De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Kreeg een aanvraag voor een iPad en Android app voor kinderen waarbij er een stuk speelgoed aangesloten kan worden wat dan samenwerkt met de app. Meneer de aanvrager dacht dat dat wel in twee weken wel te regelen viel.

Ik denk zelf dat ik heel blij ben dat ik na twee weken al alle comps binnen heb, verbaasd zou staan als ik de hardware op dat moment had en meteen een staatslot ging kopen als er ook nog geen rare issues waren met die hardware.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

is mijn domein\cloudflare borked?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ru09arcBs0dMBDiU6d8K3rg9/full.png

alle (online) ping tools linken naar 108.162.199.248 :?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 26-09 04:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

mrc4nl schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:48:
is mijn domein\cloudflare borked?
[afbeelding]

alle (online) ping tools linken naar 108.162.199.248 :?
Ehm, nee, dat IP is toch van Cloudflare? Cloudflare is voor de bezoeker nu het eindpunt, daarachter neemt Cloudflare het over dus.

Zet die cloud maar eens uit, en binnen een paar minuten ping je naar je eigen IP.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

BikkelZ schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:00:
Kreeg een aanvraag voor een iPad en Android app voor kinderen waarbij er een stuk speelgoed aangesloten kan worden wat dan samenwerkt met de app. Meneer de aanvrager dacht dat dat wel in twee weken wel te regelen viel.

Ik denk zelf dat ik heel blij ben dat ik na twee weken al alle comps binnen heb, verbaasd zou staan als ik de hardware op dat moment had en meteen een staatslot ging kopen als er ook nog geen rare issues waren met die hardware.
Direct mee stoppen dan :+
Sowieso, klanten die wel even kunnen inschatten hoeveel werk het is. Ah joh, dat kun je wel even doen in een dag. Krijg je 50,-. :X
Ik ga sowieso niet meer in zee met allerlei rand figuren die niet snappen hoe het echt werkt, en daar ook niet voor kunnen betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Douweegbertje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:11:
[...]

Ik ga sowieso niet meer in zee met allerlei rand figuren die niet snappen hoe het echt werkt, en daar ook niet voor kunnen betalen :p
Of familieleden/buren die met de meest stompzinnige computergerelateerde vragen naar je toekomen, aankomen met "Ik snap er niks van en voor jou is het maar even tikken". En dat je dan al blij mag zijn als je wat te drinken aangeboden krijgt tijdens 3 uur werk.

Ik doe dat niet meer.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik doe zelfs niets meer voor vrienden, ook niet voor geld (want ze boden ook netjes geld, goed bedrag ook). Feit is dat je altijd achteraf weer dingetje dit hebt. Voor echt goede vrienden doe ik soms uit mijzelf wat, gratis zonder garantie :)
Mja dat doe ik eigenlijk met alles. Ik zou ook nooit m'n auto aan een familie/vriend verkopen, of welk apparaat dan ook. Of gratis zonder gezeik, of gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:39
Ik heb met hulp voor kennissen altijd zo'n gevoel van: 1 vinger, hele hand. Ze denken onbeperkt hulp van je te kunnen krijgen, en voor niks als het even kan. En als je dan 's avonds iets anders/beters te doen hebt zijn ze verontwaardigd, maar zelf ruimte maken is er 9 van de 10 keer niet bij.

En als je dan nee zegt proberen ze je om te kopen. Door bijv. te roepen "er is gratis bier, ik zal niks vragen!" of "ja je krijgt er wel wat voor!". Ja ja. Tot je de volgende keer er weer zit en verzucht: mooie vrienden heb ik weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Douweegbertje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:11:
[...]

Direct mee stoppen dan :+
Sowieso, klanten die wel even kunnen inschatten hoeveel werk het is. Ah joh, dat kun je wel even doen in een dag. Krijg je 50,-. :X
Ik zal het wel zien. Reclamebureau type, kan ook gewoon een poging zijn om interessant te lijken. Maar aangezien slecht betalende klanten ook de vervelendste klanten zijn (zonder uitzondering) ga ik er alleen mee akkoord als het gewoon marktconform betaald wordt.

Enfin, we Skypen morgen, ben benieuwd wat ik tegenover me krijg.

[ Voor 18% gewijzigd door BikkelZ op 26-05-2014 00:00 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:38
Ik begin er nu gewoon niet meer aan. Ik leg een uurtarief van €80 ex BTW neer en geef aan dat alles uurtje-factuurtje gebeurt en daar doen ze het maar mee. Ik heb het druk genoeg om slechte klanten te kunnen weigeren :P "Vroeger" redelijk wat fixed price projecten gedaan, en 100% van de tijd probeerden klanten me daarmee te naaien. Gaat dus gewoon niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wauw.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DZzYh2zaBko]
Dit twee keer helemaal geluisterd, stille kamer. Achteraf hoor ik nu lage trillingen uit mijn hoofd komen ofzo. Het is heel raar.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Avalaxy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:06:
Ik begin er nu gewoon niet meer aan. Ik leg een uurtarief van €80 ex BTW neer en geef aan dat alles uurtje-factuurtje gebeurt en daar doen ze het maar mee. Ik heb het druk genoeg om slechte klanten te kunnen weigeren :P "Vroeger" redelijk wat fixed price projecten gedaan, en 100% van de tijd probeerden klanten me daarmee te naaien. Gaat dus gewoon niet meer gebeuren.
Mits alles een beetje netjes vastgelegd is qua contract en ontwerp en de macht bij mij blijft liggen (m.a.w. ieder moment de app kunnen pullen als er niet betaald wordt) dan durf ik fixed-price op zich wel aan. Het gaat meestal fout bij mensen die hun APIs of comps nog niet af hebben of gewoon niet bij machte zijn om te zeggen wat ze willen voordat ik het eerste halve idee gebouwd heb.

Ik ben altijd netjes betaald door iedereen maar ik maak dus wel veel te vaak mee dat iets helemaal niet in gebruik genomen wordt. Het verbaast mij ook altijd weer dat mensen hun halfbakken idee neerleggen bij de ontwerper die al nauwelijks weet wat een website ontwerp inhoudt laat staan een app, daar maanden mee bezig zijn zonder mij ook maar één keer te raadplegen en het dan zo hóp over de schutting te gooien en er liefst niet meer naar om kijken.

Dan zitten er zo veel dingen in een app dat ik denk dat had makkelijker, goedkoper, sneller, mooier, simpeler gekund als je even met mij gepraat had.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Eén voordeel van dat hele gedoe met mijn computer: ik ontdekte dat mijn 8GB RAM die ik nog had liggen nog prima werkte, ik heb nu 24GB 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En geen dual channel.

Just updated Firefox
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aQqbVV8_460s_v1.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door .oisyn op 26-05-2014 01:29 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:58:
En geen dual channel.

Just updated Firefox
[afbeelding]
True that en ik vind het een minder mooie versie ervan, maar hij is wel een stuk sneller dan voorheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

irriteer me mateloos dat de debug selector van de linkerkant naar de rechter is verplaats :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
BikkelZ schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:00:

Toevallig iets met drukgevoelige matjes?

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:36
Goeiemorgen!

Iemand koffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mogguh :(

* Firesphere is ziek.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
Ja lekker! Bakkie cappuccino want de koffiezetter slikt weer melk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:27

ErikKo

Rippie

Pff ja ben al door mijn eerste koffie heen. Alles ligt eruit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Cor453 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:08:
Ja lekker! Bakkie cappuccino want de koffiezetter slikt weer melk!
Ik kwam vandemorgen toe om 6AM. Even cappuchino drinken.

*SPUG* :r ...

wat blijkt, de poetsmuts was er niet. Dus niemand het machien gepoetst. Lekkere zure melk!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

2x 8GB + 2x 4GB, lijkt mij nog wel dual channel... Toch... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:57
Misschien dat .oisyn quad channel bedoelde toevallig?

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
F.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:30:
[...]

2x 8GB + 2x 4GB, lijkt mij nog wel dual channel... Toch... :/
Ligt eraan of je twee paar banks hebt met verschillende kleurtjes ;). Als dat niet zo is dan heb je geen dual channel op allebei.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb als volgt
rood - zwart - rood - zwart
8GB - 4GB - 8GB - 4GB

Lijkt mij wel dual channel ;)
En Quad Channel is een beetje erg duur, socket 2011 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Met een tooltje als downloads: CPU-Z 1.69 kun je volgens mij al heel gemakkelijk zien of je setup dual-channel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Snake schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]

wat blijkt, de poetsmuts was er niet. Dus niemand het machien gepoetst. Lekkere zure melk!
Ik denk dat die mevrouw wel is geweest, maar iedereen een hak wilde zetten die haar poetsmuts noemt ;)

On a serious note: lekkere denigrerende opmerking :-(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Laatst online: 04-08-2021
Ik ben vandaag echt helemaal nergens goed voor. Misschien ben ik op mijn vrijgezellenfeestje iets harder naar de klote gegaan dan ik dacht :D.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:52
F.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:13:
Wauw.

[video]
Dit twee keer helemaal geluisterd, stille kamer. Achteraf hoor ik nu lage trillingen uit mijn hoofd komen ofzo. Het is heel raar.
:D Mijn kat is krols en die houd nu eindelijk der bek ff dicht. Dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Caelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:03:
[...]

:D Mijn kat is krols en die houd nu eindelijk der bek ff dicht. Dank je! :D
Dan zal ze wel vol zitten ook!

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wut? Nee, ze komt niet buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Caelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:07:
Wut? Nee, ze komt niet buiten.
Van dieren moet je afblijven! ;)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
_Moe_ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Van dieren moet je afblijven! ;)
Ouch die is onder de gordel :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
F.West98 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:13:
Wauw.

[video]
Ik word gewoon misselijk als ik er naar luister lol :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Heeft iemand nog tips voor certificaten die ik kan halen? Ik heb er nog geen maar ik heb ook geen idee waar ik moet starten. Ik doe voornamelijk appdev mbv Xamarin + desktop (3d) dev.

Ik heb rond zitten kijken bij MS maar heb echt totaal geen idee waar ik zou moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Nadat iedereen zo veel heeft gezeurd over de nieuwe Firefox moet ik zeggen dat het me meevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:19:
Heeft iemand nog tips voor certificaten die ik kan halen? Ik heb er nog geen maar ik heb ook geen idee waar ik moet starten. Ik doe voornamelijk appdev mbv Xamarin + desktop (3d) dev.

Ik heb rond zitten kijken bij MS maar heb echt totaal geen idee waar ik zou moeten starten.
http://www.microsoft.com/...e-apps-certification.aspx misschien iets? En dan wel het Get your MCSD: Windows Store Apps Using C# pad aangezien je met Xamarin enzo werkt.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ealanrian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:21:
Nadat iedereen zo veel heeft gezeurd over de nieuwe Firefox moet ik zeggen dat het me meevalt
Ik heb deze addon: https://addons.mozilla.org/addon/classicthemerestorer/ omdat ik de looks toch niet echt mooi vond. Ik vind wel het nieuwe menu super handig en awesome :D!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat voor certificaten wil je halen? Ik vermoed iets met software development, maar ook in een bepaalde richting of van een bepaalde vendor? Je kunt bijvoorbeeld gaan voor certificatie als MCSD WebDevver, maar je kunt bijvoorbeeld ook een SQL Server-ding gaan doen (als databases je ding zijn) of iets totaal anders, gecertificeerd PHP'er bijvoorbeeld.

Over certificaten gesproken: ik wil een SQL Server-certificaat op m'n CV zetten. Nu zie ik op MS Learning dat er veel verschillende certificeringsrichtingen mogelijk zijn,en nu weet ik even niet goed wat nou het beste aansluit bij hetgeen waar ik naar op zoek ben. Ik ben geen diehard SQL-developer en heb ook niet de ambitie om een DBA te worden, een certificaat dat zegt "Hi, ik weet wat van tabellen, views en stored procedures af" lijkt me leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Alex) schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:23:
Wat voor certificaten wil je halen? Ik vermoed iets met software development, maar ook in een bepaalde richting of van een bepaalde vendor? Je kunt bijvoorbeeld gaan voor certificatie als MCSD WebDevver, maar je kunt bijvoorbeeld ook een SQL Server-ding gaan doen (als databases je ding zijn) of iets totaal anders, gecertificeerd PHP'er bijvoorbeeld.

Over certificaten gesproken: ik wil een SQL Server-certificaat op m'n CV zetten. Nu zie ik op MS Learning dat er veel verschillende certificeringsrichtingen mogelijk zijn,en nu weet ik even niet goed wat nou het beste aansluit bij hetgeen waar ik naar op zoek ben. Ik ben geen diehard SQL-developer en heb ook niet de ambitie om een DBA te worden, een certificaat dat zegt "Hi, ik weet wat van tabellen, views en stored procedures af" lijkt me leuk om te hebben.
Ik wil echt een C# gerelateerde certificaat. Geen SQL of iets dergelijks. PHP wil ik al helemaal geen cert in :P
Ik heb dit nu al +/- 1.5 jaar uitgesteld en vind dat het nu wel tijd is om te beginnen.
Rutix schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:21:
[...]

http://www.microsoft.com/...e-apps-certification.aspx misschien iets? En dan wel het Get your MCSD: Windows Store Apps Using C# pad aangezien je met Xamarin enzo werkt.
Dit ziet er wel goed uit. Ik ga eens wat regelen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:50:
http://fortawesome.github.io/Font-Awesome/icons/ word ook steeds uitgebreider! Wat een enorme berg aan icoontjes; mega handig! 8)
Good Fella schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:14:
[...]

Jammer dat je niet een selectie kan maken, het is namelijk ook een enorme berg aan KB's die je moet inladen :(
Beetje laat, zat op de verkeerde pagina te lezen. 8)7 , maar dat kan dus wel: http://fontello.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

Dido

heforshe

Ik heb MCSA SQL Server 2012 gedaan, gaat iets verder dan "ik weet wat een tabel is", maar het is goed te doen. Er zit wel datawarehousing en dergelijke bij, en SSIS - met name dat laatste was wel heel leuk om te leren (en ik had de mazzel er meteen wat meet te kunnen doen).

Ik ben zeker geen die-hard DBA, maar DBA's worden tegenwoordig toch iets minder zenuwachtig als ik aan hun database zit :P

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:27:
[...]

Ik wil echt een C# gerelateerde certificaat. Geen SQL of iets dergelijks. PHP wil ik al helemaal geen cert in :P
Ik heb dit nu al +/- 1.5 jaar uitgesteld en vind dat het nu wel tijd is om te beginnen.

[...]

Dit ziet er wel goed uit. Ik ga eens wat regelen. Bedankt!
Ik ga zelf voor MCSD Web Applications waarin ik exam 480 (Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3) vervang door 483 (Programming in C#). Maar misschien is MCSD Windows Store Apps (en dan de using C# variant) meer iets voor je.

edit: spuit 11 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 23:31

Heel basis zou je dan voor de MCSA kunnen gaan. Is redelijk basis en het server gedeelte is zeker interessant.
MCSE is ook boeiend, maar die kennis zul je waarschijnlijk nooit gebruiken in het echte leven.

Zelf heb ik het voor SQL 2005 behaald, daar was alles nog niet zo uitgesplitst. Maar ook het server en beheer gedeelte vond ik best wel boeiend. Zoals een goede MS certificering betaamd blijft alles toch nog redelijk basis en happy flow.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Volgen jullie de cursussen voor de certificeringen bij Computrain? Ik kan zelf geen gelijkwaardige/betere aanbieder vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Soundless op 26-05-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:53:
Volgen jullie de cursussen voor de certificeringen bij Computrain? Ik kan zelf geen gelijkwaardige/betere aanbieder vinden.
Na het volgen van 2 hele slechte trainingen op dit gebied doe ik alleen nog maar zelfstudie.
Maar je hebt toch ook nog Twice, InfoSupport, 4DotNet, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Jan_V schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Na het volgen van 2 hele slechte trainingen op dit gebied doe ik alleen nog maar zelfstudie.
Maar je hebt toch ook nog Twice, InfoSupport, 4DotNet, etc.
Hoe doe je je zelfstudie? Boeken? Ik zie dat er ook oefenmateriaal voor 70-483, 70-484, 70-485 op Microsoft Virtual Academy. Zou dit genoeg zijn voor het behalen van een certificaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:33

orf

BtM909 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:58:
[...]

Ik denk dat die mevrouw wel is geweest, maar iedereen een hak wilde zetten die haar poetsmuts noemt ;)

On a serious note: lekkere denigrerende opmerking :-(
Mee eens. :)
Onze koffieautomaat stopt gewoon met werken als ie 24 uur niet is schoongemaakt. Vind ik prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Hoe doe je je zelfstudie? Boeken? Ik zie dat er ook oefenmateriaal voor 70-483, 70-484, 70-485 op Microsoft Virtual Academy. Zou dit genoeg zijn voor het behalen van een certificaat?
Boeken en het trainingsmateriaal zou voldoende moeten/kunnen zijn.
Uiteraard is enige ervaring met de materie handig, maar dat lijkt me logisch.

Er zijn vaak wel per examen samenvattingen te vinden op internet waar men de moeite heeft genomen om goede blogs of artikelen te delen die van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 20:06

Dido

heforshe

Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:53:
Ik heb MCPD Webdeveloper 4 indertijd in India gedaan. Was een flink stuk goedkoper dan alternatieven in Nederland :) Het moet je wel liggen, natuurlijk :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
A.s. vrijdag ben ik blijkbaar een van de weinigen hier op kantoor. De vakantieagenda neemt ongeveer de hele pagina in beslag die dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Even vraagje tussendoor: Leeft Rubinski nog? Ik heb hem precies al lange tijd niet meer gezien.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
Ja goede vraag! Is ie niet op vakantie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Dido schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb MCPD Webdeveloper 4 indertijd in India gedaan. Was een flink stuk goedkoper dan alternatieven in Nederland :) Het moet je wel liggen, natuurlijk :)
India lijkt me een beetje te ver :+
Ik ga MVA eens proberen en dan zie ik wel verder. Misschien dat ik eerst oefenexamens neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
_Moe_ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
Even vraagje tussendoor: Leeft Rubinski nog? Ik heb hem precies al lange tijd niet meer gezien.
Geband >:)

Ik was hem een beetje zat

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
BtM909 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Geband >:)

Ik was hem een beetje zat
Wat heeft-ie jou misdaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:20

StM

Ach, nu heeft hij tenminste de tijd om eindelijk eens een beetje door te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:36
StM schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:31:
Ach, nu heeft hij tenminste de tijd om eindelijk eens een beetje door te werken.
_O-

Maar het is wel waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik begrijp wel dat de waarde van 'iets' puur wordt bepaald door vraag en aanbod. Maar het bedrag voor sommige app's, of nouja, het bedrijf en de userbase erachter, blijft mij verbazen.

Vorig jaar was Uber 3,5 miljard dollar waard, vrijdag al 12 miljard dollar, en vandaag zelfs 17 miljard dollar. Dus in een weekendje 5 miljard gestegen! Dat is ruim 41% meer waarde in een weekendje tijd. Bizar...

http://www.nu.nl/tech/378...d-rond-taxi-app-uber.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

TheNephilim schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:54:
Met een tooltje als downloads: CPU-Z 1.69 kun je volgens mij al heel gemakkelijk zien of je setup dual-channel draait.
Ah!
Jup, dual-channel :)

Overigens, een 115GB grote RAR trekt toch een best zware wissel op je conventionele HDD. (image van mijn oude windows installatie :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik las het als: "ik heb nog 1 werkend 8GB reepje"

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://www.explosm.net/db/files/Comics/Rob/new-drink.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*boem*

Welkom terug, Firefox profiel :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:51
Ik vind 'm goed! _/-\o_ _O-

en:

[rant]
K*T Google!!!
U zocht op: 206 TSW
Bedoelde u: 206 SW?
Google toont alle resultaten van 206 SW. Zoeken op 206 TSW?
Godsamme, als ik op 206 SW wil zoeken had ik toch die T wel weg gelaten of niet? |:(

[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik krijg dat niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

:D
pdebie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:16:
Godsamme, als ik op 206 SW wil zoeken had ik toch die T wel weg gelaten of niet? |:(
Ik zie gewoon de resultaten met “T”.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik zocht overigens op afbeeldingen vanaf mijn mobiel. Wellicht dat het daar in zit?

Maar dan nog.... wat is dat voor onzin? Ik bepaal zelf toch wel waar ik op zoek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ach dat doen ze al eeuwen... Erger me er altijd enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Was het nog nooit tegengekomen. Wel dat ze inderdaad een (mogelijke) spelfout aangeven, maar nooit dat ze ook daadwerkelijk de zoekresultaten van de - in hun ogen - verbeterde variant toonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mja, heb dat best vaak. Enorm vervelend. Bing doet iets vergelijkbaars ook. Dan staat eronder "including results for xxxx"

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 26-05-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Caelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:42:
Dan staat eronder "including results for xxxx"
For porn? Ow nee, vier x-jes in plaats van 3. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
^^ die fout ga ik hier niet maken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:19:

Wat wil je precies bereiken met een certificaat? Hoe veel jaar ervaring heb je inmiddels? Ik zeg dat een certificaat een extra boost is bij sommige bedrijven ("wij verhuren alleen gecertificeerd personeel") en aan het begin van je carriere, of op het moment dat je totaal wat anders wil gaan doen en met een kip-ei probleem zit.
Grijze Vos schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:43:
[...]

Toevallig iets met drukgevoelige matjes?
Nee iets voor een zeer bekend zuurstokroze merk wat meisjes spelenderwijs leert brave consumentes te worden die zich niet zo druk maken over waar het geld vandaan komt.

[ Voor 19% gewijzigd door BikkelZ op 26-05-2014 16:56 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
BikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:52:
[...]

Wat wil je precies bereiken met een certificaat? Hoe veel jaar ervaring heb je inmiddels? Ik zeg dat een certificaat een extra boost is bij sommige bedrijven ("wij verhuren alleen gecertificeerd personeel") en aan het begin van je carriere, of op het moment dat je totaal wat anders wil gaan doen en met een kip-ei probleem zit.
Gewoon voor de heb + kennis. Ik zit nu op +/- 5 jaar c# ervaring en +/- 8 jaar programmeer ervaring.
Ik ben niet echt op zoek naar een nieuwe baan dus daar doe ik het niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Gewoon voor de heb + kennis. Ik zit nu op +/- 5 jaar c# ervaring en +/- 8 jaar programmeer ervaring.
Ik ben niet echt op zoek naar een nieuwe baan dus daar doe ik het niet voor.
Ik zou het niet doen want je CV geeft al aan wat je kunt. Ben nu bezig met C# "in a nutshell" door te nemen om bij te blijven maar iedere werkgever die moeilijk loopt te doen over certificaten na bijna tien jaar ervaring tijdens een sollicatie daar loop ik gewoon lachend weer naar buiten.

Ik wou zelf wel Windows Store Apps gaan doen en dat kan ik ook doen via mijn werk maar ik heb het er ook gewoon te druk voor. De reden voor mij was dat ik weg wilde uit de web hoek meer naar mobiele en desktop applicaties. Maar ik denk heel eerlijk gezegd dat als je één app in de Windows Store hebt die er gewoon gelikt uit ziet dat mensen je ook wel werk geven.

Het is op dit moment een beetje een werknemersmarkt voor programmeurs...

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Een certificaat is vooral handig om door de eerste schifting te komen. Als een bedrijf 50 CV's heeft liggen van 25 niet-gecertificeerde devs en 25 devs die wel een of meerdere certificaten op hun naam hebben staan zal je eerder op de "door naar de 2e ronde"-stapel komen als jij ook zo'n certificaatje hebt.

Het kreng zelf zegt verder helemaal niks over je kennis, voor veel mensen is het behalen van zo'n certificaat weinig meer dan onthouden welk bolletje werd aangevinkt in de "gelekte" Microsoft-toetsen die je van het internet kunt vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Caelorum schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:39:
Ach dat doen ze al eeuwen... Erger me er altijd enorm aan.
Is pas recentelijk hoor, normaal gaven ze het aan maar waren je resultaten gebaseerd op was je daadwerkelijk intypte. Vervolgens klikte je (bij een typo) op de verbetering, voor die resultaten. Het is nu visa-versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
BikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:00:
[...]

Ik zou het niet doen want je CV geeft al aan wat je kunt. Ben nu bezig met C# "in a nutshell" door te nemen om bij te blijven maar iedere werkgever die moeilijk loopt te doen over certificaten na bijna tien jaar ervaring tijdens een sollicatie daar loop ik gewoon lachend weer naar buiten.

Ik wou zelf wel Windows Store Apps gaan doen en dat kan ik ook doen via mijn werk maar ik heb het er ook gewoon te druk voor. De reden voor mij was dat ik weg wilde uit de web hoek meer naar mobiele en desktop applicaties. Maar ik denk heel eerlijk gezegd dat als je één app in de Windows Store hebt die er gewoon gelikt uit ziet dat mensen je ook wel werk geven.

Het is op dit moment een beetje een werknemersmarkt voor programmeurs...
Ik zei net dat ik het NIET doe voor een nieuwe baan of iets dergelijks maar voor de kennis :) Ik zie dan ook geen reden om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Certificeringen moet je meer zien als een bevestiging van de kennis die je al hebt. Voor nieuwe kennis moet je hobby projecten gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Overigens een enorm slechte dag gehad. Begon al met wakker worden waarbij ik heel de nacht op de tocht had gelegen, dus mijn holtes zaten vol en een enorme keelpijn. Vervolgens was ik vergeten brood te halen :+
Alles prima, tot dat ik op mijn werk kwam, en blijkbaar de printers op een locatie niet meer werkte. De gene die normaal alles weet en doet was er niet, en iemand anders was op vakantie. Oftewel, ik kon in de auto (half uurtje rijden) om et te fixen. Bleek uiteindelijk na 2-3 uur kutten dat er een VPN down was. Nogal groot pand eigenlijk, en wist niet eens (en andere ook niet) waar bijvoorbeeld de patchkast was, en bepaalde routers :+ Goed, ik ben dan ook een programmeur geen beheerder maar het was gênant :Y
Denk je alles te hebben gehad en ga je terug naar de zaak (tenminste waar ik zit), valt er bij de voorligger een stuk hout van z'n aanhangwagen. Dikke klets tegen mijn wielkast, gestopt maar ik zag geen schade. Gebeurde overigens op een rotonde, en m'n voorganger had het niet door + ik ging een andere kant op.
Uiteindelijk even een peukje doen in mijn pauze, check ik m'n auto nog even. Lekke band... ;w
Renault service gebeld en uiteindelijk vrij snel gefixed met een propje. Gelukkig maar want ik heb geen reserve op zak want ik heb een gas tank _O-

zo, nu even af tikken dat vanavond alles goed gaat. oOo

en door alle drukte geen tijd gehad voor de ibood hunt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Douweegbertje schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:06:
[...]
Is pas recentelijk hoor, normaal gaven ze het aan maar waren je resultaten gebaseerd op was je daadwerkelijk intypte. Vervolgens klikte je (bij een typo) op de verbetering, voor die resultaten. Het is nu visa-versa.
Nee, heb het in het verleden ook al gehad. Dat verbeterden ze het en stond er onder "of wou je echt xxxx (wat ik dus intypte) zoeken?"
Niet bij alle zoekopdrachten overigens, dus vermoed dat ze bij bepaalde zekerheid dat ze denken dat jij fout zit het omdraaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 26-05-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Misschien dan via de "pure" .com? Normaal krijg je een redir naar .nl en zoek je daarmee. Zit af en toe verschil in, vooral met nieuwe features. Ik heb het in elk geval pas sinds vorige week gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 25-09 07:49
boeh boeh, dat was me het dagje wel :(

Ik ben uitgeput, na 6 uur tentamens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 16:38
doet :w :w naar iScroll.
Hallo. ftscroller.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Vandaag 1e hellofresh(.nl) maaltijd. Het is echt veel meer dan ik dacht toen ik begon met maken. Ik zag die paar aardappels en dacht: wow ik ga honger hebben. Aan het eind van het recept, had ik een overvol bord.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Gamebuster schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:09:
Vandaag 1e hellofresh(.nl) maaltijd. Het is echt veel meer dan ik dacht toen ik begon met maken. Ik zag die paar aardappels en dacht: wow ik ga honger hebben. Aan het eind van het recept, had ik een overvol bord.
Klinkt bekend :P Heb je de 5 dagen box? Dat was voor ons al veel aangezien we ook graag pizza oppikken soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

hm, ga ik denk ik ook maar eens doen. Ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Morgen een interview met een Colombiaanse iOS developer. Op zijn CV staan drie "Relative references" waarvan twee pastoor zijn en één kapster is. Er is nog zo veel wat ik niet begrijp in Zuid-Amerika.

Wel een aardig CV. Ben benieuwd.
Alex) schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:05:
Een certificaat is vooral handig om door de eerste schifting te komen. Als een bedrijf 50 CV's heeft liggen van 25 niet-gecertificeerde devs en 25 devs die wel een of meerdere certificaten op hun naam hebben staan zal je eerder op de "door naar de 2e ronde"-stapel komen als jij ook zo'n certificaatje hebt.
Dat soort stapels met meerdere geschikte kandidaten bestaan alleen in de dromen van recruiters, vlak voordat ze met een plakkerige buik wakker worden.
Soundless schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:08:
[...]

Ik zei net dat ik het NIET doe voor een nieuwe baan of iets dergelijks maar voor de kennis :) Ik zie dan ook geen reden om het niet te doen.
OK maar wat is dan het verschil met boek lezen en/of een projectje bouwen? Bij mij komen mensen die alleen een Windows Store certificaatje hebben op de verkeerde hypothetische stapel met meerdere geschikte kandidaten terecht en mensen die daadwerkelijk iets shippen op de goede.

[ Voor 72% gewijzigd door BikkelZ op 26-05-2014 19:27 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Beetje jammer vandaag, te horen gekregen dat er in iedergeval in de komende 2 maand geen opdrachten voor mij zijn van de ene opdrachtgever en een potentieel opdrachtgever wil de bespreking uitstellen tot nader order :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ealanrian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:24:
Beetje jammer vandaag, te horen gekregen dat er in iedergeval in de komende 2 maand geen opdrachten voor mij zijn van de ene opdrachtgever en een potentieel opdrachtgever wil de bespreking uitstellen tot nader order :(
Maar jij werkte toch bij Fleurop? Of is dat zeg maar freelance bijklussen?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:28:
[...]

Maar jij werkte toch bij Fleurop? Of is dat zeg maar freelance bijklussen?
Je haalt mij en Pdebie door elkaar volgens mij. Ik werk ondertussen een tijdje als zzp-er om de tijd tussen studies te overbruggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gamebuster schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:09:
Dat ziet er best interessant uit. Scheelt mij ook weer aangezien ik vaak te lui ben goed boodschappen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ealanrian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:29:
[...]

Je haalt mij en Pdebie door elkaar volgens mij. Ik werk ondertussen een tijdje als zzp-er om de tijd tussen studies te overbruggen
Ah je hebt gelijk, sorry. Dan is het wel erg klote. Ik kijk wel eens rond op freelance.nl, er lijkt werk genoeg te zijn als je naar de klant toe wil gaan.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Ah je hebt gelijk, sorry. Dan is het wel erg klote. Ik kijk wel eens rond op freelance.nl, er lijkt werk genoeg te zijn als je naar de klant toe wil gaan.
Hmm morgen maar eens kijken dan. Opzich kan ik bijna overal wel komen. Het is alleen dat ik nog niet veel ervaring heb en maar een korte tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Firesphere schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:30:
[...]

Dat ziet er best interessant uit. Scheelt mij ook weer aangezien ik vaak te lui ben goed boodschappen te doen.
Vind ik ook. Heb een kortingscode van iemand gekregen waarmee ik voor 16 euro zo'n box voor 3 dagen kon bestellen. (20 euro korting)

Mocht je interesse hebben, ik heb een referrer code waarbij jij 20 euro korting krijgt en ik 12 euro korting krijg: JDD8M9. (Het is dus een referrer code)

Picjes van wat ik allemaal kreeg: http://imgur.com/op16E0z,CJlQZuD,Ioa3YD7,gWLxZPz
Eten van vandaag: Stamppot waterkers met worteltjes en kabeljauw.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/86XySIil.jpg

Heeft me wel ruim een uur gekost om te maken. Ik kook ik niet zo "complex" normaal gesproken. De aangegeven bereidingstijd was 40 minuten, wat je in theorie wel zou kunnen halen als je een ervaren schiller en snijder bent en niet alles 4x leest.

Ik heb allemaal pics van gemaakt voor een tweakblog :)

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 26-05-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Gamebuster schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:45:
[...]

Vind ik ook. Heb een kortingscode van iemand gekregen waarmee ik voor 16 euro zo'n box voor 3 dagen kon bestellen. (20 euro korting)

Mocht je interesse hebben, ik heb een referrer code waarbij jij 20 euro korting krijgt en ik 12 euro korting krijg: JDD8M9. (Het is dus een referrer code)

Picjes van wat ik allemaal kreeg: http://imgur.com/op16E0z,CJlQZuD,Ioa3YD7,gWLxZPz
Eten van vandaag: Stamppot waterkers met worteltjes en kabeljauw.
[afbeelding]

Ik heb allemaal pics van gemaakt voor een tweakblog :)
Hey cool ik ga dat ook eens proberen denk ik. :D Kan ik die refferer code ook gebruiken voor de proefbox of moet ik gelijk een abbonement afsluiten?

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alleen de vis staat me een beetje tegen. Ik lust namelijk absoluut geen vis. Is dat ergens aan te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
WernerL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
[...]
Hey cool ik ga dat ook eens proberen denk ik. :D Kan ik die refferer code ook gebruiken voor de proefbox of moet ik gelijk een abbonement afsluiten?
Ja, je kan ook proefbox gebruiken volgens mij. Zo niet, "abonnement" is wekelijks opzegbaar, ook na 1e keer bestellen. Betaling kan ook gewoon wekelijks met ideal.
Firesphere schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
Alleen de vis staat me een beetje tegen. Ik lust namelijk absoluut geen vis. Is dat ergens aan te geven?
Ik hou ook totaal niet van vis; dit was de 1e keer dat ik Kabeljauw lekker vond.
Los daarvan: Ik denk niet dat je zonder vis kan bestellen. (kan het zo niet 1-2-3 vinden)

Ik heb maar mezelf maar de opdracht gegeven om te eten wat ze voorschotelen om zo met nieuwe dingen te leren omgaan. Er zijn veel etensoorten die ik niet ken of niet gewend ben (en dus niet lekker vind) en ik wil mijn etenswereld vergroten. Tevens wil vaker koken en gezonder eten, dus deze box vind ik dan ideaal. :)
Megamind schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:15:
[...]
Klinkt bekend :P Heb je de 5 dagen box? Dat was voor ons al veel aangezien we ook graag pizza oppikken soms :+
Eet jij >2 keer per week pizza? :P

Voor deze week 3 dagen. Ik heb mijn abonnement omgezet naar 5 dagen + fruitbox. Ben erg enthousiast erover. Prijs zat me ooit tegen, maar om eerlijk te zijn... als ik naar de winkel ga kom ik alsnog met allerlei bende thuis die ik niet nodig heb, haal ik ongezond eten of ik kan het weggooien omdat het niet lang genoeg houdbaar is e.d.

[ Voor 67% gewijzigd door Gamebuster op 26-05-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Ik mag met die code alleen maar de originalBox of de veggieBox bestellen, Ik ga nog even een dagje twijfelen. ik ga er vanuit dat jouw refferer code oneindig vaak gebruikt mag worden dus dan kan ik morgen ook nog wel bepalen :D

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Pagina: 1 ... 53 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.