ziet het er zelfs uit dat de box daar een stuk voordeliger is tov de supermarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Mooi verhaal dat Tilaa VPS hosting, heb er een test W2012R2 VPS draaien met 6GB geheugen, krijg ik opeens deze mail:
We hebben u een aantal notificaties gestuurd dat uw server aan het swappen is. Desondanks is het swap probleem nog niet opgelost. Dit heeft niet alleen invloed op de prestaties van uw server, maar ook voor andere gebruikers op het Tilaa-platform. We willen u vragen om dit binnen 24 uur te onderzoeken en ons op de hoogte te stellen van de genomen maatregelen.
Als ik inlog op hun controlepaneel zie ik dat de bak ongeveer 2-3 GB per dag swapt, terwijl die helemaal niets doet! Staat alleen hun eigen Windows 2012R2 installatie op en één website om wat mee te testen...

Weet niet wat ik hier nou mee aanmoet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zou eens wat gaan patchen e.d. dan :p Meestal heb je dan wat rotzooi erop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Hmmz, dit weekend mijn server maar eens helemaal opnieuw gaan installen.
Na bijna 2 jaar van veel te veel gekloot, wil apt-get het niet meer eens zijn met me (eigenlijk sinds de laatste nieuwe ubuntu release). Ik ga maar eens overstappen naar arch linux omdat ik daar veel meer ervaring mee heb, en deze een stuk cleaner is in de core :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Zorg wel dat je iedere week arch linux update. Het probleem wat ik daar altijd mee had is dat dingen ineens stuk gingen na te lang met updaten wachten, en dan ben je weer een uur aan het kloten om alles gefixed te krijgen.

Ik zit er ook aan te twijfelen terug te gaan naar Archlinux, maar ik kan niet bedenken welke DE ik wil gebruiken als alternatief op Unity.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Yepyep, die ervaring heb ik op mijn laptop al eens gehad toen ik net arch had, en het systeem ook nog niet goed kende. Toendertijd was het sneller geweest als ik een reinstall had gedaan. Tegenwoordig gaat het echter goed (ik draai nu ruim een jaar alleen nog maar arch, met een shitload aan customizations :D ), dus ik vermoed dat dat op een server ook wel goed gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

F.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:51:
Niet! Gewoon kaal en simpel, wat heb je nou daadwerkelijk aan al die tooltjes? Als je er naar moet vragen is het toch niet interessant, pas als je iets nodig hebt installeer je wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:30
Het valt me mee dat er nog geen recovery en encoding tools genoemd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
BikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:20:
OK maar wat is dan het verschil met boek lezen en/of een projectje bouwen? Bij mij komen mensen die alleen een Windows Store certificaatje hebben op de verkeerde hypothetische stapel met meerdere geschikte kandidaten terecht en mensen die daadwerkelijk iets shippen op de goede.
Dat ik er uiteindelijk ook nog een bewijsje aan overhoud :)
+ het is wat leuker dan het lezen van een boek

[ Voor 5% gewijzigd door Soundless op 27-05-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:11:
[...]

Mja, het verklaart het verschil wel. De paar keer dat ik in de UK in de supermarkt stond waren de prijzen nog best hoog vergeleken met Nederland. Ik kan mij dan ook voorstellen dat een groot deel van het verschil in prijs daardoor komt.
Als je bijv. kijkt naar de supermarkt prijzen in hun prijsvergelijkingen op de sites:
UK: 58 -65 pond (box 49 pond) -> http://www.hellofresh.co.uk/versus_supermarkets/
NL: 50 euro -> (box 49euro) -> http://www.hellofresh.nl/hellofresh-prijsvergelijking/
Dan ziet het er zelfs uit dat de box daar een stuk voordeliger is tov de supermarkt :)
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:11:
[...]
Voor mij in theorie wel, omdat ik altijd meer meeneem dan dat ik nodig heb :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

wsitedesign schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:15:
Ziet er wel goed uit!

Helaas niet in België, wel in Oostenrijk, maar dan enkel in Wenen :(
In België is er smartmat
Moest je interesse hebben om eens te testen, ik ken iemand die dat effectief gebruikt(e?) en kan je waarschijnlijk wel een test-code bezorgen voor wat korting (die is wel maar eenmalig bruikbaar, vandaar dat ik hem niet meteen hier zet)

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. De keuze tussen of bijna 2x zoveel betalen voor kleine hoeveelheden, of gewoon de helft maar wegsmijten.

Gebaseerd op 5 maaltijden:
1 pers. € 44,00
2 pers. € 49,00
3 pers. € 69,00
4 pers. € 89,00
5 pers. € 109,00
6 pers. € 129,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja, wel logisch toch? Wij hebben hem al een tijdje (2 personen) en veel ingredienten kun je gewoon niet even door 2 snijden voor de 1 persoonsbox. Plus natuurlijk de ingecalculeerde bezorgkosten die ook niet lager zijn voor 1 persoon. Oplossing? Gewoon niet meer alleen eten ;)

Wij vinden het best wel ideaal, we hebben de 2 persoonsbox en vaak is het voor ons ruim genoeg, zodat we vaak ook nog de (2 jonge) kinderen mee laten eten. Nadeel voor ons is dat je geen allergieen kunt aangeven maar we kunnen de nootjes er gewoon uitlaten.

[ Voor 32% gewijzigd door Koetjeboe op 27-05-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Weet iemand toevallig waar ik goedkoop een .in domeinnaam kan aanschaffen, en waar ik de adresgegevens prive kan houden (tenminste, niet zomaar aan jan en allemaal in de whois)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Die box ziet er interessant uit. Mijn grootste probleem is eigenijk dat ik elke keer moet bedenken wat ik eet en steeds op het zelfde uit kom. Door zo'n box zal je (ik) vast gevarieerder eten. :) Binnenkort een proefbox bestellen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:24:
Weet iemand toevallig waar ik goedkoop een .in domeinnaam kan aanschaffen, en waar ik de adresgegevens prive kan houden (tenminste, niet zomaar aan jan en allemaal in de whois)?
Wikipedia: .in -> https://www.registry.in/Accredited_Registrars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik heb ook de box genomen en gewoon voor mijzelf. Lekker yoh. Toch altijd honger als een paard. 's middag en 's avonds warm eten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34
Koetjeboe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:21:
Ja, wel logisch toch? Wij hebben hem al een tijdje (2 personen) en veel ingredienten kun je gewoon niet even door 2 snijden voor de 1 persoonsbox. Plus natuurlijk de ingecalculeerde bezorgkosten die ook niet lager zijn voor 1 persoon.
Maar het prijsverschil met de volgende doos is steeds twintig euro (behalve voor de eerste). Dat suggereert dat er voor 20 euro eten in zo'n doos zit, en de overige 9 euro zijn dan voor verzendkosten/verpakking/administratiekosten. Dan zou je ook een prijs van 29 euro voor één persoon verwachten, niet 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
roeleboel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:03:
[...]

In België is er smartmat
Moest je interesse hebben om eens te testen, ik ken iemand die dat effectief gebruikt(e?) en kan je waarschijnlijk wel een test-code bezorgen voor wat korting (die is wel maar eenmalig bruikbaar, vandaar dat ik hem niet meteen hier zet)
Ik ga er eens naar kijken, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GateKeaper schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:10:
Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. De keuze tussen of bijna 2x zoveel betalen voor kleine hoeveelheden, of gewoon de helft maar wegsmijten.

1 pers. € 44,00
2 pers. € 49,00
3 pers. € 69,00
4 pers. € 89,00
5 pers. € 109,00
6 pers. € 129,00
Het probleem met supermarkten is precies hetzelfde, namelijk dat ze vaak 2-voor-1 aanbiedingen o.i.d. hebben. En dan ligt er weer wat in m'n koelkast te rotten omdat ik het niet op tijd op krijg :/

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Leuk dat "hellofresh". Maar net als in de winkel, ben je wel weer de sjaak als je alleen bent. [...]
Gelukkig ligt er bij de AH steeds vaker spul voor 1 persoon. Daarnaast kan je met een vriezer en wat handig de restantjes verwerken best goedkoop uit zijn. Je hebt alleen wat meer werk in het verwerken van alle producten.
Firesphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:02:
[...]
Het probleem met supermarkten is precies hetzelfde, namelijk dat ze vaak 2-voor-1 aanbiedingen o.i.d. hebben. En dan ligt er weer wat in m'n koelkast te rotten omdat ik het niet op tijd op krijg :/
Vriezer dus onder andere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

1 pers. € 44,00
2 pers. € 49,00
3 pers. € 69,00
4 pers. € 89,00
5 pers. € 109,00
6 pers. € 129,00
Dan is het inderdaad slimmer om altijd de 2 persoons te bestellen en het een en ander in te vriezen. Als je er één extra maaltijd aan over houdt heb je het geld er al weer uit. Veel dingen zijn ook best prima in te vriezen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Koetjeboe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:21:
Ja, wel logisch toch? Wij hebben hem al een tijdje (2 personen) en veel ingredienten kun je gewoon niet even door 2 snijden voor de 1 persoonsbox. Plus natuurlijk de ingecalculeerde bezorgkosten die ook niet lager zijn voor 1 persoon.
De bezorgkosten komen op 9 euro uit, zie berekening hier boven. Ik begrijp wel dat je niet alles kan halveren, zo zal je niet snel een halve ui of paprika versturen. Maar het gaat er bij mij niet in dat die paar extraatjes gewoon bijna een maaltijd zouden geweest voor een 2é persoon.

Als het 20 euro per persoon kost, dan had voor die eerste persoon echt wel een pakket gemaakt kunnen worden voor 25 euro. Vergeet niet dat ik niet de enige ben. Juist een dergelijke organisatie zou hierop in kunnen spelen.

*edit, overigens zal die 6é persoon een stuk goedkoper moeten kunnen dan die 20 euro. Maar daar zit ik niet zo mee. :9
Firesphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:02:
[...]

My thoughts exactly! Die 25 cent tasjes die de boodschappen thuis brengen, worden hier geregeld gebruikt om de koelkast weer te ontruimen van de eerder gekochte goederen.
Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:10:
[...]

Gelukkig ligt er bij de AH steeds vaker spul voor 1 persoon. Daarnaast kan je met een vriezer en wat handig de restantjes verwerken best goedkoop uit zijn. Je hebt alleen wat meer werk in het verwerken van alle producten.
Euhm.. nee.. twee problemen. Ik heb het meermaals geprobeerd, maar vergeet altijd op tijd de dingen uit de vriezer te halen, waardoor het 's avonds niet ontdooit is, en ik dus alsnog langs de supermarkt moet (ik ben zo'n type die dagelijks boodschappen doet).

En het tweede probleem is (mocht het op tijd ontdooien zijn geslaagd), de smaak en bewerkbaarheid van eerder ingevroren voedsel is echt minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Anders even hier een topic over starten in SG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sommige producten kan je prima invriezen voordat je het verwerkt. En van sommige zaken zoals een halve ui of bepaalde groente (halve broccoli bijv.) die je over hebt kan je ook nog prima dingen maken die je weken lang kan bewaren door het te versnijden en in pekel of azijn te leggen. Brood is ook zo'n ding waar je bijv. croutons van kan maken (of als bindmiddel voor gehaktbal enz). Eigenlijk het enige dat je praktisch niet verder kan verwerken is vlees, omdat dat er echt niet beter op wordt. Daarnaast kan je producten als spaghetti, macaroni e.d. natuurlijk ook lang bewaren :)
Maar ik begrijp je wel hoor. Ik doe het ook nooit en moet ook behoorlijk wat weggooien. Mijn vriendin is geen grote eter namelijk, dus ik heb ook altijd teveel, maar als ik er werk van zou maken zou ik het allemaal niet weg hoeven te gooien. Vereist alleen een investering in wat wekpotten e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn is koning van het weggooien.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:31
Als alle alleenstaanden nu iedere dag een meeting organiseren, dan kunnen ze een groot pakket aanschaffen, dus goedkoper uit en gezelliger.

Ontwikkelaar == oplossingen verzinnen voor problemen :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Jan_V schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:57:
Als alle alleenstaanden nu iedere dag een meeting organiseren, dan kunnen ze een groot pakket aanschaffen, dus goedkoper uit en gezelliger.
Dat doe ik regelmatig met een vriend, en hoewel het zeker gezelliger is, is het toch echt niet goedkoper want het kost elke keer minstens een krat bier :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Heeft iemand ervaringen met godaddy voor domein registraties? Ik ben erover aan het denken daar mijn volgende domeinnaam te halen aangezien deze zo goedkoop .in domeinen aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 12:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Redelijk bizar dat -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Er vliegt hier regelmatig een stressbal door kantoor, vandaag tegen de koffie en over de laptop (wasn't me). Laptop werkt nog, wel een veermechanisme van een knop gesneuveld.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mbarie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:38:
Er vliegt hier regelmatig een stressbal door kantoor, vandaag tegen de koffie en over de laptop (wasn't me). Laptop werkt nog, wel een veermechanisme van een knop gesneuveld.
Er vliegen hier ook wel eens dingen door kantoor heen. Gelukkig ben ik meestal niet het doelwit maar af en toe is er ook wat collateral damage. Vooralsnog is er in elk geval geen elektronica gesneuveld. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:
Heeft iemand ervaringen met godaddy voor domein registraties? Ik ben erover aan het denken daar mijn volgende domeinnaam te halen aangezien deze zo goedkoop .in domeinen aanbieden :P
Ik heb slechte ervaringen met GoDaddy. De support is echt om te huilen :X

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pay peanuts, get monkeys. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Yep. godaddy gaat hem dan niet worden. Kom er net ook al achter dat die geen privacyprotection hebben voor .in domains. Voor zover ik kan vinden heeft hover.com dit wel. Daar dan maar eens gaan kijken (zijn helaas wel een stukje duurder :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS

HMS

Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:46:
Yep. godaddy gaat hem dan niet worden. Kom er net ook al achter dat die geen privacyprotection hebben voor .in domains. Voor zover ik kan vinden heeft hover.com dit wel. Daar dan maar eens gaan kijken (zijn helaas wel een stukje duurder :( )
OVH heeft ook WHOIS protection en volgens mij ook de .in extensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Erg interessant ja, ik heb een mailtje naar hover.com gestuurd of ze kunnen bevestigen dat die protectie ook voor .in domeinen kan worden ingeschakeld (staat namelijk niet bij hun uitzonderingen).

Bij OVH gaat het volgens mij niet want:
code:
1
2
3
4
5
Hide WHOIS information

This guide explains how to hide personal information (address, phone / fax and email) from the public Whois. 
This service is free and available for most domains:. Com /. Net /. Org /. Info /. Biz /. Cc /. Me. Mobi. Tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
alienfruit schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:38:
Ik heb ook de box genomen en gewoon voor mijzelf. Lekker yoh. Toch altijd honger als een paard. 's middag en 's avonds warm eten ofzo ;)
Let wel op dat je expliciet moet blokkeren als je een box niet wilt ontvangen, en op het moment dat je dan later weer aangeeft ze te willen ontvangen worden al je eerder gemaakte blokkeringen weer opgeheven.

(was voor mij de reden om het account op te zeggen, teveel werk om te blokkeren/deblokkeren)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:19:
Ga ALSJEBLIEFT naar Namecheap.
Betere service en goedkoper. En betere service. En toffer bedrijf: http://community.namechea...magical-customer-support/

En ze hebben Whoisguard, wat dus ook je gegevens beschermt. Beter dan de standaard bescherming.

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Firesphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Ga ALSJEBLIEFT naar Namecheap.
Betere service en goedkoper. En betere service. En toffer bedrijf: http://community.namechea...magical-customer-support/

En ze hebben Whoisguard, wat dus ook je gegevens beschermt. Beter dan de standaard bescherming.
hun Whoisguard is niet geschikt voor .in domeinen staat op hun website. Ik wacht op reactie van hover.com waar dit wel mogelijk lijkt. Indien het ook daar niet mogelijk is en ik ga toch door met een .in domein, dan zal dat waarschijnlijk bij ovh zijn omdat die goedkoper zijn ;)

Also, ben jij een brony? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Robbiedobbie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:32:
[...]

hun Whoisguard is niet geschikt voor .in domeinen staat op hun website. Ik wacht op reactie van hover.com waar dit wel mogelijk lijkt. Indien het ook daar niet mogelijk is en ik ga toch door met een .in domein, dan zal dat waarschijnlijk bij ohv zijn omdat die goedkoper zijn ;)

Also, ben jij een brony? >:)
Zelfs al is er een goedkopere, voor die 1 euro, ga ik toch meestal liever naar een bedrijf dat ik ken en vertrouw. Dus dat is voor mij als't ff kan alles bij Namecheap.
Ook integratie met Cloudflare en dat soort zaken.

IOW: Namecheap FTW.

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Well, ik ga altijd liever voor een europees bedrijf, en aangezien ik zowel geen ervaringen heb met ovh, als namecheap, zou het in dat geval ovh worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Your loss >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Firesphere op 27-05-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Scrapen met Firefox, Selenium

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NifSZui.png

Firefox invasie.

[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 27-05-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

|:( Komt mijn opdrachtgever aanzetten met een Word-document, of ik dat als webpagina online kan zetten, in hetzelfde design, en natuurlijk in een CMS aanpasbaar....

Overigens, stomme OVH. In hun webpanel (voor Exchange) is er het knopje "account toevoegen", maar krijg ik de fout dat ik niet de beheerder van het account ben..... DAT BEN IK WEL.
Dus via de gewone site besteld, krijg ik dus een tweede Exchange-instantie, met een andere naam, waar ik ook dezelfde domeinen niet kan gebruiken, omdat die al toegevoegd zijn.....

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:41:
Eigenlijk het enige dat je praktisch niet verder kan verwerken is vlees, omdat dat er echt niet beter op wordt.
Nederlands "vlees" in ieder geval niet. Ontdooide aan elkaar geplakte dierenmishandeling is het. Slechts één stap verwijderd van een McDonalds "burger".

Goed vlees wordt gerijpt:
http://eetschrijven.blogs...7/12/kan-ik-dat-zelf.html

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BikkelZ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:42:
[...]
Nederlands "vlees" in ieder geval niet. [...]
Ik bedoelde met verder verwerken, nadat het al is gekookt, gebakken of whatever. Dus zeg maar de restanten die overblijven in de pan en niet het bord hebben gehaald (of daar niet zijn aangeraakt). Ik kan zo even niet bedenken wat je daar mee verder kan doen waarbij het ook nog smakelijk blijft. Als je ratten als huisdier hebt of een kat/hond (of varken ^^) kan je het ze cadeau doen, maar voor jezelf is het wellicht gewoon lekkerder om nieuw vlees te kopen (of minder in te kopen).

Vlees in de supermarkt in Nederland is wel best kut ja :) Maar een goede slager is soms ook pokkeduur (al helemaal als je supermarktprijzen gewend bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Restanten van vlees kun je gewoon in de koelkast mikken en de volgende dag weer opwarmen. Niet dat dat dan nog lekker is... :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Loempia's, pizza's dat soort dingen daar kun je al je oude kliekjes op of in stoppen de volgende dag.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:30
Gewoon elke dag zo'n bak lasagne van de Lidl/aldi/AH/Jumbo. Allemaal super lekker en makkelijk.
Is wel iets waar ik tegenop zie zodra ik op mezelf ga wonen.. elke dag zelf bedenken en koken van maaltijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Het koken heb ik vaak geen enkel probleem mee, als je niet weet hoeveel je nodig hebt of hoe je wat moet maken kun je het gewoon googlen. Ik woon nu op 3 minuten lopen van de AH af, dus dan ga je gewoon elke dag even naar de appie. Probleem wat ik daar heb is dat er gewoon veel te veel keuze is :+. Ze moeten er gewoon iemand neerzetten aan wie je kunt vragen wat we vanavond gaan eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
Zo iemand heb ik thuis al staan in de keuken :+

[ Voor 32% gewijzigd door mbarie op 27-05-2014 16:12 ]

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin537 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:01:
Gewoon elke dag zo'n bak lasagne van de Lidl/aldi/AH/Jumbo. Allemaal super lekker en makkelijk.
Is wel iets waar ik tegenop zie zodra ik op mezelf ga wonen.. elke dag zelf bedenken en koken van maaltijden...
Lekker en makkelijk 8)7
Dat wordt een nucleaire warfare in je maag. Serieus dat is echt troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 23:34
Er zijn ook nog wel iets luxere magnetronmaaltijden waar gewoon verse groenten en echt vlees/vis in zit. Dat lijkt me best een gezonde optie als je te lui bent om zelf te koken. Die bakken zijn wel wat duurder (rond de vijf euro bij de Albert Heijn) maar nog altijd goedkoper dan die HelloFresh doos die meer dan 10 euro per maaltijd kost, waarbij je ook nog eens zelf moet koken.

* Soultaker koopt trouwens gewoon zelf verse ingrediënten bij de supermarkt, en kookt dan meestal voor twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Blegh blegh, op het moment dat ik klaar ben met mijn toetsen moet ik echt mijn server opnieuw gaan installen. Momenteel zijn 1 voor 1 services om aan het donderen. Nu werken de mail services al niet meer -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik vind de prijs van 8.8 euro per dag voor 5 dagen dus wel okay. Goed, het is duurder dan dat je alles zelf zou doen, maar ik ben nu bijvoorbeeld alleen en heb het druk genoeg. De meerwaarde dat ik niet hoef na te denken over wat ik moet gaan halen, koken en eten is enorm. Daarbij hoef ik het dus ook nog eens niet meer te halen, want over het algemeen vind ik supermarkten verschrikkelijk. Als extra haal je nooit "te veel". Als ik naar de winkel ga kom ik meestal met meer zooi terug dan dat ik nodig heb :+
Zondag krijg ik het eerste pakket, en dan zie ik wel hoe de kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Soultaker schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:14:
Er zijn ook nog wel iets luxere magnetronmaaltijden waar gewoon verse groenten en echt vlees/vis in zit. Dat lijkt me best een gezonde optie als je te lui bent om zelf te koken. Die bakken zijn wel wat duurder (rond de vijf euro bij de Albert Heijn) maar nog altijd goedkoper dan die HelloFresh doos die meer dan 10 euro per maaltijd kost, waarbij je ook nog eens zelf moet koken.

* Soultaker koopt trouwens gewoon zelf verse ingrediënten bij de supermarkt, en kookt dan meestal voor twee dagen.
Ik ben eigenlijk nog nooit iets in de supermarkt tegengekomen wat geen suiker/zoutbom is. Ze doen dat puur om het feit dat dat beter verkoopt omdat het gros van de mensen hun smaak gewoon verpest is.
Daarom hoor je ook altijd als het plebs eens een keer naar een goed restaurant gaat dat ze dan zeggen "ik vond het maar een beetje flauw smaken"

Je kan overigens vrij vlot wennen aan het minderen van suiker en zout in je eten zodat de andere smaken veel duidelijker naarvoren komen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Daarnaast snap ik het ook niet helemaal, want bij plebs denk ik aan Hollandse pot, en bij Hollandse pot denk ik aan flauw smaakloos eten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
Een goede hollandse pot is alles behalve smakeloos ;P

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Kom maar door met die stamppotten :Y)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Stamppot Boerenkool met verse worst, spekjes, goede jus, paprika, selleriepeper en wat azijn. Heerlijk.

Zo, dat was het kooktopic van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 11:03
Grappig dat hellofresh, alleen is het inderdaad duurder. Wij krijgen elke week verse groenten en fruit van de lokale biologische boer geleverd en hebben ook biologisch vlees van de lokale boer/slager. Als je dat eenmaal gewend bent is alle groente en vlees in de winkel smakeloos.

Als je lokaal geen biologische boer/slager hebt kan je nog altijd naar http://www.koopeenkoe.nl/ kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ondanks dat ik het niet eens ben (Stamppot kan erg smaakvol zijn), moest ik wel even lachen om je reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
Wikipedia: Pseudowetenschap :P
Een opvatting wordt door sommigen als pseudowetenschappelijk gezien, als ze uitspraken doet over de empirische werkelijkheid, zonder deze te onderbouwen met wetenschappelijke onderzoeksresultaten.
:P

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCvXOmf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Stamppot :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Douweegbertje schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:17:
[...] De meerwaarde dat ik niet hoef na te denken over wat ik moet gaan halen, koken en eten is enorm.[...]
Om zaterdag erachter te komen dat je geen eten hebt ^^
Duidelijk nog geen goede andijviestamppot gehad...
Arite schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:27:
[...]Als je lokaal geen biologische boer/slager hebt kan je nog altijd naar http://www.koopeenkoe.nl/ kijken.
Ik moet echt een vrieskist gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:02:
Duidelijk nog geen goede andijviestamppot gehad...
Je hebt duidelijk geen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:12:
[...]
Uch, meeste stamppot die ik tegenkom is niet echt lekker nee, maar die van mij (en mijn moeder) wel! :P Maarja, hetzelfde geld voor lasagna, Meeste is niet te vreten (incl. die in de supermarkt).

Ergste vind ik als ze stamppot gaan maken met aardappelpuree :X Dat deden die "chefkoks" op tv. Was meteen duidelijk wat hun niveau was...

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 01:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb deze maand nog stampot andijvie gemaakt, met spekjes, mmmm :9
F*ck winterkorst, andijvie is zomers ook lekker.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde je niet "contradictio in terminis"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik bedoelde eigenlijk oxymoron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:22:
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Daarnaast snap ik het ook niet helemaal, want bij plebs denk ik aan Hollandse pot, en bij Hollandse pot denk ik aan flauw smaakloos eten.
Je complete redenatie slaat als een tang op een varken.
.oisyn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Een ander afrekenen op jouw mening is nogal makkelijk.
Vooral als ik de onderbouwing van je mening lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
Jeetje wat brengt een hollandse pot toch een hoop emoties teweeg :D

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS

HMS

.oisyn wordt ook steeds meer een obvious troll :P
Pagina: 1 ... 54 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.