De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 110 Laatste
Acties:
  • 304.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Daos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:54:
[...]
En dan krijg je ook vaak excuusjes/smoesjes/leugens te horen. Zoiets maakt mij echt heel kwaad en verpest mijn hele dag.
Gouden tip: het niet zover laten komen dat het je dag verpest. Want de werkgevers waar uberhaupt de tijd en mogelijkheden zijn om het echt zo goed en grondig te doen, zijn schaars. Van kleine knutselbedrijfjes tot behoorlijk grote IT-zaken, het is ongeveer allemaal 'prutswerk' in mijn niet zo bescheiden opinie.

Dat is geen excuus om er met de pet naar te gooien, en documentatie lezen en wat achtergrondkennis hebben is een aanrader (en de documentatie echt lezen is een aanrader! Verdomd, bijna alles is al een keer ontdekt...) maar je moet de werkelijkheid ook niet rooskleuriger maken dan 'ie is.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:49
Ik denk dat jullie allebei een beetje zijn aan het overreageren. Ik snap beide kanten wel, maar ik denk dat beide niet genoeg van beide situaties weten om hier de anderen over aan te spreken.

Ten eerste @Daos, ik ga ook soms zitten prutsen, wanneer ik iets nieuws wil leren. Dit is niet persee een slecht iets. Het levert een speelse manier om om eventjes snel iets nieuws te leren. Dit wil niet zeggen dat ik op het werk ook ga lopen prutsen de hele dag. Uiteindelijk zit er voor iedereen ook wel gewoon in om de documentatie goed te bestuderen, en rustig alles uit te zoeken, voordat er ook maar 1 regel code wordt geschreven.
Verder snap ik wel een beetje dat je zo reageert, aangezien het inderdaad erg vervelend is om andermans prutzooi op te schonen. Zelf zou ik ze hier ook op wijzen, en uiteindelijk gewoon zelfs code gaan zitten reversen met opmerking, opschoning nodig.

@FWest, Ik denk dat je je een beetje snel aangevallen voelt. Verder is het natuurlijk geen probleem om af en toe lekker te gaan zitten prutsen. Verder gewoon wanneer je iets professioneel doet, lekker de documentatie bestuderen. Verder snap ik dat de opmerkingen over die encoding issues misschien vervelend worden, maar die zijn niet slecht bedoeld. Het heeft een tijd over doen komen alsof het idd prutsen was, aangezien je het vaak had over het fixen van deze issues, maar ik snap dat het gewoon steeds hetzelfde was zonder alteveel werk hieraan. Gewoon niet zoveel van aantrekken wanneer weer mensen hierover zijn aan het grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
F.West98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:58:
Ik ken twee opvattingen van prutsen:
- je werk niet kunnen, wat doen, en prutswerk opleveren
- lekker wat kloten tot het wel werkt, niet per sé negatief. ik pruts ook altijd wat in een nieuw programma om het te leren kennen.

Jij denk ik alleen maar de bovenste. Ik heb het over de onderste, dat doe ik.
Jouw tweede opvatting is te splitsen in tweeen:
- Iets uitproberen om te zien hoe iets in de praktijk werkt (dus of je ideeen juist zijn) is vaak nuttig. Dit noemt men prototyping en kan je het beste in een op zichzelf staand (los) project doen.
- "lekker wat kloten tot het wel werkt" is een voorbeeld van je eerste opvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik ben helemaal niet boos hoor, misschien komt het zo over :P

Als ik iets 'professioneel' doe zorg ik er ook gewoon voor dat ik die fouten fix, of het gewoon anders aanpak. Ik weet dat die quickquote met een iframe/whatever kan maar ik heb geen zin om er veel tijd in te stoppen, het is toch enkel voor mijzelf. Als ik het zou publiceren zou ik het wel doen ofc. Ook zullen mij die opmerkingen echt een zorg zijn hoor, trek ik me niet veel van aan :P

Het gaat mij er meer om dat ik echt niet alleen maar zit te prutsen, en die encoding issues is één langlopend probleem, en een korter probleem wat ik na een uurtje had gefixt. Weliswaar onhandig, maar dan is dat niet direct onkunde van mij.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
F.West98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:16:
Ik ben helemaal niet boos hoor, misschien komt het zo over :P

...

Het gaat mij er meer om dat ik echt niet alleen maar zit te prutsen, en die encoding issues is één langlopend probleem, en een korter probleem wat ik na een uurtje had gefixt. Weliswaar onhandig, maar dan is dat niet direct onkunde van mij.
Je kwam inderdaad een beetje boos over nu :P

Dat is inderdaad niet direct onkunde nee. Het enige wat wel af en toe raar over komt, is dat je direct zit te ragen over een framework, of over documentatie, of je hoster, of.... en dat uiteindelijk blijkt dat de fout toch bij jezelf ligt. Don't get me wrong, zelf doe ik dat ook wel eens, maar misschien moet je daar wel een beetje mee uitkijken. Ook als iemand later op je naam zoekt en allemaal zo'n berichten tegenkomt, kan dat wel eens nadelig voor je zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Daos schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:54:
[...]

Jawel en prutswerk (wat meestal ook nog veels te laat af is) is het resultaat.

Denk ook eens aan (toekomstige) collega's. Bij ons lopen er een paar rotte appels rond en ik kan dan steeds na een tijdje hun puinhoop opruimen. Zelf iets maken is veel leuker dan dat en bovenal ik moet dan ook alles zien te begrijpen om het te kunnen fixen. Het kost mij dan net zoveel tijd/energie (misschien zelfs meer) als dat ik het helemaal zelf had gedaan. En dan krijg je ook vaak excuusjes/smoesjes/leugens te horen. Zoiets maakt mij echt heel kwaad en verpest mijn hele dag.
Ik weet het niet hoor maar ik pruts alles aan elkaar tot het werkt maar ik zorg wel dat het allemaal netjes, veilig en leesbaar is. Volgens mij heeft baggercode niks te maken met eerst netjes de docs lezen of gewoon wat je nodig hebt inkloppen in Google en van SO overkloppen. Bij mij is het enige commentaar wat je meestal tegen komt een link naar SO waar de code vandaan komt :+ maar ik schoon alles op totdat het mijn standaard van code heeft want ik krijg jeuk van slordige code, lange lappen code in plaats van losse functies, rare variabelenamen, afwijkende manieren van foutafhandeling en checks of het totale gebrek daar aan, accolades op de verkeerde plek.

Eerst de documentatie lezen is vaak een brug te ver, ik ga op het moment dat ik iets onder de knie heb pas naar de documentatie omdat de hele denkwijze achter de documentatie me dan duidelijk is. Je begint met wat SO code, tutorials, dat soort dingen. Documentatie is voor mij een naslagwerk voor mensen die al met de taal of het framework overweg kunnen.

Dat wil niet zeggen dat ik tot die tijd crappy code push. Maar als ik naar mijn eerste probeersel in een taal of framework terug kijk na een tijdje zie ik altijd dingen die beter of anders konden.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
F.West98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:16:
Maar ik krijg van jou wel vaak het idee dat je of niet goed de documentatie checkt of te snel wilt ofzo. Als je namelijk MSDN (of gewoon tooltip van VS) had gecheckt dan had je gezien dat je aan StreamReader gewoon Encoding mee kan geven. Ik snap Daos namelijk best goed. Ik heb ook een paar collega's die maar wat "prutsen" maar als ze 1 seconden verder dan hun neus lang hadden gekeken hadden of iets niet heel complex hoeven doen of gewoon leesbaarder kunnen maken. Maar that is my two cents

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 15:26

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Feit is dat het heel makkelijk is om iets of iemand onderuit te halen op een gegeven. Op een dag vind ik ongeveer 100 dingen kut, alleen zeg ik maar 2-5 hiervan hardop omdat ik hier dan misschien ook echt een gegronde rede voor heb, al dan niet de maat vol is. Om even West98 erbij te pakken als indirect voorbeeld; alles wat hij aanraakt is 9 van de 10 keer ruk, terwijl dat ook nog eens 9/10 aan hemzelf ligt.
In elk geval is dit dan ook een verkapt rant topic, waarbij je niet elke rant als 100% serieus moet zien en er een oplossing achter moet gaan zoeken.
Wij pesten West vanwege zijn encoding ding, terwijl als ik even goed kan herinneren hij domweg geen zin had om het te fixen waardoor we een x-aantal dagen verpeste quotes zagen. IMO heeft dit niets met prutsen of wat dan ook te maken, maar meer met een grapje... Daos neemt alles beetje te serieus naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
Douweegbertje schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:08:
Daos neemt alles beetje te serieus naar mijn mening.
Beetje besef bijbrengen is toch niet zo slecht? Of F.West98 echt aan het prutsen is kan ik zo niet zeggen. Ik heb zijn proces en resultaat niet gezien. Ik moet wel zeggen: hij heeft de schijn flink tegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mja sorry hoor, maar waarom moet jij iemand hier besef bijbrengen? Klinkt ten eerste nogal denigrerend voor West en snap je de insteek dan wel? Hij rant gewoon en wellicht net iets te veel, maar naar mijn mening zegt dat nog helemaal niets over zijn uiteindelijke werk. Overigens, wat dan nog. Hij is nog jong en een junior, ik vind dat je dan gewoon lekker mag knutselen (niet zeggende dat dat ook zo is) :+

In ieder geval weet ik wel dat dit topic lekker los, waar je even snel wat neer kan kwakken aan irritaties. Om dan hier als outsider -inhoudelijk- op zo'n rant in te gaan vind ik nogal onlogisch. Jij hebt het nu iets over proces en resultaat, dat bedoel ik dus met: "je neemt het te serieus".

Overigens mag hij dan bij jou de schijn tegen hebben (wat ik al raar vind om van iemand te zeggen...), ik zou West98 aannemen als het kon. Mocht hij ooit een leuk bedrijfje vinden waar gedegen begeleiding is, dan wordt hij zeer zeker een goede programmeur. Iets met instelling, proberen&leren en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Niemand beweert ook dat West een slechte programmeur is :p. Door zijn post krijg je alleen de indruk dat hij soms echt te snel raged of schreeuwt ;) omdat hij vaak raged om daarna 5 minuten later terug te komen (of iemand verbetert hem ;)) en dan blijkt het aan hem te liggen. Natuurlijk niks mis mee maar als je zoiets post dan moet je ook niet raar opkijken als iemand op een gegeven moment toch eens serieus erop in gaat en je iets probeert te leren :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29
Waarom doen mensen soms toch zo moeilijk :+

In elk geval:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-DDCe7b-0reg/UMMaglWVvOI/AAAAAAAADyM/Y7s2g8faH4E/s1600/Maurice-Moss.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Rutix schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:34:
Niemand beweert ook dat West een slechte programmeur is :p. Door zijn post krijg je alleen de indruk dat hij soms echt te snel raged of schreeuwt ;) omdat hij vaak raged om daarna 5 minuten later terug te komen (of iemand verbetert hem ;)) en dan blijkt het aan hem te liggen. Natuurlijk niks mis mee maar als je zoiets post dan moet je ook niet raar opkijken als iemand op een gegeven moment toch eens serieus erop in gaat en je iets probeert te leren :P
Sure, dat zou je ook met open armen moeten ontvangen maar knappe jongen als je inhoudelijk weet waar het over gaat en waar eventuele knelpunten zitten. Aannames doen op basis van bepaalde rants en dan je advies doordringen heeft geen nut. Ga dan eens lekker met elkaar op skype zitten en neem alles netjes door.

Overigens neem ik het nu misschien een beetje overdreven op voor West, maar ik scrollde even door de laatste reacties en dan zie ik ook weer zo'n enquête waarbij ik dan denk, dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Douweegbertje schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:42:
[...]

Sure, dat zou je ook met open armen moeten ontvangen maar knappe jongen als je inhoudelijk weet waar het over gaat en waar eventuele knelpunten zitten. Aannames doen op basis van bepaalde rants en dan je advies doordringen heeft geen nut. Ga dan eens lekker met elkaar op skype zitten en neem alles netjes door.

Overigens neem ik het nu misschien een beetje overdreven op voor West, maar ik scrollde even door de laatste reacties en dan zie ik ook weer zo'n enquête waarbij ik dan denk, dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Allereerst: precies wat BikkelZ doet. Dat is hoe ik het ook doe. Natuurlijk doe ik niet 1-op-1 copypastewerk van SO, ik gebruik het meestal als basis voor mijn eigen versie van de code. Juist daardoor snap ik het ook weer.

Encoding & tooltip: Toen had ik nog niet goed door hoe dat met de encoding zat. Ik dacht toen dat een string ook een bep. encoding heeft en aangezien mijn output gewoon UTF8 is, dacht ik dat ik die win1252 eerst moest omzetten naar utf8, en er dan een string van moest maken. Door jullie verbeterde versies kwam ik tot het inzicht dat dat dus niet zo was, en dat je gewoon direct de win1252 in een string kan zetten. Ik had bij het eerste deel al wél dat tweede argument gezien, maar dat was toen in mijn opzicht niet van toepassing, en daarna was ik het bestaan ervan vergeten (en ik had toch al een losse byte array e.d., dus ik keek er niet eens naar).
Ja, mijn fouten, maar daardoor ook weer geleerd. Ook dankzij jullie :)

Rants: Dit is mijn enige uitlaapklep. Niemand anders in mijn gehele omgeving snap überhaupt wat een API is, of waar ik mee bezig ben. Daarom rant ik hier wat meer, en van veel dingen weet ik ook wel dat het mijn fout is. Jullie nemen het te serieus ;) Meestal komt daar dan ook nog handig advies uit waar ik zelf nooit aan zou denken, en dan is dat enkel voordelig. Zo zou ik nu willen klagen over Web Deploy en dat het allemaal niet meer werkt, terwijl ik zeker weet dat het aan mij ligt. Alleen sommige dingen zijn niet mijn fout (random heel hoog RAM-gebruik na installatie van een certificaat, Samsung apparaten die niet meer herkend worden, de Samsung SDK die raar doet (geven ze zelf toe)).
Ik zeg dan ook vrij weinig dat het "ruk" is, maar ik zeg altijd dat het "(weer) niet werkt".

Als jullie trouwens definitief willen oordelen over de kwaliteit van mijn code: voel je vrij om een DM te sturen, dan kan ik je readonly toegang geven tot mijn TFS. Ik zou het zelf ook wel leuk vinden om eens feedback te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Dudes, het is zondag... chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:23
phex schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:21:
Dudes, het is zondag... chill :D
Ik ben al de hele week chill.
Donderdag zijn mijn laatste verstandskiezen getrokken.

Als ik kijk welke code ik schrijf onder invloed van een grote hoeveelheid Naproxen, lijkt het net alsof ik Windows ME aan het herschrijven ben :) oOo
(Ik zoek eigenlijk een emotie die stoned/high kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Afbeeldingslocatie: http://emblemsbf.com/img/15165.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Robbiedobbie op 18-05-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ryur schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Ik ben al de hele week chill.
Donderdag zijn mijn laatste verstandskiezen getrokken.

Als ik kijk welke code ik schrijf onder invloed van een grote hoeveelheid Naproxen, lijkt het net alsof ik Windows ME aan het herschrijven ben :) oOo
(Ik zoek eigenlijk een emotie die stoned/high kijkt)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

F.West98 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:58:
Ik ken twee opvattingen van prutsen:
- je werk niet kunnen, wat doen, en prutswerk opleveren
- lekker wat kloten tot het wel werkt, niet per sé negatief. ik pruts ook altijd wat in een nieuw programma om het te leren kennen.

Jij denk ik alleen maar de bovenste. Ik heb het over de onderste, dat doe ik.
Je tweede punt sluit het resultaat van het eerste punt niet uit ;)

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2014 22:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Daar ga ik weer hoor :+

Een goede firewall is ook niet alles. Nu wil ik een poort open hebben voor Web Deploy, maar dat moet dan ook in allerlei servers en firewalls van mijn werkgever, en die reageert nogal ERG traag.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Mijn scrapers werken! Ze werken nu eindelijk allemaal tegelijk en redelijk stabiel. De resultaten zijn ook voor het eerst betrouwbaar genoeg om bruikbaar te zijn.

Ben er erg blij mee, heeft me veel werk gekost! *maakt alvast periodieke factuur*

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 03:16

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Programming met Bob Ross
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BnygAHYIYAAN1-N.png:large

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Leuk idee, matige uitwerking in de strip

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:49
Robbiedobbie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:51:
[...]
Maar als ik over bijv. 1 jaar wordt gegoogled door een eventueel werkgever, denk ik dat ik er minder blij mee zal zijn :p
Staat inmiddels dus in de HK, dus zo heel makkelijk is dat dus niet :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29
Idd, HK krijgt geen crawls van Google, dus no worries :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Robbie je bent fucked :D

http://webcache.googleuse...l=nl&lr=lang_en%7Clang_nl

<3 cache

overigens nog wel wat meer pagina's te vinden :P
https://www.google.nl/sea...chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

[ Voor 49% gewijzigd door Douweegbertje op 19-05-2014 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Nah, ben voorlopig niet opzoek naar nieuwe baan, em tegen die tijd is het toch wel uit de cache ^^

Bovendien is het topic ook weer niet zo erg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25
Laat toch juist zien dat je geen stijve hark bent en ook af en toe wel eens een grapje kan maken?

Ben benieuwd of ze eindelijk weer eens de binnenkant van de heg meenemen bij het "netjes" maken. Betaal niet voor niets geld voor het schoonmaken van de ramen van de flat, die ze niet doen bij mij, want begane grond. Toen ik hier net kwam wonen deden ze het altijd wel en namen ze ook nog mijn berg tuinafval mee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
*designer*: Deze header is nog steeds te groot, hij moet 11pt zijn.. !!!111

me denkt: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:11
Nieuwe mede-programmeur meldt zich! :w

Eigenlijk nog een studentje, maar bijna klaar :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CP3BEST
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
ChokingHazard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:46:

Welkom in de devgrot ;)

Je weet zeluf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
ChokingHazard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:46:

Om een programmeur te zijn, hoef je niet afgestudeerd te zijn :P Ik zit pas in 2e jaar van mijn studie, maar ondertussen durf ik mezelf toch wel een programmeur te noemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Robbiedobbie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:17:
[...]

Om een programmeur te zijn, hoef je niet afgestudeerd te zijn :P Ik zit pas in 2e jaar van mijn studie, maar ondertussen durf ik mezelf toch wel een programmeur te noemen :*)
Die illusie kunnen ze hier vast wel voor je om zeep helpen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Robbiedobbie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:17:
[...]

* Firesphere durft niets te zeggen over iemand die zichzelf iets noemt.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
BM schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Die illusie kunnen ze hier vast wel voor je om zeep helpen :p
Firesphere schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:24:
[...]

* Firesphere durft niets te zeggen over iemand die zichzelf iets noemt.
Ghehe, ik ben me er van bewust dat ik zeker nog dingen moet leren, maar ik durf ook van me te zeggen dat ik uiteindelijk de job wel done krijg, iets wat ik van veel anderen niet kan zeggen. Dit komt ook doordat ik bijv al vanaf mijn 12e bezig ben met programmeren.

Als anderen mij niet een programmeur willen noemen, maar een klojo (?!?!?!), dan laat ze dat maar fijn doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aaaaand it's monday

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Goede bijdrage, zo voor de maandag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik denk dat we allemaal nog een hoop leren. Ik wel in ieder geval.

Tijdens mijn studie heb ik voornamelijk les gekregen in C# (ASP, Console, WinForms en een beetje WPF), PHP, C++ en een half jaartje AS3. Tijdens mijn stage doe ik eigenlijk alleen PHP, en ik kan zeggen dat dat prima bevalt.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
nieuws: YouTube gebruikt voortaan standaard html5-video op recente Chrome-versies -O-

Ik vind de Flash-player beter dan de HTML5-versie van YouTube, al is het de laatste tijd wel een stuk verbeterd.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:03

StM

ChokingHazard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:38:

Tijdens mijn studie heb ik voornamelijk les gekregen in C# (ASP, Console, WinForms en een beetje WPF), PHP, C++ en een half jaartje AC3. Tijdens mijn stage doe ik eigenlijk alleen PHP, en ik kan zeggen dat dat prima bevalt.
Pas op, dat wordt hier niet gewaardeerd dat je zegt dat PHP je bevalt :P Als ik je een tip mag geven, kijk ook eens naar Hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
StM schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:43:

Pas op, dat wordt hier niet gewaardeerd dat je zegt dat PHP je bevalt :P Als ik je een tip mag geven, kijk ook eens naar Hack.
Naja, 'bevalt' is misschien een groot woord. Laat ik zeggen dat ik er inmiddels mee uit de voeten kan. Het is inderdaad niet mijn favoriete taal. Ik heb waarschijnlijk ook nog te weinig ervaring om er een te hebben, los van het feit dat we op school het meeste in C# gedaan hebben.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Zo irritant dat sommige Visual Studio-plugins na de installatie de website van de auteur openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ChokingHazard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:38:

Tijdens mijn studie heb ik voornamelijk les gekregen in C# (ASP, Console, WinForms en een beetje WPF), PHP, C++ en een half jaartje AC3. Tijdens mijn stage doe ik eigenlijk alleen PHP, en ik kan zeggen dat dat prima bevalt.
Jaja... een half jaartje Assasin's Creed 3 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:50:

Jaja... een half jaartje Assasin's Creed 3 ^^
Aangepast :p Was t maar zo :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Zijn er hier nog waarbij het update systeem van het forum niet meer naar behoren lijkt te werken?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
_Moe_ schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:54:
Zijn er hier nog waarbij het update systeem van het forum niet meer naar behoren lijkt te werken?
Bij mij werkt hij gewoon goed hoor^^ Behalve dan de oeroude "bug" dat edits niet meegeladen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:04
Nopes, werkt prima :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Hier gebeurt het de laatste tijd meer en meer dat ik geen updates krijg te zien, best wel onpraktisch als dat gewoon bent.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Iemand hier al eens iets gedaan met FoundationDB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Meh ik heb sinds ik naar Windows 8.1 Update 1 ben gegaan een irritante bug als ik mijn pc lock. Ik krijg dan alleen soms mijn muis te zien en dan verder een zwart scherm :(. Ik moet dan helemaal rebooten :@

Eventlog zegt dit:
Application LogonUI.exe has been blocked from accessing Graphics hardware.

Maar eens windows update nog een keer runnen en graphic drivers updaten want dit word wel echt irritant!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Niemand heeft het nog gehad over de Google Doodle van vandaag :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
BtM909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:17:
Meh, het is maar een rubik's cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nee, hij's ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinux
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-02-2018
Net alsof iemand hem werkelijk gaat oplossen :P

Deyron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:04
Het kan bij Google nog wel eens lonen, schijtn dat de mensen die alle Pokémon hadden gevangen in Google Maps afgelopen maand bericht hebben gekregen dat ze adresgegevens moeten doorgeven ivm een geschenk :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:24:
Het kan bij Google nog wel eens lonen, schijtn dat de mensen die alle Pokémon hadden gevangen in Google Maps afgelopen maand bericht hebben gekregen dat ze adresgegevens moeten doorgeven ivm een geschenk :)
Maar dit is niet zo moeilijk... Alleen de besturing is kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:25

markvt

Peppi Cola

firefox grmbl beetje de default settings herzien in v29

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hij is stuk, ik kan de stickertjes niet verwisselen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
code:
1
2
System.NotSupportedException
Cannot serialize member y of type x, because it implements IDictionary.

Dit is zo'n stomme beperking van de XmlSerializer |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 19-05-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:53:
[...]

Hij is stuk, ik kan de stickertjes niet verwisselen :(
Photoshop. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
Heel schaamteloos crossposten: Voor de meeting van zaterdag wil ik proberen een samenreizen kaart bij elkaar te werken. Bij 4 personen kost de treinreis dan 12.50 pp. Stuur mij een bericht als je mee wilt doen.

kosten tabel:
personenprijs kaartprijs pp
149.5049.50
249.5024.75
349.5016.50
449.5012.375
55210.40
654.509.08
7578.15
859.57.44
9626.89
1064.506.45

[ Voor 6% gewijzigd door Ealanrian op 19-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Misschien slim om de labels/headers erbij te zetten ;)
Ik vind hem nu beetje vaag

[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 19-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
aantal personen, prijskaartje, prijskaartje per persoon? *edit* net te laat :(

Moet je alleen wel allemaal op hetzelfde traject reizen toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 19-05-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:16:
aantal personen, prijskaartje, prijskaartje per persoon? *edit* net te laat :(

Moet je alleen wel allemaal op hetzelfde traject reizen toch?
Je moet alleen dezelfde eindbestemming hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ah, een groepsretour.. Handig om te weten dat dat bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ik wist ook niet dat dat bestond :P reis bijna nooit als groep met de trein.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:22

RayNbow

Kirika <3

Alex) schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:38:
nieuws: YouTube gebruikt voortaan standaard html5-video op recente Chrome-versies -O-

Ik vind de Flash-player beter dan de HTML5-versie van YouTube, al is het de laatste tijd wel een stuk verbeterd.
* RayNbow wil dat YouTube de Player API bugfixt voor de HTML5-versie... :(

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
DigID: Uw wachtwoord moet minimaal 1 leesteken bevatten. Ongeacht het feit dat ie 32 tekens lang zou kunnen zijn.

*zucht*

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
Eigenlijk is elke vorm van een limiet stellen op een wachtwoord fout, want het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid variaties die kunnen bestaan... maar het lijkt me toch beter om wel voor iets te zorgen van een degelijk wachtwoord.

Een wachtwoord van 1 teken zou het natuurlijk te makkelijk maken voor bruteforcen (er vanuit gaande dat je bij 1 teken begint).

Eenzelfde redenatie zou je kunnen gebruiken voor een leesteken in het wachtwoord, er zijn volgens mij niet veel mensen die dit standaard doen, maar met die verplichting wordt het misschien vaker gedaan en neemt de complexiteit uiteindelijk wel toe.

Wat zijn nou echt goede regels voor een wachtwoord? (weer eens een andere discussie dan php is kut, etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Erwin537 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:42:

Wat zijn nou echt goede regels voor een wachtwoord?
Ik denk dat Dropbox wel een aardige poging heeft gedaan om dat vast te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Op een wat passieve manier. Ik ben de laatste tijd wat bezig met MariaDB, en sindsdien wordt ik zo ongeveer doodgegooid met reclame voor FoundationDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

dcm360 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Op een wat passieve manier. Ik ben de laatste tijd wat bezig met MariaDB, en sindsdien wordt ik zo ongeveer doodgegooid met reclame voor FoundationDB.
Haha, daarom kwam ik er ook zo op. Ik zie hem ook regelmatig tussen de ads staan :p

---

Tele2 (voorheen Alice), je betaald voor 20/1 en krijgt...

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3509966750.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 09:43

ErikKo

Rippie

Meh. Visual Studio heeft OpenMP 2.0 ingebakken. Laat ondersteuning voor C++ STL Iterators nou net pas in OpenMP 3.0 ondersteund zijn. |:(

Threading met Boost, doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
ErikKo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:15:
Meh. Visual Studio heeft OpenMP 2.0 ingebakken. Laat ondersteuning voor C++ STL Iterators nou net pas in OpenMP 3.0 ondersteund zijn. |:(

Threading met Boost, doen of niet doen?
Waarom geen std::thread

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 09:43

ErikKo

Rippie

Goed punt. Wist niet dat die bestond. Wordt tijd dat ik ga inlezen over C++11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 16:56
Alex) schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:57:
code:
1
2
System.NotSupportedException
Cannot serialize member y of type x, because it implements IDictionary.

Dit is zo'n stomme beperking van de XmlSerializer |:(
Extend doen en zelf de IXmlSerializable interface implementeren ;-). Doe ik ook zo :). Heb me gebaseerd op http://weblogs.asp.net/pw...ve/2006/05/03/444961.aspx (maar met kleine aanpassingen + code in VB.NET).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zou nooit met het schuldgevoel kunnen leven als ik zou weten dat ik ooit SOAP bedacht heb. Wat een zooi is mij dat toch altijd. (En de externe firma waarmee onze services communiceren vinden er niet beter op dan elke 3 maand een nieuwe versie van hun soap service uit te brengen, bah).

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wat is eigenlijk het verschil tussen await ...Async() en gewoon niet-async functies? MS gebruikt ineens overal Async functies en nu is al mijn code kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bij de gewone functies blijft de actieve thread hangen (wachten op response van je method) terwijl bij Async-methods de rest wel blijft draaien omdat de async-call wordt uitgevoerd op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja, maar specifiek met await? Dat is toch hetzelfde? Thread laten wachten tot async klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
F.West98 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:35:
Ja, maar specifiek met await? Dat is toch hetzelfde? Thread laten wachten tot async klaar is?
Nee, dat is niet hetzelfde. Met await wordt er onder water een callback uitgevoerd zoals het geval zou zijn bij IAsyncResult.

Onze vrienden van InfoSupport hebben er een artikeltje over geschreven

[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 19-05-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ooh ok, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je kunt een await-call overigens synchroon laten uitvoeren door dit:
C#:
1
int result = await SomeMethod();

te vervangen door dit:
C#:
1
int result = SomeMethod().Result;

Dit komt omdat async/await werkt met tasks, en de signature van een method dus als volgt moet zijn:
C#:
1
2
3
4
Task<int> SomeMethod()
{
    // iets
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zelfs al prik ik door het gebrekkige Engels heen, dan snap ik nog niet waarom ze uiteindelijk die Calculate nou ook async maken met een await erin. Wat voor goeds doet dat in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
async daar weghalen en t teruggeven kan idd ook. Zelfde effect, maar net wat mooier.

Als je wat anders bedoelde is het waarschijnlijk fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Vroeg ik me ook al af :P

Wel jammer though dat hij niet zelf een Task maakt van de uitgevoerde functie. Zoiets dus:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
public async void btnClick() {
    /* ... */
    int result = await Calculate(1,2);
}
public int Calculate (int one, int two) {
    return one + two;
}

Nu heb je toch nog één functie extra die een task maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

F.West98 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:13:
Vroeg ik me ook al af :P

Wel jammer though dat hij niet zelf een Task maakt van de uitgevoerde functie. Zoiets dus:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
public async void btnClick() {
    /* ... */
    int result = await Calculate(1,2);
}
public int Calculate (int one, int two) {
    return one + two;
}

Nu heb je toch nog één functie extra die een task maakt....
Die calculate functie is helemaal niet awaitable...

Waarom wil je alles in Tasks gaan wrappen? Het is niet alsof async / await gratis is ofzo. Vergelijk de IL van een awaitable functie maar eens met die van een functie die niet awaitable is.

Zie ook:
Async/Await FAQ
Lately I’ve received several questions along the lines of the following, which I typically summarize as “async over sync”:

In my library, I have a method “public T Foo();”. I’m considering exposing an asynchronous method that would simply wrap the synchronous one, e.g. “public Task<T> FooAsync() { return Task.Run(() => Foo()); }”. Is this something you’d recommend I do in my library?

My short answer to such a question is “no.” But that doesn’t make for a very good blog post. So here’s my longer, more reasoned answer…
Should I expose asynchronous wrappers for synchronous methods?

Nog een handige URL: Async Performance: Understanding the Costs of Async and Await

[ Voor 57% gewijzigd door HMS op 19-05-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Wat HMS zegt inderdaad. Alles in een Task gaan wrappen is bad practice en geeft super veel overhead. To be honest maakt alles in een Task wrappen het ook niet leesbaarder ofzo.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 08:40
TheNephilim schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:06:
[...]

Tele2 (voorheen Alice), je betaald voor 20/1 en krijgt...

[afbeelding]
Woon je toevallig ook in Heerhugowaard? Ken iemand met exact het zelfde probleem alleen krijg hij 9/1 terwijl hij voor 20/1 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het ging me meer om het voorbeeld op die website. Daar hebben ze een main, die een functie aanroep (async) die dan weer een task returnt die functie 3 uitvoert. Dat is kennelijk niet handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

2Keys schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Woon je toevallig ook in Heerhugowaard? Ken iemand met exact het zelfde probleem alleen krijg hij 9/1 terwijl hij voor 20/1 betaald.
Het is en blijf ADSL, dus hoe verder je van de centrale afzit, hoe lager de snelheid. Daarom staat er ook bij alle ADSL internet abbo's: tot 20mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Ik ben echt ZOOOO blij dat ik hier kabel heb liggen met 90/9, die ik ook haal (zelfs 2 mbit eroverheen op down :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ik ben echt ZOOOO blij dat ik hier glasvezel heb liggen met 120/120, die ik ook haal (zelfs 0 mbit eronder op max down :) )

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Yes, ik zou ook graag fiber willen voor de up, maar die komt hier voorlopig niet. In mijn "stad" is er wel een burger initiatief, maar dat heeft na 1 jaar pas 18 mensen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:36
Gropah schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:28:
[...]

Het is en blijf ADSL, dus hoe verder je van de centrale afzit, hoe lager de snelheid. Daarom staat er ook bij alle ADSL internet abbo's: tot 20mbit
En ze vergeten er ook nog bij te vermelden dat TV ook nog een stuk bandbreedte 'reserveert'.
Blijkbaar reserveert 1 TV toestel 6 Mbit down. Met 2 toestellen wordt er dus zo'n 12Mbit van je snelheid afgesnoept.

Dat is tenminste wat de monteur bij ons thuis wist te vertellen.

Gelukkig is de vriendin wel helemaal blij met het Opnemen pakket van KPN, wat eerlijk gezegd vele malen beter is als bij Ziggo.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Jan_V schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:50:
[...]

En ze vergeten er ook nog bij te vermelden dat TV ook nog een stuk bandbreedte 'reserveert'.
Blijkbaar reserveert 1 TV toestel 6 Mbit down. Met 2 toestellen wordt er dus zo'n 12Mbit van je snelheid afgesnoept.

Dat is tenminste wat de monteur bij ons thuis wist te vertellen.

Gelukkig is de vriendin wel helemaal blij met het Opnemen pakket van KPN, wat eerlijk gezegd vele malen beter is als bij Ziggo.
Waarom zou je ook TV over ADSL nemen? :\

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Robbiedobbie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:48:
Yes, ik zou ook graag fiber willen voor de up, maar die komt hier voorlopig niet.[...]
Ben hier juist sinds een week of twee terug naar de kabel. Heb de hogere upload eigenlijk niet echt nodig. Ja, moet af en toe iets langer wachten, maar boeien. Het prijskaartje dat aan een abbo bij Ziggo hangt is zoveel gunstiger dat het een hoop "goed" maakt.
Pagina: 1 ... 46 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.