Woei, [Hookers] terug in devschuur!
[ Voor 24% gewijzigd door azerty op 16-05-2014 11:25 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 24% gewijzigd door azerty op 16-05-2014 11:25 ]
Slick is denk ik degene met de beste vooruitzichten. Verder zijn er ook nog Anorm en Squeryl, die laatste heb ik ook al wel gebruikt maar Slick vind ik makkelijker werken.Ryur schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:52:
[...]
Ik ben ook bezig met Scala.
Ben Play! aan het onderzoeken voor mijn opleiding; en omdat ik Scala interessant vind, pak ik de Scala-Play versie
Enige wat mij lastig lijkt is ORM in Scala-Play. In Java-Play heb je Ebean, maar in Scala volgens mij niet
Straks maar weer mee bezig, zit toch met mijn verstandkies (gister getrokken)
150 kb per font file, laden via de CDN. Wss efficiënter dan dat iedereen zijn of haar eigen subset maakt.Good Fella schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:14:
[...]
Jammer dat je niet een selectie kan maken, het is namelijk ook een enorme berg aan KB's die je moet inladen
Read the code, write the code, be the code!
Een zien hoe lang het nu in LAA blijft staanGropah schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:27:
[...]
Sssshhhhhhht!
Dat kunnen ze zelf ook wel uitzoeken...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
^^[...]it is pronounced as one syllable with a hard g, like “grew” but with the letter “n” instead of “r”.[...]
Blurghn license ofzowBtM909 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:06:
Hoe spreken jullie GNU uit?
1. Gee eeN U
2. Jey eeN You
3. Gnew (zonder harde w)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Oh jij doet ook aan SODD?alex3305 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:
Nu StackOverflow toch niet werkt.... kent iemand nog een leuke html naar pdf parser welke cover pages ondersteund? Of in ieder geval alternatieve layout per pagina?.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Waarom zou iemand een G als een J uitspreken? Of zijn dat dezelfden die het over een "diedjie" hebben als ze een DJ bedoelen?
Read the code, write the code, be the code!
Websupergoo abcpdfalex3305 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:
Nu StackOverflow toch niet werkt.... kent iemand nog een leuke html naar pdf parser welke cover pages ondersteund? Of in ieder geval alternatieve layout per pagina?.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
SODD ja.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waarom zou je nou een A als een E uitspreken.. hmm...Dido schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:19:
[...]
Waarom zou iemand een G als een J uitspreken? Of zijn dat dezelfden die het over een "diedjie" hebben als ze een DJ bedoelen?
Dido schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:19:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 16-05-2014 13:32 ]
ora et labora
Een Engels-spreker spreekt een A als een A uit, en wij ook. Alleen klinkt het anders.Douweegbertje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:29:
Waarom zou je nou een A als een E uitspreken.. hmm...
Tja, en ik heb 'alle' producten wel al gevonden, maar ik wilde een vraag posten over een van de producten. Inmiddels maar als issue op Github gepost en blijkbaar is het dus een issue...Caelorum schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:03:
Je kan dat toch gewoon opzoeken op de read-only SO?
Met ASP, da' gebruikeh we hier niemarkvt schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:25:
[...]
Websupergoo abcpdf
http://www.websupergoo.com/products.htm#pd
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dat moet een G zijnDido schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:19:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 16-05-2014 14:00 ]
Ja, sorry. Maar niet alleen SO is down, ELU en ELL ook dus kom ik hier maar zeuren over phonetiekBtM909 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:59:
[...]
Dat moet een G zijn, dus Amerikaanse G qua uitspraak
Halverwege was je me kwijt. Wil je nog een poging wagen?Dido schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:34:
[...]
Een Engels-spreker spreekt een A als een A <verhaal> voor de N, en is de Engelse U een "joe" op zijn Nederlands of een "you" op zijn Engels. En de G dus "gee".
andeeers moeoetehn weh guhwoohn fhoneetiesg gaan ticken?Hipska schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:38:
Misschien moeten jullie fonetisch alfabet gebruiken om klanken uit te drukken. Want Vlamingen en Nederlanders gebruiken elk een andere klank voor 'G'.
English Language and Usage en English Language Learners.
Caelorum schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:30:
Halverwege was je me kwijt. Wil je nog een poging wagen?
1
2
3
4
5
| Letter Uitspraak E Uitspraak NL Steenkolenengels (NL) Engelse G gee dzie dzee Nederlandse G * gee Engelse J jay djee dzie Nederlandse J yeay jee |
[ Voor 5% gewijzigd door Dido op 16-05-2014 14:49 ]
Lekker op de bank
Firesphere schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:06:
Dat zegt'ie toch?
Iedereen? Wat heb je nu weer gedaan?BtM909 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:20:
Wie waarschuwde ook alweer om niet te reageren op de FP?
Ach, je wordt gesupport met +2'sBtM909 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:20:
Wie waarschuwde ook alweer om niet te reageren op de FP?
Dat werkt dus echt niet meer zo. Kan mij niet voorstellen dat ik meer dan 30x als eerste een +2-reactie heb gevonden en deze daadwerkelijk +2 heb gekregen.[...]
Boostpunten
Ervaren moderators kunnen boostpunten verzamelen waarmee zij de weging van een moderatie eenmalig kunnen verhogen naar een factor zes. Boostpunten verdien je door als eerste een +2- of +3-reactie te vinden. De reactie moet eindigen op de door jou uitgedeelde beoordeling van +2 of +3 om het boostpunt te verdienen. Met het vinden van een +2-reactie verdien je vijf boostpunten en voor een +3-reactie krijg je vijftien boostpunten. Met elk punt kun je één moderatie een boost geven.
[...]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Was toch al paar uur geleden begonnen? ^^
[ Voor 55% gewijzigd door Caelorum op 16-05-2014 16:33 ]
* RayNbow heeft nog iets van 45 dagen over...Douweegbertje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:03:
WEEKEND!!On!.. en ma+di+wo vrij \o/
Zelfs nu we bijna op de helft van het jaar zitten, heb ik nog steeds 23 vakantie dagen over (daar zijn bovenstaande 3 al van af).
Lekker op de bank
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Lekker op de bank
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dat maakt dus ook inderdaad verschil.F.West98 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:
WTF
Mijn vader beweert bij hoog en bij laag dat het uitmaakt of ik het modem 10sec of 1min van de stroom haal (Ziggo) en dat we daardoor nu niet een hogere snelheid hebben.
Mja, op zich kan er nog wel wat reststroom aanwezig zijn na 10s. Ze raden ook niet voor niets langer aan, al zou ik het echt niet langer dan 30s doen hoor ^^F.West98 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:
WTF
Mijn vader beweert bij hoog en bij laag dat het uitmaakt of ik het modem 10sec of 1min van de stroom haal (Ziggo) en dat we daardoor nu niet een hogere snelheid hebben.
We are shaping the future
Kan wel vroeger moest je hem voor de zekerheid 15 minuten van de stroom halen. Is bij moederborden ook als je de PSU uitzet en je drukt op de aan knop draait je fan nog een stukje.F.West98 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:
WTF
Afhankelijke van het type geheugen wat gebruikt wordt kan het wel degelijk invloed hebben. Computers met ringkerngeheugens startten doorgaans precies op zoals ze waren toen je ze uit zette. Alle soorten geheugens hebben zo hun eigen tijd nodig om naar een lege toestand te gaan. Een configuratie kan in een simpel stukje geheugen geschreven zijn wat met weinig spanning nog overeind blijft en ook een tijdje goed blijft.F.West98 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:
WTF
iOS developer
Niet waar.Alex) schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:16:
Het enige nut van die actie is dat het modem zich opnieuw gaat initialiseren. "Haal de stroom er even af" is sneller uitgelegd dan "Ga naar de web interface, log in, ga naar 'Administration', klik op 'System' en dan op 'Restart'".
iOS developer
Wat is hetBikkelZ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:27:
Over ringkerngeheugen gesproken...ik heb al een tijdje de onverklaarbare drang om een PDP-11 te bezitten:
[afbeelding]
Wat een prachtige machine is dat.....alleen: waar laat ik hem, hoe onderhoud ik hem en hoe krijg ik het thuis uitgelegd dat ik het "nodig heb"?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Een mini computer voor die tijd.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 22% gewijzigd door BikkelZ op 16-05-2014 19:58 ]
iOS developer
Wat zou zo'n ding kosten tegenwoordig? Wel echt een vet stukje Unix hardware-geschiedenisBikkelZ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:27:
Over ringkerngeheugen gesproken...ik heb al een tijdje de onverklaarbare drang om een PDP-11 te bezitten:
[afbeelding]
Wat een prachtige machine is dat.....alleen: waar laat ik hem, hoe onderhoud ik hem en hoe krijg ik het thuis uitgelegd dat ik het "nodig heb"?
Ik gebruik zelf altijd PICNIC, geeft nog meer verwarringDouweegbertje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:48:
Alles wat jij aanraakt is opeens slecht of werkt niet.
sorry, ik weet dat dit een rant topic is maar soms is het een PEBCAK
[ Voor 7% gewijzigd door Robbiedobbie op 16-05-2014 19:55 ]
Ik heb er geen verstand van, maar hier lees ikdeadinspace schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:35:
[...]
Wat zou zo'n ding kosten tegenwoordig? Wel echt een vet stukje Unix hardware-geschiedenis
Any PDP-11 with blinkie light and switch front panel is worth over $2,500 these days.
iOS developer
Rare vogel in spe
Is het mijn schuld dat de app andere BloX weergeeft dan de site?Douweegbertje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:48:
Alles wat jij aanraakt is opeens slecht of werkt niet.
sorry, ik weet dat dit een rant topic is maar soms is het een PEBCAK
Dat is dus vrij normaal. Althans, ik heb een aantal afleveringen van De Rechtbank gezien en daarin was het constant: Mensen die een uitspraak kregen, soms zouden moeten betalen, maar doordat het al een jaar of langer geleden was werd dat weer nihil verklaard. Lekker handig hoor, ons rechtssysteemMatis schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:09:
[verhaal]
Maar WTF, een jaar wachten op een uitspraak van de kantonrechter
Je kunt er wel eens per ongeluk tegen aan lopen. Ik vraag me nog steeds af wat er met de PDP-11 van de NS is gebeurd, als het goed is staat daar nog steeds de software op waarmee al het treinverkeer geregeld werd. Heeft een of andere über treinnerd dat ding nou op zolder staan met een schaalmodel van het spoornet Nederland waarbij alles geregeld wordt door de originele PDP-11?
iOS developer
ora et labora
ora et labora
Op mijn Sony Xperia P dus niet.F.West98 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:08:
Touchwiz stopt bij 100GB.
snel! one one eleven!!!!wsitedesign schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:31:
Spijtig hé? Misschien komt het straks nog terug...
ora et labora
[ Voor 23% gewijzigd door F.West98 op 17-05-2014 00:19 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Gewoon magnifier intikken in startscherm/of menu en dan enterGamebuster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:13:
Windows geïnstalleerd op retina macbook pro... Heeft iemand een vergrootglas voor me?
Lekker op de bank
Geen Windows 8.x geïnstalleerd?....Windows 8 apps zien er gewoon altijd strak uit en Windows 7 apps worden opgeschaald tenzij je anders instelt.Gamebuster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:13:
Windows geïnstalleerd op retina macbook pro... Heeft iemand een vergrootglas voor me?
[ Voor 30% gewijzigd door BikkelZ op 17-05-2014 04:10 ]
iOS developer
Kun je niet de DPI op 125% of 150% zetten? Heb ik ook gedaan op mijn laptop en werkt best primaGamebuster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:13:
Wel jammer dat er zoveel programma's zijn die daar niet juist mee om gaan. Ik gebruik het ook op mij htpc.Gropah schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Kun je niet de DPI op 125% of 150% zetten? Heb ik ook gedaan op mijn laptop en werkt best prima
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Mjah, maar dit probleem speelt al zich sinds Win9x. Toen waren er bijv. al programma's die twips en pixels door elkaar gooiden en daardoor bepaalde controls te groot/klein/buiten het scherm/etc. toonden...Woy schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:05:
[...]
Wel jammer dat er zoveel programma's zijn die daar niet juist mee om gaan. Ik gebruik het ook op mij htpc.
Als je regelmatig er een extern scherm aanhangt moet je steeds uitloggen omdat je anders iconen van 5 centimeter hebt.Gropah schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Kun je niet de DPI op 125% of 150% zetten? Heb ik ook gedaan op mijn laptop en werkt best prima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq