De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
D-Raven schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:56:
[...]

Dat zijn projecten waar ik niks mee van doen wil hebben :P :+
Dat valt wel mee, ook met WebForms kun je projecten maken die goed in elkaar zitten. Dat er ontzettend veel bagger is (zoals de gemiddelde enterprise-applicatie) zegt niets over de kwaliteit van WebForms zelf. Ik heb aan hele goede WebForms-projecten gewerkt, en ook aan hele slechte MVC-projecten.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

* F.West98 gaat Visual Studio maar op een andere computer installeren
Dan kan ik tenminste verder werken :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:38
F.West98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:59:
* F.West98 gaat Visual Studio maar op een andere computer installeren
Dan kan ik tenminste verder werken :)
Laat je die wel heel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:(

Nou, ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, een klant met webshop heeft nu een twee kopers met eenzelfde product in een order :+. Dat kan eigenlijk niet, want een product is uniek en bij plaatsen van de order word een product gereserveerd en bij betaling is ie 'verkocht'.

Maar goed, ik zag dat ik bij de betaling zelf niet check of een product wel/niet gereserveerd is! :o

---

Koffie xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Dat valt wel mee, ook met WebForms kun je projecten maken die goed in elkaar zitten. Dat er ontzettend veel bagger is (zoals de gemiddelde enterprise-applicatie) zegt niets over de kwaliteit van WebForms zelf. Ik heb aan hele goede WebForms-projecten gewerkt, en ook aan hele slechte MVC-projecten.
Wil jij werkelijk beweren dat de kwaliteit van het principes waarop Webforms framework gestoeld zijn goed zijn? Jij zingt haleluja bij ViewState, UpdatePanels en 1 form per pagina?

Misschien hebben mijn opdrachtgevers gewoon hele vreemde eisen, waardoor ik telkens tegen de limieten van WebForms aanloop :)

Toegegeven, omdat het al heel lang is doorontwikkeld zijn er een batterij controls voor waar je akelig van wordt. Dat maakt het RAD aspect van Webforms wel aantrekkelijk. Maar ik mis gewoon de flexibiliteit van MVC.
Helemaal als er geavanceerde scenario's met ajax gevraagd worden. UpdatePanel (of de Telerik variant) blijft gewoon behelpen. (wat voornamelijk komt door het page life-cycle model).

Ik betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik gewoonweg MVC controllers introduceer in een WebForms project om eenvoudige ajax endpoints e.d. te creëren. (en als je die 2 niet wil mixen zou je altijd nog terugkunnen vallen op (oude) asmx services, al ben je daar weer meer beperkt met je mogelijkheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
D-Raven schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:12:
[...]

Wil jij werkelijk beweren dat de kwaliteit van het Webforms framework goed is? Jij zingt haleluja bij ViewState, UpdatePanels en 1 form per pagina?
Dat zeg ik niet, er zijn zeker dingen in WebForms die beter zoden kunnen (zolas de ViewState). Dingen die ik fijn vind aan WebForms zijn usercontrols (herbruikbare functionaliteit), databinding en code behind.

Dat ik in een view een listview neerdrop en vanuit code behind invloed kan uitoefenen op hoe de boel zich gedraag tijdens renderen (OnItemDataBound) vind ik een stuk prettiger werken dan in MVC waar markup en control-logica door elkaar heen lopen.

Ik kan een listview die ik in MVC heb gebouwd niet zomaar naar een designer sturen ("Pas jij deze tabel even aan?") omdat het vol staat met stukjes code die een designer niets zeggen. Dit in tegenstelling tot een WebForms-view, waar amper iets aan logica in staat. Het enige wat ik tegen een designer hoef te zeggen is "Laat die asp:runat en ID-tags met rust".
Misschien hebben mijn opdrachtgevers gewoon hele vreemde eisen, waardoor ik telkens tegen de limieten van WebForms aanloop :)
Beide technologieën hebben hun sterke en zwakke punten. Ik ben nog nooit tegen limieten van WebForms of MVC aangelopen. :)
Toegegeven, omdat het al heel lang is doorontwikkeld zijn er een batterij controls voor waar je akelig van wordt. Dat maakt het RAD aspect van Webforms wel aantrekkelijk. Maar ik mis gewoon de flexibiliteit van MVC.
Er zijn vrij veel vendors van componenten, dat is de kracht van WebForms. Ik gebruik ze overigens bijna nooit. Ik heb één keer op een project gewerkt waar men wel te pas en te onpas 3rd party components voor gebruikte (zelfs voor een button) en dat was geen toppertje. Eigenlijk zouden die controls met zo'n cheesy slogan moeten komen: Geniet, maar gebruik met mate. ;)

"Flexibiliteit van MVC" moet je me even uitleggen, want voor mijn gevoel dwingt MVC je juist meer in een vast stramien dan WebForms. (Niet dat dat slecht is, integendeel!)
Helemaal als er geavanceerde scenario's met ajax gevraagd worden. UpdatePanel (of de Telerik variant) blijft gewoon behelpen. (wat voornamelijk komt door het page life-cycle model).
Eens. Als er niets is wat in de ViewState dingen moet wijzigen moet je updatepanels niet gebruiken.

Ik heb ze wel eens gebruikt in een SharePoint-project, dat was vooral vanwege de "wow"-factor bij de klant. Ik had niet veel tijd maar vond een volledige postback visueel onzinnig, een UpdatePaneltje erin gooien kostte zo goed als geen tijd terwijl het de pagina visueel veel aantrekkelijker maakte.
Ik betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik gewoonweg MVC controllers introduceer in een WebForms project om eenvoudige ajax endpoints e.d. te creëren. (en als je die 2 niet wil mixen zou je altijd nog terugkunnen vallen op (oude) asmx services, al ben je daar weer meer beperkt met je mogelijkheden).
Als ik AJAX-dingen wil doen in een WebForms-project maak ik een .asmx aan of voeg ik Web API toe. Vervolgens lekker aan de slag met XMLHttpRequest, jQuery of welke technologie er dan ook gebruikt wordt.

Ik heb een keer in een project een aantal widgets (die gebruik maakten van PageMethods en andere lelijke zooi) vervangen door een webserviceje die precies de juiste informatie retourneerde. Het resultaat zag er precies hetzelfde uit, maar de pagina laadde een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:23

BM

Moderator Spielerij
Probeer nu mijn Microsoft certificeringen om te zetten van het ene account naar het andere (ze hangen nog op het email adres van een vorige werkgever), maar dat valt nog niet mee. Helft van de links op de mcp site lijken dood te zijn, en de andere helft doet niet wat ze beloven te doen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Die MCP-site is sowieso vrij dramatisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Dat zeg ik niet, er zijn zeker dingen in WebForms die beter zoden kunnen (zolas de ViewState). Dingen die ik fijn vind aan WebForms zijn usercontrols (herbruikbare functionaliteit), databinding en code behind.

Dat ik in een view een listview neerdrop en vanuit code behind invloed kan uitoefenen op hoe de boel zich gedraag tijdens renderen (OnItemDataBound) vind ik een stuk prettiger werken dan in MVC waar markup en control-logica door elkaar heen lopen.

Ik kan een listview die ik in MVC heb gebouwd niet zomaar naar een designer sturen ("Pas jij deze tabel even aan?") omdat het vol staat met stukjes code die een designer niets zeggen. Dit in tegenstelling tot een WebForms-view, waar amper iets aan logica in staat. Het enige wat ik tegen een designer hoef te zeggen is "Laat die asp:runat en ID-tags met rust".
Met MVC zou ik dan eerder tegen een designer zeggen, maak maar een statische html pagina waarin je het hebt opgemaakt zoals je wilt.
Dan vertaal ik dat zelf wel naar razor views.
[...]

Beide technologieën hebben hun sterke en zwakke punten. Ik ben nog nooit tegen limieten van WebForms of MVC aangelopen. :)

[...]

Er zijn vrij veel vendors van componenten, dat is de kracht van WebForms. Ik gebruik ze overigens bijna nooit. Ik heb één keer op een project gewerkt waar men wel te pas en te onpas 3rd party components voor gebruikte (zelfs voor een button) en dat was geen toppertje. Eigenlijk zouden die controls met zo'n cheesy slogan moeten komen: Geniet, maar gebruik met mate. ;)

"Flexibiliteit van MVC" moet je me even uitleggen, want voor mijn gevoel dwingt MVC je juist meer in een vast stramien dan WebForms. (Niet dat dat slecht is, integendeel!)
Met flexibiliteit doel ik meer op de controle die je over je HTML hebt. In MVC schrijf je gewoon html, terwijl je in Webforms al snel aan het vechten bent met whatever control er nu weer gebruikt wordt om een tabel/list/grid of whatever te renderen.
[...]
Eens. Als er niets is wat in de ViewState dingen moet wijzigen moet je updatepanels niet gebruiken.

Ik heb ze wel eens gebruikt in een SharePoint-project, dat was vooral vanwege de "wow"-factor bij de klant. Ik had niet veel tijd maar vond een volledige postback visueel onzinnig, een UpdatePaneltje erin gooien kostte zo goed als geen tijd terwijl het de pagina visueel veel aantrekkelijker maakte.

[...]

Als ik AJAX-dingen wil doen in een WebForms-project maak ik een .asmx aan of voeg ik Web API toe. Vervolgens lekker aan de slag met XMLHttpRequest, jQuery of welke technologie er dan ook gebruikt wordt.

Ik heb een keer in een project een aantal widgets (die gebruik maakten van PageMethods en andere lelijke zooi) vervangen door een webserviceje die precies de juiste informatie retourneerde. Het resultaat zag er precies hetzelfde uit, maar de pagina laadde een stuk sneller.
PageMethods zijn echt complete waanzin, voor de grap wel eens gekeken wat voor javascript er daardoor gegenereerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Zijn er hier die een goed en gratis live support systeem kennen voor op je website?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
_Moe_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:46:
Zijn er hier die een goed en gratis live support systeem kennen voor op je website?
Je bedoeld iets van een live-chat in website systeem ? Indien ja: 262 miljoen resultaten in google :P

[ Voor 10% gewijzigd door D-Raven op 21-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
D-Raven schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:48:
[...]

Je bedoeld iets van een live-chat in website systeem ? Indien ja: 262 miljoen resultaten in google :P
Ja :)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

;( |:( :/

Op die computer werkt JS in IE niet (WTF?) en kan ik dus niet bij mijn TFS in VS......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
_Moe_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:46:
http://www.casengo.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Iets dergelijks ja! Maar natuurlijk wilt de baas hier dat het gratis is en ook nog eens alle mogelijke features heeft :(

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 07:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/twRF3YI.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:17

ErikKo

Rippie

F.West98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:50:
;( |:( :/

Op die computer werkt JS in IE niet (WTF?) en kan ik dus niet bij mijn TFS in VS......
Je bent niet de enige met VS problemen. |:(

Heb momenteel VS2010 in gebruik. Om C++11 te gebruiken heb ik >=VS2012 nodig. Dus VS2013 gedownload en geinstalleerd. Een library die ik gebruik heeft alleen precompiled libraries voor VS2010 en VS2012. Nou ook maar VS2012 downloaden en installeren dan maar. 8)7

Edit: Het is dan wel weer lekker dat ik de IDE van VS2013 kan gebruiken en daarin kan kiezen tussen de compilers VC10, VC11 en VC12.

[ Voor 11% gewijzigd door ErikKo op 21-05-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 14:43
Ik ben bezig met een project voor een overheidsdienst, waarbij gegevens moeten gevraagd worden bij een andere overheidsdienst via een platform van een derde overheidsdienst. Die middelste partij heeft zijn documentatie in ieder geval goed in orde: duidelijke documentatie, ook nuttig voor ontwikkelaars/analisten. Het mooie is ook dat ze een Creative Commons BY NC SA licentie gebruiken voor hun documentatie. :*)

Werken voor de overheid geeft natuurlijk ook aanleiding tot wat WTFs. Zo moet de ene overheidsdienst blijkbaar betalen voor de opvraging van gegevens bij de andere overheidsdienst. Voor bepaalde gegevens zelfs 0.60€ per opvraging. Dat zal ook wel iets te maken hebben met Vlaamse overheid versus Federale overheid, maar toch. 8)7

Ik ben nog maar net gestart met alle documentatie te lezen, ik ben benieuwd wat er verder nog komt kijken bij de implementatie en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

8)7 :'( ;( :-( :(
De andere computer die ik nu probeer werkt alleen maar op IE. Firefox & Chrome hebben gewoon geen verbinding met internet, lukt niets, geen respons, terwijl de Firewall niets blokkeert. Daarop werkt juist ALLEEN IE.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
F.West98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:29:
8)7 :'( ;( :-( :(
De andere computer die ik nu probeer werkt alleen maar op IE. Firefox & Chrome hebben gewoon geen verbinding met internet, lukt niets, geen respons, terwijl de Firewall niets blokkeert. Daarop werkt juist ALLEEN IE.

Wordt het eens geen tijd dat je een luchtje gaat scheppen? Of misschien een andere hobby zoekt :D

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

_Moe_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:37:
[...]

Wordt het eens geen tijd dat je een luchtje gaat scheppen? Of misschien een andere hobby zoekt :D
Hahaha ja, inderdaad! :p Ook ergens wel herkenbaar, van die dagen dat niks meewerkt! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Bij F.West98 is altijd alles hardwarematig dan wel softwarematig kapot.
Het ligt altijd aan het 'systeem' of aan de incompetente mensen eromheen.

Je zal maar zoveel pech hebben.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:22
ZaZ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:48:

Hmm, blijkbaar kan die pech worden overgestraald via het forum.
Mijn VS2013 crasht continu, nadat ik er een paar dingen in heb kunnen doen.

Nu een repair aan het doen, hopelijk verhelpt dat het euvel.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Nog een leuke Installeer de sims 3 met 10+ uitbreidingen. Wanneer je het dan eindlijk opstart geeft hij een error aan, even googlen, "alleen op te lossen door volledig opnieuw te installeren".
Gelukkig tweede keer geen problemen.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:40

alienfruit

the alien you never expected

Stomme sites waar je alleen maar kan betalen middels PayPal. Dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

_Moe_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:37:
[...]

Ik ga zo naar school, misschien is dat een oplossing.....
ZaZ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:48:

Ja, ik heb nu inderdaad veel pech. HDD dood (waarschijnlijk), FF werkt niet, IE JS werkt niet.
Zelfs met de modus "vraag voor je scripts uitvoert" in IE doet hij het niet. Hij vraagt keurig, maar welke knop ik ook aanklik, hij doet niets qua JS. Ook F12 menu is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:01
Srry vind het allemaal maar vaag.. mss eens iemand vragen die er iets van kent..

of een linux livecd eens proberen..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Blegh, nu ook al van die recruiters in mijn werk mail. Die hield ik voorheen nog aardig weg bij mijn werk mail :(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik heb ze juist het liefste op m'n werk mail.
Als je dan een keer van baan wisselt, dan ben je ze allemaal weer kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Privé heb ik gewoon meerdere mail boxen, eentje voor "zakelijke" dingen, voor webshops sowieso allemaal aparte mailadressen, en dan nog mijn echte prive-mail.

Sowieso hou ik die recruiters gewoon het liefst op linkedin, daar kunnen ze vaak mooi ongelezen blijven staan ;)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker legale spam krijg die ik voorheen niet kreeg. Allerlei nieuwsbrieven en dat soort meuk. Kun je je gewoon van afmelden, maar het is wel apart dat ze er blijkbaar ineens allemaal voor kiezen om (frequenter) onzin te gaan versturen. Volgens mij resetten ze gewoon eens in de zoveel tijd gewoon alle afmeldingen. Of dan hebben ze een nieuw soort nieuwsbrief waar ze het hele klantenbestand dan ineens voor aanmelden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Wat ik de laatste tijd ervaar is dat er meer spam op mijn info@-adressen terecht komt. En dat terwijl ik die adressen nooit ergens invul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

dcm360 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:03:
Wat ik de laatste tijd ervaar is dat er meer spam op mijn info@-adressen terecht komt. En dat terwijl ik die adressen nooit ergens invul.
Als het domein ergens bekend is, sturen ze automatisch spam naar het info@ adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:11
Woy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:19:
Blegh, nu ook al van die recruiters in mijn werk mail. Die hield ik voorheen nog aardig weg bij mijn werk mail :(
Daar had ik laatst dus ook last van. Erg irritant idd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb laatst in 1 dag een laptop weten slopen :(
De mijne was stuk dus kreeg een vervanger, wil ik s'avonds mijn wifi instellen, laat ik hem uit mijn handen vallen, en wel hoor scherm kaput :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Mint schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:10:
[...]

Daar had ik laatst dus ook last van. Erg irritant idd. :(
Eigenlijk heb ik er nooit last van gehad op mijn werk, maar vandaag binnen het uur opeens twee. Ik heb maar een reactie gestuurd met de vraag waar ze mijn mail adres vandaan hebben. Het blijft nog oorverdovend stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Sta je op LinkedIn met je naam en bedrijfsnaam? Dan heb je tegenwoordig allemaal tools (geïntegreerd in Gmail bijvoorbeeld) die je e-mailadres vissen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
BtM909 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:13:
Sta je op LinkedIn met je naam en bedrijfsnaam? Dan heb je tegenwoordig allemaal tools (geïntegreerd in Gmail bijvoorbeeld) die je e-mailadres vissen :)
Ja dat is ook hetgeen ik verwacht, maar op linkedin sta ik wel met een ander mail adres. Natuurlijk is mijn mail adres wel te gokken aan de hand van die gegevens in linkedin, maar op dat soort unsolicited spam ga ik dus sowieso niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:19
Er hoeft er maar 1 wel te reageren he! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Woy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Ja dat is ook hetgeen ik verwacht, maar op linkedin sta ik wel met een ander mail adres. Natuurlijk is mijn mail adres wel te gokken aan de hand van die gegevens in linkedin, maar op dat soort unsolicited spam ga ik dus sowieso niet reageren.
Je hebt wel gereageerd door te vragen waar ze je emailadres vandaan hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eigenlijk moet je juist reageren en ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden, precies om wat Caelorum zegt. Hoe meer false positives, hoe minder interessant het wordt om op die manier aan clienten te komen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb zo nu en dan last van een recruiter die me belt op mijn zakelijke nummer (wat nergens gepubliceerd is), zegt dat hij een mooie opportunity heeft en vraagt of ik tijd heb. Dan zeg ik "Nee, nu niet" en vraagt hij wanneer ik wel tijd heb. Dus ik zeg dan iets als "maandagmiddag, rond 4 uur." waarop hij zegt "Ok, dan bel ik je maandag om 4 uur." Om vervolgens niet te bellen.

Dat heeft die gast nu al 3x geflikt, nu neem ik niet meer op. Hij probeerde me laatst een keer te bellen via de receptie van m'n werkgever, waarbij hij zich voordeed als iemand van een klant waar ik heb gezeten (er staat e.e.a. op mijn LinkedIn-profiel). :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ealanrian schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:34:
[...]

Je hebt wel gereageerd door te vragen waar ze je emailadres vandaan hebben :Y)
Ik bedoel natuurlijk dat ik niet op hun voorstel reageer ;)? Het is natuurlijk niet zoals normale spam waar je dan alleen maar positief geflagged wordt aangezien hij is aangekomen. Het is redelijk doelbewust getarget, want waar ze over lullen komt wel overeen met mijn profiel, maar nog wel zo generiek dat ze gewoon aan het vissen zijn.

Maar inderdaad aan de lijn houden is ook wel leuk, jammer dat ze dan verwachten dat je weer een CV opstuurt o.i.d. En die ga ik niet naar die knakkers opsturen, want dan ligt hij morgen weer bij de groenteboer op de hoek.

[ Voor 4% gewijzigd door Woy op 21-05-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:43:
Dat heeft die gast nu al 3x geflikt, nu neem ik niet meer op. Hij probeerde me laatst een keer te bellen via de receptie van m'n werkgever, waarbij hij zich voordeed als iemand van een klant waar ik heb gezeten (er staat e.e.a. op mijn LinkedIn-profiel). :|
Voortaan gewoon zeggen dat je tijd heeft als hij even aan de lijn blijft, en dan gewoon in de wacht zetten en kijken hoe lang hij blijft hangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.oisyn schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:37:
Eigenlijk moet je juist reageren en ze zo lang mogelijk aan het lijntje houden, precies om wat Caelorum zegt. Hoe meer false positives, hoe minder interessant het wordt om op die manier aan clienten te komen.
Dat is helemaal lullig, maar gelijk heb je als je dat doet.
Zo heb ik het AD de hele tijd. Heb 1x voor 1E ofzo 4 weken die krant afgenomen en nu blijven ze bellen met nieuwe aanbiedingen. Dan zeg ik dat ik geen interesse heb en zeggen ze me aan de lijn te blijven voor dat verplichte bel-me-niet gedoe. Daar stond ik al ingeschreven en dat heb ik nog eens 2x gedaan na hun aan de lijn te hebben, maar toch blijven ze bellen :X
Volgende keer ga ik ze lekker lang aan de lijn houden en vragen of die blonde doos aan de lijn een keer uit eten wil en daarna het bos in (overigens geen interesse in beide dingen :P). Kijken of ik mezelf op hun zwarte lijst kan plaatsen zodat ze me tenminste niet meer bellen.

Zelfde had ik met een of andere Al Qaida telefoonlijn ofzo. Die bleven bellen. Sinds ik de laatste keer de lijn open heb gehouden en ik ze paar minuten lang hoorde praten tegen een vrouw 1:"Jij bent Moslim?" x4 2:"ja ik ben moslim" 1:"oh" hebben ze me niet meer gebeld ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 21-05-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Caelorum schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:51:
[...]

Dat is helemaal lullig, maar gelijk heb je als je dat doet.
Zo heb ik het AD de hele tijd. Heb 1x voor 1E ofzo 4 weken die krant afgenomen en nu blijven ze bellen met nieuwe aanbiedingen. Dan zeg ik dat ik geen interesse heb en zeggen ze me aan de lijn te blijven voor dat verplichte bel-me-niet gedoe. Daar stond ik al ingeschreven en dat heb ik nog eens 2x gedaan na hun aan de lijn te hebben, maar toch blijven ze bellen :X
Als dat abonnement ergens in de laatste anderhalf jaar is afgenomen ben je nog een warm contact van het AD en mogen ze je bellen, ongeacht of je in het bel-me-niet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Gropah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:32:
[...]

Als dat abonnement ergens in de laatste anderhalf jaar is afgenomen ben je nog een warm contact van het AD en mogen ze je bellen, ongeacht of je in het bel-me-niet staat.
Het mag wettelijk gezien misschien wel, maar als ze aan het eind aanbieden om je in het bel-me-niet register op te nemen tegen dergelijke telefoontjes, en daarna alsnog bellen is op zijn minst gezegd niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat dus, ik heb meerdere malen aangegeven niet geïnteresseerd te zijn en het zonde van het papier te vinden. Daarnaast heb ik dus al 2x mijn bel-me-niet register vermelding bijgewerkt. Dan zou het kwartje toch wel vallen hoop ik?
De volgende keer ga ik dus zeker zorgen dat ze me niet nog een keer bellen. Als het niet netjes kan worden geregeld, dan maar onbeschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Woy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:41:
[...]

Het mag wettelijk gezien misschien wel, maar als ze aan het eind aanbieden om je in het bel-me-niet register op te nemen tegen dergelijke telefoontjes, en daarna alsnog bellen is op zijn minst gezegd niet netjes.
Ik dacht dat dit standaard moest bij dit soort telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Gropah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:32:
[...]

Voor dat soort dingen heb je het recht van verzet. En dan mogen ze niet meer bellen.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Gewoon in mee gaan, baantje laten zoeken voor je en vervolgens zorgen dat je op gesprek kan komen. Dan niet op komen dagen. Dat is een doodschop naar een recruiter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:27:
[...]
usercontrols (herbruikbare functionaliteit)
Precies de reden dat ik nooit meer WebForms gebruik. Als je namelijk herbruikbare code gaat schrijven dan mag je alles gaan lopen rewiren bij iedere stap die je doet. Herbruikbbare controls met buttons in een of ander list-achtig ding: ik wens je succes!

Ik hoop niet dat ik ooit nog WebForms hoef aan te raken. Je bent zoveel tijd kwijt met totale bullshit. WebForms is de Titanic qua leaky abstractions, op het oog onzinkbaar, onder de waterlijn een scheur van voor tot achter.
Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:59:
[...]

WebForms was een prima product twaalf jaar geleden. Maar we zijn inmiddels toch achter bepaalde dingen gekomen, bijvoorbeeld dat als je een applicatie-achtige webpagina wil bouwen dat je dat aan de front-end moet doen, helaas in JavaScript maar goed dat is tegenwoordig wel prima ondersteund in Visual Studio.

Het coole aan WebForms was dat het C# gebruikte en dat je snel binnen de kaders van WebForms CRUDjes in elkaar kon draaien (met een prachtige declaratie in je front-end code, vindt een designer vast makkelijker dan Razor views om te lezen! >:) ).

Gewoon lekker bij VB6, Turbo Pascal, C64 BASIC en andere zaken die vroeger ons leven zo veel makkelijker maakten laten liggen.

[ Voor 46% gewijzigd door BikkelZ op 21-05-2014 16:38 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Douweegbertje schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:25:
Gewoon in mee gaan, baantje laten zoeken voor je en vervolgens zorgen dat je op gesprek kan komen. Dan niet op komen dagen. Dat is een doodschop naar een recruiter :)
Maar ondertussen hebben ze dan dus wel al jouw (contact-)gegevens. Nee bedankt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mint schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:35:
[...]

Maar ondertussen hebben ze dan dus wel al jouw (contact-)gegevens. Nee bedankt. :F
Een wegwerptelefoontje en een Hotmailadres doen wonderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Alex) schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:36:
[...]

Een wegwerptelefoontje en een Hotmailadres doen wonderen :+
Meh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Laatst online: 10:51

StM

Fatsoenlijke hosting met toegang tot de spamfilters werkt ook prima. Gewoon in /dev/null laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:26
incaz schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:51:
[...]

Voor dat soort dingen heb je het recht van verzet. En dan mogen ze niet meer bellen.
En als ze dat dan alsnog doen moet je het ergens melden, staan flinke boetes op

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
alienfruit schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:00:
Stomme sites waar je alleen maar kan betalen middels PayPal. Dan maar niet.
Wat is er zo mis met PayPal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

* F.West98 denkt: Ik moet nog mail overzetten naar Exchange. Laat ik dat doen, wat kan er mis gaan?

Ik kopieer mappen, maar de doelmap is gewoon *leeg*. Hij geeft wel een grootte e.d. aan in Outlook, maar verder valt er niets te zien. Ik wacht wel tot de synchronisatie van de andere mappen klaar is (die gingen wel goed), dan kijk ik wel weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Cartman! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:34:
[...]

Waarschijnlijk omdat je er een account moet maken om ervan gebruik te maken :P?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
F.West98 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:35:
* F.West98 denkt: Ik moet nog mail overzetten naar Exchange. Laat ik dat doen, wat kan er mis gaan?

Ik kopieer mappen, maar de doelmap is gewoon *leeg*. Hij geeft wel een grootte e.d. aan in Outlook, maar verder valt er niets te zien. Ik wacht wel tot de synchronisatie van de andere mappen klaar is (die gingen wel goed), dan kijk ik wel weer....
Met jouw geluk nog denken: Wat kan er mis gaan? Moedig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het is dom idd, maar ik moet dit wel voor vrijdag gedaan hebben. Dan gaat de oude mail offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Cartman! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:34:
[...]

Waar zal ik beginnen?
Het is een verkapte bank, alleen wanneer hun het uitkomt weer niet. Domweg accounts blokkeren, zelfs permanent onder het mom van "je pleegt fraude". Geld daar hebben staan op paypal zelf (wat natuurlijk niet hoeft) is eigenlijk een onzekere zaak, je geld kan ook morgen weg zijn :)
Los van dat heb je allerlei werk er aan, terwijl het niets meer is dan een doorgeefluik wat uiteindelijk niets biedt aan gemak of wat dan ook. Europees kun je al super goed betalen met allerlei middelen zoals de Europese ideal.. (even naam kwijt :+ ).

Daarbij moet je bij paypal weer dingen verifiëren, geld overzetten duurt ontzettend lang en geld terug boeken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Mijn account is ook al tijden 'zomaar' geblokkeerd. Service request gedaan: na 9 maanden antwoord: of ik opnieuw kon inloggen :')
Geantwoord, niet meer van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Rutix schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:39:
[...]

Waarschijnlijk omdat je er een account moet maken om ervan gebruik te maken :P?
Dat ligt dan aan de verkoper, niet aan PayPal. Als klant kun je betalingen via PayPal doen zonder account, mits de verkoper dat toestaat.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dan heb je een CC nodig. Alsof iedereen dát heeft :+
Overigens is dat wel makkelijk tegenwoordig met die prepaid CC'tjes (3v cash, Vodafone Smartpass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Van wat ik merk is het percentage ICTers met een creditcard in ieder geval stuk boven het gemiddelde in nederland :P

Ik hoor er sinds kort ook bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

.oisyn schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:51:
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker legale spam krijg .......... Volgens mij resetten ze gewoon eens in de zoveel tijd gewoon alle afmeldingen. Of dan hebben ze een nieuw soort nieuwsbrief waar ze het hele klantenbestand dan ineens voor aanmelden.
Dat is dan nog steeds illegaal in beide gevallen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het is vrij on-hollands eigenlijk. In het buitenland zie je vaak dat mensen overal betalen met hun CC, hier is het allemaal pinnen of contact. Ik heb echt geen CC nodig, vooral niet met alle overige mogelijkheden, net zoals prepaid CC's.

Daarbij ik heb persoonlijk 2 rekeningen, en één zakelijke. Dat is dan mijn backup, mocht ik één pasje kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
De voornaamste redenen voor een CC zijn dan ook de verzekeringen en aankopen in buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
CC's zijn duur. Dat zal voor veel Nederlanders een geldig bezwaar zijn... (En voor betalingen waar het credit-aspect en de verzekeringen niet zinnig zijn, is het natuurlijk ook een belachelijk systeem, ver ingehaald door realtime zoals pin.)
Dat het helaas nodig is, en dat je er vervolgens weer een paypal aan moet koppelen voor online betalingen om dat weer een beetje handig en veilig te houden... is gewoon vooral heel bedroevend vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 16:39

RayNbow

Kirika <3

De voornaamste reden voor een CC is dat je als promovendus op een Europees project wel eens naar 't buitenland geschopt wordt. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik heb een CC gewoon genomen onder het mom van "Waarom niet?".
Meestal hoef je hem niet te gebruiken, maar voor aankopen in het buitenland is het vaak handig. Zeker enkele jaren geleden. Tegenwoordig is deze minder noodzakelijk, maar nog steeds wel handig.

Enige nadeel is de rente die je moet betalen over het bedrag dat je hebt besteed.

Voor Paypal heb je toch niet perse een CC nodig? Vroeger kon je er ook gewoon je rekeningnummer aan koppelen en dan werd daar alles mee gedaan. Of dat nog steeds kan weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Jan_V schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:17:
Voor Paypal heb je toch niet perse een CC nodig?
Dat klopt, tenzij je zonder account via PayPal wilt betalen.
Vroeger kon je er ook gewoon je rekeningnummer aan koppelen en dan werd daar alles mee gedaan. Of dat nog steeds kan weet ik niet.
Dat is onveranderd.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wat is pair-programming ontiegelijk vermoeiend zeg.

* Firesphere is ook weer thuis.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Just out of curiosity: hoe gaan jullie (bij jullie bedrijf) om met refactoren? Ik wind me al een paar weken/maanden op over andere developers, maar wellicht vraag ik gewoon te veel. :) Ze wachten net zolang totdat ze een 'go' krijgen van het management om dedicated tijd te krijgen voor het refactoren of zelfs het herschrijven. "Ze vragen toch alleen om feature-X / defect-Y op te lossen." Ik kan daar dan weer niet bij; neem dan 5-15 minuten extra om er geen brij van te maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Feanathiel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:34:
Just out of curiosity: hoe gaan jullie (bij jullie bedrijf) om met refactoren? Ik wind me al een paar weken/maanden op over andere developers, maar wellicht vraag ik gewoon te veel. :) Ze wachten net zolang totdat ze een 'go' krijgen van het management om dedicated tijd te krijgen voor het refactoren of zelfs het herschrijven. "Ze vragen toch alleen om feature-X / defect-Y op te lossen." Ik kan daar dan weer niet bij; neem dan 5-15 minuten extra om er geen brij van te maken. :/
Bij ons is de policy:
Als het ons nu op kosten jaagt, maar in de toekomst een beter onderhoudbaar systeem/stuk software? Go for it. Gewoon doen.

Daarnaast refactoren wij heel vaak "on the fly", vooral bij upgrades/updates, refactoren wij heel erg veel.
Van de uiteindelijke update brengen we dan 50% in rekening vaak, maar om toekomst-bestendig te blijven, besparen we op de lange termijn heel erg veel.

Tenzij het een klant is die we liever kwijt dan rijk zijn O-)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Jan_V schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:17:
Voor Paypal heb je toch niet perse een CC nodig? Vroeger kon je er ook gewoon je rekeningnummer aan koppelen en dan werd daar alles mee gedaan. Of dat nog steeds kan weet ik niet.
Klopt, maar het idee om een machtiging uit te geven aan Paypal voor mijn rekening vind ik nog dubieuzer dan een CC. Ik weet niet of dat een risico is, maar het grote gebrek aan duidelijkheid van de status van Paypal maakt dat ik het liever vermijd. (Ik heb mijn best gedaan om me in de voorwaarden en policies te verdiepen, maar ik vond het erg onduidelijk allemaal.)
Ik hou liever een twofactor auth tussen mijn bankrekening en betalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wtf....
Mijn SSD is idd aan het overlijden ofzo. Ik probeer vanaf USB op te starten, ik krijg ntldr is missing. Geen idee of ie nou usb of ssd probeerde, maar ik drukte dus op "any key" voor reboot. En ineens start mijn oude Windows 7 install. Wtf?

Maar hoera, nu snel backuppen en yes *O*
Maar wat is een HDD traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Creepy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:44:
[...]

Dat is dan nog steeds illegaal in beide gevallen.
Die reset wellicht, maar als je nooit gevraagd hebt of ze toestaan dat je ze af en toe een mail stuurt dan mag dat toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.oisyn schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:27:
[...]

Die reset wellicht, maar als je nooit gevraagd hebt of ze toestaan dat je ze af en toe een mail stuurt dan mag dat toch gewoon?
Van NL bedrijf of?
NL is double opt in verplicht. Voor bedrijven waar je klant van bent, mag een bedrijf je altijd mail sturen. Ook iets van 1-2 jaar nadat je klant bent geweest. Volgens mij is het zelfs dan niet eens verplicht om je te kunnen afmelden, ook al word dat meestal wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 12:01
Interessant artikel over de performance hit van Promises op asynchrone code in Node.JS:

http://thanpol.as/javascr...s-you-should-be-aware-of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ohja. Ik had een zeer gare Windows 7 install :')
Als in: mijn eigen documenten, afbeeldingen en muziekmap had ik geen rechten meer in. Nu nog niet. Ik moest voor alles adminrechten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 16:42
De scala opdracht van week 4 ook weer afgerond.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tbxFYmfl.png

*O*

Ik begin er goed in te worden. :P Nog 2 opdrachten te gaan. Maar nu moet ik nog 2 weken wachten op de volgende opdracht..

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
WernerL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:07:
[afbeelding]

*O*

Ik begin er goed in te worden. :P Nog 2 opdrachten te gaan. Maar nu moet ik nog 2 weken wachten op de volgende opdracht..
Is dat de coursera course?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Ja. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:36
Joepie! Mijn Pineapple met ongeveer alle extra's is vertrokken!

Nu nog de grote verassing: hoeveel invoerrechten gaat het mij kosten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
wsitedesign schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:43:
Joepie! Mijn Pineapple met ongeveer alle extra's is vertrokken!

Nu nog de grote verassing: hoeveel invoerrechten gaat het mij kosten? :+
Afbeeldingslocatie: http://sassycondiments.files.wordpress.com/2010/08/pineapple.jpg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Nu online

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm.. Ik kan nu gewoon VS installeren en gaan developen. Ik heb W7 redelijk vlot draaiende, en zolang ik niet hoef te herstarten is er geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zo ééntje zou mij aanzienlijk minder kosten dan hetgeen ik besteld heb:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0068/2142/products/elite-1_c0f6f9bd-3ed3-449f-a46d-a39db3be45c1_1024x1024.jpg?v=1390606804

Maar dan met nog wat extra opties :)

Eigenlijk een mix tussen bovenstaande en dit:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0068/2142/products/ultra-tactical1_1024x1024.png?v=1390624944?1400707118169

[ Voor 15% gewijzigd door azerty op 21-05-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/1411053824/h9C0C651E.jpg

Ik zie je al lopen door de stad, pineapple in je rugzak. Atenne die uitsteekt en dan nog een piep ding in je hand :+

ot; lijkt me tof spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Zou ook "leuk" moeten zijn, daarom dat ik het nu aangeschaft heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Laatst online: 10:51

StM

Waarom in hemelsnaam de uitgebreide versie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Om jullie wifi's beter te kunnen tappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

[afbeelding]

*O*

Netjes, ik mag zoals de vorige keer op zondag voor de deadline nog even gaan klussen aan week 3. En voor week 1 had ik ook maar een 6, en dat lag niet aan mijn code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 16:39

RayNbow

Kirika <3

[afbeelding]

*O*

Zo moeilijk is die course toch niet? :Y) #extremelybiased

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#mensendieprateninhashtags :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
RayNbow schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:09:
[...]

Zo moeilijk is die course toch niet? :Y) #extremelybiased
Mijn score is dan ook 20/20 :p

Pagina: 1 ... 49 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.